PDA

Bekijk Volledige Versie : Machismo, what makes a man.



tanger'73
30-03-10, 14:34
Wat verwachten we van een echte man? Moet hij flink zijn, altijd in controle, een macho, een vrouwenversierder, een betrouwbare huisvader? Hierover wordt woensdag avond een debat gehouden in het sieraad. Moet hij achter het stuur zitten, leiding geven aan zijn gezin, geliefd zijn in de buurt, maar gevreesd worden door zijn vijanden? Kan hij zijn gevoelens laten zien of moet hij deze juist beheersen? is hij heteroseksueel of kan een echte man ook homo zijn? in hoeverre is de Nederlandse cultuur een feminiene cultuur? Welke overeenkomsten en verschillen zijn er wat betreft de mannelijk eer en de houding tegenover vrouwen?

Bron: Maroc.nl nieuwsdienst


YouTube- Nancy Agram - Mashy Haddy / نانسى عجرم - ماشى Ø*دى

tanger'73
31-03-10, 17:14
Ahmed Marcouch must see.

YouTube- I Love You Phillip Morris Official UK Trailer

sidi bibi
31-03-10, 20:06
Wat verwachten we van een echte man? Moet hij flink zijn, altijd in controle, een macho, een vrouwenversierder, een betrouwbare huisvader? Hierover wordt woensdag avond een debat gehouden in het sieraad. Moet hij achter het stuur zitten, leiding geven aan zijn gezin, geliefd zijn in de buurt, maar gevreesd worden door zijn vijanden? Kan hij zijn gevoelens laten zien of moet hij deze juist beheersen? is hij heteroseksueel of kan een echte man ook homo zijn? in hoeverre is de Nederlandse cultuur een feminiene cultuur? Welke overeenkomsten en verschillen zijn er wat betreft de mannelijk eer en de houding tegenover vrouwen?

Bron: Maroc.nl nieuwsdienst


YouTube- Nancy Agram - Mashy Haddy / نانسى عجرم - ماشى Ø*دى (http://www.youtube.com/watch?v=8NjZ-xKLGTY&feature=related)

Hier in Marokko zit een echte man in het theehuis, leuterent over niks.
Mo heeft al ontdekt dat Marokko alleen met vrouwen te redden is.

tanger'73
31-03-10, 20:12
Hier in Marokko zit een echte man in het theehuis, leuterent over niks.
Mo heeft al ontdekt dat Marokko alleen met vrouwen te redden is.

Marokko is een leuter maatschappij bij uitstek. Naast dat zijn mannen in Marokko zonder vrouwen letterlijk nergens. Geen enkel land waar vrouwen zo'n cruciale rol spelen als daar, lang leve de Marokkaanse vrouw.

knuppeltje
01-04-10, 09:46
tanger'73;4306284]Marokko is een leuter......

Marok.nl ook.

tanger'73
01-04-10, 15:35
Marok.nl ook.



Dit is dan ook een Marokkaanse community.

knuppeltje
01-04-10, 15:45
tanger'73;4307167]Dit is dan ook een Marokkaanse community.

Dus Marokkanen zijn allemaal grote leuteraars volgens jou?

tanger'73
01-04-10, 15:47
Dus Marokkanen zijn allemaal grote leuteraars volgens jou?

Wat denk jezelf?

knuppeltje
01-04-10, 15:53
tanger'73;4307177]Wat denk jezelf?

Heeft jouw moeder je niet geleerd dat het heel onfatsoenlijk is om een vraag met een wedervraag te beantwoorden?

tanger'73
01-04-10, 16:01
Heeft jouw moeder je niet geleerd dat het heel onfatsoenlijk is om een vraag met een wedervraag te beantwoorden?

foei mijn moeder erbij betrekken, maar laat ik er maar niet omheen draaien. Kiijk van iedereen die hier zit, kan je gerust stellen dat men hier zit om te leuteren. Misschien denk je dat men hier zit om te vergaderen en besluiten nemen?

knuppeltje
01-04-10, 16:11
tanger'73;4307188]foei mijn moeder erbij betrekken, maar laat ik er maar niet omheen draaien. Kiijk van iedereen die hier zit, kan je gerust stellen dat men hier zit om te leuteren.

Dat 'iedereen' tanger, dat doet me echt zeer! :schreeuw:

Maar inderdaad, er wordt hier heel wat afgeleuterd. Er zijn er zelfs bij die de godganse nacht ermee doorbrengen.

Heeft je moeder je het nu wel of niet geleerd?

tanger'73
01-04-10, 16:23
Dat 'iedereen' tanger, dat doet me echt zeer! :schreeuw:

Maar inderdaad, er wordt hier heel wat afgeleuterd. Er zijn er zelfs bij die de godganse nacht ermee doorbrengen.

Heeft je moeder je het nu wel of niet geleerd?

Ga er maar van op aan dat iedereen die hier zit leutert zonder uitzondering. Leuteren is gewoon leuk, zelfs tot diep in de nacht en al helemaal als je geregeld aan insomnia lijdt, is leuteren al helemaal een welkome afwisseling.

tanger'73
01-04-10, 16:30
Heeft je moeder je het nu wel of niet geleerd?


By the way, zit ze momenteel in Marokko en hoop haar weer spoedig in de armen te sluiten.

knuppeltje
01-04-10, 16:36
tanger'73;4307194]Ga er maar van op aan dat iedereen die hier zit leutert zonder uitzondering. Leuteren is gewoon leuk, zelfs tot diep in de nacht en al helemaal als je geregeld aan insomnia lijdt, is leuteren al helemaal een welkome afwisseling.

Trap je me weer op m'n tenen, foei. :schreeuw:

Je zoekt weer een smoesje om er je ordinaire roddelzucht mee te rechtvaardigen zul je bedoelen ja! :fpotver:

tanger'73
01-04-10, 16:39
Trap je me weer op m'n tenen, foei. :schreeuw:

Je zoekt weer een smoesje om er je ordinaire roddelzucht mee te rechtvaardigen zul je bedoelen ja! :fpotver:


roddelen? Geen sprake van, tis hier recht voor je raap. Da's zeker wat je bedoelt?

knuppeltje
01-04-10, 16:39
tanger'73;4307197]By the way, zit ze momenteel in Marokko en hoop haar weer spoedig in de armen te sluiten.

Ik hoop dat ze het er leuk heeft, maar het is geen antwoord op mijn vraag. :fpotver:

knuppeltje
01-04-10, 16:41
tanger'73;4307199]roddelen? Geen sprake van, tis hier recht voor je raap. Da's zeker wat je bedoelt?

Helemaal niet, maar ik ga voor de patatten zorgen. Ik zie het nog wel een keer.

tanger'73
01-04-10, 16:44
Ik hoop dat ze het er leuk heeft, maar het is geen antwoord op mijn vraag. :fpotver:


Niet alleen leuk, maar noodzakelijk.

tanger'73
01-04-10, 16:46
Helemaal niet, maar ik ga voor de patatten zorgen. Ik zie het nog wel een keer.

Ja zorg dat je tijdens die frieten van je niet spontaan gaat lopen roddelen over onze vriend Benedictus de 16de?