PDA

Bekijk Volledige Versie : 'PVV'ers verdeeld over hoofddoek'



mark61
25-04-10, 13:36
Uitgegeven: 24 april 2010 10:48
Laatst gewijzigd: 24 april 2010 10:48

AMSTERDAM - Bijna de helft van de achterban van de PVV vindt dat Geert Wilders te hard campagne voert tegen het dragen van hoofddoekjes door moslima's.
© ANP

Dat schrijft NRC Handelsblad zaterdag op basis van een peiling van onderzoeksbureau Synovate in opdracht van de krant.

Veertig procent van de achterban vindt dat de partij te veel aandacht besteedt aan hoofddoekjes, bijna 29 procent steunt echter de lijn van Wilders.


In september pleitte de PVV-leider voor een belasting op het dragen van de hoofddoekjes: een 'kopvoddentaks'. De partij eiste een verbod van hoofddoekjes in overheidsgebouwen in Almere en Den Haag.

---

Zo zie je maar. Ik denk dat je hiermee kan concluderen dat voor de meeste PVV-aanhangers 'de islam' niet als belangrijkste onderwerp geldt.

Het geldt dan wel voor 29% van op dit moment 12% (18 zetels), dus ca. 4% van de stemgerechtigden. Das opeens erg weinig, dan.

knuppeltje
25-04-10, 14:07
Ze komen er wel te laat achter dat er met hun achterlijk gedoe nergens valt mee te besturen.

mark61
25-04-10, 14:23
Ze komen er wel te laat achter dat er met hun achterlijk gedoe nergens valt mee te besturen.

Tis nog ruim op tijd voor de verkiezingen.

tanger'73
25-04-10, 14:53
Partij van oneliners, hoop geblaat en doelloos handelen. Wie dat allemaal nog niet door heeft, moet zich dringend laten nakijken, eveneens iedereen die denkt dat de politiek een verschil uitmaakt. Maar achterlijker en achterhaalt als de PVV heb je niet. Bij mensen die hier legaal en legitiem verblijven, kan je met wrok en rancune via de parlementaire democratische wegen zowiezo niks doen en dan maakt het niet uit of men moslim, hare krishna of bhagwan is en een hoofddoek draagt. PVV een partij van likmevestje.

Danablue
25-04-10, 14:58
Het lijkt erop dat ze, gelukkig, te vroeg gepiekt hebben.
Dat is het mooie van een hype. Die blijft niet duren. Benieuwd wat de volgende is.

knuppeltje
25-04-10, 15:12
mark61;4327664]Tis nog ruim op tijd voor de verkiezingen.

Ik weet dat zo net nog niet. Nummer 5 van de kandidatenlijst, die van dat wapenincident, is nu opgestapt. Ze zakken alsmaar in de peilingen en dit zal daar ook geen goed aan doen.
Als dat zo doorgaat heeft ie dadelijk niet eens mensen om in een regering te zetten.

mark61
25-04-10, 15:36
Ik weet dat zo net nog niet. Nummer 5 van de kandidatenlijst, die van dat wapenincident, is nu opgestapt. Ze zakken alsmaar in de peilingen en dit zal daar ook geen goed aan doen.
Als dat zo doorgaat heeft ie dadelijk niet eens mensen om in een regering te zetten.

Nou das geregeld toch? Net wat ik bedoel. PVV gewoon weer op 9 zetels en we gaan over tot de orde van de dag.

tanger'73
25-04-10, 16:55
Het lijkt erop dat ze, gelukkig, te vroeg gepiekt hebben.
Dat is het mooie van een hype. Die blijft niet duren. Benieuwd wat de volgende is.

Ronduit belachelijk die PVV, zoals onlangs met zijn speech waarin ingrid en kees bij de PVV de voorkeur krijgen boven fatima en Ali. Daar zal deze stuk van een fatima, zeker niet blij mee zijn? Waardeloze partij, door nu ook namen te gaan gebruiken bij statements. in dat geval vergeet hij een tig aantal Joodse namen mee te nemen. Kan er niks anders van maken.

YouTube- Rabobank Private Banking commercial - Fatima

tanger'73
25-04-10, 17:24
Ronduit belachelijk die PVV, zoals onlangs met zijn speech waarin ingrid en kees bij de PVV de voorkeur krijgen boven fatima en Ali. Daar zal deze stuk van een fatima, zeker niet blij mee zijn? Waardeloze partij, door nu ook namen te gaan gebruiken bij statements. in dat geval vergeet hij een tig aantal Joodse namen mee te nemen. Kan er niks anders van maken.

YouTube- Rabobank Private Banking commercial - Fatima (http://www.youtube.com/watch?v=mAMgI5m3Ky4&feature=related)


Dan te bedenken dat deze fatima het gezicht is van een oeroude, degelijke hollandse boerenleenbank.

fisherman1969
25-04-10, 18:08
Het gaat precies zo als ik destijds heb gezegd bij de verkiezingen voor het Europese parlement !
Dat de kiezers even laten zien aan de andere partijen , toen ze op de P.V.V. stemden , en een tik uitdeelden naar het toenmalige kabinet.
gewoon een waarschuwing !net zo als bij de Gemeente raads verkiezingen
Nu zakken ze net zo als MARK 61 zegt al weer af naar 9 zetels niks aan de hand alles terug naar af (ghanistan) zoals het was .
Ondertusen zijn we miljarden kwijt ,en geen reet opgeschoten :lachu:blijven mensen .

tanger'73
25-04-10, 21:25
voor zover ik weet, zijn gelukkig volmondige PVVers hier op Maroc.nl op een hand te tellen. Laat onverlet dat ook 9 zetels voor een zulkse ideologie en opvattingen, wat ze uitdragen alsnog gortig.

mark61
25-04-10, 22:09
voor zover ik weet, zijn gelukkig volmondige PVVers hier op Maroc.nl op een hand te tellen. Laat onverlet dat ook 9 zetels voor een zulkse ideologie en opvattingen, wat ze uitdragen alsnog gortig.

Elk land heeft 10% gekken. Das 15 zetels.

tanger'73
25-04-10, 22:17
Elk land heeft 10% gekken. Das 15 zetels.

Gek moet je zowiezo al wezen, als je überhaupt de moeite neemt om een kruisje op een bepaalde dag te komen zetten. Als je begrijpt wat ik bedoel?

Pizzaman
26-04-10, 17:17
Elk land heeft 10% gekken. Das 15 zetels.

Houzee! :cool:

(ja ik denk effe gras maaien...)

BTW dat islam-gedoe van de PVV leidt inderdaad teveel af van de rest.
Mag van mij wat minder.

mark61
26-04-10, 19:37
Houzee! :cool:

(ja ik denk effe gras maaien...)

BTW dat islam-gedoe van de PVV leidt inderdaad teveel af van de rest.
Mag van mij wat minder.

Hoe vond jij Zembla? :hihi:

De rest is niks. Bezuinigen door ontwikkelingshulp en cultuur af te schaffen en tig miljoen extra aan ouderenzorg uit te geven. Dat kan nog wat worden. Er is niet eens meer een ministerie voor ontwikkelingssamenwerking, dr wordt koud 2 miljard aan uitgegeven. In de praktijk nog minder, schat ik.

tanger'73
26-04-10, 19:44
Lachwekkend is bovenal die mensen die denken met een wilders aan de macht, dat al die buuutlanders waaronder velen legaal en gevestigde opeens het land uit worden verwijderd. het vergt dus alleen maar zo'n droplul het hoofd van een kabinet te maken. :haha:

tanger'73
26-04-10, 20:45
De rest is niks. Bezuinigen door ontwikkelingshulp en cultuur af te schaffen en tig miljoen extra aan ouderenzorg uit te geven. Dat kan nog wat worden. Er is niet eens meer een ministerie voor ontwikkelingssamenwerking, dr wordt koud 2 miljard aan uitgegeven. In de praktijk nog minder, schat ik.


sterker, die vent wenst werkelijk tien duizenden politieagenten en verpleegsters extra. hoe dacht hij deze droom te realiseren, door een dienstplicht voor politieagenten en verpleegsters bij decreet uit te vaardigen? ziet dan niemand meer dat in hem geen enkele politicus schuilgaat?

samarlomar
03-05-11, 09:20
een hoofddoek is tenministe mooie om te dragen, maar dat lelijke blonde pruik van wilders is pas echt nep.