PDA

Bekijk Volledige Versie : haha, Wilders is aan het afkoelen?



HaasHaas
10-06-10, 12:35
Geert Wilders wil woord 'allochtoon' verbannen

http://www.geenstijl.nl/archives/images/281g5xu.jpgEn dan gaan we nu over naar Geert Wilders. De PVV-leider boekte gisteren een overweldigende verkiezingszege en geeft vandaag een eerste inkijkje in zijn plannen met Nederland. Zo laat hij aan GeenStijl weten het woord 'allochtoon' voortaan niet meer te willen gebruiken. "We zijn toch allemaal mensen? Sorry hoor, maar of je nou een kleurtje hebt of een echte kaaskop bent maakt mij niet uit. Ik haal mijn vlees bij Jan de slager en mijn brood bij Mohammed de bakker en ben er trots op dat dat kan in Nederland." Ook meldt de PVV-leider dat het afgelopen moet zijn met zoals hij het noemt, het 'benauwende cynisme' rondom de gescheiden inburgering en het gescheiden zwemmen voor allochtonen: "Gelukkig speelde dit thema niet zo'n grote rol tijdens de campagne. Ik zie het als volgt: cultuur is ook maar een afspraak en integreren is altijd geven en nemen." Op de vraag hoe hij de rol van de islam in de Nederlandse samenleving ziet reageert Wilders geïrriteerd. "De toon van deze vraag staat me tegen. Alsof de ene religie beter zou zijn dan de andere! Die gedachte vind ik fout, akelig, beklemmend, stuitend, racistisch en eng. Zeker met oog op de geschiedenis." Dan nu overig binnenlands nieuws: De PVV laat haar eerder geformuleerde breekpunt varen (http://nos.nl/artikel/163365-wilders-laat-aowbreekpunt-varen.html) en meldt dat de AOW leeftijd weer gewoon bespreekbaar is. Tot zover dit bulletin. Na de reclame luistert u naar NPS Kunststof waarin Hanneke Groenteman Geert Wilders interviewt over zijn recent opgerichte werkgroep 'Samen verder. Hoe de islam ons land kan, moet en zal verrijken.'

Morosian
10-06-10, 13:41
Ah, humor.

HaasHaas
10-06-10, 19:29
nou ja, wat je humor noemt. dit is gewoon uit de kinderlijke duim gezogen van gs.nl
n.a.v. het geen breekpunt meer zijn van de AOW-leeftijd.
maar dat zal vast al duidelijk zijn geweest.

tanger'73
10-06-10, 22:49
forget het allemaal, er is geen enkele basis van vertrouwen. alleen een dictatuur of zelfstandig een overweldigende meerderheid zou uitkomst voor een wilders bieden. Dit is bovendien niet nieuw, iedereen met een beetje verstand kon dit al voorzien.

tanger'73
10-06-10, 23:16
Maar bovenal een woord een woord, een man, een man. Je kunt niet gisteren een racist, xenofoob en AOWlover op 65 zijn enz, en vandaan niet.

Bofko
10-06-10, 23:33
Wilders is een ras-opportunist.
Laat hem mee-regeren en zijn profilering verdwijnt als sneeuw voor de zon. Hij is het vleesgeworden sentiment voor angstig autochtoon Nederland. Vergelijkbaar met een popartiest die helemaal gevormd en bepaald word door een grote schare bewonderaars en louter wil voldoen aan gestelde verwachtingen.

Bij deelname aan een regeringscoalitie valt hij door de mand . De PVV-ballon zal worden doorgeprikt en allochtoon en goedwillend autochtoon nederland kunnen weer opgelucht ademhalen.

Humberto Tan deed in Knevel&Van den Brink in zijn contact met Wilders (RTL Boulevard) een boekje open over hem ( "aardige vent die me in de pauze toefluisterde dat hij echt geen racist was" ) en werd bewonderend bejegend door Marijnissen, Kamp en Verhagen. Marijnissen, bewonderend, : " Jij moet echt de politiek in , jongen".

tanger'73
10-06-10, 23:52
mooie formuleringen die overigens hout snijden, waar ik me helemaal in vinden kan. snap overigens niet wat de noodzaak is geweest zo'n proleet op te heisen, dan alleen daarmee proberen de allochtoon c.q. moslim een beetje te chanteren danwel de ogen uit te steken.

'K wens iedereen die wat in hem ziet, veel beterschap met zijn keus.

HaasHaas
11-06-10, 08:49
ik vond het wel toppunt van huichelarij hoe kamp & verhagen bij k&B erbij zaten toen ze het verhaal van humberto aanhoorden. ineens waren ze aangeslagen en wisten ze niets van het partijprogramma van de pvv. marijnissen deed in ieder geval niet alsof hij niets wist van de passage over het kunnen oppakken van vreemdelingen zonder enige aanleiding. verder was humberto erg sterk in zen bewoordingen inderdaad. je zag ook dat ze het niet hadden verwacht.

mark61
11-06-10, 14:02
ik vond het wel toppunt van huichelarij hoe kamp & verhagen bij k&B erbij zaten toen ze het verhaal van humberto aanhoorden. ineens waren ze aangeslagen en wisten ze niets van het partijprogramma van de pvv. marijnissen deed in ieder geval niet alsof hij niets wist van de passage over het kunnen oppakken van vreemdelingen zonder enige aanleiding. verder was humberto erg sterk in zen bewoordingen inderdaad. je zag ook dat ze het niet hadden verwacht.

Ja echt hè? Zag je die Kamp opeens heel stil zitten, van 'oh god dat wist ik helemaal niet, ooooh das niet netjes hoor'.

Tan had moeten doordrukken en hen vragen hoe ze het in hun hoofd haalden met zo iemand te willen regeren. Waar voor hen de grens van de moraliteit ligt. Bij welk punt ze iemand te immoreel zouden vinden om mee te regeren.

Gewoon, keihard, billen bloot. Het zijn de enige twee partijen die met wilders willen regeren.

Ja das schrikken, een goed gebekte sportboulevardnegert.

Tan was super :duim:

Witte78
11-06-10, 14:32
Wilders is een ras-opportunist.
Laat hem mee-regeren en zijn profilering verdwijnt als sneeuw voor de zon. Hij is het vleesgeworden sentiment voor angstig autochtoon Nederland. Vergelijkbaar met een popartiest die helemaal gevormd en bepaald word door een grote schare bewonderaars en louter wil voldoen aan gestelde verwachtingen.

Bij deelname aan een regeringscoalitie valt hij door de mand . De PVV-ballon zal worden doorgeprikt en allochtoon en goedwillend autochtoon nederland kunnen weer opgelucht ademhalen.

Humberto Tan deed in Knevel&Van den Brink in zijn contact met Wilders (RTL Boulevard) een boekje open over hem ( "aardige vent die me in de pauze toefluisterde dat hij echt geen racist was" ) en werd bewonderend bejegend door Marijnissen, Kamp en Verhagen. Marijnissen, bewonderend, : " Jij moet echt de politiek in , jongen".


Waarschijnlijk zal hij zich conformeren aan de "elite" waar hij zo tegenaan zat te schoppen. Hij heeft immers al eerder meegeregeerd en weet precies hoe het in elkaar zit.

tanger'73
11-06-10, 17:38
ik vond het wel toppunt van huichelarij hoe kamp & verhagen bij k&B erbij zaten toen ze het verhaal van humberto aanhoorden. ineens waren ze aangeslagen en wisten ze niets van het partijprogramma van de pvv. marijnissen deed in ieder geval niet alsof hij niets wist van de passage over het kunnen oppakken van vreemdelingen zonder enige aanleiding. verder was humberto erg sterk in zen bewoordingen inderdaad. je zag ook dat ze het niet hadden verwacht.

Een goed voorbeeld, van het feit dat er alleen maar over migranten wordt gesproken, maar niet met hen. want dan staan ze opeens met een mond vol tanden.

Last
11-06-10, 20:51
...

fisherman1969
11-06-10, 21:54
...

Bedoelde je dit ?


vr 11 jun 2010, 19:33 | 12 reacties Video Buitenland
Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikel
dit heeft ALLES met de islam te maken
Een uur geleden MuizenissighedenZweepslagen om kus AMSTERDAM - In het islamitische Saoedie-Arabië is een man veroordeeld tot negentig zweepslagen en vier maanden gevangenisstraf, omdat hij zijn vriendin in het openbaar had geknuffeld en gekust.

In Saoedie-Arabië houdt de politie streng toezicht of mannen en vrouwen die ongetrouwd zijn geen lichamelijk contact met elkaar hebben. Het stel, dat intiem was in een winkelcentrum, werd in de boeien geslagen en afgevoerd naar het politiebureau. Beveiligingscamera's hadden de twee 'op heterdaad' betrapt.

Het is niet bekend of de vriendin van de man hetzelfde lot zal ondergaan. De vrouw moet nog worden veroordeeld !

:zozo:

Joesoef
12-06-10, 07:39
Bedoelde je dit ?


vr 11 jun 2010, 19:33 | 12 reacties Video Buitenland
Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikel
dit heeft ALLES met de islam te maken
Een uur geleden MuizenissighedenZweepslagen om kus AMSTERDAM - In het islamitische Saoedie-Arabië is een man veroordeeld tot negentig zweepslagen en vier maanden gevangenisstraf, omdat hij zijn vriendin in het openbaar had geknuffeld en gekust.

In Saoedie-Arabië houdt de politie streng toezicht of mannen en vrouwen die ongetrouwd zijn geen lichamelijk contact met elkaar hebben. Het stel, dat intiem was in een winkelcentrum, werd in de boeien geslagen en afgevoerd naar het politiebureau. Beveiligingscamera's hadden de twee 'op heterdaad' betrapt.

Het is niet bekend of de vriendin van de man hetzelfde lot zal ondergaan. De vrouw moet nog worden veroordeeld !

:zozo:


Ach, ouwe. Wat maakt dat uit, kan jou het schelen. Zolang je maar goedkoop kan tanken toch!