PDA

Bekijk Volledige Versie : Hero Brinkman: Jullie zijn hier te gast



IbnRushd
29-05-10, 23:42
Hero Brinkman: Jullie zijn hier te gast

AMSTERDAM - ''Jullie zijn hier te gast. We hebben hier een Nederlandse cultuur en die willen we houden. We willen niet dat allerlei invloeden aan die cultuur gaan knibbelen en dat gaat ook niet gebeuren.''

Dat zei PVV-Kamerlid Hero Brinkman zaterdagavond tijdens een debat tussen enkele jonge PVV-aanhangers en (voornamelijk Marokkaans-Nederlandse) jongeren van het bekende jongerencentrum Argan in Amsterdam. Brinkman was daarbij omdat hij een jongerenafdeling van de PVV wil oprichten.

De politicus deed zijn uitspraken tijdens een discussie over de vraag of de multiculturele samenleving een verrijking voor Nederland is. Een andere deelnemer aan het debat wierp woedend tegen dat er nu eenmaal moslims zijn in Nederland en dat ook zij een plek verdienen. ''Jij hebt niet meer recht op jouw cultuur dan ik. Loop naar de hel met je integratie.''

Gevaar

''De jongeren van de PVV willen niet dat we integreren, maar dat we assimileren'', stelde een ander. ''Eigenlijk wil je dat we ons haar ook blond verven zoals je leidsman in Den Haag.''

Een van de jonge PVV-aanhangers betoogde tijdens het uiterst felle debat dat de islam hoe dan ook een gevaar is voor de westerse samenleving en dat er geen stromingen van die religie zijn die in Nederland zouden kunnen aarden. ''Er bestaat geen fundamentalistische of gematigde versie van de islam. De islam is de islam.''

Barmhartig

Verschillende andere deelnemers probeerden hem van het tegendeel te overtuigen. ''Ik ben een Marokkaan. Ik ben een moslim. Maar ik ben ook bang voor die gasten in Saoedi-Arabië. Ik wil ook gewoon met mijn meisje naar de bioscoop zonder stokslagen te krijgen'', aldus een van hen.

Een ander nodigde de PVV-aanhangers uit bij hem thuis te komen eten. ''Als jullie dan nog zeggen dat de islam niet barmhartig is, weet ik het ook niet meer.''

Nederlandse cultuur

En daar bleef de kritiek op de PVV niet bij. Een deelnemer zei dat de partij de mond vol heeft van de Nederlandse cultuur, maar zelf wil tornen aan typisch Nederlandse waarden als gelijke behandeling. ''Zij willen echt een hele grote verandering teweeg brengen.''

Bij aanvang van het debat kreeg Brinkman als dank voor zijn komst een Marokkaanse theepot. Erg dankbaar toonde hij zich niet. Want, zo zei hij, het presentje was immers afkomstig van een door de belastingbetaler gefinancierd jongerencentrum en dus ''een cadeau uit eigen zak''. ''U weet ons standpunt over dit soort multiculti knuffelclubs. Die willen we afschaffen.''

(ANP) 29/05/10 21u59

Bron: ad.nl


Ben benieuwd naar de reacties van pvv-leden als Pizzaman, Joh2, Super_ick, etc.?

tanger'73
30-05-10, 01:01
ah zo, te gast? wist niet dat gasten omwille van de gastvrijheid dat ze kennelijk van hero hier al jaren genieten alsnog volop belastingen moeten afdragen? Hij bedoelt zeker te gast bij hem thuis? Ja alleen dronkemannen zijn nou eenmaal bij hem welkom.

tanger'73
30-05-10, 01:16
Bovendien hebben gasten recht op een goede gastheer of waard, ongeacht diens gasten moeilijkheden veroorzaken. Dat is hero overduidelijk niet, laat hem maar lekker eerst stage gaan lopen bij een goed hotel om te ontdekken hoe men met gasten omgaat.

Joesoef
30-05-10, 07:16
De nieuwe Le Pen.

Gaat gezellig worden zometeen.

Bart.NL
30-05-10, 10:18
Toen ik in Enschede op de campus woonde, ergerde ik me wel eens aan het gedrag van bepaalde randstedelingen. Toen dacht ik: "Jullie zijn hier te gast en mogen wel wat meer respect tonen voor de mensen hier wonen". Hun verblijf daar was tijdelijk dus zij waren echt te gast. Wie de schoen past, trekt hem maar aan.

John2
30-05-10, 10:20
[QUOTE=IbnRushd;4355162]Hero Brinkman: Jullie zijn hier te gast

AMSTERDAM - ''Jullie zijn hier te gast. We hebben hier een Nederlandse cultuur en die willen we houden. We willen niet dat allerlei invloeden aan die cultuur gaan knibbelen en dat gaat ook niet gebeuren.''

Dat zei PVV-Kamerlid Hero Brinkman zaterdagavond tijdens een debat tussen enkele jonge PVV-aanhangers en (voornamelijk Marokkaans-Nederlandse) jongeren van het bekende jongerencentrum Argan in Amsterdam. Brinkman was daarbij omdat hij een jongerenafdeling van de PVV wil oprichten.
Ik denk dat ieder Nederlander deze wens heeft en denk dat deze wens te vaak verkeerd wordt begrepen en te licht wordt opgevat door onze medelanders, immers hoe vaak tijdens onze nationale feestdagen horen wij niet dat op scholen kerstfeest wordt verboden, zwartepieten gekleurd moeten zijn, de pinksterdagen moet worden ingeleverd voor een vrije dag met het suikerfeest, enz. enz.
Dan is het niet raar dat de bevolking hier tegen protesteert en op een gegeven moment roept 'stop wij waren hier het eerst', ook mij bekruipt soms dit gevoel dat het de wens is van de Moslim-gemeenschap ons rechten te ontnemen om zelf rechten te verwerven, door te zeggen "ja maar Christenen of Nederlanders hebben dit recht ook en wij eisen deze rechten ook voor ons geloof" en dan hierbij niet denkende dat wij eeuwen hebben gevochten en gestreden voor deze rechten die wij nu hebben, dat dit een evolutie is van eeuwen en niet zo maar even in een paar jaar kan worden veranderd, dit moet groeien stap voor stap zodat de mens er aan kan wennen en het psychologisch effect klein is en blijft.
Ik kan nog honderden voorbeelden aanhalen waarin bijvoorbeeld de Islam door positieve discriminatie zaken voor elkaar krijgen die een Nederlander nooit zou zijn gelukt volgens de wetten die hier gelden.
Dit gaat zelfs zover dat er meerdere wetten worden overtreden door deze positieve discriminatie.


De politicus deed zijn uitspraken tijdens een discussie over de vraag of de multiculturele samenleving een verrijking voor Nederland is. Een andere deelnemer aan het debat wierp woedend tegen dat er nu eenmaal moslims zijn in Nederland en dat ook zij een plek verdienen. ''Jij hebt niet meer recht op jouw cultuur dan ik. Loop naar de hel met je integratie.''
Hier zie je weer eens een uitspraak waardoor de Moslims zich plaatsen buiten een discussie, ten eerste je zegt niet in een discussie tegen iemand "loop naar de hel" ten tweede toon hij blijk dat hij integratie totaal niet begrijpt door alleen al te stellen dat hij denkt dat de Nederlanders meer rechten hebben dan hij zou hebben, had hij gekeken of zich enig sinds verdiept in de materie had hij gezien dat mensen die integreren meer rechten hebben en krijgen, om te kunnen integreren binnen de samenleving.
Misschien een idee om deze voordelen weg te halen als de groep waarom het gaat toch deze integratie niet wenst.


Gevaar

''De jongeren van de PVV willen niet dat we integreren, maar dat we assimileren'', stelde een ander. ''Eigenlijk wil je dat we ons haar ook blond verven zoals je leidsman in Den Haag.''
Zie dat de allochtone jongeren veel vrije tijd hebben om tv te kijken of nog steeds het gevoel van dictatuur met zich meedragen uit het land waar ze vandaan komen, juist hier in Nederland heerst vrijheid van persoon dus hoe dom ben je dan te spreken over assimileren?


Een van de jonge PVV-aanhangers betoogde tijdens het uiterst felle debat dat de islam hoe dan ook een gevaar is voor de westerse samenleving en dat er geen stromingen van die religie zijn die in Nederland zouden kunnen aarden. ''Er bestaat geen fundamentalistische of gematigde versie van de islam. De islam is de islam.''
Ergens heeft deze jongen gelijk, door te stellen dat de "Islam" een gevaar is voor de samenleving zoals wij hem kennen hier in Nederland, gezien de feiten die afspelen in de Moslim landen en zaken die staan in de Koran, maar gelukkig is het niet de Islam maar de Moslim die hem moet uitvoeren en die zijn hier in Nederland op een uitzondering na gematigd.
Al moet ik toegeven dat de laatste 10 jaar ook hier veranderingen plaats vinden die verontrustend zijn, de Norm en het respect naar elkaar heeft de waarden doen verlagen tot een gevaarlijk en onaanvaardbaar niveau.


Barmhartig
Verschillende andere deelnemers probeerden hem van het tegendeel te overtuigen. ''Ik ben een Marokkaan. Ik ben een moslim. Maar ik ben ook bang voor die gasten in Saoedi-Arabië. Ik wil ook gewoon met mijn meisje naar de bioscoop zonder stokslagen te krijgen'', aldus een van hen.
Compliment voor deze Marokkaan ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel er hier op de site er net zo overdenken?


Een ander nodigde de PVV-aanhangers uit bij hem thuis te komen eten. ''Als jullie dan nog zeggen dat de islam niet barmhartig is, weet ik het ook niet meer.''
Ook hier iemand die het probleem volledig erkend en overziet, immers onbekend is onbemind.


Nederlandse cultuur

En daar bleef de kritiek op de PVV niet bij. Een deelnemer zei dat de partij de mond vol heeft van de Nederlandse cultuur, maar zelf wil tornen aan typisch Nederlandse waarden als gelijke behandeling. ''Zij willen echt een hele grote verandering teweeg brengen.''
Noem mij één ding op die de PVV zou willen veranderen wat de Nederlandse cultuur niet ten goede zou komen?


Bij aanvang van het debat kreeg Brinkman als dank voor zijn komst een Marokkaanse theepot. Erg dankbaar toonde hij zich niet. Want, zo zei hij, het presentje was immers afkomstig van een door de belastingbetaler gefinancierd jongerencentrum en dus ''een cadeau uit eigen zak''. ''U weet ons standpunt over dit soort multiculti knuffelclubs. Die willen we afschaffen.''

(ANP) 29/05/10 21u59

Bron: ad.nl
Waardoor de trend direct was gezet :hihi:



Ben benieuwd naar de reacties van pvv-leden als Pizzaman, Joh2, Super_ick, etc.?
Voorin genomen gedachten van iemand die de andere mens niet kent, een moderator onwaardig die geen vooroordelen mag hebben of uiten over de prikkers hier.

John2
30-05-10, 10:23
Bovendien hebben gasten recht op een goede gastheer of waard, ongeacht diens gasten moeilijkheden veroorzaken. Dat is hero overduidelijk niet, laat hem maar lekker eerst stage gaan lopen bij een goed hotel om te ontdekken hoe men met gasten omgaat.

Oei, Tanger ik denk als je deze vergelijking wens te maken dat 50% het hotel werden uitgezet wegens overlast, zou zeggen pak vast je koffer, vliegtuig staat gereed.

mark61
30-05-10, 10:36
Ik denk dat ieder Nederlander deze wens heeft en denk dat deze wens te vaak verkeerd wordt begrepen en te licht wordt opgevat door onze medelanders, immers hoe vaak tijdens onze nationale feestdagen horen wij niet dat op scholen kerstfeest wordt verboden, zwartepieten gekleurd moeten zijn, de pinksterdagen moet worden ingeleverd voor een vrije dag met het suikerfeest, enz. enz.

Bron? Je kletst weer uit je nek. Hoe kan het ook anders.


Ik kan nog honderden voorbeelden aanhalen waarin bijvoorbeeld de Islam door positieve discriminatie zaken voor elkaar krijgen die een Nederlander nooit zou zijn gelukt volgens de wetten die hier gelden.
Dit gaat zelfs zover dat er meerdere wetten worden overtreden door deze positieve discriminatie.

Noem eens wat op?


Ergens heeft deze jongen gelijk, door te stellen dat de "Islam" een gevaar is voor de samenleving zoals wij hem kennen hier in Nederland,

Waar blijkt dat uit? Je kletst.


Noem mij één ding op die de PVV zou willen veranderen wat de Nederlandse cultuur niet ten goede zou komen?

Wat is 'de Nederlandse cultuur'?



Voorin genomen gedachten van iemand die de andere mens niet kent, een moderator onwaardig die geen vooroordelen mag hebben of uiten over de prikkers hier.

Wat stem jij dan?

John2
30-05-10, 11:15
[QUOTE=mark61;4355302][quote=John2;4355298]

Bron? Je kletst weer uit je nek. Hoe kan het ook anders.
Gekleurde Pieten
zo maar even een bron (http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article580799.ece/NPS_schrikt_van_heftige_reacties_op_gekleurde_Zwar te_Pieten)
Verbod op kerstfeest op scholen;
Zo maar even een bron (http://www.amsterdampost.nl/kerstboom-haagse-hoge-school-mag-niet-van-moslims/)
Opgeven Pinksterdag;
Zo maar even een bron (http://www.elsevier.nl/web/1095488/Nieuws/Nederland/CNV-wil-Pinksteren-inruilen-voor-Suikerfeest.htm)
En jij zegt dat ik klets uit mijn nek, man jij bent wereldvreemd en weet niet wat er speelt in Nederland laat staan in de Wereld.


Noem eens wat op?
Starten eigen bedrijf zonder vakbekwaamheid.
Vrijstelling van diverse gunningen zoals hinder wet, vestiging wetten, als het gaat om culturele gebouwen of festiviteiten.
Vrijstelling schoonheid commissie bij bouw van culturele gebouwen.
Moet ik nog verder doorgaan?


Waar blijkt dat uit? Je kletst.
Hoef alleen maar aan te halen de dreiging van een aanslag op het Nederlands elftal of supporters in Afrika.
De aanslag op van Gogh.
De moord op moeder en kinderen in Enschede paar weken geleden.
Alles in naam van de Islam, niet in naam van het grootste deel van de Moslims die hier zijn, al toont een enkeling toch positieve gedachten bij deze gruwel daden.


Wat is 'de Nederlandse cultuur'?
De Nederlandse cultuur zoals ik hem wenst is, dat mijn vrouw niet wordt uit gemaakt voor hoer als ze afwijst met een ander te dansen.
Dat mensen die hun werk moeten doen zoals brandweer, politie, ziekenwagen en personeel hun werk kunnen uitvoeren zonder te worden lastig gevallen door tuig.
Dat ik, mijn kinderen en kleinkinderen in de toekomst nog kunnen genieten van hollandse tradities zoals kerst, sinterklaas, paasvuur, dauwtrappen etc.
Wapperende haren in een westenwind, rood/wit/blauw in stok op nationale feestdagen.
Respect naar en krijgen van de mensen met wie je omgaat.
S'avonds veilig op straat kunnen lopen voor iedereen.
En zo kan ik uren doorgaan Mark wat zeg ik dagen.............


Wat stem jij dan?
SP, ik help mee de rotzooi op te ruimen............en jij?:fpetaf:

Slinger
30-05-10, 11:18
rood/wit/blauw in stok op nationale feestdagen.


Nou heb je Mark in de gordijnen. Rood-wit-blauw, daar kan hij niet tegen.

fisherman1969
30-05-10, 11:20
Hero Brinkman: Jullie zijn hier te gast

AMSTERDAM - ''Jullie zijn hier te gast. We hebben hier een Nederlandse cultuur en die willen we houden. We willen niet dat allerlei invloeden aan die cultuur gaan knibbelen en dat gaat ook niet gebeuren.''

Dat zei PVV-Kamerlid Hero Brinkman zaterdagavond tijdens een debat tussen enkele jonge PVV-aanhangers en (voornamelijk Marokkaans-Nederlandse) jongeren van het bekende jongerencentrum Argan in Amsterdam. Brinkman was daarbij omdat hij een jongerenafdeling van de PVV wil oprichten.

De politicus deed zijn uitspraken tijdens een discussie over de vraag of de multiculturele samenleving een verrijking voor Nederland is. Een andere deelnemer aan het debat wierp woedend tegen dat er nu eenmaal moslims zijn in Nederland en dat ook zij een plek verdienen. ''Jij hebt niet meer recht op jouw cultuur dan ik. Loop naar de hel met je integratie.''

Gevaar

''De jongeren van de PVV willen niet dat we integreren, maar dat we assimileren'', stelde een ander. ''Eigenlijk wil je dat we ons haar ook blond verven zoals je leidsman in Den Haag.''

Een van de jonge PVV-aanhangers betoogde tijdens het uiterst felle debat dat de islam hoe dan ook een gevaar is voor de westerse samenleving en dat er geen stromingen van die religie zijn die in Nederland zouden kunnen aarden. ''Er bestaat geen fundamentalistische of gematigde versie van de islam. De islam is de islam.''

Barmhartig

Verschillende andere deelnemers probeerden hem van het tegendeel te overtuigen. ''Ik ben een Marokkaan. Ik ben een moslim. Maar ik ben ook bang voor die gasten in Saoedi-Arabië. Ik wil ook gewoon met mijn meisje naar de bioscoop zonder stokslagen te krijgen'', aldus een van hen.

Een ander nodigde de PVV-aanhangers uit bij hem thuis te komen eten. ''Als jullie dan nog zeggen dat de islam niet barmhartig is, weet ik het ook niet meer.''

Nederlandse cultuur

En daar bleef de kritiek op de PVV niet bij. Een deelnemer zei dat de partij de mond vol heeft van de Nederlandse cultuur, maar zelf wil tornen aan typisch Nederlandse waarden als gelijke behandeling. ''Zij willen echt een hele grote verandering teweeg brengen.''

Bij aanvang van het debat kreeg Brinkman als dank voor zijn komst een Marokkaanse theepot. Erg dankbaar toonde hij zich niet. Want, zo zei hij, het presentje was immers afkomstig van een door de belastingbetaler gefinancierd jongerencentrum en dus ''een cadeau uit eigen zak''. ''U weet ons standpunt over dit soort multiculti knuffelclubs. Die willen we afschaffen.''

(ANP) 29/05/10 21u59

Bron: ad.nl


Ben benieuwd naar de reacties van pvv-leden als Pizzaman, Joh2, Super_ick, etc.?

Alleen dit citaat al zegt voor mij genoeg :
Bij aanvang van het debat kreeg Brinkman als dank voor zijn komst een Marokkaanse theepot. Erg dankbaar toonde hij zich niet. Want, zo zei hij, het presentje was immers afkomstig van een door de belastingbetaler gefinancierd jongerencentrum en dus ''een cadeau uit eigen zak''. ''U weet ons standpunt over dit soort multiculti knuffelclubs. Die willen we afschaffen.''


Wat een onbeschoft antwoord ! :boos:
Hier maak je geen vrienden mee.

super ick
30-05-10, 11:20
Super ick stemt PVV?

Als je de discussies een beetje had gevolgd had je diverse keren kunnen lezen dat dat niet zo is.

Jij bent een waardeloze moderator. Of je volgt de discussies niet of je probeerd, waarschijnlijk op basis van je vooroordelen, mij een politieke voorkeur aan te meten.
Super ick heeft kritiek dus die stemt PVV, is anti-islam en xenofoob.
Kennelijk blijft het lang in de genen zitten van mensen die onder regimes hebben geleefd die op die manier met hun andersdenkenden omgaan.
Klootzak!

John2
30-05-10, 11:25
Nou heb je Mark in de gordijnen. Rood-wit-blauw, daar kan hij niet tegen.
Tja dan moet ook hij als landverrader maar zijn koffers pakken en gewoon oprotten naar Turkije of Marokko alleen weet zeker dat ze hem daar ook niet willen hebben met zijn krom gelul, in een poging om dat land te moderniseren naar zijn eigen gedachten.
Als ik zijn stukjes lees krijg ik altijd een beeld van iemand met een snorretje en te roepen Sieg Heil Mark, misschien zou een DNA onderzoek ons iets wijzer maken van Hitler was net zo gek.

justus
30-05-10, 11:31
ah zo, te gast? wist niet dat gasten omwille van de gastvrijheid dat ze kennelijk van hero hier al jaren genieten alsnog volop belastingen moeten afdragen? Hij bedoelt zeker te gast bij hem thuis? Ja alleen dronkemannen zijn nou eenmaal bij hem welkom.

maak je niet te druk over HERO Brinkman...een kruising tussen flipje van de betuwe en eelco brinkman kan toch nooit wat zijn?
hij zit nog in het rechtse excuusstadium voor de vermaledijde import van de factor arbeid voor het grootkapitaal...die arbeiders waren hier ten slotte maar tijdelijk, te gast dus eigenlijk.... als ik 30 jaar lang dezelfde gasten in huis heb ga ik huur vragen of ik pleur ze eruit...kennelijk zijn het geen gasten meer maar 'krakers' of zo...hebben ze in iedergeval rechten. dat heeft flipje van de brinkman niet begrepen...

justus
30-05-10, 11:33
beste mark, positieve discriminatie bestaat niet. wat positief is voor de 1 is negatief voor de ander, dus positieve discriminatie=negatieve discriminatie= gewoon discriminatie= in strijd met de grondwet.
dus geen voortrekkerij van welke groep dan ook.

super ick
30-05-10, 11:40
Bovendien hebben gasten recht op een goede gastheer of waard, ongeacht diens gasten moeilijkheden veroorzaken. Dat is hero overduidelijk niet, laat hem maar lekker eerst stage gaan lopen bij een goed hotel om te ontdekken hoe men met gasten omgaat.

Haha, ik overnacht enkele dagen per maand in hotels. Ik heb toch wel wat gasten de deur gewezen zien worden. Wangedrag wordt niet getolereerd. Politie staat in no time voor de deur.

Ach die PVV.......... Overdrijven maakt de zaken duidelijk.
Mij baren de misdaadlijstjes in de grote steden zorgen en immigatie van kanslozen. Niet het geloof.
Of er moet ergens in de Koran staan dat moslims sigarenboertjes moeten beroven en westerse vrouwen lastig moeten vallen en uitschelden voor hoer.
De problemen met Antillianen ontkrachten die stelling. Zij staan op die lijstjes op menig onderdeel bovenaan!

Slinger
30-05-10, 12:05
Tja dan moet ook hij als landverrader maar zijn koffers pakken en gewoon oprotten naar Turkije of Marokko alleen weet zeker dat ze hem daar ook niet willen hebben met zijn krom gelul, in een poging om dat land te moderniseren naar zijn eigen gedachten.
Als ik zijn stukjes lees krijg ik altijd een beeld van iemand met een snorretje en te roepen Sieg Heil Mark, misschien zou een DNA onderzoek ons iets wijzer maken van Hitler was net zo gek.

Iran is zijn favoriete heilstaat.

HaasHaas
30-05-10, 12:12
lompe kwast. :slaap:

John2
30-05-10, 12:22
Iran is zijn favoriete heilstaat.

Dat overleeft hij niet daar is hij geestelijk te zwak voor.....................

Zie je hem al hangen aan de hydrolic kranen tussen de homo's en andere staatsvijandige lieden? :cool:

John2
30-05-10, 12:23
lompe kwast. :slaap:
Je bedoeld Mark???

The_Grand_Wazoo
30-05-10, 12:43
Wat is het toch een ontfatsoenlijke partij. Alleen de manier al waarop die Brinkman reageert op het cadeau dat hem wordt aangeboden. Benden alle peil.

The_Grand_Wazoo
30-05-10, 12:47
[quote][QUOTE=mark61;4355302]

Hoef alleen maar aan te halen de dreiging van een aanslag op het Nederlands elftal of supporters in Afrika.
De aanslag op van Gogh.
De moord op moeder en kinderen in Enschede paar weken geleden.
Alles in naam van de Islam, niet in naam van het grootste deel van de Moslims die hier zijn, al toont een enkeling toch positieve gedachten bij deze gruwel daden.



Vleesgeworden stompzinnigheid




De Nederlandse cultuur zoals ik hem wenst is, dat mijn vrouw niet wordt uit gemaakt voor hoer als ze afwijst met een ander te dansen.
Dat mensen die hun werk moeten doen zoals brandweer, politie, ziekenwagen en personeel hun werk kunnen uitvoeren zonder te worden lastig gevallen door tuig.
Dat ik, mijn kinderen en kleinkinderen in de toekomst nog kunnen genieten van hollandse tradities zoals kerst, sinterklaas, paasvuur, dauwtrappen etc.
Wapperende haren in een westenwind, rood/wit/blauw in stok op nationale feestdagen.
Respect naar en krijgen van de mensen met wie je omgaat.
S'avonds veilig op straat kunnen lopen voor iedereen.
En zo kan ik uren doorgaan Mark wat zeg ik dagen.............



Wat een domme triviale kletspraat. Het merendeel van wat je hier opsomt heeft niets met 'de' Nederlandse cultuur te maken, maar zijn fatsoensnormen die voor het overgrote deel universeel zijn.
Voor het overige gaat het om tradities die op geen enkele manier bedreigd worden.

The_Grand_Wazoo
30-05-10, 12:49
Tja dan moet ook hij als landverrader maar zijn koffers pakken en gewoon oprotten naar Turkije of Marokko alleen weet zeker dat ze hem daar ook niet willen hebben met zijn krom gelul, in een poging om dat land te moderniseren naar zijn eigen gedachten.
Als ik zijn stukjes lees krijg ik altijd een beeld van iemand met een snorretje en te roepen Sieg Heil Mark, misschien zou een DNA onderzoek ons iets wijzer maken van Hitler was net zo gek.

Landverrader?
Flikker nou gauw op.

Pizzaman
30-05-10, 12:53
Ach, ik zie dat het al snel weer verandert in een 'naampje noemen en ergens voor uitmaken' discussie.

Ik ga d'r dan ook niet teveel woorden aan vuil maken. John2 heeft het uitstekend verwoord.

Overigens ben ik in principe een SP-stemmer, echter dingen die ik in de randstad heb meegemaakt, nu is het dus PVV.
Er zijn de laatste jaren gewoon teveel moslims die de jihad prediken, verder gaan er hoge brdragen naar allerlei oneerlijke zaken - die we beter kunnen gebruiken voor de mensen die het WEL verdienen.


Verschillende andere deelnemers probeerden hem van het tegendeel te overtuigen. ''Ik ben een Marokkaan. Ik ben een moslim. Maar ik ben ook bang voor die gasten in Saoedi-Arabië. Ik wil ook gewoon met mijn meisje naar de bioscoop zonder stokslagen te krijgen'', aldus een van hen.

Typisch, die reactie had ik eigenlijk heel vaak verwacht in de afgelopen jaren, en dan ook betreffende idioten als ' de zittende advocaat' etcetera. Maar je hoort het heel weinig, ik heb zelfs het vermoeden dat deze Marokkaan nu ook beveiligd moet worden. Wanneer hebben we het hier zo ver dat stokslagen voorkomen.

Hero Brinkman is zo lomp als een honkbalknuppel (om maar even bij de stokslagen te blijven), Geert Wilders zo mogelijk nog harder - echter zijn zij niet de oorzaak van het probleem maar het gevolg.
het gevolg van jarenlang multikul knuffelen, en het binnehalen van achterlijke figuren als 'menslievend' bestempelen.

IMO kan het zo gewoon niet langer, overigens is de PVV wel meer dan alleen dat multikul gedoe.
Maar dat zal iedereen hier wel zo ONTZETTEND belangrijk vinden...

Voorbeeld:

Super ick heeft kritiek dus die stemt PVV, is anti-islam en xenofoob.

Kijk dat gezeur heb je dus altijd, iemand heeft ritiek op allochtonen ben je gelijk een Nazi Schwein, stem je PVV dan ben je de broer van Hitler.

Heel simpel - kijk wat al dat binnenhalen van onopgeleid krapuul kost, zie de resultaten:
het kost je nog veel meer aan allerlei 'kleine dingetjes'.
Die dingetjes waardoor ik uiteindelijk ben verhuisd uit Rotterdam.

Bedenk dan maar eens wat je wilt, de 'solidariteit' in stand houden met lui die het liefst in je nek zouden schijten en je vrouw en dochter hoer noemen, of dat je eind van de maand wat over zou houden om bijv. eens met je vrouw uit te gaan eten.

Ik weet het wel, en ik kies er dan ook openlijk voor. :fpetaf:
Doe d'r maar mee wat je wilt, 72 miljard in 10 jaar is een heleboel geld.
Liever aan iets nuttigs besteden dan aan de maatschappij verder te ontwrichten.

Pizzaman
30-05-10, 12:54
Wat is het toch een ontfatsoenlijke partij. Alleen de manier al waarop die Brinkman reageert op het cadeau dat hem wordt aangeboden. Benden alle peil.

Misschien had ie liever eenenvelop met inhoud gezien.
Het is bekend dat bij de PVV geen thee wordt gedronken. :cool:

The_Grand_Wazoo
30-05-10, 13:04
Misschien had ie liever eenenvelop met inhoud gezien.
Het is bekend dat bij de PVV geen thee wordt gedronken. :cool:

Als de man een greintje fatsoen in zijn donder had, dan had hij het cadeau met een vriendelijk woord geaccepteert. Maar nee, hij krijgt iets en beledigd de gever.
Dat is de ware Nederlandse cultuur: bot, kleinzielig en bekrompen.
Het is te onsmakelijk voor woorden.

mark61
30-05-10, 13:10
Gekleurde Pieten
zo maar even een bron (http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article580799.ece/NPS_schrikt_van_heftige_reacties_op_gekleurde_Zwar te_Pieten)
Verbod op kerstfeest op scholen;
Zo maar even een bron (http://www.amsterdampost.nl/kerstboom-haagse-hoge-school-mag-niet-van-moslims/)
Opgeven Pinksterdag;
Zo maar even een bron (http://www.elsevier.nl/web/1095488/Nieuws/Nederland/CNV-wil-Pinksteren-inruilen-voor-Suikerfeest.htm)
En jij zegt dat ik klets uit mijn nek, man jij bent wereldvreemd en weet niet wat er speelt in Nederland laat staan in de Wereld.

Waar zie jij 'verboden', hysterische leugenaar? Er zijn autonome beslissingen van schoolbesturen, er is discussie. Je liegt als je dat 'verboden' noemt. Nazitaal is dat.


Starten eigen bedrijf zonder vakbekwaamheid.
Vrijstelling van diverse gunningen zoals hinder wet, vestiging wetten, als het gaat om culturele gebouwen of festiviteiten.

Je bedoelt zoals SE Fireworks in Enschede? Donder toch op met je gelul.


Vrijstelling schoonheid commissie bij bouw van culturele gebouwen.
Moet ik nog verder doorgaan?


Je bedoelt dat er zomaar moskees mogen worden gebouwd? Of wat? Bron? Kan je wat concreter worden?


Hoef alleen maar aan te halen de dreiging van een aanslag op het Nederlands elftal of supporters in Afrika.

Fantasie. Je bedoelt die ene debiele Irakees. Goh.


De aanslag op van Gogh.

Het is jou na al die jaren nog niet duidelijk wat daar aan de hand was.


De moord op moeder en kinderen in Enschede paar weken geleden.

Huh? Bron?


Dat mensen die hun werk moeten doen zoals brandweer, politie, ziekenwagen en personeel hun werk kunnen uitvoeren zonder te worden lastig gevallen door tuig.

Dat zijn net zo goed Hollanders die dat doen. Hoek van Holland was Hollandse cultuur, moordende voetbalsupporters is Hollandse cultuur, potenrammen is Hollandse cultuur.

Je noemt nog steeds niet wat 'Hollandse cultuur' is, je zegt alleen maar wat het niet is.


Dat ik, mijn kinderen en kleinkinderen in de toekomst nog kunnen genieten van hollandse tradities zoals kerst, sinterklaas, paasvuur, dauwtrappen etc.

Dat wordt bedreigd? Geschifte idioot.



Wapperende haren in een westenwind, rood/wit/blauw in stok op nationale feestdagen.

Ah, je bent nu echt voor nazi aan het oefenen.

mark61
30-05-10, 13:11
Nou heb je Mark in de gordijnen. Rood-wit-blauw, daar kan hij niet tegen.

Nog zo'n debiel. Hoe is het met je Farsi, leugenaar?

Pizzaman
30-05-10, 13:11
Als de man een greintje fatsoen in zijn donder had, dan had hij het cadeau met een vriendelijk woord geaccepteert. Maar nee, hij krijgt iets en beledigd de gever.
Hij beledigde de gever niet. Hij wees er op dat de gever dit niet gaf.
Het 'cadeautje' was indirect afkomstig uit de staatsruif.

Overigens ook dom van de 'gevers'. Waarom hebben zij niet zelf iets gemaakt, dat zou bijvoorbeeld ook een theepot kunnen zijn, maar dan bijvoorbeeld zelf gekleid en in de oven afgebakken.

Wat had je dan verwacht? Waarom denk je dat ik de opmerking over 'de envelop' maak?




Dat is de ware Nederlandse cultuur: bot, kleinzielig en bekrompen.
Het is te onsmakelijk voor woorden.

Ik zal het even voor je omdraaien...
Dat is de ware moslim cultuur: als je uit de staatsruif kan halen, waarom dan zelf moeite doen?
Het is te onsmakelijk voor woorden.

PS: denk er even over na. :cool:
Het is me er niet om te doen jou de gordijnen in te jagen.

mark61
30-05-10, 13:12
Tja dan moet ook hij als landverrader maar zijn koffers pakken en gewoon oprotten naar Turkije of Marokko alleen weet zeker dat ze hem daar ook niet willen hebben met zijn krom gelul, in een poging om dat land te moderniseren naar zijn eigen gedachten.
Als ik zijn stukjes lees krijg ik altijd een beeld van iemand met een snorretje en te roepen Sieg Heil Mark, misschien zou een DNA onderzoek ons iets wijzer maken van Hitler was net zo gek.

:haha:

Slaat hier nazi-taal uit en noemt dan de ander een nazi :haha:

mark61
30-05-10, 13:14
Misschien had ie liever eenenvelop met inhoud gezien.
Het is bekend dat bij de PVV geen thee wordt gedronken. :cool:

Walgelijk onbeschoft gedrag, beneden elk peil. Als dit de Hollandse beschaving is die hij wil verdedigen, godallemachtig.

Jij vindt het totaal normaal, hè? Zijn jouw ouders ook zo?

Ik begrijp oprecht niet hoe mensen zo kunnen zijn, en hoe anderen dat volkoimen normaal kunnen vinden.

tanger'73
30-05-10, 13:14
Oei, Tanger ik denk als je deze vergelijking wens te maken dat 50% het hotel werden uitgezet wegens overlast, zou zeggen pak vast je koffer, vliegtuig staat gereed.

zit je nu ook weer in de boord van hoteliers?

mark61
30-05-10, 13:15
beste mark, positieve discriminatie bestaat niet. wat positief is voor de 1 is negatief voor de ander, dus positieve discriminatie=negatieve discriminatie= gewoon discriminatie= in strijd met de grondwet.
dus geen voortrekkerij van welke groep dan ook.

Waar zie jij dan positieve discriminatie? Hoe kom je daar in hemelsnaam op?

mark61
30-05-10, 13:20
Ach, ik zie dat het al snel weer verandert in een 'naampje noemen en ergens voor uitmaken' discussie.

Waar slaat dat nou weer op? John2 beweert van allerlei hysterische onzin, ik vraag naar bronnen. Wat naampje noemen?

Jullie zijn niet in staat of bereid een inhoudelijke discussie te voeren. En dan de ander daarvan beschuldigen, echt fantastisch.


Er zijn de laatste jaren gewoon teveel moslims die de jihad prediken, verder gaan er hoge brdragen naar allerlei oneerlijke zaken - die we beter kunnen gebruiken voor de mensen die het WEL verdienen.

Hoeveel precies? Wie, waar? Je kletst gewoon.


Hero Brinkman is zo lomp als een honkbalknuppel (om maar even bij de stokslagen te blijven), Geert Wilders zo mogelijk nog harder - echter zijn zij niet de oorzaak van het probleem maar het gevolg.

Welk probleem precies?

Die twee verkrachten de westerse beschaving waar je bij staat. Wat valt er dan nog te beschermen volgens hen? Ze vernietigen Nederland van binnenuit.


IMO kan het zo gewoon niet langer, overigens is de PVV wel meer dan alleen dat multikul gedoe.

Wat kan niet langer? Hou op met die imbeciele one-liners. Je bent toch geen politicus? Je hoeft toch niet te debiliseren tot hun niveau?

IbnRushd
30-05-10, 13:20
Gekleurde Pieten
zo maar even een bron (http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article580799.ece/NPS_schrikt_van_heftige_reacties_op_gekleurde_Zwar te_Pieten)
Verbod op kerstfeest op scholen;
Zo maar even een bron (http://www.amsterdampost.nl/kerstboom-haagse-hoge-school-mag-niet-van-moslims/)
Opgeven Pinksterdag;
Zo maar even een bron (http://www.elsevier.nl/web/1095488/Nieuws/Nederland/CNV-wil-Pinksteren-inruilen-voor-Suikerfeest.htm)
En jij zegt dat ik klets uit mijn nek, man jij bent wereldvreemd en weet niet wat er speelt in Nederland laat staan in de Wereld.

De hele islam cq moslim komt in geen enkele artikelen voor. Je leest blijkbaar weer je nieuwsartikelen niet. Dus je loog.



Starten eigen bedrijf zonder vakbekwaamheid.
Vrijstelling van diverse gunningen zoals hinder wet, vestiging wetten, als het gaat om culturele gebouwen of festiviteiten.
Vrijstelling schoonheid commissie bij bouw van culturele gebouwen.
Moet ik nog verder doorgaan?

Heb je daar een bron van? Een statistiek; onderzoek waarin dat zeer helder wordt aangekaart?

Culturele gebouwen? Bedoel je alle culturele gebouwen of alleen 'islamitische' gebouwen?



Hoef alleen maar aan te halen de dreiging van een aanslag op het Nederlands elftal of supporters in Afrika.
De aanslag op van Gogh.
De moord op moeder en kinderen in Enschede paar weken geleden.
Alles in naam van de Islam, niet in naam van het grootste deel van de Moslims die hier zijn, al toont een enkeling toch positieve gedachten bij deze gruwel daden.

WK 2010 heeft niets met moslims in NL te maken.

't Was hooguit een familiedrama. Geen moord in de naam van islam. Dat verzin je ter plekke.




SP, ik help mee de rotzooi op te ruimen............en jij?:fpetaf:

Ik geloof daar niets van. SP is de grootste tegenstander van Israël. En jij toevallig de grootste voorstander. Je hebt nochtans aangegeven dat je niet meer op SP stemt. Man o man, wat lieg jij toch veel.

tanger'73
30-05-10, 13:22
maak je niet te druk over HERO Brinkman...een kruising tussen flipje van de betuwe en eelco brinkman kan toch nooit wat zijn?
hij zit nog in het rechtse excuusstadium voor de vermaledijde import van de factor arbeid voor het grootkapitaal...die arbeiders waren hier ten slotte maar tijdelijk, te gast dus eigenlijk.... als ik 30 jaar lang dezelfde gasten in huis heb ga ik huur vragen of ik pleur ze eruit...kennelijk zijn het geen gasten meer maar 'krakers' of zo...hebben ze in iedergeval rechten. dat heeft flipje van de brinkman niet begrepen...

inderdaad, in de islam ben je trouwens maar maximaal drie dagen te gast en geniet je maximaal tot drie dagen de status en voordelen als gast. Daarna is het net als iedereen meedokken geblazen.

mark61
30-05-10, 13:22
Dat is de ware moslim cultuur: als je uit de staatsruif kan halen, waarom dan zelf moeite doen?

Bron? Je lult maar wat. En vindt dat dan fatsoenlijk. Dit is jouw cultuur? Ik schijt op jouw cultuur dan.

IbnRushd
30-05-10, 13:24
Walgelijk onbeschoft gedrag, beneden elk peil. Als dit de Hollandse beschaving is die hij wil verdedigen, godallemachtig.

Jij vindt het totaal normaal, hè? Zijn jouw ouders ook zo?

Ik begrijp oprecht niet hoe mensen zo kunnen zijn, en hoe anderen dat volkoimen normaal kunnen vinden.

Hij is een voorstander van dat moslims minder rechten/vrijheid krijgen dan niet-moslims. Dus verwacht niet veel deugd in hem.

Pizzaman
30-05-10, 13:24
Nee ik vind het helemaal niet normaal. Ik sta af en toe met m'n ogen te knipperen, maar dan vooral als ik zie welk gedrag sommige mensen menen te kunnen verdedigen.
Maar mensen die 4 dagen werken wel genoeg vinden, niets te klagen hebben en PvdA stemmen zullen ook weinig begrijpen.

Behalve links lullen rechts vullen, dat is ze met de paplepel ingegoten.

BTW: IMO heeft John2 gelijk, je bent een soort van landverrader.
Helemaal overtuigd van z'n eigen gelijk, met linkse neigingen.

Moet je de ouders erbij halen, waarom m'n broer ook niet.
Bepaalde TV shows zijn er ook heel goed in, broertje uit de kast om de ander voor lul te zetten.
Jammer he dat die broer van 'm niet tot de islam bekeerd was he.
Wat wilde je er verder nog bij halen, penis-envy? Wie de grootste heeft?

Ik zou zeggen, ga zo door, ik heb het vermoeden dat als de PVV aan 't stuur komt
dat je d'r uit ligt, meneer de 'overheidsdienaar', of heb ik ongelijk?

mark61
30-05-10, 13:25
Hij is een voorstander van dat moslims minder rechten/vrijheid krijgen dan niet-moslims. Dus verwacht niet veel deugd in hem.

Maak je geen zorgen, in zijn 'beschaving' er er voor mensen als mij ook geen plaats.

IbnRushd
30-05-10, 13:26
Overigens ben ik in principe een SP-stemmer, echter dingen die ik in de randstad heb meegemaakt, nu is het dus PVV.


En opeens is iedereen een SP-stemmer, of een ex-SP-stemmer. :haha:

IbnRushd
30-05-10, 13:28
Maak je geen zorgen, in zijn 'beschaving' er er voor mensen als mij ook geen plaats.

Hmm, ik zie 't:



Ik zou zeggen, ga zo door, ik heb het vermoeden dat als de PVV aan 't stuur komt
dat je d'r uit ligt, meneer de 'overheidsdienaar', of heb ik ongelijk?

tanger'73
30-05-10, 13:29
Haha, ik overnacht enkele dagen per maand in hotels. Ik heb toch wel wat gasten de deur gewezen zien worden. Wangedrag wordt niet getolereerd. Politie staat in no time voor de deur.


dat is natuurlijk zo, maar men zal zich altijd keurig gedragen en de gasten waar mogelijk hun verblijf restitueren. De omgang met gasten, daar heeft een hero geen mals brood van gegeten.

mark61
30-05-10, 13:29
Nee ik vind het helemaal niet normaal. Ik sta af en toe met m'n ogen te knipperen, maar dan vooral als ik zie welk gedrag sommige mensen menen te kunnen verdedigen.
Maar mensen die 4 dagen werken wel genoeg vinden, niets te klagen hebben en PvdA stemmen zullen ook weinig begrijpen.

Ander gedrag vind je wel schunnig, dat van Hero, Sjonnie en van jezelf niet zeker? Bizar.

Ik mag er niet voor kiezen 4 dagen te werken? Waarom niet? Vertel es? Ik heb inderdaad niets te klagen, behalve over types als jij die mijn land kapotmaken. Ik stem niet op de PvdA, nooit gedaan, zal ik ook nooit doen. Aangezien ik niet lijd aan consumptiedwang heb ik een prima leven.

Begrijpen van wat?

Behalve links lullen rechts vullen, dat is ze met de paplepel ingegoten.


BTW: IMO heeft John2 gelijk, je bent een soort van landverrader.
Helemaal overtuigd van z'n eigen gelijk, met linkse neigingen.

:haha: Dus als je 'links' bent ben je een landverrader? Ben jij wel goed bij je hoofd? Godallemachtig dat zulke types als jij vrij op straat mogen rondlopen. Ongehoord gewoon. Ik ben overigens niet links, met je stupide indelingen.


Moet je de ouders erbij halen, waarom m'n broer ook niet.

Ik kan niet begrijpen dat ouders hun kinderen zó opvoeden dat ze worden als jij. Ik kan niet begrijpen dat ze zelf al zo zijn.


Ik zou zeggen, ga zo door, ik heb het vermoeden dat als de PVV aan 't stuur komt
dat je d'r uit ligt, meneer de 'overheidsdienaar', of heb ik ongelijk?

Je hebt vrijwel altijd ongelijk. Ik werk niet bij de overheid, nooit gedaan ook.

mark61
30-05-10, 13:31
En opeens is iedereen een SP-stemmer, of een ex-SP-stemmer. :haha:

Dat is echt niet gek. De partijen liggen heel dicht bij elkaar, extreem populistisch. De SP was altijd fel tegen immigratie, en niet echt tolerant. Hun achterban is grotendeels dezelfde.

tanger'73
30-05-10, 13:33
Wat is het toch een ontfatsoenlijke partij. Alleen de manier al waarop die Brinkman reageert op het cadeau dat hem wordt aangeboden. Benden alle peil.



inderdaad, zo'n pot wordt hem in alle oprechtheid aangeboden en dan denkt hij nog dat zo'n pot van een tientje nog uit de subsidiepot komt. zelfs een hand geven zijn deze gasten niet gegund, werkelijk achter alles schuilt voor deze gasten namelijk de multicul en de Linkse kerk.

IbnRushd
30-05-10, 13:36
Dat is echt niet gek. De partijen liggen heel dicht bij elkaar, extreem populistisch. De SP was altijd fel tegen immigratie, en niet echt tolerant. Hun achterban is grotendeels dezelfde.

Ja, dat weet ik, maar nooit zo extreem als CD of PVV.

tanger'73
30-05-10, 13:44
[quote][QUOTE=mark61;4355302]
Wapperende haren in een westenwind, rood/wit/blauw in stok op nationale feestdagen.


SP, ik help mee de rotzooi op te ruimen............en jij?:fpetaf:

Dat je geschift bent wist ik al, maar dit spant de kroon. Loop je nu ook rond in een oranje outfit en wapperen oranje vlaggetjes aan je muur?

John2
30-05-10, 13:59
[QUOTE=IbnRushd;4355395]De hele islam cq moslim komt in geen enkele artikelen voor. Je leest blijkbaar weer je nieuwsartikelen niet. Dus je loog.

Ik had het niet alleen over de Islam smurf, nee ik had het erover dat onze cultuur en de opmerking erover van mensen die van buiten onze grenzen hier komen en daar dan tegen in opstand komen.
Maar als jij graag wilt weten hoe de Moslim denkt over onze feesten lees dan hier!!!! leugenaar
Hoe gaan wij om met kerst en sinterklaas (http://www.islamcity.nl/islam/Manieren/hoe-om-te-gaan-met-kerst-en-sinterklaas.html)


Heb je daar een bron van? Een statistiek; onderzoek waarin dat zeer helder wordt aangekaart?

Vrijstelling Buitenlanders pdf (www.secola.org/db/3_01/vo-1612-68-nl.pdf)


Culturele gebouwen? Bedoel je alle culturele gebouwen of alleen 'islamitische' gebouwen?
Heb het over culturele gebouwen in het algemeen zoals vereniging gebouwen zoals cultuurhuizen maar ook een Moskee is vrijgesteld van diverse wetten en APV's of denk jij dat ze bij iedere gebed oproep een gunning aanvragen voor gebruik van het voortbrengen van versterkt gesproken woord en/of muziek?


WK 2010 heeft niets met moslims in NL te maken.
Het zijn ook niet de Moslims in Nederland die een direct gevaar zijn maar de Islam die gevaar voort brengt.
Wat denk jij wat er gebeurd in Nederland als er een aanslag wordt gepleegd op het Nederlands elftal of de Supporters, denk jij dat de pro Nederlandse bevolking het over zich laat heen gaan, of zullen wij weer net van de rellen krijgen als destijds met de Molukkers die een aanslag pleegden in de trein en daarbij mensen doden waaronder Gerard van de Woning.
Een doorsnee Hollander is nuchter, maar kom hem niet aan zijn trots want dan komen de hooivorken en de klabatsen van de zolder.


't Was hooguit een familiedrama. Geen moord in de naam van islam. Dat verzin je ter plekke.
Een familie drama, met Koran teksten op de muur waarin werd verwezen naar het Haram van zijn vrouw :duim:



Ik geloof daar niets van. SP is de grootste tegenstander van Israël. En jij toevallig de grootste voorstander. Je hebt nochtans aangegeven dat je niet meer op SP stemt. Man o man, wat lieg jij toch veel.
Ach gij mongool alleen Gekke Greta is pro Palestina en heeft van de partij top al aardig moeten inboeten .

mark61
30-05-10, 14:00
Wat is Nederland toch een smerig land geworden. Waar komt al dat krapuul toch ineens vandaan?


Zo rijk en gelukkig, en zo ontevreden, zo rancuneus, zo dom....

tanger'73
30-05-10, 14:01
Walgelijk onbeschoft gedrag, beneden elk peil. Als dit de Hollandse beschaving is die hij wil verdedigen, godallemachtig.

Jij vindt het totaal normaal, hè? Zijn jouw ouders ook zo?

Ik begrijp oprecht niet hoe mensen zo kunnen zijn, en hoe anderen dat volkoimen normaal kunnen vinden.



totaal L'hzok deze actie, bewijst maar eens dat ze geen reet waard zijn. als zelfs een vriendelijk gebaar wordt afgewezen. Een Joodse kandelaar of kabbala blokje zou wel gretig in ontvangst zijn genomen.

tanger'73
30-05-10, 14:05
Ik geloof daar niets van. SP is de grootste tegenstander van Israël. En jij toevallig de grootste voorstander. Je hebt nochtans aangegeven dat je niet meer op SP stemt. Man o man, wat lieg jij toch veel.


Beroepsleugenaar.

tanger'73
30-05-10, 14:11
Hij is een voorstander van dat moslims minder rechten/vrijheid krijgen dan niet-moslims. Dus verwacht niet veel deugd in hem.


bovenal een zielig kereltje dat met zijn 11de plekkie op die kermisklantenlijst op zijn tenen is getrapt en denkt met zulke one manshows alsnog zijn afgedankte leven te redden.

mark61
30-05-10, 14:13
bovenal een zielig kereltje dat met zijn 11de plekkie op die kermisklantenlijst op zijn tenen is getrapt en denkt met zulke one manshows alsnog zijn afgedankte leven te redden.

Je moet hem juist promoten. PVV breekt in twee, meer ranzigheid en schandalen, dan zijn we daar weer even van verlost.

Tot het volgende blik pissenbedden wordt geopend en uit de riolen kruipt.

tanger'73
30-05-10, 14:15
Maak je geen zorgen, in zijn 'beschaving' er er voor mensen als mij ook geen plaats.

Dat kan je wel stellen, want iedereen die een andere signatuur als die van hen draagt, behoren allen in de goelag.

Danablue
30-05-10, 14:16
Het is weer reuze gezellig. Mensen die elkaar naar de hel wensen, mensen die niet weten hoe je beleefd een geschenk in ontvangst neemt, en het onfatsoen gaat hier vrolijk verder.

Ik heb er moeite mee mijn vriend, die hier bijzonder veel belasting betaalt (mag ook wel met zijn inkomen, maar toch) en een belangrijke bijdrage levert aan onze maatschappij, als "gast" te beschouwen. Hij heeft inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit.

Oh, en even over Nederlandse cultuur. Kunnen we hier op zijn minst proberen wat minder aan taalverkrachting te doen? De d's en t's worden weer lustig verwisseld. Dat gebrek is iets dat we in ieder geval gemeen hebben, aan welke kant van het politiek spectrum we ons ook bevinden. Geeft dat jullie ook zo'n warm gevoel?

tanger'73
30-05-10, 14:20
:haha: Dus als je 'links' bent ben je een landverrader? Ben jij wel goed bij je hoofd? Godallemachtig dat zulke types als jij vrij op straat mogen rondlopen. Ongehoord gewoon. Ik ben overigens niet links, met je stupide indelingen.

Ja dat was me al eens eerder opgevallen, de meerderheid van de Nederlanders. Daarvan moet ook de linkerbeen van worden geamputeerd. Dat men in een welvarend en modern land als nederland nog zulke debielen een kans geven, is mij volstrekt een raadsel.

The_Grand_Wazoo
30-05-10, 14:23
Hij beledigde de gever niet. Hij wees er op dat de gever dit niet gaf.
Het 'cadeautje' was indirect afkomstig uit de staatsruif.
[Quote]
Oh, is dat zo? Weet jij dat? Weet Brinkman dat? Misschien hebben ze het wel uit eigen zak betaald. Onfatsoenlijk wanneer je dat niet weet uit te gaan van kwader trouw. Overigens, ook al was het uit de staatsruif, dan siert het de organisatie na te hebben gedacht over een cadeau, wat overigens nog een vrij geestig cadeau is ook.
[Quote]


Overigens ook dom van de 'gevers'. Waarom hebben zij niet zelf iets gemaakt, dat zou bijvoorbeeld ook een theepot kunnen zijn, maar dan bijvoorbeeld zelf gekleid en in de oven afgebakken.
[Quote]

Was dat beter geweest? Waarom?
[Quote]

Wat had je dan verwacht? Waarom denk je dat ik de opmerking over 'de envelop' maak?

[Quote]

Omdat je onfatsoenlijk bent, blijkt uit je reactie.

[Quote]

Ik zal het even voor je omdraaien...
Dat is de ware moslim cultuur: als je uit de staatsruif kan halen, waarom dan zelf moeite doen?
Het is te onsmakelijk voor woorden.
[Quote]

De moslim cultuur? Heb je het over de maleisische? Saoedische? Iraanse? Wat denk je nou, door oppervlakkig te kraaien verraadt je hooguit je eigen kortzichtigheid.

[Quote]

PS: denk er even over na. :cool:
Het is me er niet om te doen jou de gordijnen in te jagen.
[\Quote]

Heb er over nagedacht. Te licht bevonden.

IbnRushd
30-05-10, 14:23
Ik had het niet alleen over de Islam smurf, nee ik had het erover dat onze cultuur en de opmerking erover van mensen die van buiten onze grenzen hier komen en daar dan tegen in opstand komen.
Maar als jij graag wilt weten hoe de Moslim denkt over onze feesten lees dan hier!!!! leugenaar
Hoe gaan wij om met kerst en sinterklaas (http://www.islamcity.nl/islam/Manieren/hoe-om-te-gaan-met-kerst-en-sinterklaas.html)


Vrijstelling Buitenlanders pdf (www.secola.org/db/3_01/vo-1612-68-nl.pdf)


Ja. En wat heeft het te maken met de quote waarop je reageerde? Dat Nederlanders de kerstboom wil afschaffen op een school e.d. culturele tradities niet meer willen hebben heeft met islam/moslim niets te doen. Nutteloze aanvulling of gelieg.



Heb het over culturele gebouwen in het algemeen zoals vereniging gebouwen zoals cultuurhuizen maar ook een Moskee is vrijgesteld van diverse wetten en APV's of denk jij dat ze bij iedere gebed oproep een gunning aanvragen voor gebruik van het voortbrengen van versterkt gesproken woord en/of muziek?

Nogmaals, geldt het hier voor alle culturele gebouwen, en moet de zogenaamde voortrekkerij afgeschaft worden of heb je het alleen over 'islamitische' gebouwen die naar jouw weten vrijgesteld zijn in bepaalde wetten? En wat is je bron?

Nog belangrijker wil ik de link weten met het topic-artikel, dus 't gevaar v/d islam cq moslims.



Het zijn ook niet de Moslims in Nederland die een direct gevaar zijn maar de Islam die gevaar voort brengt.
Wat denk jij wat er gebeurd in Nederland als er een aanslag wordt gepleegd op het Nederlands elftal of de Supporters, denk jij dat de pro Nederlandse bevolking het over zich laat heen gaan, of zullen wij weer net van de rellen krijgen als destijds met de Molukkers die een aanslag pleegden in de trein en daarbij mensen doden waaronder Gerard van de Woning.
Een doorsnee Hollander is nuchter, maar kom hem niet aan zijn trots want dan komen de hooivorken en de klabatsen van de zolder.

Je overdrijft en je onderzoekt niet door. Tis een leugen, schijnbaar. Zie dit artikel (http://www.wkwedden.nl/2010/05/25/geen-aanslag-nederlands-elftal/) for instance.



Een familie drama, met Koran teksten op de muur waarin werd verwezen naar het Haram van zijn vrouw :duim:

Heb je een bron?



Ach gij mongool alleen Gekke Greta is pro Palestina en heeft van de partij top al aardig moeten inboeten .

SP is tegen de wandaden van Israel en tegen de bezetting. Dat is het algemene standpunt van SP. Je liegt als je mij probeert wijs te maken dat SP niets tegen de bezetting heeft noch geen kritiek uit tegen het beleid van Israel.

Waarom wil je weer op SP stemmen?

tanger'73
30-05-10, 14:25
Je moet hem juist promoten. PVV breekt in twee, meer ranzigheid en schandalen, dan zijn we daar weer even van verlost.

Tot het volgende blik pissenbedden wordt geopend en uit de riolen kruipt.

Dan promoot ik liever de piratenpartij, heeft ook one issue maar geen vaste thuishaven.

John2
30-05-10, 14:27
Dat is echt niet gek. De partijen liggen heel dicht bij elkaar, extreem populistisch. De SP was altijd fel tegen immigratie, en niet echt tolerant. Hun achterban is grotendeels dezelfde.
Het kan nog gekker zie ik en zelfs je baasje lult lekker met je mee.


Ja, dat weet ik, maar nooit zo extreem als CD of PVV.
Ja zou ook met mijn knecht mee lullen in mijn onwetendheid


[quote=John2;4355309][quote]

Dat je geschift bent wist ik al, maar dit spant de kroon. Loop je nu ook rond in een oranje outfit en wapperen oranje vlaggetjes aan je muur?
ik wel en jij?


[quote=John2;4355309][quote]

Vleesgeworden stompzinnigheid


Wat een domme triviale kletspraat. Het merendeel van wat je hier opsomt heeft niets met 'de' Nederlandse cultuur te maken, maar zijn fatsoensnormen die voor het overgrote deel universeel zijn.
Voor het overige gaat het om tradities die op geen enkele manier bedreigd worden.
hahahaha en ze worden zotter..........


Landverrader?
Flikker nou gauw op.
Y2


zit je nu ook weer in de boord van hoteliers?
Nee hoor gewoon kennis van normen en waarden

tanger'73
30-05-10, 14:31
Nee hoor gewoon kennis van normen en waarden

doe je er nog wat mee, of heb je ze alleen maar in het toilet hangen?

mark61
30-05-10, 15:11
Het is weer reuze gezellig.

Oh, en even over Nederlandse cultuur. Kunnen we hier op zijn minst proberen wat minder aan taalverkrachting te doen? De d's en t's worden weer lustig verwisseld. Dat gebrek is iets dat we in ieder geval gemeen hebben, aan welke kant van het politiek spectrum we ons ook bevinden. Geeft dat jullie ook zo'n warm gevoel?

Ik spel prima :ego:

Sorry, ik ben van de te vuur en te zwaard. Er zijn grenzen. Dacht ik.

tanger'73
30-05-10, 15:23
Ik spel prima :ego:

Sorry, ik ben van de te vuur en te zwaard. Er zijn grenzen. Dacht ik.

heb je Jonnie eens proberen te lezen? met of zonder d's of t's is daar toch geen chocola van te maken.

The_Grand_Wazoo
30-05-10, 15:30
Het kan nog gekker zie ik en zelfs je baasje lult lekker met je mee.


Ja zou ook met mijn knecht mee lullen in mijn onwetendheid

[quote=tanger'73;4355423][quote=John2;4355309]
ik wel en jij?

[quote=The_Grand_Wazoo;4355355][quote=John2;4355309]
hahahaha en ze worden zotter..........


Y2


Nee hoor gewoon kennis van normen en waarden

Ik probeer doorgaans mijn felheid een beetje in te tomen. Maar als jij denkt dat mensen die niet graag met rood wit en blauw landverraders mag noemen dan ben je een heel eng mannetje ... heel erg eng.

En dat ontzettend bekrompen reductie van de Nederlandse cultuur tot Sinterklaas en kerstbomen - het is te schunnig dat mensen hhet lef hebben het woord cultuur in de mond te nemen en dan met deze intens stompzinnige voorbeelden komen.

Zoveel bekrompenheid, het is om woest van te worden.

mark61
30-05-10, 15:38
Het kan nog gekker zie ik en zelfs je baasje lult lekker met je mee.

Wie is mijn baasje?

Je weet van stupiditeit niet meer wat je uit moet braken.

Ongelooflijk dat zo iemand als jij feitelijk bestaat.

mark61
30-05-10, 15:40
Als jullie het woord 'cultuur' horen trekken jullie je pistool.

Dat was toch die cultuur die wegbezuinigd moest worden?

mark61
30-05-10, 15:48
Tis opeens vreemd stil. Na one-liners komt natuurlijk ook niks meer. Ergens weten ze wel dat ze permanent diarree braken.

justus
30-05-10, 16:26
Waar zie jij dan positieve discriminatie? Hoe kom je daar in hemelsnaam op?

jij begint op blad 1 over positieve discriminatie. daar reageer ik op.

Tomas
30-05-10, 16:43
jij begint op blad 1 over positieve discriminatie. daar reageer ik op.

Mmm... Ik denk dat de landverrader z'n post heeft aangepast achteraf. Zo zijn ze.

Magoed, in eerste instantie schrok ik ook van de imbeciliteit in deze thread. John2 is -weten we allemaal- geestelijk labiel. Maar zo labiel? Tja. Maar ik denk dat ik de oorzaak ken: Nederland heeft de finale niet gehaald met het eurovisie songfestifal. Je weet wel dat kamp festifal voor vrouwen en de homosexuele medemensch. Die teleurstelling zie je hier dus gestalte krijgen. Dit is pure emotie die hier wordt getoond. Tranen rollen over de wangen van de diep teleurgestelde sjalalie sjalala's. Nederlandse cultuur wordt gewoon niet gewaardeerd. Dat is het. En dat doet pijn.

Tomas
30-05-10, 17:36
Het is ondertussen een compleet gekkenhuis hier.

Joesoef
30-05-10, 17:40
Brinkman was toch van de drank af?

Slinger
30-05-10, 17:43
Nog zo'n debiel. Hoe is het met je Farsi, leugenaar?

Ha, ik zie dat je weer inspiratie hebt opgedaan. Laat me eens raden je hebt zeker weer gebladerd in de verzamelde haatspeeches van je idool, haatzaaier Ahmedinejad.

PaRiSCaSa
30-05-10, 18:09
Nederlandse cultuur wordt gewoon niet gewaardeerd.

To be recognized, there first has to be a Dutch culture. What is it? What is it composed of?

Even your Princess said that "de Nederlander bestaat niet".

Dutch, by having a high rate of old people and one of the lowest birth rate are on way to extinction :duim:

I think she cant be more objective.

:cool:

Slinger
30-05-10, 18:16
To be recognized, there first has to be a Dutch culture. What is it? What is it composed of?

Even your Princess said that "de Nederlander bestaat niet".

Dutch, by having a high rate of old people and one of the lowest birth rate are on way to extinction :duim:

I think she cant be more objective.

:cool:

Jij zult daar nooit achter komen.

PaRiSCaSa
30-05-10, 18:23
Jij zult daar nooit achter komen.

That's not my goal.

But it will happen through natural process.

:cool:

Slinger
30-05-10, 18:26
That's not my goal.

But it will happen through natural process.

:cool:

Dan moet je empathie kunnen opbrengen, alleen dan zal het gebeuren.

Wizdom
30-05-10, 18:35
Hero Brinkman: Jullie zijn hier te gast

AMSTERDAM - ''Jullie zijn hier te gast. We hebben hier een Nederlandse cultuur en die willen we houden. We willen niet dat allerlei invloeden aan die cultuur gaan knibbelen en dat gaat ook niet gebeuren.''

Dat zei PVV-Kamerlid Hero Brinkman zaterdagavond tijdens een debat tussen enkele jonge PVV-aanhangers en (voornamelijk Marokkaans-Nederlandse) jongeren van het bekende jongerencentrum Argan in Amsterdam. Brinkman was daarbij omdat hij een jongerenafdeling van de PVV wil oprichten.

De politicus deed zijn uitspraken tijdens een discussie over de vraag of de multiculturele samenleving een verrijking voor Nederland is. Een andere deelnemer aan het debat wierp woedend tegen dat er nu eenmaal moslims zijn in Nederland en dat ook zij een plek verdienen. ''Jij hebt niet meer recht op jouw cultuur dan ik. Loop naar de hel met je integratie.''

Gevaar

''De jongeren van de PVV willen niet dat we integreren, maar dat we assimileren'', stelde een ander. ''Eigenlijk wil je dat we ons haar ook blond verven zoals je leidsman in Den Haag.''

Een van de jonge PVV-aanhangers betoogde tijdens het uiterst felle debat dat de islam hoe dan ook een gevaar is voor de westerse samenleving en dat er geen stromingen van die religie zijn die in Nederland zouden kunnen aarden. ''Er bestaat geen fundamentalistische of gematigde versie van de islam. De islam is de islam.''

Barmhartig

Verschillende andere deelnemers probeerden hem van het tegendeel te overtuigen. ''Ik ben een Marokkaan. Ik ben een moslim. Maar ik ben ook bang voor die gasten in Saoedi-Arabië. Ik wil ook gewoon met mijn meisje naar de bioscoop zonder stokslagen te krijgen'', aldus een van hen.

Een ander nodigde de PVV-aanhangers uit bij hem thuis te komen eten. ''Als jullie dan nog zeggen dat de islam niet barmhartig is, weet ik het ook niet meer.''

Nederlandse cultuur

En daar bleef de kritiek op de PVV niet bij. Een deelnemer zei dat de partij de mond vol heeft van de Nederlandse cultuur, maar zelf wil tornen aan typisch Nederlandse waarden als gelijke behandeling. ''Zij willen echt een hele grote verandering teweeg brengen.''

Bij aanvang van het debat kreeg Brinkman als dank voor zijn komst een Marokkaanse theepot. Erg dankbaar toonde hij zich niet. Want, zo zei hij, het presentje was immers afkomstig van een door de belastingbetaler gefinancierd jongerencentrum en dus ''een cadeau uit eigen zak''. ''U weet ons standpunt over dit soort multiculti knuffelclubs. Die willen we afschaffen.''

(ANP) 29/05/10 21u59

Bron: ad.nl


Ben benieuwd naar de reacties van pvv-leden als Pizzaman, Joh2, Super_ick, etc.?

Die Hero... Is hij bekeerd tot de Islam? Ziet hij nu ook in de dat de hele mensheid op deze aarde slechts te gast is?

John2
30-05-10, 19:14
doe je er nog wat mee, of heb je ze alleen maar in het toilet hangen?
Dan heb ik het nog ergens, kun je van de meesten hier niet zeggen als het om normen en waarden gaan.


heb je Jonnie eens proberen te lezen? met of zonder d's of t's is daar toch geen chocola van te maken.
Heb jij je eigen fouten wel eens gezien?


[quote=John2;4355460]
Ik probeer doorgaans mijn felheid een beetje in te tomen. Maar als jij denkt dat mensen die niet graag met rood wit en blauw landverraders mag noemen dan ben je een heel eng mannetje ... heel erg eng.

En dat ontzettend bekrompen reductie van de Nederlandse cultuur tot Sinterklaas en kerstbomen - het is te schunnig dat mensen hhet lef hebben het woord cultuur in de mond te nemen en dan met deze intens stompzinnige voorbeelden komen.

Zoveel bekrompenheid, het is om woest van te worden.
Ik normaal ook Wazoo, maar jou antwoord op hoe ik het liefst nederland zag en dat jij dan scheldende antwoord wens te geven, tja dan kun je op een gegeven moment de bekende druppel verwachten.


Wie is mijn baasje?

Je weet van stupiditeit niet meer wat je uit moet braken.

Ongelooflijk dat zo iemand als jij feitelijk bestaat.
Ahmedinejad toch dit is toch je vriend/baas/partner...................


Als jullie het woord 'cultuur' horen trekken jullie je pistool.

Dat was toch die cultuur die wegbezuinigd moest worden?
Nee Mark pistolen worden getrokken op de medewerkers en vooral op de medewerksters in de ontwikkelingslanden.


Tis opeens vreemd stil. Na one-liners komt natuurlijk ook niks meer. Ergens weten ze wel dat ze permanent diarree braken.
Nee hoor ik heb ook buiten deze shit nog een leven.


Mmm... Ik denk dat de landverrader z'n post heeft aangepast achteraf. Zo zijn ze.

Magoed, in eerste instantie schrok ik ook van de imbeciliteit in deze thread. John2 is -weten we allemaal- geestelijk labiel. Maar zo labiel? Tja. Maar ik denk dat ik de oorzaak ken: Nederland heeft de finale niet gehaald met het eurovisie songfestifal. Je weet wel dat kamp festifal voor vrouwen en de homosexuele medemensch. Die teleurstelling zie je hier dus gestalte krijgen. Dit is pure emotie die hier wordt getoond. Tranen rollen over de wangen van de diep teleurgestelde sjalalie sjalala's. Nederlandse cultuur wordt gewoon niet gewaardeerd. Dat is het. En dat doet pijn.
:duim:


Het is ondertussen een compleet gekkenhuis hier.
Goh, viel het op?


Brinkman was toch van de drank af?
:hihi:

tanger'73
30-05-10, 20:44
Heb jij je eigen fouten wel eens gezien?

het gaat niet om taalfouten, tis hier toch meestal een soorte van stenografie. Maar eerder dat je totaal niet bent te volgen in complete reacties van je. Dat je dat voor jezelf niet door hebt, neem ik je natuurlijk niet kwalijk.

John2
30-05-10, 22:26
het gaat niet om taalfouten, tis hier toch meestal een soorte van stenografie. Maar eerder dat je totaal niet bent te volgen in complete reacties van je. Dat je dat voor jezelf niet door hebt, neem ik je natuurlijk niet kwalijk.
Waar dacht je dan waar ik het over had?

tanger'73
30-05-10, 22:35
Waar dacht je dan waar ik het over had?


eigenlijk aan niks John, want er valt bij jou werkelijk waar met alle respect over niks na te denken.

John2
31-05-10, 00:35
eigenlijk aan niks John, want er valt bij jou werkelijk waar met alle respect over niks na te denken.
Helemaal met je eens Tanger en met alle respect wil ik dit ook graag zo houden.

tanger'73
31-05-10, 01:01
Helemaal met je eens Tanger en met alle respect wil ik dit ook graag zo houden.

in de ene verbazing val ik in het andere, dit is pas een eerlijk antwoord van je. :duim:

John2
31-05-10, 07:18
in de ene verbazing val ik in het andere, dit is pas een eerlijk antwoord van je. :duim:

En jij bedankt voor al jou complimenten :duim:

justus
31-05-10, 07:22
Mmm... Ik denk dat de landverrader z'n post heeft aangepast achteraf. Zo zijn ze.



[quote]
Ik kan nog honderden voorbeelden aanhalen waarin bijvoorbeeld de Islam door positieve discriminatie zaken voor elkaar krijgen die een Nederlander nooit zou zijn gelukt volgens de wetten die hier gelden.
Dit gaat zelfs zover dat er meerdere wetten worden overtreden door deze positieve discriminatie.



foutje mijnerzijds, ik reageerde niet op mark 1 maar op john 2.

mark61
31-05-10, 07:56
Ha, ik zie dat je weer inspiratie hebt opgedaan. Laat me eens raden je hebt zeker weer gebladerd in de verzamelde haatspeeches van je idool, haatzaaier Ahmedinejad.

Voor de laatste keer: ik vraag naar je Farsi. Jij weet immers zo goed wat A. heeft gezegd?

Wat lul je over idool? N'importe quoi.

John2
31-05-10, 08:05
[quote=John2;4355298]

foutje mijnerzijds, ik reageerde niet op mark 1 maar op john 2.

Klopt was mijn stukje over positieve discriminatie.

Slinger
31-05-10, 08:43
Voor de laatste keer: ik vraag naar je Farsi. Jij weet immers zo goed wat A. heeft gezegd?

Wat lul je over idool? N'importe quoi.

Rot op, imbeciele fellow-traveller.

illmatik
31-05-10, 09:31
Wat is Nederland toch een smerig land geworden. Waar komt al dat krapuul toch ineens vandaan?


Zo rijk en gelukkig, en zo ontevreden, zo rancuneus, zo dom....

Dat ik nog mag meemaken dat jij dit oprecht hier tikt. Bekeerling. :hihi:

Maar inderdaad. Waar komen al die landverraders ineens vandaan? Want dat is waar de PVV symbool voor staat: het verraad van Nederland. PVV'ers zijn per definitie landverraders.

knuppeltje
31-05-10, 09:37
Het wordt nog steeds met de dag gekker hier.

John2
31-05-10, 10:24
Dat ik nog mag meemaken dat jij dit oprecht hier tikt. Bekeerling. :hihi:

Maar inderdaad. Waar komen al die landverraders ineens vandaan? Want dat is waar de PVV symbool voor staat: het verraad van Nederland. PVV'ers zijn per definitie landverraders.
Vertel?
Bron?

mark61
31-05-10, 10:40
Dat ik nog mag meemaken dat jij dit oprecht hier tikt. Bekeerling. :hihi:

Huh? Wat bazel je? Ik was vroeger PVV-er? Nog meer gelul.

Neem je ranzige beschuldiging terug.

mark61
31-05-10, 10:42
Rot op, imbeciele fellow-traveller.

:haha:

Sjezus man, wat laat je je kennen. Altijd doen alsof je ontwikkeld en redelijk bent, maar we hebben je toch al tien keer ontmaskerd als een immoreel, smerig mannetje dat probeert te manipuleren en voortdurend liegt.

Dat lukte niet, dus dan krijg je dit.

Slinger
31-05-10, 11:14
:haha:

Sjezus man, wat laat je je kennen. Altijd doen alsof je ontwikkeld en redelijk bent, maar we hebben je toch al tien keer ontmaskerd als een immoreel, smerig mannetje dat probeert te manipuleren en voortdurend liegt.

Dat lukte niet, dus dan krijg je dit.

Ik lieg nooit, in tegenstelling tot jij. En wat ik hierboven tegen jou zei was ook de waarheid.

Tomas
31-05-10, 11:17
En wat ik hierboven tegen jou zei was ook de waarheid.

Eh, nee. En dat weet je. Je probeert zo jouw onvoorwaardelijke steun aan Israel op hem te projecteren. Je weet heel goed at dat anders is. Hij steunt Iran voor geen meter. Hij ontkracht slechts jouw leugens, of relativeert jouw insinuaties.

En ik moet zeggen, je gaat er op achteruit. Je doet het steeds slechter. Je takelt net zo hard af als john2 en sallah.

knuppeltje
31-05-10, 11:23
Ik lieg nooit, in tegenstelling tot jij. En wat ik hierboven tegen jou zei was ook de waarheid.

Nou, het is gewoon zo pathelogisch dat je het zelf niet eens in de gaten hebt.

illmatik
31-05-10, 11:25
Nou, het is gewoon zo pathelogisch dat je het zelf niet eens in de gaten hebt.

Schizofreen is meer op zijn plaats.

Slinger
31-05-10, 11:31
Nou, het is gewoon zo pathelogisch dat je het zelf niet eens in de gaten hebt.

Gebruik geen woorden die je niet kunt spellen en niet kunt begrijpen.

Slinger
31-05-10, 11:33
Eh, nee. En dat weet je. Je probeert zo jouw onvoorwaardelijke steun aan Israel op hem te projecteren. Je weet heel goed at dat anders is. Hij steunt Iran voor geen meter. Hij ontkracht slechts jouw leugens, of relativeert jouw insinuaties.

En ik moet zeggen, je gaat er op achteruit. Je doet het steeds slechter. Je takelt net zo hard af als john2 en sallah.

It's a different league...

illmatik
31-05-10, 11:34
It's a different league...

Way out of your league, Hans Jansen.

John2
31-05-10, 11:37
Eh, nee. En dat weet je. Je probeert zo jouw onvoorwaardelijke steun aan Israel op hem te projecteren. Je weet heel goed at dat anders is. Hij steunt Iran voor geen meter. Hij ontkracht slechts jouw leugens, of relativeert jouw insinuaties.

En ik moet zeggen, je gaat er op achteruit. Je doet het steeds slechter. Je takelt net zo hard af als john2 en sallah.

Als je niet oppas gum ik je uit...........

mark61
31-05-10, 12:24
Ik lieg nooit, in tegenstelling tot jij. En wat ik hierboven tegen jou zei was ook de waarheid.

Jij liegt voortdurend. Wat heb ik gelogen?

Nee. Ik heb niks met Iran of A.

mark61
31-05-10, 12:25
En ik moet zeggen, je gaat er op achteruit. Je doet het steeds slechter. Je takelt net zo hard af als john2 en sallah.

Ja, dat is vreemd. Maar misschien onvermijdelijk op den duur. Ooit moet je toch met de billen bloot, in discussie 532 ofzo.

jang0201
31-05-10, 13:02
Maar inderdaad. Waar komen al die landverraders ineens vandaan? Want dat is waar de PVV symbool voor staat: het verraad van Nederland. PVV'ers zijn per definitie landverraders.[/QUOTE]

Dus als je opkomt voor je land, ben je een landverrader.

John2
31-05-10, 15:40
Maar inderdaad. Waar komen al die landverraders ineens vandaan? Want dat is waar de PVV symbool voor staat: het verraad van Nederland. PVV'ers zijn per definitie landverraders.

Dus als je opkomt voor je land, ben je een landverrader.[/QUOTE]

Ja

Tomas
31-05-10, 15:45
Dus als je opkomt voor je land, ben je een landverrader.

Nee joh. Je bent pas een landverrader als je NL verkwanseld aan de joodschristelijke cultuur. Strijd met ons mee tegen de overheersing van de joodschristelijke cultuur!

PaRiSCaSa
31-05-10, 20:30
Dan moet je empathie kunnen opbrengen, alleen dan zal het gebeuren.

Im ALWAYS empathic.

Except when I have to deal with antipathic (often pathetic :cool:) persons.

End of off topic.

Slinger
31-05-10, 20:34
Im ALWAYS empathic.

Except when I have to deal with antipathic (often pathetic :cool:) persons.

End of off topic.



Dat zijn dus volgens jou alle Nederlanders

PaRiSCaSa
31-05-10, 20:49
Dat zijn dus volgens jou alle Nederlanders

No, I know very nice and respectful Dutch.