PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders, Profeet Van De Angst - Zembla - 25 April 2010



Wizdom
08-05-10, 19:54
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=24614&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=29f775320e#

jang0201
08-05-10, 21:41
Zembla: 'Geert Wilders is een minderwaardig mens'
Triest. Kinderachtig. Wraakzuchtig. Propagandistisch. Tendentieuze actietelevisie. Publieke omroep onwaardig. Ronduit slecht. Subjectief. Kwalitatief onvoldoende. Nergens subtiel, maar ook nooit echt sterk. Plat. Ordinair. Riefenstahl-tv. Gedram van Geert Makkiaanse proporties. Pervers. Wanhoopskreet van stervende generatie. Goedkoop aftreksel van de klassieke Hugo Brandt Corstius-karaktermoordmethode... Zomaar wat termen die de uitzending van Zembla gisteravond eigenlijk nauwelijks dekken. Zembla-roerganger Kees "Ayaan Hirsi Ali moet kapot" Driehuis gebruikte zijn bewierookte "kwaliteitsjournalistiek" voor zijn eigen borrelende onderbuik en opende frontaal de aanval op gekozen volksvertegenwoordiger Geert Wilders. Uiteraard kwamen de besnorde en bebrilde sociologen, criminologen en politicologen in de vergevorderde babyboomersleeftijd in beeld om Wilders te vergelijken met genocideplegers en fascisten. Uiteraard werd Wilders op de vertrouwde wijze gedemoniseerd. Uiteraard is de islam lief, is er helemaal niks aan de hand en worden burgers gewelddadig door Wilders maar moslims niet door de Koran. Der Ewige Jude erbij gesleept, welja. Anne Frank zelf kon niet. Nog even een professortje zoeken om te waarschuwen voor genocide en klaar was Zembla. Zijn die naar het oosten rijdende veewagons in de montage gesneuveld jongens? Gefeliciteerd Kees Driehuis. Het is je gelukt. De agitpoep ging er bij links Nederland weer in als Gods woord in een ouderling. Meneer Driehuis, u bent een minderwaardig mens.

GeenStijl

tribia
08-05-10, 21:54
is wilders een racist? Vraagje voor jank0201

Aristos
08-05-10, 22:34
Zembla: 'Geert Wilders is een minderwaardig mens'
Triest. Kinderachtig. Wraakzuchtig. Propagandistisch. Tendentieuze actietelevisie. Publieke omroep onwaardig. Ronduit slecht. Subjectief. Kwalitatief onvoldoende. Nergens subtiel, maar ook nooit echt sterk. Plat. Ordinair. Riefenstahl-tv. Gedram van Geert Makkiaanse proporties. Pervers. Wanhoopskreet van stervende generatie. Goedkoop aftreksel van de klassieke Hugo Brandt Corstius-karaktermoordmethode... Zomaar wat termen die de uitzending van Zembla gisteravond eigenlijk nauwelijks dekken. Zembla-roerganger Kees "Ayaan Hirsi Ali moet kapot" Driehuis gebruikte zijn bewierookte "kwaliteitsjournalistiek" voor zijn eigen borrelende onderbuik en opende frontaal de aanval op gekozen volksvertegenwoordiger Geert Wilders. Uiteraard kwamen de besnorde en bebrilde sociologen, criminologen en politicologen in de vergevorderde babyboomersleeftijd in beeld om Wilders te vergelijken met genocideplegers en fascisten. Uiteraard werd Wilders op de vertrouwde wijze gedemoniseerd. Uiteraard is de islam lief, is er helemaal niks aan de hand en worden burgers gewelddadig door Wilders maar moslims niet door de Koran. Der Ewige Jude erbij gesleept, welja. Anne Frank zelf kon niet. Nog even een professortje zoeken om te waarschuwen voor genocide en klaar was Zembla. Zijn die naar het oosten rijdende veewagons in de montage gesneuveld jongens? Gefeliciteerd Kees Driehuis. Het is je gelukt. De agitpoep ging er bij links Nederland weer in als Gods woord in een ouderling. Meneer Driehuis, u bent een minderwaardig mens.

GeenStijl

Heb je inhoudelijk ook nog kritiekpunten op het werk van Driehuis of blijft het maar bij de eeuwige klaagzang over demoniseren door het linkse bolwerk?

tanger'73
08-05-10, 22:43
is wilders een racist? Vraagje voor jank0201

zeker niet meer of minder racist als deze extremistische fosiel is geweest.


http://www.nrc.nl/buitenland/article2517672.ece/Extremistische_leider_Terre_Blanche_vermoord

John2
08-05-10, 23:34
zeker niet meer of minder racist als deze extremistische fosiel is geweest.


http://www.nrc.nl/buitenland/article2517672.ece/Extremistische_leider_Terre_Blanche_vermoord

Als je iemand een spiegel voor houd of een groep wijst op zijn/haar fouten ben je dan een racist?
Ik zie hier op maroc.nl meer racisme dan iemand als Wilders ooit zou kunnen uitspreken in zijn leven.

tanger'73
08-05-10, 23:43
Als je iemand een spiegel voor houd of een groep wijst op zijn/haar fouten ben je dan een racist?
Ik zie hier op maroc.nl meer racisme dan iemand als Wilders ooit zou kunnen uitspreken in zijn leven.


Je hebt gelijk joh, een figuur die een bepaalde bevolkingsgroep bewust in een hoek duwt en met speciale wetten wenst te onderscheiden van de rest, kan je natuurlijk geen racist noemen. weet je wat je zou moeten doen, lekker op je idool stemmen, want daar hoef je niemand hier mee te overtuigen.

Aristos
08-05-10, 23:51
Als je iemand een spiegel voor houd of een groep wijst op zijn/haar fouten ben je dan een racist?

Nee, maar wat heeft dit met Wilders te maken? :chinees:



Ik zie hier op maroc.nl meer racisme dan iemand als Wilders ooit zou kunnen uitspreken in zijn leven.

Wilders vertegenwoordigd een grotere groep mensen dan het hele maroc.nl bezoekersbestand tezamen.

John2
09-05-10, 00:21
Je hebt gelijk joh, een figuur die een bepaalde bevolkingsgroep bewust in een hoek duwt en met speciale wetten wenst te onderscheiden van de rest, kan je natuurlijk geen racist noemen. weet je wat je zou moeten doen, lekker op je idool stemmen, want daar hoef je niemand hier mee te overtuigen.
Misschien stem ik ook wel op hem Tanger want is het in de hoek drukken van een bevolkingsgroep althans een gedeelte hiervan niet de schuld van het gedeelte die oproepen tot haat naar bepaalde groepen?
Verder kun je bekijken en of vergelijken wat wij mogen in moslim landen waar wij ons moeten houden aan de wetten in dat land die veel verder gaan dan de vrijheden die een Moslim heeft hier in Nederland of Europa, een vrijheid die je moet verdienen en zeker niet moet opeisen door je eigen wensen te stellen boven de wens van de meerderheid.
Jij Tanger bent nog dierbaar en gedraag zich als een normaal burger zonder onderscheid te maken, maar als ik soms dingen lees hier gaan mijn haren recht overeind staan en dat drijft zelfs personen zoals ik richting personen als een Wilders en dan is het geen angst of onderbuik gevoel maar realiteit van zaken die hier de afgelopen jaren spelen in de vergelijking met zaken die spelen in Moslim landen dan weet ik dat mijn kinderen of kleinkinderen niet meer veilig kunnen opgroeien in een welvaart maatschappij.
Het zijn de kleine prikkelingen die dag in dag uit doorgaan Tanger die ik zie maar ook mijn vrienden uit de moslim gemeenschap.

John2
09-05-10, 00:29
=Aristos;4337224]Nee, maar wat heeft dit met Wilders te maken? :chinees:

Bekijk alleen al zijn film waarin alleen aanslagen waren te zien gepikt van het nieuws van de afgelopen jaren, ja daar kun je en mag je overvallen als Moslim hier in Nederland, maar de ophef hierover weegt niet op tegen de beelden die wederom werden getoond van het leed die duizenden onschuldige burgers werden aangedaan, ik zou mij schamen om zoveel leed maar een Moslim vind het blijkbaar nodig om terug de schreeuwen tegen 1 persoon, in plaats te zeggen nu is het genoeg we willen vredig samen leven?
Tja het is maar een voorbeeld Aristos.



Wilders vertegenwoordigd een grotere groep mensen dan het hele maroc.nl bezoekersbestand tezamen.
Je wilt Wilders toch niet verwijten dat hij meer aanhang heeft dan maroc.nl :hihi:

tanger'73
09-05-10, 00:35
Misschien stem ik ook wel op hem Tanger want is het in de hoek drukken van een bevolkingsgroep althans een gedeelte hiervan niet de schuld van het gedeelte die oproepen tot haat naar bepaalde groepen?
Verder kun je bekijken en of vergelijken wat wij mogen in moslim landen waar wij ons moeten houden aan de wetten in dat land die veel verder gaan dan de vrijheden die een Moslim heeft hier in Nederland of Europa, een vrijheid die je moet verdienen en zeker niet moet opeisen door je eigen wensen te stellen boven de wens van de meerderheid.
Jij Tanger bent nog dierbaar en gedraag zich als een normaal burger zonder onderscheid te maken, maar als ik soms dingen lees hier gaan mijn haren recht overeind staan en dat drijft zelfs personen zoals ik richting personen als een Wilders en dan is het geen angst of onderbuik gevoel maar realiteit van zaken die hier de afgelopen jaren spelen in de vergelijking met zaken die spelen in Moslim landen dan weet ik dat mijn kinderen of kleinkinderen niet meer veilig kunnen opgroeien in een welvaart maatschappij.
Het zijn de kleine prikkelingen die dag in dag uit doorgaan Tanger die ik zie maar ook mijn vrienden uit de moslim gemeenschap.

duidelijker ten aanzien van je beweegredenen kun je haast niet zijn. Maar los van dat feit, heb je kennelijk geen kennis genomen van zijn discriminatoire, haatzaaiende en xenofobische aantijgingen alswel ten laste leggingen. aangezien je daar verstandelijk niet bij kunt stilstaan, begrijp ik heel goed jouw ongegronde, min of meer naive sentimenten voor zulke tendensen, waar rechtvaardiging in geen velden of wegen te bekennen is.

tanger'73
09-05-10, 00:41
een Moslim vind het blijkbaar nodig om terug de schreeuwen tegen 1 persoon, in plaats te zeggen nu is het genoeg we willen vredig samen leven?

wat is dat toch met jou, denk je dat moslims in staat van oorlog verkeren?

jang0201
09-05-10, 06:37
is wilders een racist? Vraagje voor jank0201

Nee Wilders is geen racist!

John2
09-05-10, 09:43
duidelijker ten aanzien van je beweegredenen kun je haast niet zijn. Maar los van dat feit, heb je kennelijk geen kennis genomen van zijn discriminatoire, haatzaaiende en xenofobische aantijgingen alswel ten laste leggingen. aangezien je daar verstandelijk niet bij kunt stilstaan, begrijp ik heel goed jouw ongegronde, min of meer naive sentimenten voor zulke tendensen, waar rechtvaardiging in geen velden of wegen te bekennen is.

Kom zeg Tanger discriminatie is ook slechts een gevoel van een persoon of groep en er wordt te snel gegrepen naar het woord discriminatie zelfs kinderen van 6-7 kennen het woord en wordt gebruikt tegen leraren te pas en te onpas.
Er is discriminatie in Nederland nog genoeg, maar dan toch wel op een totaal ander vlak dan jij denkt.
En dan kun jij zeggen dat het ongegrond is, maar als ik zie dat een land wat 20 jaar geleden bekend stond om zijn tulpen, klompen en vrijheden, nu wereldwijd bekend staat om zijn overvallen, potenrammen en regeltjes, dan is er toch iets goed mis in dit land waar culturen met elkaar botsen en word het tijd dat de mensen hun ogen openen, willen we niet afglijden tot meer geweld.

John2
09-05-10, 09:53
wat is dat toch met jou, denk je dat moslims in staat van oorlog verkeren?

Ja Tanger, onze generatie niet maar de jeugd zowel de NL als de Moslim leven momenteel op voet van oorlog, ieder weekend zijn er meerdere gevechten gaande tussen beide groepen en het worden er steeds meer en steeds gewelddadiger.
Je kunt en mag je ogen hiervoor niet sluiten, maar dat is slechts mijn mening.
Gisteravond nog Hengelo-The Ritz massale vechtpartij tussen Nederlanders en Turkse jongeren.

mulan
09-05-10, 12:07
Hij discrimineert. Klaar. Geen discussie mogelijk. Ik ben zo gek geweest om zijn hele partijprogramma te lezen (overigens binnen 5 minuten gelezen want enorm eenvoudig en grote foto's die je kunt overslaan) en bij ieder willekeurig onderwerp maakt Wilders een link naar moslims. Onderaan staat vervolgens zijn programma t.o.v. deze groep. Allerlei andere regels zullen er gaan gelden voor moslims en mensen die niet dezelfde achtergrond hebben als Henk en Ingrid. Mag je het best mee eens zijn alleen doet dat niets af aan het feit dat het discriminatoire regels zijn die hij wil doorvoeren.

Aristos
09-05-10, 12:28
Bekijk alleen al zijn film waarin alleen aanslagen waren te zien gepikt van het nieuws van de afgelopen jaren, ja daar kun je en mag je overvallen als Moslim hier in Nederland, maar de ophef hierover weegt niet op tegen de beelden die wederom werden getoond van het leed die duizenden onschuldige burgers werden aangedaan, ik zou mij schamen om zoveel leed maar een Moslim vind het blijkbaar nodig om terug de schreeuwen tegen 1 persoon, in plaats te zeggen nu is het genoeg we willen vredig samen leven?
Tja het is maar een voorbeeld Aristos.



Ja, een heel slecht voorbeeld. Met zulke compilaties (veelal ook gepaard met onwaarheden) kan je zelfs de dalai lama als geweldadige persoon portretteren



Je wilt Wilders toch niet verwijten dat hij meer aanhang heeft dan maroc.nl :hihi:

Dat je een niet al te groot correlatief denkvermogen bezit is me reeds duidelijk, maar dat je leden op een discussieforum aanhangers noemt (van wat? het vrije debat?) is toch van zorgelijk niveau.

John2
09-05-10, 13:14
=mulan;4337358]Hij discrimineert. Klaar. Geen discussie mogelijk. Ik ben zo gek geweest om zijn hele partijprogramma te lezen (overigens binnen 5 minuten gelezen want enorm eenvoudig en grote foto's die je kunt overslaan)
Je liegt dat het gedrukt staat, het hele programma van zijn partij bestaat uit een boekwerk van 481 pagina's, een saaie stof hoofdzakelijk bestaan uit artikelen en wet ontwerpen.
Om het programma goed te lezen heb je maanden nodig en is goed gekeurd door de lands-advocaat, zoals iedere programma wordt gekeurd of deze voldoet aan de grondwet.


en bij ieder willekeurig onderwerp maakt Wilders een link naar moslims.
Ook hier lieg je weer, hij maakt drie keer een link naar bepaalde doelgroepen onder de Moslim bevolking namelijk;
1. Hoofdstuk Veiligheid, waarin hij de nadruk legt op terrorisme, criminaliteit en geweld waar hij cijfers toont van de CRI en AIVD waarin staat dat het onder allochtone jongeren groter is dan onder de NL jeugd en het nog eens uit splits naar Moslim jongeren waarin te zien is dat het percentage hoger is maar ook het geweld extremer.
2. Hoofdstuk Samenleving waarin hij verwijst naar de import bruidjes en het hoofddoek gebruik, waar hij het beide niet wil verbieden maar wil aanpassen, zoals leeftijd naar 21 jaar en intregatie in land van herkomst en hoofddoeken verbieden voor personen die werken in de openbare diensten.
3. Hoofdstuk sociaal beleid waarin hij verwijst dat de uitkeringen van allochtone procentueel hoger ligt dan autochtone en dat fraude met uitkeringen hoog is in landen zoals Marokko en Turkije (kinderbijslag).


Onderaan staat vervolgens zijn programma t.o.v. deze groep. Allerlei andere regels zullen er gaan gelden voor moslims en mensen die niet dezelfde achtergrond hebben als Henk en Ingrid.
Gezien het bovenstaande, heeft hij ook inderdaad een plan van aanpak en zijn er ook wijzigingen nodig in de wet waarin de wet niet voorziet van aanpak.
Toch een normale Moslim die burger is in Nederland en leeft volgens en binnen de wet, heeft niets te vrezen.


Mag je het best mee eens zijn alleen doet dat niets af aan het feit dat het discriminatoire regels zijn die hij wil doorvoeren.
Ik zie het liever als handhaving van de wet en bestrijding van criminaliteit, maar als jij vindt dat als je als minderheid je niet hoeft te houden aan de wet, omdat je door je een minderheid bent je kunt beroepen op discriminataire regels, zitten we in een land als Nederland en als Europa met een groot probleem.

PaRiSCaSa
09-05-10, 13:15
zeker niet meer of minder racist als deze extremistische fosiel is geweest.


http://www.nrc.nl/buitenland/article2517672.ece/Extremistische_leider_Terre_Blanche_vermoord

His death is not a loss to Humanity.

To have such a name (Terre'Blanche= White Land) is a provocation and an insult to all South Africans.

One gets what one deserves.

John2
09-05-10, 13:26
=Aristos;4337380]Ja, een heel slecht voorbeeld. Met zulke compilaties (veelal ook gepaard met onwaarheden) kan je zelfs de dalai lama als geweldadige persoon portretteren

Noem mij een stukje uit die flut-film die onwaar zou kunnen zijn, want dat zou dan inhouden dat die aanslagen niet zijn gepleegd en dat deze mensen nog leefden en destijds de beelden die we zagen op het journaal in scene zouden zijn gezet en waarnemers van de VN/UN onwaarheden hebben verteld in hun rapporten.
Verder kun je Boeddhisme niet vergelijken met de Islam waarbij de een voor een tank ging staan en de andere branden sticht en iemand dood wenst voor een tekening.


Dat je een niet al te groot correlatief denkvermogen bezit is me reeds duidelijk, maar dat je leden op een discussieforum aanhangers noemt (van wat? het vrije debat?) is toch van zorgelijk niveau.
Niet ik maar jij deed het vergelijk hier, ik gaf slechts antwoord op jou vraag?

John2
09-05-10, 13:31
His death is not a loss to Humanity.
One gets what one deserves.
Dit is nu precies wat ik bedoel met het verschil tussen aanhangers van de Islam en mensen hier in het westen.
Wij wensen te praten, jij wenst te doden.

tanger'73
09-05-10, 14:04
Kom zeg Tanger discriminatie is ook slechts een gevoel van een persoon of groep en er wordt te snel gegrepen naar het woord discriminatie zelfs kinderen van 6-7 kennen het woord en wordt gebruikt tegen leraren te pas en te onpas.
Er is discriminatie in Nederland nog genoeg, maar dan toch wel op een totaal ander vlak dan jij denkt.
En dan kun jij zeggen dat het ongegrond is, maar als ik zie dat een land wat 20 jaar geleden bekend stond om zijn tulpen, klompen en vrijheden, nu wereldwijd bekend staat om zijn overvallen, potenrammen en regeltjes, dan is er toch iets goed mis in dit land waar culturen met elkaar botsen en word het tijd dat de mensen hun ogen openen, willen we niet afglijden tot meer geweld.


het gaat er in dit geval niet om wat kinderen denken noch voelen, maar wat volwassenen daarvan vinden en denken. De rechtsstaat geeft ze de mogelijkheden om proleten die onder het mom van de vrijheid van meningsuiting, zich geroepen voelen onbegrenst grote groepen mensen bewust te schoferen, discrimineren en stigmatiseren. De rest is totaal irrelevant.

tanger'73
09-05-10, 14:05
Ja Tanger, onze generatie niet maar de jeugd zowel de NL als de Moslim leven momenteel op voet van oorlog, ieder weekend zijn er meerdere gevechten gaande tussen beide groepen en het worden er steeds meer en steeds gewelddadiger.
Je kunt en mag je ogen hiervoor niet sluiten, maar dat is slechts mijn mening.
Gisteravond nog Hengelo-The Ritz massale vechtpartij tussen Nederlanders en Turkse jongeren.


sorry, irrelevant.

tanger'73
09-05-10, 14:07
Hij discrimineert. Klaar. Geen discussie mogelijk. Ik ben zo gek geweest om zijn hele partijprogramma te lezen (overigens binnen 5 minuten gelezen want enorm eenvoudig en grote foto's die je kunt overslaan) en bij ieder willekeurig onderwerp maakt Wilders een link naar moslims. Onderaan staat vervolgens zijn programma t.o.v. deze groep. Allerlei andere regels zullen er gaan gelden voor moslims en mensen die niet dezelfde achtergrond hebben als Henk en Ingrid. Mag je het best mee eens zijn alleen doet dat niets af aan het feit dat het discriminatoire regels zijn die hij wil doorvoeren.

deze vorm van apartheid is me ook opgevallen.

tanger'73
09-05-10, 14:13
Noem mij een stukje uit die flut-film die onwaar zou kunnen zijn

simpel, professor Leemhuis heeft al op kinderlijk eenvoudige wijze aangetoond dat wilders opzettelijk met Koran verzen heeft zitten sjoemelen.

John2
09-05-10, 14:25
het gaat er in dit geval niet om wat kinderen denken noch voelen, maar wat volwassenen daarvan vinden en denken. De rechtsstaat geeft ze de mogelijkheden om proleten die onder het mom van de vrijheid van meningsuiting, zich geroepen voelen onbegrenst grote groepen mensen bewust te schoferen, discrimineren en stigmatiseren. De rest is totaal irrelevant.
Sorry maar doe jij nu niet het zelfde door kinderen uit te sluiten van een mening?

John2
09-05-10, 14:27
sorry, irrelevant.
Dus jij vindt jongeren die elkaar naar het leven staan irrelevant?
Begin nu ook te begrijpen waarom het zo'n rotzooi is!

tanger'73
09-05-10, 14:29
Sorry maar doe jij nu niet het zelfde door kinderen uit te sluiten van een mening?


hahahaha, je bent echt onverbeterlijk John. :haha:

John2
09-05-10, 14:29
simpel, professor Leemhuis heeft al op kinderlijk eenvoudige wijze aangetoond dat wilders opzettelijk met Koran verzen heeft zitten sjoemelen.
Dus de teksten die hij aanhaalde staan niet in de Koran?
Hoe dom ben jij?

tanger'73
09-05-10, 14:30
Dus jij vindt jongeren die elkaar naar het leven staan irrelevant?
Begin nu ook te begrijpen waarom het zo'n rotzooi is!


:haha:

tanger'73
09-05-10, 14:31
Hoe dom ben jij?

:haha:

Aristos
09-05-10, 15:04
Dus de teksten die hij aanhaalde staan niet in de Koran?
Hoe dom ben jij?

Nee, die komen uit een Nederlandse vertaling :lol:

Maar om deze post toch nog educatief interessant voor je te maken; de teksten zijn niet in de juiste context uitgelegd in 'Fitna' en de maker heeft doelbewust de vervolgpassages achterwege gelaten met maar één bedoeling :slapen:

Abu_Hurayrah
09-05-10, 16:26
Wilders weet "niks" van Islamitisch oorlogsrecht. Fred Leemhuis en consorten evenmin.

Wizdom
09-05-10, 19:55
Wilders weet "niks" van Islamitisch oorlogsrecht. Fred Leemhuis en consorten evenmin.

Leemhuis wist ander wel heel goed de verzen die Wilders aanhaalde in zijn prutswerk FITNA in de context van het geheel onder de aandacht te brengen daar waar Wilders dat niet deed...

Leemhuis wist te vertellen dat de verzen betrekking hebben op oorlogsrecht... Wilders doet alsof het alledaagse recht is en dat het recht te pas of te onpas kan worden aangewend...

Dat deed Wilders bewust om zijn agenda niet te saboteren want stel dat Wilders had gezegd "maar alleen op het slagveld"... Dan hadden zijn EXTREEM RECHTSE compagnons hem uitgelachen...

John2
09-05-10, 21:07
hahahaha, je bent echt onverbeterlijk John. :haha:
Ja als jij hierin geen discriminatie in zag had je ook beter dit antwoord niet kunnen plaatsen.

John2
09-05-10, 21:10
Nee, die komen uit een Nederlandse vertaling :lol:

Maar om deze post toch nog educatief interessant voor je te maken; de teksten zijn niet in de juiste context uitgelegd in 'Fitna' en de maker heeft doelbewust de vervolgpassages achterwege gelaten met maar één bedoeling :slapen:

Inderdaad teksten die passen bij de beelden en het lijkt me dat de vertalingen toch goed waren althans dat vertelde mensen mij.

John2
09-05-10, 21:13
Leemhuis wist ander wel heel goed de verzen die Wilders aanhaalde in zijn prutswerk FITNA in de context van het geheel onder de aandacht te brengen daar waar Wilders dat niet deed...

Leemhuis wist te vertellen dat de verzen betrekking hebben op oorlogsrecht... Wilders doet alsof het alledaagse recht is en dat het recht te pas of te onpas kan worden aangewend...

Dat deed Wilders bewust om zijn agenda niet te saboteren want stel dat Wilders had gezegd "maar alleen op het slagveld"... Dan hadden zijn EXTREEM RECHTSE compagnons hem uitgelachen...
Dus je bent het met mij eens dat de teksten en de beelden niets met elkaar te maken hadden en dus de aanslagen niet kunnen worden gezien als oorlogsdaad volgens oorlogsrecht maar gewoon terroristische aanslagen waren tegen de mensheid........

tanger'73
09-05-10, 21:15
Ja als jij hierin geen discriminatie in zag had je ook beter dit antwoord niet kunnen plaatsen.

discriminatie? Nou nee, je bent gewoon te leuk voor woorden. :haha:

John2
09-05-10, 21:20
discriminatie? Nou nee, je bent gewoon te leuk voor woorden. :haha:
Dus discriminatie op leeftijd moet kunnen vind je?

tanger'73
09-05-10, 21:21
Dus discriminatie op leeftijd moet kunnen vind je?


'K vind je echt leuk, je brengt me regelmatig aan het lachen. :haha:

PaRiSCaSa
09-05-10, 21:36
Dit is nu precies wat ik bedoel met het verschil tussen aanhangers van de Islam en mensen hier in het westen.
Wij wensen te praten, jij wenst te doden.

Jullie praten heel veel in Afghanistan en Irak.

Abu_Hurayrah
09-05-10, 21:44
Leemhuis wist ander wel heel goed de verzen die Wilders aanhaalde in zijn prutswerk FITNA in de context van het geheel onder de aandacht te brengen daar waar Wilders dat niet deed...

Leemhuis wist te vertellen dat de verzen betrekking hebben op oorlogsrecht... Wilders doet alsof het alledaagse recht is en dat het recht te pas of te onpas kan worden aangewend...

Dat deed Wilders bewust om zijn agenda niet te saboteren want stel dat Wilders had gezegd "maar alleen op het slagveld"... Dan hadden zijn EXTREEM RECHTSE compagnons hem uitgelachen...

Na'am, barakAllahu feek.

fisherman1969
09-05-10, 22:22
Jullie praten heel veel in Afghanistan en Irak.

ben het volkomen met je eens (trouwens Wilders ook :hihi:)al doet dit er ff niet toe.
Praten kun je daar niet!
Gewoon oprotten wel ! uit deze geld verslindende zandbakken ,waar wij niks te zoeken hebben.
Dat heb ik altijd al gezegd hier: WEGWEZEN uit deze landen.
Maar ze zien weer een gaatje om te blijven nu weer in AFGHANISTAN !
zgn om de Politie op te leiden zelfs de P.V.D.A doet weer dapper mee !!ja ,ja je leest het goed
De P.V.DA het kabinet hebben laten vallen over deze questie !!
En als alle (bezetters)JULLIE DUS [/Bvolgens jou , weggaan bereiken ze hetzelfde : nl dood en verderf want ze moorden elkaar wel uit in dit soort landen waar de meningsverschillen zover gaan over o.a geloof dat ze ekaar wel uitmoorden !
Dat is al zolang dat we terug moeten gaan tot de middeleeuwen dat ze hier ook elkaar uit om geloof in deharen vlogen ( de beelden storm enz enz ) de afscheidingen Luther,Calvijn , het Britse rijk enz enz .
[B]Ook hier klopt mijn stelling : geloof heeft meer oorlogen veroorzaakt dan wat dan ook !!
En het moorden gaat gewoon door onder de naam van GOD*) !

Stof genoeg om daar eens allemaal over na te denken

*) God is de naam de mensen geven aan een boven natuurlijkwezen en of hij nu Jaweh ,Heer , Ram,Khoda ,Manitoe, Allah of Jehova genoemd wordt maakt geen moer uit .
:fpotver:

PaRiSCaSa
09-05-10, 22:41
En het moorden gaat gewoon door onder de naam van GOD*) !



Atheist's typical arguments...

Imperialism and ecomic interests are one of the main reasons...

Slinger
09-05-10, 22:57
Jullie praten heel veel in Afghanistan en Irak.

Het zijn vooral de soennieten die daar veel 'praten', met hun eigen landgenoten, welteverstaan.

John2
09-05-10, 23:05
Jullie praten heel veel in Afghanistan en Irak.
Inderdaad wordt er door de NL-militairen ontzettend veel gepraat, Nederland is ook het enigste land die overlegd met de gematigde Taliban waarin zij veel succes boeken en respect krijgen in de gebieden die zij beschermen.
Spreek eens met de burgers in de gebieden waar de Nederlanders zitten en waarom ze bang zijn als Nederland zich terug trekt.

John2
09-05-10, 23:22
ben het volkomen met je eens (trouwens Wilders ook :hihi:)al doet dit er ff niet toe.
Praten kun je daar niet!
Gewoon oprotten wel ! uit deze geld verslindende zandbakken ,waar wij niks te zoeken hebben.
Dat heb ik altijd al gezegd hier: WEGWEZEN uit deze landen.
Maar ze zien weer een gaatje om te blijven nu weer in AFGHANISTAN !
zgn om de Politie op te leiden zelfs de P.V.D.A doet weer dapper mee !!ja ,ja je leest het goed
De P.V.DA het kabinet hebben laten vallen over deze questie !!
En als alle (bezetters)JULLIE DUS [/Bvolgens jou , weggaan bereiken ze hetzelfde : nl dood en verderf want ze moorden elkaar wel uit in dit soort landen waar de meningsverschillen zover gaan over o.a geloof dat ze ekaar wel uitmoorden !
Dat is al zolang dat we terug moeten gaan tot de middeleeuwen dat ze hier ook elkaar uit om geloof in deharen vlogen ( de beelden storm enz enz ) de afscheidingen Luther,Calvijn , het Britse rijk enz enz .
[B]Ook hier klopt mijn stelling : geloof heeft meer oorlogen veroorzaakt dan wat dan ook !!
En het moorden gaat gewoon door onder de naam van GOD*) !

Stof genoeg om daar eens allemaal over na te denken

*) God is de naam de mensen geven aan een boven natuurlijkwezen en of hij nu Jaweh ,Heer , Ram,Khoda ,Manitoe, Allah of Jehova genoemd wordt maakt geen moer uit .
:fpotver:

Welke moorden gaan door onder de naam vn God???

Wizdom
10-05-10, 00:03
Dus je bent het met mij eens dat de teksten en de beelden niets met elkaar te maken hadden en dus de aanslagen niet kunnen worden gezien als oorlogsdaad volgens oorlogsrecht maar gewoon terroristische aanslagen waren tegen de mensheid........

Ik ben er (gelukkig) nooit bij wanneer die aanslagen gepleegd worden noch weet ik wat de motieven en drijfveren zijn van deze en gene... Weet jij wie een aanslag pleegt in een Moskee? Dat kan toch alleen een Kafir terrorist zijn?

Weet jij wie de Kafir en wie de Moslim is? Ik niet? Je kunt het niet aan de gezicht zien?

En wie schiet er bosjes Moslims dood om vervolgens te roepen dat het een aanslag was tegen het Westen? Weet jij wie die Kafir terrorist is? Ik niet? Jij wel?

Weet je nog dat de Afrikaner Apartheids Beweging gekochte ANC aanhangers vroeg om KWAZULU mensen neer te maaien... Ook terrorisme? Maar wie was nou de grootste terrorist? Was dat niet de Afrikaner Apartheids Beweging die probeerde mensen tegen elkaar uit te spelen?

Weet jij nog dat Engelse MI5 agenten gekleed als Arabieren mensen lukraak doodschoot en dat de gevangen genomen terroristen door Arabieren door het Engelse leger werden ontzet voordat ze verder konden worden ondervragen? Nou wie zijn de terroristen? Weet jij het? Ik niet? Ik weet in ieder geval dat we meer niet weten dan wel.

Dit is een vuile oorlog waar desinformatie als strategisch wapen wordt gebruikt. Neem nou Wilders met zijn leugens... Hij liegt met het doel om haat te zaaien tussen de mensen...

John2
10-05-10, 09:32
=Wizdom;4338113]Ik ben er (gelukkig) nooit bij wanneer die aanslagen gepleegd worden noch weet ik wat de motieven en drijfveren zijn van deze en gene... Weet jij wie een aanslag pleegt in een Moskee? Dat kan toch alleen een Kafir terrorist zijn?

Weet jij wie de Kafir en wie de Moslim is? Ik niet? Je kunt het niet aan de gezicht zien?
Nee inderdaad daarom is een terrorist ook zo moeilijk te herkennen.


En wie schiet er bosjes Moslims dood om vervolgens te roepen dat het een aanslag was tegen het Westen? Weet jij wie die Kafir terrorist is? Ik niet? Jij wel?

Het is algemeen bekend dat streng en orthodoxe Moslims vaak andere Moslims neer schieten die zich niet wensen te houden aan de strenge wetten en eisen, ook wordt dan vaak geroepen dat dit de schuld is van het Westen en dat dit de strijd is tegen het westen om verloedering tegen te gaan.


Weet je nog dat de Afrikaner Apartheids Beweging gekochte ANC aanhangers vroeg om KWAZULU mensen neer te maaien... Ook terrorisme? Maar wie was nou de grootste terrorist? Was dat niet de Afrikaner Apartheids Beweging die probeerde mensen tegen elkaar uit te spelen?
Beiden kun je zien als terroristische daden



Weet jij nog dat Engelse MI5 agenten gekleed als Arabieren mensen lukraak doodschoot en dat de gevangen genomen terroristen door Arabieren door het Engelse leger werden ontzet voordat ze verder konden worden ondervragen? Nou wie zijn de terroristen? Weet jij het? Ik niet? Ik weet in ieder geval dat we meer niet weten dan wel.

Dat is juist het probleem, een terrorist is niet herkenbaar en zou best je buurman kunnen zijn, daarom is er ook veel onrust onder de bevolking.


Dit is een vuile oorlog waar desinformatie als strategisch wapen wordt gebruikt. Neem nou Wilders met zijn leugens... Hij liegt met het doel om haat te zaaien tussen de mensen...
Nou nee niet echt, met Wilders is alleen het probleem dat mensen lezen wat ze willen lezen en dan niet verder kijken naar oplossingen die hij aangeeft.
Ik ben zelf geen Wilders fan maar in sommige standpunten heeft hij gelijk.
Want waarom moet er binnen Nederland rechts ongelijkheid heersen door de Moslims en andere minderheden voorrechten te verlenen die kwaad bloed zetten bij de overige bewoners.

Aristos
10-05-10, 09:56
ben het volkomen met je eens (trouwens Wilders ook :hihi:)al doet dit er ff niet toe.
Praten kun je daar niet!
Gewoon oprotten wel ! uit deze geld verslindende zandbakken ,waar wij niks te zoeken hebben.
Dat heb ik altijd al gezegd hier: WEGWEZEN uit deze landen.
Maar ze zien weer een gaatje om te blijven nu weer in AFGHANISTAN !
zgn om de Politie op te leiden zelfs de P.V.D.A doet weer dapper mee !!ja ,ja je leest het goed
De P.V.DA het kabinet hebben laten vallen over deze questie !!
En als alle (bezetters)JULLIE DUS [/Bvolgens jou , weggaan bereiken ze hetzelfde : nl dood en verderf want ze moorden elkaar wel uit in dit soort landen waar de meningsverschillen zover gaan over o.a geloof dat ze ekaar wel uitmoorden !
Dat is al zolang dat we terug moeten gaan tot de middeleeuwen dat ze hier ook elkaar uit om geloof in deharen vlogen ( de beelden storm enz enz ) de afscheidingen Luther,Calvijn , het Britse rijk enz enz .
[B]Ook hier klopt mijn stelling : geloof heeft meer oorlogen veroorzaakt dan wat dan ook !!
En het moorden gaat gewoon door onder de naam van GOD*) !

Stof genoeg om daar eens allemaal over na te denken

*) God is de naam de mensen geven aan een boven natuurlijkwezen en of hij nu Jaweh ,Heer , Ram,Khoda ,Manitoe, Allah of Jehova genoemd wordt maakt geen moer uit .
:fpotver:

moment stemwijzer.nl rekent het stemadvies uit....

stemadvies: PW (Partij voor Wereldvreemden)

super ick
10-05-10, 14:56
Islamitisch oorlogsrecht

:maf2::maf2::maf2::maf2::maf2::maf2::maf2::maf2:

childerenoftjsernobyl86
10-05-10, 15:02
:maf2::maf2::maf2::maf2::maf2::maf2::maf2::maf2:

VN vergadering naar aanleiding Oorlogsrecht?

PaRiSCaSa
10-05-10, 19:58
Spreek eens met de burgers in de gebieden waar de Nederlanders zitten en waarom ze bang zijn als Nederland zich terug trekt.

Zal ik doen.

The fact is: YOU (Westerners) by killing innocent Muslims in Afghanistan and Iraq, are putting our lives in danger, as the risk of terrorist attacks on the European soil is higher than ever...Sooner or later, it will come to us as a revenge for all those atrocities Western troops are committing in the Arab and Muslim World.

fisherman1969
10-05-10, 20:16
Atheist's typical arguments...

Imperialism and ecomic interests are one of the main reasons...

Just the true! no more and you know that!!

Imperialist are you , you prevere to speak the lanquage off the one off the most importent country off the world !
Van nu af aan schrijf je maar Nederlands , dat is minstens zo intressant als jij je voor wil doen. lol :)

fisherman1969
10-05-10, 20:24
moment stemwijzer.nl rekent het stemadvies uit....

stemadvies: PW (Partij voor Wereldvreemden)

LEUK voor Balkenende dat je voor het blijven van buitenlandse en NEDERLANDSE troepen bent , Afghanistan .
Hardstikke goed voor die landen vind je ook niet ?
Vandaag in BAGDAD weer tientallen doden leuk he ??

Ik heb geen stem advies nodig , weg wezen uit landen waar we niks te zoeken hebben !

fisherman1969
10-05-10, 20:29
Welke moorden gaan door onder de naam vn God???
Dat hoef je mij niet te vragen toch ?
Kijk ff naar het nieuws van heden weer tientallen doden in Bagdad , gericht op gewone burgers die in een fabriek werken EN BIJ HET VERLATEN FF WERDEN OPGEBLAZEN door.... iets anders denkende (geloofsgenoten ).

fisherman1969
10-05-10, 20:33
Het zijn vooral de soennieten die daar veel 'praten', met hun eigen landgenoten, welteverstaan.

Ja dat zou zomaar eens waar kunnen zijn ;)

PaRiSCaSa
10-05-10, 20:45
Just the true! no more and you know that!!

Ik niet begrijpen wat je hiermee bedoelen. Désolé. :maf2:


Imperialist are you , you prevere to speak the lanquage off the one off the most importent country off the world !
Van nu af aan schrijf je maar Nederlands , dat is minstens zo intressant als jij je voor wil doen. lol :)

What about your nickname?

Shall I boycott English only because it is the language of the USA??

It does not make any difference to me as long as we understand each other, that's what matters most.

fisherman1969
10-05-10, 21:09
Ik niet begrijpen wat je hiermee bedoelen. Désolé. :maf2:



What about your nickname?

Shall I boycott English only because it is the language of the USA??

It does not make any difference to me as long as we understand each other, that's what matters most.

Mijn nick is gewoon een naam , niks meer dan dat de taal doet er niet toe bij een nick !

Blijkbaar spreek je en versta je wel Nederlands , dus....

Verder gebruik ik ff het voortreffelijke onderschrift van onze prikker STOPNAALD.
Dat spreekt voor zich !

Wil god het kwaad voorkomen, maar kan hij het niet? Dan is hij niet almachtig.
Kan hij het wel, maar wil hij het niet? Dan is hij kwaadwillig.
Kan hij het wel en wil hij het ook? Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan hij het niet en wil hij het niet? Waarom noemen we hem dan God?
Epicurus (341-270 v.C.)

p.s Overigens ben ik geen Atheist ,ik geloof alleen in een andere versie van GOD! = voor mij : een boven natuurlijk wezen en niet door mensen verzonnen eigen GODHEID waar ze kost wat het kost over doordrammen dat HUN God EN GELOOF de enige ware is , ga ff met een Jehova *)getuige praten , dan kom je er wel achter wat ik bedoel .
Mijn mening is laat ieder mens zelf bepalen in wie en wat hij gelooft maar dring jou visie niet opaan anderen en zeker niet met dreigen en geweld .
Dat geld voor alle geloven dus ook de Christenen die hebben al genoeg zieltjes gewonnen o.a in Z-Amerika.
KIJK DE GESCHIEDDENIS ER MAAR OP NA WAT IK BEDOEL .
*) Jehova getuigen zijn bijna de enige die pertinent ook nooit een wapen gebruiken , duizenden verloren hun leven in de Nazie kampen omdat feit nl :dienstweigeraars

PaRiSCaSa
10-05-10, 21:28
Blijkbaar spreek je en versta je wel Nederlands , dus....

Born and raised in France, how could I understand Dutch?:maf2:


Verder gebruik ik ff het voortreffelijke onderschrift van onze prikker STOPNAALD.
Dat spreekt voor zich !

Wil god het kwaad voorkomen, maar kan hij het niet? Dan is hij niet almachtig.
Kan hij het wel, maar wil hij het niet? Dan is hij kwaadwillig.
Kan hij het wel en wil hij het ook? Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan hij het niet en wil hij het niet? Waarom noemen we hem dan God?
Epicurus (341-270 v.C.)

p.s Overigens ben ik geen Atheist ,ik geloof alleen in een andere versie van GOD! = voor mij : een boven natuurlijk wezen en niet door mensen verzonnen eigen GODHEID waar ze kost wat het kost over doordrammen dat HUN God EN GELOOF de enige ware is , ga ff met een Jehova *)getuige praten , dan kom je er wel achter wat ik bedoel .
Mijn mening is laat ieder mens zelf bepalen in wie en wat hij gelooft maar dring jou visie niet opaan anderen en zeker niet met dreigen en geweld .
Dat geld voor alle geloven dus ook de Christenen die hebben al genoeg zieltjes gewonnen o.a in Z-Amerika.
KIJK DE GESCHIEDDENIS ER MAAR OP NA WAT IK BEDOEL .
*) Jehova getuigen zijn bijna de enige die pertinent ook nooit een wapen gebruiken , duizenden verloren hun leven in de Nazie kampen omdat feit nl :dienstweigeraars

Ok,that's nice. The question is: why do you say that to me? :maf2:

You can hardly find more tolerant than me.

Slinger
10-05-10, 21:49
Born and raised in France, how could I understand Dutch?:maf2:



Ok,that's nice. The question is: why do you say that to me? :maf2:

You can hardly find more tolerant than me.

Waarom spreek/schrijf je dan geen Frans?

John2
10-05-10, 22:11
Zal ik doen.

The fact is: YOU (Westerners) by killing innocent Muslims in Afghanistan and Iraq, are putting our lives in danger, as the risk of terrorist attacks on the European soil is higher than ever...Sooner or later, it will come to us as a revenge for all those atrocities Western troops are committing in the Arab and Muslim World.
Sorry Pariscasa (parishouse)
1. for me it is still strange that Muslims in the world still believe or think that "we" are there to fight or kill Moslims.
Because first we are there to protect the people in this countries, second to bring ballans there and try to find criminals and terrorist in the name of the international law.
2. Documents shows us that after international troups arive and protect the dead of civil-people is going down with 90% include people who are kill by accident of our international Army, a army who is not belong only to the west, but also to the east and the muslim people.

fisherman1969
10-05-10, 22:20
Waarom spreek/schrijf je dan geen Frans?

Niet imponerend genoeg denk ik , en hij zal minder antwoord krijgen denk ik , verder moet ik eerlijk toegeven mijn kennis van de Franse taal is niet meer zoals het geweest is .
Hij zal mogelijk een Vlaming zijn die het vertikt om Frans te spreken :).
Verder is het natuurlijk prachtig om de meest WESTERLIJKE WERELDtaal te gebruiken uit eerbied voor wat we allemaal te danken hebben aan het vervloekte WESTEN :D
Kijk maar naar de grootste schreeuw lelijkers hier ze kunnen niet buiten ENGELS om .:engel:

PaRiSCaSa
10-05-10, 22:23
Waarom spreek/schrijf je dan geen Frans?

Si tu parles français, je veux bien engager une discussion avec toi. Mais j'en doute fortement. ;)

Slinger
10-05-10, 22:24
Niet imponerend genoeg denk ik , en hij zal minder antwoord krijgen denk ik , verder moet ik eerlijk toegeven mijn kennis van de Franse taal is niet meer zoals het geweest is .
Hij zal mogelijk een Vlaming zijn die het vertikt om Frans te spreken :).
Verder is het natuurlijk prachtig om de meest WESTERLIJKE WERELDtaal te gebruiken uit eerbied voor wat we allemaal te danken hebben aan het vervloekte WESTEN :D
Kijk maar naar de grootste schreeuw lelijkers hier ze kunnen niet buiten ENGELS om .:engel:

Hij zegt in Frankrijk opgevoed te zijn, (dus niet in Vlaanderen), maar toch spreekt hij geen woord Frans. Zijn Engels lijkt op Nederlands. Erg vreemd allemaal.

fisherman1969
10-05-10, 22:29
Sorry Pariscasa (parishouse)
1. for me it is still strange that Muslims in the world still believe or think that "we" are there to fight or kill Moslims.
Because first we are there to protect the people in this countries, second to bring ballans there and try to find criminals and terrorist in the name of the international law.
2. Documents shows us that after international troups arive and protect the dead of civil-people is going down with 90% include people who are kill by accident of our international Army, a army who is not belong only to the west, but also to the east and the muslim people.

Dat is nu het punt !
Stank voor dank , al wordt het nog zo goed bedoeld .
En ff vraagje sta je nog steeds achter het standpunt van destijds IRAK aan te vallen ??? en de BAKKEN GELD verslindende bemoeienissen in AFGHANISTAN ??
Met al dat geld hadden ze wel een soort Chinese muur kunnen bouwen om Afghanistan.
(met minder doden ) van beide kanten denk ik .:)

Slinger
10-05-10, 22:31
Si tu parles français, je veux bien engager une discussion avec toi. Mais j'en doute fortement. ;)

Hoezo twijfel je? Heb ik soms gezegd dat ik Frans spreek?

Als je in het Frans wilt discussiëren moet je maar naar een Franse site gaan.

Overigens spreek ik wel Frans. Mijn Frans is huis-tuin-keuken Frans, geleerd in vijf jaar op de middelbare school,en daarna gedurende een aantal jaren elk jaar in de zomervakantie weer opgehaald. In het dagelijks leven red ik me en op het terras ook. Niet perfect dus, maar ik doe me niet anders voor dan ik ben, iets wat ik bij jou sterk betwijfel.

PaRiSCaSa
10-05-10, 22:41
Sorry Pariscasa (parishouse)

Paris (my native city) , Casablanca (my city of origin). Pero es verdad que siempre me he sentido en casa en Paris. ;)


1. for me it is still strange that Muslims in the world still believe or think that "we" are there to fight or kill Moslims.
Because first we are there to protect the people in this countries, second to bring ballans there and try to find criminals and terrorist in the name of the international law.

Please don't tell me you are so naive to think what you just wrote. Why on Earth would a terrorist attack a country such as Holland? Ask any Iraqi or Afghan if they knwow the existence of such a tiny piece of land. No weapons of mass destruction were found in Iraq. Look at the chaos you created on basis of lies.

There are economic interests behind all this and everybody knows it.

Holland followed the US in those dirty wars because Holland is too weak to go against the US wishes.

And now, Holland will probably stay longer than it was agreed.

Morevover, if Holland fears for its internal security, it has to look for terrorists on its own territory, not 10 000 kms away...Don't you think so?


2. Documents shows us that after international troups arive and protect the dead of civil-people is going down with 90% include people who are kill by accident of our international Army, a army who is not belong only to the west, but also to the east and the muslim people.

Withdraw from Muslim territories ASAP. Otherwise, terrorists will hit back in Europe.Question of time.

John2
10-05-10, 22:59
=fisherman1969;4339038]Dat is nu het punt !
Stank voor dank , al wordt het nog zo goed bedoeld .
Nee hoor, in de landen waar ze opereren wordt het gewaardeerd door de burgers er zijn zelfs landen die smeken om hulp van het internationaal leger.


En ff vraagje sta je nog steeds achter het standpunt van destijds IRAK aan te vallen ??? en de BAKKEN GELD verslindende bemoeienissen in AFGHANISTAN ??
Met al dat geld hadden ze wel een soort Chinese muur kunnen bouwen om Afghanistan.
(met minder doden ) van beide kanten denk ik .:)
Ja voor 200%.
Immers voor Irak was niet de vraag of ze deze wapens hadden immers we hebben gezien dat Saddam een dorp uit moord en rusland heeft toegegeven dat er kofferbommen zijn geleverd na de val van de sovjet.
Voor Afganistan en Irak of andere landen je kunt deze mensen niet overlaten aan de wreedheden van andere mensen die gewapend terreur uitoefend op het volk.

John2
11-05-10, 00:08
=PaRiSCaSa;4339054]:D Paris (my native city) , Casablanca (my city of origin). Pero es verdad que siempre me he sentido en casa en Paris. ;)
Sorry i understand what you mean in Espanol, but i speaks it very bad.
But both city's are perfect to life.



Please don't tell me you are so naive to think what you just wrote. Why on Earth would a terrorist attack a country such as Holland? Ask any Iraqi or Afghan if they knwow the existence of such a tiny piece of land. No weapons of mass destruction were found in Iraq. Look at the chaos you created on basis of lies.
What kind of lies? it is not the question of find wapons of mass destruction but where they are, because everyone knows the distruction of two small village in Iraq. onofficial we know about the rules of the sowjet after the perastroika, so where are this wapons? somewhere in the labarinth in the north?


There are economic interests behind all this and everybody knows it.
Come one be clever, the war coast about 2-3.000.000 a day and that for oil only for 10 years more, then i will go to Africa where they find 3 months ago big fields with enough oil for 1 year world wide.



Holland followed the US in those dirty wars because Holland is too weak to go against the US wishes.

Sorry Holland don't listen to America but to the international asking of help by the UN or NAVO.


And now, Holland will probably stay longer than it was agreed.
Yes thank God they will stay to educate police and help them.


Morevover, if Holland is afraid for its internal security, it has to look for terrorists on its own territory, not 10 000 kms away...Don't you think so?
Don't worry last year they pick up and arrest a lot of people who want to organize a attact here in Holland, and yes they have to look so far away Because after that the attact worldwide is going down with 37% and killing people with 85% world wide, i guess this score is good enough to going on to safe live.


Withdraw from Muslim territories ASAP. Otherwise, terrorists will hit back in Europe.Question of time.
I know that is possible, but i'm also know that it will give a lot of problems here in europe too for Muslim and i hope we all together can handle it.

PaRiSCaSa
11-05-10, 00:52
Sorry i understand what you mean in Espanol, but i speaks it very bad.
But both city's are perfect to life.



What kind of lies? it is not the question of find wapons of mass destruction but where they are, because everyone knows the distruction of two small village in Iraq. onofficial we know about the rules of the sowjet after the perastroika, so where are this wapons? somewhere in the labarinth in the north?


Come one be clever, the war coast about 2-3.000.000 a day and that for oil only for 10 years more, then i will go to Africa where they find 3 months ago big fields with enough oil for 1 year world wide.


Sorry Holland don't listen to America but to the international asking of help by the UN or NAVO.


Yes thank God they will stay to educate police and help them.


Don't worry last year they pick up and arrest a lot of people who want to organize a attact here in Holland, and yes they have to look so far away Because after that the attact worldwide is going down with 37% and killing people with 85% world wide, i guess this score is good enough to going on to safe live.


I know that is possible, but i'm also know that it will give a lot of problems here in europe too for Muslim and i hope we all together can handle it.

Ok, thank you John for taking the the time to answer in English. I appreciate.

We both have different points of views on this matter.

For your last point, no sorry, I am not going to handle it, as I am not responsible for what our governments and our countries are currenlty doing, killing Muslims in Iraq and Afghanistan. And if tomorrow, innocent people are killed in Europe, our governments will be to blame.

To educate the police? The Western civilization, right?...They did not ask you anything and never invited you to come and help them.

Before you arrive there, there was no bloodshed. Now you created a total chaos, and will probably leave those countries in that terrible situation.

A shame.

PaRiSCaSa
11-05-10, 01:00
Overigens spreek ik wel Frans. Mijn Frans is huis-tuin-keuken Frans, geleerd in vijf jaar op de middelbare school,

You? Went to school? :gniffel:

How much is 2 + 2 then?

And without using a calculator he...you can use your fingers for help. :gniffel:

Soldim
11-05-10, 06:04
The fact is: YOU (Westerners) ....

Lieverd, je bent net zo Westers als de rest hier.

Slinger
11-05-10, 09:51
You? Went to school? :gniffel:

How much is 2 + 2 then?

And without using a calculator he...you can use your fingers for help. :gniffel:

En dat zegt iemand die onder een dikke kei is weggekropen toen het tijd was om naar school te gaan en nu dus nog alles moet leren. Nou ja, beter laat dan nooit.

Misschien kun je ook iets doen aan je schrijfvaardigheid. Leer in een willekeurige taal, Nederlands, Engels of Frans, eens een fatsoenlijke zin, zonder taalfouten, te produceren.

John2
11-05-10, 12:01
=PaRiSCaSa;4339203]Ok, thank you John for taking the the time to answer in English. I appreciate.
I try to do the best i can, because i understand that translation from dutch to English can chance some words, and it will be difficult to understand what i mean and really want to tell you.


We both have different points of views on this matter.
Thats the reason we have a discussion, the different look to some facts in the world and what our background shows us.


For your last point, no sorry, I am not going to handle it, as I am not responsible for what our governments and our countries are currenlty doing, killing Muslims in Iraq and Afghanistan. And if tomorrow, innocent people are killed in Europe, our governments will be to blame.
Not of anybody is responsible what our government is doing and everybody is responsible what they doing, because people vote for there government but forget to read there program for what they going to do the next 4 years.


To educate the police? The Western civilization, right?...They did not ask you anything and never invited you to come and help them.
Sorry but for Afghanistan there was a invitation for help first to the UN and after that to the NAVO with permission of the UN.


Before you arrive there, there was no bloodshed. Now you created a total chaos, and will probably leave those countries in that terrible situation.
A shame.
Come on open your eyes please, About Iraq before we stay there about 70-80 people where kill every day by Saddam and friends in every family we have spoken there are one of more people missing and nobody knows where they are after arrest.
For Afghanistan the war-lords kill farmers and other people who want not listen or want to do what they want, they handle like maffia we know from Russia, Italy and other countries where they are active.
Waterwells where poisond with dead animals, there was no medical help for the people even simple flu killed there 4500-5500 people.
And than can i only say not a shame at all.

PaRiSCaSa
11-05-10, 20:57
Sorry but for Afghanistan there was a invitation for help first to the UN and after that to the NAVO with permission of the UN.



The UN ?! The ones who, under the influence of the American Jewish lobby, created the state of Israel in 1947 in Palestine and claimed its independance one year after with the Zionist Ben Gourion?…and you are taking this institution as an example for Aghanistan?! The UN is and has always been a useless and incompetent institution.

If Europe had a guilty conscience about the Holocaust, they should have created the state of Israel within the European soil and not amongst the Arab and Muslim World…

Strangely enough, the terrorist state of Israel has the support of the West today.

When hundreds of Muslim women and babies are killed by Israel or by Western troops, nobody cares. When 1 single European "soldier" is killed, the whole World feels concerned.

May Justice finally triumph.

PaRiSCaSa
11-05-10, 21:17
Lieverd, je bent net zo Westers als de rest hier.

No sorry I am not a Westerner: to be born in the West does not make you a Westerner.

I am not sure an African born in China is Chinese.

fisherman1969
11-05-10, 21:35
Waarom spreek/schrijf je dan geen Frans?

Omdat er dan minder reactie,s komen , ook mijn Frans heb ik geleerd op school nu ong 57jaar geleden !

Slinger
11-05-10, 21:41
Omdat er dan minder reactie,s komen , ook mijn Frans heb ik geleerd op school nu ong 57jaar geleden !

Hij kan het niet, op een enkele zin na.

fisherman1969
11-05-10, 21:43
The UN ?! The ones who, under the influence of the American Jewish lobby, created the state of Israel in 1947 in Palestine and claimed its independance one year after with the Zionist Ben Gourion?…and you are taking this institution as an example for Aghanistan?! The UN is and has always been a useless and incompetent institution.

If Europe had a guilty conscience about the Holocaust, they should have created the state of Israel within the European soil and not amongst the Arab and Muslim World…

Strangely enough, the terrorist state of Israel has the support of the West today.

When hundreds of Muslim women and babies are killed by Israel or by Western troops, nobody cares. When 1 single European "soldier" is killed, the whole World feels concerned.

May Justice finally triumph.

AS USUAL !
Natuurlijk is het weer ISRAEL waar het op uitdraaid ,als argument .

le reste n'est pas important
:aanwal:

PaRiSCaSa
11-05-10, 21:48
AS USUAL !
Natuurlijk is het weer ISRAEL waar het op uitdraaid ,als argument .

le reste n'est pas important
:aanwal:

C'était pour illustrer mon propos concernant les Nations Unies. Uniquement.

J'ai volontairement écourté mon message car j'étais hors-sujet.

Slinger
11-05-10, 21:49
No sorry I am not a Westerner: to be born in the West does not make you a Westerner.

I am not sure an African born in China is Chinese.

Je maakt gebruik van alle voordelen van het westen, bijvoorbeeld onbeperkt van de vrijheid van meningsuiting. Waar anders dan in het westen kun je dat doen? In dat opzicht, bijvoorbeeld, ben je een echte westerling.

fisherman1969
11-05-10, 21:50
Hij kan het niet, op een enkele zin na.

Dat wil ik niet beweren hoor !
Maar mijn talen( 9 ) kennis is redelijk tot erbarmelijk het probleem is ik schrijf het niet goed maar brabbel nog steeds dapper mee .
Zelfs m,n uit Polen afkomstige verpleegster moest lachen ,toen ik een paar schutting woorden in het Pools herinnerde.

fisherman1969
11-05-10, 21:54
C'était pour illustrer mon propos concernant les Nations Unies. Uniquement.

J'ai volontairement écourté mon message car j'étais hors-sujet.

ja hoor met opzet nog wel :)lole

Slinger
11-05-10, 21:55
Dat wil ik niet beweren hoor !
Maar mijn talen( 9 ) kennis is redelijk tot erbarmelijk het probleem is ik schrijf het niet goed maar brabbel nog steeds dapper mee .
Zelfs m,n uit Polen afkomstige verpleegster moest lachen ,toen ik een paar schutting woorden in het Pools herinnerde.

Pas maar op dat je niet zulke woorden gebruikt dat ze wegloopt.

Slinger
11-05-10, 21:58
C'était pour illustrer mon propos concernant les Nations Unies. Uniquement.

J'ai volontairement écourté mon message car j'étais hors-sujet.

Ik begrijp de woorden wel, maar de samenhang niet. Welke boodschap heb je ingekort? En hoezo vrijwillig? Kun je dat ook onvrijwillig doen?

fisherman1969
11-05-10, 22:09
Nee hoor, in de landen waar ze opereren wordt het gewaardeerd door de burgers er zijn zelfs landen die smeken om hulp van het internationaal leger.


Ja voor 200%.
Immers voor Irak was niet de vraag of ze deze wapens hadden immers we hebben gezien dat Saddam een dorp uit moord en rusland heeft toegegeven dat er kofferbommen zijn geleverd na de val van de sovjet.
Voor Afganistan en Irak of andere landen je kunt deze mensen niet overlaten aan de wreedheden van andere mensen die gewapend terreur uitoefend op het volk.

Eerst ff dit waarom geef je dit haatdragende sujet geen antwoord in het Russisch ? lijkt me amusant ik kan het niet helaas .

En wat het andere betreft raar dat we al die mensen helpen in AFGHANSTAN en in AFRIKA gaat het moorden door gewoon door ,maar daar gaan we niet naar toe verder zijn landen als IRAN en PAKISTAN net zo erg met het onderdrukken van hun bevolking ,en indd wat doen we aan het onrecht dat ISRAEL heet ????Wat wreedheden betreft kan ik ernog veel meer opnoemen .
En laten we de hand eerst in eigen boezem steken ! vandaag op het nieuws gezien wat de BRAVE NEDERLANDERS in het voormalige Indonesie gedaan hebben ?? :fpotver:
Dus waar bemoeien we ons mee , hier barst vandaag of morgen ook de hel los , en als je ff geduld hebt kijk dan naar de komende wereld kampioenschappen voetbal kun je mogelijk live het effect van een aanslag zien !
Mogelijk zie ik het te somber in , hoop ik .

Pizzaman
11-05-10, 23:06
Dus waar bemoeien we ons mee , hier barst vandaag of morgen ook de hel los , en als je ff geduld hebt kijk dan naar de komende wereld kampioenschappen voetbal kun je mogelijk live het effect van een aanslag zien !
Mogelijk zie ik het te somber in , hoop ik .


Ik zou ook zeggen, maak eerst ons eigen land maar eens veilig.
Investeer maar eens in veiligheidsmaatregelen, bijvoorbeeld.
En niet in flitspatrouilles en boute-quota.

Vertel meneer Obama maar eens 'NU EVEN NIET' ;)
ja da's als politicus slecht voor je internationale carriere.
Echter, die is pas van belang als je het in NL hebt vern... :loens:
Oh ja, zou dat de reden zijn?

Sanne_
12-05-10, 00:51
Inderdaad teksten die passen bij de beelden en het lijkt me dat de vertalingen toch goed waren althans dat vertelde mensen mij.

Weet je John.....Wie zichzelf baseert op horen zeggen, laat zich in de luren leggen. ...

Groet,
Sanne

John2
12-05-10, 08:55
=fisherman1969;4340129]Eerst ff dit waarom geef je dit haatdragende sujet geen antwoord in het Russisch ? lijkt me amusant ik kan het niet helaas .

Dat zou ik inderdaad kunnen doen maar dan zou ik iederkeer mijn lettertype moeten veranderen op mijn computer en het ergste scheldwoord wat ze in Rusland kennen is hier ook bekend en dat is Doerak en jij kent ook veel russische woorden immers alle woorden in de scheepvaart komen uit het nederlands.


En wat het andere betreft raar dat we al die mensen helpen in AFGHANSTAN en in AFRIKA gaat het moorden door gewoon door ,maar daar gaan we niet naar toe verder zijn landen als IRAN en PAKISTAN net zo erg met het onderdrukken van hun bevolking
Dat is ook het grootste probleem terroristen en criminelen zijn niet herkenbaar, je moet ze op heterdaad betrappen of via meldingen (verraad) kunnen oppakken, maar zolang de angst bij de bevolking nog steeds zo groot is wordt en is het moeilijk en zelfs als je denk met 200% zekerheid dat het gaat om een groep terroristen zelfs dan kunnen het nog burgers zijn die op de vlucht waren en dom genoeg wapens bij zich hadden om zichzelf te verdedigen zo als laatst bij de grens van Pakistan.


en indd wat doen we aan het onrecht dat ISRAEL heet ????
Wat is onrecht en wat is recht als je als land wordt aangevallen vanuit en van over de grenzen.
Volgens de internationale regelgeving mag een land alle mogelijke manieren gebruiken om zijn land en grenzen te verdedigen, zelfs zijn grens met 30-60km vrije zone uitbreiden.
Zelfs het gebruik van de fosfor rookgranaten voldeed binnen de wet al verdiende deze zeker geen schoonheidsprijs.



]Wat wreedheden betreft kan ik ernog veel meer opnoemen .
En laten we de hand eerst in eigen boezem steken ! vandaag op het nieuws gezien wat de BRAVE NEDERLANDERS in het voormalige Indonesie gedaan hebben ?? :fpotver:
Daar zijn we ons denk ik allen van bewust en we hebben ook ons lesje geleerd destijds en onze militairewetten afgeschaft, verder valt alle vergelijkingen in het niet de jonge jongens waren destijds niet op geleid dit tot tegenstelling van de huidige militairen.


Dus waar bemoeien we ons mee , hier barst vandaag of morgen ook de hel los , en als je ff geduld hebt kijk dan naar de komende wereld kampioenschappen voetbal kun je mogelijk live het effect van een aanslag zien !
Mogelijk zie ik het te somber in , hoop ik .

Denk dat jij de situatie goed inschat net zoals duizenden supporters die lekker thuis blijven omdat ze ook de bui voelen hangen, ook ik voorspel daar levens gevaarlijke situatie's die zijn weerga niet kent.
Aan de andere kant denk ik dat supporters elkaar gaan opzoeken voor bescherming, ondanks dat ik regelmatig in Africa kom zou ik daar niet graag tussen zitten.

John2
12-05-10, 09:09
Weet je John.....Wie zichzelf baseert op horen zeggen, laat zich in de luren leggen. ...

Groet,
Sanne

Ook wij groeten u Sanne,
Maar ik laat mij niet snel in de leuren leggen en de vertaling werd destijds voor ons gedaan door een imam die in onze religie groep zit die maandelijks bij elkaar komen om wereld zaken te bespreken en waarbij het soms nodig is om wekelijks bij elkaar te komen.
Het enigste wat hij vertelde over de nederlandse vertaling in dat stukje was dat het letterlijk vertaald was terwijl je de koran moest zien als een leidraad in de tijdsgeest.
Verder viel het mij op dat op het moment dat deze film uitkwam ook binnen de Islam in onze groep luchtig werd gedaan en we allemaal zoiets hadden van kijk oude journaal beelden aan elkaar geplakt en dat pas na weerstand in de wereld ook deze groep anders tegen de film ging aankijken.
Eigenlijk jammer wat als je de film goed bekijkt zie je een paar gekken geweld gebruiken in de naam van God en had je ook bijbelteksten kunnen gebruiken, dus het is en blijft gewoon een flutfilm van niets.

Groeten Willem

PaRiSCaSa
13-05-10, 14:23
Je maakt gebruik van alle voordelen van het westen, bijvoorbeeld onbeperkt van de vrijheid van meningsuiting. Waar anders dan in het westen kun je dat doen? In dat opzicht, bijvoorbeeld, ben je een echte westerling.

Dit is een goede definitie van een "echte westerling". :haha:

PaRiSCaSa
13-05-10, 14:28
Ik begrijp de woorden wel, maar de samenhang niet.

That's normal.

Slinger
13-05-10, 14:34
That's normal.

Inderdaad, dat komt heel vaak voor met jouw berichten.

PaRiSCaSa
13-05-10, 14:46
Inderdaad, dat komt heel vaak voor met jouw berichten.

Een nieuwe definitie van een "echte westerling" ? Please...:haha: