PDA

Bekijk Volledige Versie : aboutaleb pleurt van fiets.



tanger'73
03-05-10, 01:09
YouTube- Aboutaleb valt van fiets (koninginnedag)

tanger'73
03-05-10, 01:16
typisch die reacties, ondanks dat men hier te maken heeft met een burgemeester van een aanzienlijke stad, moet hij weer een fiets hebben gejat omdat hij een Marokkaan is.

ronald
03-05-10, 01:21
Of deze dan: "Ik zei nog....jonge neem nou je kameel mee....fietsen zijn voor Hollanders."

ronald
03-05-10, 01:23
Of deze dan: "Ik zei nog....jonge neem nou je kameel mee....fietsen zijn voor Hollanders."

En...."Ja duuhhh... bij ons knikken ze met de voorpoten dubbel als je wilt afstappen..."

Aït Ayt
03-05-10, 14:50
typisch die reacties, ondanks dat men hier te maken heeft met een burgemeester van een aanzienlijke stad, moet hij weer een fiets hebben gejat omdat hij een Marokkaan is.

als aboutaleb een duitser was geweest dan hadden ze hetzelfde gezegd..

tanger'73
03-05-10, 15:43
als aboutaleb een duitser was geweest dan hadden ze hetzelfde gezegd..


Ja 't is wat hé, het manoeuvreren op een ijzeren ros.

Aït Ayt
03-05-10, 15:49
Ja 't is wat hé, het manoeuvreren op een ijzeren ros.

met dat gestuntel op die fiets kan ie zo meedoen met het tros programma 'fiets m d'r in'

Eke
03-05-10, 15:52
typisch die reacties, ondanks dat men hier te maken heeft met een burgemeester van een aanzienlijke stad, moet hij weer een fiets hebben gejat omdat hij een Marokkaan is.

In welke van de 14 secondes wordt dat gezegd, Tanger ? Ik hoor dat helemaal niet, heb het fimpje enkele keren afgedraaid.


Wat ik wel hoor is dat het sceptische geloei van een of andere jongeling verandert in waarderend geluid als de burgemeester in 1 keer in de ring steekt.

En de reakties als hij valt...hoor maar...die klinken ook opeens zachter. Mensen schrikken, leven mee...

tanger'73
03-05-10, 15:53
met dat gestuntel op die fiets kan ie zo meedoen met het tros programma 'fiets m d'r in'


ridder aboutaleb. :lol:

tanger'73
03-05-10, 15:54
In welke van de 14 secondes wordt dat gezegd, Tanger ? Ik hoor dat helemaal niet, heb het fimpje enkele keren afgedraaid.


Wat ik wel hoor is dat het sceptische geloei van een of andere jongeling verandert in waarderend geluid toen de burgemeester in 1 keer in de ring stak.

En de reakties toen hij viel..hoor maar...die klinken ook opeens zachter. Mensen schrokken, leefden mee...


och Eke, had het over geschreven reacties.

Aït Ayt
03-05-10, 15:55
In welke van de 14 secondes wordt dat gezegd, Tanger ? Ik hoor dat helemaal niet, heb het fimpje enkele keren afgedraaid.



het gaat om deze reactie :
fiets pikken kunne ze goed maar fietsen niet

tanger'73
03-05-10, 15:56
het enige wat je in bovenstaande hoort is heeehoooheeehoooheeehoooheeehoooheeehooowejoooow.

Aït Ayt
03-05-10, 15:58
ridder aboutaleb. :lol:

:hihi:

opzich een prestatie om bij zo'n langzaam tempo vd fiets te vallen..

tanger'73
03-05-10, 16:00
:hihi:

opzich een prestatie om bij zo'n langzaam tempo vd fiets te vallen..

hij is wat bij gekomen de beste man, die tajines thuis zijn dan ook niet te versmaden.

Eke
03-05-10, 16:01
het gaat om deze reactie :
fiets pikken kunne ze goed maar fietsen niet

Aiit, categorie goedkope humor dus. "lekker belangrijk" ;)

tanger'73
03-05-10, 16:03
Aiit, categorie goedkope humor dus. "lekker belangrijk" ;)


'K weet niet of dit filmpje ook op Geenstijl, dumpert en telegraaf staat? want daar hoef je al helemaal niet te lezen wat reaguurders kakken.

Eke
03-05-10, 16:03
het enige wat je in bovenstaande hoort is heeehoooheeehoooheeehoooheeehoooheeehooowejoooow.

Luister daar eens naar ! Alsof het muziek is van..uh...Dvorcak :)

tanger'73
03-05-10, 16:04
Luister daar eens naar ! Alsof het muziek is van..uh...Dvorcak :)


het klinkt eigenlijk net als een PVVer.

Eke
03-05-10, 16:09
:hihi:

opzich een prestatie om bij zo'n langzaam tempo vd fiets te vallen..

Ja, er komt een punt van 'no return'. dan zit je nog op je zadel..je fiets staat al stil en dan zeig je langzaam naar opzij, samen met je rijwiel, en vermeerdert snel vaart...

Toingggg..je moet goed zorgen dat je snel je val breekt anders knalt je hoofd op de keien.

Dus het kan nog link zijn.....

Eke
03-05-10, 16:10
het klinkt eigenlijk net als een PVVer.

:hihi: Tanger, grapjas !

tanger'73
03-05-10, 16:23
:hihi: Tanger, grapjas !


'K zweer het je, ik ben er wel van overtuigd dat de persoon geen PVVer is, maar dat geluid is typisch PVV, daar komt ook niks zinnigs uit.

Eke
03-05-10, 17:06
'K zweer het je, ik ben er wel van overtuigd dat de persoon geen PVVer is, maar dat geluid is typisch PVV, daar komt ook niks zinnigs uit.

:) Tanger ; ik probeer je muziek te laten horen in het citaat van jou :


heeehoooheeehoooheeehoooheeehoooheeehooowejoooow.


!!!!

Hoor het ongeloof, hoor de laatdunkendheid, hoor de spanning toenemen, hoor de bewondering, hoor :hihi: !

Je vergeet meteen de hele PVV !!!!

PaRiSCaSa
03-05-10, 21:36
YouTube- Aboutaleb valt van fiets (koninginnedag) (http://www.youtube.com/watch?v=KWai7wbLbvw)

:hihi:

Aboutaleb kan niet fietsen zonder wieltjes...

fisherman1969
03-05-10, 21:44
:hihi:

Aboutaleb kan niet fietsen zonder wieltjes...

Heeft er niks mee te maken !
Hij kon het laatse klapbord niet snel genoeg voorbij rijden dus dan krijg je een ,,achterklap,, gevolg je verliest je evenwicht .:lol:

Pizzaman
03-05-10, 21:45
:hihi:

Aboutaleb kan niet fietsen zonder wieltjes...

...was z'n bonus niet groot genoeg vorig jaar dat ie die kon kopen...

O fuk het is natuurlijk geen bankier :lol:

justus
04-05-10, 09:19
typisch die reacties, ondanks dat men hier te maken heeft met een burgemeester van een aanzienlijke stad, moet hij weer een fiets hebben gejat omdat hij een Marokkaan is.

niks marokkaan. hij is domweg erg impopulair in Rotterdam omdat hij uit 020 komt en totaal fout is begonnen (HvH, Feyenoord etc.). met alle respect, deze man zal best kwaliteiten hebben maar niet voor het burgemeesterschap, althans nog niet. hij zit daar ook vooral omdat de pvda een troeteltoon nodig heeft in Rotterdam. ridicuul, de economisch gezien belangrijkste stad van nederland verdient een zwaargewicht en geen beginner. en dat laatste is hij. slecht voor de stad en slecht voor aboutaleb.

Eke
04-05-10, 09:40
Heeft er niks mee te maken !
Hij kon het laatse klapbord niet snel genoeg voorbij rijden dus dan krijg je een ,,achterklap,, gevolg je verliest je evenwicht .:lol:

Nog eens gekeken :inderdaad... hij heeft last van de achterklap, Fisherman !! :lol:

En dan komt Justus ook nog eens met achterklap :jammer:

justus
04-05-10, 09:51
Nog eens gekeken :inderdaad... hij heeft last van de achterklap, Fisherman !! :lol:

En dan komt Justus ook nog eens met achterklap :jammer:

achterklap is roddel, wat ik noem is feit.

H.P.Pas
04-05-10, 10:23
:hihi:

Aboutaleb kan niet fietsen zonder wieltjes...


Eh.., nobody can.
Can't ride a bicycle without stabilizers ? Is that what to meant to say ?

Eke
04-05-10, 10:41
niks marokkaan. hij is domweg erg impopulair in Rotterdam omdat hij uit 020 komt en totaal fout is begonnen (HvH, Feyenoord etc.).

oordeel



met alle respect, deze man zal best kwaliteiten hebben maar niet voor het burgemeesterschap, althans nog niet.

oordeel


hij zit daar ook vooral omdat de pvda een troeteltoon nodig heeft in Rotterdam.

oordeel


ridicuul, de economisch gezien belangrijkste stad van nederland verdient een zwaargewicht en geen beginner. en dat laatste is hij. slecht voor de stad en slecht voor aboutaleb.

oordeel




Hoezo : feiten over het funktioneren van de burgemeester van Rotterdam ?

H.P.Pas
04-05-10, 11:20
Hoezo : feiten over het funktioneren van de burgemeester van Rotterdam ?

Wie met DNA omgaat wordt ermee besmeurd.

Aït Ayt
04-05-10, 12:15
:hihi:

Aboutaleb kan niet fietsen zonder wieltjes...


:hihi:

Eke
04-05-10, 12:29
Wie met DNA omgaat wordt ermee besmeurd.


Hoe bedoel je dat , HP ?



Het is nogal een aanval op DNA. Zeg gewoon rechtstreeks wat je graag van hem wilt zien.

Je hoeft geen standpunten met iemand te delen om te merken dat er achter de virtuele werkelijkheid een andere werkelijkheid zit. Hij heeft een hele hartelijke kant die me blij maakt. Net zo goed als ik blij was met jouw tips voor stoofpeertjes en ik blij ben met je stijl op het forum. (behalve dan deze sneer)



Ik weet te weinig van Aboutaleh, maar als ik een mening vorm, wil ik dat het liefst op feiten baseren die er toe doen....

tanger'73
04-05-10, 18:34
niks marokkaan. hij is domweg erg impopulair in Rotterdam omdat hij uit 020 komt en totaal fout is begonnen (HvH, Feyenoord etc.). met alle respect, deze man zal best kwaliteiten hebben maar niet voor het burgemeesterschap, althans nog niet. hij zit daar ook vooral omdat de pvda een troeteltoon nodig heeft in Rotterdam. ridicuul, de economisch gezien belangrijkste stad van nederland verdient een zwaargewicht en geen beginner. en dat laatste is hij. slecht voor de stad en slecht voor aboutaleb.


voorlopig kan niemand hem betrappen op iets verkeerd doen (met uitzondering van je fiets pleuren), dus moet het burgemeesterschap van Rotterdam zelfs voor een aboutaleb een makkie wezen.

justus
04-05-10, 19:36
voorlopig kan niemand hem betrappen op iets verkeerd doen (met uitzondering van je fiets pleuren), dus moet het burgemeesterschap van Rotterdam zelfs voor een aboutaleb een makkie wezen.

Hoek van Holland rellen...meneer lag in zijn bed en kwam er niet uit...
Toegeven aan de knjb om toch neuzen toe te laten bij de bekerfinale...
Op laten pakken en mishandelen van Feyenoordsupporters die VREDELIEVEND demonstreerden bij de kuip tegen de knjb.
Op laten pakken en mishandelen van moeders met kinderen en gewone cafebezoekers op de coolsingel toen de reservewedstrijd in 020 werd gespeeld...

Nog meer voorbeelden? Bezoek aan Marokko zonder reden? En als we echt gaan zoeken vinden we nog wel meer. De man is een absolute beginner en zou gewoon hebben moeten starten in Urk of zo, ervaring op doen. De belangrijkste stad van Nederland verdient beter, sorry. En dat is niet omdat hij marokkaan is maar omdat hij kwaliteiten mist. In Rotterdam zijn ze hem spuugzat en met reden (wat deed hij bijvoorbeeld met oud en nieuw toen er herrie uitbrak tussen marokkanen en nederlanders? Hij ging zelfs niet op bezoek bij de slachtoffers...).

tanger'73
04-05-10, 19:40
Hoek van Holland rellen...meneer lag in zijn bed en kwam er niet uit...
Toegeven aan de knjb om toch neuzen toe te laten bij de bekerfinale...
Op laten pakken en mishandelen van Feyenoordsupporters die VREDELIEVEND demonstreerden bij de kuip tegen de knjb.
Op laten pakken en mishandelen van moeders met kinderen en gewone cafebezoekers op de coolsingel toen de reservewedstrijd in 020 werd gespeeld...

Nog meer voorbeelden? Bezoek aan Marokko zonder reden? En als we echt gaan zoeken vinden we nog wel meer. De man is een absolute beginner en zou gewoon hebben moeten starten in Urk of zo, ervaring op doen. De belangrijkste stad van Nederland verdient beter, sorry. En dat is niet omdat hij marokkaan is maar omdat hij kwaliteiten mist. In Rotterdam zijn ze hem spuugzat en met reden (wat deed hij bijvoorbeeld met oud en nieuw toen er herrie uitbrak tussen marokkanen en nederlanders? Hij ging zelfs niet op bezoek bij de slachtoffers...).

sorry, dat zijn jouw persoonlijke ergennissen over de persoon in kwestie. Daar zal geen burgemeester over vallen. En die hoek van holland rellen, daar is dacht ik onderzoek naar geweest en is de burgemeester niks ernstigs aan te rekenen geweest. Ja dat een zekere aboutaleb niet jouw smaak is, begrijp ik.

tanger'73
04-05-10, 20:18
Toegeven aan de knjb om toch neuzen toe te laten bij de bekerfinale...

zelfs op 4 mei kan je het niet laten om te refereren naar die Joden? :jammer:

Pizzaman
04-05-10, 21:23
sorry, dat zijn jouw persoonlijke ergennissen over de persoon in kwestie. Daar zal geen burgemeester over vallen. En die hoek van holland rellen, daar is dacht ik onderzoek naar geweest en is de burgemeester niks ernstigs aan te rekenen geweest. Ja dat een zekere aboutaleb niet jouw smaak is, begrijp ik.

Tanger, als er maar genoeg mensen zijn en genoeg voorvallen dan blijkt uiteindelijk dat zo'n man onhoudbaar wordt.
Ik heb nog zelden zo'n blunderende burgemeester meegemaakt.

Overigens had ELKE PvdA burgemeester in Rotterdam kunnen verwachten tot de spreekwoordelijke schietschijf te worden gebombardeerd: immers kijk naar de stemmen. hetzelfde had voor een 'Leefbaar' burgemeester het geval geweest. 50% zal tegen je zijn. Het is logisch dat men dan spijkers op laag water gaat zoeken, hoewel je in sommige gevallen niet echt van LAAG water kan spreken, maar dat laatste is een opinie.

H.P.Pas
04-05-10, 21:29
Hoe bedoel je dat , HP ?


Het is precies zoals jij zegt: Justus komt met een rij oordelen en verklaart aan het slot, dat het hier feiten betreft; daar stoor ik mij aan.
Ik suggereer, dat hij die onfrisse discussietactiek overgenomen heeft van DNA; die smijt routinematig met minder vleiende qualificaties om zich heen om daarna mee te delen dat het hiet 'feiten' of 'logische deducties' betreft: en zeker geen beledigingen. In de aanhang heb ik een kleine bloemlezing voor je samengesteld, die moeiteloos vertienvoudigd kan worden; het betreft hier werkelijk de constatering van een feit. Je kunt het een sneer noemen, uit de lucht gegrepen is hij zeker niet.


Het is nogal een aanval op DNA. Zeg gewoon rechtstreeks wat je graag van hem wilt zien.

Het is een aanval op Justus. Van DNA wil ik niets. Niets meer.

Tot lering en vermaak:


u're more stupid, blind , denial freak, brainless copycat_monkey ...u name it ....no offense ,than i first thought = no insults = logical deductions :



u're "la créme de la créme " of humanity ! :kotsen2: , inferior , intellectually nul, spiritually poor, psychologicalyl & mentally under_developped .........lunatic_ape that u are , no offense real apes :

u're even far below the level of the real apes , so it seems ! !

= no insults = logical deductions ![/SIZE]


[/SIZE]



he's more of a worse slave : a cultural ideological psychological moral , mental ...slave : soul slave ! = no insults = facts & logics ! [/B]




Freedom of speech, of thought , of belief ....ever heard of that ???

the revelation is no hallucination = that's ur own opinion , u 1dimentional , 1 sided , color blind , reductionist handicaped materialistic atheist = no insults = logical deductions !


pathological liar , a hypocrit, denial freak, twister of facts , historic facts denier ...............= no insults = logical deductions & "qualities " of urs !



:lol:

wat een hypocriet slijmerd , zeg :

no insults = deductions :

reallife heeft bijna niets te maken met ...real life !



like that fact that evolution was invented by muslims centuries beore Darwin was even born .....

try to find out 'bout that all : i'm not used to argue "bout ... facts ! so...


The man is a fanatic ideological atheistic charlaten when it comes to his own rape & misuse of science & when it comes to his ideological materialistic atheistic prescreptive hermeunetical interpretations of scientific results & facts ...= that's a fact u can't deny !

Pizzaman
04-05-10, 21:36
Ja, mooie kretologie.

tanger'73
04-05-10, 21:44
Tanger, als er maar genoeg mensen zijn en genoeg voorvallen dan blijkt uiteindelijk dat zo'n man onhoudbaar wordt.
Ik heb nog zelden zo'n blunderende burgemeester meegemaakt.

Overigens had ELKE PvdA burgemeester in Rotterdam kunnen verwachten tot de spreekwoordelijke schietschijf te worden gebombardeerd: immers kijk naar de stemmen. hetzelfde had voor een 'Leefbaar' burgemeester het geval geweest. 50% zal tegen je zijn. Het is logisch dat men dan spijkers op laag water gaat zoeken, hoewel je in sommige gevallen niet echt van LAAG water kan spreken, maar dat laatste is een opinie.


ook iedere burgemeester moet aan een stad en haar inwoners wennen, alswel andersom. Job Cohen is van oorsprong ook geen amsterdammer, maar uiteindelijk heeft hij de stad een goede dienst bewezen. alles went, zolang je geen rob oudkerk akkefietjes krijgt.

Pizzaman
04-05-10, 21:59
Volgens mij was zelfs Oudkerk nog meer welkom geweest in R'dam dan Aboutaleb.
Immers was dan wel bekend hoe hij de economie wilde stimuleren.
Toch altijd beter dan die schapen en geiten... :hihi:

Overigens nou je het toch over die twee hebt:

Op de avond van de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2002 kwam Oudkerk in opspraak, doordat hij - zich er niet van bewust dat er een microfoon van het televisieprogramma TweeVandaag aan stond - in een onderonsje met burgemeester van de gemeente Amsterdam Job Cohen de term kutmarokkanen bezigde. "Wat zou er gebeurd zijn als we hier een soort Fortuyn hadden?" vroeg Cohen aan Oudkerk. "Hetzelfde, antwoordde deze, "Want het zijn wel kutmarokkanen - zo kan je dat niet zeggen". Cohen benadrukte hierop: "ónze kutmarokkanen...". Oudkerk verontschuldigde zich later voor zijn woordgebruik. Hij doelde naar eigen zeggen op sommige groepen Marokkaans-Amsterdamse jongeren, die overlast veroorzaken op straat.

tanger'73
04-05-10, 22:45
Volgens mij was zelfs Oudkerk nog meer welkom geweest in R'dam dan Aboutaleb.

Rotterdam is dus een stad waar zeden en moraal niet hoog staan. Nou daar passen dan rotzooi trappende jongelui erg goed in.

Pizzaman
04-05-10, 22:53
Rotterdam is dus een stad waar zeden en moraal niet hoog staan. Nou daar passen dan rotzooi trappende jongelui erg goed in.

Niet helemaal, het is/was meer van 'je gaat je gang maar als ik er maar geen last van heb'.
Dus als Oudkerk vreemdgaat of naar de hoeren, best, zolang ie het maar zelf betaalt.
En het niet jouw vrouw is, natuurlijk. Of de buurvrouw en ze je uit de slaap houden.

Rotterdammers zijn van het type 'je mag naast m'n bord schijten, als het maar niet spettert'. :fucyc:

tanger'73
04-05-10, 23:02
Niet helemaal, het is/was meer van 'je gaat je gang maar als ik er maar geen last van heb'.
Dus als Oudkerk vreemdgaat of naar de hoeren, best, zolang ie het maar zelf betaalt.
En het niet jouw vrouw is, natuurlijk. Of de buurvrouw en ze je uit de slaap houden.

Rotterdammers zijn van het type 'je mag naast m'n bord schijten, als het maar niet spettert'. :fucyc:

Hoe kan je nou met een publieke en voorbeeldfunctie zoals het wethouderschap overdag het goede voorbeeld moeten geven en 's avonds het tegendraadse doen? want prostitutie is ook vrouwenhandel en uitbuiting van vrouwen, ga dat maar lekker verkopen aan een college van B&W.

Pizzaman
04-05-10, 23:10
Nee hoor, er zijn er genoeg die zoals Kim Holland, Kelly Dingetje en zovoorts er gewoon goed aan verdienen.
Wanneer hij geronselde kindsletjes of coke-hoeren zou verkiezen dan was 't niet goed he.
Zolang ie het maar niet onder werktijd deed, en verder de boel goed regelde.

Uiteraard zou je in het geval van zo'n strandfeest en niet-reageren te horen krijgen dat ie bij de hoeren zat, dus dan was 't weer fout, maar ja. Dat hebben ze in ieder geval van Aboutaleb niet gezegd.

Heu... ik denk overigens ook dat Oudkerk 'm d'r voor had gekregen als ie nou op een DAMESfiets aan was komen rijden. Of het een bedrijfsfiets was, en zo.

Er bestaan bij mij ook vermoedens dat Oudkerk niet naar Marokko zou zijn gegaan,maar ergens anders om het nieuws te brengen.

tanger'73
04-05-10, 23:12
Nee hoor, er zijn er genoeg die zoals Kim Holland, Kelly Dingetje en zovoorts er gewoon goed aan verdienen.
Wanneer hij geronselde kindsletjes of coke-hoeren zou verkiezen dan was 't niet goed he.
Zolang ie het maar niet onder werktijd deed, en verder de boel goed regelde.

Uiteraard zou je in het geval van zo'n strandfeest en niet-reageren te horen krijgen dat ie bij de hoeren zat, dus dan was 't weer fout, maar ja. Dat hebben ze in ieder geval van Aboutaleb niet gezegd.

Heu... ik denk overigens ook dat Oudkerk 'm d'r voor had gekregen als ie nou op een DAMESfiets aan was komen rijden. Of het een bedrijfsfiets was, en zo.

Er bestaan bij mij ook vermoedens dat Oudkerk niet naar Marokko zou zijn gegaan,maar ergens anders om het nieuws te brengen.


dank je, ik weet genoeg.

Eke
05-05-10, 11:40
Het is precies zoals jij zegt: Justus komt met een rij oordelen en verklaart aan het slot, dat het hier feiten betreft; daar stoor ik mij aan.
Ik suggereer, dat hij die onfrisse discussietactiek overgenomen heeft van DNA; die smijt routinematig met minder vleiende qualificaties om zich heen om daarna mee te delen dat het hiet 'feiten' of 'logische deducties' betreft: en zeker geen beledigingen. In de aanhang heb ik een kleine bloemlezing voor je samengesteld, die moeiteloos vertienvoudigd kan worden; het betreft hier werkelijk de constatering van een feit. Je kunt het een sneer noemen, uit de lucht gegrepen is hij zeker niet.

Het is een aanval op Justus. Van DNA wil ik niets. Niets meer.



Justus leest DNA misschien niet eens ? Justus ?

Een tijdje terug keek ik naar een programma van de BBC en ik moest grinniken : die jonge presentator maakte ook gebruik van wel zeker 10 'bijvoegelijkheden' totdat hij bij het 'echte woord' kwam .
Misschien is het wel een trendy sport in Engeland om zoveel mogelijk bijvoeglijke naamwoorden te verzinnen voor het zelfstandige naamwoord :hihi:

Zullen we mee doen :het is hartstikke goed voor je taal !!!!

DNA spreekt met veel emotie EN hij is serieus..hij wil diep ingaan op dit forum op de artikelen die hem raken en hij wil de roddelpers links laten liggen.

Ik herken bij hem iets wat ik ook heb...belangrijke artikelen lezen, daardoor enthousiast worden, maar het kost tijd en rust (bij mij in ieder geval) om de dingen op een rijtje te zetten en eens tegen het licht te houden..

Daar komt bij dat hij blindelings vaart op islamitische sites...maar ik weet niet of dit klopt...DNA, is dit zo ? :)

Ik vind het mooi dat DNA zo gedreven is, zo enthousiast.
Dat hij ook kwetst (!), generaliseert en zich vergeet open te stellen voor andermans standpunt heeft hij soms in de gaten. Dat zou hij kunnen verbeteren !!!

Hij kan goed vertederen ...en ik ga weer verder !
Leuk even met je 'gepraat' te hebben, HP :)



PS> We blijven vragen om feiten als die er toe doen.....Anders worden het al snel roddels (verhaaltjes met een kern van waarheid). Tanger ziet dat goed in en het is schadelijk als dit lang duurt. Vaak zeiken op bv. Moslims en Joden !!!
Offe...het Westen is altijd fout....


dag !

H.P.Pas
05-05-10, 13:08
Ik vind het mooi dat DNA zo gedreven is, zo enthousiast.



Wat den einen sin Uhl is den andern sin Nachtigal.

Hoewel, uil..., :denk: aalscholver komt er dichter bij..
We kunnen hier beter over ophouden. :)

Eke
05-05-10, 13:23
[QUOTE=H.P.Pas;4334991]Wat den einen sin Uhl is den andern sin Nachtigal.


QUOTE]

Klopt. Wat de een z'n droom-vogel is is de ander z'n nacht-merrie.

justus
05-05-10, 13:46
oordeel




oordeel



oordeel



oordeel




Hoezo : feiten over het funktioneren van de burgemeester van Rotterdam ?

als ik jou was zou ik gewoon eens wat meer lezen, kranten en zo. lees ook eens de artikelen over aboutaleb. de man is DOOR GEBREK AAN VAKMANSCHAP absoluut niet populair in Rotterdam, niet bij de politie, niet bij de politici, niet bij de bevolking en over de Feyenoordsupporters (toch de riante meerderheid in Rotterdam) al helemaal niet. lees de artikelen en herleid de feiten. ik geef ze slechts aan, dat is geen oordeel, dat is een feit.

justus
05-05-10, 13:52
Wie met DNA omgaat wordt ermee besmeurd.

leuk hoor, maar DNA zegt mij uitsluitend iets als biologisch item.
ik haal mijn 'kennis' in dezen uit
1. de handelingen van de man tijdens de HvH rellen (hij bleef doorpitten)
2. de onmiddellijke verwijzing naar Feyenoord (waar geen enkel aanknopingspunt voor is en was).
3. zijn verraad naar de afspraken: Feyenoord-joodjes zonder neuzig publiek
4. aanpak tv kijkend publiek naar 020-Feyenoord terwijl er NIETS gebeurde, moeders met kinderen werden gemept and so on.
5. zijn aanval op de commissaris van politie n.a.v. HvH zonder daar zelf ook consequenties aan te verbinden.
6. zijn bezoek aan marokko zonder aanleiding op kosten van de gemeenschap.
7. zijn 'beleid' bij de laatste verkiezingen

En nu zijn goede daden...roept u maar, ik ken ze niet.

Pizzaman
05-05-10, 19:42
Ik denk niet dat een PvdA burgemeester goed zou kunnen doen in R'dam.
Deze misschien nog het minst van allemaal, hij mist ook de ervaring.
Behalve de 'aangewreven' fouten maakt ie ook gewone echte fouten.

Opstelten had gewoon moeten blijven.