PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwe oproep voor homoseksuele moslimjongeren

pedagoog
21-05-10, 16:41
beste dames en heren,

heb een paar dagen geleden een een topic geplaatst maar heb helaas heel weinig reacties ontvangen.

ik weet dat je denkt: waarom zou ik mee doen aan een onderzoek, maar Homoseksuele moslimjongeren worden in de islamitische gemeenschap vaak als afvallig beschouwd omdat men denkt dat een homoseksueel iemand nooit religieus kan zijn of het geloof praktiseert. Met mijn onderzoek wil ik proberen dat beeld te veranderen door aan te tonen dat er dergelijk wel homoseksuele jongeren zijn die hun geloof belangrijk vinden en praktiseren. De resultaten van het onderzoek kunnen eventueel ook van toepassing zijn voor de hulpverlening want persoonlijk denk ik dat hoe religieuzer iemand is, des te meer diegene met een innerlijk conflict kampt omdat hij denkt dat hij moet kiezen voor het eigen gevoel of het islamitische geloof.
Het is belangrijk om mee te doen aan het onderzoek omdat door je stem te laten horen kunnen we langzamer hand de positie van homoseksuele moslimjongeren verbeteren.

De vragenlijst kost maar een paar minuten van je tijd terwijl het voor verheldering kan zorgen.

Stuur me aub een pm .

tayyp erdogan
22-06-10, 22:23
aub zeg geen homo seksuele moslim jongeren ik vind dat een domme zin andere voorwerp