PDA

Bekijk Volledige Versie : ‘België is gewaarschuwd’



super ick
30-05-10, 09:58
‘België is gewaarschuwd’
•dinsdag 25 mei 2010

Sayful Islam, Anjem Choudary en Abu Imran: ‘Weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.’ Auteur: Jozef Leysen



ANTWERPEN – De Britse moslimextremist Anjem Choudary bouwt vanuit Antwerpen aan een islamitisch front met Sharia4Belgium. ‘Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen het boerkaverbod.’
van onze medewerker

‘Freddy Thielemans, de burgemeester van Brussel, heeft de oorlogsvlag gehesen. Wij vechten terug in deze kruistocht tegen de islam. Moslims zijn geen slaven maar veroveraars. Wij smeken niet of onze vrouwen alstublieft hun hoofddoek mogen dragen. Neen, de islam is hier om te domineren. Wie dat niet aanvaardt, kan vertrekken of branden in de hel.’

Op de persconferentie van Muslim Rise volgden de bedreigingen en beledigingen aan niet-moslims elkaar in sneltempo op. Muslim Rise plande vorige zaterdag in Brussel een betoging tegen het Belgische boerkaverbod. Het stadsbestuur gaf hen geen toelating. De moslimorganisatie wilde uitwijken naar Antwerpen, Gent of de rand rond Brussel. De pro-boerkabetoging bleef echter uit.

‘Niet omdat wij geen toelating kregen, maar omdat de politie onze zusters toch niet met rust zou laten’, aldus Abu Imran van Muslim Rise, beter bekend als boegbeeld van Sharia4Belgium, de radicale organisatie die eind maart een lezing van auteur Benno Barnard verstoorde.

De opvallendste spreker tijdens de persconferentie zaterdag was Anjem Choudary, wiens organisatie Islam4UK in Groot-Brittannië werd verboden volgens de anti-terreurwetgeving. Deze 43-jarige Britse moslimextremist was het Kanaal overgestoken voor de betoging.

‘Als jullie aan onze vrouwen zitten, hebben wij geen andere keuze dan ons hier tegen te verdedigen’, zei Choudary. ‘Ik roep de moslims niet op om te vechten, maar dat zal wel het gevolg zijn. Allah rechtvaardigt elke vorm van verdediging. Wij zijn geen christenen. We bieden niet onze andere kaak aan als iemand ons slaat. Wij gaan de confrontatie aan. België is gewaarschuwd. Onze eer is meer waard dan ons leven.’

Het publiek, een vijftiental bebaarde moslims in traditionele gewaden, zegende de uitlatingen met Arabische verzen. En waar zijn de vrouwen? Het gaat toch om de boerka? ‘Wij behandelen onze vrouwen niet als objecten zoals jullie westerlingen’, werd er teruggebeten. ‘Een vrouw is voor ons meer waard dan vragen van journalisten te beantwoorden.’

Choudary deed de ambities van zijn nieuwste organisatie, European Islamic Front, uit de doeken. ‘Democratie is de hel, het paradijs is de islam’, klonk dat in een slagzin. Of ook: ‘Het omverwerpen van de huidige leiders en het installeren van de islam als heerser over Europa.’ België krijgt daarbij een belangrijke rol toebedeeld. Niet alleen neemt Abu Imran vanuit Antwerpen het woordvoerderschap op zich, Choudary overweegt ook een verhuizing naar ons land.

In zijn kielzog had Choudary zaterdag een handvol moslimfundamentalisten meegenomen uit Denemarken en Londen. Onder hen Sayef Ul Islam, die wild tekeer ging tegen de westerse waarden, wat hij de beschaving van de bezetter en de onderdrukker noemde. ‘Jullie leven als varkens en apen’, aldus Ul Islam. ‘Onze waarden zijn superieur. Jullie hebben jullie eigen wetten verzonnen, terwijl de sharia een goddelijke wet is. Onze zusters mogen zich niet meer sluieren, maar weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.’

Choudary vond het nodig om daar nog over te gaan. ‘Jullie zijn nog vuiler dan dieren. Die drinken tenminste geen alcohol om het daarna uit te braken.’ Applaus en gelach volgden uit het publiek.

Opmerkelijk daarbij was de plaats van de persconferentie: het Borgerhoutse wijkcentrum De Shelter. De opdracht van dit buurthuis is het dichter bij elkaar brengen van de verschillende bevolkingsgroepen in de buurt.

Wat het maatschappelijk draagvlak is van Muslim Rise, is onduidelijk. Hoewel haast alle Belgische moslimorganisatie zich eerder al hebben gedistantieerd van Sharia4Belgium, noemen Choudary en Imran hun aanhang groot. ‘Wij zijn geen marginaal clubje, wij zijn met 40 miljoen Europese moslims.’

Bron: De Standaard

Slinger
30-05-10, 10:14
Muslim Rise, is onduidelijk.

Muslim risé

John2
30-05-10, 10:34
‘België is gewaarschuwd’
•dinsdag 25 mei 2010

Sayful Islam, Anjem Choudary en Abu Imran: ‘Weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.
ANTWERPEN – De Britse moslimextremist Anjem Choudary
Neen, de islam is hier om te domineren. Wie dat niet aanvaardt, kan vertrekken of branden in de hel.’

Wat het maatschappelijk draagvlak is van Muslim Rise, is onduidelijk. Hoewel haast alle Belgische moslimorganisatie zich eerder al hebben gedistantieerd van Sharia4Belgium, noemen Choudary en Imran hun aanhang groot. ‘Wij zijn geen marginaal clubje, wij zijn met 40 miljoen Europese moslims.’

Bron: De Standaard
Misschien moeten wij hun een stap voor zijn en onze harde kern voetbal supporters verenigen en per direct een tegen actie gaan starten onder de mom verzamel een poetsdoek.
Zijn ze godverdome totaal van de pot gerukt deze honden deze varkens deze uit hoeren geboren tuig?

jang0201
30-05-10, 10:39
Een enkele reis uit dit verdorven Westen voor hun! Vieze Kakkerlakken!

Joesoef
30-05-10, 10:42
Wat het maatschappelijk draagvlak is van Muslim Rise, is onduidelijk. Hoewel haast alle Belgische moslimorganisatie zich eerder al hebben gedistantieerd van Sharia4Belgium, noemen Choudary en Imran hun aanhang groot. ‘Wij zijn geen marginaal clubje, wij zijn met 40 miljoen Europese moslims.


Twee psychoten charteren voor een interview en je hebt een geslaagde zondag middag.

John2
30-05-10, 10:51
Twee psychoten charteren voor een interview en je hebt een geslaagde zondag middag.
Dank je voor je rustgevende antwoord.......:fpetaf:

HaasHaas
30-05-10, 11:14
nog meer lompe kwasten. kunnen we de westerlijke sahara niet annexeren en dan al die extremisten daaro dumpen? inclusief wilders, le penn en al die mongolen die de boel aan het verpesten zijn.

John2
30-05-10, 11:26
nog meer lompe kwasten. kunnen we de westerlijke sahara niet annexeren en dan al die extremisten daaro dumpen? inclusief wilders, le penn en al die mongolen die de boel aan het verpesten zijn.

Je kunt blonde mensen niet in de brandende zon zetten, die verbranden te snel, maar op zich is het VOC idee van je niet verkeerd.:fpetaf:

jang0201
30-05-10, 11:27
nog meer lompe kwasten. kunnen we de westerlijke sahara niet annexeren en dan al die extremisten daaro dumpen? inclusief wilders, le penn en al die mongolen die de boel aan het verpesten zijn.

incl. moslimfundi's?

Pizzaman
30-05-10, 11:58
Dit soort bokkenlullen zijn gewoon het gelijk van Wilders.

mark61
30-05-10, 12:02
Twee psychoten charteren voor een interview en je hebt een geslaagde zondag middag.

Man, daar heb je nog weken, wat zeg ik, maanden plezier van.

mark61
30-05-10, 12:03
Dit soort bokkenlullen zijn gewoon het gelijk van Wilders.

Nee. Dit soort bokkenlullen zijn Wilders' spiegel / alter ego. In zekere zin zijn ze zelfs gedeeltelijk door hem gecreëerd. Selffulfilling prophecy.

Afvoeren dat volk. Allebei.

mark61
30-05-10, 12:03
incl. moslimfundi's?

Daar heeft ie het net over. Kan je niet lezen?

Pizzaman
30-05-10, 12:14
Nee. Dit soort bokkenlullen zijn Wilders' spiegel / alter ego. In zekere zin zijn ze zelfs gedeeltelijk door hem gecreëerd.

Denk ij daar maar eens over na, volgens mij loop je achter.
Die kip-en-het-ei discussie hebben ze al tijdens Fortuyn afgewerkt.

Bijgevolg ben ik het ook niet eens met jouw oplossing.

PaRiSCaSa
30-05-10, 12:25
. ‘Jullie zijn nog vuiler dan dieren. Die drinken tenminste geen alcohol om het daarna uit te braken.’



:hihi:

mark61
30-05-10, 12:33
Denk ij daar maar eens over na, volgens mij loop je achter.
Die kip-en-het-ei discussie hebben ze al tijdens Fortuyn afgewerkt.

Bijgevolg ben ik het ook niet eens met jouw oplossing.

Dat kan ik me voorstellen. Als het aan mij lag woonden Sharia4Belgium en jij en je maats voortaan op de Seychellen.

John2
30-05-10, 18:18
Dat kan ik me voorstellen. Als het aan mij lag woonden Sharia4Belgium en jij en je maats voortaan op de Seychellen.

Waarom ga je niet zelf?

ELdorado
30-05-10, 18:45
‘België is gewaarschuwd’
•dinsdag 25 mei 2010

Sayful Islam, Anjem Choudary en Abu Imran: ‘Weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.’ Auteur: Jozef Leysen



ANTWERPEN – De Britse moslimextremist Anjem Choudary bouwt vanuit Antwerpen aan een islamitisch front met Sharia4Belgium. ‘Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen het boerkaverbod.’
van onze medewerker

‘Freddy Thielemans, de burgemeester van Brussel, heeft de oorlogsvlag gehesen. Wij vechten terug in deze kruistocht tegen de islam. Moslims zijn geen slaven maar veroveraars. Wij smeken niet of onze vrouwen alstublieft hun hoofddoek mogen dragen. Neen, de islam is hier om te domineren. Wie dat niet aanvaardt, kan vertrekken of branden in de hel.’

Op de persconferentie van Muslim Rise volgden de bedreigingen en beledigingen aan niet-moslims elkaar in sneltempo op. Muslim Rise plande vorige zaterdag in Brussel een betoging tegen het Belgische boerkaverbod. Het stadsbestuur gaf hen geen toelating. De moslimorganisatie wilde uitwijken naar Antwerpen, Gent of de rand rond Brussel. De pro-boerkabetoging bleef echter uit.

‘Niet omdat wij geen toelating kregen, maar omdat de politie onze zusters toch niet met rust zou laten’, aldus Abu Imran van Muslim Rise, beter bekend als boegbeeld van Sharia4Belgium, de radicale organisatie die eind maart een lezing van auteur Benno Barnard verstoorde.

De opvallendste spreker tijdens de persconferentie zaterdag was Anjem Choudary, wiens organisatie Islam4UK in Groot-Brittannië werd verboden volgens de anti-terreurwetgeving. Deze 43-jarige Britse moslimextremist was het Kanaal overgestoken voor de betoging.

‘Als jullie aan onze vrouwen zitten, hebben wij geen andere keuze dan ons hier tegen te verdedigen’, zei Choudary. ‘Ik roep de moslims niet op om te vechten, maar dat zal wel het gevolg zijn. Allah rechtvaardigt elke vorm van verdediging. Wij zijn geen christenen. We bieden niet onze andere kaak aan als iemand ons slaat. Wij gaan de confrontatie aan. België is gewaarschuwd. Onze eer is meer waard dan ons leven.’

Het publiek, een vijftiental bebaarde moslims in traditionele gewaden, zegende de uitlatingen met Arabische verzen. En waar zijn de vrouwen? Het gaat toch om de boerka? ‘Wij behandelen onze vrouwen niet als objecten zoals jullie westerlingen’, werd er teruggebeten. ‘Een vrouw is voor ons meer waard dan vragen van journalisten te beantwoorden.’

Choudary deed de ambities van zijn nieuwste organisatie, European Islamic Front, uit de doeken. ‘Democratie is de hel, het paradijs is de islam’, klonk dat in een slagzin. Of ook: ‘Het omverwerpen van de huidige leiders en het installeren van de islam als heerser over Europa.’ België krijgt daarbij een belangrijke rol toebedeeld. Niet alleen neemt Abu Imran vanuit Antwerpen het woordvoerderschap op zich, Choudary overweegt ook een verhuizing naar ons land.

In zijn kielzog had Choudary zaterdag een handvol moslimfundamentalisten meegenomen uit Denemarken en Londen. Onder hen Sayef Ul Islam, die wild tekeer ging tegen de westerse waarden, wat hij de beschaving van de bezetter en de onderdrukker noemde. ‘Jullie leven als varkens en apen’, aldus Ul Islam. ‘Onze waarden zijn superieur. Jullie hebben jullie eigen wetten verzonnen, terwijl de sharia een goddelijke wet is. Onze zusters mogen zich niet meer sluieren, maar weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.’

Choudary vond het nodig om daar nog over te gaan. ‘Jullie zijn nog vuiler dan dieren. Die drinken tenminste geen alcohol om het daarna uit te braken.’ Applaus en gelach volgden uit het publiek.

Opmerkelijk daarbij was de plaats van de persconferentie: het Borgerhoutse wijkcentrum De Shelter. De opdracht van dit buurthuis is het dichter bij elkaar brengen van de verschillende bevolkingsgroepen in de buurt.

Wat het maatschappelijk draagvlak is van Muslim Rise, is onduidelijk. Hoewel haast alle Belgische moslimorganisatie zich eerder al hebben gedistantieerd van Sharia4Belgium, noemen Choudary en Imran hun aanhang groot. ‘Wij zijn geen marginaal clubje, wij zijn met 40 miljoen Europese moslims.’

Bron: De Standaard

!!!!!!!!!!!! :lol:

wat een uiterst idioot onrealistisch ...gelul, zeg :

the last idiot on Earth w'dn't say such things :

slaat nergens op :

Ik geloof niet dat die vent dat allemaal zei : verzonen gelul, zeker :

Geen idioot mens, laat staan een intelligent mens, zou zoiets gaan zeggen ...

te idioot voor woorden ............

Idioot westerse propaganda , vind ik: niet's intelligent ...

Geloof je ook alles wat je leest , super dick ??? :lol:

ELdorado
30-05-10, 18:47
:lol:

what a silly pathetic tragic_hilarious western idiotic propaganda non_sense ..............


have fun with that ... :lol: silly really !



Even Bin Laden w'dn't dare say such stupid things .....the most fanatic idiot muislim w'dn't say such silly things .... :lol: = UNIslamic too even ............= an understatement ...to say the least ...


:lol: :lol: :lol:
:zwaai:

ELdorado
30-05-10, 18:52
wat een uiterst idioot topic, zeg !!!!!!!!!!!! :lol:

Jullie geloven ook alles wat jullie lezen , gek ironisch genoeg .......... no wonder .... :lol:

The "muslim armies " had occupied the ...US 5 hours ago !!!! :lol:

u w'd believe that too ! :lol:

John2
30-05-10, 18:58
!!!!!!!!!!!! :lol:

wat een uiterst idioot onrealistisch ...gelul, zeg :

the last idiot on Earth w'dn't say such things :

slaat nergens op :

Ik geloof niet dat die vent dat allemaal zei : verzonen gelul, zeker :

Geen idioot mens, laat staan een intelligent mens, zou zoiets gaan zeggen ...

te idioot voor woorden ............

Idioot westerse propaganda , vind ik: niet's intelligent ...

Geloof je ook alles wat je leest , super dick ??? :lol:
Nu is het westerse propaganda???
Bij Wilders Racisme???
Bij jou...........laat maar!!!

Abu_Hurayrah
30-05-10, 19:01
wat een uiterst idioot topic, zeg !!!!!!!!!!!! :lol:

Jullie geloven ook alles wat jullie lezen , gek ironisch genoeg .......... no wonder .... :lol:

The "muslim armies " had occupied the ...US 5 hours ago !!!! :lol:

u w'd believe that too ! :lol:

Hoewel ik best geloof dat er dat soort dingen uitgekraamt zijn, ben ik het met je eens dat het niet de meest beschaafde en intellectuele manier is om voor bepaalde standpunten uit te komen. Waarom ze deze tactiek dan ook gebruiken ontgaat me, is het wel een tactiek haha?, gewoon aandacht trekkerij. Hoewel je ze niet kan beschuldigen van een geheime agenda. Laat dat maar de winst zijn van de rechts-extremisten, hun droom komt uit - Moslims die de Shari'a willen en gaan invoeren. Die 15 toeschouwers hebben hun bijgewoonde evenement mooi tot in de media weten te schoppen. Ik ben benieuwt naar wat zal volgen. Hopelijk dat er dan meer inhoud is dan tirades waar je zelfs geen gebakken vis mee kunt krijgen.

ELdorado
30-05-10, 19:02
‘België is gewaarschuwd’
•dinsdag 25 mei 2010

Sayful Islam, Anjem Choudary en Abu Imran: ‘Weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.’ Auteur: Jozef Leysen



ANTWERPEN – De Britse moslimextremist Anjem Choudary bouwt vanuit Antwerpen aan een islamitisch front met Sharia4Belgium. ‘Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen het boerkaverbod.’
van onze medewerker

‘Freddy Thielemans, de burgemeester van Brussel, heeft de oorlogsvlag gehesen. Wij vechten terug in deze kruistocht tegen de islam. Moslims zijn geen slaven maar veroveraars. Wij smeken niet of onze vrouwen alstublieft hun hoofddoek mogen dragen. Neen, de islam is hier om te domineren. Wie dat niet aanvaardt, kan vertrekken of branden in de hel.’

Op de persconferentie van Muslim Rise volgden de bedreigingen en beledigingen aan niet-moslims elkaar in sneltempo op. Muslim Rise plande vorige zaterdag in Brussel een betoging tegen het Belgische boerkaverbod. Het stadsbestuur gaf hen geen toelating. De moslimorganisatie wilde uitwijken naar Antwerpen, Gent of de rand rond Brussel. De pro-boerkabetoging bleef echter uit.

‘Niet omdat wij geen toelating kregen, maar omdat de politie onze zusters toch niet met rust zou laten’, aldus Abu Imran van Muslim Rise, beter bekend als boegbeeld van Sharia4Belgium, de radicale organisatie die eind maart een lezing van auteur Benno Barnard verstoorde.

De opvallendste spreker tijdens de persconferentie zaterdag was Anjem Choudary, wiens organisatie Islam4UK in Groot-Brittannië werd verboden volgens de anti-terreurwetgeving. Deze 43-jarige Britse moslimextremist was het Kanaal overgestoken voor de betoging.

‘Als jullie aan onze vrouwen zitten, hebben wij geen andere keuze dan ons hier tegen te verdedigen’, zei Choudary. ‘Ik roep de moslims niet op om te vechten, maar dat zal wel het gevolg zijn. Allah rechtvaardigt elke vorm van verdediging. Wij zijn geen christenen. We bieden niet onze andere kaak aan als iemand ons slaat. Wij gaan de confrontatie aan. België is gewaarschuwd. Onze eer is meer waard dan ons leven.’

Het publiek, een vijftiental bebaarde moslims in traditionele gewaden, zegende de uitlatingen met Arabische verzen. En waar zijn de vrouwen? Het gaat toch om de boerka? ‘Wij behandelen onze vrouwen niet als objecten zoals jullie westerlingen’, werd er teruggebeten. ‘Een vrouw is voor ons meer waard dan vragen van journalisten te beantwoorden.’

Choudary deed de ambities van zijn nieuwste organisatie, European Islamic Front, uit de doeken. ‘Democratie is de hel, het paradijs is de islam’, klonk dat in een slagzin. Of ook: ‘Het omverwerpen van de huidige leiders en het installeren van de islam als heerser over Europa.’ België krijgt daarbij een belangrijke rol toebedeeld. Niet alleen neemt Abu Imran vanuit Antwerpen het woordvoerderschap op zich, Choudary overweegt ook een verhuizing naar ons land.

In zijn kielzog had Choudary zaterdag een handvol moslimfundamentalisten meegenomen uit Denemarken en Londen. Onder hen Sayef Ul Islam, die wild tekeer ging tegen de westerse waarden, wat hij de beschaving van de bezetter en de onderdrukker noemde. ‘Jullie leven als varkens en apen’, aldus Ul Islam. ‘Onze waarden zijn superieur. Jullie hebben jullie eigen wetten verzonnen, terwijl de sharia een goddelijke wet is. Onze zusters mogen zich niet meer sluieren, maar weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.’

Choudary vond het nodig om daar nog over te gaan. ‘Jullie zijn nog vuiler dan dieren. Die drinken tenminste geen alcohol om het daarna uit te braken.’ Applaus en gelach volgden uit het publiek.

Opmerkelijk daarbij was de plaats van de persconferentie: het Borgerhoutse wijkcentrum De Shelter. De opdracht van dit buurthuis is het dichter bij elkaar brengen van de verschillende bevolkingsgroepen in de buurt.

Wat het maatschappelijk draagvlak is van Muslim Rise, is onduidelijk. Hoewel haast alle Belgische moslimorganisatie zich eerder al hebben gedistantieerd van Sharia4Belgium, noemen Choudary en Imran hun aanhang groot. ‘Wij zijn geen marginaal clubje, wij zijn met 40 miljoen Europese moslims.’

Bron: De Standaard


:lol: :lol: :lol:

ELdorado
30-05-10, 19:06
Hoewel ik best geloof dat er dat soort dingen uitgekraamt zijn, ben ik het met je eens dat het niet de meest beschaafde en intellectuele manier is om voor bepaalde standpunten uit te komen. Waarom ze deze tactiek dan ook gebruiken ontgaat me, is het wel een tactiek haha?, gewoon aandacht trekkerij. Hoewel je ze niet kan beschuldigen van een geheime agenda. Laat dat maar de winst zijn van de rechts-extremisten, hun droom komt uit - Moslims die de Shari'a willen en gaan invoeren. Die 15 toeschouwers hebben hun bijgewoonde evenement mooi tot in de media weten te schoppen. Ik ben benieuwt naar wat zal volgen. Hopelijk dat er dan meer inhoud is dan tirades waar je zelfs geen gebakken vis mee kunt krijgen.

unrelalistic idiotic stuff indeed :

western far right movements & other Islam haters are not intelligent enough to produce some intelligent propaganda against Islam & muslims :

racists, islam haters , white supremacists , far right movements, KKK, neo_nazis, skin_heads :lol: .......use some idiotic silly pathetic tragic _hilarious tactics & rhetorics that have nothing to do with reality, intellect, common sense ......that one must wonder :

those gys can't have any brains of their own really ! :lol:

ELdorado
30-05-10, 19:22
Nu is het westerse propaganda???
Bij Wilders Racisme???
Bij jou...........laat maar!!!

!!!!!!!!!!

where's ur common sense , John ????

I thought u were smart enough not to fall for those idiotic silly propaganda tricks :

Besides:

that a silly idiotic guy like wilders is allowed to sit in the Dutch parliament is really a sign of Dutch & western moral political ideological psychological mental intellectual .......decline :

what a silly idiotic joke & shame ! :lol:

what a civilization & "democracy" that produce such secularisme's & materialisme's Frankenstein's monsters !!!!! :lol:

They're = stupid guys like wilders, even a threat to democracy & secularism themselves : they will be the ones making them fall as the Frankenstein's story goes : in the sense :

both Frankenstein & his created monster fell:

Frankensteins's monster killing Frankenstein ... & going down with him together ...

I'm afraid : u don't need enemies : u're ur worst enemies with all due respect :

U're modern Don Quichottes creating ur own imaginary enemies, & fighting against wind mills :

but i can enormously laugh at the fictive Don Quichotte : he was /is an endless source of inspiration too : i can't say that 'bout u guys , sorry ....

u don't have any sense of humor , i must add ....

racists, islam haters , xenophobes ...dictators ....have no sense of humor too: they 're afraid of humor :

the latter is the best weapon against them :

see the funny movie of Charlie Chaplin 'bout ...Hitler ... :lol:

P.S.:

Islam is ur best friend ever, not ur enemy, u just don't know it yet :

Islam making part of ur innate human nature :

rejecting or fighting against islam is rejecting & fighting against urselves :

& Islam never impôses himself on people : ever :

"Jij jou geloof & ik het mijne " inderdaad "er is geen dwang in het geloof "...


have a good evening !

:zwaai: :lol:

PaRiSCaSa
30-05-10, 19:37
Geloof je ook alles wat je leest , super dick ??? :lol: [/SIZE]

:haha: