PDA

Bekijk Volledige Versie : Er wordt gezegd dat de Mahdi is gearriveerd...



Wizdom
28-03-10, 22:25
YouTube- Imam Mahdi Physical Evidence

Wizdom
28-03-10, 22:26
YouTube- the mahdi...declaired as being here now!!

H.P.Pas
28-03-10, 22:38
Sure. (http://teapacks.files.wordpress.com/2010/01/geert_wilders.jpg)

Slinger
29-03-10, 08:08
YouTube- Imam Mahdi Physical Evidence (http://www.youtube.com/watch?v=BJWgI-Q_2jo&feature=related)

En wat nu?

mark61
29-03-10, 08:58
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het niet zo'n antisemiet is als jij.

H.P.Pas
29-03-10, 08:59
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het niet zo'n antisemiet is als jij.

Hij is het zelf...:nerveus:

mark61
29-03-10, 09:40
Hij is het zelf...:nerveus:

oeh :nerveus:

Wizdom
29-03-10, 21:10
YouTube- Day of Judgement - The End Times And The Arrival of Mahdi - 1/4

Wizdom
29-03-10, 21:13
YouTube- Day of Judgement - The End Times And The Arrival of Mahdi - 2/4

naam
29-03-10, 21:20
Waarom noemen moslims het ook antiCHRIST. Toch invloed vanuit het christendom.

Wizdom
29-03-10, 21:21
YouTube- Day of Judgement - The End Times And The Arrival of Mahdi - 3/4

Wizdom
29-03-10, 21:31
YouTube- Day of Judgement - The End Times And The Arrival of Mahdi - 4/4

Slinger
29-03-10, 21:52
Waarom noemen moslims het ook antiCHRIST. Toch invloed vanuit het christendom.

't Is inderdaad voor het grootste deel christelijk geïnspireerd. Het lijkt erg op de christelijke eschatologie. De islam is niet voor niets een afsplitsing van het christendom.

Wizdom
29-03-10, 22:15
Waarom noemen moslims het ook antiCHRIST. Toch invloed vanuit het christendom.

De AntiChrist is de Messias van de Joden. Zij verwachten de Messias. De echte Messias is verloochent door de Joden. Daarvoor in de plaats krijgen zij de AntiChrist. Jezus zal nederdalen want hij is nooit vermoord maar ALLAH
(SWT) heeft hem toch zich genomen in weerzin van de Joden die dachten hem vermoord te hebben. Jezus zal afrekenen met de AntiChrist van de Joden. Dan zal voor iedereen duidelijk zijn hoe de vork in de steel steekt als het niet al te laat is/was....

Wizdom
29-03-10, 22:30
YouTube- The arrival of Mahdi, Dajjal & Planet X

Wizdom
29-03-10, 22:38
Volgens bovenstaande filmpje zal volgens de interpretatie van de auteur van de Hadith de AntiChrist verschijnen in 2020.... Al Mahdi zal 7 jaar eerder verschijnen.... Dus rond het jaar 2013... In 2012 is berekend dat komeet X wellicht zal inslaan op aarde die een grote ramp zal veroorzaken waarbij 2/3 van de mensheid zal vergaan...

Volgens de interpretatie van de auteur heeft de hoofdzetel van de Dajjaal voor de laatste 1000 jaar in Engeland gezeten... Die heeft zich in 1917 verplaatst naar de VS en die is in 2000 verplaatst naar Israel in het jaar dat Bush junior president is geworden in de VS. De Dajjaal is nu in Israel en zal zich in 2020 openlijk vertonen....
Aldus de interpretatie van de auteur van de Hadith...

Bar
30-03-10, 11:39
Volgens bovenstaande filmpje zal volgens de interpretatie van de auteur van de Hadith de AntiChrist verschijnen in 2020.... Al Mahdi zal 7 jaar eerder verschijnen.... Dus rond het jaar 2013... In 2012 is berekend dat komeet X wellicht zal inslaan op aarde die een grote ramp zal veroorzaken waarbij 2/3 van de mensheid zal vergaan...

Volgens de interpretatie van de auteur heeft de hoofdzetel van de Dajjaal voor de laatste 1000 jaar in Engeland gezeten... Die heeft zich in 1917 verplaatst naar de VS en die is in 2000 verplaatst naar Israel in het jaar dat Bush junior president is geworden in de VS. De Dajjaal is nu in Israel en zal zich in 2020 openlijk vertonen....
Aldus de interpretatie van de auteur van de Hadith...
Planeet X...Komeet X....

Ach, what the hell.......

Blijft alleen nog de vraag: wordt X gebeamd vanuit de diepe ruimte of komt ie met honderdvoudige lichtsnelheid op ons af? X moet er nu wel echt de sokken in zetten wil ie in 2012 inslaan. Eigenlijk hadden we X al jaren in onze telescopen moeten zien, maar ja deze gaat natuurlijk met magische Godspeed.

David vs Goliath
30-03-10, 20:11
Waarom noemen moslims het ook antiCHRIST. Toch invloed vanuit het christendom.

nee, omdat moslims ook in Jesus geloven & in alle ander profeten van Adam tot en met Mohammed zonder enig onderscheid , inclusief in de origineel authentieke oorspronkelijke boodschappen van Jesus , Moses & de rest die bijna niets te maken zouden hebben met de huidig Bijbel, Tora , talmud ...., & die waren allemaal gezonden door Allah !

zo,profeten van Adam tot en met Mohammed, inclusief Jesus, Moses ... waren gezonden door Allah om Allah's Tawhied boodschappen te verkondigen ...

Islam is dus de vervanger van die uitgefaseerd locaal corrupt huidg christendom & jodendom ...:

alle profeten werden gezonden aan hun eigen volkeren, met uitzondering van Mohammed die werd gezonden aan de heel mensheid ... , maar islam garandeert wel de vrijheid van geloof van niet_moslims ...dus ..

David vs Goliath
30-03-10, 20:14
=Wizdom;............


This is bullshit , Wiz : u should know better :

only Allah knows the future : Al Ghaib ... to say that 2020 will be ..... it's non_sense ....

why RU so obsessed with this ???

let it be ...it's all in God's hands : the end of time & the rest ...

Wizdom
30-03-10, 21:52
This is bullshit , Wiz : u should know better :

only Allah knows the future : Al Ghaib ... to say that 2020 will be ..... it's non_sense ....

why RU so obsessed with this ???

let it be ...it's all in God's hands : the end of time & the rest ...

Ofcourse you are right Sallah... Only ALLAH (SWT) knows best... I am not obsessed... But the coming of the Mahdi is a blessing for the WORLD because he is the only one who can and will FREE the opressed like our Palestinian Brothers and Sisters and the Chechen Sisters and Brothers...

I just don't see it happening that the corrupt ARAB leaders can do any good... It wil just not come from them but from the Mahdi... Since the arrogance of the ZIONISTS has skyrocketed and the ARAB leaders don't show any sign of resistance it looks obvious to me that someone else WITH HIGH IMAAN will show up who will fight for the CAUSE of ALLAH (SWT)...

Since so many signs have passed there is a big chance that it might even happen in our lifetime... Now the Prophet has not foretold all these signs for nothing... They definetly have function in that the Muslim UMMA have to keep an eye on these signs and be vigilant when the time is there...

That's the only thing... I am not saying that the author is right about the timing, but he could be right and than it is a matter of correct interpretation when the events unfold....

Oua Alaikoem Assalaam Oua Rahmatu Allah....

Bofko
31-03-10, 09:46
Since so many signs have passed there is a big chance that it might even happen in our lifetime...

Ook een God wordt een keertje moe van al zijn onopgepikte gesein.

Wizdom
31-03-10, 11:57
Ook een God wordt een keertje moe van al zijn onopgepikte gesein.

And they laughed a little and they weeped a lot...

Armadillo
31-03-10, 12:23
Hee, vergeten julllie niet om opvang te regelen voor jullie huisdieren, voor na de laatste dag:
YouTube- After The Rapture Pet Care Introduction

zie ook:
http://eternal-earthbound-pets.com/Home_Page.html

David vs Goliath
31-03-10, 12:39
Ofcourse you are right Sallah... Only ALLAH (SWT) knows best... I am not obsessed... But the coming of the Mahdi is a blessing for the WORLD because he is the only one who can and will FREE the opressed like our Palestinian Brothers and Sisters and the Chechen Sisters and Brothers...

I just don't see it happening that the corrupt ARAB leaders can do any good... It wil just not come from them but from the Mahdi... Since the arrogance of the ZIONISTS has skyrocketed and the ARAB leaders don't show any sign of resistance it looks obvious to me that someone else WITH HIGH IMAAN will show up who will fight for the CAUSE of ALLAH (SWT)...

Since so many signs have passed there is a big chance that it might even happen in our lifetime... Now the Prophet has not foretold all these signs for nothing... They definetly have function in that the Muslim UMMA have to keep an eye on these signs and be vigilant when the time is there...

That's the only thing... I am not saying that the author is right about the timing, but he could be right and than it is a matter of correct interpretation when the events unfold....

Oua Alaikoem Assalaam Oua Rahmatu Allah....

ok, sorry , brother :

let's hope we w'd be able to witness that all during our own life times !:

that w'd be great indeed = no words for it...

but no one is in position to tell the real precise date when all that w'd occur :

to say it w'd be 2020 is a real ignorance & sin, i guess , pretending to know Al Ghaib only God knows : wa Allah a3lam !

P.S.: I just don't want to see u act like those crazy christians who have been calling for the end of the world all these centuries :

i think u're wiser : i don't question the signs or prophecies of the prophet , of course not ...they're our guides too.....we should take them into consideration of course ....

Thanks!

All the best !

Don't worry : there will be a reckoning for israel & zionists : no doubt 'bout that : that's a prophecy too of course :

& then nothing , not even the US or any others , w'd be able to save them from muslims :

the latters should show no mercy then , i guess, as zionists did show none in relation to palestinian & other women, children, old people ...

wa Assalam 3alaikom wa rahmatoAllah ta3ala wabarakatoh..

Bofko
31-03-10, 16:04
And they laughed a little and they weeped a lot...

And they project their desperate feelings into their God, using him as their superman....

Die goddelijke seinen van tegenwoordig (orkaantje hier en vloedgolfje daar) zijn niks vergeleken met de de pest uit de 15e eeuw toen een derde van de europeanen omkwam.Dus kennelijk doen we het nu een stuk beter dan toen.

Wizdom
31-03-10, 18:20
And they project their desperate feelings into their God, using him as their superman....

Die goddelijke seinen van tegenwoordig (orkaantje hier en vloedgolfje daar) zijn niks vergeleken met de de pest uit de 15e eeuw toen een derde van de europeanen omkwam.Dus kennelijk doen we het nu een stuk beter dan toen.

And there will come a day that you will regret you haven't done so either... Because the prayers of arrogant people are not heard....

tanger'73
31-03-10, 18:31
1. In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle

2. Alle lof zij Allah, de Heer der werelden

3. De Barmhartige, de Genadevolle

4. Meester van de Dag des Oordeels

5. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp

6. Leid ons op het rechte pad

7. het pad dergenen aan wie Gij gunsten hebt geschonken, niet dat van hen op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden.

tanger'73
31-03-10, 18:47
And there will come a day that you will regret you haven't done so either... Because the prayers of arrogant people are not heard....


Maar om je even te interrumperen (waarvoor mijn exuses), wil ik zeker opmerken dat voordat de Mahdi komt. Eerst de Dajjaal arriveert die voornamelijk de moenaafiqoen (hen die doen alsof ze moslim zijn alleen om moslims te misleiden en te bedriegen) in hem doet geloven en volgen.

Hij zal in gezelschap zijn van vuur en water, waarbij het juist van belang is om dan het vuur boven het water te verkiezen.

tanger'73
31-03-10, 19:03
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

18:1 Alle lof behoort aan Allah, Die het boek aan Zijn dienaar heeft geopenbaard, gaaf en volmaakt.

18:2 Volmaakt (in leiding), om te waarschuwen voor Zijn gestrenge kastijding en de gelovigen die goede werken verrichten de blijde tijding te brengen dat zij een uitstekende beloning zullen ontvangen,

18:3 Die zij zullen smaken in eeuwigheid.

18:4 En om diegenen te waarschuwen, die zeggen: "Allah heeft Zich een zoon genomen."

18:5 Zij hebben er geen kennis van en hun vaderen evenmin. Erg is het woord, dat uit hun mond komt. Zij zeggen slechts onwaarheid.

18:6 Misschien zult je uit droefheid over hen sterven, omdat zij niet in deze Boodschap geloven.

18:7 Voorwaar, Wij hebben al hetgeen op aarde is tot haar sieraad gemaakt om te beproeven, wie van hen van goede werken is.

18:8 En zie! Al hetgeen daarop is, zullen Wij tot dode stof veranderen.

18:9 Denk je dat de lieden van de Spelonk en van de Inscriptie geen wonder onder Onze tekenen waren?

18:10 Toen de jongelingen hun toevlucht zochten in de Spelonk, zeiden zij: "Onze Heer, verleen ons Uw genade en bereid ons een weg naar vrede en voorspoed uit onze beproeving."

tanger'73
31-03-10, 23:10
in 2012 is berekend dat komeet X wellicht zal inslaan op aarde die een grote ramp zal veroorzaken waarbij 2/3 van de mensheid zal vergaan...

het kan zomaar zijn dat het experiment van de superdeeltjesversneller (LHC), ons in het jaar 2012 zomaar in een zwarte gat donderen?

Tomas
31-03-10, 23:25
Nee, als 2012 het einde is hebben de maya's gelijk en zijn moslims net zo fucked als wij. Normale mensen. Ligt het nu aan mij of worden jullie echt gekker? Moet je hier op een continue basis zitten om het een beetje te kunnen blijven relativeren? Lastig. Mafketels.

tanger'73
31-03-10, 23:31
Nee, als 2012 het einde is hebben de maya's gelijk en zijn moslims net zo fucked als wij. Normale mensen. Ligt het nu aan mij of worden jullie echt gekker? Moet je hier op een continue basis zitten om het een beetje te kunnen blijven relativeren? Lastig. Mafketels.


hahahaha, kennelijk ben jij de eerste die hierin is getrapt. :D

ronald
01-04-10, 00:08
YouTube- Imam Mahdi Physical Evidence (http://www.youtube.com/watch?v=BJWgI-Q_2jo&feature=related)

Ik heb alles gecheckd...ik voldoe er volledig aan.

tanger'73
01-04-10, 00:09
Ik heb alles gecheckd...ik voldoe er volledig aan.


je had hem toch al voorspeld dacht ik?

Bofko
01-04-10, 00:32
And there will come a day that you will regret you haven't done so either... Because the prayers of arrogant people are not heard....

Pas maar op dan, mijn beste Wizdom. You're the arrogant one. Jij speculeert er een aardig eindje op los m.b.t. de toekomst. Jij speculeert over Gods plannen, alsof jij daarover iets te melden kunt hebben. Zelfs Sallah heeft je daarvoor gewaarschuwd. Amen.

tanger'73
01-04-10, 01:00
Met betrekking tot dit onderwerp kan uiteraard niemand voorspellen wanneer de pijp aan Maarten wordt gegeven. Je eraan wagen heeft ook geen enkele zin. Het kan zomaar morgen voorbij zijn, maar persoonlijk heb ik het vermoeden dat deze aardkloot nog milleniums lang, ver na onze dood en die van onze nakomelingen nog dienst doet. Men zegt dikwijls: "Je moet werken alsof je eeuwig zult leven en leven alsof je morgen dood gaat."

Het quotum aan zielen voor in het Paradijs of de hell is bij lange na nog niet bereikt.

Bofko
01-04-10, 01:12
De islam zegt: "Je moet werken alsof je eeuwig zult leven en leven alsof je morgen dood gaat."
[/I]

:zozo: Is dat echt zo ? Ik vind het een beetje een Youp van 't Hek uitspraak waar ik mezelf niet in kan terugvinden. 'Het leven in het nu' is een van de grootste misleidende westerse illusies. You're kidding, no ?

tanger'73
01-04-10, 01:18
:zozo: Is dat echt zo ? Ik vind het een beetje een Youp van 't Hek uitspraak waar ik mezelf niet in kan terugvinden. 'Het leven in het nu' is een van de grootste misleidende westerse illusies. You're kidding, no ?


Het is een populaire gezegde onder moslims, verder niks bijzonders.

"Werk voor de geneugten van de wereld alsof je eeuwig zult leven; en werk voor de geneugten van de hiernamaalse alsof je morgen zult sterven."

Bofko
01-04-10, 01:28
Het is een populaire gezegde onder moslims, verder niks bijzonders.

"Werk voor de geneugten van de wereld alsof je eeuwig zult leven; en werk voor de geneugten van de hiernamaalse alsof je morgen zult sterven."

Ok. Gezonde toewijding en gezond gedrag.

tanger'73
01-04-10, 01:32
Ok. Gezonde toewijding en gezond gedrag.

Precies, in beide gevallen staat genieten hier en aldaar centraal. erbij
zitten als een kluizenaar of als een seksloze puritein zit er niet bij.

Bofko
01-04-10, 01:42
Precies, in beide gevallen staat genieten hier en aldaar centraal. erbij
zitten als een kluizenaar of als een seksloze puritein zit er niet bij.

Welcome to the world.

tanger'73
01-04-10, 01:45
Welcome to the world.


thanks, ik dacht dat ik nooit was weggeweest? :D

Bofko
01-04-10, 01:48
thanks, ik dacht dat ik nooit was weggeweest? :D

Dat zeker niet.:roker: Ik vroeg me even af waar je naar toe wou.

tanger'73
01-04-10, 01:58
Dat zeker niet.:roker: Ik vroeg me even af waar je naar toe wou.


Eigenlijk naar Mars, maar dat zal ik denk ik niet meer meemaken? Maar over moeder aarde kan ik stellig zeggen dat zij al ruim 5 miljard jaar rond tolt en ik geen enkele verband kan zien waarom zij na al die tijd toevallig in onze era denkt er een eind aan te breien.

Bofko
01-04-10, 02:05
Eigenlijk naar Mars, maar dat zal ik denk ik niet meer meemaken? Maar over moeder aarde kan ik stellig zeggen dat zij al ruim 5 miljard jaar rond tolt en ik geen enkele verband kan zien waarom zij na al die tijd toevallig in onze era denkt er een eind aan te breien.

Jij bent in staat om de waan van de dag (beter: nieuws van de dag) te ontstijgen. :engel: Welterusten.

H.P.Pas
01-04-10, 10:12
Maar over moeder aarde kan ik stellig zeggen dat zij al ruim 5 miljard jaar rond tolt en ik geen enkele verband kan zien waarom zij na al die tijd toevallig in onze era denkt er een eind aan te breien.

Een patriot is iemand die denkt dat zijn land een héél bijzonder land is, omdat híj daar geboren is.

En Wiz denkt, dat onze tijd een héél bijzondere tijd is, omdat hij nu geboren is.
Simpel toch ?

knuppeltje
01-04-10, 10:21
H.P.Pas;4306723][I]En Wiz denkt, dat onze tijd een héél bijzondere tijd is, omdat hij nu geboren is.
Simpel toch ?

De toekomst zal leren of die simpele toch noch gelijk heeft. :denk:

H.P.Pas
01-04-10, 10:26
De toekomst zal leren of die simpele toch noch gelijk heeft. :denk:

Wie weet. Een kapotte klok staat ook twee keer per dag gelijk.

knuppeltje
01-04-10, 11:05
H.P.Pas;4306760]Wie weet. Een kapotte klok staat ook twee keer per dag gelijk.

Soms blijken die toch nog veel geld waard te zijn.

Voor onze Wiz gaat dat niet op denk ik, maar ik ben geen klokkenmaker.

ronald
02-04-10, 01:10
De AntiChrist is de Messias van de Joden. Zij verwachten de Messias. De echte Messias is verloochent door de Joden. Daarvoor in de plaats krijgen zij de AntiChrist. Jezus zal nederdalen want hij is nooit vermoord maar ALLAH
(SWT) heeft hem toch zich genomen in weerzin van de Joden die dachten hem vermoord te hebben. Jezus zal afrekenen met de AntiChrist van de Joden. Dan zal voor iedereen duidelijk zijn hoe de vork in de steel steekt als het niet al te laat is/was....
Bull shit. Grappig om te zien hoe een paganist Gds plan denkt te kennen.

Bart.NL
02-04-10, 08:43
Gimme The Prize - Queen

Here I am, I'm the master of your destiny,
I am the one the only one, I am the god of kingdom come,
Gimme the prize, just gimme the prize,
Give me your kings, let me squeeze them in my hands,
Your puny princes,
Your so-called leaders of your land,
I'll eat them whole before I'm done,
The battle's fought and the game is won,
I am the only one,
I am the god of kingdom come,
Gimme the prize, just gimme the prize,
Move over, I said move over,
Hey, hey, hey clear the way,
There's no escape from my authority - I tell you -
I am the one the only one, I am the god of kingdom come,
Gimme the prize, just gimme the prize,
I am the only one,
I am the god of kingdom come,
Gimme the prize.

Wizdom
02-04-10, 09:14
Bull shit. Grappig om te zien hoe een paganist Gds plan denkt te kennen.

De Joden zullen hun valse Messias krijgen... De Dajjaal wel te verstaan.... Als een goede niet goed genoeg is dan krijgen ze een kwade...

ronald
02-04-10, 10:12
De Joden zullen hun valse Messias krijgen... De Dajjaal wel te verstaan.... Als een goede niet goed genoeg is dan krijgen ze een kwade...

Je lult een beetje in de ruimte....heb je het nog niet in de gaten?

knuppeltje
02-04-10, 11:45
Wizdom;4307671]De Joden zullen hun valse Messias krijgen...

Volgens mij vervul jij die functie hier al jaren - en uiterst vals ook.

Danablue
02-04-10, 13:39
Zeker gearriveerd, de eerste zwaluwen. Vanmorgen inspecteerde eentje de stal, of er weer een gezin gesticht kan worden. Duizenden kilometers gevlogen, onder meer over Marokko, en nu weer hier terug. Daar kan wat mij betreft geen vage mahdi tegenop.

knuppeltje
02-04-10, 13:59
Danablue;4307847]Zeker gearriveerd, de eerste zwaluwen. Vanmorgen inspecteerde eentje de stal,

Een zwaluw maakt nog geen zomer. :)

Joesoef
02-04-10, 14:10
Hoe lang nog, gaan we die bizarre bezuinigingen nog mee maken of worden we daarvoor verlost met een enkeltje jennat ?

knuppeltje
02-04-10, 14:51
Joesoef;4307869]Hoe lang nog, gaan we die bizarre bezuinigingen nog mee maken of worden we daarvoor verlost met een enkeltje jennat ?


:schreeuw: Maak je borst maar nat. Die 35 milj. is niets vergeleken bij wat er gaat gebeuren tegen de tijd dat de fossielen echt op zijn en de wereldbevolking weer een heel stuk is toegenomen en wij al die tijd veel te veel naar de VVD en PVV hebben geluisterd.
Ik ben voor een acute ingang van een wereldwijde fokvergunning, maar helaas, dromen zijn bedrog. :huil:

mark61
02-04-10, 15:20
Het klinkt eigenlijk net als de beaujolais primeur en nieuwe haring.