PDA

Bekijk Volledige Versie : Brinkman (PVV) slaags met aannemer



mulan
27-03-10, 11:54
MIDDENBEEMSTER - De regiopolitie Zaanstreek-Waterland is bezig met een onderzoek naar een uit de hand gelopen burenruzie met PVV-Kamerlid Hero Brinkman.

De zaak is zo geëscaleerd dat de politie Purmerend de afgelopen tijd vele malen is uitgerukt na 112-meldingen. Over en weer zijn diverse aangiften gedaan van mishandeling en poging tot doodslag. Op 1 maart dit jaar blijkt de politie een voorhamer op het perceel van Brinkman in beslag te hebben genomen.

Het conflict komt voort uit de splitsing en verbouwing van de achtpalige stolpboerderij van het PVV-Kamerlid in Middenbeemster. Om zijn boerderij te splitsen had Brinkman een aannemer in huis genomen. Tijdens de verbouwingswerkzaamheden is onenigheid ontstaan over facturen en huurpenningen. De aannemer deed aangifte van mishandeling en poging tot doodslag. Het Kamerlid op zijn beurt deed ook verschillende aangiften van mishandeling.

mulan
27-03-10, 11:55
Ben benieuwd wat voor andere pipo's de kamer in gaan komen als de PVV groter gaat worden dan ze nu zijn.

Joesoef
27-03-10, 12:42
Wtf is een achtpalige stolpboerderij :verward: . Een voorhamer op een bouwplaats!

fisherman1969
27-03-10, 14:25
MIDDENBEEMSTER - De regiopolitie Zaanstreek-Waterland is bezig met een onderzoek naar een uit de hand gelopen burenruzie met PVV-Kamerlid Hero Brinkman.

De zaak is zo geëscaleerd dat de politie Purmerend de afgelopen tijd vele malen is uitgerukt na 112-meldingen. Over en weer zijn diverse aangiften gedaan van mishandeling en poging tot doodslag. Op 1 maart dit jaar blijkt de politie een voorhamer op het perceel van Brinkman in beslag te hebben genomen.

Het conflict komt voort uit de splitsing en verbouwing van de achtpalige stolpboerderij van het PVV-Kamerlid in Middenbeemster. Om zijn boerderij te splitsen had Brinkman een aannemer in huis genomen. Tijdens de verbouwingswerkzaamheden is onenigheid ontstaan over facturen en huurpenningen. De aannemer deed aangifte van mishandeling en poging tot doodslag. Het Kamerlid op zijn beurt deed ook verschillende aangiften van mishandeling.

BRON ? de TELEGRAAF zeker he ??
Was jij niet altijd anti T.G ??
:zozo:

fisherman1969
27-03-10, 14:35
Wtf is een achtpalige stolpboerderij :verward: . Een voorhamer op een bouwplaats!

Kon het ook niet vinden ,maar heb een kennis gevraagd die meende het aantal verstevigde vaste punten (soort heipalen).
Maar wat maakt het uit? de hoofdzaak is toch een P.V.V 2e kamerlid voor schut te zetten niks meer en niks minder.:jeweetog:

fisherman1969
27-03-10, 14:38
Brinkman (PVV) slaags met aannemer door Martijn Koolhoven
MIDDENBEEMSTER - De regiopolitie Zaanstreek-Waterland is bezig met een onderzoek naar een uit de hand gelopen burenruzie met PVV-Kamerlid Hero Brinkman.



Hero Brinkman
De zaak is zo geëscaleerd dat de politie Purmerend de afgelopen tijd vele malen is uitgerukt na 112-meldingen. Over en weer zijn diverse aangiften gedaan van mishandeling en poging tot doodslag. Op 1 maart dit jaar blijkt de politie een voorhamer op het perceel van Brinkman in beslag te hebben genomen.

Het conflict komt voort uit de splitsing en verbouwing van de achtpalige stolpboerderij van het PVV-Kamerlid in Middenbeemster. Om zijn boerderij te splitsen had Brinkman een aannemer in huis genomen. Tijdens de verbouwingswerkzaamheden is onenigheid ontstaan over facturen en huurpenningen. De aannemer deed aangifte van mishandeling en poging tot doodslag. Het Kamerlid op zijn beurt deed ook verschillende aangiften van mishandeling.

"Het onderzoek loopt, we kunnen er nog niets over zeggen", aldus mr. A.M. Zwiers van het parket Haarlem. De politie Zaanstreek-Waterland bevestigt dat er in deze zaak over en weer aangiften zijn gedaan. "Er is een conflict, we doen onderzoek", aldus woordvoerster Geertje Marijnisse van de regiopolitie. Brinkman kwam vorig jaar in opspraak nadat hij een barman had geslagen die hem weigerde drank te schenken.

Weet u meer?
Reageer de TELEGRAAF :)

mulan
27-03-10, 17:39
BRON ? de TELEGRAAF zeker he ??
Was jij niet altijd anti T.G ??
:zozo:

Ik heb het van een forum site gehaald maar kan best dat het bericht daarvan gekopieerd is. Stond geen bron bij. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik me hier dagelijks uitlaat over De Telegraaf. Maar ik heb inderdaad niet veel op met die krant. Gisteren kwamen ze weer met het nieuwtje dat Milly de naam van de buurman genoemd zou hebben wat achteraf uiteraard niet waar bleek te zijn. Maar gezien het rechtse karakter van De Telegraaf denk ik niet dat ze zomaar een PVV kamerlid dwars willen zitten dus denk ik dat dit verhaal niet volledig uit de dikke duim gezogen is vooral gezien de geschiedenis van de gezellige zuipschuit Brinkman.

fisherman1969
27-03-10, 20:28
Ik heb het van een forum site gehaald maar kan best dat het bericht daarvan gekopieerd is. Stond geen bron bij. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik me hier dagelijks uitlaat over De Telegraaf. Maar ik heb inderdaad niet veel op met die krant. Gisteren kwamen ze weer met het nieuwtje dat Milly de naam van de buurman genoemd zou hebben wat achteraf uiteraard niet waar bleek te zijn. Maar gezien het rechtse karakter van De Telegraaf denk ik niet dat ze zomaar een PVV kamerlid dwars willen zitten dus denk ik dat dit verhaal niet volledig uit de dikke duim gezogen is vooral gezien de geschiedenis van de gezellige zuipschuit Brinkman.

Exact de zelfde bron alleen ben jij gestopt waar het nog iets verder gaat .
Overigens is deTG uitsluitend geen uiterst rechtse krant , maar jij leest alleen maar wat je lezen wil , en wat je OOOOOOzoooo belangrijk vind .
Bewezen feit is dat bijna iedereen hier de TG leest want elke foutje weten ze je precies te vermelden (alleen de bruikbare fouten ) in hun ogen dus de evt
,,misdrukken ,, ik zelf kan deTG dagelijks inkijken (bedankt voor de tip over MILLY
het onderstaande had het nog niet gelezen !!*)
Gisteren kwamen ze weer met het nieuwtje dat Milly de naam van de buurman genoemd zou hebben wat achteraf uiteraard niet waar bleek te zijn.
ONGELOOFLIJK DAT DE FAMILLIE ZE (deTG) NIET AANGEKLAAGT HEEFT WEGENS VERREGAANDE LASTER OF ZO :rolleyes:

*) als je geluk hebt want hoewel 3 stuks t.i.z liggen zijn ze meestal weg.:D