PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharon



Joesoef
25-05-10, 10:52
Veel leven zit er vast niet meer in. Arme man :jammer:

super ick
25-05-10, 18:38
Hij is wel taaier dan Arafat.

Slinger
25-05-10, 18:39
Hij is wel taaier dan Arafat.

En lang niet zo corrupt.

super ick
25-05-10, 21:07
En lang niet zo corrupt.

Mag jij Ariel tegen hem zeggen? Of moet ik zeggen mocht?

tanger'73
25-05-10, 21:10
istie nou dood of niet?

tanger'73
25-05-10, 21:11
Mag jij Ariel tegen hem zeggen? Of moet ik zeggen mocht?

nou geef mij maar tide, dat wast wat schoner.

Aristos
25-05-10, 21:29
istie nou dood of niet?

't is net als de kat van Shrodinger, je kan over zijn toestand geen uitspraak doen :fpetaf:

tanger'73
25-05-10, 21:32
't is net als de kat van Shrodinger, je kan over zijn toestand geen uitspraak doen :fpetaf:


raszionisten houden zelfs de erbarmelijke toestand van een zombie verscholen uit angst voor gezichtsverlies.

PaRiSCaSa
25-05-10, 21:34
I wish death to Nobody but I doubt he will be a loss to Humanity.

Aristos
25-05-10, 21:36
raszionisten houden zelfs de erbarmelijke toestand van een zombie verscholen uit angst voor gezichtsverlies.

Er moet vast een artikeltje te vinden zijn over de toestand van Sharon. Misschien weten Slinger of Ronald iets meer, die hebben vast een abonnement op de Haaretz :roken:

Slinger
25-05-10, 22:12
raszionisten houden zelfs de erbarmelijke toestand van een zombie verscholen uit angst voor gezichtsverlies.

Zionisten zijn geen ras alleen maar een politieke stroming net als islamisten, maar dan beter.

Slinger
25-05-10, 22:13
I wish death to Nobody but I doubt he will be a loss to Humanity.

Over leven en dood heb jij helemaal niets te zeggen, jongen.

PaRiSCaSa
25-05-10, 22:19
Over leven en dood heb jij helemaal niets te zeggen, jongen.

It's always better to talk about people's lives than to take out people's lives.

Get it or does your brain need an explanation?

ronald
25-05-10, 22:38
Er moet vast een artikeltje te vinden zijn over de toestand van Sharon. Misschien weten Slinger of Ronald iets meer, die hebben vast een abonnement op de Haaretz :roken:

http://www.smh.com.au/world/four-years-on-sharon-still-comatose-and-without-a-clear-legacy-20100105-lsb7.html

Nee ik heb geen abonnementen meer op dagbladen. Internet hè. Ik weet nu echt niet meer over Sharon zijn situatie dan wat er in dit artikel staat. En Sharon is not my cup of tea.

mark61
26-05-10, 07:54
Er moet vast een artikeltje te vinden zijn over de toestand van Sharon. Misschien weten Slinger of Ronald iets meer, die hebben vast een abonnement op de Haaretz :roken:

De Haaretz wordt hier, ws. vanwege zijn kritische houding, alleen door moslims geciteerd.

Slinger
26-05-10, 08:03
It's always better to talk about people's lives than to take out people's lives.



Hadden meerderen zich dat maar gerealiseerd...

Aristos
26-05-10, 08:39
De Haaretz wordt hier, ws. vanwege zijn kritische houding, alleen door moslims geciteerd.

Leugenaar. Er zijn hier vaker artikelen geplaatst uit de Haaretz door niet-moslims.

mark61
26-05-10, 08:58
Leugenaar. Er zijn hier vaker artikelen geplaatst uit de Haaretz door niet-moslims.

Laat es zien? Hoe weet jij dat? Je komt net kijken. Eventueel ben ik daarna bereid 'overwegend' in te voegen.

In any case slaat het gebruik van 'leugenaar' nergens op. Je vindt dat ik mensen niet achter hun broek mag zitten? Zeg dat dan.

Je weet intussen donders goed waar ik het over heb. Die 2 van jou kijken zelden in de Haaretz, veel te kritisch. Dan kunnen ze beter de Maariv lezen.

Je zit te zeiken. Waarom doe je dat? Als je niks serieus aan te merken hebt, houd dan je klep.

Joesoef
26-05-10, 09:17
Leugenaar. Er zijn hier vaker artikelen geplaatst uit de Haaretz door niet-moslims.


Tussen 2 maart 2010 en nu, moet snel opgezocht zijn.

Aristos
26-05-10, 10:46
Laat es zien? Hoe weet jij dat? Je komt net kijken. Eventueel ben ik daarna bereid 'overwegend' in te voegen.

In any case slaat het gebruik van 'leugenaar' nergens op. Je vindt dat ik mensen niet achter hun broek mag zitten? Zeg dat dan.

Je weet intussen donders goed waar ik het over heb. Die 2 van jou kijken zelden in de Haaretz, veel te kritisch. Dan kunnen ze beter de Maariv lezen.

Je zit te zeiken. Waarom doe je dat? Als je niks serieus aan te merken hebt, houd dan je klep.

Je had zelf eerst op onderzoek moeten uitgaan, alvorens je stellingen poneert die nergens op gefundeerd zijn. Enfin, we zijn niet anders gewend van je.

Aristos
26-05-10, 10:47
Tussen 2 maart 2010 en nu, moet snel opgezocht zijn.

Je bedoelt 2 maart 2009?

Los nog van wat mijn registratiedatum hiermee van doen heeft. :vreemd:

Joesoef
26-05-10, 11:18
Je bedoelt 2 maart 2009?

Los nog van wat mijn registratiedatum hiermee van doen heeft. :vreemd:


Och, een jaartje extra. Met dat aantal berichtjes van jou is dat zo gepiept.

Aristos
26-05-10, 11:46
Och, een jaartje extra. Met dat aantal berichtjes van jou is dat zo gepiept.

Nogmaals; wat hebben mijn berichten of registratie hiermee van doen?

ELdorado
27-05-10, 19:15
I wish death to Nobody but I doubt he will be a loss to Humanity.

That disgusting :kotsen2: zionazi barbaric beast war criminal of all times = Sharon, to say the least 'bout 'm = an understatement , should die a terrible death : should die a million times : one death is too merciful for him :

that's not a human : that was a beast , a nazi ...whose conscience will have to answer for many war crimes, crimes against humanity , genocides ...he committed against so many peoples, including & especially against civilians, women, children, old people ...


A disgusting beast zionazi war criminal ....like that : there are no words to describe him .... :kotsen2:

PaRiSCaSa
27-05-10, 19:30
That disgusting :kotsen2: zionazi barbaric beast war criminal of all times = Sharon, to say the least 'bout 'm = an understatement , should die a terrible death : should die a million times : one death is too merciful for him :

that's not a human : that was a beast , a nazi ...whose conscience will have to answer for many war crimes, crimes against humanity , genocides ...he committed against so many peoples, including & especially against civilians, women, children, old people ...


A disgusting beast zionazi war criminal ....like that : there are no words to describe him .... :kotsen2:

We agree on that...

That's crazy how a folk who went through the Holocaust can reiterate the same mistake...

People dont seem to learn from History...

ELdorado
27-05-10, 19:47
We agree on that...

That's crazy how a folk who went through the Holocaust can reiterate the same mistake...

People dont seem to learn from History...

History repeats itself indeed :

That's no mistake : they knew what they were doing :

there's a very known fact in psychology that can be described as follows :

abused individuals (sexually or otherwise ) become abusers too later on when they grow up unless cured from their inhibited devastating damaging chocs, traumas ...they had suffered as a result ...

I see , it's no less true in relation to folks, nations, peoples ....

see how zionazi evil israel has been committing war crimes, crimes against humanity, genocides .....against palestinian & other Arab muslim peoples for more than 60 years now ...

There will be a reckoning & pay back time for those enemies of humanity, of peace ...= those barbaric beasts war criminals racists zionists = zionazis ....

that's even a prophecy & a logical conculsion of the laws of history, if nature, of human nature ....

Joesoef
27-05-10, 21:33
Iemand zo lang in coma laten liggen, hersens zo groot als een mandarijn. Beetje sadistisch. Kennelijk gaat hij bij euthanasie naar de hel en willen ze hem dat besparen. Of zal hij beoordeeld worden op zijn daden en niet de daad van een arts.

tanger'73
27-05-10, 23:08
Iemand zo lang in coma laten liggen, hersens zo groot als een mandarijn. Beetje sadistisch. Kennelijk gaat hij bij euthanasie naar de hel en willen ze hem dat besparen. Of zal hij beoordeeld worden op zijn daden en niet de daad van een arts.

misschien is het een idee om hem de laatste eer te bewijzen, door hem midden op een plein in ramallah achter te laten, kunnen de zionisten er nog een oorlog uitslepen?

Sallahddin
28-05-10, 20:14
Iemand zo lang in coma laten liggen, hersens zo groot als een mandarijn. Beetje sadistisch. Kennelijk gaat hij bij euthanasie naar de hel en willen ze hem dat besparen. Of zal hij beoordeeld worden op zijn daden en niet de daad van een arts.




*Da's de minste wat hem te verawhten staat , neem ik aan :


zie al zijn "glorieus " verleden : war crimes, crimes against humanity , genocides, massacres of civilians, children, women, old people , ................

He's already in hell , i hope , from the very bottom of my heart ...: together with Hitler , other nazis ...& the rest only God knows ..., i guess .............he escaped humans' "justice" :

he will get the divine justice ...........= THE justice !

& there will be a reckoning for that evil israel & for those evil zionists = zionazis , don't worry ...

DNA
29-05-10, 11:54
May the criminal disgusting bastard barbaric zionazi war criminal beast Sharon die a billion times & rot in hell for ever .................

Divine justice = THE justice : will be very just to him like no other human "justice" ever can be ...