PDA

Bekijk Volledige Versie : Should we bomb the United States?



Olive Yao
27-05-10, 12:57
[My ultimatum:

The USA must give up all their weapons of mass destruction by january 1 2011. Since the U. S. invasion in Iraq, we know that the possession of weapons of mass destruction is considered a legitimate reason for bombing a state.]

Abu_Hurayrah
27-05-10, 13:02
My ultimatum:

The USA must give up all their weapons of mass destruction by january 1 2011. Since the U. S. invasion in Iraq, we know that the possession of weapons of mass destruction is considered a legitimate reason for bombing a state.

An ultimatum of justice, add to it all other countries on the world who possess that kind of stuff.

Olive Yao
27-05-10, 13:03
advertisement

Support the National Rifle Association!

For partly thanks to the NRA, backward american primitives all carry guns, with which they kill each other.
So make a donation!

Olive Yao
27-05-10, 13:05
uit Newspeak in the 21st century, Targeting Iran p. 162 (2009):


At the top of the emailed version of the June 21, 2007 edition of the New York Times, this “advertisement” appeared in large red letters:

Should We Bomb Iran? Vote in This Urgent Poll

Questions for American readers to fill in over their ham and eggs included:

“Do you believe Iran poses a greater threat than Saddam Hussein did before the Iraq war?”
“Who should undertake military action against Iran first? U. S. Israel. Neither country”

We can guess the reaction in Washington if the Teheran Times published a poll asking: “Should We Bomb The United States?”

Another actual question asked: “Do you believe U. S. efforts to contain Iran's nuclear weapons program are working?”
In fact there was, and is, no evidence that Iran has a nuclear weapons program.

After completing the questionnaire, readers were automatically directed to a special offer for an “emergency radio”:

Homeland Security Alert. Dear NewsMax Reader: The Department of Homeland Security advises all Americans to have an emergency radio. An emergency radio should work on battery or hand power. Emergency radio is a vital link to keep you informed during power outrages, hurricanes, tornadoes, earthquakes, terrorism events and other disasters.

Tomas
27-05-10, 13:19
Beetje sneue poll, Olive.

Olive Yao
27-05-10, 13:21
Beetje sneue poll, Olive.

Ja, vind ik ook van de New York Times.

Tomas
27-05-10, 13:24
Ja, vind ik ook van de New York Times.

Waarom plaats je 'm dan? Je kant toch ook simpel kort in eigen woorden Bush' hypocrisie uitleggen. Klaar.

Olive Yao
27-05-10, 13:28
Waarom plaats je 'm dan? Je kant toch ook simpel kort in eigen woorden Bush' hypocrisie uitleggen. Klaar.

Ja, weer mee eens, precies wat ik doe. En tegelijk pak ik Slinger nog even mee.

Tomas
27-05-10, 13:29
Ja, weer mee eens, precies wat ik doe.

Oh, ok. Komt niet over. Blijf 't een beetje ver van de realiteit show zo.

Olive Yao
27-05-10, 13:41
Oh, ok. Komt niet over. Blijf 't een beetje ver van de realiteit show zo.

De enquête in de New York Times en targeting Iran zijn wel de realiteit.

John2
27-05-10, 13:52
Een zeer domme topic titel................
Ik raad je aan ook nooit naar Amerika te gaan na deze topic om enkele maanden verhoor te besparen.:duim:

Abu_Hurayrah
27-05-10, 13:54
Een zeer domme topic titel................

Ze doet de bedreigers van Iran na om ons een spiegel voor te houden.


Ik raad je aan ook nooit naar Amerika te gaan na deze topic om enkele maanden verhoor te besparen.:duim:

Haha.

Ron Haleber
27-05-10, 14:11
Ik vond de grap ook sneu...
En maakte er een grapje van nav de fundamentalist hier...
Maar ja islam-fundamentalisme is heilig - dat weten we al van ...
En dus werd mijn post geschrapt!:fpetaf:

Olive Yao
27-05-10, 14:13
Ze doet de bedreigers van Iran na om ons een spiegel voor te houden.

Idee gestolen, hoor. Maar betwijfel nu een beetje of mensen hun spiegelbeeld herkennen.





Ik raad je aan ook nooit naar Amerika te gaan na deze topic om enkele maanden verhoor te besparen.:duim:

Ja, dat zou daar kunnen beste John2, en we kennen de CIA verhoormethodes. Zag pas een shot van waterboarden. Zien is anders dan lezen.

Abu_Hurayrah
27-05-10, 14:25
Idee gestolen, hoor. Maar betwijfel nu een beetje of mensen hun spiegelbeeld herkennen.

Je hebt het niet gestolen, het is geen diefstal - want je hebt het vertaald naar Nederlandse woorden. Dus wat heb je dan gedaan? Je hebt ze na ge-aapt.

Met jouw uitleg en de reacties moet er wel een kwartje vallen. Voor hen bij wie dat niet zo is, stuit het teveel tegen het borst om de VS in het gedrang te brengen.

Dit laat onverlet dat het ethisch gezien niet zuiver is om zo'n vraag te stellen, ook niet om een spiegel voor te houden. Omdat er teveel leed achter schuil kan gaan - dat de Amerikanen dat soort leed tot een belangrijke economische industrie hebben omgetoverd laat zien hoe "normaal" dit soort vragen voor hen geworden zijn. Ze hechten daarmee te weinig waarde aan niet-Amerikaans leven.

John2
27-05-10, 14:40
=Olive Yao;4353726]Idee gestolen, hoor. Maar betwijfel nu een beetje of mensen hun spiegelbeeld herkennen.

Ik denk dat als jij het artikel in de oorspronkelijke staat had geplaatst je waarschijnlijk positieve reacties had gekregen, nu ziet ieder het als een misselijke grap en sommigen zullen hier meer inzien.


Ja, dat zou daar kunnen beste John2, en we kennen de CIA verhoormethodes. Zag pas een shot van waterboarden. Zien is anders dan lezen.
Waterboarding is in verhouding van andere militaire verhoor technieken nog humaan en wordt zelfs binnen onze strijdkrachten toegepast tot 1978 om informatie los te krijgen als het gewone verhoor niet lukt.
Nu mogen deze technieken alleen worden toegepast in oorlogstijd of als er een groot gevaar dreigt voor het koninkrijk der Nederlanden, zoals bijvoorbeeld terroristische dreiging.

John2
27-05-10, 14:42
Ik vond de grap ook sneu...
En maakte er een grapje van nav de fundamentalist hier...
Maar ja islam-fundamentalisme is heilig - dat weten we al van ...
En dus werd mijn post geschrapt!:fpetaf:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het bestuur van Maroc.nl zal reageren als ze deze topic titel lezen?

Olive Yao
27-05-10, 14:47
... En ik betwijfel of mensen hun spiegelbeeld willen herkennen. Vermoedelijk vinden ze dat hun spiegelbeeld hun morele superioriteit mist.

Abu_Hurayrah
27-05-10, 14:50
Je hebt het niet gestolen, het is geen diefstal - want je hebt het vertaald naar Nederlandse woorden. Dus wat heb je dan gedaan? Je hebt ze na ge-aapt.

Met jouw uitleg en de reacties moet er wel een kwartje vallen. Voor hen bij wie dat niet zo is, stuit het teveel tegen het borst om de VS in het gedrang te brengen.

Dit laat onverlet dat het ethisch gezien niet zuiver is om zo'n vraag te stellen, ook niet om een spiegel voor te houden. Omdat er teveel leed achter schuil kan gaan - dat de Amerikanen dat soort leed tot een belangrijke economische industrie hebben omgetoverd laat zien hoe "normaal" dit soort vragen voor hen geworden zijn. Ze hechten daarmee te weinig waarde aan niet-Amerikaans leven.

Oh je hebt het wel gestolen, oeps, ik dacht dat je het had vertaald, het Engelse taal-imperialisme krijgt de schuld. :watte?:

Olive Yao
27-05-10, 15:00
(...) Dit laat onverlet dat het ethisch gezien niet zuiver is om zo'n vraag te stellen, ook niet om een spiegel voor te houden. Omdat er teveel leed achter schuil kan gaan - dat de Amerikanen dat soort leed tot een belangrijke economische industrie hebben omgetoverd laat zien hoe "normaal" dit soort vragen voor hen geworden zijn. Ze hechten daarmee te weinig waarde aan niet-Amerikaans leven.

Beste Abu_Hurayrah, serieuze reactie. :duim:

Bij het ethisch gehalte en de goede smaak van het stellen van de vraag en bij de enquête op zich kun je inderdaad een vraagteken zetten. Maar in de context lijkt een spiegel voorhouden me toch gepast?


We can guess the reaction in Washington if the Teheran Times published a poll asking: “Should We Bomb The United States?”

Niet alleen in Washington, ook op maroc, de ene post na de andere. Bevestigt een van mn punten.

Abu_Hurayrah
27-05-10, 15:05
Beste Abu_Hurayrah, serieuze reactie. :duim:

Bij het ethisch gehalte van het stellen van de vraag op zich kun je inderdaad een vraagteken zetten. Maar in de context lijkt een spiegel voorhouden me toch terecht?

Beste Olive Yao,

Ja met de context van de reacties erbij wel, maar voor iemand die alleen de titel en poll leest kan het anders uitpakken.

StevieK
27-05-10, 15:45
Oh, ok. Komt niet over. Blijf 't een beetje ver van de realiteit show zo.

Een beetje dom om zo'n poll te plaatsen, ik weet niet wat ze ermee wilt bereiken, wie weet binnenkort in de Telegraaf.

ELdorado
27-05-10, 20:05
!!!!!!!!!!!!! :lol:

Is this some kindda silly pathetic tragic_hilarious :lol: unrealistic .... joke ????


Besides:

Al Qaeda had already "bombed" the US , so they say : I don't believe a thing 'bout it ! :lol: = a US fabrication to stop & demonize that massive muslims' awakening of that time , to revive the dead "modernism, enlightenment ...= in order to better hide all those western moral ideological political economical & other western fundamental bankrupcies from the watching public eye ...= a sophistiacetd distraction ...!

The people will know the truth 'bout that all , soon enough ...