PDA

Bekijk Volledige Versie : De wapens die in de flotilla schip gevonden zijn



Abu_Hurayrah
02-06-10, 21:36
http://img243.imageshack.us/img243/1866/liveleakdotcom74afe276b.jpg

tanger'73
02-06-10, 21:41
Die rag of mass destruction is zeker een wapen.

ronald
02-06-10, 21:48
Zijn dit vredesatributen? Vergeet vooral niet n te denken over diegenen die ze hanteerden.

http://www.honestreporting.com/articles/45884734/critiques/new/Special_Alert_Boats,_Bias_and_Big_Lies.asp

tanger'73
02-06-10, 21:53
Zijn dit vredesatributen?

Nee onder andere een pizzames. wie dat hanteerd is dacht ik een pizzabakker, voor de rest wordt ongetwijfeld dat hele schip inclusief plaatwerk en dieselolie door israël aangezien als een wapen.

ronald
02-06-10, 21:58
Nee onder andere een pizzames. wie dat hanteerd is dacht ik een pizzabakker, voor de rest wordt ongetwijfeld dat hele schip inclusief plaatwerk en dieselolie door israël aangezien als een wapen.

Vergeet vooral niet n te denken over diegenen die ze hanteerden.....meldde ik erbij. Waarom negeerden ze het stopverbod en lieten ze niet een inspectie uitvoeren?

tanger'73
02-06-10, 22:00
Vergeet vooral niet n te denken over diegenen die ze hanteerden.....meldde ik erbij. Waarom negeerden ze het stopverbod en lieten ze niet een inspectie uitvoeren?


Daar heb ik toch antwoord op gegeven, o.a. een pizzabakker en een koksmuts?

ronald
02-06-10, 22:03
Daar heb ik toch antwoord op gegeven, o.a. een pizzabakker en een koksmuts?

Oh ja natuurlijk. Be serious....Turkije had al een inspectie uitgevoerd en de koks bleven over?

tanger'73
02-06-10, 22:06
Oh ja natuurlijk. Be serious....Turkije had al een inspectie uitgevoerd en de koks bleven over?


het is een zeeschip hoor, wat voor wapens zie je daar dat niet eigen is aan een zeeschip? tjonge jonge, als het israelische commando's al helemaal in hun broek schijten voor dergelijke attributen, is er nog hoop op het vaste land.

ronald
02-06-10, 22:18
het is een zeeschip hoor, wat voor wapens zie je daar dat niet eigen is aan een zeeschip? tjonge jonge, als het israelische commando's al helemaal in hun broek schijten voor dergelijke attributen, is er nog hoop op het vaste land.

Een zeeschip?
Via land en zee smokkelt Hamas tig wapens dat ze van Iran krijgt om op Israel af te vuren die nu Tel Aviv of Jerusalems buitenwijken kan bereiken en nu dwingt een zogenaamde vredesactivisten boot het Israelische leger te wijken om rechtstreeks naar Gaza te varen en de waarschuwingen en stoptekens te negeren of eerst naar Ashdod te varen?
Ze schijten echt niet in hun broek hoor en dat weet je. De vredesvolle ontvangst o phet schip deed het tij keren. Hadden ze beter geweten dan hadden ze beslist enige rook- en traangasbommen naar beneden gegooid. Je bagatelliseert volkomen en zet de actie neer als een volkomen vredesvolle.
Het leger krijgt het bevel van de regering haar inwoners te verdedigen en neemt alles serieus. Ook een stel gekken die ergens anders naar op uit waren naar bleek.

tanger'73
02-06-10, 22:24
Een zeeschip?

inderdaad een zeeschip en geen zandkasteel. sorry, maar ik concentreer me hier op dat plaatje boven, de rest van je smokkelverhaal laat ik liever over aan je idf spokesman als je het niet erg vind?

Dit spelletje heet plaatje raden.

Wizdom
02-06-10, 22:26
Die domme Israelisch zijn nog wat vergeten... Ze zijn de paracetamol vergeten... Ik heb me wel eens laten vertellen dat daar een goedje in zit waar je biologische wapens mee kunt maken...

Waar blijven de dozen paracetamol....

John2
02-06-10, 22:55
het is een zeeschip hoor, wat voor wapens zie je daar dat niet eigen is aan een zeeschip? tjonge jonge, als het israelische commando's al helemaal in hun broek schijten voor dergelijke attributen, is er nog hoop op het vaste land.

Ja inderdaad een zeeschip en nog wel een vrachtschip waar passagiers geen mes of ander wapen of op wapen lijkende voorwerpen mogen dragen.
Kombuis, machinekamer, stuurhut zijn verboden terrein voor passagiers.
Zelfs de radiohut mag alleen betreden worden door maximaal 1 persoon tegelijk met toestemming van de marconist.
Misschien dat onze fisherman hier meer over kan zeggen.

mark61
02-06-10, 22:59
Vergeet vooral niet n te denken over diegenen die ze hanteerden.....meldde ik erbij. Waarom negeerden ze het stopverbod en lieten ze niet een inspectie uitvoeren?

Waarom zouden ze? Israël doet tegenwoordig verkeer regelen op de Middellandse Zee? Stelletje piraten.

Commando's uit helicopters droppen is GEEN inspectie.

Wizdom
02-06-10, 23:00
Ja inderdaad een zeeschip en nog wel een vrachtschip waar passagiers geen mes of ander wapen of op wapen lijkende voorwerpen mogen dragen.
Kombuis, machinekamer, stuurhut zijn verboden terrein voor passagiers.
Zelfs de radiohut mag alleen betreden worden door maximaal 1 persoon tegelijk met toestemming van de marconist.
Misschien dat onze fisherman hier meer over kan zeggen.

Ga je daar nog serieus op in ook... :maf2:

ronald
02-06-10, 23:38
inderdaad een zeeschip en geen zandkasteel. sorry, maar ik concentreer me hier op dat plaatje boven, de rest van je smokkelverhaal laat ik liever over aan je idf spokesman als je het niet erg vind?

Dit spelletje heet plaatje raden.
Dat bedoel ik. Aan de wandel gaan met halve waarheden. Beetje simplistisch en vertekenend.

Al Sawt
02-06-10, 23:44
Wel grappig. Met dergelijke keukenmes steek je niet eens door een stukvlees, laat staan een kevlar vest en met knikkers heb je net zoveel effect op kevlar helm als een mug op een olifant.

Maar randdebielen als Ronald, Slinger en Max Stirner zien het als levensbedreigende wapens voor Israelische commando`s.

ronald
02-06-10, 23:45
Waarom zouden ze? Israël doet tegenwoordig verkeer regelen op de Middellandse Zee? Stelletje piraten.

Commando's uit helikopters droppen is GEEN inspectie.
Oh, even langszij varen en vragen of je even de touwladder op kunt komen is een betere methode. Ze negeerden elke aanwijzing of gebod.
Het ging niet om zo maar een zeeschip dat Gaza even bij toeval Gaza wilde aandoen of zo maar op de Middellandse Zee varend. Ver van te voren was bekend wat ze van plan waren en ver van te voren was bekend hoe Israel zou reageren. Zouden ze Ashdod hebben willen aandoen dan was het niet zo ver gekomen. Dat verkozen ze ziet.

Al Sawt
02-06-10, 23:48
Waarom zouden ze? Israël doet tegenwoordig verkeer regelen op de Middellandse Zee? Stelletje piraten.


Mark, ze komen ermee weg. En daarom doen zij dergelijke zaken. Zelfs landen wiens staatsburgers in gevangenis zitten, houden zich stil. Internationale recht is een wassen neus voor Israel.

Maar aan andere kant creëren zij een precedent voor landen als Iran om hun eigen politiek van bewapening te legitimeren. En dat zal nog schadelijker zijn voor Israel dan ze denken.

Lang termijn denken is hun vreemd.



Commando's uit helicopters droppen is GEEN inspectie.Maar wel amateuristisch dan gemiddelde dropping van een reservisten eenheid van de koninklijke landmacht.

John2
02-06-10, 23:52
Waarom zouden ze? Israël doet tegenwoordig verkeer regelen op de Middellandse Zee? Stelletje piraten.

Commando's uit helicopters droppen is GEEN inspectie.
Nee klopt is één van de dwang middelen om alsnog het schip tot stoppen te dwingen, net als een schot voor de boeg.

Max Stirner
02-06-10, 23:54
Maar randdebielen als Ronald, Slinger en Max Stirner zien het als levensbedreigende wapens voor Israelische commando`s.


Heb nieuws voor je:

Max kan heel goed voor zichzelf spreken en is bovendien geen randdebiel.

tanger'73
03-06-10, 00:10
Ja inderdaad een zeeschip en nog wel een vrachtschip waar passagiers geen mes of ander wapen of op wapen lijkende voorwerpen mogen dragen.
Kombuis, machinekamer, stuurhut zijn verboden terrein voor passagiers.
Zelfs de radiohut mag alleen betreden worden door maximaal 1 persoon tegelijk met toestemming van de marconist.
Misschien dat onze fisherman hier meer over kan zeggen.


Godsamme zeg, een paar messen, vleesvork en een pizzacutter, zelfs een sjaal (voor wurggevaar) aan boord zou verboden moeten worden.

tanger'73
03-06-10, 00:13
Dat bedoel ik. Aan de wandel gaan met halve waarheden. Beetje simplistisch en vertekenend.

kijk eens goed naar dat plaatje boven, simpeler kan je het niet hebben hoor. vraag desnoods aan het simplistisch verbond? Wou je daar nog een debat over voeren of zoiets?

Wizdom
03-06-10, 00:13
Mark, ze komen ermee weg. En daarom doen zij dergelijke zaken. Zelfs landen wiens staatsburgers in gevangenis zitten, houden zich stil. Internationale recht is een wassen neus voor Israel.

Maar aan andere kant creëren zij een precedent voor landen als Iran om hun eigen politiek van bewapening te legitimeren. En dat zal nog schadelijker zijn voor Israel dan ze denken.

Lang termijn denken is hun vreemd.

Maar wel amateuristisch dan gemiddelde dropping van een reservisten eenheid van de koninklijke landmacht.

Israel denkt dat hun macht zal blijven zoals die is... Na 4000 jaar historie nog steeds niets geleerd... Het enige wat ze bereiken is na 4000 jaar een vandalistisch beeld scheppen en daarna zal de geschiedenis ze als een stel hooligans optekenen die ervoor gezorgd heeft dat er weer eens van die VN niets terecht is gekomen...

tanger'73
03-06-10, 00:16
Wel grappig. Met dergelijke keukenmes steek je niet eens door een stukvlees, laat staan een kevlar vest en met knikkers heb je net zoveel effect op kevlar helm als een mug op een olifant.

Maar randdebielen als Ronald, Slinger en Max Stirner zien het als levensbedreigende wapens voor Israelische commando`s.

hahahahaha, zelfs met het jaarlijkse offerfeest haal ik meer spul dan dat van stal en ik wordt niet overvallen door korps mariniers. :haha:

tanger'73
03-06-10, 00:20
Mark, ze komen ermee weg. En daarom doen zij dergelijke zaken. Zelfs landen wiens staatsburgers in gevangenis zitten, houden zich stil. Internationale recht is een wassen neus voor Israel.

Maar aan andere kant creëren zij een precedent voor landen als Iran om hun eigen politiek van bewapening te legitimeren. En dat zal nog schadelijker zijn voor Israel dan ze denken.

Lang termijn denken is hun vreemd.

Maar wel amateuristisch dan gemiddelde dropping van een reservisten eenheid van de koninklijke landmacht.

inderdaad, je bent zelfs letterlijk met israël niet meer veilig in internationale wateren. En de piraterij heeft er een concurrent bij.

ronald
03-06-10, 00:28
kijk eens goed naar dat plaatje boven, simpeler kan je het niet hebben hoor. vraag desnoods aan het simplistisch verbond? Wou je daar nog een debat over voeren of zoiets?

De vredesactivisten zijn niet de autoriteit die voor Israel kunnen bepalen of zij wel of niet vrij toegang tot Gaza moeten instellen mede doordat in het verleden veel wapentuig en raketten Gaza via zeewegen heeft bereikt met het doel en resultaat ze op Israel af te kunnen en hebben kunnen afvuren. Deze verordeningen horen bij situatie.
De hele boel escaleerde doordat men toch vond dat zij vrij doorgang mogen bepalen, door aanwijzingen te negeren en door aan te vallen met welk wapen (wat in wezen een bijzaak is) dan ook.
Deze zogenaamde enquête is zo suggestief als wat om de hoofdzaak op de achtergrond te kunnen drukken.

ronald
03-06-10, 00:30
inderdaad, je bent zelfs letterlijk met israël niet meer veilig in internationale wateren. En de piraterij heeft er een concurrent bij.

Er varen van en naar Israel tientallen schepen en ra ra hoe kan het, bij deze ging het mis. Ik ben echt verontwaardigd.

tanger'73
03-06-10, 00:37
De vredesactivisten zijn niet de autoriteit die voor Israel kunnen bepalen of zij wel of niet vrij toegang tot Gaza moeten instellen mede doordat in het verleden veel wapentuig en raketten Gaza via zeewegen heeft bereikt met het doel en resultaat ze op Israel af te kunnen en hebben kunnen afvuren. Deze verordeningen horen bij situatie.
De hele boel escaleerde doordat men toch vond dat zij vrij doorgang mogen bepalen, door aanwijzingen te negeren en door aan te vallen met welk wapen (wat in wezen een bijzaak is) dan ook.
Deze zogenaamde enquête is zo suggestief als wat om de hoofdzaak op de achtergrond te kunnen drukken.


Ja, tis allemaal wat hé. waarom gaat de israelische man van de veiligheidsraad niet net zoals colin Powell destijds deed met dia's, foto's en radarbeelden de veiligheidsraad gek maken met het idee dat er massavernietigingswapens aan boord van de tortilla zat?

tanger'73
03-06-10, 00:42
Er varen van en naar Israel tientallen schepen en ra ra hoe kan het, bij deze ging het mis. Ik ben echt verontwaardigd.


dat kan ik me wel voorstellen, want israëlisch zijn niet anders gewend dan steentjes op pantserwagens en zo nu en dan een vuurpijl, om die zo nu en dan af te wisselen met weer eens een offensief met een leuke titel. Ja dan kan ik me voorstellen dat ze een gat in de lucht springen, bij de ontdekking van een stelletjes messen en een pizzacutter. anders zijn ze immers niet gewend.

ronald
03-06-10, 00:47
Ja, tis allemaal wat hé. waarom gaat de israelische man van de veiligheidsraad niet net zoals colin Powell destijds deed met dia's, foto's en radarbeelden de veiligheidsraad gek maken met het idee dat er massavernietigingswapens aan boord van de tortilla zat?

Dat was het niet en om de sterkte gaat het in feite ook niet.

tanger'73
03-06-10, 00:52
Dat was het niet en om de sterkte gaat het in feite ook niet.


dus blijft over, lekker rondknallen als een cowboy.

tanger'73
03-06-10, 01:08
Primeur, check tis out, op de tortilla is de vrouwelijke afdeling van alqaida door het idf ontdekt.


YouTube- Hotties shooting guns

ronald
03-06-10, 01:09
dus blijft over, lekker rondknallen als een cowboy.

Nee. Het negeren van aanwijzingen en willens en wetens de autoriteit willen bepalen wat Israel veilig acht om haar burgers te beschermen.


Om het zoekplaatje groter te maken ter aanvulling:

http://www.theisraelproject.org/site/c.hsJPK0PIJpH/b.4916567/k.937E/Video_player.htm

http://www.mfa.gov.il/MFA/About+the+Ministry/Behind+the+Headlines/Seizure_Gaza_flotilla_31-May-2010.htm

http://www.honestreporting.com/articles/45884734/critiques/new/Special_Alert_Boats,_Bias_and_Big_Lies.asp

tanger'73
03-06-10, 01:14
Er is zelfs een grandma hier vers van het alqaida trainingskamp ontdekt, tussen de rolstoelen voor Gaza. Eerlijk waar hoor.


YouTube- Granny shooting machine gun!!

Umarvlie
03-06-10, 06:47
Lang termijn denken is hun vreemd.


Lange termijn denken is alleen relevant voor een land met een toekomst....

mark61
03-06-10, 07:05
Oh, even langszij varen en vragen of je even de touwladder op kunt komen is een betere methode. Ze negeerden elke aanwijzing of gebod.

Logisch. De Israelische piraten hadden geen poot om op te staan.

Israël onderschept illegaal schuiten die varen van A naar B, beiden niet in Israël, en waar het dus helemaal niets mee te maken heeft.

'Inspectie' is Ivriet newspeak voor 'poging de bemanning van een passerend schip uit te roeien'.

Oh ja.

mark61
03-06-10, 07:07
Lange termijn denken is alleen relevant voor een land met een toekomst....

Zo is dat.

mark61
03-06-10, 07:09
Er varen van en naar Israel tientallen schepen en ra ra hoe kan het, bij deze ging het mis. Ik ben echt verontwaardigd.

Dit schip was NIET op weg naar Israël. Dat moet zionisten echt constant in herinnering worden gebracht. Het was op weg naar het ghetto van Warschau revisited.

Verbazingwekkend altijd hoe jij soepeltjes van fundi overgaat naar seculiere extreem-rechtse nationalist.

Dat zit religieus gezien compleet fout. Dit kan helemaal niet. Totaal in de war, gelovige zionisten.

mark61
03-06-10, 07:12
Nee klopt is één van de dwang middelen om alsnog het schip tot stoppen te dwingen, net als een schot voor de boeg.

Het is terreur. Waar was dat schot voor de boeg?

In Suriname noemen ze dit een waarschuwingsschot tussen de ogen. In Israël heet dit een inspectie.

John2
03-06-10, 07:13
Godsamme zeg, een paar messen, vleesvork en een pizzacutter, zelfs een sjaal (voor wurggevaar) aan boord zou verboden moeten worden.

Dat is misschien het verschil tussen jou en mij.
Maar een vraag zou jij onze kinderen met deze wapens de stad in laten gaan met de bedoeling zichzelf te verdedigen?

Joesoef
03-06-10, 07:19
Het is werkelijk niet te geloven wat allemaal mag tegenwoordig, een keuken waar ze messen hebben! Erger, zelfs in de kantine hebben ze messen!

:maf2:

John2
03-06-10, 08:30
Het is werkelijk niet te geloven wat allemaal mag tegenwoordig, een keuken waar ze messen hebben! Erger, zelfs in de kantine hebben ze messen!
:maf2:
Zolang ze gebruikt worden waarvoor ze bestemd zijn is dit geen bezwaar.
Wist je dat als jij of ik koks messen, uitbeen mes, vis mes wil vervoeren dat ze zo verpakt moeten zijn dat ze niet direct kunnen worden gebruikt?!

knuppeltje
03-06-10, 09:12
Vergeet vooral niet n te denken over diegenen die ze hanteerden.....meldde ik erbij. Waarom negeerden ze het stopverbod en lieten ze niet een inspectie uitvoeren?

Omdat dat stopgebod een illegale actie was.

Ron Haleber
03-06-10, 09:23
Dat is misschien het verschil tussen jou en mij.
Maar een vraag zou jij onze kinderen met deze wapens de stad in laten gaan met de bedoeling zichzelf te verdedigen?

Sjonnie, nou val je echt door de mand met deze vergelijking! :fuckit2:

Kinderen die voor een uitje de stad in gaan...
vergelijken met honderden volwassenen die zich op volle zee moeten zien te redden
tijdens een uiterst gevaarlijke tocht
en nog wel om levens van anderen dan zichzelf te redden. :maf2:

John2
03-06-10, 10:02
Sjonnie, nou val je echt door de mand met deze vergelijking! :fuckit2:

Kinderen die voor een uitje de stad in gaan...
vergelijken met honderden volwassenen die zich op volle zee moeten zien te redden
tijdens een uiterst gevaarlijke tocht
en nog wel om levens van anderen dan zichzelf te redden. :maf2:
Inderdaad dat is een keuze die ze zelf maken en dus het bezit van wapens het al aangaf dat ze wisten waarmee ze bezig waren en vermoedelijk gewaarschuwd zijn voor het een en ander.
Daarom ook verboden wapenbezit met het doel andere verwonding toe te brengen of te kunnen toebrengen.
3 mensen zitten nog vast in Israel dus we zullen zien wat de aanklacht wordt op deze drie personen.
Verder begrijp ik uit je antwoord dat jij dus met een gerust hart je kinderen zou laten uitgaan met een mes op zak :maf2:

Ron Haleber
03-06-10, 10:46
... Verder begrijp ik uit je antwoord dat jij dus met een gerust hart je kinderen zou laten uitgaan met een mes op zak :maf2:

Nee idd. grapjas, om naar de bios of naar het Vondelpark te gaan, heb je in Amsterdam geen mes of scheepsartikelen nodig! :)

John2
03-06-10, 10:58
Nee idd. grapjas, om naar de bios of naar het Vondelpark te gaan, heb je in Amsterdam geen mes of scheepsartikelen nodig! :)

Nee waarom wel op een schip dan als je zegt te gaan voor de vrede en je wens te opstellen als vredesactivist om hiermee mensen aan te vallen die in opdracht van een overheid hun werk uitvoeren.
Of moeten we dit zien als een stel relschoppers die het verpesten voor de echte vredesactivisten.

Joesoef
03-06-10, 11:56
Zolang ze gebruikt worden waarvoor ze bestemd zijn is dit geen bezwaar.
Wist je dat als jij of ik koks messen, uitbeen mes, vis mes wil vervoeren dat ze zo verpakt moeten zijn dat ze niet direct kunnen worden gebruikt?!


Je hebt het over een boot met een kantine en een keuken, niet over winkelend publiek in de kalverstraat.

Joesoef
03-06-10, 11:56
Mijn God, ga ik reageren op die idioot :maf:

Ron Haleber
03-06-10, 12:10
Nee waarom wel op een schip dan als je zegt te gaan voor de vrede en je wens te opstellen als vredesactivist om hiermee mensen aan te vallen die in opdracht van een overheid hun werk uitvoeren.
Of moeten we dit zien als een stel relschoppers die het verpesten voor de echte vredesactivisten.

Nu begin je echte onzin uit te slaan!:maf2:

ik heb je hierop al in mijn eer-vorige post duidelijk beantwoord.
Het is duidelijk dat het hier om volwassenen gaat die op volle zee moeten overvaren/overleven...
Dat kan dus niet met een lunchpakje van het hilton.

Kletskoek dus om dan over vrede zonder zakmes op zak te praten!:fuckit2:

Ron Haleber
03-06-10, 12:16
Mijn God, ga ik reageren op die idioot :maf:

Per abuis deed ik het ook...

Beter om die zion-idioot verder te negeren
net als die slingeraap...:loens:

John2
03-06-10, 13:40
Nu begin je echte onzin uit te slaan!:maf2:

ik heb je hierop al in mijn eer-vorige post duidelijk beantwoord.
Het is duidelijk dat het hier om volwassenen gaat die op volle zee moeten overvaren/overleven...
Dat kan dus niet met een lunchpakje van het hilton.

Kletskoek dus om dan over vrede zonder zakmes op zak te praten!:fuckit2:
Ahhh, ik snap het, je bedoeld dat het leger ze uit de keuken heeft gehaald om ze daar neer te leggen om zo een beschuldiging te hebben.:slaap:

John2
03-06-10, 13:42
Per abuis deed ik het ook...

Beter om die zion-idioot verder te negeren
net als die slingeraap...:loens:

Dank je Ron, zal hier de volgende keer aan denken.

tanger'73
03-06-10, 14:58
Logisch. De Israelische piraten hadden geen poot om op te staan.

Israël onderschept illegaal schuiten die varen van A naar B, beiden niet in Israël, en waar het dus helemaal niets mee te maken heeft.

'Inspectie' is Ivriet newspeak voor 'poging de bemanning van een passerend schip uit te roeien'.

Oh ja.

yep, voortaan gaat nu israël de rest van de mondiale internationale wateren onveilig maken. Binnenkort zul je ze in actie zien tussen de straat van Gibraltar en voor de kust van spanje en frankrijk net in internationale wateren, afwachtend op schepen om te enteren.

tanger'73
03-06-10, 15:01
Dat is misschien het verschil tussen jou en mij.


Gelukkig maar en niet zo'n beetje ook.

tanger'73
03-06-10, 15:04
Het is werkelijk niet te geloven wat allemaal mag tegenwoordig, een keuken waar ze messen hebben! Erger, zelfs in de kantine hebben ze messen!

:maf2:


Ja messen, da's tegenwoordig het schrikbeeld in israël. Bommen, granaten, fosfor en massavernietigenswapens nemen ze op de koop toe. Da's dan wel weer normaal onder zionisten.

tanger'73
03-06-10, 15:07
Sjonnie, nou val je echt door de mand met deze vergelijking! :fuckit2:

Kinderen die voor een uitje de stad in gaan...
vergelijken met honderden volwassenen die zich op volle zee moeten zien te redden
tijdens een uiterst gevaarlijke tocht
en nog wel om levens van anderen dan zichzelf te redden. :maf2:

Daar kan hij niks aan doen, hij zit zelf in de zandbak.

tanger'73
03-06-10, 15:09
Of moeten we dit zien als een stel relschoppers die het verpesten voor de echte vredesactivisten.


zo moet je het zien, ze hebben het namelijk voor jou (de echte vredesactivist) verpest. :huil:

cl0ned
03-06-10, 15:17
Jullie hebben The A-team en McGyver zeker nooit gezien. Weet je wat voor superwapens je daar allemaal van kan maken.

super ick
03-06-10, 15:24
Waarom zouden ze? Israël doet tegenwoordig verkeer regelen op de Middellandse Zee? Stelletje piraten.

Commando's uit helicopters droppen is GEEN inspectie.

Sommige prikkers halen hier 2 zaken door elkaar.

De 1e kan ik kort over zijn: De opdrachtgever Israel. Als er iemand hier schuld heeft is dat Israel.

de 2e is de commando / marinier die de opdracht krijgt aan boord te gaan en zijn uitrusting. Mij vielen 2 zaken op. De uitrusting was te zwaar en het vuurwapen te lang. (met een lang vuurwapen is het moeilijk manouvreren in de vaak kleine ruimtes aan boord van een schip.
Stel je voor. Je hebt een automatisch wapen van pakweg 10 kg in beide handen en je wordt belaagd door een paar mensen. (op zich een onwezenlijk situatie want de meeste mensen staan echt stil als er een wapen op hen gericht wordt.) De keuze is je wapen weggooien (je kunt het tenslotte niet ff in een holster stoppen). Combat kan je ook niet aangaan met meerdere personen in een kleine ruimte. Je krijgt er hooguit 2 neer. (als de tegenstanders niet getraind maar wel gemotiveerd zijn)
Onder geen beding mag je wapen onfrutseld worden! Dat betekend immers jou dood. Waarschuwingsschoten in een metalen ruimte is ook note done. Enige oplossing is schieten. Liefst op de benen, een schot in het bovenlichaam met een automatisch wapen type mitrailleur is in de meeste gevallen dodelijk.

Geloof me maar, al ben je nog zo getrained, soldaten zijn bang in dergelijke gevallen. Er breekt dan paniek uit. Ik weet waar ik het over heb.

Ik werd gewoon gestuurd op missie als dienstplichtige, ik had niets te kiezen. Waarschijnlijk geldt hetzelfde voor de Israelische militairen. Die hebben ook geen keus.

tanger'73
03-06-10, 15:26
Jullie hebben The A-team en McGyver zeker nooit gezien. Weet je wat voor superwapens je daar allemaal van kan maken.


zitten ze nog steeds vast in die israelische cel of zijn ze inmiddels al op goed gedrag vrijgelaten? :)

super ick
03-06-10, 16:07
Jullie hebben The A-team en McGyver zeker nooit gezien. Weet je wat voor superwapens je daar allemaal van kan maken.

Het is overduidelijk dat jij niet reageert vanuit de geringste aanwezigheid van kennis. Je stelt maar dat het is zoals jij denkt dat het is terwijl je er geen gram verstand van hebt.

Ik ken die kneusjes wel. Hebben Rambo 1 t/m 6 op hun kamer. Verder zijn ze nooit gekomen en intussen maar oordelen.

John2
03-06-10, 16:27
Ja messen, da's tegenwoordig het schrikbeeld in israël. Bommen, granaten, fosfor en massavernietigenswapens nemen ze op de koop toe. Da's dan wel weer normaal onder zionisten.
Jij haalt steeds uit naar Israel, zijn die militairen Israel?
Stel jezelf eens de vraag "je wordt gedumpt op een schip en er komt een menigte op je af met messen, stokken en kettingen" hoe reageer jij?
Weg lopen kan niet, nog overboord springen op volle zee.


zo moet je het zien, ze hebben het namelijk voor jou (de echte vredesactivist) verpest. :huil:
Nee hoor Tanger maak je niet druk voor mij niet meer, maar wel voor honderden anderen.
Internationale hulpverlening is een gunst die wordt verleent tussen vaak strijdende partijen waarbij de organisatie afspraken maken om zo goed als mogelijk de veiligheid te kunnen garanderen van hun mensen in het veld.
In een actie als deze is de hulpverlener altijd de verliezer.
Andere landen met een instabiliteit zullen dit kunnen aangrijpen om voedsel konvooien aan te vallen, in de trend van kijk er gebeurd verder niets.
Israël zal vermoedelijk weer gaan tegenwerken met het afgeven van visa en doorgang papieren naar Gaza, vrachtwagen zullen strenger worden gecontroleerd bij de overgang, om maar enkele kleine pesterijen te noemen van Israël.
Aan de andere kant van de grens zal waarschijnlijk Hamas ook weer strenger gaan controleren uit angst dat er tijdens de konvooi spionage wordt gepleegd.
Want net als op dit forum pikken ook deze mensen eruit wat ze willen lezen.

tanger'73
03-06-10, 16:31
Godallemachtig, je hebt helemaal gelijk man. Bespaar me alstublieft je onnozelheid, want ik word al kotsmisselijk van het aanzien van dat plaatje in je onderschrift.

John2
03-06-10, 16:41
Godallemachtig, je hebt helemaal gelijk man. Bespaar me alstublieft je onnozelheid, want ik word al kotsmisselijk van het aanzien van dat plaatje in je onderschrift.
Als jij daar al ziek en misselijk van wordt ga een kijken in de probleem gebieden waar kinderen dagelijks sterven van de honger, ondervoeding, ik denk dat jij het zelfde antwoord ga geven zoals zoveel idioten geven, goh waarom is dit kind zo mager hij krijgt toch genoeg te eten als je zijn buik ziet. :fuckit2:

tanger'73
03-06-10, 16:49
Als jij daar al ziek en misselijk van wordt ga een kijken in de probleem gebieden waar kinderen dagelijks sterven van de honger, ondervoeding, ik denk dat jij het zelfde antwoord ga geven zoals zoveel idioten geven, goh waarom is dit kind zo mager hij krijgt toch genoeg te eten als je zijn buik ziet. :fuckit2:

Je hoeft maar tot 3 te kunnen tellen.


YouTube- TAHOUR - 1 2 3

John2
03-06-10, 22:14
Je hoeft maar tot 3 te kunnen tellen.


YouTube- TAHOUR - 1 2 3 (http://www.youtube.com/watch?v=8NFdB1QNGnM)

Ja heb voor mij geen enkele waarde meer je bent nog minder als een varken.:fuckit2:

tanger'73
03-06-10, 22:16
Ja heb voor mij geen enkele waarde meer je bent nog minder als een varken.:fuckit2:


varkens zijn tenminste intelligenter dan een imbeciel dat is. want dat ben je toch, zie ik onder je nick?

John2
03-06-10, 22:31
varkens zijn tenminste intelligenter dan een imbeciel dat is. want dat ben je toch, zie ik onder je nick?
Klopt vandaar dat ik ook schreef minder dan een varken.

tanger'73
03-06-10, 22:38
Klopt vandaar dat ik ook schreef minder dan een varken.

alles onder een varken is zowiezo al intelligenter als een zelfverklaarde imbeciel. zelfs een insect is intelligenter. Je bent immers een idioot, debiel, dwaas, waanzinnig en zwakzinnig. Meer smaken zijn er niet voor een zelfverklaarde imbeciel als jou. Je bent er kennelijk nog trots op ook.

super ick
03-06-10, 23:09
Wel grappig. Met dergelijke keukenmes steek je niet eens door een stukvlees, laat staan een kevlar vest en met knikkers heb je net zoveel effect op kevlar helm als een mug op een olifant.

Maar randdebielen als Ronald, Slinger en Max Stirner zien het als levensbedreigende wapens voor Israelische commando`s.

Jij hebt echt geen verstand. Ik heb eens een gevangenbewaarder gezien die was compleet gefileerd met een aardappelschilmesje. Ondanks zijn steekvest! Hij had het geluk dat hij zijn aanvaller enigszins bij zijn gezicht vandaan kon houden. De aanval duurde nog geen 10 seconden. Als hij een vuurwapen had gehad had hij op zeker geschoten.

Als je aangevallen wordt door iemand met een mes dan schiet je. Als het ongeveer zo gegaan is als ik beschrijf neem ik de militairen niets kwalijk.
Jij ziet nog een belangrijk ding over het hoofd. De combattraining van een Israelische militair duurt net als in de meeste legers ongeveer 3 maanden. Dan bedoel ik het gevecht zonder vuurwapen. Het is echt een uitzondering als je je vuurwapen 'kwijtraakt'. 99% is dus gebaseerd op het vuurwapen. Ik heb ook gelezen dat er een vuurwapen afgepakt was van een militair. Dat is echt het teken voor zijn maten om het vuur te openen.

Er zijn uiteraard wel specialisten die uiterst bedreven zijn in gevechten van man tot man. Die worden over het algemeen niet ingezet bij dergelijke acties en het zijn er echt veel minder dan jij denkt.
Die gewonde jongen die je op het journaal zag? Ik zou er niet van opkijken als hij een dienstplichtige is.

Hou jij je maar bij de politiek dan heb je al moeite zat om niet uit de bocht te vliegen. Op dat vlak kan ik je soms op wat zinnigs betrappen.

ronald
03-06-10, 23:34
Die boten hadden massavernietigingswapens aan boord.

Niemand heeft dit gezegd behalve jij. Dit wel:


Salafi Jihadi Sheikh Hussein Bin Mahmud: Gaza Does Not Want Freedom Flotillas with Blonde Women – It Wants Black Islamic Banners of Jihad; Hitler Left Some Jews Alive So the World Could See Why He Killed the Rest; 'Gaza… Is Thirsty and Wants to Drink the Blood of the Sons of Apes and Pigs'



On May 31, 2010, a member of the Al-Falluja jihadist web forum posted an essay about the Gaza flotilla events by Sheikh Hussein bin Mahmud, a pseudonymous cleric who is well respected in the online global jihadist community.

Generally speaking, the jihadist forums have not focused much attention on the flotilla issue. Salafi jihadis are generally hostile to both the Turkish and Hamas governments, and are disdainful of Western public opinion and diplomatic activity. Thus, Sheikh Hussein mocks the idea of the flotilla, calling it a hopeless "suicide mission" that will do nothing to end the siege on Gaza; he ridicules Turkey's response to the events, saying that it should have declared jihad to liberate Palestine, or at least carried out naval attacks in retribution; and argues that what Gaza really needs is weaponry and commanders like Osama bin Laden and Abu Mus'ab Al-Zarqawi. He concludes his essay by saying that the battle must begin with a fight against the armies of Israel's Arab neighbors, who are preventing the mujahideen from entering Palestine to fight the Jews.

Following are excerpts from Hussein bin Mahmud's essay:

The complimentary full text of this report is made available from the MEMRI Jihad and Terrorism Threat Monitor; for membership information, visit http://www.subscriptions.memri.org/content/en/member_registr_jttm.htm.


"The Jews Have Become Less Rough and Violent than They Used to Be"

"Hundreds of troops from the navy of the Jews, with air support, mounted a coordinated assault on the ships in the flotilla, using bullets and gas, and killing several of the unarmed passengers; the rest they brought to Ashdod port in occupied Palestine...

"What drew my attention is that the Jews have become less rough and violent than they used to be. There was an aspect of softness and calm in their dealings with these ships. Some might express amazement at these words, but they are the truth…

"The Jews betrayed Moses… They killed many of the prophets, and especially Yahya bin Zakariya [i.e. John the Baptist]… They conspired to kill our Prophet Muhammad… They are hard of heart, feeble of mind, and lacking in manners. They are a people of deception, deceit, wickedness, unbelief, heresy, and polytheism."
Hitler Left Some Jews Alive So the World Could See Why He Killed the Rest

"Everyone who has had contact with them and lived alongside them, in the East and in the West, has spurned them, loathed them, and detested them, to the point where Hitler said: I could kill all the Jews in the world, but I left a few alive so that the entire world will know why I killed the Jews…

"Given that these are some of the Jews' characteristics, what were the members of the Freedom Flotilla expecting from them?...

"Those people who have condemned the mujahideen's… marytrdom operations, calling them 'suicide operations,' would do well to abandon the idea of flotillas like these, which are truly suicide in the full sense of the term.

"The Jews have been laying siege to the Muslims [in Gaza] for the past four years, and the entire world did nothing [about it] – do these [ship passengers] think that their being killed by the Jews will disturb a single fly[?]...

"The oddest thing about this flotilla was the Turkish people's stance. We would have expected more from the Turkish people than what we saw. We know that most of the Arab peoples are dead, having been buried by their rulers in the coffins of poverty, desperation, humiliation, and oppression... But the Turkish people still has a shred of honor… and it still has some innate savagery.

"We would have expected [the Turks] to storm and burn down the Jewish embassies, chase down and kill all those within them, and kill every Jew in Turkey and threaten the rest of the Jews in the world with Turkish rage, in a manner reminiscent of the awe-inspiring Ottoman state. But none of this happened. Just a few hundred Turks stood in front of the Israeli Embassy chanting slogans and voicing condemnation – as though they were an Arab people, and not a Turkish one!..."
"How Does a Person Put His Life in the Hands of His Jewish Enemy When He Is Unarmed?"

"How does a person put his life in the hands of his Jewish enemy when he is unarmed? Do they expect mercy from the Jews? The Jews didn't show mercy [even] to the prophets...

"Were the Turkish government serious in its response, the least that would have been incumbent on it would have been to act against the Jews according to the principle of retribution in kind: ordering Turkish fleets to attack the ships on the high seas, kill some of their men, imprison the others, and bring the ships into Turkish territory... [But in fact] the shari'a obligation is to declare jihad for the sake of Allah, in order to liberate Palestine from the hands of the Jews and return it to the hands of the Muslims. This is the shari'a obligation that no country that claims to be Muslim can evade...

"When has freedom ever been attained without fighting? When has honor ever been available for purchase in the market of betrayal and humiliation? When has glory ever been granted [to someone] apart from on the battlefield?...

"Gaza does not need all this media coverage… Gaza needs bombs, bullets, iron, fire, missiles, tanks, mines, and missile launchers held on the shoulders of lions such as [the Arab commanders in Chechnya] Thamir Al-Suweilem ('Khattab') and Abu Al-Walid Al-Ghamdi, Abu Mus'ab Al-Zarqawi and Yahya Ayyash... It needs extraordinary leaders such as Osama bin Laden, Mullah Muhammad Omar, Abu Omar Al-Baghdadi, and Shamil Basayev…"
"Gaza… Is Thirsty and Wants to Drink the Blood of the Sons of Apes and Pigs"

"Gaza will not agree to a ceasefire with the Jews. On the contrary – it is thirsty and wants to drink the blood of the sons of apes and pigs, and it is hungry and longs to devour the body parts of these cowards. Proud Gaza calls to the Muslims, [saying] that it does not want people to defend it, but rather wants people to set out from it to liberate Palestine and to expel the accursed Jews.

"Gaza does not want 'freedom ships' bearing blonde women with Muslim, Christian, Jewish, and atheist men; it wants a naval fleet and a land army [bearing] black Islamic banners that are Khorasani [i.e. Afghan], Syrian, Egyptian, Maghrebi, Yemeni, Turk, and Kurdish, set east of the Jordan River with the Jews to its west, with sparks flying from the eyes of the Muslims...

"Our problem is not Gaza, but [all] Palestine. [Our problem is with] those who protect the Jews from outside its borders, and prevent the mujahideen from entering Palestine to wage jihad for the sake of Allah and to liberate our holy lands. Thus, we say to the mujahideen: Those who want to enter Palestine and fight the Jews must start first [by fighting] the border guards [i.e. the Arab regimes], so as to protect their rear – because a wise man does not leave his rear exposed to his enemy. It is not forbidden to kill the Jewish state's border guards, even if they pray and fast..."

John2
04-06-10, 00:24
alles onder een varken is zowiezo al intelligenter als een zelfverklaarde imbeciel. zelfs een insect is intelligenter. Je bent immers een idioot, debiel, dwaas, waanzinnig en zwakzinnig. Meer smaken zijn er niet voor een zelfverklaarde imbeciel als jou. Je bent er kennelijk nog trots op ook.
Tja en daar staat dan het woordje waanzinnig tussen, inderdaad om trots op te wezen waanzinnig trots.

tanger'73
04-06-10, 00:34
Tja en daar staat dan het woordje waanzinnig tussen, inderdaad om trots op te wezen waanzinnig trots.


Graag gedaan John, maar vergeet ook niet stompzinnig mee te nemen, dat maakt het sausje namelijk lekker af.

childerenoftjsernobyl86
04-06-10, 10:30
Domme vraag, ieder werktuig met de bedoeling om mensen te verwonden of doden is een wapen.

Al Sawt
04-06-10, 12:48
Het is overduidelijk dat jij niet reageert vanuit de geringste aanwezigheid van kennis. Je stelt maar dat het is zoals jij denkt dat het is terwijl je er geen gram verstand van hebt..De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Al Sawt
04-06-10, 13:06
Jij hebt echt geen verstand. Ik heb eens een gevangenbewaarder gezien die was compleet gefileerd met een aardappelschilmesje. Ondanks zijn steekvest! Hij had het geluk dat hij zijn aanvaller enigszins bij zijn gezicht vandaan kon houden. De aanval duurde nog geen 10 seconden. Als hij een vuurwapen had gehad had hij op zeker geschoten.

Als je aangevallen wordt door iemand met een mes dan schiet je. Als het ongeveer zo gegaan is als ik beschrijf neem ik de militairen niets kwalijk.
Jij ziet nog een belangrijk ding over het hoofd. De combattraining van een Israelische militair duurt net als in de meeste legers ongeveer 3 maanden. Dan bedoel ik het gevecht zonder vuurwapen. Het is echt een uitzondering als je je vuurwapen 'kwijtraakt'. 99% is dus gebaseerd op het vuurwapen. Ik heb ook gelezen dat er een vuurwapen afgepakt was van een militair. Dat is echt het teken voor zijn maten om het vuur te openen.

Er zijn uiteraard wel specialisten die uiterst bedreven zijn in gevechten van man tot man. Die worden over het algemeen niet ingezet bij dergelijke acties en het zijn er echt veel minder dan jij denkt.
Die gewonde jongen die je op het journaal zag? Ik zou er niet van opkijken als hij een dienstplichtige is.

Hou jij je maar bij de politiek dan heb je al moeite zat om niet uit de bocht te vliegen. Op dat vlak kan ik je soms op wat zinnigs betrappen.

Wat een onzin, nog eens onzin. Kennelijk probereren randdebielen moord op onschuldige en ongewapende activisten goed te praten.

Wij gaan nu kijken wie geen verstand van zaken heeft. Ten eerste: Een steekvest is anders dan een kevlarvest. Laatste is ontworpen om alle projectielen tegen te houden. Een steekvest bied geen 100% bescherming tegen steekwapens en laat lichaamsdelen vrij. Denk voornamelijk aan je zij.

Daarnaast hebben die commando`s een schip meteen en zonder waarschuwing aangevallen. Dus dat was een daad van agressie en hun doel was de vijanden te elimineren.

Dat zij alsnog zijn neergestoken en ontwapend geeft maar aan hoe slecht hun actie was gepland. En hoe overdreven de reputatie van Israel is.

Want zij hadden gebruik moeten maken van flashbangs en/of traangas om opvarenden te overmeesteren. Dit hadden de Franse commando`s gedaan om een Greenpeace schip te overmeesteren, dit doen ME om krakers uit een gebouw te zetten.

Dit zijn de voorbeelden waar je naar toe dient te refereren en niet naar een cipier in een Amerikaanse gevangenis met zware criminelen.

En ook die maken gebruiken van traangas en flashbangs om een celblok onder controle te krijgen. Traangas en flashbangs zijn uitstekende instrumenten om zowel gewapende als ongewapende tegenstanders te overmeesteren. Dit doe je zowel voor je eigen veiligheid als die van de tegenstanders.

En laten wij daarin eerlijk zijn. Israel heeft levens van opvarenden en die van haar eigen soldaten op spel gezet, om moedwillig een bloedbad te creeren.

Dit zijn feiten.

tanger'73
04-06-10, 13:21
Wij gaan nu kijken wie geen verstand van zaken heeft. Ten eerste: Een steekvest is anders dan een kevlarvest.

in het kader van de kruistochten, bedoelt hij misschien een maliënkolder?

tanger'73
04-06-10, 13:26
Want zij hadden gebruik moeten maken van flashbangs en/of traangas om opvarenden te overmeesteren. Dit hadden de Franse commando`s gedaan om een Greenpeace schip te overmeesteren, dit doen ME om krakers uit een gebouw te zetten.

Dit is met name een punt waar ik samen met jou twijfel over de bekwaamheid van het israëlische leger, dat hooguit bestaat uit toys for boys.

super ick
04-06-10, 13:28
Wat een onzin, nog eens onzin. Kennelijk probereren randdebielen moord op onschuldige en ongewapende activisten goed te praten.

Wij gaan nu kijken wie geen verstand van zaken heeft. Ten eerste: Een steekvest is anders dan een kevlarvest. Laatste is ontworpen om alle projectielen tegen te houden. Een steekvest bied geen 100% bescherming tegen steekwapens en laat lichaamsdelen vrij. Denk voornamelijk aan je zij.

Daarnaast hebben die commando`s een schip meteen en zonder waarschuwing aangevallen. Dus dat was een daad van agressie en hun doel was de vijanden te elimineren.

Dat zij alsnog zijn neergestoken en ontwapend geeft maar aan hoe slecht hun actie was gepland. En hoe overdreven de reputatie van Israel is.

Want zij hadden gebruik moeten maken van flashbangs en/of traangas om opvarenden te overmeesteren. Dit hadden de Franse commando`s gedaan om een Greenpeace schip te overmeesteren, dit doen ME om krakers uit een gebouw te zetten.

Dit zijn de voorbeelden waar je naar toe dient te refereren en niet naar een cipier in een Amerikaanse gevangenis met zware criminelen.

En ook die maken gebruiken van traangas en flashbangs om een celblok onder controle te krijgen. Traangas en flashbangs zijn uitstekende instrumenten om zowel gewapende als ongewapende tegenstanders te overmeesteren. Dit doe je zowel voor je eigen veiligheid als die van de tegenstanders.

En laten wij daarin eerlijk zijn. Israel heeft levens van opvarenden en die van haar eigen soldaten op spel gezet, om moedwillig een bloedbad te creeren.

Dit zijn feiten.

Aha kevlar is ontworpen om alle projectielen tegen te houden? Dat is helemaal nieuw voor mij.
In deze post staan zoveel stompzinnigheden. Teveel om tegenin te gaan.

Zoals ik al eerder zei, ga je bezig houden met het politieke gedeelte.

Nou vooruit 1-tje dan. Heb je er al over nagedacht wat mensen gaan doen als ze aan boord van een schip bloot gesteld worden aan traangas?
Hebt je het zelf wel eens gevoeld? Mensen vertrappen elkaar en verwonden zichzelf om buiten te komen. Op de tast.

Is het nu echt zo vreemd om te veronderstellen dat er geen 'normale' activisten tussen de demonstranten zaten?

Nog een weekje hoor, dan is dit ook weer overgewaaid en kan je weer over tot de orde van de dag.

tanger'73
04-06-10, 13:31
En laten wij daarin eerlijk zijn. israel heeft levens van opvarenden en die van haar eigen soldaten op spel gezet, om moedwillig een bloedbad te creeren.

Gezien haar reputatie, lijkt dit er sterk op.

John2
04-06-10, 13:34
=Al Sawt;4360032]Wat een onzin, nog eens onzin. Kennelijk probereren randdebielen moord op onschuldige en ongewapende activisten goed te praten.
Ongeveer 30 activisten waren bewapend, immer zij hadden messen, stokken en kettingen met de bedoeling tegenstand te bieden, dus wapens.


Wij gaan nu kijken wie geen verstand van zaken heeft. Ten eerste: Een steekvest is anders dan een kevlarvest. Laatste is ontworpen om alle projectielen tegen te houden. Een steekvest bied geen 100% bescherming tegen steekwapens en laat lichaamsdelen vrij. Denk voornamelijk aan je zij.
En wat met een kevlar vest is dan het lichaam totaal beschermd meneer de expert?


Daarnaast hebben die commando`s een schip meteen en zonder waarschuwing aangevallen. Dus dat was een daad van agressie en hun doel was de vijanden te elimineren.
Niet waar, er is contact geweest met de schepen en bevel gegeven om te draaien, tweede bevel om te stoppen waaraan 5 schepen voldeden, behalve dit ene schip.


Dat zij alsnog zijn neergestoken en ontwapend geeft maar aan hoe slecht hun actie was gepland. En hoe overdreven de reputatie van Israel is.

Denk eerder dat de bedoeling was om zo min mogelijk gewonden te maken, immers ze kwamen met painball geweren aan dek om zo alleen direct de personen die verzet zouden plegen te kenmerken.


Want zij hadden gebruik moeten maken van flashbangs en/of traangas om opvarenden te overmeesteren. Dit hadden de Franse commando`s gedaan om een Greenpeace schip te overmeesteren, dit doen ME om krakers uit een gebouw te zetten.
Traangas en flashbangs hebben alleen nut in een gesloten ruimte, op een dek van een schip op open zee waar geluid/licht/gas direct weg kan is het effect 0,0.


Dit zijn de voorbeelden waar je naar toe dient te refereren en niet naar een cipier in een Amerikaanse gevangenis met zware criminelen.
En ook die maken gebruiken van traangas en flashbangs om een celblok onder controle te krijgen. Traangas en flashbangs zijn uitstekende instrumenten om zowel gewapende als ongewapende tegenstanders te overmeesteren. Dit doe je zowel voor je eigen veiligheid als die van de tegenstanders.
Uhh dus gasmaskers en patronen tas behoren tot de standaard uitrusting van Cipiers en ik altijd maar denken dat ze alleen ongewapend het cellen blok mogen betreden???


En laten wij daarin eerlijk zijn. Israel heeft levens van opvarenden en die van haar eigen soldaten op spel gezet, om moedwillig een bloedbad te creeren.
Denk eerder andersom dat er slechts enkelen van de actievoerders op de hoogte waren dat er bij aanhouding van het schip geweld zou worden gebruikt en dat de rest van onze vredestichters een oor zijn aangenaaid.
De namen waren bekend bij Israel vandaar vermoedelijk ook het zachthandig ingrijpen in eerste instantie en later het vuur is geopend toen door geweld het uit de hand dreigde te lopen.


Dit zijn feiten.
Je bedoeld vermoedens?

Al Sawt
04-06-10, 14:43
Aha kevlar is ontworpen om alle projectielen tegen te houden? Dat is helemaal nieuw voor mij.
.Ik doel op projectielen van handwapens.

In deze post staan zoveel stompzinnigheden. Teveel om tegenin te gaan.Kennelijk ben je simpelweg niet in staat om daar tegenargumenten te bieden. Door ze stompzinnig te kwalificeren probeer je eigen ontwetenheid te verbergen.



Zoals ik al eerder zei, ga je bezig houden met het politieke gedeelte.Politiek, sport, cultuur of defensie. Ik overtref je overal!



Nou vooruit 1-tje dan. Heb je er al over nagedacht wat mensen gaan doen als ze aan boord van een schip bloot gesteld worden aan traangas?
Hebt je het zelf wel eens gevoeld? Mensen vertrappen elkaar en verwonden zichzelf om buiten te komen. Op de tast.En waarom gebruiken commando`s traangas in gesloten ruimtes? Zelfs in overvolle celblokken?

Maar een nachtelijke bestorming van een schip door gewapende commando`s, vol met ongewapend publiek. Zal waarschijnlijk volgens jouw mening niet leiden tot paniek of chaos?



Is het nu echt zo vreemd om te veronderstellen dat er geen 'normale' activisten tussen de demonstranten zaten? Ja, dat is vreemd.
Want landen waar die schepen vandaan kwamen, hadden de passagiers doorgelicht en gecontroleerd op wapens. Israel beweerde dat 40 Al Qaida opvarenden onder de passagiers waren. Vandaag trokken zij hun bewering in. Waarna alleen idioten nog geloven dat alle activisten niet normaal waren.



Nog een weekje hoor, dan is dit ook weer overgewaaid en kan je weer over tot de orde van de dagDan zijn er genoeg thema`s om jouw onwetendheid weer bloot te stellen.

tanger'73
04-06-10, 14:53
Want landen waar die schepen vandaan kwamen, hadden de passagiers doorgelicht en gecontroleerd op wapens. Israel beweerde dat 40 Al Qaida opvarenden onder de passagiers waren. Vandaag trokken zij hun bewering in. Waarna alleen idioten nog geloven dat alle activisten niet normaal waren.



En die passagiers kwamen uit alle landen, waaronder twee uit Nederland. Die worden dan zeker ook niet normaal bevonden of allemaal zijn niet normaal behalve die twee Nederlandse hulpverleners?

Tomas
04-06-10, 14:56
't is natuurlijk wel zo, dat een schip niet exact dezelfde lading en/of bemanning hoeft te hebben waarmee het uit een specifieke haven is vertrokken. De zee is groot en vrij. Magoed, in dit geval lijkt mij dat sterk. Gezien de organisatie die er achter zit.

Het is trouwens heel simpel om een paypal donatie te doen om nog meer schepen te sturen:

http://www.freegaza.org/en/donate

Ik hou wel van vrijblijvend en makkelijk.

Al Sawt
04-06-10, 14:56
Toe maar! Een inhoudelijke reactie van John. Nee, maar. Ik kan het haast niet geloven. Je zou er bijna niet op willen reageren.
Ongeveer 30 activisten waren bewapend, immer zij hadden messen, stokken en kettingen met de bedoeling tegenstand te bieden, dus wapens.
Krakers zijn in een gemiddelde demonstratie, zwaarder gewapend. En toch worden er geen commando`s ingezet.



En wat met een kevlar vest is dan het lichaam totaal beschermd meneer de expert?Wel tegen kogels, slagwapens, steekwapens en knikkers. Meneer de expert/VN-EU waarnemer/voormalig militair/etc.

Niet waar, er is contact geweest met de schepen en bevel gegeven om te draaien, tweede bevel om te stoppen waaraan 5 schepen voldeden, behalve dit ene schip.Lees mijn tekst: Commando`s hebben schip zonder enig vorm van waarschuwing aangevallen. In maritiem recht zijn er andere manieren om schepen tot stoppen te dwingen. En niet door commando`s.


Denk eerder dat de bedoeling was om zo min mogelijk gewonden te maken, immers ze kwamen met painball geweren aan dek om zo alleen direct de personen die verzet zouden plegen te kenmerken.9 doden zijn voor Israelische maatstaven inderdaad weinig.



Traangas en flashbangs hebben alleen nut in een gesloten ruimte, op een dek van een schip op open zee waar geluid/licht/gas direct weg kan is het effect 0,0.Pertinente onzin. Traangas kan op velen manieren worden gebruikt. Zowel in dikke substantie als in een lichte variant. Flashbangs zijn in de nacht heel effectief en die ene seconde vormt voor commando`s een sleutelmoment.


Uhh dus gasmaskers en patronen tas behoren tot de standaard uitrusting van Cipiers en ik altijd maar denken dat ze alleen ongewapend het cellen blok mogen betreden???Volgens Superdick ook steekwapens. Dus mijn redenatie is dat hij over gevangenissen in VS heeft.

En mijn voorbeeld ging over inzet van cipiers om celblokken onder controle te krijgen en niet om een normale ronde door een celblok.



Denk eerder andersom dat er slechts enkelen van de actievoerders op de hoogte waren dat er bij aanhouding van het schip geweld zou worden gebruikt en dat de rest van onze vredestichters een oor zijn aangenaaid.Uiteraard en volgens IDF zaten er ook Al Qaida aan boord. Geloof je dat?


De namen waren bekend bij Israel vandaar vermoedelijk ook het zachthandig ingrijpen in eerste instantie en later het vuur is geopend toen door geweld het uit de hand dreigde te lopen.Uiteraard zachthandig. Want 9 doden is voor Israelische maatstaven heel zachthandig.


Je bedoeld vermoedens? Je verwart feiten met Israelisch propaganda.

tanger'73
04-06-10, 15:09
Pertinente onzin. Traangas kan op velen manieren worden gebruikt. Zowel in dikke substantie als in een lichte variant. Flashbangs zijn in de nacht heel effectief en die ene seconde vormt voor commando`s een sleutelmoment.

Ja, dacht dat hooligans en andere agressieve mensenmassa's regelmatig door de politie met hulpmiddelen als water enof traangas uiteen worden gedreven en dat ze die massa's niet eerst gaan opdrijven in een overdekte tent om dan te belagen met traangascapsules?

John2
04-06-10, 19:59
=Al Sawt;4360154]Toe maar! Een inhoudelijke reactie van John. Nee, maar. Ik kan het haast niet geloven. Je zou er bijna niet op willen reageren.
Krakers zijn in een gemiddelde demonstratie, zwaarder gewapend. En toch worden er geen commando`s ingezet.

Nee klopt maar wel special units van de landelijke politie diensten zoals ME en arrestatie teams.


Wel tegen kogels, slagwapens, steekwapens en knikkers. Meneer de expert/VN-EU waarnemer/voormalig militair/etc.
En wat dan voor een bescherming van gezicht, armen benen onderlijf, een vest dient niet meer en niet minder dan dat je kans van overleven groter is dan zonder, maar toch totaal geen garantie dat je niet gewond raakt of toch sterft. Een kogel op je borst zal worden tegen gehouden, maar op zijn minst hou je er gebroken ribben en flinke kneuzingen eraan over.


Lees mijn tekst: Commando`s hebben schip zonder enig vorm van waarschuwing aangevallen. In maritiem recht zijn er andere manieren om schepen tot stoppen te dwingen. En niet door commando`s.
Onzin en dat zal een onderzoek ook uitwijzen, want ook schepen hebben blackboxen waarin gegevens worden opgeslagen.


9 doden zijn voor Israelische maatstaven inderdaad weinig.
Ja/Nee vind iedere dode door geweld 1 te veel.


Pertinente onzin. Traangas kan op velen manieren worden gebruikt. Zowel in dikke substantie als in een lichte variant. Flashbangs zijn in de nacht heel effectief en die ene seconde vormt voor commando`s een sleutelmoment.
Traangas kun je op verschillende manieren gebruiken bedoel je, want traangas in een stroperige vorm ben ik nog nooit tegen gekomen.
Flashbang, ja waarom deze niet gebruikt zijn weet ik niet, ze zullen daar een reden voor gehad hebben denk ik.


Volgens Superdick ook steekwapens. Dus mijn redenatie is dat hij over gevangenissen in VS heeft.
Ja waar Superdick het over had weet ik niet moet ik zo even terug lezen.


En mijn voorbeeld ging over inzet van cipiers om celblokken onder controle te krijgen en niet om een normale ronde door een celblok.
Nee ok, maar voor inzet van traangas moet er wel heel erg veel gebeuren binnen de muren van een gevangenis.


Uiteraard en volgens IDF zaten er ook Al Qaida aan boord. Geloof je dat?
Uiteraard zachthandig. Want 9 doden is voor Israelische maatstaven heel zachthandig.
Nee dit zou wel heel dom zijn, want ze konden nagaan dat de boot zou worden aangehouden.


Je verwart feiten met Israelisch propaganda.
Nou dat is het hem juist van Israel horen we nog niets anders dan dat het legaal was de aanhouding, dus zou het geen propaganda willen noemen van Israël.


Ja, dacht dat hooligans en andere agressieve mensenmassa's regelmatig door de politie met hulpmiddelen als water enof traangas uiteen worden gedreven en dat ze die massa's niet eerst gaan opdrijven in een overdekte tent om dan te belagen met traangascapsules?
Denk toch dat dit iets anders ligt Tanger.

tanger'73
04-06-10, 21:38
Denk toch dat dit iets anders ligt Tanger.


Ja dat dacht ik al.

Siah
04-06-10, 22:31
Norman Finkelstein on Israel's Attack
http://www.youtube.com/watch?v=4hQGNFalI9g&feature=autofb

Siah
04-06-10, 22:32
Hidden Flotilla tapes have been smuggled out of Israel
http://www.youtube.com/watch?v=3Fv4d73UX0I

Wizdom
04-06-10, 23:36
De leugen van Israel door getuigenverslagen weersproken...

YouTube- Israels Lügengebäude bröckelt durch immer mehr Zeugen

Hatert
04-06-10, 23:40
Niemand heeft dit gezegd behalve jij. Dit wel:


Salafi Jihadi Sheikh Hussein Bin Mahmud: Gaza Does Not Want Freedom Flotillas with Blonde Women – It Wants Black Islamic Banners of Jihad; Hitler Left Some Jews Alive So the World Could See Why He Killed the Rest; 'Gaza… Is Thirsty and Wants to Drink the Blood of the Sons of Apes and Pigs'



On May 31, 2010, a member of the Al-Falluja jihadist web forum posted an essay about the Gaza flotilla events by Sheikh Hussein bin Mahmud, a pseudonymous cleric who is well respected in the online global jihadist community.

Generally speaking, the jihadist forums have not focused much attention on the flotilla issue. Salafi jihadis are generally hostile to both the Turkish and Hamas governments, and are disdainful of Western public opinion and diplomatic activity. Thus, Sheikh Hussein mocks the idea of the flotilla, calling it a hopeless "suicide mission" that will do nothing to end the siege on Gaza; he ridicules Turkey's response to the events, saying that it should have declared jihad to liberate Palestine, or at least carried out naval attacks in retribution; and argues that what Gaza really needs is weaponry and commanders like Osama bin Laden and Abu Mus'ab Al-Zarqawi. He concludes his essay by saying that the battle must begin with a fight against the armies of Israel's Arab neighbors, who are preventing the mujahideen from entering Palestine to fight the Jews.

Following are excerpts from Hussein bin Mahmud's essay:

The complimentary full text of this report is made available from the MEMRI Jihad and Terrorism Threat Monitor; for membership information, visit http://www.subscriptions.memri.org/content/en/member_registr_jttm.htm.


"The Jews Have Become Less Rough and Violent than They Used to Be"

"Hundreds of troops from the navy of the Jews, with air support, mounted a coordinated assault on the ships in the flotilla, using bullets and gas, and killing several of the unarmed passengers; the rest they brought to Ashdod port in occupied Palestine...

"What drew my attention is that the Jews have become less rough and violent than they used to be. There was an aspect of softness and calm in their dealings with these ships. Some might express amazement at these words, but they are the truth…

"The Jews betrayed Moses… They killed many of the prophets, and especially Yahya bin Zakariya [i.e. John the Baptist]… They conspired to kill our Prophet Muhammad… They are hard of heart, feeble of mind, and lacking in manners. They are a people of deception, deceit, wickedness, unbelief, heresy, and polytheism."
Hitler Left Some Jews Alive So the World Could See Why He Killed the Rest

"Everyone who has had contact with them and lived alongside them, in the East and in the West, has spurned them, loathed them, and detested them, to the point where Hitler said: I could kill all the Jews in the world, but I left a few alive so that the entire world will know why I killed the Jews…

"Given that these are some of the Jews' characteristics, what were the members of the Freedom Flotilla expecting from them?...

"Those people who have condemned the mujahideen's… marytrdom operations, calling them 'suicide operations,' would do well to abandon the idea of flotillas like these, which are truly suicide in the full sense of the term.

"The Jews have been laying siege to the Muslims [in Gaza] for the past four years, and the entire world did nothing [about it] – do these [ship passengers] think that their being killed by the Jews will disturb a single fly[?]...

"The oddest thing about this flotilla was the Turkish people's stance. We would have expected more from the Turkish people than what we saw. We know that most of the Arab peoples are dead, having been buried by their rulers in the coffins of poverty, desperation, humiliation, and oppression... But the Turkish people still has a shred of honor… and it still has some innate savagery.

"We would have expected [the Turks] to storm and burn down the Jewish embassies, chase down and kill all those within them, and kill every Jew in Turkey and threaten the rest of the Jews in the world with Turkish rage, in a manner reminiscent of the awe-inspiring Ottoman state. But none of this happened. Just a few hundred Turks stood in front of the Israeli Embassy chanting slogans and voicing condemnation – as though they were an Arab people, and not a Turkish one!..."
"How Does a Person Put His Life in the Hands of His Jewish Enemy When He Is Unarmed?"

"How does a person put his life in the hands of his Jewish enemy when he is unarmed? Do they expect mercy from the Jews? The Jews didn't show mercy [even] to the prophets...

"Were the Turkish government serious in its response, the least that would have been incumbent on it would have been to act against the Jews according to the principle of retribution in kind: ordering Turkish fleets to attack the ships on the high seas, kill some of their men, imprison the others, and bring the ships into Turkish territory... [But in fact] the shari'a obligation is to declare jihad for the sake of Allah, in order to liberate Palestine from the hands of the Jews and return it to the hands of the Muslims. This is the shari'a obligation that no country that claims to be Muslim can evade...

"When has freedom ever been attained without fighting? When has honor ever been available for purchase in the market of betrayal and humiliation? When has glory ever been granted [to someone] apart from on the battlefield?...

"Gaza does not need all this media coverage… Gaza needs bombs, bullets, iron, fire, missiles, tanks, mines, and missile launchers held on the shoulders of lions such as [the Arab commanders in Chechnya] Thamir Al-Suweilem ('Khattab') and Abu Al-Walid Al-Ghamdi, Abu Mus'ab Al-Zarqawi and Yahya Ayyash... It needs extraordinary leaders such as Osama bin Laden, Mullah Muhammad Omar, Abu Omar Al-Baghdadi, and Shamil Basayev…"
"Gaza… Is Thirsty and Wants to Drink the Blood of the Sons of Apes and Pigs"

"Gaza will not agree to a ceasefire with the Jews. On the contrary – it is thirsty and wants to drink the blood of the sons of apes and pigs, and it is hungry and longs to devour the body parts of these cowards. Proud Gaza calls to the Muslims, [saying] that it does not want people to defend it, but rather wants people to set out from it to liberate Palestine and to expel the accursed Jews.

"Gaza does not want 'freedom ships' bearing blonde women with Muslim, Christian, Jewish, and atheist men; it wants a naval fleet and a land army [bearing] black Islamic banners that are Khorasani [i.e. Afghan], Syrian, Egyptian, Maghrebi, Yemeni, Turk, and Kurdish, set east of the Jordan River with the Jews to its west, with sparks flying from the eyes of the Muslims...

"Our problem is not Gaza, but [all] Palestine. [Our problem is with] those who protect the Jews from outside its borders, and prevent the mujahideen from entering Palestine to wage jihad for the sake of Allah and to liberate our holy lands. Thus, we say to the mujahideen: Those who want to enter Palestine and fight the Jews must start first [by fighting] the border guards [i.e. the Arab regimes], so as to protect their rear – because a wise man does not leave his rear exposed to his enemy. It is not forbidden to kill the Jewish state's border guards, even if they pray and fast..."


Ergens is het wel te begrijpen dat iemand zo emotioneel reageert op de continu misdaden van de joden die hem en zijn volk worden aangedaan. Des te onbegrijpelijker is als soortgelijke woorden uit een verstokte zioniste, die tot eerste troepen behoorden bij de kolonisatie van Palestina, komen. De beelden die ik bedoel zijn te zien vanaf 3:10.

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 1

tanger'73
05-06-10, 00:08
thanks guys voor bovenstaande interessante newsitems. Dit is al de zoveelste misselijkmakende schending die israël denkt onder de tapijt te vegen. De misdaden hopen zich alsmaar op, zelfs haar propagandamachine kan dat hele zooitje amper gladstrijken. Nu nog wachten op mensen die rechtvaardigheid hoog in het vaandel hebben staan.

tanger'73
05-06-10, 00:14
De leugen van Israel door getuigenverslagen weersproken...

YouTube- Israels Lügengebäude bröckelt durch immer mehr Zeugen (http://www.youtube.com/watch?v=4HCWCF95ksw)


Exact, alle electronica werd uitgeschakeld en geconfisqueerd. Zelfs van boord gegooid zoals te lezen in die topic van ibnRuhsd. Want communicatiemiddelen zijn israëls grootste vijand, die zouden wel eens haar misdaden kunnen vastleggen.

tanger'73
05-06-10, 00:23
http://www.vivapalestina.org/