PDA

Bekijk Volledige Versie : Job is een flop en RTL slaat de plank mis.



super ick
26-05-10, 15:41
Cohen is wellicht een goed bestuurder maar een slechte debater. Wat zat die man niet op zijn plek en dat was hem aan te zien.

Die uitslag was zwaar vertekenend omdat RTL de verkeerde partijen om tafel heeft gezet. 3 rechtse partijnen en 1 linkse en daarna een peiling houden.
Het ligt dan in de lijn der verwachting dat linksstemmers geneigd zijn de punten aan Job te geven. Had Pechthold erbij gezeten of Halsema dan was Job er helemaal niet aan te pas gekomen.

We gaan het zien vanavond.

Tomas
26-05-10, 16:06
Ik vind het altijd net een stel jengelende en zeurende kinderen. Bah. Diegene die het slechtst daarin is krijgt mijn stem. Denk ik.

tanger'73
26-05-10, 17:10
De nederlandse politiek is toch geen reet waard en na 9 juni zal er toch niet veel veranderen. Dus bespaar je de moeite om te kijken naar politici wie het verste pissen.

fisherman1969
26-05-10, 17:25
De nederlandse politiek is toch geen reet waard en na 9 juni zal er toch niet veel veranderen. Dus bespaar je de moeite om te kijken naar politici wie het verste pissen.

Snap niet waarom jij dan zoveel ophef maakt over WILDERS!
Zoals ik al maanden geleden voorspelde *)gaat hij af als een gieter .

Nu Cohen ook afzakt als een gieter lul je er overheen .
:watte?:
Over ver pissen gesproken :)
vanavond is er weer een debat.

Misschien wil JOB vanavond toch maar weer terug naar Afghanistan
(als het maar stemmen opleverd ) want hij wil Premier worden ,ja dan ga zelfs als het moet theedrinken, desnoods in het bejaarden tehuis.

*) Verkiezingen Europarlement

tanger'73
26-05-10, 17:27
Snap niet waarom jij dan zoveel ophef maakt over WILDERS!
Zoals ik al maanden geleden voorspelde *)gaat hij af als een gieter .

Nu Cohen ook afzakt als een gieter lul je er overheen .
:watte?:
Over ver pissen gesproken :)
vanavond is er weer een debat.

Misschien wil JOB vanavond toch maar weer terug naar Afghanistan
(als het maar stemmen opleverd ) want hij wil Premier worden ,ja dan ga zelfs als het moet theedrinken, desnoods in het bejaarden tehuis.

*) Verkiezingen Europarlement

'K zal de laatste zijn die ergens ophef over maak, dat doen normaal gasten die hier op maroc.nl niks te zoeken hebben.

mark61
26-05-10, 17:47
Niets verfrissender dan een politicus zonder vlotte babbel. Lijkt net of het iemand is die wel es nadenkt.

'Debatteren' kan je zo'n kleutervertoning niet noemen.

fisherman1969
26-05-10, 17:59
'K zal de laatste zijn die ergens ophef over maak, dat doen normaal gasten die hier op maroc.nl niks te zoeken hebben.

Het antwoord van jou bevestigd je verborgen antipathie tegen de zgn gasten (die je overigens niet bij naam noemt).
Je vergeet blijkbaar de doelstelling van deze site :watte?:
Als die gasten er niet waren had je niks meer om kommentaar op te geven ,want dan was je het roerend *) met elkaar eens geweest ,
of besef je dat ook niet ?

*) m.u.v de Sjihieten en Soenieten die slaan al eeuwenlang elkaars harsenen in om gelijk te krijgen in ,,geloofsquesties ,, :tik:

tanger'73
26-05-10, 18:30
Het antwoord van jou bevestigd je verborgen antipathie tegen de zgn gasten (die je overigens niet bij naam noemt).
Je vergeet blijkbaar de doelstelling van deze site :watte?:
Als die gasten er niet waren had je niks meer om kommentaar op te geven ,want dan was je het roerend *) met elkaar eens geweest ,
of besef je dat ook niet ?

*) m.u.v de Sjihieten en Soenieten die slaan al eeuwenlang elkaars harsenen in om gelijk te krijgen in ,,geloofsquesties ,, :tik:

Lekker belangrijk, zeg voor het geval je het nog niet wist. 'K zit hier in eerste instantie uitsluitend voor mijn plezier en ten tweede het hier een op allochtonen, marokkanen gerichte zaak is, en al het overige kan mij een worst wezen.

tanger'73
26-05-10, 18:34
cohen had gewoon in amsterdam moeten blijven en zich geen oor laten aannaaien door die poepluier verschoner Bos.

fisherman1969
26-05-10, 22:03
Lekker belangrijk, zeg voor het geval je het nog niet wist. 'K zit hier in eerste instantie uitsluitend voor mijn plezier en ten tweede het hier een op allochtonen, marokkanen gerichte zaak is, en al het overige kan mij een worst wezen.

DAT WAS NIET DE ,,OPZET ,, VAN DEZE SITE !
Die overigens juist iedereen welkom heet om te discusseren ,en de mensen beter tot elkaar te brengen.
Ik ben meer over Marokko en de Islam te weten gekomen , dank zij deze site!
Ook heb ik een KORAN *), en heb Marokko beter leren kennen (landkaart)
kortom zo leer je ook de mensen beter kennen, die oorsprongkelijk uit Marokko afkomstig zijn .
Verder ben ik onpartijdig en zeg wat ik denk , dat het niet altijd bij iedereen in de smaak valt is logisch .
Het verschil tussen jou en mij is juist die WORST denk ik .

Gekregen van een Marokkaanse Nederlander ,en ben hem er zeer erkentelijk voor , een prachtig geschenk !:duim:
Anders had ik zeker een Koran gekocht want wil je de mensen leren kennen moet je ook geintresseerd zijn in hun geloof , hun roots enz .

tanger'73
26-05-10, 23:05
DAT WAS NIET DE ,,OPZET ,, VAN DEZE SITE !
Die overigens juist iedereen welkom heet om te discusseren ,en de mensen beter tot elkaar te brengen.
Ik ben meer over Marokko en de Islam te weten gekomen , dank zij deze site!
Ook heb ik een KORAN *), en heb Marokko beter leren kennen (landkaart)
kortom zo leer je ook de mensen beter kennen, die oorsprongkelijk uit Marokko afkomstig zijn .
Verder ben ik onpartijdig en zeg wat ik denk , dat het niet altijd bij iedereen in de smaak valt is logisch .
Het verschil tussen jou en mij is juist die WORST denk ik .

Gekregen van een Marokkaanse Nederlander ,en ben hem er zeer erkentelijk voor , een prachtig geschenk !:duim:
Anders had ik zeker een Koran gekocht want wil je de mensen leren kennen moet je ook geintresseerd zijn in hun geloof , hun roots enz .


nou erg leuk voor je dat je er zo over denkt, ik daarentegen ben hier dankzij velen helaas minder over Marokkanen en zeker de islam te weten gekomen.

Soldim
27-05-10, 07:03
Niets verfrissender dan een politicus zonder vlotte babbel. Lijkt net of het iemand is die wel es nadenkt.

'Debatteren' kan je zo'n kleutervertoning niet noemen.


Volgens Rob Wijnberg:



Politiek is tennis

De timing had niet slechter gekund. Net nu de verkiezingsdebatten in volle hevigheid zijn losgebarsten, is in Frankrijk Roland Garros van start gegaan. Drie dagen lang heb ik non-stop tussen politiek en tennis gezapt en moet nu tot mijn schrik bekennen: ik zie het verschil niet meer.

Het gaat van: links, rechts, links, rechts – maar dan tien keer zo snel, waardoor het veel minder leuk is om naar te kijken. Zag je vroeger nog wel eens een bedachtzame rally vanaf de baseline, nu is het vooral serve and volley wat de klok slaat: een lijsttrekker gooit een balletje op, mept zo hard hij kan richting zijn tegenstander en rent vervolgens als een kip zonder kop naar de media. Is hij te laat, dan is de kans groot dat hij met één rake klap ter linker- of rechterzijde gepasseerd wordt; is hij op tijd, dan is het punt zo goed als zeker binnen.


Hop, weer vijftien zetels erbij.

Ontstaat er onverhoopt toch een rally, dan begint het vuile spel bovendien pas echt: iedere bal wordt tegenwoordig met zoveel mogelijk spin geslagen – in de hoop dat de stuit verkeerd wordt ingeschat. De spindoctors, ook wel ballenjongens genoemd, verzamelen na ieder punt als gekken de misgeslagen ballen – om daarna weer op hun hurken bij het net te gaan zitten alsof ze er niet zijn. Heeft een speler geen munitie meer, dan werpen ze snel een oneliner toe – of een handdoekje tegen het zweten.

De journalisten rondom de baan aanschouwen dit spel aandachtig. Hun ogen zijn allemaal op dat ene balletje gericht. Valt-ie volgens hen buiten de lijnen, dan schrééuwen ze het uit – maar de baan oplopen om te controleren of het ook echt klopt, doen ze nooit. Dat mag namelijk alleen de umpire, Maurice de Hond, die na ieder punt even de tussenstand voorleest. Wordt de score betwist, dan wordt het CPB ingeschakeld, beter bekend als Hawk-Eye: het meetsysteem waarvan niemand precies weet hoe het werkt, maar dat niettemin voetstoots voor waar wordt aangenomen – al naar gelang de uitslag uiteraard. Het journaal maakt er keurig melding van en laat, in de samenvatting, alleen nog even de breekpunten zien.

En het publiek? Dat kijkt hoofdschuddend toe.

nrc.next

mark61
27-05-10, 07:15
Volgens Rob Wijnberg:



nrc.next

Just.