PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders: niet zomaar Israël de schuld geven



John2
01-06-10, 14:06
Wilders: niet zomaar Israël de schuld geven

PVV-leider Geert Wilders vindt het ,,te goedkoop'' om zomaar de vinger te wijzen naar Israël na de dodelijke aanval van het Israëlische leger op een internationaal hulpkonvooi voor de Gazastrook. ,,Ik ga zeker niet meehuilen met de wolven in het bos door Israël een beetje goedkoop aan te vallen'', zei hij maandagavond in het televisieprogramma Nova.

Wilders betreurt de doden die zijn gevallen. Maar het is ,,veel te gemakkelijk om Israël nu meteen voordat we precies weten wat er is gebeurd in de beklaagdenbank te zetten''. Wilders is blij dat de zaak wordt onderzocht, omdat de feiten volgens hem boven water moeten komen. Israël heeft volgens hem op grond van de Oslo-akkoorden het recht en de plicht om ook de wateren voor Gaza te beschermen.

Ook meent de PVV-voorman dat Israël het volste recht had de schepen te enteren om te kijken of er behalve voedsel ook wapens aan boord waren die ,,die verschrikkelijke Hamas alleen maar sterker zou maken''.

Bron: DePers / Beeld: redactie Maroc.NL

John2
01-06-10, 14:07
verstandig man die zijn kop niet gek laat maken door de media

Aristos
01-06-10, 14:28
verstandig man die zijn kop niet gek laat maken door de media

Met zo'n diepgewortelde haat jegens moslims en een intense liefde voor het zionisme heb je de media niet nodig. Heeft hij zich uberhaupt ooit eens kritisch uitgesproken naar de staat Israël?

Imbeciel schrijf je met een 'e'.

tanger'73
01-06-10, 15:04
verstandig man die zijn kop niet gek laat maken door de media


was je niet eergisteren nog een sp'er? ken je trouwens in dat kader harry van Bommel en zijn standpunten ten aanzien van israël?

John2
01-06-10, 15:09
was je niet eergisteren nog een sp'er? ken je trouwens in dat kader harry van Bommel en zijn standpunten ten aanzien van israël?

Ja en niet alleen gisteren, maar moet ik om één standpunt een partij laten vallen?

John2
01-06-10, 15:11
Met zo'n diepgewortelde haat jegens moslims en een intense liefde voor het zionisme heb je de media niet nodig. Heeft hij zich uberhaupt ooit eens kritisch uitgesproken naar de staat Israël?

Imbeciel schrijf je met een 'e'.

Het gaat even niet om haat of liefde, maar om het feit wat hij hier stelt en ik ook steeds zei in de andere topic, je kunt geen mening vormen of iemand veroordelen als de feiten niet bekend zijn.

Wizdom
01-06-10, 15:16
Het gaat even niet om haat of liefde, maar om het feit wat hij hier stelt en ik ook steeds zei in de andere topic, je kunt geen mening vormen of iemand veroordelen als de feiten niet bekend zijn.

De feiten zijn dat een hulpkonvooi met hulpgoederen in internationale wateren door Israelische militairen is aangevallen en er ruim 9 doden en 30 gewonden zijn gevallen...

Is dat niet feitelijk genoeg... Ze gingen het grootste concentratiekamp op deze aardbol te hulp schieten... For God Sake...

Stelletje NAZIS...

Aristos
01-06-10, 15:27
Het gaat even niet om haat of liefde, maar om het feit wat hij hier stelt en ik ook steeds zei in de andere topic, je kunt geen mening vormen of iemand veroordelen als de feiten niet bekend zijn.

Daar is Wilders anders wel nationaal kampioen in en nu komt het even niet goed uit en wachten we de feiten en onderzoeken af. Je begint wel een karikatuur van jezelf te worden, geloof je nog wel in wat je zelf zegt?

tanger'73
01-06-10, 15:31
Ja en niet alleen gisteren, maar moet ik om één standpunt een partij laten vallen?


het is een voorname sp buitenland politiek standpunt, ben je het daar niet mee eens kan je onmogelijk een sp'er zijn.

Pizzaman
01-06-10, 20:35
Tanger er is werkelijk NIEMAND die het 100% met de partij waar hij/zij op stemt eens is.

Keydo
01-06-10, 21:02
verstandig man die zijn kop niet gek laat maken door de media

ik haat jou weet je dat!

Joesoef
01-06-10, 21:22
je kunt geen mening vormen of iemand veroordelen als de feiten niet bekend zijn.


Jouw feiten zijn subjectief.

John2
01-06-10, 21:24
De feiten zijn dat een hulpkonvooi met hulpgoederen in internationale wateren door Israelische militairen is aangevallen en er ruim 9 doden en 30 gewonden zijn gevallen...
Is dat niet feitelijk genoeg... Ze gingen het grootste concentratiekamp op deze aardbol te hulp schieten... For God Sake...
Stelletje NAZIS...
Zo zie jij het, maar wat als je het objectief bekijkt?
6 boten op weg naar een verboden zone in gesteld door Israel.
Na vertrek richting gaza vanuit Cyprus (ondanks waarschuwingen) vertrekken schepen vanuit Israel om deze schepen op te vangen en staande te houden, dit gebeurd in internationale wateren, 5 boten stopen, 1 boot vaart door ondanks waarschuwing.
Heli laat commando's zakken om de boot alsnog te dwingen te stopen.
Tot hier gebeurd alles binnen de normen van de internationale zee wetten
Wat er daarna gebeurd is dikke pap kijken omdat we de beelden niet kunnen zien zoals ze genomen zijn in tijd momenten

John2
01-06-10, 21:25
ik haat jou weet je dat!

Is jou probleem

John2
01-06-10, 21:29
Jouw feiten zijn subjectief.
Waarom Joesoef ik veroordeel niemand en probeer slechts achter de waarheid te komen voor ik iemand kan veroordelen.
Hier en in de wereld veroordelen 70% een volk zonder enige kennis te hebben van feiten.

Wizdom
01-06-10, 21:34
Zo zie jij het, maar wat als je het objectief bekijkt?
6 boten op weg naar een verboden zone in gesteld door Israel.
Na vertrek richting gaza vanuit Cyprus (ondanks waarschuwingen) vertrekken schepen vanuit Israel om deze schepen op te vangen en staande te houden, dit gebeurd in internationale wateren, 5 boten stopen, 1 boot vaart door ondanks waarschuwing.
Heli laat commando's zakken om de boot alsnog te dwingen te stopen.
Tot hier gebeurd alles binnen de normen van de internationale zee wetten
Wat er daarna gebeurd is dikke pap kijken omdat we de beelden niet kunnen zien zoals ze genomen zijn in tijd momenten

Israel heeft het recht niet om GAZA een stuk van bezet Palestina tot verboden zone uit te roepen.

Israel kan zicht overigen totaal niet op morele gronden beroepen. Israel beroept zich op alleen op militaire macht en valse religieuze gronden. Het feit dat Israel zich beroept op zijn militaire macht is ook de grootste fout die Israel maakt. Want zoals we uit de geschiedenis weten wisselt de balans van militaire macht constant en is er nu al een verschuiving gaande...

Keydo
01-06-10, 22:03
Is jou probleem
Schiedam staat bekent om z'n racistische skinheads het zou me niet verbazen dat jij daar tussen zit.

Keydo
01-06-10, 22:06
Waarom Joesoef ik veroordeel niemand en probeer slechts achter de waarheid te komen voor ik iemand kan veroordelen.
Hier en in de wereld veroordelen 70% een volk zonder enige kennis te hebben van feiten.

arme Israhel

mark61
01-06-10, 22:36
Tot hier gebeurd alles binnen de normen van de internationale zee wetten

Je lult uit je nek. Tis wat eentonig natuurlijk, maar ik blijf het toch maar memoreren.

John2
01-06-10, 22:44
Israel heeft het recht niet om GAZA een stuk van bezet Palestina tot verboden zone uit te roepen.

Israel kan zicht overigen totaal niet op morele gronden beroepen. Israel beroept zich op alleen op militaire macht en valse religieuze gronden. Het feit dat Israel zich beroept op zijn militaire macht is ook de grootste fout die Israel maakt. Want zoals we uit de geschiedenis weten wisselt de balans van militaire macht constant en is er nu al een verschuiving gaande...

Vandaar ook in internationale wateren.......

John2
01-06-10, 22:48
Schiedam staat bekent om z'n racistische skinheads het zou me niet verbazen dat jij daar tussen zit.

de enigste die nu discrimineert ben jij door te stellen dat skinheads in Schiedam racistisch kunnen zijn.

John2
01-06-10, 22:53
arme Israhel
Zijn jou woorden.

Keydo
01-06-10, 23:21
de enigste die nu discrimineert ben jij door te stellen dat skinheads in Schiedam racistisch kunnen zijn.
jij bent er iig een van als ik jou hier pro pisrael zie posten.

tanger'73
01-06-10, 23:30
arme Israhel


tehala. :jeweetog::wink:

John2
01-06-10, 23:35
jij bent er iig een van als ik jou hier pro pisrael zie posten.

Waar post ik pro Israel?
Dus volgens jou ben ik een racist omdat ik geen keuze maakt en objectief wens te blijven en daarvoor haat jij zelfs mensen?
Wie is er dan beter jij/ik?:fpetaf:

Keydo
01-06-10, 23:51
tehala. :jeweetog::wink:

ik begrijp je completely tangero!

Keydo
02-06-10, 00:00
[QUOTE=John2;4357540]Waar post ik pro Israel?
Dus volgens jou ben ik een racist omdat ik geen keuze maakt en objectief wens te blijven en daarvoor haat jij zelfs mensen?
Wie is er dan beter jij/ik?

Blind en doof verloren zaak. Ik wil geen discussie met jou. Respect voor degenen die dat wel doen.

tanger'73
02-06-10, 00:58
[QUOTE=John2;4357540]

Blind en doof verloren zaak. Ik wil geen discussie met jou. Respect voor degenen die dat wel doen.

Koran: Al-Baqarah (2:18). ;)

John2
02-06-10, 07:19
Blind en doof verloren zaak. Ik wil geen discussie met jou. Respect voor degenen die dat wel doen.
En dat moet ik een ramp vinden, nadat je mij verteld dat je me haat?
Eigenlijk vreemd dat je iemand kunt haten zonder dat je deze persoon kent, maar misschien dat dit in de genen zit.

delirious
02-06-10, 14:42
verstandig man die zijn kop niet gek laat maken door de media
:haha::haha:

John2
02-06-10, 14:49
:haha::haha:
Ja oke hij gebruikt/misbruikt de media. :hihi: