PDA

Bekijk Volledige Versie : Een Joodse leider ik stem geen PvdA meer?



John2
19-05-10, 20:28
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of de Moslims hier op de site die voorheen pvda stemden nu hun stem gedrag wijzigen nu Cohen leider is van deze partij en wat het gevoel is bij u.

Pizzaman
20-05-10, 00:19
LOl John. Ik vul 'm niet in, want ik stem so wie so geen PvdA.
Poen van de Ander trekt mij niet zo erg aan.

EDIT: o wacht, je hebt ook speciaal voor mij een hokje gemaakt. Dank! :hihi:

mark61
20-05-10, 07:51
Imbeciel.

John2
20-05-10, 08:01
Imbeciel.

Waarom loopt jij op iedereen te schelden echt op iedereen?!?

Pizzaman
20-05-10, 08:51
't Is zijn favoriete woord.

Iedereen waar ie het niet mee eens is en die tegenargumenten aandraagt, is een imbeciel.
Ben je kritisch wat betreft immigranten, dan ben je een fascist.
Ben je tegen de linkse partijen, dan heet je vast Adolf.
Etcetera.

Waar het op neer komt is dat hij graag gelijk wil krijgen, en anders gaat schelden.

John2
20-05-10, 09:01
't Is zijn favoriete woord.

Iedereen waar ie het niet mee eens is en die tegenargumenten aandraagt, is een imbeciel.
Ben je kritisch wat betreft immigranten, dan ben je een fascist.
Ben je tegen de linkse partijen, dan heet je vast Adolf.
Etcetera.

Waar het op neer komt is dat hij graag gelijk wil krijgen, en anders gaat schelden.

Tja ik vind het eerder een gebrek aan woorden of kennis en dat terwijl hij zegt in Leiden te hebben gestudeerd?

Syphax
20-05-10, 09:33
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of de Moslims hier op de site die voorheen pvda stemden nu hun stem gedrag wijzigen nu Cohen leider is van deze partij en wat het gevoel is bij u.

Ik dacht juist te lezen dat Cohen favoriet was bij de Marokkanen en uit de praktijk kan ik dat alleen maar bevestigen, dus bij Toutatis:
Hoe kom jij aan dat vermoeden waarvoor jij hier zo graag bevestiging wil krijgen?
Glazen bol die te vaak gevallen is of toch de onderbuik met veel krampen als ik je zo lees!

John2
20-05-10, 09:44
Ik dacht juist te lezen dat Cohen favoriet was bij de Marokkanen en uit de praktijk kan ik dat alleen maar bevestigen, dus bij Toutatis:
Hoe kom jij aan dat vermoeden waarvoor jij hier zo graag bevestiging wil krijgen?
Glazen bol die te vaak gevallen is of toch de onderbuik met veel krampen als ik je zo lees!
Waarom zou ik onderbuik gevoelens moeten krijgen om wat iemand stemt, maar wat betreft mijn vermoeden die is gestaafd op het feit over de uitlatingen hier door Moslims tegenover onze Joodse mensen, verder zakte de PvdA enkele dagen na aanstelling van Cohen in de peiling.
Onder een gerichte peiling zag 68% Cohen zitten als president terwijl dit slechts 32% was bij de allochtone bevolking.
Vandaar mijn vermoeden dat de Moslims de PvdA de rug toekeren.

Syphax
20-05-10, 10:01
Waarom zou ik onderbuik gevoelens moeten krijgen om wat iemand stemt, maar wat betreft mijn vermoeden die is gestaafd op het feit over de uitlatingen hier door Moslims tegenover onze Joodse mensen, verder zakte de PvdA enkele dagen na aanstelling van Cohen in de peiling.
Onder een gerichte peiling zag 68% Cohen zitten als president terwijl dit slechts 32% was bij de allochtone bevolking.
Vandaar mijn vermoeden dat de Moslims de PvdA de rug toekeren.

http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/article3015566.ece/_Marokkanen_kiezen_voor_Cohen_rsquo_.html

Welke allochtone bevolking? Niet alleen de Marokkanen zijn allochtoon en om dan al gelijk anders te denken terwijl de praktijk en het nieuws anders berichten, zegt wat over wat er bij jou als zeker aangevoeld wordt jegens de Joden...juist...in de onderbuik, want de realiteit is anders!
Er is ook heel wat nuance aan je "..hun uitlatingen tegen onze Joodse mensen.." te brengen.
Als je vooral dat laatste zou doen, zou je niet zo`n rare poll beginnen!

Joesoef
20-05-10, 10:53
Debiele topic, imbeciele enquete, suggestieve vraag.

mark61
20-05-10, 10:54
Waarom loopt jij op iedereen te schelden echt op iedereen?!?

Alleen op imbecielen als jij.

Vroeger probeerde ik het met vragen, argumenten, gewoon praten. Maar je doet net of je achterlijk bent, en het wordt steeds erger.

Wat is de afstand van Gori naar de Zuidossetische grens?

Daar heb je nooit normaal antwoord op gegeven.

Je gedraagt je dus als een imbeciel.

Deze veronderstelling in dit topic getuigt daar weer van.

mark61
20-05-10, 10:58
't Is zijn favoriete woord.

Iedereen waar ie het niet mee eens is en die tegenargumenten aandraagt, is een imbeciel.
Ben je kritisch wat betreft immigranten, dan ben je een fascist.
Ben je tegen de linkse partijen, dan heet je vast Adolf.
Etcetera.

Waar het op neer komt is dat hij graag gelijk wil krijgen, en anders gaat schelden.

Er worden juist geen 'tegenargumenten' aangedragen, er wordt imbeciel en leugenachtig gereageerd. Jij lult vrijwel constant gewoon uit je nek, niet gehinderd door enig feit.

Hier lieg je nou weer dat ik met de term 'fascist' smijt. Which not.

Liegen en bedriegen is walgelijk.

Maar jullie vinden dat prima. Je moet zo doorgaan.

knuppeltje
20-05-10, 11:00
mark61;4347728]Imbeciel.

Jou gaat ie vast melden bij het beheer. :stout:

mark61
20-05-10, 11:02
Jou gaat ie vast melden bij het beheer. :stout:

Joh :hihi:

Aristos
20-05-10, 11:45
Misschien begrijpt Cohen als Jood juist heel goed wat polarisering in een samenleving teweegbrengt en zal wellicht vanuit zijn achtergrond juist fel ageren tegen deze ontwikkelingen.

Voor de rest bijft het natuurlijk een poll van niks, waar ik verder ook niet aan meewerk.

John2
20-05-10, 13:14
Misschien begrijpt Cohen als Jood juist heel goed wat polarisering in een samenleving teweegbrengt en zal wellicht vanuit zijn achtergrond juist fel ageren tegen deze ontwikkelingen.

Voor de rest bijft het natuurlijk een poll van niks, waar ik verder ook niet aan meewerk.

Dat is je eigen keuze net als met de verkiezing het je eigen keuze is of je wel stem of niet, daarom zal deze poll voor deze site ook een redelijke indruk kunnen geven en mijn nieuwsgierigheid kunnen bevredigen en daar was het in de poll om te doen.

John2
20-05-10, 13:15
John2 :hihi:

:fpetaf:

Aristos
20-05-10, 15:52
Dat is je eigen keuze net als met de verkiezing het je eigen keuze is of je wel stem of niet, daarom zal deze poll voor deze site ook een redelijke indruk kunnen geven en mijn nieuwsgierigheid kunnen bevredigen en daar was het in de poll om te doen.

Je gaat er in de poll vanuit dat er een relatie zou zijn tussen Cohen's afkomst en het stemgedrag van Marokkanen. Ik vind dat nogal een kwalijke aanname. Voor de rest ben je natuurlijk helemaal vrij in de polls die je start.

Pizzaman
20-05-10, 16:06
Tja ik vind het eerder een gebrek aan woorden of kennis en dat terwijl hij zegt in Leiden te hebben gestudeerd?

NB: het gros van de huidige politici heeft in Leiden gestudeerd.

'Gestudeerd in Leiden' is misschien eerder een waarschuwing dat het een linksafgestuurde bevooroordeelde gehersenspoelde droplul betreft dan een aanbeveling dat het hier een beschaafd zelfdenkend mens betreft.

:roken:

John2
20-05-10, 17:23
Je gaat er in de poll vanuit dat er een relatie zou zijn tussen Cohen's afkomst en het stemgedrag van Marokkanen. Ik vind dat nogal een kwalijke aanname. Voor de rest ben je natuurlijk helemaal vrij in de polls die je start.

Nogmaal even terug lezen Aristos, ik was nieuwsgierig naar stemgedrag van Moslims ten aanzien van Cohen, geen Marokkanen gewoon de Moslims.

Tja en als je dan de poll ziet en leest dat de meeste geen Moslim zijn :hihi:

John2
20-05-10, 17:26
NB: het gros van de huidige politici heeft in Leiden gestudeerd.

'Gestudeerd in Leiden' is misschien eerder een waarschuwing dat het een linksafgestuurde bevooroordeelde gehersenspoelde droplul betreft dan een aanbeveling dat het hier een beschaafd zelfdenkend mens betreft.

:roken:

Misschien de naam Leiden dan maar veranderen in Lijden :hihi:

mark61
20-05-10, 17:45
NB: het gros van de huidige politici heeft in Leiden gestudeerd.

Bron?

PaRiSCaSa
20-05-10, 19:57
What's the problem of him being Jewish? I don't know him perfectly but Cohen seemed to be a respectful person...

If Sarko, also Jewish, could be like Cohen, that would be nice...:cool:

Pizzaman
20-05-10, 21:24
Bron?

Hier (http://www.heineken.nl/?utm_nooverride=1&gclid=CKOR6bLG4aECFVWY2AodbwjZIg)
(zeer studentikoze bron)

barfly
20-05-10, 21:32
Ik heb nog nooit op de partij van de armoede gestemd.

Waar veel van de zogenaamde pvdajers bij de Shell op dikbetaalde functies hebben gezeten zoals Wouter Bos en vroeger Wim Kok Een mooie RVC baantje aan overhield. Links lullen en rechts vullen enzo.

Pizzaman
20-05-10, 22:01
Ik heb nog nooit op de partij van de armoede gestemd.

Waar veel van de zogenaamde pvdajers bij de Shell op dikbetaalde functies hebben gezeten zoals Wouter Bos en vroeger Wim Kok Een mooie RVC baantje aan overhield. Links lullen en rechts vullen enzo.

:duim: :duim: :duim:

Is jouw voorspelling van de toekomst van Woutertje Bos hetzelfde als die van mij?

ronald
20-05-10, 23:51
Nogmaal even terug lezen Aristos, ik was nieuwsgierig naar stemgedrag van Moslims ten aanzien van Cohen, geen Marokkanen gewoon de Moslims.

Tja en als je dan de poll ziet en leest dat de meeste geen Moslim zijn :hihi:

En dan Moslim versus jood??

John2
21-05-10, 00:07
En dan Moslim versus jood??
Ja, 200%

Joesoef
21-05-10, 06:46
Tja en als je dan de poll ziet en leest dat de meeste geen Moslim zijn :hihi:


Ik lees het tegengestelde, de meeste stemmers zijn moslim. Zie laatste optie, sorry ik ben geen moslim.
Blijven debiele vragen, klopt geen f* van de vraagstelling.

mark61
21-05-10, 09:12
Hier (http://www.heineken.nl/?utm_nooverride=1&gclid=CKOR6bLG4aECFVWY2AodbwjZIg)
(zeer studentikoze bron)

Je lult dus voor de zoveelste keer uit je nek.

Aristos
21-05-10, 10:36
Nogmaal even terug lezen Aristos, ik was nieuwsgierig naar stemgedrag van Moslims ten aanzien van Cohen, geen Marokkanen gewoon de Moslims.

Tja en als je dan de poll ziet en leest dat de meeste geen Moslim zijn :hihi:

Je veronderstelling dat er een relatie zou zijn tussen het stemgedrag van de moslim en afkomst van betreffende persoon is een kwalijke. Dat je daar dan ook nog eens een poll voor start is het achterlijke voorbij.

Ook een moslim spreekt zijn politieke voorkeur uit op basis van het partijprogramma. Dat zal je waarschijnlijk wel verbazen.

mark61
21-05-10, 10:43
Tja ik vind het eerder een gebrek aan woorden of kennis en dat terwijl hij zegt in Leiden te hebben gestudeerd?

Racistische imbeciel.

Joesoef
21-05-10, 10:59
Ik las net ergens iets over 146. Als ik dan deze enquete vragen lees :hihi:

delirious
21-05-10, 11:41
Dan ben je toch een enorme zielige wanker, als je hier een enquête over opent.
Wat is je doel stomme idioot?

John2
21-05-10, 12:07
Racistische imbeciel.
Stel jij zwakbegaafde medemens dat ik racist zou zijn zoals jij stelt hier op deze topic met uw onbezonnen gedrag, dan zou het heel moeilijk worden voor de minderheden hier in Nederland en zou er weinig hoop overblijven voor de multiculturele samenleving als jij al vindt dat ik met racistisch gedraag.
Nogmaals denk eens na schoft voor je iemand veroordeeld met jou mening en gebruik jou energie voor de echte wandaden aan de kaak te stellen.

John2
21-05-10, 12:12
Dan ben je toch een enorme zielige wanker, als je hier een enquête over opent.
Wat is je doel stomme idioot?
Wat is het doel van een poll?
Niet meer en niet minder om inzage te krijgen in een materie en ik was nieuwsgierig naar de personen hier die pro pvda zijn maar zich ook altijd afgeven op de Joden en Israel in het algemeen of het ook invloed zou hebben nu de PvdA een persoon aanstelt als lijsttrekker met Joodse achtergronden.
Ja en als je dan iemand die nieuwsgierig is een stomme idioot wilt noemen, het zijt zo.

Aristos
21-05-10, 13:14
Wat is het doel van een poll?
Niet meer en niet minder om inzage te krijgen in een materie en ik was nieuwsgierig naar de personen hier die pro pvda zijn maar zich ook altijd afgeven op de Joden en Israel in het algemeen of het ook invloed zou hebben nu de PvdA een persoon aanstelt als lijsttrekker met Joodse achtergronden.
Ja en als je dan iemand die nieuwsgierig is een stomme idioot wilt noemen, het zijt zo.

Kijk dit is wat ik bedoel met een kwalijke veronderstelling. Je begrijpt nu toch wel waarom we allen zo fel ageren tegen je poll? :chinees:

mark61
21-05-10, 13:14
Wat is het doel van een poll?
Niet meer en niet minder om inzage te krijgen in een materie en ik was nieuwsgierig naar de personen hier die pro pvda zijn maar zich ook altijd afgeven op de Joden en Israel in het algemeen of het ook invloed zou hebben nu de PvdA een persoon aanstelt als lijsttrekker met Joodse achtergronden.
Ja en als je dan iemand die nieuwsgierig is een stomme idioot wilt noemen, het zijt zo.

Ik prefereer racistische imbeciel :ego:

Wie zijn die 'personen'? Afgezien van gek Wizdom kan ik zo gauw niemand bedenken. Wat ie stemt weet ik trouwens ook niet. Jij wel, blijkbaar.

Een enquête is een kwantitatief onderzoek om erachter te komen wat grote groepen mensen vinden. Er zitten hier nauwelijks Marokkanen, dus jouw 'onderzoek' slaat nergens op.

Volkomen uit de lucht gegrepen beweringen over verondersteld Marokkaans antisemitisme zijn op zichzelf racistisch.

mark61
21-05-10, 13:17
Stel jij zwakbegaafde medemens dat ik racist zou zijn zoals jij stelt hier op deze topic met uw onbezonnen gedrag, dan zou het heel moeilijk worden voor de minderheden hier in Nederland en zou er weinig hoop overblijven voor de multiculturele samenleving als jij al vindt dat ik met racistisch gedraag.
Nogmaals denk eens na schoft voor je iemand veroordeeld met jou mening en gebruik jou energie voor de echte wandaden aan de kaak te stellen.

Dit is dan een poll, een topic eerder wist je het zeker.

Wat brabbel je nou weer? Als jij niet ongestoord je racisme hier mag vuilspuiten krijgen jouw slachtoffers het moeilijk in NL? :confused:

Je wordt steeds debieler. Leek niet mogelijk, maja.

John2
21-05-10, 14:08
Kijk dit is wat ik bedoel met een kwalijke veronderstelling. Je begrijpt nu toch wel waarom we allen zo fel ageren tegen je poll? :chinees:

Nee hoor snap je nog steeds niet, want het enigste wat je nu kunt stellen is dat het afgeven tegen Israel/Joden in het algemeen geen vervolg heeft binnen de Nederlandse grenzen.
Iets wat ik ook verwachte dat het onbekende ook onbemind is en bekend bemind maakt.

delirious
21-05-10, 14:11
Wat is het doel van een poll?
Niet meer en niet minder om inzage te krijgen in een materie en ik was nieuwsgierig naar de personen hier die pro pvda zijn maar zich ook altijd afgeven op de Joden en Israel in het algemeen of het ook invloed zou hebben nu de PvdA een persoon aanstelt als lijsttrekker met Joodse achtergronden.
Ja en als je dan iemand die nieuwsgierig is een stomme idioot wilt noemen, het zijt zo.

Yeah right. Vuile opruier.
Mark61 noemt niet snel iemand racist.

John2
21-05-10, 14:17
Ik prefereer racistische imbeciel :ego:

Wie zijn die 'personen'? Afgezien van gek Wizdom kan ik zo gauw niemand bedenken. Wat ie stemt weet ik trouwens ook niet. Jij wel, blijkbaar.

Een enquête is een kwantitatief onderzoek om erachter te komen wat grote groepen mensen vinden. Er zitten hier nauwelijks Marokkanen, dus jouw 'onderzoek' slaat nergens op.

Volkomen uit de lucht gegrepen beweringen over verondersteld Marokkaans antisemitisme zijn op zichzelf racistisch.
Ik beweer niets totaal niets, maar als jij denkt dat deze topic racisme bevat daag ik je uit om mij aan te melden bij het bureau racisme bestrijding.
Mijn naam adres is bekend bij het bestuur van deze stichting.


Dit is dan een poll, een topic eerder wist je het zeker.

Wat brabbel je nou weer? Als jij niet ongestoord je racisme hier mag vuilspuiten krijgen jouw slachtoffers het moeilijk in NL? :confused:

Je wordt steeds debieler. Leek niet mogelijk, maja.
Na vloeken en schelden ga je nu ook feiten verdraaien?
Kom Mark jij maakte mij uit voor racist, iets wat ik niet ben, zelfs verre van dat.
Ik gaf jou hier antwoord op en jij verdraait maar weer even de feiten?
Nogmaals maak er een melding van :fpotver:

John2
21-05-10, 14:18
Yeah right. Vuile opruier.
Mark61 noemt niet snel iemand racist.

Whahahaha, Mark noemt iedereen een racist die niet met hem eens is!!!

Jij mag hem nog serieus nemen ik doe dit al twee jaar niet meer!

mark61
21-05-10, 14:19
Ik beweer niets totaal niets,

Leugenaar.

Heel eenvoudig.

John2
21-05-10, 14:21
Leugenaar.

Heel eenvoudig.

Was het nou proest of proost? :cola:

mark61
21-05-10, 14:23
Was het nou proest of proost? :cola:

Wat wel een gevaar is is de VVD, veel Moslims lopen over van de PvdA naar de VVD omdat er iemand nu leider is geworden met een Joodse naam waaruit blijkt dat dus voor de Moslim het Partij programma niet belangrijk is

Heb je dit gezegd, of niet, gore leugenaar?

Was dit een 'veronderstelling', een 'mening', of gewoon een feitelijke mededeling? Dat laatste dus.

Aristos
21-05-10, 14:27
Nee hoor snap je nog steeds niet, want het enigste wat je nu kunt stellen is dat het afgeven tegen Israel/Joden in het algemeen geen vervolg heeft binnen de Nederlandse grenzen.
Iets wat ik ook verwachte dat het onbekende ook onbemind is en bekend bemind maakt.

Afgeven op Israel en de politiek die 't voert is wat mij betreft toch echt iets anders als een willekeurige jood criminaliseren op basis van ras, cq. afkomst.

Je bent er toch niet ook zo eentje die kritiek op de staat Israel bestempelt als antisemitisme? :zozo:

John2
21-05-10, 15:11
Afgeven op Israel en de politiek die 't voert is wat mij betreft toch echt iets anders als een willekeurige jood criminaliseren op basis van ras, cq. afkomst.

Je bent er toch niet ook zo eentje die kritiek op de staat Israel bestempelt als antisemitisme? :zozo:
dat is inderdaad iets anders zo zie jij het zo zie ik het en zo zien zoals blijkt velen er over.
Alleen is het jammer dat dan velen niet het juiste zien in iets onschuldigs als deze poll, maar dat gebeurd vaker als je iemand een spiegel voor houd.
:)

John2
21-05-10, 15:13
Wat wel een gevaar is is de VVD, veel Moslims lopen over van de PvdA naar de VVD omdat er iemand nu leider is geworden met een Joodse naam waaruit blijkt dat dus voor de Moslim het Partij programma niet belangrijk is

Heb je dit gezegd, of niet, gore leugenaar?

Was dit een 'veronderstelling', een 'mening', of gewoon een feitelijke mededeling? Dat laatste dus.

Nee het is Sallahdin die groot schrijft ik schrijf altijd normaal lettertype.

:hihi:

Joesoef
21-05-10, 15:26
Ik beweer niets totaal niets, maar als jij denkt dat deze topic racisme bevat daag ik je uit om mij aan te melden bij het bureau racisme bestrijding.
Mijn naam adres is bekend bij het bestuur van deze stichting.


Ze zouden je een standbeeld moeten geven!

http://www.costumearmour.com/images/customdesign/Narcissus.jpg

Aristos
21-05-10, 15:28
dat is inderdaad iets anders zo zie jij het zo zie ik het en zo zien zoals blijkt velen er over.
Alleen is het jammer dat dan velen niet het juiste zien in iets onschuldigs als deze poll, maar dat gebeurd vaker als je iemand een spiegel voor houd.
:)

Het is juist niet onschuldig. Maar goed, daar denk jij anders over. Einde discussie wat mij betreft. :wijs:

John2
21-05-10, 15:56
Ze zouden je een standbeeld moeten geven!

http://www.costumearmour.com/images/customdesign/Narcissus.jpg
Stemadvies al ingevuld op nieuwe nederlanders in samenwerking met maroc.nl?

SULTATEN introductie

Hieronder zie je hoeveel jouw resultaten overeenkomen met de verkiezingsprogramma's van de grootste politieke partijen. Klik op 'Verder' voor detailweergave en verantwoording.

PvdA
oranjepixel 65.1%
CDA
oranjepixel 74.7%
VVD
oranjepixel 69%
SP
oranjepixel 72.1%
GroenLinks
oranjepixel 60%
D66
oranjepixel 62.9%
Christen Unie
oranjepixel 71.6%
PVV
oranjepixel 69.4%
Nederlandse Moslimpartij
oranjepixel 60.2%

Ik wel .......................

John2
21-05-10, 15:58
Het is juist niet onschuldig. Maar goed, daar denk jij anders over. Einde discussie wat mij betreft. :wijs:

Als dit niet onschuldig is wat is dan het stem advies dat hier wordt gevraagd
stemadvies nieuwe nederlanders (http://www.stemadvies.info/)

mark61
21-05-10, 16:54
Nee het is Sallahdin die groot schrijft ik schrijf altijd normaal lettertype.

:hihi:

Je blijft een randdebiel. Waarom ga je er niet op in?

John2
21-05-10, 17:32
Je blijft een randdebiel. Waarom ga je er niet op in?

Waarom rand debiel?
Bron?

Joesoef
21-05-10, 18:40
Waarom rand debiel?
Bron?

Bron van de ellende alhier (http://en.wikipedia.org/wiki/Pseudologia_fantastica)

John2
21-05-10, 18:56
Bron van de ellende alhier (http://en.wikipedia.org/wiki/Pseudologia_fantastica)

vermoedelijke combinatie van....... (http://en.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome)

Pizzaman
21-05-10, 22:37
Dat 'rand' kan met afstand te maken hebben.
Ik zou daar geen risico mee nemen...

John2
22-05-10, 01:27
Dat 'rand' kan met afstand te maken hebben.
Ik zou daar geen risico mee nemen...
Ja maar soms moet je over de rand kijken om te zien wat je doet.

Joesoef
22-05-10, 07:31
Ja maar soms moet je over de rand kijken om te zien wat je doet.


Tegen je zelf praten kan een aanwijzing zijn voor dementie, stress of eenzaamheid.

jang0201
22-05-10, 07:43
PvdA 68.6%
CDA 66.3%
VVD 72.4%
SP 60.9%
GroenLinks 54.4%
D66 56.7%
Christen Unie 63.9%
PVV 72.4%
Nederlandse Moslimpartij 52

Joesoef
22-05-10, 07:48
PvdA 68.6%
CDA 66.3%
VVD 72.4%
SP 60.9%
GroenLinks 54.4%
D66 56.7%
Christen Unie 63.9%
PVV 72.4%
Nederlandse Moslimpartij 52


52% :zozo:

John2
22-05-10, 10:04
Tegen je zelf praten kan een aanwijzing zijn voor dementie, stress of eenzaamheid.
Dus nu ben ik ook pizzaman?
Als ik alle combinatie van wie ik zou zijn en waaraan ik wordt gekoppeld idd zou zijn zou ik een dag taak hebben en niet meer toekomen aan mijn werk.

super ick
22-05-10, 13:38
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of de Moslims hier op de site die voorheen pvda stemden nu hun stem gedrag wijzigen nu Cohen leider is van deze partij en wat het gevoel is bij u.

Waarom staat er bij punt 4 'sorry'?

super ick
22-05-10, 13:52
PvdA 68.6%
CDA 66.3%
VVD 72.4%
SP 60.9%
GroenLinks 54.4%
D66 56.7%
Christen Unie 63.9%
PVV 72.4%
Nederlandse Moslimpartij 52

Ik ben hem ook doorgelopen.
Belangrijkste conclusie: We hebben meer overeenkomsten dan verschillen. Er was geen partij waar het minder dan 50% mee eens was.

Ik ben geen fan van Balkenende maar hij heeft 1 ding goed in de gaten en gebruikte dat magistraal tegen Rutte in het Radio1-debat.
Het gaat niet zo zeer om de politieke standpunten maar om de breekpunten.
De VVD kokketeerd aan de lopende band over het intact laten van de hypotheekrente en hoopt zo een bepaalde doelgroep aan kiezers binnen te halen. Balkie stelde dat de aftrekbaarheid voor het CDA een breekpunt is. HIj vroeg vervolgens aan Rutte om uit te spreken of dit voor de VVD ook een breekpunt is. Hakkelend en blozend probeerde Rutte er onderuit te glibberen.
Nogmaals ik ben geen fan van de Balk maar dit deed hij magistraal.

Het volgens mij ook belangrijk dat stemmers niet alleen kijken naar de standpunten want die worden zo ingeleverd bij coalitievorming. Er moet gekeken worden naar breekpunten. Wat is echt 'heilig'.
Eigen woningbezitters moeten dus ineens niet meer bij de VVD zijn. Een wetmatigheid doorbroken met 1 enkel vraagje.

super ick
22-05-10, 22:52
Imbeciel.

imbeciel
Uitspraak: ɪmbəˈsil Bijvoeglijk naamwoord 1 als je een zeer beperkt verstand hebt. Synoniem: zwakzinnig `Ze heeft een imbeciel broertje.` 2 <als scheldwoord>. Synoniem: stom. Synoniem: idioot `Doe niet zo imbeciel!`

mark61
23-05-10, 11:29
imbeciel
Uitspraak: ɪmbəˈsil Bijvoeglijk naamwoord 1 als je een zeer beperkt verstand hebt. Synoniem: zwakzinnig `Ze heeft een imbeciel broertje.` 2 <als scheldwoord>. Synoniem: stom. Synoniem: idioot `Doe niet zo imbeciel!`

Correct.

John2
25-05-10, 09:12
Correct.

Dus jij bent mijn broertje?

super ick
25-05-10, 18:42
Je blijft een randdebiel. Waarom ga je er niet op in?

randdebiel
` rand - de - biel de -woord (mannelijk) randdebielen scheldwoord stommeling