PDA

Bekijk Volledige Versie : zwemles....



rikky
30-04-10, 12:14
http://www.dumpert.nl/mediabase/929361/8481ca5f/kindje_krijgt_zwemles.html

In welk land is dit?

Pizzaman
30-04-10, 12:28
Kweenie, maar het lijkt me een soort PVV-reclame.

mulan
30-04-10, 13:27
http://www.dumpert.nl/mediabase/929361/8481ca5f/kindje_krijgt_zwemles.html

In welk land is dit?

Hmm gezien het Arabisch denk ik Arabisch schiereiland..

mulan
30-04-10, 13:31
Kweenie, maar het lijkt me een soort PVV-reclame.

Als ik straks door rood loop en het wordt gefilmd is dat ook PVV reclame. Het is behoorlijk eenvoudig om de PVV aanstellers te entertainen.

papol
30-04-10, 18:01
Niks mis mee, zo'n kleintje verdrinkt minder snel dan wij denken. Baby's hebben dit nog veel sterker, zijn immers enkele maanden niets anders gewend. Tot een bepaalde leeftijd weten ze absoluut niet wat verdrinken is.


http://www.babyswimming.com/

fisherman1969
30-04-10, 20:56
Niks mis mee, zo'n kleintje verdrinkt minder snel dan wij denken. Baby's hebben dit nog veel sterker, zijn immers enkele maanden niets anders gewend. Tot een bepaalde leeftijd weten ze absoluut niet wat verdrinken is.

Indd baby ,s worden zelfs gebaard in het water ,en spartelen automatisch en blijven dan ook drijven al was het maar om het feit dat ieder mens dat kan in z,n nakie .
Maar met dit kindje is het anders , het is gekleed en dat heft het kleine voordeel van drijven al op, ook de angst en dan het gesjor aan z,n armpje , die kon wel uit de kom raken.
Kortom het is een walgelijke methode , en de natuurlijke angst om te verdrinken is nu wel degelijk aan wezig .
Snap ook niet wat de P.V.V hiermee te maken heeft ?
Hooguit de kinderbescherming die ze in dat soort landen blijkbaar niet nodig hebben . :(

papol
30-04-10, 23:44
Niks met drijven of dergelijke te maken. Baby's/peuters ademen simpelweg niet gedurende een bepaalde tijd. Pas in de kleutertijd gaan kinderen schrik van water krijgen, omdat ze voordien geen idee hebben wat verdrinken is. Verdronken kinderen worden nooit met panische gelaatstrekken aangetroffen. Mede vanwege een gebrek aan angst/schrik kunnen kleine kinderen makkelijk verdrinken, na een bepaalde tijd zal er toch geademd moeten worden, onderwater gaat dat helaas moeilijk. Vaak zijn ze dan al bewusteloos door zuurstoftekort, een beetje water in de longen geeft een bronchospasme en er is geen lucht meer in te krijgen.

Het bovenstaande filmpje is geheel onschuldig, ik denk zelfs dat het kindje best wel langer onderwater kan blijven, tenminste mijn kinderen konden dat wel .... Het zijn volwassenen die hun eigen angst projecteren, overbezorgdheid zonder kennis.

rikky
01-05-10, 05:21
Wat mij betreft spelen hier twee zaken:

a) of een kind angst / schrik heeft van water, snel verdrinkt enz.

b) de manier waarop die vent met zijn kind omgaat.

Als ik enkel naar b) kijk, dan zie ik mijn kat op dezelfde wijze met haar kittens omgaan: duwtjes geven enz. enz. Ook honden, apen, en andere DIEREN zie ik zo omgaan met hun kroost, op animal planet, of hoe heet die zender....

In de westerse ontwikkelde maatschappij zie je MENSEN vrijwel nooit zo omgaan met hun kinderen.

Joesoef
01-05-10, 07:04
In de westerse ontwikkelde maatschappij zie je MENSEN vrijwel nooit zo omgaan met hun kinderen.


Kindermishandeling komt in in de Westerse wereld nog steeds voor, op een ergere manier dan wat je in het filmpje ziet. Westerse wereld is nog steeds gen synoniem voor ontwikkelde maatschappij.

Kan natuurlijk ook zo zijn dat je impliceert dat het gedrag wat deze man vertoont in een niet westers land normaal is wat niet zo is.

papol
01-05-10, 10:17
Wat mij betreft spelen hier twee zaken:

a) of een kind angst / schrik heeft van water, snel verdrinkt enz.

b) de manier waarop die vent met zijn kind omgaat.

Als ik enkel naar b) kijk, dan zie ik mijn kat op dezelfde wijze met haar kittens omgaan: duwtjes geven enz. enz. Ook honden, apen, en andere DIEREN zie ik zo omgaan met hun kroost, op animal planet, of hoe heet die zender....

In de westerse ontwikkelde maatschappij zie je MENSEN vrijwel nooit zo omgaan met hun kinderen.

Ik zie maar een ding, proberen één bevolkingsgroep zwart te maken, vergelijkbaar met de cartoons uit Denemarken. En dat lukt, gezien de reactie's op dumpert.

Witte78
01-05-10, 10:49
Kinderen worden tegenwoordig opgevoed als mietjes.

jang0201
01-05-10, 10:55
Walgelijk om zo met kleine kinderen om te gaan, en dan met dat armpje omhoogtrekken lijkt me ook niet goed voor de armen. Zo ga je niet met kinderen om!

PaRiSCaSa
01-05-10, 11:14
In de westerse ontwikkelde maatschappij zie je MENSEN vrijwel nooit zo omgaan met hun kinderen.

:jammer:

Just a few examples...

Vijf babylijkjes gevonden in Franse kelder

In Noord-Frankrijk zijn vijf babylijkjes aangetroffen in de kelder van een 34-jarige vrouw. De vrouw heeft toegegeven van de baby's bevallen te zijn tussen 1999 en 2006.

Haar vriend en zijzelf zijn aangehouden voor verhoor, meldt persbureau Reuters.

Babydrama's
Nadat de vriend een geur van rottend vlees rook, ontdekte hij dat deze vanuit de kelder kwam waar hij de levenloze lichamen van de baby's vond. :kotsen2:

Een van de kindjes had een plastic zak om zijn hoofd, wat mogelijk duidt op verstikking. Woensdagavond infomeerde de man de politie over zijn vondst. Of hij ook de vader van de baby's is, is nog niet bekend.

Dit is de derde keer in dit jaar dat zich een babydrama heeft voorgedaan in Frankrijk. In augustus ontdekte de politie in een doos in Oost-Frankrijk de levenloze lichamen van drie baby's. De moeder verklaarde toen dat ze hen in de vriezer had verstopt om te voorkomen dat ze zouden worden ontdekt.

Seoul Vriezerbaby's
Deze twee verhalen doen sterk denken aan de zogeheten 'Seoul vriezerbaby's'.

De Franse Veronique Courjault werd toen opgepakt op verdenking van het doden van haar twee baby's en het verstoppen van de lichamen in een vriezer in een appartement in Seoul, Zuid-Korea. De politie verklaarde toen ook dat zij bekend had nog een dérde kind van het leven te hebben beroofd.

Courjault, die nog twee andere kinderen heeft, zei dat ze de baby's had gedood, omdat de zwangerschappen ongewenst waren.

http://www.elsevier.nl/web/10143172/Nieuws/Buitenland/Vijf-babylijkjes-gevonden-in-Franse-kelder.htm?print=true

Aït Ayt
01-05-10, 11:43
http://www.dumpert.nl/mediabase/929361/8481ca5f/kindje_krijgt_zwemles.html

In welk land is dit?

zo te zien uit israël

tribia
01-05-10, 20:54
http://www.dumpert.nl/mediabase/929361/8481ca5f/kindje_krijgt_zwemles.html

In welk land is dit?

heb je weer iets gevonden zieligerd