PDA

Bekijk Volledige Versie : Opstandige planeten spotten met wetenschap



IbnRushd
14-04-10, 22:31
Opstandige planeten spotten met wetenschap

Astronomen hebben een revolutionaire ontdekking gedaan. Zes planeten in een ander sterrenstelsel draaien de 'verkeerde kant op' om hun ster heen. Deze zogenaamde exoplaneten (planeten buiten ons zonnestelsel) spotten met de kennis die wetenschappers denken te hebben van het heelal.

De spectaculaire ontdekking is dinsdag gepresenteerd in het Schotse Glasgow. Eén van de wetenschappers spreekt van een 'bom' onder de huidige kennis van exoplaneten. Tot voor kort dacht men dat alle planeten in dezelfde richting draaien als hun ster.

Europese sterrenkundigen denken nu dat deze zes planeten daarvan afwijken, omdat twee sterren tegelijkertijd op meerdere planeten zwaartekracht uitoefenen.

-bron (http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=153021708)-

tanger'73
15-04-10, 00:27
Blijkt dat copernicus naast zijn heliocentrische theorie er ook middeleeuwse achterlijke onzin erop nahield, door bijvoorbeeld te blijven geloven in het neoplatonisme. Een mystiek idee uit de klassieke oudheid die beweerde dat er een 'wereldziel' bestond, die alles op de wereld regeert.

Witte78
15-04-10, 07:44
Blijkt dat copernicus naast zijn heliocentrische theorie er ook middeleeuwse achterlijke onzin erop nahield, door bijvoorbeeld te blijven geloven in het neoplatonisme. Een mystiek idee uit de klassieke oudheid die beweerde dat er een 'wereldziel' bestond, die alles op de wereld regeert.

Je hebt ook mensen die in achterlijke onzin geloven als en onzichtbaar almachtig opperwezen die mensen straft na hun dood als ze niet braaf zijn geweest. Klinkt idioot maar ze zijn er nog steeds.

sidi bibi
15-04-10, 08:13
Blijkt dat copernicus naast zijn heliocentrische theorie er ook middeleeuwse achterlijke onzin erop nahield, door bijvoorbeeld te blijven geloven in het neoplatonisme. Een mystiek idee uit de klassieke oudheid die beweerde dat er een 'wereldziel' bestond, die alles op de wereld regeert.

Van de week ook interessant nieuws gehoord. Er zijn hier af en dan van die hitte stofwindhoosjes, mij is geadviseerd om er vandaan te blijven aangezien op die plaats een gevecht tussen 2 djinns plaatsvond.

Bofko
15-04-10, 09:42
Blijkt dat copernicus naast zijn heliocentrische theorie er ook middeleeuwse achterlijke onzin erop nahield, door bijvoorbeeld te blijven geloven in het neoplatonisme. Een mystiek idee uit de klassieke oudheid die beweerde dat er een 'wereldziel' bestond, die alles op de wereld regeert.

Copernicus was ook een halve middeleeuwer.Het is een beetje dom om met hedendaagse blik mensen die 500 jaar geleden leefden te veroordelen.

mark61
15-04-10, 09:45
Copernicus was ook een halve middeleeuwer.Het is een beetje dom om met hedendaagse blik mensen die 500 jaar geleden leefden te veroordelen.

Na, tis vooral apart om dergelijk commentaar te lezen van iemand met dezelfde mental make-up, maar dan nota bene 500 jaar later :)

Persoonlijk kan ik me meer voorstellen bij een wereldziel dan bij een djinn.

Bofko
15-04-10, 10:03
Na, tis vooral apart om dergelijk commentaar te lezen van iemand met dezelfde mental make-up, maar dan nota bene 500 jaar later :)

Tanger73 wordt regelmatig verdrongen door Tanger731, ja.



Persoonlijk kan ik me meer voorstellen bij een wereldziel dan bij een djinn.
Inderdaad. In a way heel modern zelfs.

Slinger
15-04-10, 10:31
Blijkt dat copernicus naast zijn heliocentrische theorie er ook middeleeuwse achterlijke onzin erop nahield, door bijvoorbeeld te blijven geloven in het neoplatonisme. Een mystiek idee uit de klassieke oudheid die beweerde dat er een 'wereldziel' bestond, die alles op de wereld regeert.

Je gaat alweer op dezelfde manier de fout in als met de Naam van de Roos. Hoe kun je iemand die in de middeleeuwen leeft verwijten dat hij middeleeuws denkt? Veel erger is dat er tegenwoordig nog mensen zijn die middeleeuws denken en dus, bijvoorbeeld, van mening zijn dat vrouwen een hoofddoekje moeten dragen.

Abu_Hurayrah
15-04-10, 10:34
Je gaat alweer op dezelfde manier de fout in als met de Naam van de Roos. Hoe kun je iemand die in de middeleeuwen leeft verwijten dat hij middeleeuws denkt? Veel erger is dat er tegenwoordig nog mensen zijn die middeleeuws denken en dus, bijvoorbeeld, van mening zijn dat vrouwen een hoofddoekje moeten dragen.

Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam, wat een teken en toppunt van beschaving is. Het tegenovergestelde hiervan is ordinaire nudisme.

Slinger
15-04-10, 10:38
Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam, wat een teken en toppunt van beschaving is. Het tegenovergestelde hiervan is ordinaire nudisme.

Nou, het is gewoon woestijnstammencultuur.

Bofko
15-04-10, 10:42
Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam, wat een teken en toppunt van beschaving is. Het tegenovergestelde hiervan is ordinaire nudisme.

:cheefbek: Hoe bedekter, hoe beschaafder ?

Abu_Hurayrah
15-04-10, 10:43
:cheefbek: Hoe bedekter, hoe beschaafder ?

Camoufleren en bedekken zijn niet hetzelfde.

Abu_Hurayrah
15-04-10, 10:53
Nou, het is gewoon woestijnstammencultuur.

Je vergist je, voor de komst van de Islam was het een gebruik om naakt de Tawaaf (rondgang) om de Ka'ba te doen in Mekka.

mark61
15-04-10, 11:04
Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam,

Nee. Het verschijnsel komt uit India. Ken uw geschiedenis.

'als enige' en 'het verst' zijn overigens tegenstrijdige mededelingen.

Abu_Hurayrah
15-04-10, 11:09
Nee. Het verschijnsel komt uit India. Ken uw geschiedenis.

'als enige' en 'het verst' zijn overigens tegenstrijdige mededelingen.

Pfff, dat geloof je toch zelf zeker niet.

mark61
15-04-10, 11:26
Pfff, dat geloof je toch zelf zeker niet.

Pff, jij bent onwetend. Dat krijg je van je blindstaren op één geloof en één cultuur en alle andere negeren.

Denken dat de wereld pas is begonnen in 632 is gewoon niet zo slim. Ik weet dat de Djahilija-doctrine je dwingt alles van voor die tijd als vies en voos te zien, maar eh, je beperkt dat beter tot de Arabische wereld.

---

Persia

Muslim scholar Fadwa El Guindi observes that the Achaemenid rulers of Persia were reported by the Graeco-Roman historian Plutarch to have hidden their wives and concubines from the public gaze.

The barbarous nations, and amongst them the Persians especially, are extremely jealous, severe, and suspicious about their women, not only their wives (hai gamētai), but also their bought slaves and concubines (pallakai), whom they keep so strictly that no one sees them abroad; they spend their lives shut up within doors (oikoi) and when they take a journey, are carried in closed tents, curtained on all sides, and set upon a wagon (harmamaxai).[6]

The wives were hidden in wagons and litters, that is, by purdah. It is likely that the custom of veiling continued through the Seleucid, Parthian, and Sassanid periods. This tradition of Purdah is reflected in the Shahnama, the Persian chronicle in which women are generally referred to as pushide-ruyan (پوشيده رویان) "those whose faces are covered" or pardegian (پردگيان) "those behind the curtains"

Greece and Byzantium

Upper-class Greek and Byzantine women were also secluded from the public gaze.

http://en.wikipedia.org/wiki/Purdah#History_and_context

Witte78
15-04-10, 11:46
Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam, wat een teken en toppunt van beschaving is. Het tegenovergestelde hiervan is ordinaire nudisme.

Volgens mij is het toppunt van beschaving mannen die zich gedragen.

Abu_Hurayrah
15-04-10, 12:09
Volgens mij is het toppunt van beschaving mannen die zich gedragen.

Mannen horen zich ook te camoufleren, fijn dat we het daarover eens zijn. :lachu:

mark61
15-04-10, 12:17
Mannen horen zich ook te camoufleren, fijn dat we het daarover eens zijn. :lachu:

Nee, gedrag is iets compleet anders.

Gecamoufleerde, whatever that may be, mensen voelen zich juist vrijer om zich te misdragen.

Ik vind het opsluiten en inpakken van de helft van de wereldbevolking uiterst primitief, achterlijk en onbeschaafd.

Wat is er 'ordinair' aan nudisme? Jij hebt werkelijk geen idee waarover je praat. Djahiel.

Witte78
15-04-10, 12:18
Mannen horen zich ook te camoufleren, fijn dat we het daarover eens zijn. :lachu:

Vandaar dragen alle moslimmannen een hoofddoek of sluier. :moe:

mark61
15-04-10, 12:19
Vandaar dragen alle moslimmannen een hoofddoek of sluier. :moe:

Ze verstoppen zich achter een baard :moe:

Aït Ayt
15-04-10, 12:22
Mannen horen zich ook te camoufleren, fijn dat we het daarover eens zijn. :lachu:

:hihi:

Abu_Hurayrah
15-04-10, 12:24
Nee, gedrag is iets compleet anders.

Gecamoufleerde, whatever that may be, mensen voelen zich juist vrijer om zich te misdragen.

Ik vind het opsluiten en inpakken van de helft van de wereldbevolking uiterst primitief, achterlijk en onbeschaafd.

Wat is er 'ordinair' aan nudisme? Jij hebt werkelijk geen idee waarover je praat. Djahiel.

Haha, djahiel :lachu:. Ik vind het wel vermakelijk als jij Arabische termen weet te gebruiken, niet uit disrespect hoor maar uit waardering, maar dat terzijde.

Ik weet natuurlijk ook dat hij gedrag bedoelde, maar ik maakte een dermate algemene uitspraak dat het ook mannen kan betreffen.

Of draag jij niet iedere morgen een broek aan? Dat doe je wel en camoufleert je, maar je bent daarmee toch niet makkelijker in staat om je te misdragen? Dat is namelijk wat je zegt. Maar je bedoelt vast dat je niet buiten je eigen verwrongen denkbeeld van kledingdracht kan denken. Ze zouden jou een djelaba cadeau moeten doen!

Witte78
15-04-10, 12:39
Ze verstoppen zich achter een baard :moe:

Ik had begrepen dat haren juist opwindend zijn en ze laten zien onbeschaafd is.

mark61
15-04-10, 13:49
Ik had begrepen dat haren juist opwindend zijn en ze laten zien onbeschaafd is.

Dat hangt ervanaf waar ze zitten.

mark61
15-04-10, 13:53
Haha, djahiel :lachu:. Ik vind het wel vermakelijk als jij Arabische termen weet te gebruiken, niet uit disrespect hoor maar uit waardering, maar dat terzijde.

Ik weet natuurlijk ook dat hij gedrag bedoelde, maar ik maakte een dermate algemene uitspraak dat het ook mannen kan betreffen.

Of draag jij niet iedere morgen een broek aan? Dat doe je wel en camoufleert je, maar je bent daarmee toch niet makkelijker in staat om je te misdragen? Dat is namelijk wat je zegt. Maar je bedoelt vast dat je niet buiten je eigen verwrongen denkbeeld van kledingdracht kan denken. Ze zouden jou een djelaba cadeau moeten doen!

Maar graag nog even over:

Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam,

Want dat is dus gewoon niet waar.

Het gaat natuurlijk vooral om het verhullen van het hoofd. Je anoniem maken.

Wie is hier nou verwrongen? Naaktheid zegt op zich niets. Tientallen volkeren lopen naakt, toch gedragen ze zich zeer zedig. Denk nou even buiten dat hokje, buiten die tunnelvisie van je.

Ehm, ik heb al een gandoura, merci.

tanger'73
15-04-10, 18:00
Je hebt ook mensen die in achterlijke onzin geloven als en onzichtbaar almachtig opperwezen die mensen straft na hun dood als ze niet braaf zijn geweest. Klinkt idioot maar ze zijn er nog steeds.

Mensen die in God geloven hebben in tegenstelling tot mensen die in een 'wereldziel' die regeert geloven de overhand. Waar jij schijnbaar in gelooft is zeker 'the new world order', vergelijkbaar met 'wereldziel' die regeert. Verder wat jij denkt dat idioot klinkt, overheersen je hele bestaan.

tanger'73
15-04-10, 18:03
Van de week ook interessant nieuws gehoord. Er zijn hier af en dan van die hitte stofwindhoosjes, mij is geadviseerd om er vandaan te blijven aangezien op die plaats een gevecht tussen 2 djinns plaatsvond.

Als je zo'n advies ter harte neemt, ben je niet goed snik.

Abu_Hurayrah
15-04-10, 18:04
Maar graag nog even over:

Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam,

Want dat is dus gewoon niet waar.

Welles.


Het gaat natuurlijk vooral om het verhullen van het hoofd. Je anoniem maken.

Dat is het toppunt van het camoufleren van uiterlijk schoon en dat vind je vandaag de dag het meest onder Moslims denk je ook niet?


Wie is hier nou verwrongen? Naaktheid zegt op zich niets. Tientallen volkeren lopen naakt, toch gedragen ze zich zeer zedig. Denk nou even buiten dat hokje, buiten die tunnelvisie van je.

Ik heb nergens gerept over zedigheid. Ik zei:

"Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam, wat een teken en toppunt van beschaving is. Het tegenovergestelde hiervan is ordinaire nudisme."

Daaraan toevoegend, de meeste mensen proberen zich dagelijks te camoufleren, dat er tientallen volkeren naakt lopen, zijn gewoon volkeren die niet beter weten of die het gewend zijn en in een omgeving leven waar vaak kleren naar alle schijn niet zo makkelijk te verkrijgen zijn dan wel moeilijk te onderhouden zijn.


Ehm, ik heb al een gandoura, merci.

:)

tanger'73
15-04-10, 18:06
Copernicus was ook een halve middeleeuwer.Het is een beetje dom om met hedendaagse blik mensen die 500 jaar geleden leefden te veroordelen.


Waar zie je dat ik hem veroordeel? ook in de middeleeuwen had je ketters en met een blik van vandaag ken je gerust stellen dat vrijwel alles uit de middeleeuwen achterlijk was, of heb je heimwee naar de middeleeuwen?

tanger'73
15-04-10, 18:12
Na, tis vooral apart om dergelijk commentaar te lezen van iemand met dezelfde mental make-up, maar dan nota bene 500 jaar later :)

Persoonlijk kan ik me meer voorstellen bij een wereldziel dan bij een djinn.

Daar zal je gauw genoeg achterkomen, wanneer na je dood je in de aarde ligt en de wereldziel je botten in je graf zal vermorzelen. Nadien wordt alles ter getuigenis geroepen, ook de wereld voor iedereen die over haar rug heeft gelopen.

tanger'73
15-04-10, 18:15
Je gaat alweer op dezelfde manier de fout in als met de Naam van de Roos. Hoe kun je iemand die in de middeleeuwen leeft verwijten dat hij middeleeuws denkt? Veel erger is dat er tegenwoordig nog mensen zijn die middeleeuws denken en dus, bijvoorbeeld, van mening zijn dat vrouwen een hoofddoekje moeten dragen.


Waar zie je ergens een verwijt, jullie zijn allemaal blind en achterlijk tegelijk, of mag dat niet van jullie middeleeuwse denkwijzen achterlijk te noemen, omdat jullie net zo denken?

tanger'73
15-04-10, 18:16
Tanger73 wordt regelmatig verdrongen door Tanger731, ja.

Bofkont.

H.P.Pas
15-04-10, 18:24
"Het camoufleren van de uiterlijke schoonheden van de vrouw wordt als enige in de wereld het verst toegepast door aanhangers van de Islam, wat een teken en toppunt van beschaving is.

Plutarchus zag het als een vorm van barbarij. Daar kan ik wel in meegaan.

tanger'73
15-04-10, 18:25
Vandaar dragen alle moslimmannen een hoofddoek of sluier. :moe:


Religieuzen overheersen je hele bestaan.

tanger'73
15-04-10, 18:27
Volgens mij is het toppunt van beschaving mannen die zich gedragen.


Ze overheersen kennelijk je hele bestaan, dat is alles waar je nog aan kunt denken.

tanger'73
15-04-10, 18:28
Ik had begrepen dat haren juist opwindend zijn en ze laten zien onbeschaafd is.


Anders dan kincky baarden, ligt de nadruk weer bij moslimbaarden. overheerst religie niet jouw bestaan?

Witte78
15-04-10, 18:33
Religieuzen overheersen je hele bestaan.


Ze overheersen kennelijk je hele bestaan, dat is alles waar je nog aan kunt denken.


Anders dan kincky baarden, ligt de nadruk weer bij moslimbaarden. overheerst religie niet jouw bestaan?

Verder alles goed met je?

Slinger
15-04-10, 18:34
Daar zal je gauw genoeg achterkomen, wanneer na je dood je in de aarde ligt en de wereldziel je botten in je graf zal vermorzelen. Nadien wordt alles ter getuigenis geroepen, ook de wereld voor iedereen die over haar rug heeft gelopen.

Over middeleeuws en achterlijk gesproken...

tanger'73
15-04-10, 18:39
Verder alles goed met je?


Ja prima, over jou heb ik mijn twijfels, want bijna al jouw reacties staan in het teken van religie.

tanger'73
15-04-10, 18:39
Over middeleeuws en achterlijk gesproken...

Spreek er maar over verder na je dood.

Witte78
15-04-10, 18:40
Ja prima, over jou heb ik mijn twijfels, want bijna al jouw reacties staan in het teken van religie.

Ik zie zo snel het verband tussen beschaving en religie niet.

tanger'73
15-04-10, 18:44
Ik zie zo snel het verband tussen beschaving en religie niet.


Religie heeft dus volgens jou überhaupt geen invloed gehad in de beschaving tot nu toe, wat dan wel?

Witte78
15-04-10, 18:48
Religie heeft dus volgens jou überhaupt geen invloed gehad in de beschaving tot nu toe, wat dan wel?

Ik zie religie als onderdeel van cultuur, en dus ook de bijbehorende kledingdracht.

tanger'73
15-04-10, 18:51
Ik zie religie als onderdeel van cultuur, en dus ook de bijbehorende kledingdracht.


De cultuur om je heen, is die religieus te noemen?

sidi bibi
15-04-10, 19:05
Als je zo'n advies ter harte neemt, ben je niet goed snik.

Welnee, ik heb gewoon in zo'n anti-demonen winkeltje een zakje met gedroogde hagedissen staartjes gekocht.

tanger'73
15-04-10, 19:08
Welnee, ik heb gewoon in zo'n anti-demonen winkeltje een zakje met gedroogde hagedissen staartjes gekocht.


Ben je dan nog niet bij zo'n bezweerder over de drempel geweest? :D

mark61
15-04-10, 19:16
Religie heeft dus volgens jou überhaupt geen invloed gehad in de beschaving tot nu toe, wat dan wel?

Religie kan het voertuig van de beschaving zijn. Het veroorzaakt geen beschaving, het is er een onderdeel van. Eventueel.

Het is niet zo dat mensen elkaar minder leed aandoen omdat ze gelovig zijn.

mark61
15-04-10, 19:18
Daar zal je gauw genoeg achterkomen, wanneer na je dood je in de aarde ligt en de wereldziel je botten in je graf zal vermorzelen. Nadien wordt alles ter getuigenis geroepen, ook de wereld voor iedereen die over haar rug heeft gelopen.

Ja weet je, niet alle goden zijn zo haatdragend en gewelddadig. Van de wereldziel verwacht ik dat al helemaal niet.

sidi bibi
15-04-10, 19:20
Ben je dan nog niet bij zo'n bezweerder over de drempel geweest? :D

Dat niet, maar wie weet.
Demonen in Marokko :hihi:

http://www.telquel-online.com/264/index_264.shtml

mark61
15-04-10, 19:23
Mensen die in God geloven hebben in tegenstelling tot mensen die in een 'wereldziel' die regeert geloven de overhand. Waar jij schijnbaar in gelooft is zeker 'the new world order', vergelijkbaar met 'wereldziel' die regeert. Verder wat jij denkt dat idioot klinkt, overheersen je hele bestaan.

Nou das niet gezegd. Het concept 'wereldziel' doet het al enige duizenden jaren goed in hindoeïstische kringen. Zie bijvoorbeeld http://nl.wikipedia.org/wiki/Atman

Afhankelijk van wat precies met 'wereldziel' wordt bedoeld komen ook veel 'natuurgodsdiensten' in aanmerking als aanhangers van het concept.

Maar jij denkt, als iets veel aanhangers heeft is het vast waar?

De aanhangers van de woestijngodsdiensten zijn ver in de minderheid in de wereld. Als je dan ook nog bedenkt dat het een groot deel van die mensen door de strot is geramd is het aantal spontane aanhangers nog een stukkie kleiner.

tanger'73
15-04-10, 19:24
Ja weet je, niet alle goden zijn zo haatdragend en gewelddadig. Van de wereldziel verwacht ik dat al helemaal niet.

succes met je standpunt tegenover welke schepper dan ook waarin je wel of niet geloofd. Maar het Neoplatonisme is geen religie vriend, maar een idee uit de klassieke oudheid. ten tijde van copernicus dus niet zo revolutionair. Zijn tijdgenoten zagen daar niks in, maar hij bleef daaraan vasthouden. Vasthouden aan het idee dat hij de zon aanzag als de 'wereldziel'. Denk dat dit geloof jou op het lijf is geschreven.

tanger'73
15-04-10, 19:25
Het is niet zo dat mensen elkaar minder leed aandoen omdat ze gelovig zijn.

Vertel me wat nieuws?

mark61
15-04-10, 19:25
Welles.

Een bijzonder overtuigend argument :duim:

Ik laat je net een tipje zien van de werkelijkheid, maar daar houd je blijkbaar niet zo van.

Dus droom gerust verder. De wereld is NIET begonnen in 632 in de Arabische woestijn.

tanger'73
15-04-10, 19:28
Nou das niet gezegd. Het concept 'wereldziel' doet het al enige duizenden jaren goed in hindoeïstische kringen. Zie bijvoorbeeld http://nl.wikipedia.org/wiki/Atman

Afhankelijk van wat precies met 'wereldziel' wordt bedoeld komen ook veel 'natuurgodsdiensten' in aanmerking als aanhangers van het concept.

Maar jij denkt, als iets veel aanhangers heeft is het vast waar?

De aanhangers van de woestijngodsdiensten zijn ver in de minderheid in de wereld. Als je dan ook nog bedenkt dat het een groot deel van die mensen door de strot is geramd is het aantal spontane aanhangers nog een stukkie kleiner.


succes met je hindoeïsme, maar ik had het over iemand die dacht dat de zon een 'wereldziel' is. Woestijngodsdiensten zijn in de meerderheid daar waar je rondloopt, dus verkas lekker naar india als je in een andere meerderheid wenst te vertoeven.

David vs Goliath
15-04-10, 19:36
Opstandige planeten spotten met wetenschap

Astronomen hebben een revolutionaire ontdekking gedaan. Zes planeten in een ander sterrenstelsel draaien de 'verkeerde kant op' om hun ster heen. Deze zogenaamde exoplaneten (planeten buiten ons zonnestelsel) spotten met de kennis die wetenschappers denken te hebben van het heelal.

De spectaculaire ontdekking is dinsdag gepresenteerd in het Schotse Glasgow. Eén van de wetenschappers spreekt van een 'bom' onder de huidige kennis van exoplaneten. Tot voor kort dacht men dat alle planeten in dezelfde richting draaien als hun ster.

Europese sterrenkundigen denken nu dat deze zes planeten daarvan afwijken, omdat twee sterren tegelijkertijd op meerdere planeten zwaartekracht uitoefenen.

-bron (http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=153021708)-


well, let them look for new revolutionary paradigms those mterialistic scientists then :

sending the "Newtonian _Cartesian" paradigm to fairy tale Alice's wonderland .....

It's a huge mystery to me why those cosmic Astronomy scientists .......quantum mechanics scientists ......don't believe in God after what they "saw" & discovered concerning all that extremely amazing complexity diversity & wonders of life at those sub_atomic sub_microscopic & macro levels that defy & challenge any human common sense .....or any human logics ..... !!!!!!!!!!!!

Real scientists w'd believe in God : true science is a worship of ...God !

tanger'73
15-04-10, 19:40
Dat niet, maar wie weet.
Demonen in Marokko :hihi:

http://www.telquel-online.com/264/index_264.shtml

Demonen zijn talrijk daar waar je wenst ze op te zoeken.

Slinger
15-04-10, 19:44
Spreek er maar over verder na je dood.

Dreigen met wat er na de dood zal gebeuren is zeker middeleeuws, en tegenwoordig nog steeds islamitisch, heb ik meerdere keren gemerkt.

tanger'73
15-04-10, 19:52
Dreigen met wat er na de dood zal gebeuren is zeker middeleeuws, en tegenwoordig nog steeds islamitisch, heb ik meerdere keren gemerkt.


aljemenou, zie je daar een dreigement in? alstublieft, doe geen aangifte bij de politie. Zelfs een vaginascheet is bij jou aanleiding om 112 te contacteren.

mark61
15-04-10, 19:59
succes met je hindoeïsme, maar ik had het over iemand die dacht dat de zon een 'wereldziel' is. Woestijngodsdiensten zijn in de meerderheid daar waar je rondloopt, dus verkas lekker naar india als je in een andere meerderheid wenst te vertoeven.

Wat intolerant. Ik tolereer wel andersdenkenden daar waar ik woon.

tanger'73
15-04-10, 20:03
Wat intolerant. Ik tolereer wel andersdenkenden daar waar ik woon.


Wat is daar intolerant aan? 'K houd op de eerste plaats eerst rekening met mijn directe omgeving en dan pas met papoea nieuw guinea.

tanger'73
15-04-10, 20:10
ik tolereer

Ga, je wordt geroepen op het prikbord.

Slinger
15-04-10, 21:00
aljemenou, zie je daar een dreigement in? alstublieft, doe geen aangifte bij de politie. Zelfs een vaginascheet is bij jou aanleiding om 112 te contacteren.

Ik zie daar een dreigement in. Het lijkt erop dat de islam alleen hooggehouden kan worden door te dreigen.

Aït Ayt
15-04-10, 21:06
Ik zie daar een dreigement in. Het lijkt erop dat de islam alleen hooggehouden kan worden door te dreigen.

vergeet niet vanavond aan je mamma te vragen om onder je bed te kijken voor boze wolven en moslims met kromzwaarden..

tanger'73
15-04-10, 21:20
vergeet niet vanavond aan je mamma te vragen om onder je bed te kijken voor boze wolven en moslims met kromzwaarden..

hahahaha, thanks Aït Ayt. Die gaat vanacht met het licht aan naar bed. :haha:

Slinger
15-04-10, 21:44
vergeet niet vanavond aan je mamma te vragen om onder je bed te kijken voor boze wolven en moslims met kromzwaarden..

Ik ben nergens bang voor, maar je kunt er niet omheen, veel aanhangers van de islam maken er gewoonte van om bedreigingen te uiten. Of het nu met maatregelen in dit leven is (zie mijn onderschrift), of na de dood (zie Wizdom en Tanger), het is een feit dat er steeds weer gedreigd wordt. Ik denk dat het veel zegt over de innerlijke onzekerheid die veel aanhangers van de islam voelen over de waarheid van hun geloof. Het zegt ook iets over de achterlijkheid van de hedendaagse islam.

tanger'73
16-04-10, 00:43
Ik ben nergens bang voor, maar je kunt er niet omheen, veel aanhangers van de islam maken er gewoonte van om bedreigingen te uiten. Of het nu met maatregelen in dit leven is (zie mijn onderschrift), of na de dood (zie Wizdom en Tanger), het is een feit dat er steeds weer gedreigd wordt. Ik denk dat het veel zegt over de innerlijke onzekerheid die veel aanhangers van de islam voelen over de waarheid van hun geloof. Het zegt ook iets over de achterlijkheid van de hedendaagse islam.


het zegt iets over schijtlijers als jij. Ken verder geen enkele rode biet die het in zijn botte kop zal halen om daarin een dreigement te zien. Dat zie je alleen maar bij plattelandsbewoners zoals jij die nog nooit hun plaatselijke dorp hebben verlaten, die het groen in hun broek doen. Je bent gewoon een schijtbak, face het maar, je bent bang voor moslims. Zelfs een aanslag van de belastingdienst op je deurmat vormt al voor jou een bedreiging. Live with it.

Bovendien is jouw angsthazerij een doorsnee maatschappelijk fenomeen, waar je bij kunt aansluiten. Jouw angst wordt door een groot deel bepaald door moslims, want die overheersen duidelijk je hele leven. Gooi het eens in die groep van je zou ik zeggen?


YouTube- SIRE 'Aardige mensen'

tanger'73
16-04-10, 01:13
ik zie daar een dreigement in.

'K zou geen seconde twijfelen om een kogel dwars door je zionistische botte kop heen te jagen. Da's pas een dreigement, zowel in dit leven als daarna. succes met de verwerking.

Keydo
16-04-10, 02:51
I'm gonna find u & piss on u & on ur own grave , coward dummy !
That's a promise , not a threat :
Just wait & see : the police woudn't be able to help u
we'll see then if u can play the tough guy ...
I'm gonna make u regret the day u were born.

Slinger
16-04-10, 05:43
De heftigheid van jullie reacties is een sterke aanwijzing dat ik op het goede spoor zit.

mark61
16-04-10, 10:38
Wat is daar intolerant aan? 'K houd op de eerste plaats eerst rekening met mijn directe omgeving en dan pas met papoea nieuw guinea.

Mensen adviseren op te rotten is intolerant. Papoea Nieuw Guinea? Wat is daarmee?

tanger'73
16-04-10, 12:22
Mensen adviseren op te rotten is intolerant. Papoea Nieuw Guinea? Wat is daarmee?

hoezo, het is doorgaans een sport in Nederland geworden om mensen te adviseren om op te rotten. Je weet wel: "ALs het je hier niet bevalt, koffers pakken en opbokken." 'K anticipeer uitstekend op mijn omgeving.

Slinger
16-04-10, 12:33
hoezo, het is doorgaans een sport in Nederland geworden om mensen te adviseren om op te rotten. Je weet wel: "ALs het je hier niet bevalt, koffers pakken en opbokken." 'K anticipeer uitstekend op mijn omgeving.

Dat zijn welgemeende raadgevingen, vaak zelfs afkomstig van Marokkanen.

tanger'73
16-04-10, 12:39
De heftigheid van jullie reacties is een sterke aanwijzing dat ik op het goede spoor zit.


Ben je dan nog niet in auswitch aangekomen?

tanger'73
16-04-10, 12:39
Dat zijn welgemeende raadgevingen, vaak zelfs afkomstig van Marokkanen.


Precies, beter kan je het niet hebben.

Slinger
16-04-10, 12:47
Ben je dan nog niet in auswitch aangekomen?

Je bekentenissen gaan steeds verder, maar het is onnodig. Ik wist al lang dat dat de plaats van je natte dromen was.

tanger'73
16-04-10, 12:50
Je bekentenissen gaan steeds verder, maar het is onnodig. Ik wist al lang dat dat de plaats van je natte dromen was.

droom zacht, het volstaat om maar 1 of 2 keer diep in te ademen.

Danablue
16-04-10, 13:01
Stelletje zeikstralen jullie. Een topic over onverwacht "gedrag" van planeten en jullie zijn alweer pagina's lang bezig over hoofddoeken, kromzwaarden, middeleeuwen.

Slinger
16-04-10, 13:05
Stelletje zeikstralen jullie. Een topic over onverwacht "gedrag" van planeten en jullie zijn alweer pagina's lang bezig over hoofddoeken, kromzwaarden, middeleeuwen.

Dank je wel Danablue, ik neem aan dat je ook mij bedoelt. Maar ik vond het eigenlijk wel een natuurlijke overgang.

Slinger
16-04-10, 13:06
droom zacht, het volstaat om maar 1 of 2 keer diep in te ademen.

Mohammedaans gevoel voor humor.

tanger'73
16-04-10, 13:08
Stelletje zeikstralen jullie. Een topic over onverwacht "gedrag" van planeten en jullie zijn alweer pagina's lang bezig over hoofddoeken, kromzwaarden, middeleeuwen.

Er zijn werkelijk mensen die ook een bedreiging zien in tegendraadse planeten, maar de grootste dreiging die de mensheid kent zijn echter zionisten en diens knechten.

tanger'73
16-04-10, 13:09
Mohammedaans gevoel voor humor.


bittere ernst eigenlijk.

Danablue
16-04-10, 13:12
Nou ja zeikstralen is wat erg onaardig. Maar het is zo typerend. Je begint met grote klonten materie die wat afwijkend om grote gasbollen heen draaien.
En dan komt men weer op de eeuwige hoofddoek uit. Echt ongelofelijk.
En het maakt niet uit of het voor of tegenstanders zijn, er MOET blijkbaar over gediscussieerd worden.

Kan er niet een categorie "Hoofddoek van de dag" komen? Kan dat dan mooi onder vallen.

Danablue
16-04-10, 13:13
Oh en doe dan ook gelijk "Zionist van de dag."

tanger'73
16-04-10, 13:14
Nou ja zeikstralen is wat erg onaardig. Maar het is zo typerend. Je begint met grote klonten materie die wat afwijkend om grote gasbollen heen draaien.
En dan komt men weer op de eeuwige hoofddoek uit. Echt ongelofelijk.
En het maakt niet uit of het voor of tegenstanders zijn, er MOET blijkbaar over gediscussieerd worden.

Kan er niet een categorie "Hoofddoek van de dag" komen? Kan dat dan mooi onder vallen.


Dat is me ook opgevallen, ik was ook helemaal verbijsterd, toen ik het nog astrologisch hield, moesten anderen daar weer religie, haatbaarden en hoofddoeken aan koppelen.

tanger'73
16-04-10, 13:15
Oh en doe dan ook gelijk "Zionist van de dag."

Die hebben we al en niet alleen van de dag kan ik je verzekeren. :D

Danablue
16-04-10, 13:18
Dat is me ook opgevallen, ik was ook helemaal verbijsterd, toen ik het nog astrologisch hield, moesten anderen daar weer religie, haatbaarden en hoofddoeken aan koppelen.

Ehm....astronomisch. Voordat we in horoscopen vervallen.


De horoscoop van de dag.

Slinger
16-04-10, 13:21
Dat is me ook opgevallen, ik was ook helemaal verbijsterd, toen ik het nog astrologisch hield, moesten anderen daar weer religie, haatbaarden en hoofddoeken aan koppelen.

Doe maar niet zo schijnheilig want jij begon over 'middeleeuwse achterlijke onzin'.

Slinger
16-04-10, 13:22
Nou ja zeikstralen is wat erg onaardig.

Dat vind ik nou zwak, dat je zo'n mooie belediging terugneemt. Je begon net te stijgen in mijn achting.

tanger'73
16-04-10, 13:26
Doe maar niet zo schijnheilig want jij begon over 'middeleeuwse achterlijke onzin'.


Dat in combinatie met copernicus de astroloog imbeciel.

Slinger
16-04-10, 13:28
Dat in combinatie met copernicus de astroloog imbeciel.

Maar dat was de trigger, maffe muzelman.

Danablue
16-04-10, 13:28
Dat vind ik nou zwak, dat je zo'n mooie belediging terugneemt. Je begon net te stijgen in mijn achting.

Ik ben nooit zo lang geirriteerd of boos. Dus een paar minuten later ben ik gekalmeerd en denk ik: dat hoeft nou ook weer niet.
Ik ken genoeg lelijke woorden hoor. Een paar jaar geleden merkte ik dat ze steeds makkelijker vielen. Dat paste bij de veranderende sfeer in de maatschappij, net of ik ermee besmet werd. En toen besloot ik daar zo min mogelijk in mee te gaan.

Persoonlijk vind ik woorden als kloothommel, deukhoofd en intellectuele minimalist het aardigst, op gebruik van ziektes om te schelden heb ik het niet zo.

Om terug te komen op de topic, planeten die de "verkeerde" kant op draaien, dat kan alleen maar worden toegeuicht.

Danablue
16-04-10, 13:29
Astroloogimbeciel. Ook mooi.

Slinger
16-04-10, 13:29
Ik ben nooit zo lang geirriteerd of boos. Dus een paar minuten later ben ik gekalmeerd en denk ik: dat hoeft nou ook weer niet.
Ik ken genoeg lelijke woorden hoor. Een paar jaar geleden merkte ik dat ze steeds makkelijker vielen. Dat paste bij de veranderende sfeer in de maatschappij, net of ik ermee besmet werd. En toen besloot ik daar zo min mogelijk in mee te gaan.

Persoonlijk vind ik woorden als kloothommel, deukhoofd en intellectuele minimalist het aardigst, op gebruik van ziektes om te schelden heb ik het niet zo.

Om terug te komen op de topic, planeten die de "verkeerde" kant op draaien, dat kan alleen maar worden toegeuicht.

Maar denk je dat ze zich daar iets van aantrekken, dat je ze toejuicht?

tanger'73
16-04-10, 13:29
Maar dat was de trigger, maffe muzelman.

Een trigger heeft een pistool achterlijke broekpissende zionistenknecht.

Danablue
16-04-10, 13:29
Muzelman is weer een tikje gedateerd. Wel klassiek.

Danablue
16-04-10, 13:30
Maar denk je dat ze zich daar iets van aantrekken, dat je ze toejuicht?

Nou dat zouden we eens moeten uitzoeken. Of een massale juichpartij invloed heeft op de draairichting en/of snelheid.

Slinger
16-04-10, 13:31
Een trigger heeft een pistool achterlijke broekpissende zionistenknecht.

Ik geef me over, sorry no time left, ze roepen me, ik moet naar de kroeg.

tanger'73
16-04-10, 13:32
Ik geef me over, sorry no time left, ze roepen me, ik moet naar de kroeg.


ook zionistenknechten hebben recht op een laatste avonddrank.

Slinger
16-04-10, 13:37
Muzelman is weer een tikje gedateerd. Wel klassiek.

En het allitereert lekker.

tanger'73
16-04-10, 13:37
ik ben nooit zo lang geirriteerd of boos.

Boosheid is het niet bij hem, maar eerder angst voor de saracenen. Helaas het resultaat van stelselmatige ophitsing door zijn plattelands preekheer in de biblebelt.

Danablue
16-04-10, 13:41
Boosheid is het niet bij hem, maar eerder angst voor de saracenen. Helaas het resultaat van stelselmatige ophitsing door zijn plattelands preekheer in de biblebelt.

Ik bedoelde mijn boosheid. Ik was even "boos" dat het alweeeeeeer over hoofddoeken moest gaan in een totaal ander topic.

tanger'73
16-04-10, 13:43
Ik bedoelde mijn boosheid. Ik was even "boos" dat het alweeeeeeer over hoofddoeken moest gaan in een totaal ander topic.

helaas zwerven de meesten hier alleen daarvoor.

Aït Ayt
16-04-10, 14:10
Ik ben nergens bang voor, maar je kunt er niet omheen, veel aanhangers van de islam maken er gewoonte van om bedreigingen te uiten.

gristenen maken er blijkbaar een gewoonte van om ergens een bedreiging in te zien die er niet is..

Aït Ayt
16-04-10, 14:13
hahahaha, thanks Aït Ayt. Die gaat vanacht met het licht aan naar bed. :haha:

:D waarschijnlijk heeft 'ie zelfs nachtmerries van jou waarin jij hem achterna rent met een kromzwaard..

Danablue
16-04-10, 17:26
Ik ben ook christen hoor! Maar ik voel me bedreigd door heel andere verschijnselen dan door dames met een hoofddoek

tanger'73
16-04-10, 21:30
gristenen maken er blijkbaar een gewoonte van om ergens een bedreiging in te zien die er niet is..


ze zijn dan meestal alleen gefocust op liefde en heidebloemetjes, totdat ze hard met hun neus tegen de dagelijkse realiteit smakken.

tanger'73
16-04-10, 21:33
:D waarschijnlijk heeft 'ie zelfs nachtmerries van jou waarin jij hem achterna rent met een kromzwaard..


als er een moslim bij hem aan de deur belt, duikt hij ook meteen achter de bank en doet net oftie niet thuis is. zo'n type is het ongeveer.

Danablue
16-04-10, 21:36
Ik hou ook van liefde en heidebloemen. En van astronomie. Ik zou graag een ruimtereis maken. Naar die eigenwijze planeten.

tanger'73
16-04-10, 21:38
Ik hou ook van liefde en heidebloemen. En van astronomie. Ik zou graag een ruimtereis maken. Naar die eigenwijze planeten.


Jij bent dan ook die uitzondering onder christenen, waarmee moslims het uitstekend en vice versa mee kunnen vinden.

Danablue
16-04-10, 21:39
gristenen maken er blijkbaar een gewoonte van om ergens een bedreiging in te zien die er niet is..

De christenen in mijn kerk zien een bedreiging in het uitzetbeleid. Ze demonstreren elke maand, al jaren lang, bij de gevangenis waar de uit te zetten mensen opgesloten zitten. Eerst de bajesboot en nu bij Rotterdam Airport. Dit om je beeld van christenen iets te nuanceren. Het gaat natuurlijk niet over dolle planeten.

Danablue
16-04-10, 21:40
Jij bent dan ook die uitzondering onder christenen, waarmee moslims het uitstekend en vice versa mee kunnen vinden.

Nee joh er zijn er veel meer zoals ik. Maar ze schreeuwen niet dus vallen minder op.

tanger'73
16-04-10, 21:41
De Marineris kloof op Mars lijkt me super, maar ook de Grand canyon, daar ben ik nog niet geweest.

Danablue
16-04-10, 21:41
Waaraan zou jullie ideale planeet voldoen?

Danablue
16-04-10, 21:43
Voor mij gewoon de Aarde, maar dan zonder hebzucht. Dan zouden een hoop problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

tanger'73
16-04-10, 21:44
Nee joh er zijn er veel meer zoals ik. Maar ze schreeuwen niet dus vallen minder op.


Er zijn ook een hele boel moslims die niet schreeuwen, maar ondanks dat wordt er toch voor gezorgd dat ze op de een of andere manier bewust opvallen.

tanger'73
16-04-10, 21:46
Waaraan zou jullie ideale planeet voldoen?


Het liefst een zonder zionisten.

Danablue
16-04-10, 21:47
Er zijn ook een hele boel moslims die niet schreeuwen, maar ondanks dat wordt er toch voor gezorgd dat ze op de een of andere manier bewust opvallen.

Nou ja daar zijn ook wat schreeuwers onder die opvallen. Zelfde verhaal.

Stille mensen der aarde, verenigt u! (in alle rust)

Danablue
16-04-10, 21:48
Het liefst een zonder zionisten.

Ook dat is terug te voeren op een vorm van hebzucht. Land hebben.

tanger'73
16-04-10, 21:51
Nou ja daar zijn ook wat schreeuwers onder die opvallen. Zelfde verhaal.

Stille mensen der aarde, verenigt u! (in alle rust)



Nou zo zou ik het niet willen noemen, denk je nou werkelijk dat er geen buitenproportioneel aandacht aan de islam wordt geschonken? Je moet wel op planeet aarde blijven hoor.

tanger'73
16-04-10, 21:52
Ook dat is terug te voeren op een vorm van hebzucht. Land hebben.


Die gaan werkelijk voor planeten, blijkt dat ze de maan al hebben gekocht.

Danablue
16-04-10, 21:56
Nou zo zou ik het niet willen noemen, denk je nou werkelijk dat er geen buitenproportioneel aandacht aan de islam wordt geschonken? Je moet wel op planeet aarde blijven hoor.

Er wordt buitenproportioneel aandacht besteed aan negatieve zaken rond de islam die bepaalde beelden bevestigen. Of dingen die islamitisch zouden zijn maar dat niet zijn (eerwraak, vrouwenbesnijdenis) Niet aan aardige moslims die gewoon op een goede manier samenleven, en goede dingen van de islam. Want goed nieuws is geen nieuws he?

Soms wil ik naar een andere planeet inderdaad. Maar welke, en hoe kom ik er?

Danablue
16-04-10, 21:57
Die gaan werkelijk voor planeten, blijkt dat ze de maan al hebben gekocht.

Oh van wie dan? Voor hoeveel?

tanger'73
16-04-10, 21:59
Er wordt buitenproportioneel aandacht besteed aan negatieve zaken rond de islam die bepaalde beelden bevestigen. Of dingen die islamitisch zouden zijn maar dat niet zijn (eerwraak, vrouwenbesnijdenis) Niet aan aardige moslims die gewoon op een goede manier samenleven, en goede dingen van de islam. Want goed nieuws is geen nieuws he?

Soms wil ik naar een andere planeet inderdaad. Maar welke, en hoe kom ik er?


Klopt, maar de islam heeft geen monopolie op het slechte nieuws dat haar alsmaar buitensporig ten deel valt.

Danablue
16-04-10, 21:59
Ik ga nu naar Planeet Zzzzzzzz.
Benieuwd wat ik er vannacht weer aantref. Gisteren een Halsbandparkiet die een jonge Fitis opat. En ik weet niet eens hoe een Fitis eruit ziet.

Nanoo nanoo.

tanger'73
16-04-10, 22:02
Oh van wie dan? Voor hoeveel?

Je kunt zelfs maangrond bij een nederlander kopen, genaamd rené veenema. 'Ambassadeur' van Lunar Embassey.

Slinger
17-04-10, 06:39
Het liefst een zonder zionisten.

Zonder gewelddadige moslimextremisten zou veel meer opschieten.

tanger'73
17-04-10, 15:35
YouTube- Peter Schilling - Major Tom

tanger'73
17-04-10, 17:47
YouTube- Het mirakel van de Kaaba - de gulden snede van de wereld

tanger'73
17-04-10, 20:06
(Al-Hadîd)

"Voorwaar, Wij zonden Onze boodschappers met duidelijke bewijzen en openbaarden hun het Boek en de Weegschaal opdat het mensdom rechtvaardig moge zijn. Wij hebben ijzer nedergezonden, waardoor grote strijd doch ook grote voordelen voor het mensdom ontstaan, opdat God degenen moge onderscheiden, die in het ongeziene Hem en Zijn boodschappers helpen. Zeker, God is Sterk, Almachtig." (57:25)

sidi bibi
17-04-10, 23:00
(Al-Hadîd)

"Voorwaar, Wij zonden Onze boodschappers met duidelijke bewijzen en openbaarden hun het Boek en de Weegschaal opdat het mensdom rechtvaardig moge zijn. Wij hebben ijzer nedergezonden, waardoor grote strijd doch ook grote voordelen voor het mensdom ontstaan, opdat God degenen moge onderscheiden, die in het ongeziene Hem en Zijn boodschappers helpen. Zeker, God is Sterk, Almachtig." (57:25)

Wie is "wij" nu eigenlijk ?

Kan zijn dat ik het niet zo helder zie, heb net enkele glaasjes Marokkaanse wijn weg zitten nippen. Goed merk trouwens; Mis en bouteille au Domaine des Ouled Thaleb - Benslimane - Maroc, staat op het etiket. Ouled Thaleb ligt 40 km ten noorden van Casa staat er bij. Zijn al bezig sinds 1953.

tanger'73
17-04-10, 23:02
Wie is "wij" nu eigenlijk ?

Kan zijn dat ik het niet zo helder zie, heb net enkele glaasjes Marokkaanse wijn weg zitten nippen. Goed merk trouwens; Mis en bouteille au Domaine des Ouled Thaleb - Benslimane - Maroc, staat op het etiket. Ouled Thaleb ligt 40 km ten noorden van Casa staat er bij. Zijn al bezig sinds 1953.


Loop eens de plaatselijke moskee daar binnen en vraag dat maar eens aan de dienstdoende imam daar, als je nuchter bent?

sidi bibi
17-04-10, 23:06
Loop eens de plaatselijke moskee daar binnen en vraag dat maar eens aan de dienstdoende imam daar, als je nuchter bent?

Kan idd beter tot morgen wachten, denk zo.

tanger'73
17-04-10, 23:12
Kan idd beter tot morgen wachten, denk zo.

denk ook dat dat iets verstandiger is. :D

tanger'73
18-04-10, 00:31
iemand heeft`m zelfs gespleten!

Doe er je voordeel of nadeel mee.

Bar
18-04-10, 10:03
YouTube- Het mirakel van de Kaaba - de gulden snede van de wereld (http://www.youtube.com/watch?v=t9810_e25x0)
De duivel heeft de platentektoniek uitgevonden om roet in het eten te gooien!

Bofko
18-04-10, 11:46
De duivel heeft de platentektoniek uitgevonden om roet in het eten te gooien!

Wat hebben platentektoniek en gulden snede met elkaar te maken ?

tanger'73
18-04-10, 13:13
De duivel heeft de platentektoniek uitgevonden om roet in het eten te gooien!

Weet ik veel, maar heb je al de afstanden gemeten tussen beide polen en de Kaaba?

Tomas
18-04-10, 15:25
Weet ik veel, maar heb je al de afstanden gemeten tussen beide polen en de Kaaba?

De Kabba moet 10 kilometer naar het zuiden worden verplaatst. Dat is te doen.

Iznogoodh
19-04-10, 11:53
De Kabba moet 10 kilometer naar het zuiden worden verplaatst. Dat is te doen.Bijna 9km, om wat preciezer te zijn.

tanger'73
19-04-10, 14:40
De Kabba moet 10 kilometer naar het zuiden worden verplaatst. Dat is te doen.


Da's een minimale afwijking en ligt nog binnen de stadsgrenzen van Mekka. subhanallah.

illmatik
19-04-10, 16:15
Slinger zou de mensheid wel een plezier doen als ie z'n mond zou spoelen met wat hagel en een geweer. Verder wel een leuke discussie.

Maar hoe zit het nou met die exoplaneten? Is die 2e ster al bevestigd? Interessant verschijnsel.