PDA

Bekijk Volledige Versie : Harry Mens: Joodse samenzwering voor Paars kabinet



Hatert
14-06-10, 10:02
Harry Mens: Joodse samenzwering voor Paars kabinet

ROTTERDAM - Harry Mens heeft in zijn programma Business Class gesteld dat formateur en voorzitter van de Eerste Kamer van de VVD Uri Rosenthal 'een soort lobby' zouden hebben opgetuigd met plaatsvervangend burgemeester van Amsterdam Lodewijk Asscher en PvdA-leider Job Cohen. Volgens Mens zou er sprake zijn van een Joodse samenzwering om tot een Paars Kabinet te komen.

Mens wees in zijn programma op het feit dat ze alledrie joodse mensen zijn. Op de wandelgangen zou hij hebben gehoord dat ze met elkaar een 'kongsi' hebben gevormd om naar paars toe te gaan. Een kongsi is een benaming voor een groep met een gezamenlijk belang.

Mens deed de uitlatingen tegenover ex-Kamerlid voor de VVD Arend-Jan Boekesteijn. Die zei alleen dat Rosenthal 'gruwt' van de neiging van de PvdA om niet te bezuinigen. Verder liet hij via Twitter weten niet in de theorie van Mens te geloven.

Het Centraal Joods Overleg noemde vandaag de uitspraken van mens onacceptabel. Het overleg heeft Mens uitgenodigd voor een gesprek.

(Novum)
14/06/10 09u56



http://www.ad.nl/ad/nl/2504/Verkiezingen/article/detail/490353/2010/06/14/Harry-Mens-Joodse-samenzwering-voor-Paars-kabinet.dhtml

mark61
14-06-10, 10:05
Anti-semitisme is weer salonfähig in 2010 :duim:

Ongelooflijk gewoon. Aan de hoogste boom met Mens, dat hoort vast ook tot zijn repertoire.

HaasHaas
14-06-10, 10:08
blijkbaar vrijwel op het zelfde moment topic aangemaakt :haha:
mon excuses moi.
kan 'm nie meer verwijderen.

mulan
14-06-10, 10:16
YouTube- Harry Mens: Paars is werk van Joodse kongsie

Aristos
14-06-10, 10:23
Inderdaad, opmerkelijk zijn uitspraak over de Joodse samenzwering. Enfin, we hebben het wel over Business Class; zendtijd voor bedriegers en oplichters. Je moet ook iets hebben met commercials om nog enigzins de aandacht erbij te houden

HaasHaas
14-06-10, 10:26
ik vind dat zo'n achterlijke programma man.
vooral die reclame-spotjes zijn erg lachwekkend.
en die lui die 5000 euro ofzoiets betalen om bij de grote goeroe harry te mogen aanschuiven vind ik echt zielig. als dat al geen lobby is :zozo:
en dan die mensen die ook nog eens moeten betalen om als toeschouwer daar te mogen zitten is al helemaal hopeloos.

Aristos
14-06-10, 10:49
ik vind dat zo'n achterlijke programma man.
vooral die reclame-spotjes zijn erg lachwekkend.
en die lui die 5000 euro ofzoiets betalen om bij de grote goeroe harry te mogen aanschuiven vind ik echt zielig. als dat al geen lobby is :zozo:
en dan die mensen die ook nog eens moeten betalen om als toeschouwer daar te mogen zitten is al helemaal hopeloos.

Betalen en aanschuiven om te antwoorden op de ingezonden vragen. Het mag wel iets discreter inderdaad. Slecht programma, maar staat wel op bij het ontbijt :maf2: