PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoekers claimen ontdekking ark van Noach



tanger'73
29-04-10, 21:43
"Een groep christelijke onderzoekers uit china en turkije beweert de ark van Noach te hebben gevonden op de berg Ararat in het oosten van turkije. Zij vonden daar een houten constructie die na koolstofdatering 4800 jaar oud blijkt te zijn.

volgens bepaalde christelijke dateringen vond de zondvloed 4800 jaar geleden plaats. De grote overstroming was een straf van God. Hij spaarde echter Noach en zijn familie, die hij een ark liet bouwen waarop genoeg ruimte was voor een paar van elk diersoort. Velen geloven dat de ark uiteindelijk strandde op de top van de berg Ararat

De ontdekte houten constructie bestaat uit verschillende compartimenten; volgens de onderzoekers de kooien van alle dieren. De groep wetenschappers van de Noach's Ark ministries international research team zocht de afgelopen twee jaar op de berg naar de ark. in oktober 2008 troffen zij op 4000 meter hoogte de houten constructie aan. Op dit moment hebben zij zeven compartimenten in de constructie verkend."

Bron: maroc.nl nieuwsdienst

Zo laat ik maar niet kenbaar maken dat ik de ark des verbonds in mijn zolderkamer heb liggen.

Mark
30-04-10, 08:48
het zal best een grote boot zijn geweest als we alle honderduizenden diersoorten per paar erop hebben moeten zetten.
Immers evolutie bestaat niet dus elke ondersoort etc van elke diersoort moest aan boord zijn geweest (op de vissen na )))) )

Bofko
30-04-10, 08:56
Wetenschappelijke onderzoek met vooringenomenheid over de uitkomst van het onderzoek is natuurlijk de nekslag voor wetenschap.

John2
30-04-10, 10:16
Er zijn wel heel veel boten vergaan in dat gebied?

knuppeltje
30-04-10, 10:30
John2;4331419]Er zijn wel heel veel boten vergaan in dat gebied?

Op die berg?

super ick
01-05-10, 15:48
[I]
Zo laat ik maar niet kenbaar maken dat ik de ark des verbonds in mijn zolderkamer heb liggen.

Ik de steen uit KA'aba. Ruilen?

tanger'73
01-05-10, 17:26
Ik de steen uit KA'aba. Ruilen?


nou de ark des verbonds was wel een uitzonderlijke confrontatie tussen mens en God.

super ick
02-05-10, 00:07
Oke wat wil je erbij hebben?

tanger'73
02-05-10, 00:23
Oke wat wil je erbij hebben?

ah onderhandelen, leuk. 'K vind de ark toch wel onmisbaar voor iedere verzameling. :D

childerenoftjsernobyl86
02-05-10, 00:58
Op die berg?

Ja waarom niet? immers op bergen vinden we vaker restanten van zeeleven, dus waarom zouden we er dan ook geen delen van vaartuigen kunnen vinden?
Het is onzin te geloven dat bergen altijd boven de zeespiegel heeft gelegen.

knuppeltje
02-05-10, 09:05
childerenoftjsernobyl86;4332577]Het is onzin te geloven dat bergen altijd boven de zeespiegel heeft gelegen.

Ik weet het, alles wat nu boven de zeespiegel uitsteekt heeft er eerst onder gelegen. Vandaar dat ze in de bergen ook fossielen van zeediertjes vinden. Maar restanten van boten?
En het is allemaal nog veel interessanter. Google eens naar Gondwanaland en Rodinia, hoe ooit als eens twee keer alle continenten één geheel hebben gevormd en waar zu over miljoenen jaren dan zouden kunnen liggen.

super ick
02-05-10, 11:21
ah onderhandelen, leuk. 'K vind de ark toch wel onmisbaar voor iedere verzameling. :D

Aha, je hebt een verzameling?????????
Wat heb je nog meer dan?

p.s. ik heb de originele zak van Sinterklaas in bezit.