PDA

Bekijk Volledige Versie : We Con the World



Slinger
04-06-10, 22:28
http://www.youtube.com/watch?v=FOGG_osOoVg

Hatert
04-06-10, 23:10
Tegen zulke beelden kan geen leraar tegenop.

Je zal maar Turk zijn en op school moeten leren over de misdaden en de slechtheid van de Duitsers toen ze de ghetto van Warschau belegerden en joden uitmoordden.

Aristos
04-06-10, 23:49
De Israëlische regering heeft zijn excuses aangeboden voor een blunder van zijn persafdeling. Die mailde per abuis een groot aantal journalisten een linkje naar een Youtube-filmpje, waarin de spot werd gedreven met de actievoerders aan boord van de 'Vrijheidsvloot' die het Israëlische leger maandag voor de kust van Gaza enterde. Het filmpje is een parodie op de bekende clip 'We Are The World', waarmee popartiesten in 1985 aandacht vroegen voor de honger in Afrika. In 'We Con The World' wordt gesuggereerd dat de actievoerders aandachttrekkers waren, die geld probeerden in te zamelen om Palestijnse kinderen raketten te laten kopen. Enkele uren na het incident meldde een pr-functionaris in een nieuwe e-mail dat het om een vergissing ging. "De inhoud van deze video weerspiegelt op geen enkele manier het officiële standpunt van de regering." De actie rond de 'Vrijheidsvloot', waarbij maandag negen doden en een groot aantal gewonden vielen, leidde tot een internationale storm van protest


bron: nu.nl

tanger'73
05-06-10, 00:18
Die israëlische persafdeling bakt er geen reet van en het ze leren wil ik al helemaal niet.

Slinger
05-06-10, 06:02
Die israëlische persafdeling bakt er geen reet van en het ze leren wil ik al helemaal niet.

Ik dacht dat jij een goede persiflage wel kon waarderen...

Joesoef
05-06-10, 06:57
Ik dacht dat jij een goede persiflage wel kon waarderen...

:zozo:

knuppeltje
05-06-10, 09:17
Ik dacht dat jij een goede persiflage wel kon waarderen...

Een goede wel.

Slinger
05-06-10, 12:40
Een goede wel.

Smaken verschillen.

John2
05-06-10, 15:15
Hamas is mother Theresa :hihi:

Slinger
05-06-10, 16:27
Hamas is mother Theresa :hihi:

Itbach el Yahud!

John2
05-06-10, 16:34
Itbach el Yahud!
Wat moet ik met die arme Joden doen???
Afslachten???

:slaap:sorry vandaag niet ben moe:aanwal:

Slinger
05-06-10, 16:36
Wat moet ik met die arme Joden doen???
Afslachten???

:slaap:sorry vandaag niet ben moe:aanwal:

We are peaceful travelers, we're waving our own knives.

tanger'73
05-06-10, 16:39
:slaap:sorry vandaag niet ben moe:aanwal:

Ben je zwanger?

Tomas
05-06-10, 17:20
Mmm... Interessant. Het vieren van doden bij de vijand op een zogenaamde beschaafde wijze. Ik weet niet wat ik misselijkmakender vind, gewoon dat apen gejuich of dit. Apen kunnen niet anders.

knuppeltje
05-06-10, 17:23
Smaken verschillen.

Intelligentie ook.

knuppeltje
05-06-10, 17:27
We are peaceful travelers, we're waving our own knives.

Denk jij dat dit een competitie is wie het stompzinnigst uit de hoek kan komen?

Volgens mij is bij jou en onze Sjonny de lobotomy wel erg slecht uitgevallen.

Slinger
05-06-10, 17:33
Intelligentie ook.

Dat is een absolute waarheid!

Slinger
05-06-10, 17:37
Mmm... Interessant. Het vieren van doden bij de vijand op een zogenaamde beschaafde wijze. Ik weet niet wat ik misselijkmakender vind, gewoon dat apen gejuich of dit. Apen kunnen niet anders.

Je kunt beter eerst het materiaal bekijken en dan pas commentaar geven, staat intelligenter.

knuppeltje
05-06-10, 17:39
Dat is een absolute waarheid!

Yeb, al afgevraagd waarom aan het bezit daarvan bij jou hier forumbreed aan wordt getwijfeld?

Slinger
05-06-10, 17:41
Yeb, al afgevraagd waarom aan het bezit daarvan bij jou hier forumbreed aan wordt getwijfeld?

Nou, alleen door sukkels als jij, die met oogkleppen op achter hun ene waarheid aanrennen.

Tomas
06-06-10, 10:01
Je kunt beter eerst het materiaal bekijken en dan pas commentaar geven, staat intelligenter.

Na een paar minuten had ik wel genoeg van die domme koppen. Sorry.

Ben razend benieuwd als er weer gelachen en gejuichd wordt in gaza ofzo om een paar dooie Israeli. Wat zal je dan weer verontwaardigd zijn. Oh, wat zal je weer teleurgesteld zijn in je mede mensch. Zie hoe die arabieren zijn. Oh, oh. Sicko.

Joesoef
06-06-10, 10:22
Smaken verschillen.


Smaak laat zich niet betwisten