PDA

Bekijk Volledige Versie : man zoekt man/vrouw zoekt vrouw

icufrans
23-04-10, 22:06
Zou het niet van moderne vooruitstrevend getuigen als, naast man zoekt vrouw en vrouw zoekt man, ook man zoekt man en vrouw zoekt vrouw een mogelijkheid zou zijn op maroc.nl?
Ook onder Marokkaanse jongeren zijn homo's en lesbiennes te vinden die op zoek zijn naar een partner. Dat kan meestal niet in de openbaarheid vanwege de anti-homo houding van de islam en dan zou dit forum toch een mooie gelegenheid zijn om gelijkgestemden te kunnen ontmoeten.
Zeker in 2010!!

Oeght29
16-06-10, 09:43
Icufrans,

Ik ben het niet met jou eens. Als iemand homo of lesbie wil zijn, moeten ze het zelf weten als er sites zijn die hun hierin willen helpen en steunen moeten ze ook zelf weten.
Meerderheid van de marokkanen bestaan uit moslims zij aanbidden Allaah en niet de duivel, wij steunen daarom niet de duivelse zaken! En hoop dat maroc.nl dat ook niet gaat doen.
P.s de islaam is tot aan de dag des oordeels heeft niets met de getal van 2010 te maken.

Oeght29

love_islam
17-06-10, 08:32
nou lieve ouhgt dan slaap je nog dat is juist wat maroc nl doet reclame maken moslims vrouwen die verkracht worden aangerand door hun mannen en bv zulke links over islam reclame van maken http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=303253
je bent hier echt verkeerd gelloof me maroc nl word gesubsideerd door een joodse stichting dus denk is goed na en de beheerder is va joodse afkomst outsider kijk je wel is op de site waar ze mee bezig zjin onse jongeren aan het Hersenspoelen.........dat is maroc nl

love_islam
17-06-10, 08:33
indd zeker in 2010 wij zijn moslims vriend wij leven naar onse boek de koran en de islam niet naar 2010 en modernisering zo willen jullie onse van ons gelloof af halen om te leven hoe jullie leven knoop een ding in je kop islam blijft tot jullie dood jullie bedoel ik mee de ongelovige julie kunne alles doen wat jullie willen doen kwa de jongeren via chats aantrekken of media niks zal jullie lukken alleen de hell inschalah...

Oeght29
17-06-10, 11:35
Sallaam alaykoum love islam,

Ik snap jou reactie op mijn niet helemaal eerlijk gezegd. Ik heb mijn mening gegeven naar aanleiding van de reactie van icufrans. Maar goed khayr inshallaah

Salam alaykoum

Oeght29
20-06-10, 16:50
Als het homo zijn was toegestaan en normaal was dan hadden die homos en lesbies een andere soort geslacht gekregen, het is een ziekte die je kunt genezen met de koraan.

Germen Roding
25-06-10, 19:40
@Oeght29
Vraag voor je.
Als het de bedoeling is dat de voorhuid verwijderd wordt, waarom heeft Allah de mens dan met voorhuid geschapen? Denk je de schepping van Allah te moeten vervolmaken?

Niet geregistreerd
26-06-10, 12:25
Dat soort vragen moet je aan een islamwetenschapper stellen, waarschijnlijk zal het wel te maken hebben met de begingroei een soort schil van een ei en het schil moet er nog af. Het heeft het in de baarmoeder beschermt waarschijnlijk.

Een vraag aan jou, waarom willen veel mannen graag op een vrouw lijken en scheren ze hun baarden? Willen ze de schepping vervolmaken ermee? Denk en geloof eerder dat ze daarmee zich verwijfachtig gedragen.

Oeght29
28-06-10, 14:10
Germen roding heb je al een afspraak gemaakt om jezelf te laten besnijden of nog niet? Straks loop je nog een ziekte op met die voorhuid er nog op, die er allang weg hoort te zijn. Moge God je leiden, je ogen eens een keer openen voor de waarheid, die sluier van je gezicht af te halen ameen.

Germen Roding
30-06-10, 09:44
Germen roding heb je al een afspraak gemaakt om jezelf te laten besnijden of nog niet? Straks loop je nog een ziekte op met die voorhuid er nog op, die er allang weg hoort te zijn. Moge God je leiden, je ogen eens een keer openen voor de waarheid, die sluier van je gezicht af te halen ameen.

Met verbijstering lees ik dit. Jij noemt jezelf een vrome islamiet. Toch zit je hier te beweren dat ik aan de schepping van Allah moet sleutelen en die verbeteren, omdat die niet volmaakt is. Jij noemt Allah dus een prutser.
Als ik islamiet was zou ik zeggen; ik zoek mijn toevlucht tot Allah tegen deze bidah, geïnspireerd door de boze waswaas van de satan.

Niet geregistreerd
30-06-10, 11:19
Germen je bent het beste in het verdraaien van woorden en het leggen van woorden in iemands mond, dat bewijst hoe een slecht karakter en gedrag jij wel hebt!

Daarnaast je hebt je kennis niet goed genoeg gedaan bidá is een toevoeging in het geloof, succes verder met het opdoen van kennis, hopelijk zul je het ooit begrijpen!

Oeght29

Germen Roding
01-07-10, 14:07
Germen je bent het beste in het verdraaien van woorden en het leggen van woorden in iemands mond, dat bewijst hoe een slecht karakter en gedrag jij wel hebt!

Daarnaast je hebt je kennis niet goed genoeg gedaan bidá is een toevoeging in het geloof, succes verder met het opdoen van kennis, hopelijk zul je het ooit begrijpen!

Oeght29

Lief onnozel kindje,
Mensen van het mannelijk geslacht komen ter wereld met voorhuid. Volgens het islamitische geloof is de mens geschapen door Allah en wordt ook de mens in de baarmoeder geschapen uit een klonter bloed.
M.a.w. je wil dat ik Allahs werk ga verbeteren.
Nergens in de koran staat dat er gesneden moet worden dus idd... bida. Onwettige vernieuwing.

PS: doe lekker je hoofddoekje af en geniet van het lekkere weer. Zo krijg je veel vitamine D binnen en is de kans op kanker en ziekte een stuk kleiner.

Oeght29
05-07-10, 11:23
Ik ben een soenniet volg de koraan en soennaah de betrouwbare overleveringen van de profeet saw naast de koraan.

Gaat je verder niks aan hoe ik erbij loop meneer bemoeial !

Oeght29
05-07-10, 11:39
“Als jullie over iets van mening verschillen, legt het dan voor aan Allah en de Boodschapper.”
(Soerat an-Nisaa’: 59)

De koraan en de soennaah, moslims kunnen niet de koraan volgens hun eigen begeerte gaan volgen en begrijpen, om de koraan te begrijpen zoals het begrepen dient te worden moeten we terugkeren naar de soennaah betrouwbare overleveringen van de profeet saw, succes verder met je opdoen van kennis.

Ik heb een mooi filmpje voor je om te kijken, nog zo een vb van mensen die alles uit hun duim zuigen over de islam zonder kennis, http://islaam.tv/?p=1674

Germen Roding
05-07-10, 18:05
Ik ben een soenniet volg de koraan en soennaah de betrouwbare overleveringen van de profeet saw naast de koraan.

Gaat je verder niks aan hoe ik erbij loop meneer bemoeial !

Klopt.. nou geniet dan vooral van je stikhete hoofddoek zou ik zeggen.

Germen Roding
05-07-10, 18:10
“Als jullie over iets van mening verschillen, legt het dan voor aan Allah en de Boodschapper.”
(Soerat an-Nisaa’: 59)
De koran is al verwarrend, maar de puinhoop wordt pas echt compleet als je ook nog eens met de hadith, het product van eeuwen Chinees fluisteren, komt aanzetten. Dus bespaar jezelf een hoop verwarring en ellende zou ik zeggen.

Christenen doen dat slimmer, ze bidden rechtstreeks tot God en vragen Hem het antwoord in hun hart te leggen. Het christendom kent niet veel regels, maar die zijn wel diepgaand en wijs.
Terwijl de islamiet zich onledig houdt met m.i. onzinnige vragen of varkensgelatine nou wel of niet mag, houdt de christen zich vooral bezig met de vraag hoe hij een beter en liefhebbender mens kan worden.

Oeght29
05-07-10, 18:50
Dat is wat jij vind en gelooft dat mag jij van mij lekker zelf weten meneertje, MAAR HEB JIJ WEL GOED BEGREPEN DAT IK JOU NIET HEB GEVRAAGD WAT JIJ VAN MIJ GODSDIENST VIND EN IK HEB JE NIETS GEVRAAGD OVER JOU GODSDIENST, jij jou godsdienst en ik het mijne, laat me verder met rust ik bepaal zelf waarin ik wil geloven zoals jij dat ook doet.

Germen Roding
06-07-10, 09:46
Dat is wat jij vind en gelooft dat mag jij van mij lekker zelf weten meneertje, MAAR HEB JIJ WEL GOED BEGREPEN DAT IK JOU NIET HEB GEVRAAGD WAT JIJ VAN MIJ GODSDIENST VIND EN IK HEB JE NIETS GEVRAAGD OVER JOU GODSDIENST, jij jou godsdienst en ik het mijne, laat me verder met rust ik bepaal zelf waarin ik wil geloven zoals jij dat ook doet.
Als de heidenen in Mekka net zo hadden geredeneerd als jij, had geen mens zich bekeerd tot de islam.

Oeght29
06-07-10, 12:09
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Germen Roding
07-07-10, 18:07
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla

:love2:

:melig:

Oeght29
07-07-10, 19:26
???

Oeght29
09-07-10, 13:59
Maar zeg eens moslimhater zijn dit vredestichters en rechtvaardige mensen deze kuffaar die je hier ziet ? http://www.youtube.com/user/WaarOmeter#p/f/5/rz7UNxnOI3M
Dus die woede en boosheid onder de moslims is niet te begrijpen he ?

Germen Roding
09-07-10, 23:08
Maar zeg eens moslimhater zijn dit vredestichters en rechtvaardige mensen deze kuffaar die je hier ziet ? http://www.youtube.com/user/WaarOmeter#p/f/5/rz7UNxnOI3M
Dus die woede en boosheid onder de moslims is niet te begrijpen he ?

Abu Ghraib was een schandalige zaak en ook veel niet-islamitische mensen in Europa en de VS waren hier woedend over. Ze hebben ook stevige straffen gekregen.

Ibrahim de Vendt
10-07-10, 12:08
Vraag voor je.
Als het de bedoeling is dat de voorhuid verwijderd wordt, waarom heeft Allah de mens dan met voorhuid geschapen? Denk je de schepping van Allah te moeten vervolmaken?

Onzinnige redenatie, besnijden is het verbond dat je aangaat met Allah (de meest verhevene), naar mijn mening moeten ook christenen zich laten besnijden omtrent deze vers

“Meent niet dat ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. Want voorwaar, ik zeg: Eer de hemel en de aarde vergaat, zal er niet ÉÉN jota of ÉÉN titel vergaan van de wet, eer alles zal zijn geschied.” (Matteüs 5:17-19)

Jezus is ook besneden, dus ik snap echt deze kul/ophef niet.

Hier de feiten;

70% van de amerikaanse christenen zijn bij de geboorte (conservatief) is besneden
95% van Ethiopische christenen zijn ook bij de geboorte besneden

De enige reden wat de christenen kunnen beargumenteren waarom dit niet meer hoeft (dit is wat HUN denken en niet de wil van de Profeet Jezus (vzmh) of van Allah (de meest verhevene), is dat de doop de besnijdenis heeft vervangen, dit wordt niet door IEDERE christenen erkent.

Echter de besnijdenis is niet altijd verplicht, bij 'heftige angsten', en als er een grote kans bestaat dat er ernstige complicaties hierdoor zou kunnen ontstaan, mag men zich hieraan onttrekken (vooral bij latere leeftijd zou dit kunnen opgaan)

Lief onnozel kindje,Nergens in de koran staat dat er gesneden moet worden dus idd... bida. Onwettige vernieuwing.

Ik zou de beledigingen die je uit naar mijn zuster in de Islaam, maar heel gauw inslikken, het zijn JUIST de christenen die dit gedaan hebben, O christen hou kun jij zo domme taal uiten?.

De Engel Gabriel heeft de zoete woorden van Allah (de meest verhevene), in het oor van onze Profeet Mohammed (vzmh) gefluisterd, en heeft dit eeuwen oude verbond, dat verkwanselt/verkracht is door de christenen weer in ere herstelt.

Christenen doen dat slimmer, ze bidden rechtstreeks tot God en vragen Hem het antwoord in hun hart te leggen.

Dit is (wederom) niet HELEMAAL waar hier nml de feiten;

-Joden/Moslims bidden rechtstreeks tot Allah (de meest verhevene) God
-Christenen bidden ook tot God, maar ook tot Jezus!

Masha Allah

Ibrahim de Vendt

Oeght29
10-07-10, 18:57
Masha Allaah' wijs gesproken door broeder Ibrahim de Vendt Barakah Allahoe fiek'

Germen Roding
12-07-10, 17:43
Onzinnige redenatie, besnijden is het verbond dat je aangaat met Allah (de meest verhevene), naar mijn mening moeten ook christenen zich laten besnijden omtrent deze vers
Aantoonbaar onzin, christenen zijn niet de nakomelingen van Abraham en hoeven zich dus niet te laten besnijden.
Zoals al eerder gemeld, gelden voor niet-joden alleen de noachitische leefregels.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noachitische_geboden

De Engel Gabriel heeft de zoete woorden van Allah (de meest verhevene), in het oor van onze Profeet Mohammed (vzmh) gefluisterd, en heeft dit eeuwen oude verbond, dat verkwanselt/verkracht is door de christenen weer in ere herstelt.
De enige die verkrachtten waren Mohammed en zijn volgelingen.

Dit is (wederom) niet HELEMAAL waar hier nml de feiten;
Weer ontgaat je de essentie. Islamieten maken hun geleerde imams tot heren, waar overigens grappig genoeg in de koran nog voor gewaarschuwd wordt. Christenen lezen de bijbel en bidden tot God om wijsheid om antworod te krijgen op hun vraag.

Germen Roding
12-07-10, 17:45
Masha Allaah' wijs gesproken door broeder Ibrahim de Vendt Barakah Allahoe fiek'
Tsja... folie à deux zullen we maar zeggen...

Oeght29
12-07-10, 21:28
Hahahaha, zij die imams tot hun heer hebben genomen zijn geen moslims!

En zij die Geloven dat Jezus God is zijn nog zwaarder in de val gelokt, want zij aanbidden een god die zichzelf ook aanbid hahahahahahaha. Hoe kan een God zichzelf aanbidden?? Hahahaha

Germen Roding
14-07-10, 06:11
Hahahaha, zij die imams tot hun heer hebben genomen zijn geen moslims!
Dan ben jij ook geen moslim, want jij aanbidt de taghoets imam Boekhari en Moeslim. Jij gelooft eerder in hun leugens dan in de Bijbel, die volgens de koran het woord van God is. Dus zal je branden in de hel. Er is maar één hoop op redding voor je: afstand doen van de afgoden en besluiten Jezus te volgen en je leven aan God te geven.

En zij die Geloven dat Jezus God is zijn nog zwaarder in de val gelokt, want zij aanbidden een god die zichzelf ook aanbid hahahahahahaha. Hoe kan een God zichzelf aanbidden?? Hahahaha
Jezus is geen god, Jezus is een zoon van God. Zoals ieder wedergeboren mens zoon of dochter van God is. Hopelijk zal ook jij dochter van God worden.

Oeght29
14-07-10, 07:39
Jij pleegt hier de shirk niet ik. Je vergelijkt God met de mensen en kent zonen en dochters aan hem de volmaakte toe!

Ik aanbid alleen God zonder deelgenoten aan hem toe te kennen en gehoorzaam God in alles dus gewoon alles wat in de koraan staat, en daar staat o.a dat ik het vb van de profeet saw moet volgen maar niet dat ik de profeet saw moet aanbidden dus ik aanbid geen ander dan Allaah ahadith is er om de koraan te begrijpen en te leren hoe de profeet saw de koraan interpreteerde.

Het aanbidden en smeekbeden enc richt ik alleen tot Allaah.

De bijbel Godswoord is er allang niet meer, ongelovigen hebben het allang stap voor stap vervalst naar hun eigen begeerte, wat nog wel over is van Godswoord weet alleen Godzelf.

We moeten ons richten nu op de koraan.
De koraan is nog steeds het woord van God.

Oeght29
14-07-10, 07:43
En nog iets ik volg niemand anders in het nemen van vb dan waar Allaah me toe verwezen heeft in de koraan, en Allaah is de enige die ik aanbid, heb respect voor alle islamitische geleerden maar als hun uitspraak niet overeenkomt met die van Allaah of de profeet saw volg ik dat niet tenzij dat het om zo een zaak gaat waar Allaah en de profeet saw niet over hebben gesproken en ik het ermee eens ben dat is mijn keuze daarin.

Ik waardeer veel mensen maar prijs niemand boven Allaah.

phoenix72
14-07-10, 07:46
Oeght en Germen, jullie zijn allebei zielig! Diep en diep triest, gewoon!
Waarom vallen jullie iedereen lastig met jullie discussie? Wissel elkaars e mail uit en ga lekker met elkaar de discussie per mail voortzetten of per telefoon, maar val de rest niet lastig!

Ciao!

Oeght29
14-07-10, 08:10
Phoenix Om Dit Een Beetje Overal Te Plaatsen Is Niet Nodig, Maar Goed Je Kunt Ook Gewoon Reageren Op De Topic En Je Bent Niet Verplicht Te Lezen Wat Ik Tegen Anderen Heb Gezegd Dat Is Niet Gericht Naar Jou.

Germen Roding
14-07-10, 10:04
Jij pleegt hier de shirk niet ik. Je vergelijkt God met de mensen en kent zonen en dochters aan hem de volmaakte toe!
God heeft geen nakomelingen. Dit is een stompzinnig heidens idee. Wel is het voor een mens mogelijk om zijn of haar leven aan God te geven, zijn zonden te belijden, elke dag om Gods leiding te smeken en God de eerste plaats te geven in het leven. Zo iemand staat dicht bij God, is dus in het Aramees en Hebreeuws uitgedrukt, zoon of dochter van God.
Jij gelooft eerder wat er in de hadith staat dan wat er in de bijbel staat. Zelfs volgens de koran zit je hiermee zwaar fout. "In welke hadith zullen de mensen hierna nog geloven?"
En: ware gelovigen zijn zij die in de Boeken geloven. Dus de Bijbel. Staat ook in de Koran. In de koran staat niet dat de bijbel niet deugt, er staat in dat de joden en christenen een deel van de bijbel negeren en verdraaien.

Ik aanbid alleen God zonder deelgenoten aan hem toe te kennen en gehoorzaam God in alles dus gewoon alles wat in de koraan staat, en daar staat o.a dat ik het vb van de profeet saw moet volgen maar niet dat ik de profeet saw moet aanbidden dus ik aanbid geen ander dan Allaah ahadith is er om de koraan te begrijpen en te leren hoe de profeet saw de koraan interpreteerde.
Wat er in de praktijk dus op neerkomt dat je regels volgt die uit een ander boek (de hadithverzamelingen van Boekhari, Moeslim etc.) komen dan de koran of in de koran genoemde Boeken (Torah, Psalmen, Evangelie etc.)
Denk even verder door.

Het aanbidden en smeekbeden enc richt ik alleen tot Allaah.
Hier ga je gelukkig niet in de fout, al denk ik niet dat Allah God is.

De bijbel Godswoord is er allang niet meer, ongelovigen hebben het allang stap voor stap vervalst naar hun eigen begeerte, wat nog wel over is van Godswoord weet alleen Godzelf.
Hoe kom je daar bij? Ik ken de koran vrij goed maar bij mijn weten staat nergens in de koran dat de bijbel vervalst of verdraaid is. Er staat alleen dat de joden en christenen de bijbel met hun tongen verdraaien en niet lezen wat er werkelijk in staat. In de tijd van Mohammed had je geen luisterboeken, maar alleen palmbladeren, perkament en dergelijke dus het lijkt me een nogal onwaarschijnlijk verhaal.
Ook blijkt uit de bijbelvondsten in Qumran dat de tot dan toe gehanteerde Masoretische teksten uit de tiende eeuw nauwelijks afweken van de teksten omstreeks het begin van de jaartelling. De Tenach bevatte zelfs foutcontrolecodes om te voorkomen dat er fouten werden gemaakt bij het overschrijven.

We moeten ons richten nu op de koraan.
De koraan is nog steeds het woord van God.
In de koran staat duidelijk dat alleen hij of zij die gelooft in alle Boeken een ware gelovige is. Jij gelooft alleen (een beetje) in de koran en je gelooft ook in boeken die niet in de koran genoemd zijn, de hadithverzamelingen. Volgens de koran zit je hiermee knap fout. Je kent de bedenkers van de hadithverzamelingen zo meer gezag toe dan Allah, volgens de koran de auteur van de eerdere Boeken.

Oeght29
14-07-10, 10:22
Hadith is voor mij geen andere boek maar uitspraken van de profeet saw waar Allaah mij naar verwijst als vb te volgen in de koraan en voor alle andere antwoorden op jou vragen kijk hier naar http://www.al-yaqeen.com/nieuw/christendom/ en zoek het lekker zelf op, je hebt veel te leren nog en dat heb je niet 1 2 3 geleerd.

En nu lekker kennis opdoen en mij aub met rust laten.

Germen Roding
14-07-10, 10:34
Hadith is voor mij geen andere boek maar uitspraken van de profeet saw waar Allaah mij naar verwijst als vb te volgen in de koraan en voor alle andere antwoorden op jou vragen kijk hier naar http://www.al-yaqeen.com/nieuw/christendom/ en zoek het lekker zelf op, je hebt veel te leren nog en dat heb je niet 1 2 3 geleerd.

En nu lekker kennis opdoen en mij aub met rust laten.

We hebben een deal dat we elkaar niet meer lastig zouden vallen, het zou voor je pleiten als jij die deal nakomt.

Oeght29
14-07-10, 10:41
Bij mij ging die pas om 11:40 uur in ivm het dan pas lezen van jou pm

Germen Roding
14-07-10, 10:44
altijd het laatste woord he :p

Oeght29
14-07-10, 13:07
Ik soms ook

Noortje84
26-07-10, 12:21
Alatief man zoekt man en vrouw zoekt vrouw, zeg beter man en vrouw zoeken Allah s.w.t.

Waar gaat het heen deze tijd!