PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV-jongeren in debat met Amsterdamse moslimjeugd



knuppeltje
26-05-10, 12:22
De 'PVV-jongeren', een groep jonge PVV'ers onder leiding van Kamerlid Hero Brinkman gaan in Amsterdam in debat met moslimjongeren. Lijsttrekker Geert Wilders weigerde dit tot nu toe.

Dat meldt televisiezender AT5 dinsdag.

De PVV'ers gaan het debat aan met de jongeren van Argan, een in 1992 door een groep Marokkaanse jongeren opgerichte jeugdvereniging.

De discussie staat zaterdag onder leiding van Hanneke Groenteman. Ook aanwezig is Hero Brinkman, de nummer 11 op de kieslijst van de PVV. Hij is al maanden bezig met het bijelkaar krijgen van PVV-stemmende jongeren. Of er daadwerkelijk een jongerepartij gaat komen, is nog de vraag. PVV-voorman Geert Wilders zei er 'zowel de voor- als de nadelen' van in te zien, maar lijkt er niet op te zitten wachten.(Elzevier.nl)

Hij is natuurlijk heel fout, maar toch. Als ie zo doorgaat dan wordt Brinkman nog een heel lastig geval voor de grote vlaskop.

HaasHaas
26-05-10, 12:33
ik heb het idee dat die hero brinkman wat realistischer is dan onze geert. geert wil alleen schreeuwen wanneer het hem positief uitpakt. wanneer het hem niet bevalt rent ie weg.
typisch geval van een oorlogspremier. daar is hij ook op uit.

mark61
26-05-10, 12:37
ik heb het idee dat die hero brinkman wat realistischer is dan onze geert. geert wil alleen schreeuwen wanneer het hem positief uitpakt. wanneer het hem niet bevalt rent ie weg.
typisch geval van een oorlogspremier. daar is hij ook op uit.

Misschien is Hero niet geïnteresseerd in Marokkanen enzo. Je kan natuurlijk nog best wat van de PVV maken als je islam en Marokkanen weglaat. Niet veel, maar je kan er nog wat bijverzinnen :haha:

Dapper vind ik het wel. Klein klein lichtpuntje.

H.P.Pas
26-05-10, 13:00
ik heb het idee dat die hero brinkman wat realistischer is dan onze geert. geert wil alleen schreeuwen wanneer het hem positief uitpakt. wanneer het hem niet bevalt rent ie weg.
typisch geval van een oorlogspremier. daar is hij ook op uit.

Ik denk, dat Geert realistischer is dan Hero.
Voor natte kreten is een markt.
Probeer je van de PVV een echte partij te maken, dan wordt het een tweede LPF; een horde minkukels, die krabbelend en bijtend over de grond rolt en algemeen hoongelach oogst.

Aït Ayt
26-05-10, 13:15
Probeer je van de PVV een echte partij te maken, dan wordt het een tweede LPF; een horde minkukels, die krabbelend en bijtend over de grond rolt en algemeen hoongelach oogst.

de lpf werd op het allerlaatste moment opgericht en verloor kort daarop de partijleider maar kwam meteen daarna in de regering terecht.. dan is het niet vreemd dat het mis ging.. de pvv daarintegen bestaat nu al jarenlang, heeft al allerlei hobbels succesvol overwonnen met een partijleider aan het stuur die al sinds begin jaren 90 vd vorige eeuw in de kamer zit.. er is geen reden om aan te nemen dat het met de pvv net zo zal lopen als de lpf..

mark61
26-05-10, 13:17
Ik denk, dat Geert realistischer is dan Hero.
Voor natte kreten is een markt.
Probeer je van de PVV een echte partij te maken, dan wordt het een tweede LPF; een horde minkukels, die krabbelend en bijtend over de grond rolt en algemeen hoongelach oogst.

Ja dat wel natuurlijk.

HaasHaas
26-05-10, 14:05
Misschien is Hero niet geïnteresseerd in Marokkanen enzo. Je kan natuurlijk nog best wat van de PVV maken als je islam en Marokkanen weglaat. Niet veel, maar je kan er nog wat bijverzinnen :haha:

Dapper vind ik het wel. Klein klein lichtpuntje.

ach joh, in mijn beleving bestaan er helemaal geen marokkanen in nederland. ja nou ja, die eerste generatie dan, maar das een grijze massa dat aan het uitsterven is. iedereen die hier geboren is of voor een groot deel is opgegroeid is gewoon een nederlander met een marokkaans achtergrond.
misschien is hero dat gaan inzien :stout:

misschien is hero wel een marokkaan, je weet maar nooit :haha:
althans, dat zou een gedachtegang van onze greet kunnen zijn om hem eruit te gooien, straks na de verkiezingen.

HaasHaas
26-05-10, 14:09
Ik denk, dat Geert realistischer is dan Hero.
Voor natte kreten is een markt.
Probeer je van de PVV een echte partij te maken, dan wordt het een tweede LPF; een horde minkukels, die krabbelend en bijtend over de grond rolt en algemeen hoongelach oogst.

het is gewoon de aard van het beestje.
alle politieke partijen zijn ooit begonnen met niets.
om dan gelijk alle nieuwe partijen aan de lpf-dramatiek te gaan linken lijkt mij wat te ver gaan. de lpf had hun leider verloren, ging als een kip zonder kop halsoverkop. en das nou niet echt het geval bij de pvv. ja, er zitten nogal wat idioten in de fractie, maar dat betekent niet dat wanneer wilders de touwtjes minder strak in de handen heeft dat ze dan weer net als de lpf rollebollend over straat gaan.

mark61
26-05-10, 14:13
ach joh, in mijn beleving bestaan er helemaal geen marokkanen in nederland. ja nou ja, die eerste generatie dan, maar das een grijze massa dat aan het uitsterven is. iedereen die hier geboren is of voor een groot deel is opgegroeid is gewoon een nederlander met een marokkaans achtergrond.
misschien is hero dat gaan inzien :stout:

misschien is hero wel een marokkaan, je weet maar nooit :haha:
althans, dat zou een gedachtegang van onze greet kunnen zijn om hem eruit te gooien, straks na de verkiezingen.

Hero is een man met visie :ego:

HaasHaas
26-05-10, 14:16
Hero is een man met visie :ego:

oow jeej, dus omdat ie visie heeft kan ie dat nooit hebben ingezien? of bedoel je te zeggen dat mensen met een visie nooit marokkaans kunnen zijn? :watte?:

mark61
26-05-10, 14:35
oow jeej, dus omdat ie visie heeft kan ie dat nooit hebben ingezien? of bedoel je te zeggen dat mensen met een visie nooit marokkaans kunnen zijn? :watte?:

zeikerd :hihi: Ik geef je gelijk toch, hij is slim, ziet zijn nieuwe markt.

HaasHaas
26-05-10, 14:37
zeikerd :hihi: Ik geef je gelijk toch, hij is slim, ziet zijn nieuwe markt.

ik weet, ik was je ook wat aan 't plagen. alles goed mit du?
of mag dat niet hier bij hvdd? ik bedoel, nou ja, je weet wat ik bedoel.

mark61
26-05-10, 14:59
ik weet, ik was je ook wat aan 't plagen. alles goed mit du?
of mag dat niet hier bij hvdd? ik bedoel, nou ja, je weet wat ik bedoel.

Alles mag hier. Al werd destijds een topic dat helemaal nergens en over alles tegelijk ging toch mooi gebarricadeerd door de Bazen.

Alles goed. Beetje geen zin om te werken. Maar snel weg zometeen. Jij? Nog steeds zo eh avontuurlijk?

PaRiSCaSa
26-05-10, 22:22
De 'PVV-jongeren', een groep jonge PVV'ers onder leiding van Kamerlid Hero Brinkman gaan in Amsterdam in debat met moslimjongeren. Lijsttrekker Geert Wilders weigerde dit tot nu toe.

Dat meldt televisiezender AT5 dinsdag.

De PVV'ers gaan het debat aan met de jongeren van Argan, een in 1992 door een groep Marokkaanse jongeren opgerichte jeugdvereniging.

De discussie staat zaterdag onder leiding van Hanneke Groenteman. Ook aanwezig is Hero Brinkman, de nummer 11 op de kieslijst van de PVV. Hij is al maanden bezig met het bijelkaar krijgen van PVV-stemmende jongeren. Of er daadwerkelijk een jongerepartij gaat komen, is nog de vraag. PVV-voorman Geert Wilders zei er 'zowel de voor- als de nadelen' van in te zien, maar lijkt er niet op te zitten wachten.(Elzevier.nl)

Hij is natuurlijk heel fout, maar toch. Als ie zo doorgaat dan wordt Brinkman nog een heel lastig geval voor de grote vlaskop.

At last a good initiative...

H.P.Pas
27-05-10, 09:01
om dan gelijk alle nieuwe partijen aan de lpf-dramatiek te gaan linken lijkt mij wat te ver gaan.

Niet alle, deze wel. Het is een groep mensen, die er genoeg van heeft. Zolang in het midden blijft waarvan dan wel kunnen ze lekker samen kwaad zijn. Als het concreet moet worden hebben ze binnen de korste keren ook genoeg van elkaar. Denk ik.

:) Welkom in ons dolhuis , overigens.

knuppeltje
28-05-10, 09:27
Volgens Frits Wester gisterenavond bij 'Wat kiest Nederland' zou Brinkman gisteren ergens hebben gezegd dat hij binnenkort de oprichting van een nieuwe partij zal aankondigen. Wester zou dat vandaag gaan uitzoeken.

HaasHaas
28-05-10, 13:07
Alles mag hier. Al werd destijds een topic dat helemaal nergens en over alles tegelijk ging toch mooi gebarricadeerd door de Bazen.

Alles goed. Beetje geen zin om te werken. Maar snel weg zometeen. Jij? Nog steeds zo eh avontuurlijk?

ah zo. alles ist möglich.

nog steeds de zin niet kunnen vinden in werken? of ben je vrij vandaag?
ach, nederland, je bent al avontuurlijk als je een andere route neemt dan men van je gewend is :hihi:
neuh, ik pak het nog eventjes rustig aan.

HaasHaas
28-05-10, 13:12
Niet alle, deze wel. Het is een groep mensen, die er genoeg van heeft. Zolang in het midden blijft waarvan dan wel kunnen ze lekker samen kwaad zijn. Als het concreet moet worden hebben ze binnen de korste keren ook genoeg van elkaar. Denk ik.

:) Welkom in ons dolhuis , overigens.

ze willen een soort van likud-partij zijn. ze zien de moslims in nederland als de palestijnen in israel. althans, ze willen heel graag die kant op. lekker een muur bouwen om alles dat een beetje vreemd is. maar goed, het kan, wat jij zegt. het is moeilijk om een groep mensen in toom te houden met afwijkende wensen.

danke, danke. :)

HaasHaas
28-05-10, 13:13
Volgens Frits Wester gisterenavond bij 'Wat kiest Nederland' zou Brinkman gisteren ergens hebben gezegd dat hij binnenkort de oprichting van een nieuwe partij zal aankondigen. Wester zou dat vandaag gaan uitzoeken.

nou, daar begint de ellende al. en de verkiezingen zijn niet eens voorbij :maf2:

mark61
28-05-10, 13:23
nou, daar begint de ellende al. en de verkiezingen zijn niet eens voorbij :maf2:

:gniffel:

knuppeltje
28-05-10, 14:00
nou, daar begint de ellende al. en de verkiezingen zijn niet eens voorbij :maf2:

Mijn naam is haas :), maar volgens mij was de ellende al begonnen met die lekker frisse nieuwe kandidaten op zijn lijstje.

Joesoef
30-05-10, 07:44
Hero Brinkman tegen moslimjongeren: Jullie zijn hier te gast



<script type="text/javascript" language="javascript1.2" src="http://www.volkskrant.nl/volkskrant.nl/script/vk-v30-versioning.js"></script>
AMSTERDAM - ‘Jullie zijn hier te gast. We hebben hier een Nederlandse cultuur en die willen we houden. We willen niet dat allerlei invloeden aan die cultuur gaan knibbelen en dat gaat ook niet gebeuren.’

Dat zei PVV-Kamerlid Hero Brinkman zaterdagavond tijdens een debat tussen enkele jonge PVV-aanhangers en (voornamelijk Marokkaans-Nederlandse) jongeren van het bekende jongerencentrum Argan in Amsterdam. Brinkman was daarbij omdat hij een jongerenafdeling van de PVV wil oprichten.
De politicus deed zijn uitspraken tijdens een discussie over de vraag of de multiculturele samenleving een verrijking voor Nederland is. Een andere deelnemer aan het debat wierp woedend tegen dat er nu eenmaal moslims zijn in Nederland en dat ook zij een plek verdienen. ‘Jij hebt niet meer recht op jouw cultuur dan ik. Loop naar de hel met je integratie.’
‘De jongeren van de PVV willen niet dat we integreren, maar dat we assimileren’, stelde een ander. ‘Eigenlijk wil je dat we ons haar ook blond verven zoals je leidsman in Den Haag.’
Een van de jonge PVV-aanhangers betoogde tijdens het uiterst felle debat dat de islam hoe dan ook een gevaar is voor de westerse samenleving en dat er geen stromingen van die religie zijn die in Nederland zouden kunnen aarden. ‘Er bestaat geen fundamentalistische of gematigde versie van de islam. De islam is de islam.’
Verschillende andere deelnemers probeerden hem van het tegendeel te overtuigen. ‘Ik ben een Marokkaan. Ik ben een moslim. Maar ik ben ook bang voor die gasten in Saoedi-Arabië. Ik wil ook gewoon met mijn meisje naar de bioscoop zonder stokslagen te krijgen’, aldus een van hen.
Een ander nodigde de PVV-aanhangers uit bij hem thuis te komen eten. ‘Als jullie dan nog zeggen dat de islam niet barmhartig is, weet ik het ook niet meer.’
En daar bleef de kritiek op de PVV niet bij. Een deelnemer zei dat de partij de mond vol heeft van de Nederlandse cultuur, maar zelf wil tornen aan typisch Nederlandse waarden als gelijke behandeling. ‘Zij willen echt een hele grote verandering teweeg brengen.’
Bij aanvang van het debat kreeg Brinkman als dank voor zijn komst een Marokkaanse theepot. Erg dankbaar toonde hij zich niet. Want, zo zei hij, het presentje was immers afkomstig van een door de belastingbetaler gefinancierd jongerencentrum en dus ‘een cadeau uit eigen zak’. ‘U weet ons standpunt over dit soort multiculti knuffelclubs. Die willen we afschaffen.’

Joesoef
30-05-10, 07:45
Hero is zich aan het profileren. Onze Nederlandse Le Pen.

knuppeltje
30-05-10, 08:41
Hero is zich aan het profileren. Onze Nederlandse Le Pen.

Een echte hork blijft een hork Joesoef.

mark61
30-05-10, 09:15
ah zo. alles ist möglich.

nog steeds de zin niet kunnen vinden in werken? of ben je vrij vandaag?
ach, nederland, je bent al avontuurlijk als je een andere route neemt dan men van je gewend is :hihi:
neuh, ik pak het nog eventjes rustig aan.

Twas vrijdag, dan werk ik nooit. Vier dagen is genoeg :)

Oh das goed hoor, was gewoon benieuwd.

HaasHaas
30-05-10, 11:20
Mijn naam is haas :), maar volgens mij was de ellende al begonnen met die lekker frisse nieuwe kandidaten op zijn lijstje.

das toevallig, de mijne ook :vierkant:
de rel begon al met dat lijstje.


Twas vrijdag, dan werk ik nooit. Vier dagen is genoeg :)

Oh das goed hoor, was gewoon benieuwd.

beter, toch. ja er stond me iets bij dat je een dag minder werkte inderdaad.

mark61
30-05-10, 12:34
das toevallig, de mijne ook :vierkant:
de rel begon al met dat lijstje.



beter, toch. ja er stond me iets bij dat je een dag minder werkte inderdaad.

Ik werk 4 dagen meer dan niet :ego: Loonslaaf :jammer:


:hihi: