PDA

Bekijk Volledige Versie : Laten we de democratie opzij schuiven



Marsipulami
04-04-10, 14:47
http://www.deredactie.be/permalink/1.750872

Marsipulami
04-04-10, 14:59
En dan nog durven zeggen dat moslims geen gevoel voor humor hebben.

Ron Haleber
04-04-10, 15:09
En dan nog durven zeggen dat moslims geen gevoel voor humor hebben.

Ik zie de humor niet in van die salafisten om homo's te willen vermoorden?:kotsen2:

childerenoftjsernobyl86
04-04-10, 15:21
http://www.deredactie.be/permalink/1.750872
Ik kan slechts twee dingen halen uit dit filmpje;
1. Er wordt inderdaad pogingen ondernomen om Europa te islamatiseren en dus Wilders heeft gelijk.
2. Er is geen democratie in Islamitische landen waar islamitische wetgeving heerst en is de Islam dus een gevaar voor onze democratie en hierdoor staatsgevaarlijk.

Oplossing deze vereniging verbieden en de simpatisanten uitwijzen. :D

mark61
04-04-10, 15:42
Ik kan slechts twee dingen halen uit dit filmpje;
1. Er wordt inderdaad pogingen ondernomen om Europa te islamatiseren en dus Wilders heeft gelijk.
2. Er is geen democratie in Islamitische landen waar islamitische wetgeving heerst en is de Islam dus een gevaar voor onze democratie en hierdoor staatsgevaarlijk.

Oplossing deze vereniging verbieden en de simpatisanten uitwijzen. :D

En dat heeft Tsjernobyl je allemaal geleerd. Verrassend :hihi:

Jah, dat zijn me een 'pogingen'. Ik kruip spontaan onder mijn bed van angst.

Er is ook geen democratie in niet-islamitische landen, dus wat is je punt precies?

En hoe kom je vandaar op het idee dat dat een bedreiging voor onze democratie is? Swaziland is ook geen democratie, en nou? Dan lijkt China me een grotere bedreiging, die lui hebben actually economische, politieke en militaire macht.

De islamitische wereld is zwak, verdeeld, en baggert over een doodlopende weg. De oplossing voor reële problemen in je godsdienst zoeken is een hopeloze zaak. Altijd geweest, altijd will be. In essentie is het negatief, pessimistisch tot nihilistisch.

childerenoftjsernobyl86
04-04-10, 16:02
=mark61;4309478]En dat heeft Tsjernobyl je allemaal geleerd. Verrassend :hihi:
Nee eerder een vorm van totale dementie.


Jah, dat zijn me een 'pogingen'. Ik kruip spontaan onder mijn bed van angst.

Moh toch niet veel anders als die gek van een Wilders en deze maakt ook vele mensen gek in zijn waanzin.


Er is ook geen democratie in niet-islamitische landen, dus wat is je punt precies?

Mijn punt is dat ik de democratie hier niet wil missen en daarin heb ik een sterk punt.


En hoe kom je vandaar op het idee dat dat een bedreiging voor onze democratie is? Swaziland is ook geen democratie, en nou? Dan lijkt China me een grotere bedreiging, die lui hebben actually economische, politieke en militaire macht.

Het verschil zit hierin dat er bedreigingen zijn van binnenuit in het land zelf, dat het mogelijk is om in een land in Europa uberhaut maar zulke dingen kunt voorstellen en ook nog eens een vereniging kunt oprichten die dit uitdraagt naar buiten en dat misschien zelfs mijn buurman of vrouw kan simpatiseren met een organisatie als deze.
Aan de andere kant worden organisatie's die eventueel de democratie kan bedreigen verboden.


De islamitische wereld is zwak, verdeeld, en baggert over een doodlopende weg. De oplossing voor reële problemen in je godsdienst zoeken is een hopeloze zaak. Altijd geweest, altijd will be. In essentie is het negatief, pessimistisch tot nihilistisch.
Dus als een land chaos kan veroorzaken door terrorisme vind jij zwak, zou dan toch niet graag een zwakkeling tegen komen met zijn bomgordeltje.

Max Stirner
04-04-10, 16:14
En dan nog durven zeggen dat moslims geen gevoel voor humor hebben.


Zou het allemaal nóg grappiger vinden als het niet de dagelijkse praktijk was in diverse islamitische landen.

mark61
04-04-10, 17:44
Nee eerder een vorm van totale dementie.

Moh toch niet veel anders als die gek van een Wilders en deze maakt ook vele mensen gek in zijn waanzin.

Mijn punt is dat ik de democratie hier niet wil missen en daarin heb ik een sterk punt.

Het verschil zit hierin dat er bedreigingen zijn van binnenuit in het land zelf, dat het mogelijk is om in een land in Europa uberhaut maar zulke dingen kunt voorstellen en ook nog eens een vereniging kunt oprichten die dit uitdraagt naar buiten en dat misschien zelfs mijn buurman of vrouw kan simpatiseren met een organisatie als deze.
Aan de andere kant worden organisatie's die eventueel de democratie kan bedreigen verboden.

Dus als een land chaos kan veroorzaken door terrorisme vind jij zwak, zou dan toch niet graag een zwakkeling tegen komen met zijn bomgordeltje.

Ik begrijp nauwelijks iets van je reactie, maar zal toch maar een poging wagen.

Wie, wat dementie? Jij bent dement en dat heeft je die inzichten over de islam verschaft? Boeiend :hihi:

Ik begrijp niet wat je over Wilders zegt, maar itt. deze paardekoppen is Wilders een echt gevaar, die heeft namelijk massale aanhang. Deze lui niet.

Vervolgens lul je iets over democratie dat als kut op dirk slaat, en geef je geen antwoord op mijn vraag.

Als er in NL een pedopartij kan worden opgericht, waarom mogen dan 3 Belgische druiven niet voor invoering van de sjari`a zijn? Misschien is jouw buurman wel een pedo, weet jij veel. Misschien ben jij er wel een.

Vooralsnog wordt onze maatschappij meer bedreigd door pedo's dan door doorgedraaide moslimpubers.

Je laatste zin is onbegrijpelijk.

Marsipulami
04-04-10, 18:41
YouTube- An Atheist Meets God

knuppeltje
05-04-10, 10:14
Max Stirner;4309518]Zou het allemaal nóg grappiger vinden als het niet de dagelijkse praktijk was in diverse islamitische landen.

DE meeste dus niet.

childerenoftjsernobyl86
05-04-10, 10:23
=mark61;4309704]Ik begrijp nauwelijks iets van je reactie, maar zal toch maar een poging wagen.

Vaak krijg je op domme vragen een dom antwoord.:D


Wie, wat dementie? Jij bent dement en dat heeft je die inzichten over de islam verschaft? Boeiend :hihi:

Vermoedelijk heb jij gelijk en moet je dement zijn om enig inzicht te krijgen over de Islam en zijn/haar gebruiken, immers ik heb nog nooit binnen een religie zo snel regels en structuur zien veranderen als binnen de Islam.


Ik begrijp niet wat je over Wilders zegt, maar itt. deze paardekoppen is Wilders een echt gevaar, die heeft namelijk massale aanhang. Deze lui niet.

Als jij de beelden had gezien op de belgische tv, had je kunnen zien dat deze jongeren een geweldige aanhang hebben onder de Moslim gemeenschap in Belgie zowel jongeren als ouderen.


Vervolgens lul je iets over democratie dat als kut op dirk slaat, en geef je geen antwoord op mijn vraag.

Waarschijnlijk begrijp jij dan niet wat democratie inhoud?


Als er in NL een pedopartij kan worden opgericht, waarom mogen dan 3 Belgische druiven niet voor invoering van de sjari`a zijn? Misschien is jouw buurman wel een pedo, weet jij veel. Misschien ben jij er wel een.

Misschien omdat er duidelijk in de grondwet staat dat kerk en staat gescheiden dienen te zijn?


Vooralsnog wordt onze maatschappij meer bedreigd door pedo's dan door doorgedraaide moslimpubers.

Onzin, er zijn meer doorgedraaide moslimpubers dan pedo's in de wereld.


Je laatste zin is onbegrijpelijk.
jij gaf ten onrechte aan dat de Islam een zwakke groep mensen waren, wat ik toch duidelijk anders ziet dan jij.

Mark
05-04-10, 10:36
Grappig filmpje Mars :)

Anyway deze lachwekkende clowns kunnen de rest van hun leven een baan vergeten en de horeca komen ze ook niet in, dat is pas een echt staaltje macht.
Tevens zal het atheisme de wereld veroveren en al deze achterlijke sprookjes wegdrukken.

Dus: Don't believe in god! or else......

Pizzaman
05-04-10, 20:13
Anyway deze lachwekkende clowns kunnen de rest van hun leven een baan vergeten en de horeca komen ze ook niet in, dat is pas een echt staaltje macht...

ja dus weer een zooitje uitkeringen erbij.
'kunnen we helemaal niks aan doen is discriminatie'.

Mijn enige hoop is, dat al die idioten in 1 vliegtuig zullen passen,
anders zullen ze er uit nood meerdere aan moeten besteden.

:kotsen2:

jang0201
05-04-10, 21:06
Waarom is deze baardaap het land nog niet uitgezet? Zulke baardapen horen hier niet in de westerse wereld thuis!!

jang0201
05-04-10, 21:08
ja dus weer een zooitje uitkeringen erbij.

afpakken die uitkeringen en uitzetten die baardapen!

tanger'73
06-04-10, 03:19
En dan nog durven zeggen dat moslims geen gevoel voor humor hebben.


het lachen is me nog altijd niet vergaan. Zou het niet beter zijn voor deze komieken om een klooster te stichten in plaats van anderen met doldwaze zieleroerselen te vermaken? :D

Pizzaman
06-04-10, 23:15
het lachen is me nog altijd niet vergaan. Zou het niet beter zijn voor deze komieken om een klooster te stichten in plaats van anderen met doldwaze zieleroerselen te vermaken? :D

Je bedoelt een soort Muslim-belt op de veluwe of zo,
en dat ze dan aan je deur komen zeiken met hun blaadje 'de wachtminaret'? :D

Ron Haleber
07-04-10, 08:44
Je bedoelt een soort Muslim-belt op de veluwe of zo,
en dat ze dan aan je deur komen zeiken met hun blaadje 'de wachtminaret'? ....

:D

Archie Bunker
07-04-10, 09:46
Ik begrijp nauwelijks iets van je reactie, maar zal toch maar een poging wagen.

Wie, wat dementie? Jij bent dement en dat heeft je die inzichten over de islam verschaft? Boeiend :hihi:

Ik begrijp niet wat je over Wilders zegt, maar itt. deze paardekoppen is Wilders een echt gevaar, die heeft namelijk massale aanhang. Deze lui niet.

Vervolgens lul je iets over democratie dat als kut op dirk slaat, en geef je geen antwoord op mijn vraag.

Als er in NL een pedopartij kan worden opgericht, waarom mogen dan 3 Belgische druiven niet voor invoering van de sjari`a zijn? Misschien is jouw buurman wel een pedo, weet jij veel. Misschien ben jij er wel een.

Vooralsnog wordt onze maatschappij meer bedreigd door pedo's dan door doorgedraaide moslimpubers.

Je laatste zin is onbegrijpelijk.

Beste Marcus,

En misschien ben jij wel een pedo, weten wij veel. :hihi:

Waarom zijn deze mensen geen gevaar voor de democratie?
Niet als kleine club, maar als onderdeel van wereldwijd netwerk.

Waarom zijn bijvoorbeeld hun broeders in Moslimlanden geen gevaar voor andersdenkenden daar? Als jij en ik deze discussie in Saoudi-Arabie zouden voeren waren we allang verzocht even te dhimmen. En als we dat niet doen volgen hardere maatregelen. Eens?

Je mag niet eens een Bijbel invoeren in Saoudi-Arabie. vind je dat niet raar?

In sommige landen kan iemand die zich van de Islam afkeert grote moeilijkheden verwachten. Wat is je oordeel daarover?

En wat is je oordeel over Iran?


Groet, Arch

tanger'73
07-04-10, 16:01
Je bedoelt een soort Muslim-belt op de veluwe of zo,
en dat ze dan aan je deur komen zeiken met hun blaadje 'de wachtminaret'? :D


zoiets ja, net als die SGP kneuzen.

Pizzaman
07-04-10, 22:16
zoiets ja, net als die SGP kneuzen.

De overeenkomsten zijn legio.
Deze SGP klungels zijn nou degenen die Wilders bedoeld met 'linkse KERK'...

ALWEER zijn we het eens... :fpiraat:

BTW volgens mij bevatten de SGP en andere aanverwanten nog wel de meeste
- witte boorden criminelen;
- pedo's;
- homohaters;
- vrouwendiscrimineerders;

van alle NL partijen. Een schande voor een seculiere staat is het.

J.Emhá
07-04-10, 22:27
Dit vind ik mooi!

''Het menselijk systeem faalt.''

mark61
08-04-10, 10:18
De overeenkomsten zijn legio.
Deze SGP klungels zijn nou degenen die Wilders bedoeld met 'linkse KERK'...

Nee. In fact deed hij vorige week juist een beroep op hen om hem te steunen. Ergens wel logisch voor dat stel autoritaire geborneerde sexistische racisten.

Sow hé. Helaas geen leuk akroniem van te maken.

Pizzaman
08-04-10, 22:23
Nee. In fact deed hij vorige week juist een beroep op hen om hem te steunen. Ergens wel logisch voor dat stel autoritaire geborneerde sexistische racisten.

Sow hé. Helaas geen leuk akroniem van te maken.

Ik denk toch dat je 'm verkeerd begrijpt... PVV humor.

Hij smeert ze juist in hun gezicht dat ALS ze echt hun 'christenstandpunt' aan zouden hangen, zij ook tegen moslims (want = ander geloof) zouden moeten zijn.
Ik kan me nog wel rellen met katholieken tegen [protestanten herinneren.

Maar tegen moslims zijn ze niet... over veelwijverij durven ze niet beginnen, etcetera. Liever vreten ze samen uit dezelfde pot, dan dat ze de pot opgeven. :denk:
Ik denk dan: 'principes: bek houden en doorzuigen'... :argwaan:

jang0201
09-04-10, 09:02
U bent hier: Home » Nieuws » Nieuws
1ºC / 14ºC 41 kmAgendaTVMobileSharia4Belgium duikt weer op
donderdag 08 april 2010

Auteur: (DIM, VJB)
Fouad Belkacem: nu te zien op YouTube.vjb

Fouad Belkacem, de man die onder de naam Abu Imran woordvoerder is van Sharia4belgium, is weer opgedoken.

In een videoboodschap van zo'n twaalf minuten op YouTube legt de man uit waarom zijn organisatie vorige week de lezing van Benno Bernard over de islam onmogelijk heeft gemaakt.

'Het is de plicht van iedere moslim om deze man tegen te houden, en elke andere die Allah en zijn boodschap probeert te beledigen', zegt Belkacem die zijn toespraak op YouTube deels in het Nederlands, deels in het Arabisch houdt. Hij noemt diegenen die de verdediging van Barnard op zich nemen 'hypocrieten' en ontkent verder dat hij en de zijnen een negatieve boodschap verkondigen. 'Wij pleiten voor de sharia en dat is de prachtigste boodschap die ooit verkondigd is.'

De man probeert zijn ideeën dus via YouTube te verspreiden. De nieuwe website van Sharia4Belgium was gisteren immers op vraag van actualiteitsblog Mediageil.be offline gehaald. 'Wij hebben de Amerikaanse provider via e-mail gemeld dat deze heren het invoeren van de sharia bepleiten', zegt Sam Feys, woordvoerder van Mediageil.be. 'Die boodschap volstond.'

Fouad Belkacem reageert intussen ook op de drie veroordelingen voor diefstal en weerspannigheid die hij eerder opliep. 'Mijn vorig leven heb ik achter mij gelaten', zegt Belkacem. 'Allah heeft mij het licht getoond.'

jang0201
09-04-10, 09:16
Blijkt dus dat deze Fouad een crimineel verleden heeft en gezocht wordt in Marokko.

tanger'73
09-04-10, 12:12
'Allah heeft mij het licht getoond.'

Als hij inmiddels in Marokko gezocht wordt, dan kan hij beter dat licht spoedig mogelijk doven.