PDA

Bekijk Volledige Versie : 'VVD heeft beste programma'



Bofko
17-05-10, 10:58
AMSTERDAM - De VVD heeft het beste verkiezingsprogramma om de economische crisis aan te pakken. Dit vinden, opmerkelijk genoeg, de PvdA-coryfeeën Rick van der Ploeg en Willem Vermeend.
De oud-staatssecretaris en oud-minister, beiden van huis uit economen, ontwikkelden samen met econoom Jan Willem Timmer een rekenmodel om te bepalen welk verkiezingsprogramma het land economisch gezien het beste op weg helpt.
"De VVD geeft op de middellange termijn (2011 - 2019) de beste resultaten voor economische groei, werkgelegenheid en het terugdringen van het begrotingstekort", aldus het trio.

D66
Dit zou komen door een combinatie van maatregelen als een verlaging van het laagste belastingtarief en van de winsbelasting voor bedrijven, verhoging van de fiscale arbeidskorting en loonkostenmatiging bij de overheid.
Het D66-programma scoort vooral op de korte termijn (2011 - 2015) goed en komt volgens Van der Ploeg en Vermeend op de tweede plaats. De programma's van de PvdA en CDA geven onvoldoende cijfers voor een volledige doorrekening, wel wordt duidelijk dat de economie bij deze twee partijen weinig wordt gestimuleerd.

Toptarief
De PvdA-maatregel van een toptarief van 60 procent belasting heeft volgens Vermeend en Van der Ploeg bovendien alleen maar negatieve gevolgen. Ook het begrotingstekort wordt in het programma van de PvdA minder snel teruggedrongen dan bij andere partijen.

Vermeend en Van der Ploeg zijn beiden hoogleraar economie. Tijdens hun politieke loopbaan rekenden ze beiden financiën tot hun portefeuille. Vermeend was zelfs zes jaar lang staatssecretaris van Financiën voor de partij.

nu.nl

mark61
17-05-10, 11:40
Dit gevoegd bij de ontwikkeling van de enquetes...ik voel een paars kabinet aankomen. Wat een verademing zou dat zijn.

Pizzaman
17-05-10, 13:13
Ik mag toch hopen van niet.
Da's meer zoiets als teveel chinees hebben gegeten,
dan voel je ook wat aankomen alleen is het niet paars.

Het resultaat is dan hetzelfde.

Tomas
17-05-10, 13:16
Dit gevoegd bij de ontwikkeling van de enquetes...ik voel een paars kabinet aankomen. Wat een verademing zou dat zijn.

Denk je? Ik ben toch bang voor een volgende disaster cda-vvd-lpf kabinet. Hoop dat je gelijk krijgt.

tanger'73
17-05-10, 13:56
De kunst is om niet met de botte bijl zomaar overal in te hakken, maar ook mooi met het mes pareren.

mark61
17-05-10, 14:09
Denk je? Ik ben toch bang voor een volgende disaster cda-vvd-lpf kabinet. Hoop dat je gelijk krijgt.

Ik ook, maar ik probeer gewoon te hopen.

H.P.Pas
17-05-10, 14:11
Ik ook, maar ik probeer gewoon te hopen.

Ik zet een biertje op paars .
En nog eentje op Cohen als premier.
Deal ?

mark61
17-05-10, 14:14
Ik zet een biertje op paars .
En nog eentje op Cohen als premier.
Deal ?

Zwei Erdinger bitte :)

Bij de huidige stand van zaken is dat nou eens echt 'wat de kiezer wil'.

Tomas
17-05-10, 14:53
Ik zet een biertje op paars .
En nog eentje op Cohen als premier.
Deal ?

Ik zou wat graag dat biertje willen betalen.

Slinger
17-05-10, 15:03
Ik zet een biertje op paars .
En nog eentje op Cohen als premier.
Deal ?

Weer een nieuw hoofdstuk in het multi-cultidisaster, en dan op nationaal niveau?

Lijkt me niet wenselijk.

Voor een beter inzicht lees het stuk van Bolkestein in de Volkskrant van afgelopen zaterdag.

H.P.Pas
17-05-10, 15:05
Ik zou wat graag dat biertje willen betalen.

Win-Win dus. Deal ?

Tomas
17-05-10, 15:08
Win-Win dus. Deal ?

Deal.

Tomas
17-05-10, 15:14
Weer een nieuw hoofdstuk in het multi-cultidisaster, en dan op nationaal niveau?

Lijkt me niet wenselijk.

Voor een beter inzicht lees het stuk van Bolkestein in de Volkskrant van afgelopen zaterdag.

Nou lees ik Bolkenstein nooit om inzicht te krijgen. Ja mijn fout. Kan er niks aan doen. Ik kan zelfs geen telegraaf lezen. Gewoon te moeilijk, dat subtiele verschil tussen een zuivere reclame boodschap en een mogelijk niet reclame georienteerd artikel. magoed, als je perse over een multicultidrama wilt spreken is de enige remedi m.i. Paars. Hoe ontstaat zo'n drama namelijk? Een kabinet met de VVD, maar zonder de PvdA, zaet de grenzen voor goedkope arbeid/slaven open. Een kabinet met de PvdA, zonder VVD, maakt hun leven hier dragelijk. En zodoende komen ze hier, en gaan ze niet meer weg. Zo werkt dat al vele decennia. Mocht je dat niet willen, moet je ze of allebei in een kabinet samen stoppen of geen van de twee. De VVD wil namelijk geen arbeidskrachten uit het buitenland met dezelfde rechten als een nederlander. En de PvdA hoeft ze sowieso al niet.

tanger'73
17-05-10, 15:49
YouTube- Twee Emmertjes Water Halen

Slinger
17-05-10, 16:09
Nou lees ik Bolkenstein nooit om inzicht te krijgen. Ja mijn fout. Kan er niks aan doen. Ik kan zelfs geen telegraaf lezen. Gewoon te moeilijk, dat subtiele verschil tussen een zuivere reclame boodschap en een mogelijk niet reclame georienteerd artikel. magoed, als je perse over een multicultidrama wilt spreken is de enige remedi m.i. Paars. Hoe ontstaat zo'n drama namelijk? Een kabinet met de VVD, maar zonder de PvdA, zaet de grenzen voor goedkope arbeid/slaven open. Een kabinet met de PvdA, zonder VVD, maakt hun leven hier dragelijk. En zodoende komen ze hier, en gaan ze niet meer weg. Zo werkt dat al vele decennia. Mocht je dat niet willen, moet je ze of allebei in een kabinet samen stoppen of geen van de twee. De VVD wil namelijk geen arbeidskrachten uit het buitenland met dezelfde rechten als een nederlander. En de PvdA hoeft ze sowieso al niet.

Daar gaat het helemaal niet om, het is de de aanpak van de problemen die bij Cohen helemaal fout is. Hirsi Ali zei het ook al.

H.P.Pas
17-05-10, 16:13
Daar gaat het helemaal niet om, het is de de aanpak van de problemen die bij Cohen helemaal fout is. Hirsi Ali zei het ook al.

Jij denkt, dat Hirsi Ali de goede aanpak heeft ?
How come ?

Slinger
17-05-10, 16:16
Jij denkt, dar Hirsi Ali de goede aanpak heeft ?
How come ?

Ze heeft precies uit de doeken gedaan wat er in Amsterdam verkeerd ging (weet je nog, open brief aan Cohen), en in essentie zei Bolkestein hetzelfde. Ik ben het daar mee eens ja, en dat zou jij eigenlijk ook moeten zijn.

H.P.Pas
17-05-10, 17:01
Ze heeft precies uit de doeken gedaan wat er in Amsterdam verkeerd ging (weet je nog, open brief aan Cohen), en in essentie zei Bolkestein hetzelfde. Ik ben het daar mee eens ja, en dat zou jij eigenlijk ook moeten zijn.

In Cohen's antwoord (http://amsterdam.nl/stad_in_beeld/geschiedenis/@4506/open_brief_aan_ayaan/) kan ik mij wel vinden.

tanger'73
17-05-10, 17:18
In Cohen's antwoord (http://amsterdam.nl/stad_in_beeld/geschiedenis/@4506/open_brief_aan_ayaan/) kan ik mij wel vinden.


uiterst oprecht en kalme weerwoord van de burgemeester destijds.

mark61
17-05-10, 18:17
Deal.

Driedubbeldeal.

Slinger
17-05-10, 18:28
In Cohen's antwoord (http://amsterdam.nl/stad_in_beeld/geschiedenis/@4506/open_brief_aan_ayaan/) kan ik mij wel vinden.


En daarmee heb je afstand gedaan van het principe van scheiding van kerk en staat. Prima, dan belet je niets om op hem te gaan stemmen. En wie wel achter dat principe staat moet dat niet doen.

mark61
17-05-10, 18:32
En daarmee heb je afstand gedaan van het principe van scheiding van kerk en staat.

Leg es uit?

In NL is trouwens geen echte scheiding van kerk en staat, dusse, waar heb je het eigenlijk over?

tanger'73
17-05-10, 18:36
Leg es uit?

In NL is trouwens geen echte scheiding van kerk en staat, dusse, waar heb je het eigenlijk over?


naast het feit dat de heer Job cohen nergens aangeeft dat hij het principe kerk en staat niet respecteert.

mark61
17-05-10, 18:43
naast het feit dat de heer Job cohen nergens aangeeft dat hij het principe kerk en staat niet respecteert.

Slingert weet wel beter, die Cohen liegt gewoon :strik:

Slinger
17-05-10, 18:44
Leg es uit?

In NL is trouwens geen echte scheiding van kerk en staat, dusse, waar heb je het eigenlijk over?

Jij streeft er toch wel naar? of niet?

Ik ga de hele argumentatie van Ayaan en Frits niet herhalen, maar één punt wil ik wel noemen: en dat is dat je op deze manier (de manier die Cohen voorstaat dus) degenen die bezig zijn zich los te maken van hun religie juist in de kou laat staan.

Slinger
17-05-10, 18:45
naast het feit dat de heer Job cohen nergens aangeeft dat hij het principe kerk en staat niet respecteert.

Hij zegt het zelf, het staat in het antwoord op Ayaan.

tanger'73
17-05-10, 18:47
Slingert weet wel beter, die Cohen liegt gewoon :strik:


En laat vooral mensen in de kou staan.

tanger'73
17-05-10, 18:48
Hij zegt het zelf, het staat in het antwoord op Ayaan.


ayaan is anders dan cohen een bewezen leugenares, die lees ik zowiezo niet.

Spoetnik
17-05-10, 18:59
Hij zegt het zelf, het staat in het antwoord op Ayaan.

Nee dat staat niet in het antwoord op Ayaan.

Tomas
17-05-10, 19:12
Nee dat staat niet in het antwoord op Ayaan.

Geef op. Sinds ie dat wiki artikel over de joods christelijke cultuur heeft gepost, weet ik dat ie dyslectisch is. kan ie niks aan doen. Wel knap dat ie er leraar mee is geworden. Of wilde worden. Whatever.

Slinger
17-05-10, 19:21
Nee dat staat niet in het antwoord op Ayaan.

En waarom zou ik ook deze, inderdaad religieuze, infrastructuur niet benutten als het om contacten met de inwoners van mijn stad gaat of wanneer ik de doelstellingen van de integratie bereiken wil? Waarom zou ik dat, als ik uw redenering volg, uitsluitend via seculiere kanalen moeten doen?

Slinger
17-05-10, 19:29
Geef op. Sinds ie dat wiki artikel over de joods christelijke cultuur heeft gepost, weet ik dat ie dyslectisch is. kan ie niks aan doen. Wel knap dat ie er leraar mee is geworden. Of wilde worden. Whatever.


Ook van dyslexie heb je dus geen verstand.

Tomas
17-05-10, 19:31
Ook van dyslexie heb je dus geen verstand.

Oh dat kan goed. Maar wat mankeert je dan?

H.P.Pas
17-05-10, 19:35
Driedubbeldeal.

:cola:

Bart.NL
17-05-10, 19:36
Daar moet op gedronken worden.

Tomas
17-05-10, 19:37
:cola:

Maaruh, hoe doen we dat tzt eigenlijk? Kom jij naar nl, of moeten wij naar die schweiz? Wat hebben jullie eigenlijk voor een bier daar?

Spoetnik
17-05-10, 19:39
En waarom zou ik ook deze, inderdaad religieuze, infrastructuur niet benutten als het om contacten met de inwoners van mijn stad gaat of wanneer ik de doelstellingen van de integratie bereiken wil? Waarom zou ik dat, als ik uw redenering volg, uitsluitend via seculiere kanalen moeten doen?

Maar in welke zin staat dat hij dan de scheiding tussen kerk en staat wil opheffen. Als ik jouw redenering verder door trek dan is er in Nederland helemaal geen scheiding tussen kerk en staat omdat de overheid bijvoorbeeld christelijke scholen financiert en op die scholen krijgen de leerlingen te maken met christelijke indoctrinatie.

Slinger
17-05-10, 19:46
Maar in welke zin staat dat hij dan de scheiding tussen kerk en staat wil opheffen. Als ik jouw redenering verder door trek dan is er in Nederland helemaal geen scheiding tussen kerk en staat omdat de overheid bijvoorbeeld christelijke scholen financiert en op die scholen krijgen de leerlingen te maken met christelijke indoctrinatie.

Het gaat erom dat hij religieuze instellingen wil gebruiken om zijn politieke doelstellingen te bereiken. Als je dat prima vindt, dan moet je vooral op hem gaan stemmen.

tanger'73
17-05-10, 19:46
Daar moet op gedronken worden.


zekers en doe mij maar een malt, want ik vind het maar knap om zaken uit tekst te halen die nergens worden beweerd.

H.P.Pas
17-05-10, 20:51
Maaruh, hoe doen we dat tzt eigenlijk? Kom jij naar nl, of moeten wij naar die schweiz? Wat hebben jullie eigenlijk voor een bier daar?

In Zürich is alles te koop; het lokale bier is allerwelts; niet slecht ook niets bijzonders.
Het trefpunt kunnen we nog even open laten; er moet eerst nog geformeerd worden. Ik heb geen vaste plannean, ik kom dit jaar zeker nog wel eens naar Nederland. Detailregelingen per pm.

H.P.Pas
17-05-10, 20:52
En waarom zou ik ook deze, inderdaad religieuze, infrastructuur niet benutten als het om contacten met de inwoners van mijn stad gaat of wanneer ik de doelstellingen van de integratie bereiken wil? Waarom zou ik dat, als ik uw redenering volg, uitsluitend via seculiere kanalen moeten doen?

Waar ben je precies bang voor ? De GGD gaat foldertjes over zwangerschapsgymnastiek in de moskee neerleggen en dan stort het staatsbestel in ?

Slinger
17-05-10, 21:05
Waar ben je precies bang voor ? De GGD gaat foldertjes over zwangerschapsgymnastiek in de moskee neerleggen en dan stort het staatsbestel in ?


Wat denk je, dat in zo'n moskee op allerlei gebied objectief voorgelicht kan worden? Maar het zijn niet alleen folders, er zijn geldstromen mee gemoeid, waar de imam de zeggenschap over krijgt. Zie het debacle van de Westermoskee, waarbij 3 miljoen overheidsgeld in het putje is gegooid. En nog banden met Mili Gorüs ook.

H.P.Pas
17-05-10, 21:26
Wat denk je, dat in zo'n moskee op allerlei gebied objectief voorgelicht kan worden?

Politiek is de kunst van het mogelijke, niet het eisen van het onmogelijke.
Het lijkt me sterk, dat er over niets te praten valt.


Maar het zijn niet alleen folders, er zijn geldstromen mee gemoeid, waar de imam de zeggenschap over krijgt.

Het lijkt me politiek niet verstandig dat zo te regelen. Cohen maakt op mij de indruk een verstandig politicus te zijn; ik denk niet dat hij zoiets in het hoofd heeft.

tanger'73
17-05-10, 21:31
Politiek is de kunst van het mogelijke, niet het eisen van het onmogelijke.
Het lijkt me sterk, dat er over niets te praten valt.

Naast dat, wordt er zelfs handig gebruik gemaakt om in moskeëen naarstig te werven naar nieuw politiepersoneel die een noodzakelijke maatschappelijke afspiegeling van het politiebestand tot doel heeft.

tanger'73
17-05-10, 21:39
Het lijkt me politiek niet verstandig dat zo te regelen. Cohen maakt op mij de indruk een verstandig politicus te zijn; ik denk niet dat hij zoiets in het hoofd heeft.


alles wordt tegen elkaar opgewogen, omdat het een grondrecht is om een moskee te bouwen. wenst de stad graag betrokken te blijven bij grote projecten, waar de stad ook voordeel uit kan halen met bijvoorbeeld de intergratie van woningen, kantoor- en bedrijfsruimte en parkeergarages. Dat daarmee een hele proces aan vooraf gaat, voor- en nadelen tegen elkaar worden afgewogen en enige inspanning over en weer vergt moge duidelijk wezen.

Slinger
17-05-10, 21:55
Politiek is de kunst van het mogelijke, niet het eisen van het onmogelijke.
Het lijkt me sterk, dat er over niets te praten valt.


Het lijkt me politiek niet verstandig dat zo te regelen. Cohen maakt op mij de indruk een verstandig politicus te zijn; ik denk niet dat hij zoiets in het hoofd heeft.

Sterker nog, het is gebeurd en het lijkt erop dat hij niet van zijn fouten heeft geleerd.

tanger'73
17-05-10, 22:05
'K ben benieuwd hoe een burgemeester van bijvoorbeeld staphorst met secularisatie omgaat? Een burgemeester is altijd gebonden aan de plaatselijke sores, tradities en gebruiken van zijn eigen inwoners. Een burgemeester die daar geen oog of gevoel voor heeft, wordt definitief uitgesloten.

tr_imparator
17-05-10, 22:15
Ik denk eerlijk gezegd dat het een VVD-D66- en nog een derde partij - combinatie gaat worden. Misschien PvdA of CDA.

tanger'73
17-05-10, 22:19
Ik denk eerlijk gezegd dat het een VVD-D66- en nog een derde partij - combinatie gaat worden. Misschien PvdA of CDA.


'K hoop eigenlijk op belgische toestanden, waar duidelijk vast is komen te staan dat politici geen enkele meerwaarde hebben, maar het land er niet slechter of onbestuurbaarder van wordt.

H.P.Pas
17-05-10, 22:20
Sterker nog, het is gebeurd en het lijkt erop dat hij niet van zijn fouten heeft geleerd.

Als je dat denkt, moet je niet op hem stemmen. Niet vanwege de scheiding van kerk en staat maar omdat je denkt, dat hij zijn vak niet verstaat.

tr_imparator
17-05-10, 22:23
'K hoop eigenlijk op belgische toestanden, waar duidelijk vast is komen te staan dat politici geen enkele meerwaarde hebben, maar het land er niet slechter of onbestuurbaarder van wordt.

Daar pleit ik al heel mijn leven voor. Geen bestuurders, een land als bedrijf. Volgens mij is dat de beste oplossing voor een vrije land.

H.P.Pas
17-05-10, 22:25
Daar pleit ik al heel mijn leven voor. Geen bestuurders, een land als bedrijf. Volgens mij is dat de beste oplossing voor een vrije land.

Ik denk niet, dat jij veel bedrijven van binnen hebt gezien.

tanger'73
17-05-10, 22:28
Daar pleit ik al heel mijn leven voor. Geen bestuurders, een land als bedrijf. Volgens mij is dat de beste oplossing voor een vrije land.

Een B.V. nederland zoals men dat zo gekscherend noemen, moet het zeker niet worden. want in een oligarchie voelen alleen de superrijken zich thuis.

Abu_Hurayrah
17-05-10, 22:29
Daar pleit ik al heel mijn leven voor. Geen bestuurders, een land als bedrijf. Volgens mij is dat de beste oplossing voor een vrije land.

Een land kan niet failliet gaan en voldoet daarom niet aan de definitie van een bedrijf.

Slinger
18-05-10, 06:05
Als je dat denkt, moet je niet op hem stemmen. Niet vanwege de scheiding van kerk en staat maar omdat je denkt, dat hij zijn vak niet verstaat.

De belangrijkste reden is dus dat hij principieel fout zit.

Hierbij toch maar even het stuk van Bolkestein van afgelopen zaterdag.

http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5821/Cohen_verwende_zijn_moslims._Ten_onrechte

mark61
18-05-10, 07:27
Wat denk je, dat in zo'n moskee op allerlei gebied objectief voorgelicht kan worden? Maar het zijn niet alleen folders, er zijn geldstromen mee gemoeid, waar de imam de zeggenschap over krijgt.

Geschifte fantast :haha:

Soldim
18-05-10, 08:09
Maaruh, hoe doen we dat tzt eigenlijk? Kom jij naar nl, of moeten wij naar die schweiz? Wat hebben jullie eigenlijk voor een bier daar?

Recent grondig onderzoek geweest (http://www.tagesanzeiger.ch/kultur/diverses/Prosit-auf-das-beste-Bier-der-Region/story/22033408)

Pizzaman
18-05-10, 09:36
Sterker nog, het is gebeurd en het lijkt erop dat hij niet van zijn fouten heeft geleerd.

Hij heet er wel van geleerd:

Maak vette fouten, slijm hard, en verdomd je wordt lijsttrekker en kandidaat Minister-President.

:fpimp:

H.P.Pas
18-05-10, 09:41
Hij heet er wel van geleerd:

Maak vette fouten, slijm hard, en verdomd je wordt lijsttrekker en kandidaat Minister-President.




De belangrijkste reden is dus dat hij principieel fout zit.



Zo worden wereldoorlogen gewonnen:



Roosevelt was anything but an ideologue. The historian Eric Goldman wrote of FDR that "he trusted no system except the system of endless experimentation." FDR himself said in a speech at Oglethorpe University that "this country needs . . . bold, persistent experimentation. It is common sense to take a method and try it: If it fails, admit it frankly and try another. But above all, try something."

Pizzaman
18-05-10, 09:44
LOL HP Pas. :p

Pas maar op met referenties naar Wereldoorlogen.
Die Cohen is gewoon een onderkruipende rat, meer kunst dan kunde.

H.P.Pas
18-05-10, 09:53
LOL HP Pas. :p

Pas maar op met referenties naar Wereldoorlogen.
Die Cohen is gewoon een onderkruipende rat, meer kunst dan kunde.

Terug onder je steen jij.

Pizzaman
18-05-10, 10:27
Terug onder je steen jij.

Wie zegt dat ik daar geen internet heb dan?

http://www.spongebobonlinegame.com/Downloads/icons/Patrick.png

John61
18-05-10, 10:49
Jij streeft er toch wel naar? of niet?

Ik ga de hele argumentatie van Ayaan en Frits niet herhalen, maar één punt wil ik wel noemen: en dat is dat je op deze manier (de manier die Cohen voorstaat dus) degenen die bezig zijn zich los te maken van hun religie juist in de kou laat staan.

Ben ik niet met je eens. Met vele anderen heb ik mij hier in Nederland losgemaakt van mijn religie. Hoewel dat niet inhoudt dat ik deze religie en andere religies nu volkomen verwerp. Ik heb de indruk dat jij je niet voldoende realiseert dat de meeste volgelingen van religies zich uitstekend voegen in de huidige nederlandse samenleving. Dat geldt ook voor de meeste niet gelovigen. Aan beide kanten vinden we mensen die zich niet willen aanpassen en van daaruit hinderlijk kunnen zijn voor onze samenleving. Deze mensen moeten aangepakt worden, waar kan met zachte hand en indien nodig met harde hand.

Wat mij betreft gaat Cohen op voor het premierschap. De komende jaren zullen we met z'n allen heel hard aan het werk moeten om de diverse problemen aan te pakken.
Daarbij is samenwerking met oog voor de verschillen van groot belang. Ik heb voldoende vertrouwen in de nederlandse rechtsstaat om de rechten van alle burgers hier beschermt te weten.

mark61
18-05-10, 11:10
Recent grondig onderzoek geweest (http://www.tagesanzeiger.ch/kultur/diverses/Prosit-auf-das-beste-Bier-der-Region/story/22033408)

U solliciteert ook naar een slok? :hihi:

Soldim
18-05-10, 11:20
U solliciteert ook naar een slok? :hihi:

Met als excuus een paarse premier Cohen is dat zeker het overwegen waardt. :boer:

H.P.Pas
18-05-10, 11:23
Met als excuus een paarse premier Cohen is dat zeker het overwegen waardt. :boer:

O'zapft ist. (http://eurojoe.com/wp-content/uploads/2008/09/screenhunter_02-sep-23-2345.gif)

Bierhalle Wolf dan maar gelijk ? :)

mark61
18-05-10, 17:10
Met als excuus een paarse premier Cohen is dat zeker het overwegen waardt. :boer:

Met dt maar liefst. OK, deal. Ik kan alleen Zwitserland niet meer gemotoriseerd in anders word ik opgepakt :hihi:

Bart
18-05-10, 22:58
Nah, VVD/CDA/D'66 lijkt me veel beter voor het land met Rutte (of desnoods Pechtold) als premier en Balkenende terug in Zeeland om zijn tuintje te wieden of zo.

Die draaikonten van de PvdA gaan beter lang in de oppositie. Eerst iedereen voor rotte vis uitmaken omdat ze teveel willen bezuinigen en dan ineens 10 miljard extra (2x zoveel) aan bezuinigingen uit de hoge hoed toveren omdat blijkt dat hun programma economisch gezien kant noch wal raakt en ze stemmen dreigen te verliezen. Yuk.

Pizzaman
19-05-10, 08:55
Die draaikonten van de PvdA gaan beter lang in de oppositie. Eerst iedereen voor rotte vis uitmaken omdat ze teveel willen bezuinigen en dan ineens 10 miljard extra (2x zoveel) aan bezuinigingen uit de hoge hoed toveren omdat blijkt dat hun programma economisch gezien kant noch wal raakt en ze stemmen dreigen te verliezen. Yuk.

:duim: Ik mag hopen dat er VEEL het wachtgeld verliezen.
Hopelijk wordt het helemaal afgeschaft.