PDA

Bekijk Volledige Versie : „Vuile kankerjood. Allah gaat jullie allemaal afslachten.”



Pagina's : [1] 2

super ick
14-06-10, 15:05
„Vuile kankerjood. Allah gaat jullie allemaal afslachten.”
Geplaatst op: zondag 13 juni 2010
Door: Paul Andersson Toussaint
Categorie: Opinie
Paul Andersson Toussaint schrijft in NRC over de stand van het antisemitisme in Nederland. (uittreksel, nog niet online)
In de Amsterdamse Baarsjes is een schuilsynagoge: er komen iedere zaterdag joden bijeen, maar stiekum. De Marokkanen mogen het niet merken.
Er zijn in onze hoofdstad zes wijken waar joden met een keppel of orthodox geklede joden (en trouwens ook als zodanig herkenbare homo’s) zich niet meer kunnen vertonen zonder een groot risico te lopen om uitgescholden, bespuugd, bedreigd of zelfs mishandeld te worden.
Allemaal wijken waar zich concentratiebuurten van Marokkaanse Nederlanders bevinden.
Ik ken twee orthodoxe joden die jarenlang op weg naar hun sjoel in de Pijp elke sabbat werden belaagd en uitgescholden door groepen Marokkaanse jongens: „Vuile kankerjood. Allah gaat jullie allemaal afslachten.” De één verhuisde naar Israël, de ander naar Amstelveen waar ‘ze’ niet zijn. De meesten van hun joodse vrienden durfden niet meer met een keppel in de Indische buurt, de Transvaalbuurt of in Nieuw-West te komen of ze trokken een muts over hun kipa heen.
Zelfs rabbijn Raphael Evers, die in het keurige Hollandse Buitenveldert woont, heeft vermijdingsgedrag ontwikkeld en komt zo min mogelijk op straat, omdat hij buiten bijna altijd door Marokkanen beledigd wordt: „Hé. Hitler is er eentje vergeten.” Veel joden die hij kent hebben dezelfde ervaringen.

Laatst sprak ik met zo’n vijftien leerlingen van Marokkaanse en Turkse afkomst op een mbo-opleiding die allemaal in Nieuw-West woonden.
„Kan een jood met een keppel in Nieuw-West rondlopen, zonder lastig gevallen of uitgescholden te worden?”, vroeg ik. Het antwoord kwam zonder aarzeling: „Nee, natuurlijk niet man!”

De afgelopen jaren vroeg ik het aan zeker nog veertig Marokkanen en ik kreeg altijd hetzelfde antwoord. De meerderheid van de tweede en derde generatie Marokkaanse Nederlanders koestert over joden racistische standpunten die een stuk extremer zijn dan die van het voormalige Vlaams Blok over Noord-Afrikanen. Zelfs met een deel van mijn Marokkaanse vrienden is het onmogelijk om het over Israël en ‘de joden’ te hebben, dan komt er echt geen zinnig woord meer uit. De joden zijn allemaal kindermoordenaars. De joden en Amerikanen zitten overal achter. Osama Bin Laden bestaat helemaal niet. Dat is een verzinsel van Bush en de CIA. De aanval op het WTC op 11 september 2001 werd georganiseerd en uitgevoerd door de CIA en de Mossad (het joodse wereldcomplot). Waren niet toevallig alle joden die in het WTC werkten op 11 september vrij? Nou dan. Bloeme Evers-Emden (83), bezoekt Sjoel West elke sabbat. Zij was een meisje van dertien in 1939, overleefde het concentratiekamp, maar verloor het grootste deel van haar familie tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ze kan zich de anti-joodse propaganda van de NSB goed herinneren, maar niet dat in Amsterdam ooit joden in elkaar werden geslagen. Bloeme Evers vindt het te idioot voor woorden dat joden zich moeten verbergen in ons land. Ze is woedend en strijdbaar. „Dat wij weer moeten meemaken dat antisemitisme salonfähig is geworden. Joden gaan nooit de straat op om hoofddoeken van moslima’s af te rukken, dan zouden de rapen pas echt gaar zijn. Dan zou echt iedereen moord en brand schreeuwen, maar wij moeten ons dit wel laten welgevallen.” Dit zijn de feiten. We kunnen het weten. We zijn het normaal gaan vinden, akelig normaal.

Ga voor de hele tekst naar http://abonnementen.nrc.nl/ of naar de kiosk

Bart.NL
14-06-10, 15:24
... De aanval op het WTC op 11 september 2001 werd georganiseerd en uitgevoerd door de CIA en de Mossad (het joodse wereldcomplot). ...

Hoe naief moet je zijn om dat te ontkennen?

http://www.heraldscotland.com/five-israelis-were-seen-filming-as-jet-liners-ploughed-into-the-twin-towers-on-september-11-2001-1.829220

super ick
14-06-10, 15:38
Hoe naief moet je zijn om dat te ontkennen?

http://www.heraldscotland.com/five-israelis-were-seen-filming-as-jet-liners-ploughed-into-the-twin-towers-on-september-11-2001-1.829220

Jaja Bart, ik weet dat jij voorstander van dat scenario bent. Als het zo naief zou zijn dan is de hele wereld naief, behalve jij natuurlijk.

tanger'73
14-06-10, 15:58
vuile kankerzionist, die mag worden afgeslacht klinkt beter.

John2
14-06-10, 15:59
Hoe naief moet je zijn om dat te ontkennen?

http://www.heraldscotland.com/five-israelis-were-seen-filming-as-jet-liners-ploughed-into-the-twin-towers-on-september-11-2001-1.829220

Hoe geschift ben je om dit te geloven?

Dus jij wilt beweren dat de CIA in samenwerking met de Mossad mensen werft met Islam achtergronden in diverse Moskeeën over de wereld deze stuurt naar een trainingskamp ergens in het Noorden van Irak of Afghanistan, dan hun een vliegtuig geeft met burgers erin en deze laat vliegen op twee torens, het Witte Huis en het Pentagon?
Maar dan zouden ze ook betrokken moeten zijn bij de aanslagen in Beslan, Moskow en de trein, bus en Metro aanslagen in Europa en Rusland.

Bart.NL
14-06-10, 16:02
Jaja Bart, ik weet dat jij voorstander van dat scenario bent. Als het zo naief zou zijn dan is de hele wereld naief, behalve jij natuurlijk.

Ik ben niet de enige.

En jij bent de hele wereld niet, ook al denk je dat misschien wel.

Bart.NL
14-06-10, 16:05
Hoe geschift ben je om dit te geloven?

Dus jij wilt beweren dat de CIA in samenwerking met de Mossad mensen werft met Islam achtergronden in diverse Moskeeën over de wereld deze stuurt naar een trainingskamp ergens in het Noorden van Irak of Afghanistan, dan hun een vliegtuig geeft met burgers erin en deze laat vliegen op twee torens, het Witte Huis en het Pentagon?
Maar dan zouden ze ook betrokken moeten zijn bij de aanslagen in Beslan, Moskow en de trein, bus en Metro aanslagen in Europa en Rusland.

Hoe het precies in elkaar zit, weet ik ook niet.

Jij hebt bewezen een levendige fantasie te hebben. Dus dat laat ik over aan jou en de conspiracy theorists.

Betrokkenheid van de Mossad is in ieder geval wel aannemelijk.

John2
14-06-10, 16:15
Hoe het precies in elkaar zit, weet ik ook niet.
Jij hebt bewezen een levendige fantasie te hebben. Dus dat laat ik over aan jou en de conspiracy theorists.
Betrokkenheid van de Mossad is in ieder geval wel aannemelijk.
Ja als jij dit vindt is het jou probleem en ga ik geen tijd aanbesteden om maar enige links te zoeken van waarde die het tegendeel bewijzen.

Spoetnik
14-06-10, 16:27
Ja als jij dit vindt is het jou probleem en ga ik geen tijd aanbesteden om maar enige links te zoeken van waarde die het tegendeel bewijzen.

Welk tegendeel?

Eke
14-06-10, 16:58
vuile kankerzionist, die mag worden afgeslacht klinkt beter.

Nee, dat klinkt ook niet goed, Tanger.Dat weet je zelfs !

Natuurlijk mag jouw politieke visie haaks op die van Neo_Zionisten staan !. Er zijn ook Joden die zo denken.

En het is okay om heel kwaad te zijn op de regering van Israël die niet alles op alles zet om vrede te bewerkstelligen en om de Palestijnen volop de ruimte te geven ......

Maar het is een belediging naar Allah/God om
stadsgenoten
en anderen (!)in Zijn naam
te
schofferen.
Dat is 1 .





2. het is pure discriminatie.







Daarom: grijp zo'n schreeuwlelijk
in z'n kraag..

kappen met schelden !

tanger'73
14-06-10, 17:01
Nee, dat klinkt ook niet goed, Tanger.Dat weet je zelfs !

Natuurlijk mag jouw politieke visie haaks op die van Neo_Zionisten staan !. Er zijn ook Joden die zo denken.

Maar het is een belediging naar Allah/God om
stadsgenoten
en anderen (!)in Zijn naam
te
schofferen.
Dat is 1 .





2. het is pure discriminatie.







Daarom: grijp zo'n schreeuwlelijk
in z'n kraag..

kappen met schelden !

zionisten wens ik alles dan goeds toe.

Eke
14-06-10, 17:12
zionisten wens ik alles dan goeds toe.

'allesbehalve goeds'.
Je hoeft ze ook geen goeds toe te wensen.
BTW...Ze horen je toch niet.:hihi:

Maar je inzetten voor politieke stappen naar vrede ...TOP !

tanger'73
14-06-10, 17:15
'allesbehalve goeds'.
Je hoeft ze ook geen goeds toe te wensen.
BTW...Ze horen je toch niet.:hihi:

Maar je inzetten voor politieke stappen naar vrede ...TOP !

Dat is wat ik vind en vierkant achtersta (gezien wat dat sprookje allemaal heeft aangericht). zionistische politieke ideologie staat haaks op vrede.

Danablue
14-06-10, 17:25
9/11 mogelijk toch complot
"Aanwijzingen richting radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op"

Het gangbare verhaal over de aanslagen van 11 september 2001 lijkt inmiddels toe aan herschrijving. Waar het altijd leek te gaan om een brute aanval van de Amerikaanse regering op haar eigen grondgebied, bekokstoofd door joden en vrijmetselaars, gonst het internet inmiddels van de geruchten over een verrassende alternatieve verklaring. Aanwijzingen in de richting van radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op. Hoewel de Amerikaanse regering tot kalmte maant, lijkt volgens ingewijden de ‘coming out’ van het Witte Huis over ‘the real 9/11′ een kwestie van tijd.

“Al sinds eind 2001 wordt beweerd dat terroristische vliegtuigkapers achter de aanslag zouden zitten”, aldus Bert Bokhoven, Midden-Oostendeskundige aan de Open Universiteit te Heerlen. “Tot nu toe beschouwde men dat als een onlogische, onwetenschappelijke complotfantasie.” Het betreffende complot bestaat volgens de sites, onder welke het Nederlandse Niburu, uit terroristen uit de volledige islamitische wereld, met een oververtegenwoordiging uit Saoedi-Arabië. Aan het hoofd zou de multi-miljonair Osama Bin Laden staan. “Opmerkelijk”, zegt Bokhoven, “aangezien Bin Laden bekend staat als fel anti-communistisch en in het verleden gesteund werd door de Verenigde Staten.” De theorie spreekt van 19 Arabischtalige jongemannen, die op kosten van Bin Laden vlieglessen zouden hebben genomen. Vervolgens zouden zij 4 toestellen hebben gekaapt, waarvan zij 2 in de Twin Towers en 1 in het Pentagon lieten neerstorten.

Bokhoven vindt dat deze theorie, onaannemelijk als ze moge klinken, niet op voorbaat belachelijk moet worden gemaakt. Hij hekelt de vooringenomen houding van de media als het gaat om betrokkenheid van joden en vrijmetselaars bij de aanslagen. “Ja, het is zo dat de kapers vlieglessen kregen van de Nederlandse instructeur Rudi Dekkers. En inderdaad, een verre voorvader van hem, Rudolph Oswaldszoon Deckers, huwde in 1657 met de joodse Sarah Yitzhaksdochter Cohen. Maar van enig zionisme is in de familie nooit sprake geweest.” Ook de vrijmetselaars worden door Bokhoven vrijgepleit. “Mensen nemen zo’n begrip veel te ruim op. Het is waar dat kaper Mohammed Atta in zijn korte carrière als bouwvakker zijn uren zelf mocht indelen. Maar om hem dan meteen maar vrijmetselaar te noemen…”

Vanuit de joodse hoek weerklinken vooral geluiden van opluchting over de wending in het 11 septemberdenken. “Al sinds Abraham monotheïstisch werd, krijgen wij de schuld van het leed in de wereld”, aldus Shlomo Buchelstein, rabbijn aan de Ben Gurionsynagoge te Reykjavik. “Bij iedere ramp weet je dat het weer gaat gebeuren, maar ik kan u zeggen: het went nooit.” Buchelstein hekelt de vooringenomen houding van met name het Westen en verwacht ‘een gepeperd excuus’.

De vrijmetselaarswereld is minder blij met de nieuwe Arabieren-complottheorie. Gevoelens van ‘gepasseerd en in de waardigheid aangetast zijn’ overheersen. Bertus Kampenaar, penningmeester van vrijmetselaarsloge ‘De Steenzwepers’ te Geldermalsen, spreekt van ‘de zoveelste poging om de verborgen krachten achter de universele orde in de doofpot te plaatsen’. “De jaren na 11 september 2001 stonden in het teken van erkenning voor ons genootschap. Eindelijk hadden onze leden, over het algemeen weinig betekenende gemeenteambtenaren, het gevoel dat ze ertoe deden. Bijna 7 eeuwen na de pestepidemie in 1349 hadden we weer eens iets om trots op te zijn. Nu worden we weer teruggeplaatst in de rol van quasi-mystieke club voor middelbare mannen op zoek naar een originelere vrijetijdsbesteding dan vliegtuigspotten.”

Bokhovens aandacht voor de ‘Arabisch zelfmoordterrorisme’-theorie is opmerkelijk, gezien de doorgaans sceptische houding van de wetenschap jegens dit soort moeilijk te bewijzen complotten. Hij waarschuwt dan ook voor te snelle conclusies. “We moeten ons realiseren dat hier een mogelijke verklaring naar voren komt, zoals er velen zijn. Het Osama Bin Laden-verhaal klinkt zeer geloofwaardig, maar wetenschappelijke toetsing moet nog plaatsvinden. Zolang dat nog niet is gebeurd is er niets aan de hand en hebben de Amerikanen het gewoon zelf gedaan, geholpen door de joden en de vrijmetselaars.

Iznogoodh
14-06-10, 18:17
Hoe geschift ben je om dit te geloven?

Dus jij wilt beweren dat de CIA in samenwerking met de Mossad mensen werft met Islam achtergronden in diverse Moskeeën over de wereld deze stuurt naar een trainingskamp ergens in het Noorden van Irak of Afghanistan, dan hun een vliegtuig geeft met burgers erin en deze laat vliegen op twee torens, het Witte Huis en het Pentagon?
Maar dan zouden ze ook betrokken moeten zijn bij de aanslagen in Beslan, Moskow en de trein, bus en Metro aanslagen in Europa en Rusland.Je hebt mensen die dat geloven. En die geloven ook in de Protocollen van de Wijzen van Zion, UFO's, Atlantis, dat Elvis nog leeft en noem maar op.

super ick
14-06-10, 18:21
9/11 mogelijk toch complot
"Aanwijzingen richting radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op"

Het gangbare verhaal over de aanslagen van 11 september 2001 lijkt inmiddels toe aan herschrijving. Waar het altijd leek te gaan om een brute aanval van de Amerikaanse regering op haar eigen grondgebied, bekokstoofd door joden en vrijmetselaars, gonst het internet inmiddels van de geruchten over een verrassende alternatieve verklaring. Aanwijzingen in de richting van radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op. Hoewel de Amerikaanse regering tot kalmte maant, lijkt volgens ingewijden de ‘coming out’ van het Witte Huis over ‘the real 9/11′ een kwestie van tijd.

“Al sinds eind 2001 wordt beweerd dat terroristische vliegtuigkapers achter de aanslag zouden zitten”, aldus Bert Bokhoven, Midden-Oostendeskundige aan de Open Universiteit te Heerlen. “Tot nu toe beschouwde men dat als een onlogische, onwetenschappelijke complotfantasie.” Het betreffende complot bestaat volgens de sites, onder welke het Nederlandse Niburu, uit terroristen uit de volledige islamitische wereld, met een oververtegenwoordiging uit Saoedi-Arabië. Aan het hoofd zou de multi-miljonair Osama Bin Laden staan. “Opmerkelijk”, zegt Bokhoven, “aangezien Bin Laden bekend staat als fel anti-communistisch en in het verleden gesteund werd door de Verenigde Staten.” De theorie spreekt van 19 Arabischtalige jongemannen, die op kosten van Bin Laden vlieglessen zouden hebben genomen. Vervolgens zouden zij 4 toestellen hebben gekaapt, waarvan zij 2 in de Twin Towers en 1 in het Pentagon lieten neerstorten.

Bokhoven vindt dat deze theorie, onaannemelijk als ze moge klinken, niet op voorbaat belachelijk moet worden gemaakt. Hij hekelt de vooringenomen houding van de media als het gaat om betrokkenheid van joden en vrijmetselaars bij de aanslagen. “Ja, het is zo dat de kapers vlieglessen kregen van de Nederlandse instructeur Rudi Dekkers. En inderdaad, een verre voorvader van hem, Rudolph Oswaldszoon Deckers, huwde in 1657 met de joodse Sarah Yitzhaksdochter Cohen. Maar van enig zionisme is in de familie nooit sprake geweest.” Ook de vrijmetselaars worden door Bokhoven vrijgepleit. “Mensen nemen zo’n begrip veel te ruim op. Het is waar dat kaper Mohammed Atta in zijn korte carrière als bouwvakker zijn uren zelf mocht indelen. Maar om hem dan meteen maar vrijmetselaar te noemen…”

Vanuit de joodse hoek weerklinken vooral geluiden van opluchting over de wending in het 11 septemberdenken. “Al sinds Abraham monotheïstisch werd, krijgen wij de schuld van het leed in de wereld”, aldus Shlomo Buchelstein, rabbijn aan de Ben Gurionsynagoge te Reykjavik. “Bij iedere ramp weet je dat het weer gaat gebeuren, maar ik kan u zeggen: het went nooit.” Buchelstein hekelt de vooringenomen houding van met name het Westen en verwacht ‘een gepeperd excuus’.

De vrijmetselaarswereld is minder blij met de nieuwe Arabieren-complottheorie. Gevoelens van ‘gepasseerd en in de waardigheid aangetast zijn’ overheersen. Bertus Kampenaar, penningmeester van vrijmetselaarsloge ‘De Steenzwepers’ te Geldermalsen, spreekt van ‘de zoveelste poging om de verborgen krachten achter de universele orde in de doofpot te plaatsen’. “De jaren na 11 september 2001 stonden in het teken van erkenning voor ons genootschap. Eindelijk hadden onze leden, over het algemeen weinig betekenende gemeenteambtenaren, het gevoel dat ze ertoe deden. Bijna 7 eeuwen na de pestepidemie in 1349 hadden we weer eens iets om trots op te zijn. Nu worden we weer teruggeplaatst in de rol van quasi-mystieke club voor middelbare mannen op zoek naar een originelere vrijetijdsbesteding dan vliegtuigspotten.”

Bokhovens aandacht voor de ‘Arabisch zelfmoordterrorisme’-theorie is opmerkelijk, gezien de doorgaans sceptische houding van de wetenschap jegens dit soort moeilijk te bewijzen complotten. Hij waarschuwt dan ook voor te snelle conclusies. “We moeten ons realiseren dat hier een mogelijke verklaring naar voren komt, zoals er velen zijn. Het Osama Bin Laden-verhaal klinkt zeer geloofwaardig, maar wetenschappelijke toetsing moet nog plaatsvinden. Zolang dat nog niet is gebeurd is er niets aan de hand en hebben de Amerikanen het gewoon zelf gedaan, geholpen door de joden en de vrijmetselaars.

Beetje hoog The Matrix-gehalte dit verhaal. Ik zal eens googelen op 'Clown Bassie 9-11' Grote kans dat ik wat vind. Naar ik gehoord heb heeft hij ook een wankel alibi.

Wat ik ook een beetje magertjes vind is de stamboom van de vlieginstructeur.

“Ja, het is zo dat de kapers vlieglessen kregen van de Nederlandse instructeur Rudi Dekkers. En inderdaad, een verre voorvader van hem, Rudolph Oswaldszoon Deckers, huwde in 1657 met de joodse Sarah Yitzhaksdochter Cohen. Maar van enig zionisme is in de familie nooit sprake geweest.”

Conclusie: Jood, dus bij voorbaat schuldig, minimaal verdacht.
Dat noemen ze antisemitisme.
Marokkaan, dus bij voorbaat schuldig, minimaal verdacht is tenslotte ook discriminatie.

Zitten er in de stamboom van de instructeur ook katholieken? (Het is een Nederlander dus iedereen met meer dan 3 voorletters incl. de 'm' is al raak!)
Dan zit de paus erachter en hebben we echt de poppen aan het dansen.

Waar is die instructeur eigenlijk gebleven. Die weet meer. Als die nu eens onder verdachte omstandigheden om het leven is gekomen heb ik misschien een scoop voor de Telegraaf.

ik ga, doei

Iznogoodh
14-06-10, 18:21
9/11 mogelijk toch complot
"Aanwijzingen richting radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op"

Het gangbare verhaal over de aanslagen van 11 september 2001 lijkt inmiddels toe aan herschrijving. Waar het altijd leek te gaan om een brute aanval van de Amerikaanse regering op haar eigen grondgebied, bekokstoofd door joden en vrijmetselaars, gonst het internet inmiddels van de geruchten over een verrassende alternatieve verklaring. Aanwijzingen in de richting van radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op.Vreemde tekst. Het gangbare verhaal was immers altijd al dat extremistische moslims de aanslagen hebben gepleegd. De talloze complotsites hebben voornamelijke absurde theorieen geproduceerd.

John2
14-06-10, 18:30
Je hebt mensen die dat geloven. En die geloven ook in de Protocollen van de Wijzen van Zion, UFO's, Atlantis, dat Elvis nog leeft en noem maar op.
Ja daar heb je gelijk in...........................
Maar Elvis is die dood dan???

Danablue
14-06-10, 18:39
Vreemde tekst. Het gangbare verhaal was immers altijd al dat extremistische moslims de aanslagen hebben gepleegd. De talloze complotsites hebben voornamelijke absurde theorieen geproduceerd.

Kijk eens op www.speld.nl

Echt er gaat een hele wereld voor je open!

Iznogoodh
14-06-10, 18:42
Kijk eens op www.speld.nl

Echt er gaat een hele wereld voor je open!Speld.nl is altijd om te lachen. Maar daar komt de site ook eerlijk voor uit.

Wide-O
14-06-10, 18:42
9/11 mogelijk toch complot
"Aanwijzingen richting radicaal-islamitische terroristen stapelen zich op"


Hij is grappig. :hihi:

Olive Yao
14-06-10, 18:43
Vreemde tekst. Het gangbare verhaal was immers altijd al dat extremistische moslims de aanslagen hebben gepleegd. De talloze complotsites hebben voornamelijke absurde theorieen geproduceerd.

Ja ja :zozo:

Juist daarom staat er natuurlijk:


Bokhoven vindt dat deze theorie, onaannemelijk als ze moge klinken, niet op voorbaat belachelijk moet worden gemaakt.

M. a. w, deze complottheorie dienen we mogelijk wel serieus te nemen.

Danablue ;)

Danablue
14-06-10, 18:46
Speld.nl is altijd om te lachen. Maar daar komt de site ook eerlijk voor uit.

Ja daar zijn ze heel open in.

Iznogoodh
14-06-10, 18:50
Het allermooiste complotverhaal was dat van de inbouw door Moddasagenten van kastjes in de vliegtuigen van 9/11, waardoor die op afstand bestuurd konden worden. Het is allemaal zo heerlijk simpel.
Als je vroeg hoe ze dat ooit voor elkaar konden krijgen, werd eenvoudig gesteld dat Mossadagenten duivels slim zijn. Als je dan vroeg of het kapen van een vliegtuig door terroristen misschien wat waarschijnlijker was, kreeg je te horen dat moslism zo iets niet doen of dat het gewoon te moeilijk was. Waarmee men eigenlijk aangaf dat joden slim zijn en moslims dom.

Spoetnik
14-06-10, 18:54
Hoe je het ook went of keert, 9/11 was een complot.

super ick
14-06-10, 18:59
Dat is wat ik vind en vierkant achtersta (gezien wat dat sprookje allemaal heeft aangericht). zionistische politieke ideologie staat haaks op vrede.

Wat het sprookje waar jij in geloofd al heeft aangericht is anders ook niet misselijk! Ofnee sorry, dat was allemaal in de goede naam.

tanger'73
14-06-10, 19:03
Wat het sprookje waar jij in geloofd al heeft aangericht is anders ook niet misselijk! Ofnee sorry, dat was allemaal in de goede naam.


Welk sprookje dat zich voelt als uitverkoren volk en op basis daarvan land claimt? Ben je zelf een zionist, vraag ik me af?

Bart.NL
14-06-10, 19:04
Hij is grappig. :hihi:

Bij gebrek aan argumenten, werkt een grapje natuurlijk het beste.

Daarom zal ik hierbij de Lavon affaire onder de aandacht brengen van de lezers hier.

The Lavon Affair was a plan to discredit Egypt's government, then headed by Gamal Abdel Nasser, by bombing theaters, post offices and U.S. and British institutions, and making it seem as though Egypt was behind the bombings. The plan involved the killing of British and US citizens and then putting the blame on Egypt. The Haaretz article shows that after 55 years the Israeli Military Intelligence is still focusing on what went wrong in the operation.

Hierbij een artikel uit de Haaretz over dit onderwerp:
http://www.haaretz.com/print-edition/news/mi-figures-out-what-went-wrong-in-lavon-affair-55-years-later-1.4385

Overigens is de Herald ook een krant die zijn gegevens controleert. Dus het artikel is interessant om te lezen:
http://www.heraldscotland.com/five-israelis-were-seen-filming-as-jet-liners-ploughed-into-the-twin-towers-on-september-11-2001-1.829220

Er zijn meer van dit soort "zaakjes".

tanger'73
14-06-10, 19:10
Hoe je het ook went of keert, 9/11 was een complot.


Zelfs het puin van de overblijfselen zijn aan de andere kant van de wereld verscheept om daar uitgestooid te worden. Waarom en wat het nut daarvan is (alsof ze in de VS geen vuilstortplaatsen hebben), mag Joost weten?

super ick
14-06-10, 19:25
Welk sprookje dat zich voelt als uitverkoren volk en op basis daarvan land claimt?

Lezen, lezen, lezen, lezen. Zie je het zelf al of moet ik je nog een zetje geven?

tanger'73
14-06-10, 19:27
Lezen, lezen, lezen, lezen. Zie je het zelf al of moet ik je nog een zetje geven?


Kom maar eens met dat zetje, ben toe aan wat amusement.

Eke
14-06-10, 19:48
Dat is wat ik vind en vierkant achtersta (gezien wat dat sprookje allemaal heeft aangericht). zionistische politieke ideologie staat haaks op vrede.

"De Palestijnse infrastructuur is verwoest. 200 Joodse Nederzettingen hebben van de Westelijke Jordaanoever een lappendeken gemaakt . Onder de huidige omstandigheden is een Palestijnse staat onhaalbaar.............."(januari, 2010---Yehezkel Lein).

Langzaam verandert de publieke opinie : in Arabië, in de VS, in Europa, in Nederland.Zelfs in Israël.
De afgelopen weken nieuws over het konvooi. Positief voor de Palestijnse zaak...

EN DAN komt naar voren in een artikel over anti-semitisme dat MarokNed.-jongens Joodse buurtbewoners op een onacceptabele manier behandelen....bespugen, uitschelden, soms mishandelen.Ja hoor, dat helpt de Palestijnen, maar niet heus....

Het enige effekt is toename van neo-zionisten-sympathie.

Er is nog een stukje open in de krant. Om het broodnodige tegenwicht te bieden.....


Terugkomend bij jou, Tanger:
Vierkant achter je standpunt staan betekent ook dat je niet accepteert dat er hier, in je eigen land, tweederangs Nederlandse burgers worden gecreeerd.
Daar ben je juist zo tegen. Denk aan de Palestijnen.

Iznogoodh
14-06-10, 20:18
Zelfs het puin van de overblijfselen zijn aan de andere kant van de wereld verscheept om daar uitgestooid te worden. Waarom en wat het nut daarvan is (alsof ze in de VS geen vuilstortplaatsen hebben), mag Joost weten?Kijk, zo werken complottheoriieen: men stelt iets 'vreemds' vast en daar zal dan ongetwijfeld een complot achter zitten.
Of men zich ook afvraagt waarom iemand de aandacht zou willen trekken door openlijk aan de andere kant van de wereld iets te storten i.p.v. in de VS is natuurlijk een iets te lastige vraag.
Je vraagt je af hoe in hemelsnaam een groep in staat is tot complotten als hun voornaamste bezigheid bestaat uit het met veel moeite achterlaten van opzichtige sporen.

Alleen een moslim kan zo stom zijn om zulke dingen niet te doorzien.

Bart.NL
14-06-10, 20:24
Je vraagt je af hoe in hemelsnaam een groep in staat is tot complotten als hun voornaamste bezigheid bestaat uit het met veel moeite achterlaten van opzichtige sporen.

Alleen een moslim kan zo stom zijn om zulke dingen niet te doorzien.

Je hebt waarschijnlijk niet de moeite genomen om het stuk in de Haaretz over de Lavon affaire te lezen. Dit is echt gebeurd en het wordt door Israel niet ontkend. Ze waren ook nog zo dom om gepakt te worden door de Egyptische veiligheidsdienst.

Dan is de stap naar 11 September niet zo groot. Dan kun je ook voorstellen dat de Mossad dom genoeg was om sporen achter te laten. Misschien vertrouwden ze wel op de AIPAC die de regering en het parlement in de VS in hun zak hebben om een gedegen onderzoek tegen te houden.

Abu_Hurayrah
14-06-10, 20:26
Kijk, zo werken complottheoriieen: men stelt iets 'vreemds' vast en daar zal dan ongetwijfeld een complot achter zitten.
Of men zich ook afvraagt waarom iemand de aandacht zou willen trekken door openlijk aan de andere kant van de wereld iets te storten i.p.v. in de VS is natuurlijk een iets te lastige vraag.
Je vraagt je af hoe in hemelsnaam een groep in staat is tot complotten als hun voornaamste bezigheid bestaat uit het met veel moeite achterlaten van opzichtige sporen.

Alleen een moslim kan zo stom zijn om zulke dingen niet te doorzien.

Wat zit je nou terrorisme te islamiseren, doe je dat ook bij Christelijke en Joodse moordpartijen?

De Christelijke Hiroshima atoombom, zoiets?

Ga een eind fietsen man.

Wide-O
14-06-10, 20:35
Bij gebrek aan argumenten, werkt een grapje natuurlijk het beste.


Eh, ja, ik vind satire wel grappig. Het is een manier om iets uit te drukken.


Daarom zal ik hierbij de Lavon affaire onder de aandacht brengen van de lezers hier.


Dus Robert Fisk kunnen we gevoeglijk bij het grof vuil zetten? Gesprek met Osama was verzonnen? Osama werkt voor Shin Bet?

Dat we niet alles weten lijkt me evident - dat stelde Fisk zelf ook al, een jaar of zo terug. Natiestaten en geheime diensten doen wel es wat rare dingen. Vaak door stommiteiten.

Als later zou blijken dat bepaalde geheime diensten al één en ander wisten, en er niets aan gedaan hebben - uit opportunisme of uit stupiditeit - zou me dat niets verbazen. Ik heb ooit wel es een boekie gelezen over de neocons... niet bepaald een onbesproken clubje. :aanwal:

Maar de rest van de verhalen, kweenie, ik vond het allemaal niet zo overtuigend.

Bart.NL
14-06-10, 20:44
Eh, ja, ik vind satire wel grappig. Het is een manier om iets uit te drukken.

Dus Robert Fisk kunnen we gevoeglijk bij het grof vuil zetten? Gesprek met Osama was verzonnen? Osama werkt voor Shin Bet?

Dat we niet alles weten lijkt me evident - dat stelde Fisk zelf ook al, een jaar of zo terug. Natiestaten en geheime diensten doen wel es wat rare dingen. Vaak door stommiteiten.

Als later zou blijken dat bepaalde geheime diensten al één en ander wisten, en er niets aan gedaan hebben - uit opportunisme of uit stupiditeit - zou me dat niets verbazen. Ik heb ooit wel es een boekie gelezen over de neocons... niet bepaald een onbesproken clubje. :aanwal:

Maar de rest van de verhalen, kweenie, ik vond het allemaal niet zo overtuigend.

Wat waar is en wat niet, is in veel gevallen niet duidelijk. Daarom probeer ik vast te stellen wat bewezen kan worden of aannemelijk kan worden gemaakt. Dat is al verontrustend genoeg. Als de Mossad het zou hebben geweten, en daar zijn sterke aanwijzingen voor, dan is de Mossad medeplichtig. Als de Mossad het een en ander zou hebben gefaciliteerd, dan wordt het nog erger. De Lavon affaire toont aan dat ze tot zoiets in staat zijn.

Los van alle wilde theorieën, is dit in ieder geval redelijk objectief vast te stellen.

The_Grand_Wazoo
14-06-10, 20:50
zionisten wens ik alles dan goeds toe.

Doe niet zo raar en gedraag je een beetje fatsoenlijk.

Iznogoodh
14-06-10, 21:20
Je hebt waarschijnlijk niet de moeite genomen om het stuk in de Haaretz over de Lavon affaire te lezen. Dit is echt gebeurd en het wordt door Israel niet ontkend. Ze waren ook nog zo dom om gepakt te worden door de Egyptische veiligheidsdienst.

Dan is de stap naar 11 September niet zo groot.
Dan is de stap niet zo groot......zo simpel als dat gezegd wordt.


Dan kun je ook voorstellen dat de Mossad dom genoeg was om sporen achter te laten. Misschien vertrouwden ze wel op de AIPAC die de regering en het parlement in de VS in hun zak hebben om een gedegen onderzoek tegen te houden.Vertel mij eens hoe de Mossad het precies deed bij 9/11. Geef eens een plausiebel scenario hoe je 2 vliegtuigen kunt laten crashen in gebouwen zonder dat iemand het door heeft dat het door de Mossad of de Amerikaans regering werd gedaan. Vertel het verhaal gewoon eens. Begint jouw verhaal met "op een nacht sloop een Mossadagent die handig was in electronica de hangar van de Boeings in en plaatste een slim kastje tussen de instrumenten. Heel simpel"?
Ach, complotheoretici zijn net creationisten. Ze komen niet verder dan het ontkennen van wat hen niet aanstaat om vervolgens met geen enkel scenario te komen dat ook maar enigzins realistisch is.

Iznogoodh
14-06-10, 21:22
Wat zit je nou terrorisme te islamiseren, doe je dat ook bij Christelijke en Joodse moordpartijen?

De Christelijke Hiroshima atoombom, zoiets?

Ga een eind fietsen man.Het gaat erom dat het idee belachelijk is dat 9/11 een Amerikaans of Israelisch complot was.

tanger'73
14-06-10, 21:46
Kijk, zo werken complottheoriieen: men stelt iets 'vreemds' vast en daar zal dan ongetwijfeld een complot achter zitten.
Of men zich ook afvraagt waarom iemand de aandacht zou willen trekken door openlijk aan de andere kant van de wereld iets te storten i.p.v. in de VS is natuurlijk een iets te lastige vraag.
Je vraagt je af hoe in hemelsnaam een groep in staat is tot complotten als hun voornaamste bezigheid bestaat uit het met veel moeite achterlaten van opzichtige sporen.

Alleen een moslim kan zo stom zijn om zulke dingen niet te doorzien.

deze theorieën hebben ze aan zichzelf te wijten, door geen onafhankelijk onderzoek toe te laten en openheid van zaken. Als ze niks te verbergen hebben, hadden ze alles gewoon openlijk laten toezien. De geschiedenis van de Amerikaanse overheid staat boordevol met leugens en bedrog, dus is er ook hier geen enkele reden om er met open ogen in te lopen, omdat een of andere gek verklaart of je met ons of tegen ons bent.

Iznogoodh
14-06-10, 22:00
deze theorieën hebben ze aan zichzelf te wijten, door geen onafhankelijk onderzoek toe te laten en openheid van zaken. Dus de NIST, een Amerikaanse overheidagency, bestaande uit honderden specialisten in constructie, gaat zitten liegen over haar bevindingen? Amerikanen die hebben toegezien hoe duizenden van hun landgenoten omkwamen, gaan met zijn allen collectief liegen om de overheid uit de wind te houden?
Je hebt fantasie...

Wat versta jij precies onder onafhankelijk onderzoek? Is dat alleen onderzoek dat dingen aan het licht brengt die jou aanstaan?

VerbalSmaeel
14-06-10, 22:00
31-01-2004
Nieuw taboe: «jodenvriendje» zijn
Reportage: jodenhaat in Amsterdam

Jonge bewuste joden in Amsterdam voelen zich machteloos tegenover het in angstaanjagend tempo toenemende «nieuwe» antisemitisme in de stad. Burgemeester Cohen is volgens hen slap en laf. «De eerste dooie jood gaat hier komen.»

http://www.groene.nl/2004/5/nieuw-taboe-jodenvriendje-zijn


Grappig dat deze meneer Toussaint speciaal over dit onderwerp zoveel jaren na dato schrijft. Als je het genoemde artikel leest, zie je niet meer dan verwijten van antisemitisme die hij van horen zeggen heeft en die hij hier als algemene waarheid verkondigt. Het zou me niks verbazen als degenen die hij interviewt die-hard zionisten zijn die de etnische zuivering van Palestina rechtvaardigen met het eeuwigdurende slachtofferdenken. Alsof de holocaust door Marokkanen is gepleegd. Het komt goed uit dat zulke zaken dan weer eens in de media verschijnen net nu Israël zijn ware criminele gezicht aan een internationaal publiek begint te tonen. De Holocaust is voor de zionist als het ware een reflex wanneer hij zich moet verdedigen voor zijn misdadig gedrag. Norman Finkelstein schreef daar nog een heel aardig boek over.

Tenslotte, als je naar de achtergronden van deze "journalist" zoekt, vind je nergens enige journalistieke referentie, behalve wat vage artikels in kranten en een boek die hij over Marokkanen in de Baarsjes schreef. Het schijnt dat deze man tegelijkertijd in opdracht van het stadsdeelbestuur het jaarverslag mocht schrijven. In Rotterdam voerde hij eenzelfde act op door tegelijkertijd voor woningcorporaties pr-materiaal te maken en een reportage over oude stadswijken die moeten worden afgebroken te schrijven. Informatie die hij bovendien niet zelf verzamelde maar overnam van anderen, waar hij vervolgens over loog. Een volstrekt onbetrouwbaar en schimmig journalist. Bij de NRC is er al eerder opschudding ontstaan over de pr-man Toussaint. Zie: http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/153/andersson-toussaint-nrc-had-het-kunnen-weten.html

Conclusie: het schijnt dus dat deze man door iedereen maar betaald kan worden om wat pr-schrijfsels vermomd als journalistiek te mogen maken voor de eigen belangen. Bij deze passage moest ik hard lachen:


Ze kan zich de anti-joodse propaganda van de NSB goed herinneren, maar niet dat in Amsterdam ooit joden in elkaar werden geslagen. Bloeme Evers vindt het te idioot voor woorden dat joden zich moeten verbergen in ons land.

Pardon? Wordt hier nu de suggestie gewekt dat joden het veel moeilijker hadden onder een bevolking die kopgeld ontving voor elke jood die ze uitleverde en een regering die joden massaal in de gaskampen deed belanden? Procentueel werden er drie keer meer joden gedeporteerd uit Nederland dan uit Frankrijk en twee keer zoveel als uit België. De massale collaboratie met de Nazi's wordt hier afgezet tegen een minderheidsgroep in Nederland die sociaal, economisch en politiek het minst te vertellen heeft. Deze minderheid (die al door de politiek en media in een hoek gedreven wordt) zou dan massaal anti-semitisch zijn en erger dan de NSB. Hoe bedoel je zionisten leven in fabeltjesland?

tanger'73
14-06-10, 22:02
Dus de NIST, een Amerikaanse overheidagency, bestaande uit honderden specialisten in constructie, gaat zitten liegen over haar bevindingen? Amerikanen die hebben toegezien hoe duizenden van hun landgenoten omkwamen, gaan met zijn allen collectief liegen om de overheid uit de wind te houden?
Je hebt fantasie...


Je mag gerust de versie van de Amerikaanse overheid geloven hoor. 'K schaar me liever bij al die anderen die er een andere versie op nahouden en dat zijn vooral niet-moslims en notabene Amerikaanse burgers.

Iznogoodh
14-06-10, 22:06
Je mag gerust de versie van de Amerikaanse overheid geloven hoor. 'K schaar me liever bij al die anderen die er een andere versie op nahouden en dat zijn vooral niet-moslims en notabene Amerikaanse burgers.Vertel eens hoe het ging. Vertel het eens. Hoe deed de Amerikaanse regering het? Hoe krijg je 4 Amerikaanse piloten zo gek om hun eigen land aan te vallen? Als dat niet het geval is, hoe kregen ze de vliegtuigen in hun macht buiten de wil van de piloten om?
Het probleem met jullie complotgelovigen is dat jullie nooit met een eigen verhaal kunnen komen...
Maar ik geef je een kans. Vertel eens hoe jij denkt dat het gebeurde.

mark61
14-06-10, 22:07
Hij is grappig. :hihi:

Evenwel te hoog gegrepen voor onze prikkertjes :hihi:

13 juni 2010 | Sport
Nederlands elftal slaat groepsfase WK over
Van Bommel: "Je vraagt Rembrandt toch ook niet om je schuurtje te schilderen?"
thumb

Vanwege het gebrek aan kwalitatief hoogwaardige tegenstanders heeft de technische staf van het Nederlands elftal besloten om pas na de groepsfase op het WK in actie te komen. Routinier Mark van Bommel: “Ik ben niet helemaal naar Zuid Afrika gereisd om op een voetbalveld te staan met brekebenen als Ole Knäckebröd en Jon Dahl Tomasson. Dat de FIFA zulke figuren aan het WK laat deelnemen is een belediging voor voetballers als Robin, Wesley of ik. Bij de vorige WK’s is er vaak kritiek geweest op het niveau van de arbitrage, maar ik vind het niveau van de tegenstander nog veel erger.”

tanger'73
14-06-10, 22:08
Vertel eens hoe het ging. Vertel het eens. Hoe deed de Amerikaanse regering het? Hoe krijg je 4 Amerikaanse piloten zo gek om hun eigen land aan te vallen. Als dat niet het geval is, hoe kregen ze de vliegtuigen in hun macht buiten de wil van de piloten om?
Het probleem met jullie complotgelovigen is dat jullie nooit met een eigen verhaal kunnen komen...
Maar ik geef je een kans. Vertel eens hoe jij denkt dat het gebeurde?


vertellen hoef ik niet meer, ook hoef ik je niet te verwijzen naar duizenden niet-moslim links die daar uitvoerig op ingaan inclusief filmmateriaal. Daar kun je naar hartelust je gram halen en krijg je alle kansen.

Nr-3
14-06-10, 22:08
vuile kankerzionist, die mag worden afgeslacht klinkt beter.

Ik weet niet of jullie het door hebben, maar allah slacht voornamelijk molslims af. Hoe zou dat toch komen.....?

tanger'73
14-06-10, 22:10
Ik weet niet of jullie het door hebben, maar allah slacht voornamelijk molslims af. Hoe zou dat toch komen.....?

vraag het hem eens zou ik zeggen?

Hatert
14-06-10, 22:11
Hoe je het ook went of keert, 9/11 was een complot.

Het ineenstorten van building 7 is nooit een logische verklaring voor gegeven.

Iznogoodh
14-06-10, 22:11
Je mag gerust de versie van de Amerikaanse overheid geloven hoor. 'K schaar me liever bij al die anderen die er een andere versie op nahouden en dat zijn vooral niet-moslims en notabene Amerikaanse burgers.Dezelfde idioten die tegen de evolutietheorie zijn?

Iznogoodh
14-06-10, 22:12
Het ineenstorten van building 7 is nooit een logische verklaring voor gegeven.Typisch weer zo een complotopmerking. Alsof het gebrek aan verklaring zou wijzen op opzet van de kant van de Amerikaanse regering of de Mossad.

Nr-3
14-06-10, 22:13
vraag het hem eens zou ik zeggen?

Nee, nee, geen slapende honden wakker maken. Laat hem maar lekker afslachten...

tanger'73
14-06-10, 22:13
Dezelfde idioten die tegen de evolutietheorie zijn?

denk vooral kritische mensen die juist niet geloven in wat hun allemaal wordt voorgebakken.

Iznogoodh
14-06-10, 22:15
vertellen hoef ik niet meer, ook hoef ik je niet te verwijzen naar duizenden niet-moslim links die daar uitvoerig op ingaan inclusief filmmateriaal. Daar kun je naar hartelust je gram halen en krijg je alle kansen.Zie je wel. Je hebt geen verhaal en vlucht, zoals vaak, maar met verwijzingen naar links. Je hebt er nog nooit echt over nagedacht. Er zit geen coherent verhaal in je hoofd. Het enige dat je kunt roepen is "complot!" en dan ben je intellectueel bevredigd.

Effe checkeuh voor mijn nieuwsgierigheid...geloof jij dat de evolutietheorie klopt? Want ook voor de ontkenning van die theorie bestaan duizenden links.

Iznogoodh
14-06-10, 22:20
denk vooral kritische mensen die juist niet geloven in wat hun allemaal wordt voorgebakken.Waaronder zeer weinig wetenschappers. En de wetenschappers die tegen de theorie zijn zijn vaak van zeer fundamentalistische huize. Maar het barst van de gelovige wetenschappers die de theorie wel aanhangen.
Je hebt geen idee van wetenschap en bent er tegen omdat die je debiele kinderverhaaltje van Adam en Eva niet steunt dat jou met de paplepel werd ingegeven. Voorgebakken dus.

tanger'73
14-06-10, 22:20
Zie je wel. Je hebt geen verhaal en vlucht, zoals vaak, maar met verwijzingen naar links. Je hebt er nog nooit echt over nagedacht. Er zit geen coherent verhaal in je hoofd. Het enige dat je kunt roepen is "complot!" en dan ben je intellectueel bevredigd.

Effe checkeuh voor mijn nieuwsgierigheid...geloof jij dat de evolutietheorie klopt? Want ook voor de ontkenning van die theorie bestaan duizenden links.

Nou ik heb hier uitvoerig hele topic's over gewijd, denk nou niet dat ik de behoefte heb om het weereens dunnetjes over te doen. Zoek maar iemand anders om daarover mee van gedachten te wisselen of zoek al die topic's maar op in het archief hier.

tanger'73
14-06-10, 22:22
Zie je wel. Je hebt geen verhaal en vlucht, zoals vaak, maar met verwijzingen naar links. Je hebt er nog nooit echt over nagedacht. Er zit geen coherent verhaal in je hoofd. Het enige dat je kunt roepen is "complot!" en dan ben je intellectueel bevredigd.

Effe checkeuh voor mijn nieuwsgierigheid...geloof jij dat de evolutietheorie klopt? Want ook voor de ontkenning van die theorie bestaan duizenden links.


'K hoef niks te zien, ik wens gewoon niet met jou daarover in discussie te gaan. Da's een keuze, meer niet.

VerbalSmaeel
14-06-10, 22:22
Zie je wel. Je hebt geen verhaal en vlucht, zoals vaak, maar met verwijzingen naar links. Je hebt er nog nooit echt over nagedacht. Er zit geen coherent verhaal in je hoofd. Het enige dat je kunt roepen is "complot!" en dan ben je intellectueel bevredigd.

Effe checkeuh voor mijn nieuwsgierigheid...geloof jij dat de evolutietheorie klopt? Want ook voor de ontkenning van die theorie bestaan duizenden links.
Het officieel gedoogde verhaal dat de aanslagen gepleegd zijn door "moslimextremistischeterroristen" is technisch gezien ook een complottheorie. Iets een complot noemen is nog geen diskwalificatie voor de argumenten die hij aandraagt voor dat complot. Anders zou de officieele versie ook per definitie niet geloofd mogen worden.

tanger'73
14-06-10, 22:25
Waaronder zeer weinig wetenschappers. En de wetenschappers die tegen de theorie zijn zijn vaak van zeer fundamentalistische huize. Maar het barst van de gelovige wetenschappers die de theorie wel aanhangen.
Je hebt geen idee van wetenschap en bent er tegen omdat die je debiele kinderverhaaltje van Adam en Eva niet steunt dat jou met de paplepel werd ingegeven. Voorgebakken dus.

het staat je vrij dit te denken, wordt er eerlijk gezegd koud noch warm van.

Iznogoodh
14-06-10, 22:30
Nou ik heb hier uitvoerig hele topic's over gewijd, denk nou niet dat ik de behoefte heb om het weereens dunnetjes over te doen. Zoek maar iemand anders om daarover mee van gedachten te wisselen of zoek al die topic's maar op in het archief hier.Ik heb nog steeds geen verhaal van je gehoord. Maar als jij zeer uitvoerige topics hebt geopend mag ik aannemen dat je diep hierover hebt nagedacht en dat het dus eens tijd wordt dat je gaat uitleggen hoe de vork dan wel precies in de steel zat. Er moeten uit al die aanwijzingen toch wel enige lijnen te halen zijn?
Maar de mop is: je hebt helemaal geen verhaal. Je hebt er dus nooit over nagedacht.
En dat is net als met de evolutietheorie. Je bent opgevoed met Adam en Eva, niet meer in staat je van dat idiote denkbeeld te bevrijden en toetst daarom alle wetenschap daar aan.
Maar Adam en Eva moet je toch wetenschappelijk kunnen onderbouwen, nietwaar? Dus wanneer leefde dat stel? Hoe weten we uit ons DNA, het fossielenbestand en andere aanwijzingen dat dat verhaal klopt?

Alles bij jou is simpel. Adam, Eva, complot 9/11. Maar nooit een sluitend verhaal. Hoe kan men je serieus nemen?

tanger'73
14-06-10, 22:33
Ik heb nog steeds geen verhaal van je gehoord. Maar als jij zeer uitvoerige topics hebt geopend mag ik aannemen dat je diep hierover hebt nagedacht en dat het dus eens tijd wordt dat je gaat uitleggen hoe de vork dan wel precies in de steel zat. Er moeten uit al die aanwijzingen toch wel enige lijnen te halen zijn?
Maar de mop is: je hebt helemaal geen verhaal. Je hebt er dus nooit over nagedacht.
En dat is net als met de evolutietheorie. Je bent opgevoed met Adam en Eva, niet meer in staat je van dat idiote denkbeeld te bevrijden en toets daarom alle wetenschap daar aan.
Maar Adam en Eva moet je toch wetenschappelijk kunnen onderbouwen, nietwaa? Dus wanneer leefde dat stel? Hoe weten we uit ons DNA, het fossielenbestand en andere aanwijzingen dat dat verhaal klopt?

Alles bij jou is simpel. Adam, Eva, complot 9/11. Maar nooit een sluitend verhaal. Hoe kan me je serieus nemen?

Je kunt het allemaal nalezen in het archief hier, wat je verder denkt en zegt zal me eerlijk gezegd een worst wezen. Zo simpel is het.

Iznogoodh
14-06-10, 22:40
Het officieel gedoogde verhaal dat de aanslagen gepleegd zijn door "moslimextremistischeterroristen" is technisch gezien ook een complottheorie. Iets een complot noemen is nog geen diskwalificatie voor de argumenten die hij aandraagt voor dat complot. Anders zou de officieele versie ook per definitie niet geloofd mogen worden.We weten uit ervaring dat vliegtuigen gekaapt kunnen worden. We weten dat het besturen van een 757 geleerd wordt bij een beroepsopleiding en dat het programmeren van een koers bij die opleiding hoort. Het is geen geheim maar informatie die uit de industrie wordt geleverd aan vliegmaatschappijen en hun piloten.
Dit moet je afzetten tegen een aantal zeer onwaarschijnlijke verhalen. Bijvoorbeeld dat men 4 Amerikaanse piloten bereid wist te vinden om hun landgenoten de dood in te jagen, wat nogal vreemd is omdat Amerikanen totaal Kamikazetraditie hebben.
Een nog onwaarschijnlijker verhaal is dat men 4 civiele vliegtuigen onder de neus van de reguliere onderhoudsploegen ongemerkt wist om te bouwen zodat ze op afstand bestuurd zouden kunnen worden. De Mossad en de CIA zijn geen vliegtuigbouwers, dus ze moeten bij de civiele technici aankloppen.

Wat gewoon vraag is: vertel eens een waarschijnlijk verhaal dat niet bestaat uit de kaping door 19 kapers met een vliegopleiding.

Iznogoodh
14-06-10, 22:42
Je kunt het allemaal nalezen in het archief hier, wat je verder denkt en zegt zal me eerlijk gezegd een worst wezen. Zo simpel is het.Je hebt nooit een verhaal gehad. En dat durf je niet toe te geven.
Ben je moslim en Marokkaan? Dan begrijp ik het.

tanger'73
14-06-10, 22:47
Je hebt nooit een verhaal gehad. En dat durf je niet toe te geven.

Aan wie moet ik iets toegeven, aan iemand die op onverklaarbare wijze Adam en Eva met 9/11 aan te vermengen is op een topic over "vuile kankerjoden"?

tanger'73
14-06-10, 22:50
Ben je moslim en Marokkaan? Dan begrijp ik het.

Ben een Nederlander, heet Willem en kom uit Schagen.

H.P.Pas
14-06-10, 23:20
Het ineenstorten van building 7 is nooit een logische verklaring voor gegeven.


Bij verhitting verliest staal zijn sterkte op relatief lage temperatuur. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Staal_(metaal))

:aanwal: Te prozaïsch ?

Hatert
14-06-10, 23:26
Bij verhitting verliest staal zijn sterkte op relatief lage temperatuur. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Staal_(metaal))

:aanwal: Te prozaïsch ?

Wie heeft de staal van bulding 7 verhit?

Hatert
14-06-10, 23:28
Typisch weer zo een complotopmerking. Alsof het gebrek aan verklaring zou wijzen op opzet van de kant van de Amerikaanse regering of de Mossad.

Bij mijn weten is building 7 niet spontaan ingestort.

H.P.Pas
14-06-10, 23:29
Wie heeft de staal van bulding 7 verhit?

Het stond in brand. :aanwal:
Echt waar.

John2
14-06-10, 23:29
Het ineenstorten van building 7 is nooit een logische verklaring voor gegeven.

De verklaring is simpel als je iets weet van staalbouw en beton en welke gewichten zij kunnen dragen en wat er nog over is na het instorten van de beide torens, denken aan luchtdruk verplaatsing, gewicht van stof en inslag van stof etc.
En er viel geloof ik een stuk beton op het dak ten hoogte van het watertank voor brandbeveiliging.

John2
14-06-10, 23:33
Wie heeft de staal van bulding 7 verhit?
Er waren diverse branden in diverse gebouwen in de omgeving van het WTC I+II


Bij mijn weten is building 7 niet spontaan ingestort.
Nee het was een zuivere inklappen en de rest kun je lezen in mijn vorige stukje.

ronald
15-06-10, 01:31
vuile kankerzionist, die mag worden afgeslacht klinkt beter.

Als ze dat naar m'n kop slingeren geven ze duidelijk te kennen dat antizionisme gelijk is aan antisemitisme.
Niet om het een of ander, dat is me wel eens nageroepen hoor. Niet in de Baarsjes maar wel in de Pijp en Rivierenbuurt waar ik zelf woon.

BlackBox
15-06-10, 05:12
Hoe naief moet je zijn om dat te ontkennen?

http://www.heraldscotland.com/five-israelis-were-seen-filming-as-jet-liners-ploughed-into-the-twin-towers-on-september-11-2001-1.829220
Dit rechtvaardigt het in elkaar slaan van joden?

VerbalSmaeel
15-06-10, 06:21
We weten uit ervaring dat vliegtuigen gekaapt kunnen worden. We weten dat het besturen van een 757 geleerd wordt bij een beroepsopleiding en dat het programmeren van een koers bij die opleiding hoort. Het is geen geheim maar informatie die uit de industrie wordt geleverd aan vliegmaatschappijen en hun piloten.
Dit moet je afzetten tegen een aantal zeer onwaarschijnlijke verhalen. Bijvoorbeeld dat men 4 Amerikaanse piloten bereid wist te vinden om hun landgenoten de dood in te jagen, wat nogal vreemd is omdat Amerikanen totaal Kamikazetraditie hebben.
Een nog onwaarschijnlijker verhaal is dat men 4 civiele vliegtuigen onder de neus van de reguliere onderhoudsploegen ongemerkt wist om te bouwen zodat ze op afstand bestuurd zouden kunnen worden. De Mossad en de CIA zijn geen vliegtuigbouwers, dus ze moeten bij de civiele technici aankloppen.

Wat gewoon vraag is: vertel eens een waarschijnlijk verhaal dat niet bestaat uit de kaping door 19 kapers met een vliegopleiding.
Zo waarschijnlijk is dat laatste verhaal ook niet. Als je de feiten erop naslaat dan hangt alles samen met puur toevalligheden die bovendien niet stroken met het gezond verstand. Het één noch het ander hoeft waar te zijn. De Herald Scot betoogt bijvoorbeeld dat de Mossad wist dat er aanslagen op touw waren. De CIA schijnt dit ook geweten te hebben. Beiden hebben er niks tegen ondernomen. Dan is de vraag waarom hebben ze dat niet gedaan?

VerbalSmaeel
15-06-10, 06:25
Dit rechtvaardigt het in elkaar slaan van joden?
Welke joden zijn in elkaar geslagen? We weten dat zionisten kunnen liegen als de beste als het hen uitkomt. Kijk maar naar de aanval op de Freedom Flotilla. Een aanval op een boot vol ongewapende burgers in internationale wateren door zwaarpewapende commando's, is in hun ogen zelfverdediging. Ik geloof geen bal van het NRC-verhaal.

Bart.NL
15-06-10, 07:15
Dit rechtvaardigt het in elkaar slaan van joden?

Nou nee.

Het is ook niet een conclusie die logisch volgt uit mijn berichten op dit forum.

Bart.NL
15-06-10, 07:20
Alles bij jou is simpel. Adam, Eva, complot 9/11.

Nou en?

Iznogoodh
15-06-10, 07:26
Ben een Nederlander, heet Willem en kom uit Schagen.En christelijk?

Iznogoodh
15-06-10, 07:30
Wie heeft de staal van bulding 7 verhit?Typische vraag voor een complotdenker. Achter alles zit opzet.
Zo ook bijvoorbeeld bij het neerstorten van een van de toestellen in Pennsylvania. Daarbij vloog in de buurt een ander toestel dat gewoon landde op een vliegveld in de buurt. Dat toestel nu werd omgedoopt in 'een geheimzinnig toestel'.
Alles wat maar vreemd kan worden gevonden wordt vreemd gevonden en direct in verband gebracht met opzet.

Iznogoodh
15-06-10, 07:32
Zo waarschijnlijk is dat laatste verhaal ook niet. Als je de feiten erop naslaat dan hangt alles samen met puur toevalligheden die bovendien niet stroken met het gezond verstand.
Lekker vaag...

Het één noch het ander hoeft waar te zijn. De Herald Scot betoogt bijvoorbeeld dat de Mossad wist dat er aanslagen op touw waren. De CIA schijnt dit ook geweten te hebben.
Schijnt dit ook geweten te hebben.....

Het is vaagheid troef.

Bart.NL
15-06-10, 07:41
The Mossad agents showed joy in seeing the loss of American lives. More leads link the Mossad to the September 11 attacks, but the facts mentioned in the Herald Tribune alone are sufficient cause for suspicion. Other explanations for the links between the Mossad and the September 11 attacks are possible, like the Mossad spying upon Islamic extremists and not knowing what they were planning. However debunkers of conspiracy theories often show a great deal of naivety in trying to refute more probable scenarios. It is known that Israeli intelligence forces do not shy away from tying up with Islamic terrorists (zie: http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/LA09Ak02.html ).

Dit is minder vaag:

Jonathan Pollard spy case

Jonathan Pollard stole more than 1 million highly-classified US documents and then sold those documents to Israel. Israel most likely gave many of those documents to the Soviet Union in exchange for continued Soviet permission for Jews to emigrate to Israel. A large number of American intelligence assets may have been eliminated as a result.

The US officials investigating the spy case stated that they had no hard evidence in the form of a document from an Israeli or a Soviet archive to demonstrate the link between Pollard, Israel, and the Soviet Union, but they also said that the documents that Pollard had been directed by his Israeli handlers to betray led them to no other conclusion.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Pollard

John2
15-06-10, 07:48
Zo waarschijnlijk is dat laatste verhaal ook niet. Als je de feiten erop naslaat dan hangt alles samen met puur toevalligheden die bovendien niet stroken met het gezond verstand. Het één noch het ander hoeft waar te zijn. De Herald Scot betoogt bijvoorbeeld dat de Mossad wist dat er aanslagen op touw waren. De CIA schijnt dit ook geweten te hebben. Beiden hebben er niks tegen ondernomen. Dan is de vraag waarom hebben ze dat niet gedaan?
Dagelijks komen er tussen de 1500 en 2000 tips binnen bij de diverse veiligheidsdiensten en 99,99% wordt direct aan de kant gelegd als fake meldingen, omdat een simpele buren ruzie al genoeg kan zijn om aangifte te doen.
Dit is één kant van de zaak, aan de andere kant was het voor 9-11 haat en nijd tussen de diverse geheime diensten en werd er over en weer vaak een dienst een loer gedraaid en dan moet jij je voorstellen dat voor de aanslag iemand jou tipt met er zijn 16 terroristen/mensen die een plan hebben om met een lijnvliegtuig een aanslag te plegen op het Witte Huis, Pentagon en New York, ik denk dat voor 9-11 iedereen gezegd zou hebben "man je bent gestoord", maar tegenwoordig weten we dat het mogelijk is en hoe kwetsbaar wij zijn tegen terrorisme.
Gelukkig is het tegenwoordig beter geregeld en wordt bijna alles gevolgd ook internet berichtgeving en zal ook dit berichtje binnen de 5 minuten van verzending een alarm signaal geven op de AIVD omdat er steekwoorden wordt gebruikt zoals 9-11, terrorisme, aanslag, enzovoort.

super ick
15-06-10, 07:55
denk vooral kritische mensen die juist niet geloven in wat hun allemaal wordt voorgebakken.

Dan kunnen het nooit gelovigen zijn.

De wens is hier overduidelijk de vader van de gedachte.

Aristos
15-06-10, 08:21
Dagelijks komen er tussen de 1500 en 2000 tips binnen bij de diverse veiligheidsdiensten en 99,99% wordt direct aan de kant gelegd als fake meldingen, omdat een simpele buren ruzie al genoeg kan zijn om aangifte te doen.
Dit is één kant van de zaak, aan de andere kant was het voor 9-11 haat en nijd tussen de diverse geheime diensten en werd er over en weer vaak een dienst een loer gedraaid en dan moet jij je voorstellen dat voor de aanslag iemand jou tipt met er zijn 16 terroristen/mensen die een plan hebben om met een lijnvliegtuig een aanslag te plegen op het Witte Huis, Pentagon en New York, ik denk dat voor 9-11 iedereen gezegd zou hebben "man je bent gestoord", maar tegenwoordig weten we dat het mogelijk is en hoe kwetsbaar wij zijn tegen terrorisme.
Gelukkig is het tegenwoordig beter geregeld en wordt bijna alles gevolgd ook internet berichtgeving en zal ook dit berichtje binnen de 5 minuten van verzending een alarm signaal geven op de AIVD omdat er steekwoorden wordt gebruikt zoals 9-11, terrorisme, aanslag, enzovoort.

Wat ben jij toch een fantast zeg. Je zuigt verhalen uit je duim en denkt ons hiermee te overtuigen van je gelijk? Of ben je in een grijs verleden ook werkzaam geweest bij een veiligheidsdienst?:maf2:

BlackBox
15-06-10, 08:22
Het is ook niet een conclusie die logisch volgt uit mijn berichten op dit forum.
Die (andere) berichten heb ik niet gelezen. Het gaat mij om jouw berichten in dit topic en hun relevantie voor de gestelde problemen.
De "oplossing', die jij voorstelt, zou een jood in Amsterdam die belaagd wordt, verplichten om als verdediging te moeten aanvoeren dat de Mossad achter 9/11/20001 zit, maar dat hij (jood) het er niet mee eens is/was.

BlackBox
15-06-10, 08:28
Welke joden zijn in elkaar geslagen?
Dat zijn de joden in het stuk van de topicstarter. Maar zelfs 1 bedreiging van 1 jood is er al 1 teveel.


We weten dat zionisten kunnen liegen als de beste als het hen uitkomt. Kijk maar naar de aanval op de Freedom Flotilla. Een aanval op een boot vol ongewapende burgers in internationale wateren door zwaarpewapende commando's, is in hun ogen zelfverdediging.
Nu voer je het beleid van de staat Israël aan als rechtvaardiging voor het bedreigen en mishandelen van joden in Nederland. En dat is net zo irrrelevant als het gedrag van islamitische staten betrekken bij de behandeling van moslims in Nederland.


Ik geloof geen bal van het NRC-verhaal.
Geloof je ook geen bal van NRC-verhalen over discriminatie van moslims in Nederland?

Aristos
15-06-10, 08:32
De schrijver van het artikel heeft maling aan de Godsdienstvrijheid van Joden in NL. Waar het hier in werkelijkheid om gaat is de rechtvaardiging van de Israëlische bezettingspolitiek en kritiek hierop af te doen als anti-semitisme. Dat men hiervoor een leugen niet schuwt en over lijken gaat is schering en inslag. Wens de welwillende Joden succes met zich te ontworstelen uit deze zion-gijzeling.

Bart.NL
15-06-10, 08:46
Die (andere) berichten heb ik niet gelezen. Het gaat mij om jouw berichten in dit topic en hun relevantie voor de gestelde problemen. De "oplossing', die jij voorstelt, zou een jood in Amsterdam die belaagd wordt, verplichten om als verdediging te moeten aanvoeren dat de Mossad achter 9/11/20001 zit, maar dat hij (jood) het er niet mee eens is/was.

Ik heb nooit een oplossing voorgesteld. Het stukje suggereerde dat de basis van de haat van sommige Marokkanen jegens Joden mede is gebaseerd op complottheoriën over 9/11 waarvan niets zou kloppen. Dat is net zoiets als stellen dat de haat van sommige Nederlanders jegens Marokkanen mede zou zijn gebaseerd op onzinverhalen over het in elkaar slaan van Joden waarvan niets zou kloppen. Ontkennen van feiten heeft weinig zin.

BlackBox
15-06-10, 08:58
De schrijver van het artikel heeft maling aan de Godsdienstvrijheid van Joden in NL.
Hij schrijft over de stand van het antisemitisme in Nederland.


Waar het hier in werkelijkheid om gaat is de rechtvaardiging van de Israëlische bezettingspolitiek en kritiek hierop af te doen als anti-semitisme.
Ik lees dat sommige inwoners van Nederland het beleid van de staat Israël beschouwen als het rechtvaardigen van antisemitisme.


Dat men hiervoor een leugen niet schuwt en over lijken gaat is schering en inslag.
Het is allemaal verzonnen in opdracht van de 'joodse lobby'?


Wens de welwillende Joden succes met zich te ontworstelen uit deze zion-gijzeling.
De wellwillende joden kunnen zich "ontgijzelen" door antisemiet te worden?

BlackBox
15-06-10, 09:10
Ik heb nooit een oplossing voorgesteld.
Omdat je geen probleem ziet?



Het stukje suggereerde dat de basis van de haat van sommige Marokkanen jegens Joden mede is gebaseerd op complottheoriën over 9/11 waarvan niets zou kloppen.
Of dat klopt of niet klopt doet niet terzake.


Dat is net zoiets als stellen dat de haat van sommige Nederlanders jegens Marokkanen mede zou zijn gebaseerd op onzinverhalen over het in elkaar slaan van Joden waarvan niets zou kloppen.
Nederlanders laten zich zodanig laten manipuleren door de joodse lobby dat ze aan Marokkanen-haat doen?


Ontkennen van feiten heeft weinig zin.
Het is tegenwoordig gebruik dat de Amsterdamse Avondvierdaagse deelnemers van een joodse school van alles en nog wat naar het hoofd krijgen geworpen.

Bart.NL
15-06-10, 09:25
Omdat je geen probleem ziet?

Of dat klopt of niet klopt doet niet terzake.

Nederlanders laten zich zodanig laten manipuleren door de joodse lobby dat ze aan Marokkanen-haat doen?

Het is tegenwoordig gebruik dat de Amsterdamse Avondvierdaagse deelnemers van een joodse school van alles en nog wat naar het hoofd krijgen geworpen.

Wat terzake doet, bepaal jij niet.

Je verdraait mijn woorden en doet kwalijke insinuaties die nergens op zijn gebaseerd.

Max Stirner
15-06-10, 09:33
Wat terzake doet, bepaal jij niet.

.


OK, dan bepaal ik het wel:


Lulverhalen over 911 n.a.v. een artikel over het lot van joden in Amsterdamse Marokkanen-buurten, doen niet ter zake.

Verwijzingen naar de Palestijnen, Gaza of geënterde loveboats trouwens ook niet.

Bart.NL
15-06-10, 09:40
OK, dan bepaal ik het wel:

Lulverhalen over 911 n.a.v. een artikel over het lot van joden in Amsterdamse Marokkanen-buurten, doen niet ter zake.

Verwijzingen naar de Palestijnen, Gaza of geënterde loveboats trouwens ook niet.

Het doet wel terzake als de schrijver van het artikel dit aanhaalt.

BlackBox
15-06-10, 09:44
Wat terzake doet, bepaal jij niet.
Als jij vindt dat Nederland geen veilig thuis hoeft te zijn voor joden, ongeacht hun opstelling tegenover de staat Israël, maak jij daarmee een andere keuze dan ik.


Je verdraait mijn woorden en doet kwalijke insinuaties die nergens op zijn gebaseerd.
Kwalijke insinuaties?
Jij vraagt om feiten, krijgt een feit voorgeschoteld en nu verdraai ik jouw woorden?

Bart.NL
15-06-10, 09:58
Als jij vindt dat Nederland geen veilig thuis hoeft te zijn voor joden, ongeacht hun opstelling tegenover de staat Israël, maak jij daarmee een andere keuze dan ik.

Dit is een kwalijke insinuatie. Iedereen zou veilig moeten zijn. Ik heb het gedrag van deze jongeren nooit goed gepraat. Ik vind zelfs dat daar hard tegen opgetreden moet worden.


Kwalijke insinuaties?

Ja dus.


Jij vraagt om feiten, krijgt een feit voorgeschoteld en nu verdraai ik jouw woorden?

Als jij jouw insinuaties als feiten presenteert, verdaai je mijn woorden.

Aristos
15-06-10, 10:26
Hij schrijft over de stand van het antisemitisme in Nederland.

En dat is iedereen die vraagtekens zet bij de rol van de CIA in 9/11, kritiek uit op het beleid van Israël en het bestaan van Al-Qaida betwist? Het is haast onmogelijk om tegenwoordig geen anti-semiet te zijn. Zelfs Joden worden beticht van een soort van zelfhaat, merkwaardig hoor.



Ik lees dat sommige inwoners van Nederland het beleid van de staat Israël beschouwen als het rechtvaardigen van antisemitisme.


Jij leest overal anti-semitisme in, dus verwonderlijk is het niet.



Het is allemaal verzonnen in opdracht van de 'joodse lobby'?


In noemde expliciet de zionistische agenda. Ik begrijp dat je de aandacht wilt focussen op Jodenhaat, maar daar is werkelijk geen sprake van.



De wellwillende joden kunnen zich "ontgijzelen" door antisemiet te worden?

Door zich te verzetten tegen de uitbuiting en exploitatie van het leed in WO2 voor zionistische doeleinden. Uiteraard loop je een grote kans uitgemaakt te worden voor anti-semiet door lui als jij..maar dat is nou eenmaal onderdeel van de tactiek.

Eke
15-06-10, 10:36
Welke joden zijn in elkaar geslagen? We weten dat zionisten kunnen liegen als de beste als het hen uitkomt. Kijk maar naar de aanval op de Freedom Flotilla. Een aanval op een boot vol ongewapende burgers in internationale wateren door zwaarpewapende commando's, is in hun ogen zelfverdediging. Ik geloof geen bal van het NRC-verhaal.



Het is belachelijk om mensen die Joods zijn, of Moslim, alles in hun schoenen te schuiven, alles van de misdaden in de wereld.

Toch weten jij en ik dat dat gebeurt.
Nog sterker, zonder dat schoenschuivers het zelf in de gaten hebben op dat moment.

Kijk naar je eigen tekst. Foutje ?

http://www.dekker-meststoffen.nl/content/17467/news/clnt/3139858_1_640.jpg

Hier, äls je als mens eenmaal in zo'n zak zit, ben je allemaal hetzelfde :hihi:
Een bruine boon, een witte boon, een grauwe erwt, een lins, ect. Het doet er niet toe wat je denkt, wat je voelt. Je zit in de zak van je 'soort' ................
Gelukkig hebben we allemaal veel meer kanten dan zo'n peulvrucht.

Iznogoodh
15-06-10, 10:38
Dan kunnen het nooit gelovigen zijn.

De wens is hier overduidelijk de vader van de gedachte.
Je kunt tanger'73 goed vergelijken met de heer Gerardus Bouw:


Dr. Gerardus D. Bouw has a Ph.D in astronomy from Case Western Reserve University [1] and believes that the Earth is stationary. He argues that the earth is absolutely static, although this is not to be confused with believing that because of Einstein's theory of relativity that all frames of reference in the universe are equally valid. He sources experiments like the Michelson-Gale experiment to show that there is no motion to the earth and that instead, an aether substance can be posited for the daily motion of the universe. He also argues from the Bible that it is the earth that is absolutely stable at the relative center of the universe. He writes for the Biblical Astronomer and for the Creation Research Society. Dr. Gerardus D. Bouw also accepts the King James Bible as the inspired word of God for the English-speaking people.
Inderdaad: ook Geradus Bouw hoort volgens tanger'73 vast thuis in het rijtje van "kritische mensen die juist niet geloven in wat hun allemaal wordt voorgebakken."

BlackBox
15-06-10, 11:43
Als jij jouw insinuaties als feiten presenteert, verdaai je mijn woorden.
Het feit dat ik heb vermeld is de bejegening van deelnemers van een joodse school aan de Amsterdamse Avondvierdaagse.

Max Stirner
15-06-10, 11:48
En dat is iedereen die vraagtekens zet bij de rol van de CIA in 9/11, kritiek uit op het beleid van Israël en het bestaan van Al-Qaida betwist? Het is haast onmogelijk om tegenwoordig geen anti-semiet te zijn. Zelfs Joden worden beticht van een soort van zelfhaat, merkwaardig hoor.



Jij leest overal anti-semitisme in, dus verwonderlijk is het niet.



In noemde expliciet de zionistische agenda. Ik begrijp dat je de aandacht wilt focussen op Jodenhaat, maar daar is werkelijk geen sprake van.



Door zich te verzetten tegen de uitbuiting en exploitatie van het leed in WO2 voor zionistische doeleinden. Uiteraard loop je een grote kans uitgemaakt te worden voor anti-semiet door lui als jij..maar dat is nou eenmaal onderdeel van de tactiek.


De reacties op de - wat mij betreft toch nogal schokkende - beweringen in het openingsartikel komen hierop neer:


1) Het bestaat niet, allemaal gel*l

2) Tis begrijpelijk want: joden = zionisten = Israel

3) NL'ers moeten niet zanikken, dat waren allemaal NSB'ers in de oorlog die hun joodse buren voor een paar stuivers verraadden.


Tsja.

Wellicht zou het verstandiger zijn om de dappere verzetsstrijders in eigen gelederen gewoon dringend te verzoeken om hun heroische en onbaatzuchtige strijd voor de bevrijding van Palestina dáár te voeren, tegen Israelische millitairen - en niet in Slotervaart tegen jochies met een keppeltje op.

Moet GVD ook alles uitleggen.

BlackBox
15-06-10, 11:59
Jij leest overal anti-semitisme in, dus verwonderlijk is het niet.
Laatst sprak ik met zo’n vijftien leerlingen van Marokkaanse en Turkse afkomst op een mbo-opleiding die allemaal in Nieuw-West woonden. „Kan een jood met een keppel in Nieuw-West rondlopen, zonder lastig gevallen of uitgescholden te worden?”, vroeg ik. Het antwoord kwam zonder aarzeling: „Nee, natuurlijk niet man!”
(zie topicstart)


Door zich te verzetten tegen de uitbuiting en exploitatie van het leed in WO2 voor zionistische doeleinden.

In jouw optiek zijn welwillende joden zijn degenen die zich ontworstelen uit de zion-gijzeling.
In jouw optiek verzinnen niet welwillende joden antisemitisme.


Uiteraard loop je een grote kans uitgemaakt te worden voor anti-semiet door lui als jij..maar dat is nou eenmaal onderdeel van de tactiek.
Lui zoals ik zijn geïnteresseerd in het oplossen van problemen en dat begint met ze niet te ontkennen: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=4366613#post4366613

John2
15-06-10, 12:14
Laatst sprak ik met zo’n vijftien leerlingen van Marokkaanse en Turkse afkomst op een mbo-opleiding die allemaal in Nieuw-West woonden. „Kan een jood met een keppel in Nieuw-West rondlopen, zonder lastig gevallen of uitgescholden te worden?”, vroeg ik. Het antwoord kwam zonder aarzeling: „Nee, natuurlijk niet man!”
(zie topicstart)

Dit geld niet alleen voor de school die jij bezocht, maar ook voor het ROC hier in Twente waar zelfs de directie adviseert om geen les te volgen als je Joodse achtergronden hebt, op de VAVO zijn zelfs mensen naar huis gestuurd door het bestuur omdat hun veiligheid niet kon worden gegarandeerd na bedreigingen.

Iznogoodh
15-06-10, 12:21
Dit geld niet alleen voor de school die jij bezocht, maar ook voor het ROC hier in Twente waar zelfs de directie adviseert om geen les te volgen als je Joodse achtergronden hebt, op de VAVO zijn zelfs mensen naar huis gestuurd door het bestuur omdat hun veiligheid niet kon worden gegarandeerd na bedreigingen.Vreemd dat men als directie zo reageert. Daar maakt men toch een politiezaak van?

John2
15-06-10, 12:29
Vreemd dat men als directie zo reageert. Daar maakt men toch een politiezaak van?
Diverse zaken zijn al behandeld of worden nog behandeld na aangifte bij de politie en het OM.
En de leerlingen die zijn veroordeeld worden van school verwijderd, maar dit geeft nog meer agressie op deze scholen dat er zelfs ordehandhavers zijn aangesteld op sommige locaties van het ROC.

Aït Ayt
15-06-10, 12:35
Zelfs rabbijn Raphael Evers, die in het keurige Hollandse Buitenveldert woont, heeft vermijdingsgedrag ontwikkeld en komt zo min mogelijk op straat,


deze radicale zionist deinst er zelf niet voor terug om mensen weg te treiteren.. hij is wel de laatste die iets te klagen heeft..

Iznogoodh
15-06-10, 12:36
Diverse zaken zijn al behandeld of worden nog behandeld na aangifte bij de politie en het OM.
En de leerlingen die zijn veroordeeld worden van school verwijderd, maar dit geeft nog meer agressie op deze scholen dat er zelfs ordehandhavers zijn aangesteld op sommige locaties van het ROC.Goeie zaak dat de raddraaiers verwijderd werden. Eh..Marokkanen?

VerbalSmaeel
15-06-10, 12:56
Dat zijn de joden in het stuk van de topicstarter. Maar zelfs 1 bedreiging van 1 jood is er al 1 teveel.

Nu voer je het beleid van de staat Israël aan als rechtvaardiging voor het bedreigen en mishandelen van joden in Nederland. En dat is net zo irrrelevant als het gedrag van islamitische staten betrekken bij de behandeling van moslims in Nederland.

Geloof je ook geen bal van NRC-verhalen over discriminatie van moslims in Nederland?
Als je mijn eerder post gelezen had dan zou je weten dat ik de schrijver van dit artikel schimmig en onbetrouwbaar noem die in het verleden ook over een tweetal andere onderwerpen heeft geschreven. Daarin liet hij blijken zich als pr-agent in te laten huren voor bepaalde belangen.

BlackBox
15-06-10, 14:06
deze radicale zionist deinst er zelf niet voor terug om mensen weg te treiteren.. hij is wel de laatste die iets te klagen heeft..
Deze man vindt het ook normaal dat de staat Israël mede gefinancierd wordt door christelijke zionisten terwijl deze man donders goed weet wat christelijke zionisten toewensen aan de joden. Maar alle morele bezwaren tegen hem rechtvaardigen nooit tegen hem gericht antisemitisch geweld.

BlackBox
15-06-10, 14:07
Als je mijn eerder post gelezen had dan zou je weten dat ik de schrijver van dit artikel schimmig en onbetrouwbaar noem die in het verleden ook over een tweetal andere onderwerpen heeft geschreven. Daarin liet hij blijken zich als pr-agent in te laten huren voor bepaalde belangen.
Al dan niet discutabele motieven van de schijver sluiten niet bij voorbaat dat hij een adequate beschrijving van de (schokkende) werkelijkheid geeft.

VerbalSmaeel
15-06-10, 14:44
Al dan niet discutabele motieven van de schijver sluiten niet bij voorbaat dat hij een adequate beschrijving van de (schokkende) werkelijkheid geeft.
Het brengt op zijn minst de geloofwaardigheid van het schrijfsel in twijfel. Journalisitiek is dit een waardeloos artikel. Om er bij voorbaat van uit te gaan dat dit toch wel strookt met de werkelijkheid, vertelt eerder iets over jouw eigen perceptie van die werkelijkheid.

super ick
15-06-10, 14:47
Het brengt op zijn minst de geloofwaardigheid van het schrijfsel in twijfel. Journalisitiek is dit een waardeloos artikel. Om er bij voorbaat van uit te gaan dat dit toch wel strookt met de werkelijkheid, vertelt eerder iets over jouw eigen perceptie van die werkelijkheid.

Kortom. Onthoofden de boodschapper. Glas, plas, was.
:cola:

tanger'73
15-06-10, 14:48
En christelijk?


vrijzinnig.

tanger'73
15-06-10, 14:55
Dan kunnen het nooit gelovigen zijn.

De wens is hier overduidelijk de vader van de gedachte.

Los daarvan zijn het allemaal Amerikaanse burgers die op zoek zijn naar de echte waarheid en die worden hard omzeild door hun eigen overheid.

tanger'73
15-06-10, 15:04
Je kunt tanger'73 goed vergelijken met de heer Gerardus Bouw:


Inderdaad: ook Geradus Bouw hoort volgens tanger'73 vast thuis in het rijtje van "kritische mensen die juist niet geloven in wat hun allemaal wordt voorgebakken."


Jij bent zonder enige twijfel zo iemand die bijvoorbeeld werkelijk geloofd dat irak massavernietigingswapens heeft en voorgebakken leugens als zoete koek doorslikt. Je bent een brave burger.

tanger'73
15-06-10, 15:12
Eh..Marokkanen?


wat ga je daarmee doen dan?

John2
15-06-10, 15:55
Jij bent zonder enige twijfel zo iemand die bijvoorbeeld werkelijk geloofd dat irak massavernietigingswapens heeft en voorgebakken leugens als zoete koek doorslikt. Je bent een brave burger.
Wel eens gehoord van de stichting Laka in Amsterdam?
http://www.laka.org/ en ga dan even naar deze link..http://www.laka.org/basis.html#kernwapens
Even aandachtig lezen het verschil tussen kernenergie en kernwapens.
Als bovenstaande link niet werkt heb ik hier nog een link voor je via google.
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:0SFNras8EGIJ:www.laka.org/info/factsheet_9.pdf+kernwapens+Irak&hl=nl&gl=nl&pid=bl&srcid=ADGEEShlhi16LEO160Re913ujkqw0BrD6ZBX75DBRdUu xhAREO0ZNAiAeZD39RJH3yb4JlS-TbDkxGaqAuuGecl45WLA7SXkLqjBnzjMw6FFu3BVh7h5xGET_c HwZsRvsjNZb8Wwmlws&sig=AHIEtbSWxuv2pBjWban0n7XrKKBtHT979A
Verder kennen we allen het gebruik van Gifgas op de koerden Tanger.

tanger'73
15-06-10, 15:57
Wel eens gehoord van de stichting Laka in Amsterdam?
http://www.laka.org/ en ga dan even naar deze link..http://www.laka.org/basis.html#kernwapens
Even aandachtig lezen het verschil tussen kernenergie en kernwapens.
Als bovenstaande link niet werkt heb ik hier nog een link voor je via google.
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:0SFNras8EGIJ:www.laka.org/info/factsheet_9.pdf+kernwapens+Irak&hl=nl&gl=nl&pid=bl&srcid=ADGEEShlhi16LEO160Re913ujkqw0BrD6ZBX75DBRdUu xhAREO0ZNAiAeZD39RJH3yb4JlS-TbDkxGaqAuuGecl45WLA7SXkLqjBnzjMw6FFu3BVh7h5xGET_c HwZsRvsjNZb8Wwmlws&sig=AHIEtbSWxuv2pBjWban0n7XrKKBtHT979A
Verder kennen we allen het gebruik van Gifgas op de koerden Tanger.

Ja van jou wist ik al dat irak een kernmacht was.

John2
15-06-10, 16:36
Goeie zaak dat de raddraaiers verwijderd werden. Eh..Marokkanen?
Denk niet dat de afkomst iets uitmaakt, alleen het feit dat mensen nu nog kinderen vanwege hun herkomst worden vervolgd op scholen die veilig moet zijn voor een ieder.

Ja van jou wist ik al dat irak een kernmacht was.
Je heb het stukje niet gelezen zie ik, misschien dat jij hier iets aan heb?
http://www.greenpeace.nl/photosvideos/photos/girl-standing-outside-the-al-m

Iznogoodh
15-06-10, 16:38
Jij bent zonder enige twijfel zo iemand die bijvoorbeeld werkelijk geloofd dat irak massavernietigingswapens heeft en voorgebakken leugens als zoete koek doorslikt.Waarom zou ik? Dat Irak zulke wapens had lijkt me onwaarschijnlijk. Een verzinsel van de VS om hun belangen in Irak na te jagen.
Maar Geradus Bouw leek me een goede vergelijking: het is immers iemand die de Bijbel letterlijk neemt en daar de wetenschap aan toetst. En dat is weinig wetenschappelijk.

tanger'73
15-06-10, 17:03
Waarom zou ik? Dat Irak zulke wapens had lijkt me onwaarschijnlijk. Een verzinsel van de VS om hun belangen in Irak na te jagen.
Maar Geradus Bouw leek me een goede vergelijking: het is immers iemand die de Bijbel letterlijk neemt en daar de wetenschap aan toetst. En dat is weinig wetenschappelijk.


Dat eerste valt dan nog mee. Die tweede ken ik niet, hoef ik niet te kennen en herken mijzelf daar totaal niet in. Hoe je daarbij komt en dat op mij betrekt is mij overigens helemaal een raadsel?

Eke
15-06-10, 17:07
Het brengt op zijn minst de geloofwaardigheid van het schrijfsel in twijfel. Journalisitiek is dit een waardeloos artikel. Om er bij voorbaat van uit te gaan dat dit toch wel strookt met de werkelijkheid, vertelt eerder iets over jouw eigen perceptie van die werkelijkheid.

VS, hoe zit het dan ? Wat voor kids zie jij dan schelden ? En tegen wie ? En waar ? En waarom ?Hoe wordt er met Joodse medeburgers omgegaan ?
Ik kom nooit in Amsterdam, tot nu toe.
Geef me een verslag, ajb :)

PS welk deel van Nederland woon jij dan ?


Ps.PS. trouwens, dat verhaaltje over die zakken met peulvruchten (stond in een vorige posting naar jou op dit topic) heb ik wat helderder opgeschreven nu. Is het nou te volgen, VS ?

BlackBox
15-06-10, 17:42
Het brengt op zijn minst de geloofwaardigheid van het schrijfsel in twijfel.
Gezien de toename van antisemitisme in Nederland is er geen reden om aan te nemen dat de gesignaleerde antisemitische uitingen verzonnen zijn door de schrijver.

Journalisitiek is dit een waardeloos artikel.
Dat je het artikel (journalistiek) waardeloos vindt, was mij al duidelijk vanaf het begin van dit topic.

Om er bij voorbaat van uit te gaan dat dit toch wel strookt met de werkelijkheid, vertelt eerder iets over jouw eigen perceptie van die werkelijkheid.
Perceptie kan (niet) los worden gezien van empirische bevinding?

BlackBox
15-06-10, 17:43
VS, hoe zit het dan ? Wat voor kids zie jij dan schelden ? En tegen wie ? En waar ? En waarom ?Hoe wordt er met Joodse medeburgers omgegaan ?
Ik kom nooit in Amsterdam, tot nu toe.
Geef me een verslag, ajb :)

http://www.vn.nl/Dossiers/Meer-dossiers/Calvijn-College/Artikel-Calvijn-College/Scholieren-provoceren-met-openlijk-antisemitisme.htm

BlackBox
15-06-10, 17:47
Maar Geradus Bouw leek me een goede vergelijking: het is immers iemand die de Bijbel letterlijk neemt en daar de wetenschap aan toetst. En dat is weinig wetenschappelijk.
Artikel 1 van de Ned. Grondwet en de handhaving daarvan komt eerder in aanmerking voor toetsing in dit topic.

super ick
15-06-10, 18:31
Los daarvan zijn het allemaal Amerikaanse burgers die op zoek zijn naar de echte waarheid en die worden hard omzeild door hun eigen overheid.

Daar heb je volkomen geklijk in.
Die zoektocht naar de waarheid lukt echt wel. Er is immers vrije pers in de V.S.
Soms als ik de tv zie denk ik dat ze allemaal hersenloos zijn daar maar de nieuwsmedia bijten zich, op jacht naar nieuwtjes, vast in iedere roddel.

Iznogoodh
15-06-10, 18:57
Dat eerste valt dan nog mee. Die tweede ken ik niet, hoef ik niet te kennen en herken mijzelf daar totaal niet in. Hoe je daarbij komt en dat op mij betrekt is mij overigens helemaal een raadsel?Oh, ik meende dat je:
1. de wetenschappelijke evolutietheorie verwierp;
2. dat je dat uit religieuze overwegingen deed.

Maar ik kan me vergissen. Is een van beide punten hierboven onwaar? Zijn beide punten hierboven onwaar? Zo ja, dan hoor ik dat graag.

Iznogoodh
15-06-10, 19:01
Artikel 1 van de Ned. Grondwet en de handhaving daarvan komt eerder in aanmerking voor toetsing in dit topic.Je kunt niet voorkomen dat onderwerpen soms een beetje ontsporen. Je moet maar denken dat een keer ontsporen geen kwaad kan.

Bart.NL
15-06-10, 19:12
Je kunt niet voorkomen dat onderwerpen soms een beetje ontsporen. Je moet maar denken dat een keer ontsporen geen kwaad kan.

Ik vind dat deze draad relatief weinig gescheld bevat terwijl dit toch een beladen onderwerp is.

super ick
15-06-10, 19:14
Ik vind dat deze draad relatief weinig gescheld bevat en dat er weinig op de persoon wordt gespeeld terwijl dit toch een beladen onderwerp is.

Dat moet een geniale topicstarter zijn geweest.

Iznogoodh
15-06-10, 19:28
Ik vind dat deze draad relatief weinig gescheld bevat terwijl dit toch een beladen onderwerp is.Dat komt omdat we soms even een zijspoor bewandelen. Bijvoorbeeld evolutietheorie en complotdenken.

Bart.NL
15-06-10, 19:28
Dat moet een geniale topicstarter zijn geweest.

Super zou je zeggen.

Bart.NL
15-06-10, 19:39
Dat komt omdat we soms even een zijspoor bewandelen. Bijvoorbeeld evolutietheorie en complotdenken.

Evolutietheorie is ook wel grappig. Maar ik heb nog wel enkele serieuze zaken:

In his book By Way of Deception Victor Ostrovsky, a former Israeli secret agent, claims that the Israelis had advance notice of the suicide attack that killed 241 Marines in Beirut in October 1983 but withheld the information from the United States in the hope that the attack would poison American Arab relations. According to Victor Ostrovsky Ronald Reagan was tricked into bombing Libya by means of a radio transmitter smuggled into Tripoli by the Mossad, which broadcasted messages designed to fool the United States into thinking Libya was about to launch a massive terror attack on the west.

Dan vraag je je af waarom de VS zich keer op keer laten naaien door Israel. Nou hierbij het antwoord:

Jews make up 2.5% of the population of the United States but according to Vanity Fair more than 50% of the 100 most powerful and influential people in American society are Jews ( http://www.jewishworldreview.com/joe/aaron101007.php3 ). Jews are also well organised. Organisations like the ADL and the AIPAC are very effective in influencing the government and the public opinion.

Because Jews traditionally have an important role in the banking sector, they have a strong influence on Wall Street. Traditional banking families were the Seligmans, Lehmans, Goldmans, Sachs, Warburgs, Schiffs and Loebs. Their businesses have been merged into the banking firms that dominate Wall Street today. It may therefore not be a coincidence that 7 out of 10 people Max Keiser identified as the main culprits of the financial crisis are Jews ( http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/4119/max-keiser-stop-drinking-coca-cola.html ).

Money plays an important role in the politics of the United States. Campaigns are often costly while special interest groups and corporations fund election campaigns. The result is that most politicians do not serve the people but serve the special interest groups and corporations that funded their campaigns.

The American Israel Public Affairs Committee (AIPAC) is one of the most powerful lobbying groups in Washington, DC, and its critics have stated it acts as an agent of the Israeli government with a stranglehold on the US Congress. AIPAC lobbies for financial aid from the United States to Israel, helping to procure up to three billion in aid yearly making Israel the largest cumulative recipient of U.S. foreign assistance since World War II. Additionally, the result of AIPAC's efforts include numerous exceptional provisions that are not available to other American allies. According to the Congressional Research Service (CRS), these include providing aid as all grant cash transfers, not designated for particular projects.

The use of money and favours is part of the activities of AIPAC. In August 2009, 56 members of the US House of Representatives traveled to Israel together with their spouses in the largest AIPAC-sponsored fact-finding visit by American politicians ever conducted. If US representatives voice opinions that do not comply with the Zionist line of thinking, the Israel lobby often uses its influence to destroy their careers. For example U.S. House of Representative Dennis Kucinich spoke to his colleagues for two minutes in an effort to make them not voting against the Goldstone Report reporting on Israeli war crimes in Gaza. On November 9, 2009, the Israel Lobby forced the withdrawal of Kucinich as the keynote speaker for the Palm Beach County (Florida) Democratic Party's annual fundraising dinner. County Commissioner Burt Aaronson called Kucinich an absolute horror.

Because more than 50% of the 100 most powerful and influential people in American society are Jews while the US Congress is bought and paid for by special interest groups and corporations, it may not be a coincidence that the US Congress condemned the UN Goldstone Report with 344 to 36 votes, despite the fact that the Goldstone Report is credible and well documented.

This demonstrates that US Congress is not only corrupt but also under Zionist control. It may therefore also not be a coincidence that the September 11 terrorist attacks and the attack on the USS Liberty have never been seriously investigated.

Iznogoodh
15-06-10, 19:55
Wanneer ga je eens naar een psychiater, religieuze gek?

Bart.NL
15-06-10, 20:05
Wanneer ga je eens naar een psychiater, religieuze gek?

Ik geloof dat er, bij gebrek aan argumenten, nu toch gescholden wordt.

Hatert
15-06-10, 20:18
Wanneer ga je eens naar een psychiater, religieuze gek?


Kijk.


YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 1

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 2

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 3

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 4

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 5

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 6

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 7

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 8

YouTube- Defamation (Vpro Import) Deel 9

Bart.NL
15-06-10, 20:31
Over religieuze gekken gesproken. Geld is de religie voor veel mensen.

During a speech the Indian chief “Seattle” asks himself: “What sort of dreams does the white man speak about to his children during the long winter evenings?” It shows that our society has become rather poor in a spiritual sense. Money seems to dominate all facets of our lives. However experiments demonstrate that another world is possible.


Problems related to interest


Interest increases debt levels

Interest represents a percentage of the borrowed amount that the borrower must pay to borrow the money. In the current monetary system additional debt must be created to pay for the interest and therefore debt increases exponentially like the amount of interest that must be paid. The opposite happens for credit. Savings accounts earn interest on top of interest.


Interest leads to economic crises

Accumulating interest will lead to problems. If someone brought a 1/10 oz gold coin to the bank in the year 1 AD, and the money remained there until the year 2000 AD, collecting a yearly interest of 4%, the amount of gold in the account would have been 3.6 * 10^31 kilograms of gold. This is 1.9 * 10^27 cubic metres of gold weighing 317 times the complete mass of the Earth. On the opposite side an ever increasing amount of debt is needed that pays for the interest on the money in the bank account. At some point this leads to crisis.


Interest creates poverty and corruption

Most money has been put into circulation for the purpose of collecting interest. Somewhere in the world somebody pays interest for money in circulation. While the systematic flow of interest removes money from all areas, money returned in the form of development aid offers opportunities for corruption and social dislocation.

During an economic crisis, often caused by interest charges, money ceases to function. When money disappears from a society, its structure also disappears. When people no longer have money to pay each other for goods and services, then mutual trade stops and people become unemployed. Unnecessary poverty develops because of a malfunctioning money system.


Interest causes mass migration

Economic refugees are coming to rich countries in increasing numbers. We are being confronted more acutely with their problems. It will become more and more difficult to remain indifferent to their fate. Reactionary politicians may try to stop immigration without addressing its causes but this will ultimately fail.


Interest leads to squandering of resources and the destruction of nature

Because of interest the economy has a short time focus and therefore the resources of the Earth are squandered and nature is destroyed. The following example will demonstrate this: you want to build a house and you have the choice between a house of € 100,000 with a yearly energy cost of € 5,000 or a house of € 200,000 with a yearly energy of € 2,000. Assume that the house is maintained well and that the debt will not be repaid. When the interest rate is 10 percent, the cost for a cheap house with high energy consumption is as follows: € 10,000 plus interest € 5,000 energy is € 15,000 per year. The expensive house with low energy costs: € 20,000 interest plus € 2,000 energy is € 22,000 per year. If you do not have to pay interest, the expensive house with low energy cost will be cheaper.


Interest leads to slavery

Twenty seven million men, women and often children currently live as slaves. Modern slavery is caused because people can no longer pay the interest on debts. Entire families become the “property” of the money lender. In many villages in India the only house made out of stone belongs to the money lender. That is where the inhabitants of the village must knock on the door when they have no money to buy seed. He is the financier in small investments and he is in a position to demand high interest rates.


Interest leads to higher prices

When you buy a loaf of bread what do you pay? When you buy a loaf of bread what is it exactly that you pay for? The wheat, the farmers income, the bakers income, the firing of the oven, the wages of the seller. According to everyone this is quite clear. However we pay more. The farmer had to finance his equipment with a bank loan and it is quite possible that his land is still mortgaged. The farmer must pay interest and those costs are passed on to the wheat buyer. It is more than likely that the baker also needed a bank loan when he bought his bakery and mechanical inventory. How much interest is that in total? The Strohalm Foundation asked the Erasmus University in Rotterdam to research this. It turns out that interest could add up to more than 25% of the costs.


Interest favours the rich

In Poor Because of Money interest is seen as a tax levied on the poor to benefit of the rich. However in reality the situation is more complex. Poor people are not allways borrowers while rich people can also borrow money to create a leverage. If interest rates are low and inflation is high, borrowers may have the advantage over savers. Rich people often have the opportunity to borrow money at lower rates and lend money at higher rates. Therefore interest on money in favours the rich in most cases. The instability of the financial system caused by interest charges also tends to favour the rich because they are better informed.

Bron: Strohalm, Arm door Geld

Iznogoodh
15-06-10, 20:48
En ondertussen zit-ie achter zijn PC en draait hij vol mee in het systeem.

Iznogoodh
15-06-10, 20:49
Ik geloof dat er, bij gebrek aan argumenten, nu toch gescholden wordt.Dat doe ik met jodenhaters.

sjo
15-06-10, 20:59
Het is belachelijk om mensen die Joods zijn, of Moslim, alles in hun schoenen te schuiven, alles van de misdaden in de wereld.



http://www.dekker-meststoffen.nl/content/17467/news/clnt/3139858_1_640.jpg

................
Gelukkig hebben we allemaal veel meer kanten dan zo'n peulvrucht.

Tanger niet hoor..........

gr.
sjo

sjo
15-06-10, 21:04
Wellicht zou het verstandiger zijn om de dappere verzetsstrijders in eigen gelederen gewoon dringend te verzoeken om hun heroische en onbaatzuchtige strijd voor de bevrijding van Palestina dáár te voeren, tegen Israelische millitairen - en niet in Slotervaart tegen jochies met een keppeltje op.



Laten we die er nou eens voor de komende 80 jaar inhouden.......Om van veel kinderklets verlost te zijn.....

gr.
sjo

Eke
15-06-10, 22:00
http://www.vn.nl/Dossiers/Meer-dossiers/Calvijn-College/Artikel-Calvijn-College/Scholieren-provoceren-met-openlijk-antisemitisme.htm

Het artikel heeft toegevoegde waarde...bedankt !

Toch blijf ik open voor een antwoord van jou, Verbal Smaeel ---he wat ,spreek je dit uit als verbal smile ?? leuke naam :hihi:

ronald
15-06-10, 23:02
deze radicale zionist deinst er zelf niet voor terug om mensen weg te treiteren.. hij is wel de laatste die iets te klagen heeft..

Weg treiteren? Interessant zeg. Je weet ook wie?

ronald
15-06-10, 23:05
Als je mijn eerder post gelezen had dan zou je weten dat ik de schrijver van dit artikel schimmig en onbetrouwbaar noem die in het verleden ook over een tweetal andere onderwerpen heeft geschreven. Daarin liet hij blijken zich als pr-agent in te laten huren voor bepaalde belangen.

Er zitten wat kleine foutjes in het artikel maar verder klopt het prima hoor. Interessant zeg. Je weet ook door wie hij is ingehuurd?

Aït Ayt
15-06-10, 23:43
Weg treiteren? Interessant zeg. Je weet ook wie?

ja , mensen van het nederlands palestina komitee :

In de laatste maanden hebben betrokkenen van het Nederlands Palestina Comité flyers uitgedeeld bij Amsterdamse vestigingen van Albert Heijn, om op te roepen tot een boycot van Israëlische producten.
Over het algemeen gaat het er bij deze acties vreedzaam aan toe. Een enkele keer komt het voor dat iemand het niet met de boycot eens is, maar dan volgt hooguit een korte discussie en daar is niets mis mee. Maar op zaterdag 6 April jongstleden ging het in de Amsterdamse Beethovenstraat helemaal mis. Joods/orthodoxe commandotroepen, onder leiding van rabbijn Evers, kwamen onze vreedzame actie op die dag op uiterst agressieve wijze verstoren. Dit gezelschap trakteerde ons op een vloek en scheldpartij, waarvan de honden geen brood lustten. Bovendien vonden Evers en zijn gevolg het nodig om ons in het nauw te drijven en talloze bedreigingen en beledigingen te uiten.
Ik schrijf dit artikel vooral omdat ik tijdens dit incident niet tot een discussie met Evers en zijn sekte kon komen. Het psychotische gedrag van deze groep orthodoxe joden sloot iedere poging daartoe uit. Bovendien voelde ik mij niet geroepen om met rabbijn Evers in de Beethovenstraat als een stel viswijven tegen elkaar tekeer te gaan. Ik hoop met dit tevens aan hem gerichte artikel alsnog een zinvolle discussie op gang te brengen.
Omdat Rabbijn Evers regelmatig op de televisie verschijnt, herkende ik hem direct. Hij komt daar over als een aimabele gesprekspartner; als een gemoedelijk teddybeer die open staat voor redelijkheid. Op 6 April heb ik een andere kant van de man gezien. Toen kwam opeens het beest in de mens los. Zoals hij daar als een bezetene stond te schreeuwen, tart iedere beschrijving. Eerlijk gezegd was het een angstaanjagende vertoning; het leek wel op het verhaal van Dr.Jekyll and Mr.Hyde.

Banvloek , Peter Edel

ronald
16-06-10, 00:36
ja , mensen van het nederlands palestina komitee :

In de laatste maanden hebben betrokkenen van het Nederlands Palestina Comité flyers uitgedeeld bij Amsterdamse vestigingen van Albert Heijn, om op te roepen tot een boycot van Israëlische producten.
Over het algemeen gaat het er bij deze acties vreedzaam aan toe. Een enkele keer komt het voor dat iemand het niet met de boycot eens is, maar dan volgt hooguit een korte discussie en daar is niets mis mee. Maar op zaterdag 6 April jongstleden ging het in de Amsterdamse Beethovenstraat helemaal mis. Joods/orthodoxe commandotroepen, onder leiding van rabbijn Evers, kwamen onze vreedzame actie op die dag op uiterst agressieve wijze verstoren. Dit gezelschap trakteerde ons op een vloek en scheldpartij, waarvan de honden geen brood lustten. Bovendien vonden Evers en zijn gevolg het nodig om ons in het nauw te drijven en talloze bedreigingen en beledigingen te uiten.
Ik schrijf dit artikel vooral omdat ik tijdens dit incident niet tot een discussie met Evers en zijn sekte kon komen. Het psychotische gedrag van deze groep orthodoxe joden sloot iedere poging daartoe uit. Bovendien voelde ik mij niet geroepen om met rabbijn Evers in de Beethovenstraat als een stel viswijven tegen elkaar tekeer te gaan. Ik hoop met dit tevens aan hem gerichte artikel alsnog een zinvolle discussie op gang te brengen.
Omdat Rabbijn Evers regelmatig op de televisie verschijnt, herkende ik hem direct. Hij komt daar over als een aimabele gesprekspartner; als een gemoedelijk teddybeer die open staat voor redelijkheid. Op 6 April heb ik een andere kant van de man gezien. Toen kwam opeens het beest in de mens los. Zoals hij daar als een bezetene stond te schreeuwen, tart iedere beschrijving. Eerlijk gezegd was het een angstaanjagende vertoning; het leek wel op het verhaal van Dr.Jekyll and Mr.Hyde.

Banvloek , Peter Edel



Mijn hemel. Ik dacht Dat je met iets serieus aan zou komen. Beetje lachwekkend hoor. Sorry. Maar wat stond er eigenlijk in die flyers?

tanger'73
16-06-10, 00:37
Oh, ik meende dat je:
1. de wetenschappelijke evolutietheorie verwierp;
2. dat je dat uit religieuze overwegingen deed.

Maar ik kan me vergissen. Is een van beide punten hierboven onwaar? Zijn beide punten hierboven onwaar? Zo ja, dan hoor ik dat graag.

ten eerste ken ik jou niet op dit forum en ben ik bij mijn weten nooit met jou in discussie geweest of heb ooit de moeite genomen om op jou te reageren, laat staan je te lezen. Je vergist je.

tanger'73
16-06-10, 00:42
Daar heb je volkomen geklijk in.
Die zoektocht naar de waarheid lukt echt wel. Er is immers vrije pers in de V.S.
Soms als ik de tv zie denk ik dat ze allemaal hersenloos zijn daar maar de nieuwsmedia bijten zich, op jacht naar nieuwtjes, vast in iedere roddel.


'K hoop dat het ze ooit lukt, maar ik heb er een hard hoofd in, amerikaanse overheid een beetje kennende.

Usayma
16-06-10, 01:12
Wahaha kijk die topictitel eens:kotsen:

John2
16-06-10, 07:34
ja , mensen van het nederlands palestina komitee :

In de laatste maanden hebben betrokkenen van het Nederlands Palestina Comité flyers uitgedeeld bij Amsterdamse vestigingen van Albert Heijn, om op te roepen tot een boycot van Israëlische producten.
Over het algemeen gaat het er bij deze acties vreedzaam aan toe. Een enkele keer komt het voor dat iemand het niet met de boycot eens is, maar dan volgt hooguit een korte discussie en daar is niets mis mee. Maar op zaterdag 6 April jongstleden ging het in de Amsterdamse Beethovenstraat helemaal mis. Joods/orthodoxe commandotroepen, onder leiding van rabbijn Evers, kwamen onze vreedzame actie op die dag op uiterst agressieve wijze verstoren. Dit gezelschap trakteerde ons op een vloek en scheldpartij, waarvan de honden geen brood lustten. Bovendien vonden Evers en zijn gevolg het nodig om ons in het nauw te drijven en talloze bedreigingen en beledigingen te uiten.
Ik schrijf dit artikel vooral omdat ik tijdens dit incident niet tot een discussie met Evers en zijn sekte kon komen. Het psychotische gedrag van deze groep orthodoxe joden sloot iedere poging daartoe uit. Bovendien voelde ik mij niet geroepen om met rabbijn Evers in de Beethovenstraat als een stel viswijven tegen elkaar tekeer te gaan. Ik hoop met dit tevens aan hem gerichte artikel alsnog een zinvolle discussie op gang te brengen.
Omdat Rabbijn Evers regelmatig op de televisie verschijnt, herkende ik hem direct. Hij komt daar over als een aimabele gesprekspartner; als een gemoedelijk teddybeer die open staat voor redelijkheid. Op 6 April heb ik een andere kant van de man gezien. Toen kwam opeens het beest in de mens los. Zoals hij daar als een bezetene stond te schreeuwen, tart iedere beschrijving. Eerlijk gezegd was het een angstaanjagende vertoning; het leek wel op het verhaal van Dr.Jekyll and Mr.Hyde.

Banvloek , Peter Edel



Tja en dan ga je even googelen op de trefwoorden Beethovenstraat, AH, Joods/orthodoxe commandotroepen, Nederlands Palestina Comité.
En dan blijkt dit weer een verzonnen verhaal te zijn............:maf2:

Iznogoodh
16-06-10, 07:44
ten eerste ken ik jou niet op dit forum en ben ik bij mijn weten nooit met jou in discussie geweest of heb ooit de moeite genomen om op jou te reageren, laat staan je te lezen. Je vergist je.Je reageert anders behoorlijk vaak hoor. Maar je antwoord is wel duidelijk. Dank je.

Iznogoodh
16-06-10, 07:47
Daar heb je volkomen geklijk in.
Die zoektocht naar de waarheid lukt echt wel. Er is immers vrije pers in de V.S.
Soms als ik de tv zie denk ik dat ze allemaal hersenloos zijn daar maar de nieuwsmedia bijten zich, op jacht naar nieuwtjes, vast in iedere roddel.En ook die vrije pers kwam tot geen andere conclusie dan de officiele. waarom zou ze ook?

Iznogoodh
16-06-10, 07:50
Hoe het precies in elkaar zit, weet ik ook niet.Logisch. Want het zal een onsamenhangende verhaal worden.

John2
16-06-10, 08:06
Je reageert anders behoorlijk vaak hoor. Maar je antwoord is wel duidelijk. Dank je.
Tja je hebt hem boos gemaakt door met waarheden te komen denk ik?:hihi:


En ook die vrije pers kwam tot geen andere conclusie dan de officiele. waarom zou ze ook?
Het is dan ook belachelijk voor woorden te denken dat de CIA of welke organisatie met uitzondering van de terroristische iets te maken zouden hebben met de aanslagen van 9-11.
Wel zijn er fouten gemaakt destijds in de samenwerking tussen diverse diensten.

Bart.NL
16-06-10, 09:07
En ook die vrije pers kwam tot geen andere conclusie dan de officiele. waarom zou ze ook?

Hierbij het antwoord. De pers is niet echt vrij. Onafhankelijk journalistiek onderzoek is dood. Journalisten zijn copy+pasters geworden van newsfeeds van persbureaus zoals Reuters en Bloomberg. En raad eens wie alle grote media organisaties in handen hebben?

The research staff of National Vanguard Books investigated the ownership of the US media (see also: http://www.natvan.com/who-rules-america/ The National Alliance - Who Rules America?). It turned out that most US media are under Jewish ownership. The Jewish and oligarchic control over the US media is nearly complete. The most important findings of the National Vanguard research are mentioned below.

The largest US media conglomerate in the US today is Time Warner. Warner, founded by the Jewish Warner brothers in the early part of the last century, rapidly became part of the Jewish power base in Hollywood. Speaking of the initial merger of Time, Inc. with Warner, Jewish writer Michael Wolff said in New York magazine in 2001 "since Time Inc.'s merger with Warner ten years ago, one of the interesting transitions is that it has become a Jewish company". AOL is the largest Internet service provider in the world, with 34 million U.S. subscribers. It is now being used as an online platform for the content from Time Warner. Time Warner owns 50 magazines including Time, Life, Sports Illustrated and People. Book publishing ventures include Time-Life Books, Book-of-the-Month Club, Little Brown and many others.

The second-largest media conglomerate in the US today is the Walt Disney Company. Its leading personality and CEO, Michael Eisner, is a Jew. Disney owns several television production companies (Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television) and cable networks with more than 100 million subscribers altogether. The Walt Disney Motion Pictures Group includes Walt Disney Pictures, Touchstone Pictures, Hollywood Pictures, Miramax Films, and Caravan Pictures. Michael Eisner also owns the ABC television network, which in turn owns ten TV stations in New York, Chicago, Philadelphia, Los Angeles, San Francisco and Houston. In the United States ABC has 225 affiliated TV stations, over 2,900 affiliated radio stations and produces over 7,200 radio programs. ABC owns 54 radio stations and operates 57 radio stations, many in major cities such as New York, Washington and Los Angeles.

The third-largest media conglomerate in the US today is Viacom headed by Sumner Redstone, a Jew. Melvin A. Karmazin, another Jew, was number two at Viacom until June 2004, holding the positions of president and chief operating officer. Karmazin remains a large Viacom shareholder. Replacing Karmazin as co-presidents and co-COOs are a Jew, Leslie Moonves, and Tom Freston, a possible Jew. Viacom produces and distributes TV programs for the three largest networks, owns 39 television stations outright with another 200 affiliates in its wholly-owned CBS Television Network, owns 185 radio stations in its Infinity radio group, and has over 1,500 affiliated stations through its CBS Radio Network. It produces feature films through Paramount Pictures.

The New York Times was purchased in 1896 by a wealthy Jewish publisher, Adolph Ochs. His great-great-grandson, Arthur Sulzberger, Jr., is the paper's current publisher and the chairman of the New York Times Co. Russell T. Lewis, also a Jew, is president and chief executive officer of The New York Times Company. Michael Golden, another Jew, is vice chairman. Martin Nisenholtz, a Jew, runs their massive Internet operations. The Wall Street Journal is owned by Dow Jones & Company, Inc., a New York corporation that also publishes 33 other newspapers and the weekly financial tabloid Barron's. The chairman and CEO of Dow Jones is Peter R. Kann, who is a Jew. Kann also holds the posts of chairman and publisher of the Wall Street journal.

Veel mensen willen graag in sprookjes geloven. Zij willen gegevens die niet passen in hun wereldbeeld niet serieus nemen.

Bart.NL
16-06-10, 09:15
Dat doe ik met jodenhaters.

Ik kom met inhoudelijke argumenten die zijn gedocumenteerd met betrouwbare bronnen en jij komt met gescheld.

Anti-semitisme kan niet worden bestreden als de oorzaken niet worden aangepakt. Gedachtencontrole door de Joodse lobby zal niet werken.

Israel kan zijn gang gaan omdat Amerika onder Zionistische controle staat.

Max Stirner
16-06-10, 09:17
Hierbij het antwoord. De pers is niet echt vrij. Onafhankelijk journalistiek onderzoek is dood. Journalisten zijn copy+pasters geworden van newsfeeds van persbureaus zoals Reuters en Bloomberg. En raad eens wie alle grote media organisaties in handen hebben?

Veel mensen willen graag in sprookjes geloven. Zij willen gegevens die niet passen in hun wereldbeeld niet serieus nemen.



Tis nu wel weer leuk geweest, Bartje.

Jezelf belachelijk maken is je goed recht maar het wordt een heel klein beetje onsmakelijk en, nogmaals, het heeft geen **** met het openings-topic te maken.

Witte78
16-06-10, 10:05
Veel mensen willen graag in sprookjes geloven. Zij willen gegevens die niet passen in hun wereldbeeld niet serieus nemen.

Helaas werkt dit twee kanten op. En met het internet kan elke idioot zijn onzin publiceren. Ik zit wel eens op een 'conspiracy' forum, de onzin die daar door grote groepen als zoete koek geslikt wordt is zorgwekkender dan wat de mainstream media voorschotelt. Het erge is nog wel dat deze mensen vaak denken 'ontwaakt' te zijn, ze denken een uitzonderlijk inzicht te hebben. Het neemt vaak religieuze proporties aan, inclusief profeten, charlatans die er goed aan verdienen.

mark61
16-06-10, 10:13
Het blijkt bovendien bij te dragen aan de antisemitische revival.

VerbalSmaeel
16-06-10, 11:11
Het blijkt bovendien bij te dragen aan de antisemitische revival.
Je wordt hier door Maroc.nl op je wenken bediend:


Aantal meldingen antisemitisme neemt af


Het kabinet vindt het 'zorgwekkend' dat onlangs uit een enquête viel op te maken dat leerkrachten de Holocaust soms niet kunnen aankaarten in hun klas. In de grote steden ging het volgens het onderzoek om een van de vijf leraren, landelijk om een van de tien.

Dat antwoordden drie bewindslieden dinsdag op vragen van de PVV, die vreest voor de gevolgen van 'islamisering'. Volgens de bewinslieden laat het aantal meldingen van antisemitisme echter 'juist een dalende trend' zien.

„Het aantal meldingen van antisemitisme dat is binnengekomen bij antidiscriminatievoorzieningen en het Meldpunt Discriminatie Internet in de periode 2002 - 2008 wijst niet op een enorme toename van antisemitisme. Het aantal meldingen van antisemitisme laat eerder een dalende trend zien”, aldus de beantwoording.

„Wel kan worden vastgesteld dat ontwikkelingen in het Midden-Oosten leiden tot schommelingen in het aantal meldingen van antisemitisme.”

mark61
16-06-10, 11:13
Je wordt hier door Maroc.nl op je wenken bediend:

Ik kijk naar high profile dingen. Iemand als Harry Mens. Hollandse prikkers. Dat is significant, niet debiele pubers te A'dam-west.

Die ongein met die meldingen heb ik nooit serieus genomen.

Aït Ayt
16-06-10, 11:57
Mijn hemel. Ik dacht Dat je met iets serieus aan zou komen. Beetje lachwekkend hoor. Sorry. Maar wat stond er eigenlijk in die flyers?

als een stelletje goyim-haters onder leiding van evers agressief tegen goyim staan te schelden, bedreigen en te intimideren dan is dat een ernstige zaak maar van jou verwacht ik niet anders dan dat je het lachwekkend vindt.. je staat immers al jaren het asociale gedrag van agressieve joden te verdedigen..

Bart.NL
16-06-10, 12:01
Helaas werkt dit twee kanten op. En met het internet kan elke idioot zijn onzin publiceren. Ik zit wel eens op een 'conspiracy' forum, de onzin die daar door grote groepen als zoete koek geslikt wordt is zorgwekkender dan wat de mainstream media voorschotelt. Het erge is nog wel dat deze mensen vaak denken 'ontwaakt' te zijn, ze denken een uitzonderlijk inzicht te hebben. Het neemt vaak religieuze proporties aan, inclusief profeten, charlatans die er goed aan verdienen.

Even ter zake. De feiten die ik noem zijn te controleren. De meeste bronnen staan boven elke twijfel verheven. Ik ga ook niet speculeren over dingen die ik niet weet. Het punt dat ik wil maken is deze: haat tegen Joden, net zoals haat tegen Marokkanen, is moeilijk te bestrijden als de oorzaken niet worden weggenomen.

Dit simpel afdoen als discriminatie of anti-semitisme lost het probleem niet op. Hoe erg het ook is dat mensen in elkaar worden geslagen, als je de oorzaak niet wegneemt, wordt het probleem ook niet opgelost. De historische oorzaak van het anti-semitisme is als volgt (je leest het hier en nergens anders):

In Genesis 18 God already told Abraham that all the nations of the Earth will be blessed:

[17] The Lord said, "Shall I hide from Abraham what I am about to do, [18] seeing that Abraham shall surely become a great and mighty nation, and all the nations of the Earth shall be blessed in him?"

In the eyes of God there are no special people. The Jews were already informed of this before they came into existence as a people. Because all the nations of the Earth shall be blessed, people that consider themselves to be chosen because of their descent or religion may become disappointed.

By the 10th century most of Europe was under the rule of Christian monarchs who made Christianity the religion of their realms. The Catholic Church forbade Christians from charging interest to fellow Christians. Therefore the only source of loans were non-Christians such as Jews. While this status did not always lead to peaceful conditions for the Jewish people, they were the most compatible non-Christians for the position due to their shared devotion to God. While many Jews rose to prominence in these times, Judaism was mostly practiced in private to avoid persecution.

Jews could justify charging interest to Christians based on the following verses in Deuteronomy 23:

[19] You shall not charge interest to your brother, interest on money or food or anything that is lent out at interest. [20] To a foreigner you may charge interest, but to your brother you shall not charge interest, that the Lord your God may bless you in all to which you set your hand in the land which you are entering to possess.

Therefore the Jews charging interest to Christians did not consider Christians as their brothers but as foreigners that could be exploited. The Bible explicitly forbade usury, which is the charging of interest. According to apostle Paul Jesus stated: "The love of money is the root of all evil" (1 Timothy 6:10). This most likely played a crucial part in creating the feelings of enmity of Christians towards Jews, which resulted in persecutions and expulsions.

Usury made it possible for governments to finance war with debt. If there was no interest on money, financing war with debt would not be possible because there was no compensation for the risk involved. Leaders that wanted to expand their power found bankers willing to lend money to them at interest. The debts could only be repaid if the wars were profitable or taxes were raised. In this way there is a direct link between usury banking, wars, government debt and high taxes dating back from the Middle Ages.

tanger'73
16-06-10, 12:05
Je wordt hier door Maroc.nl op je wenken bediend:


Aantal meldingen antisemitisme neemt af


Het kabinet vindt het 'zorgwekkend' dat onlangs uit een enquête viel op te maken dat leerkrachten de Holocaust soms niet kunnen aankaarten in hun klas. In de grote steden ging het volgens het onderzoek om een van de vijf leraren, landelijk om een van de tien.

Dat antwoordden drie bewindslieden dinsdag op vragen van de PVV, die vreest voor de gevolgen van 'islamisering'. Volgens de bewinslieden laat het aantal meldingen van antisemitisme echter 'juist een dalende trend' zien.

„Het aantal meldingen van antisemitisme dat is binnengekomen bij antidiscriminatievoorzieningen en het Meldpunt Discriminatie Internet in de periode 2002 - 2008 wijst niet op een enorme toename van antisemitisme. Het aantal meldingen van antisemitisme laat eerder een dalende trend zien”, aldus de beantwoording.

„Wel kan worden vastgesteld dat ontwikkelingen in het Midden-Oosten leiden tot schommelingen in het aantal meldingen van antisemitisme.”

slecht nieuws voor de holocaustindustrie.

mark61
16-06-10, 12:09
Het punt dat ik wil maken is deze: haat tegen Joden, net zoals haat tegen Marokkanen, is moeilijk te bestrijden als de oorzaken niet worden weggenomen.

Dat is een antisemitisch c.q. anti-Marokkaans standpunt.

Knetter. Ik wist al dat je het was, nu weet ik het zeker.

En dan die quotes.

Je bent een geschifte ex-refo, naar alle waarschijnlijkheid.

David vs Goliath
16-06-10, 12:29
Ik ben niet de enige.

En jij bent de hele wereld niet, ook al denk je dat misschien wel.

Klopt : 9/11 stinkt van alle kanten inderdaad :

zelfs Robert Fisk gelooft er niks van :

Robert Fisk : Even i question the "truth" about 9/11 ....

search for that article of his in the independent for example ...no time for a direct link for u, sorry ...

Aït Ayt
16-06-10, 12:29
slecht nieuws voor de holocaustindustrie.

ooh dat is geen probleem hoor, dan verzinnen die lui gewoon antisemitisme.. zowiezo zijn de meeste gevallen van antisemitisme geen echte antisemitisme.. échte jodenhaat komt nauwelijks voor maar het aantal zogenaamde gevallen van antisemitisme worden kunstmatig hoog gehouden.. daar was onlangs nog een docu over te zien op nederland 2..

Iznogoodh
16-06-10, 12:37
Even ter zake. De feiten die ik noem zijn te controleren. De meeste bronnen staan boven elke twijfel verheven. Ik ga ook niet speculeren over dingen die ik niet weet. Het punt dat ik wil maken is deze: haat tegen Joden, net zoals haat tegen Marokkanen, is moeilijk te bestrijden als de oorzaken niet worden weggenomen.[/B]En die oorzaak is?

John2
16-06-10, 12:52
Ik kom met inhoudelijke argumenten die zijn gedocumenteerd met betrouwbare bronnen en jij komt met gescheld.

Anti-semitisme kan niet worden bestreden als de oorzaken niet worden aangepakt. Gedachtencontrole door de Joodse lobby zal niet werken.

Israel kan zijn gang gaan omdat Amerika onder Zionistische controle staat.
Betrouwbaar..................:hihi:
:maf2:

Max Stirner
16-06-10, 12:53
ooh dat is geen probleem hoor, dan verzinnen die lui gewoon antisemitisme.. zowiezo zijn de meeste gevallen van antisemitisme geen echte antisemitisme.. échte jodenhaat komt nauwelijks voor maar het aantal zogenaamde gevallen van antisemitisme worden kunstmatig hoog gehouden.. daar was onlangs nog een docu over te zien op nederland 2..


Het kabinet vindt het 'zorgwekkend' dat onlangs uit een enquête viel op te maken dat leerkrachten de Holocaust soms niet kunnen aankaarten in hun klas. In de grote steden ging het volgens het onderzoek om een van de vijf leraren


1 op de 5.

Dat zijn niet de scholen in Centrum, De Pijp, ZO of Buitenveldert. Veronderstel ik.

Met andere woorden: op de scholen in bijv. Slotervaart zal het cijfer waarschijnlijk 1 op 2 of hooguit 1 op 3 bedragen.

Of je dat verder ernstig vindt, moet je zelf maar bepalen.

Aït Ayt
16-06-10, 13:03
Of je dat verder ernstig vind, moet je zelf maar bepalen.

het is te makkelijk om het af te schuiven op de kids.. het probleem ligt bij de docenten.. als leraren geen controle hebben over de leerlingen dan moeten ze niet voor de klas gaan staan is mijn devies..

John2
16-06-10, 13:09
het is te makkelijk om het af te schuiven op de kids.. het probleem ligt bij de docenten.. als leraren geen controle hebben over de leerlingen dan moeten ze niet voor de klas gaan staan is mijn devies..

Pardon kids???
Tuig vanaf 8 jaar die al met een mes op zak lopen en daarmee stoer doen naar vriendjes of dreigen naar anderen.
Van mij mag per direct de lijfstraf op school weer worden ingevoerd.

tanger'73
16-06-10, 14:54
ooh dat is geen probleem hoor, dan verzinnen die lui gewoon antisemitisme.. zowiezo zijn de meeste gevallen van antisemitisme geen echte antisemitisme.. échte jodenhaat komt nauwelijks voor maar het aantal zogenaamde gevallen van antisemitisme worden kunstmatig hoog gehouden.. daar was onlangs nog een docu over te zien op nederland 2..

Ja ik heb die docu dankzij hatert, een pagina eerder hier gezien. Een steen door de ruit van een bus werd al als antisemitisch bestempeld en vooral Finkelstein en die socioloog op een Joodse conventie maakte indruk.

Bart.NL
16-06-10, 16:44
Dat is een antisemitisch c.q. anti-Marokkaans standpunt.

Knetter. Ik wist al dat je het was, nu weet ik het zeker.

En dan die quotes.

Je bent een geschifte ex-refo, naar alle waarschijnlijkheid.

Wie is hier nou geschift? Jij maakt iedereen die het niet met jou eens is uit voor achterlijk, varken, huichelaar, gestoord, debiel en denkt dat Slinger betaald wordt om hier te posten.

Max Stirner
16-06-10, 18:39
het is te makkelijk om het af te schuiven op de kids.. het probleem ligt bij de docenten.. als leraren geen controle hebben over de leerlingen dan moeten ze niet voor de klas gaan staan is mijn devies..


Goeie poging, maar:

Het feit dat er momenteel zoveel joden- en homo-hatende holbewoners rondlopen, is toch echt niet de schuld van docenten.

Wellicht dat de oorzaak ergens anders ligt. Zou zomaar kunnen.

Iznogoodh
16-06-10, 18:43
Goeie poging, maar:

Het feit dat er momenteel zoveel joden- en homo-hatende holbewoners rondlopen, is toch echt niet de schuld van docenten.

Wellicht dat de oorzaak ergens anders ligt. Try again.Het schijnt dat de islam enige aversie etaleert tegen homo's en spreekt in dat verband wel eens over flatgebouwen waarvan de seksuele dissidenten gelanceerd zouden kunnen worden.
De menslievende religie van de vrede weet haar gouden hart goed te verbergen

ClicheVrouwtje
16-06-10, 19:03
Ow boehoe! Zeg wanneer houden jullie 's op met slachtoffer spelen. :moe:

Aït Ayt
16-06-10, 19:09
Het schijnt dat de islam enige aversie etaleert tegen homo's en spreekt in dat verband wel eens over flatgebouwen waarvan de seksuele dissidenten gelanceerd zouden kunnen worden.
De menslievende religie van de vrede weet haar gouden hart goed te verbergen


oh ja ? waar staat dat dan ?

Aït Ayt
16-06-10, 19:20
Goeie poging, maar:

Het feit dat er momenteel zoveel joden- en homo-hatende holbewoners rondlopen, is toch echt niet de schuld van docenten.

Wellicht dat de oorzaak ergens anders ligt. Zou zomaar kunnen.

het gaat hier om schoolkids.. die kunnen vanalles roepen zonder dat er serieus sprake zou zijn van haat tegen een bevolkingsgroep..
het zegt weinig als een joch van 12 zegt dat hij joden haat.. kinderen kunnen van alles haten zonder dat ze het werkelijk menen.. de uitsrpaak "ik haat je" moet je bijvoorbeeld ook niet letterlijk opvatten..

verder moet zo'n docent de duim er onder kunnen houden, zo niet dan is hij niet geschikt voor zijn taak.. kinderen zoeken de grenzen op en een leraar moet de grens kunnen bewaken..
als een docent zegt dat de holocaust onbespreekbaar is in de klas dan geeft hij zichzelf daarmee een brevet van onvermogen mee..

Iznogoodh
16-06-10, 19:21
oh ja ? waar staat dat dan ?In geschriften, uitgebracht door sommige moslims in Nederland.

Iznogoodh
16-06-10, 19:23
het gaat hier om schoolkids.. die kunnen vanalles roepen zonder dat er serieus sprake zou zijn van haat tegen een bevolkingsgroep..
het zegt weinig als een joch van 12 zegt dat hij joden haat.. kinderen kunnen van alles haten zonder dat ze het werkelijk menen.. de uitsrpaak "ik haat je" moet je bijvoorbeeld ook niet letterlijk opvatten.. Ik vat het wel leterlijk op. Want zo iets zeiden wij in onze tijd niet over anderen. Die jochies hebben hun haat rechtstreeks uit de islam.

Aït Ayt
16-06-10, 19:23
Ja ik heb die docu dankzij hatert, een pagina eerder hier gezien. Een steen door de ruit van een bus werd al als antisemitisch bestempeld en vooral Finkelstein en die socioloog op een Joodse conventie maakte indruk.

ja was een goede docu.. schokkend om te zien dat kinderen in siraël al vanaf jonge leeftijd worden gehersenpoeld met het leugen dat iedereen tegen hun is en dat er overal antisemieten zijn..

Aït Ayt
16-06-10, 19:26
In geschriften, uitgebracht door sommige moslims in Nederland.

laat maar zien.. ik geloof er geen moer van..

nou ben ik vrij goed op de hoogte van islamitische publicaties in nederland en nog nooit ben ik ook maar 1 uitgave tegen gekomen waarin staat dat homo's van flatgebouwen gegooid of gelanceerd moeten worden..

Iznogoodh
16-06-10, 19:34
laat maar zien.. ik geloof er geen moer van..

nou ben ik vrij goed op de hoogte van islamitische publicaties in nederland en nog nooit ben ik ook maar 1 uitgave tegen gekomen waarin staat dat homo's van flatgebouwen gegooid of gelanceerd moeten worden..De weg van de moslim. Uitgebracht in de Tawheedmoskee.

Max Stirner
16-06-10, 19:42
het gaat hier om schoolkids.. die kunnen vanalles roepen zonder dat er serieus sprake zou zijn van haat tegen een bevolkingsgroep..
het zegt weinig als een joch van 12 zegt dat hij joden haat.. kinderen kunnen van alles haten zonder dat ze het werkelijk menen.. de uitsrpaak "ik haat je" moet je bijvoorbeeld ook niet letterlijk opvatten..

verder moet zo'n docent de duim er onder kunnen houden, zo niet dan is hij niet geschikt voor zijn taak.. kinderen zoeken de grenzen op en een leraar moet de grens kunnen bewaken..
als een docent zegt dat de holocaust onbespreekbaar is in de klas dan geeft hij zichzelf daarmee een brevet van onvermogen mee..


Das juist het enge:

Kids verzinnen dit niet zelf, dus .... : groeien ze blijkbaar op in een klimaat waarin intolerantie en haat tegen homo's en joden geaccepteerd is.

Das het probleem. En daar zouden 'jullie' misschien wat aan moeten doen. Simpel.



Want om te verwachten dat zo'n arme docent in een kogelvrij vest en met oordopjes in voor de klas gaat staan om dat slecht opgevoede, geïndoctrineerde tuig les te geven over WOII, gaat wel een beetje ver.

Aït Ayt
16-06-10, 19:42
De weg van de moslim. Uitgebracht in de Tawheedmoskee.

onzin!
daarin staat niks over homo's van flatgebouwen lanceren of gooien of iets dergelijks.. nergens staat er iets in over homo's doden of verwonden..
overigens is de weg vd moslim niet uitgebracht door el tawheed..

Iznogoodh
16-06-10, 19:47
onzin!
daarin staat niks over homo's van flatgebouwen lanceren of gooien of iets dergelijks.. nergens staat er iets in over homo's doden of verwonden..
overigens is de weg vd moslim niet uitgebracht door el tawheed..Geen onzin. Gewoon de waarheid.

Tomas
16-06-10, 20:00
onzin!

Blijf het een fascinerende reactie vinden. De moslimontkenning. Je weet het dondersgoed. Net als ik. En iedereen die nog niet dement is. Vroeger toen ik nog maar net op maroc zat dacht ik echt dat het naiviteit was van moslims. Vergeetachtig. Dement. Of te rooskleurig het verleden onthoudend. Of een blind eye voor alles wat niet gewenst is. Maar ik heb ondertussen geleerd dat het echt iets typisch islamitisch is: 'bewuste ontkenning'. Blijft raar. In het begin beledigend. Ik ben (nog) niet dement! Maar je went er aan.

Voor alle duidelijkheid en diegene die het echt ontgaan is, onder een rots gezeten heeft, in een grot of net geboren is:


Imaam Ibn al-Qayyim (may Allaah have mercy on him) said:

It was reported that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Kill the one who does it and the one to whom it is done.” (Reported by the four authors of Sunan. Its isnaad is saheeh. At-Tirmidhi said it is a hasan hadeeth).

Abu Bakr al-Siddeeq judged in accordance with this, and he wrote instructions to this effect to Khaalid, after consulting with the Sahaabah. ‘Ali was the strictest of them with regard to that. Ibn al-Qasaar and our shaykh said: the Sahaabah agreed that [the person who does homosexual acts] should be killed, but they differed as to how he should be killed. Abu Bakr al-Siddeeq said that he should be thrown down from a cliff. ‘Ali (may Allaah be pleased with him) said that a wall should be made to collapse on him. Ibn ‘Abbaas said, they should be killed by stoning. This shows that there was consensus among them that [the person who does homosexual acts] should be killed, but they differed as to how he should be executed. This is similar to the ruling of the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) concerning the person who has intercourse with a woman who is his mahram [incest], because in both cases intercourse is not permitted under any circumstances. Hence the connection was made in the hadeeth of Ibn ‘Abbaas (may Allaah be pleased with him) who reported that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “Whoever you find doing the deed of the people of Loot, kill them.” And it was also reported that he (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Whoever has intercourse with a woman who is his mahram, kill him.” And according to another hadeeth with the same isnaad, “Whoever has intercourse with an animal, kill him and kill the animal with him.” (Narrated by Ahmad, 2420; Abu Dawood, 4464; al-Tirmidhi, 1454; al-Haakim, 4/355).

Olive Yao
16-06-10, 20:07
Geen onzin. Gewoon de waarheid.

Boek is bij mijn weten oorspronkelijk in het arabisch geschreven door een zekere Abubakr Al Djazairi. Weet niet uit welk land. Ook in het frans vertaald, La voie du musulman; populair in Frankrijk.

Er wordt in nederlandse media en de politiek gezegd dat daar inderdaad in staat wat jij schrijft. Zelf heb ik het niet gelezen.




onzin!
daarin staat niks over homo's van flatgebouwen lanceren of gooien of iets dergelijks.. nergens staat er iets in over homo's doden of verwonden..
overigens is de weg vd moslim niet uitgebracht door el tawheed..

Aït Ayt dus blijkbaar wel, en volgens hem staat het er niet in.

Aït Ayt
16-06-10, 20:07
Geen onzin. Gewoon de waarheid.

dat boek staat bij hier op de plank en ik weet voor 100% absoluut zeker dat er NIETS in staat over homo's van daken gooien of lanceren.. het gaat helemaal niet over homo's..

als je het zo goed denkt te weten mag je het betreffende citaat hier gaan plaatsen..

Tomas
16-06-10, 20:13
Aït Ayt dus blijkbaar wel, en volgens hem staat het er niet in.

Maanden het gesprek van de dag geweest hier en op andere moslim sites. Nooit is het de vraag geweest of het er in stond, alleen in welke context je het moest zien, en/of hoever vrijheid van godsdienst en/of meningsuiting mag gaan. En olive is gelijk overtuigd door Ait. Nou ja, het werkt blijkbaar wel. Dat is dan ook weer zo.

Mark
16-06-10, 20:24
Maanden het gesprek van de dag geweest hier en op andere moslim sites. Nooit is het de vraag geweest of het er in stond, alleen in welke context je het moest zien, en/of hoever vrijheid van godsdienst en/of meningsuiting mag gaan. En olive is gelijk overtuigd door Ait. Nou ja, het werkt blijkbaar wel. Dat is dan ook weer zo.

Yao gelooft in het communisme, dat soort mensen kun je alles wijsmaken.
Islam (net als alle andere religies) is intolerant en vol haat tegenover iedereen die anders is.

Olive Yao
16-06-10, 20:27
Maanden het gesprek van de dag geweest hier en op andere moslim sites. Nooit is het de vraag geweest of het er in stond, alleen in welke context je het moest zien, en/of hoever vrijheid van godsdienst en/of meningsuiting mag gaan. En olive is gelijk overtuigd door Ait. Nou ja, het werkt blijkbaar wel. Dat is dan ook weer zo.

Aït Ayt heeft me niet overtuigd dat het er niet in staat, ik vind alleen dat we rekening moeten houden met wat hij schrijft, omdat hij het wellicht als enige gelezen heeft. Dat het boek hier het gesprek van de dag is geweest zegt niet zoveel - een boek kan hier het gesprek van de maand zijn zonder dat iemand het gelezen heeft. Dat het in de media en door politici gezegd wordt, zegt ook niet alles, die zijn ertoe in staat om onzin na te praten. Aït Ayt kan liegen, maar daar wil ik niet bij voorbaat van uit gaan. Aït Ayt kan er ook overheen gelezen hebben. Kortom, ik zou de gewraakte passages eerst zelf willen lezen.

Olive Yao
16-06-10, 20:28
Yao gelooft in het communisme, dat soort mensen kun je alles wijsmaken.

Nee, ik geloof niet in het communisme. Hoe kom je daarbij?
Dat kapitalisme inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en terroristisch is, betekent niet dat communisme dus goed is.
Mijn levens- en wereldbeschouwelijke opvattingen zijn ook geen geloof.

Tomas
16-06-10, 20:31
Aït Ayt heeft me niet overtuigd dat het er niet in staat, ik vind alleen dat we rekening moeten houden met wat hij schrijft, omdat hij het wellicht als enige gelezen heeft. Dat het boek hier het gesprek van de dag is geweest zegt niet zoveel - een boek kan hier het gesprek van de maand zijn zonder dat iemand het gelezen heeft. Dat het in de media en door politici gezegd wordt, zegt ook niet alles, die zijn ertoe in staat om onzin na te praten. Aït Ayt kan liegen, maar daar wil ik niet bij voorbaat van uit gaan. Aït Ayt kan er ook overheen gelezen hebben. Kortom, ik zou de gewraakte passages eerst zelf willen lezen.

Het zijn iets van 3 delen. Ik ga er onderhand standaard vanuit dat Ait liegt. Zoveel toeval bestaat niet.

Tomas
16-06-10, 20:33
Yao gelooft in het communisme, dat soort mensen kun je alles wijsmaken.
Islam (net als alle andere religies) is intolerant en vol haat tegenover iedereen die anders is.

Heb jij nou nog na al mijn objectieve analyses nog op die vieze vuile VVD gestemd?

Olive Yao
16-06-10, 20:35
Het zijn iets van 3 delen. Ik ga er onderhand standaard vanuit dat Ait liegt. Zoveel toeval bestaat niet.

Ja, dat het in drie delen wordt uitgegeven had ik op internet inmiddels ook gezien.
Aït Ayt, hoe zit dat met jouw uitgave?

tanger'73
16-06-10, 20:39
ja was een goede docu.. schokkend om te zien dat kinderen in siraël al vanaf jonge leeftijd worden gehersenpoeld met het leugen dat iedereen tegen hun is en dat er overal antisemieten zijn..


inderdaad zorgwekkend, tis zelfs een collectief schuldgevoel als niet letterlijk wordt getreurd alsof het je eigen familie is geweest. Misdaden door israël begaan op anderen worden daarmee niet ernstig genoeg bevonden. Het lijkt net alsof heel israël tot aan de dag van vandaag getraumatiseerd is en alles in het teken staat van de dood.

Joesoef
16-06-10, 20:52
Iemand al op het idee gekomen om gewoon aan Aït Ayt te vragen of hij naar aanleiding van dat boekje zich genoodzaakt ziet homo's van kerken te gooien of daar mee in te stemmen.

tanger'73
16-06-10, 20:56
dat boek staat bij hier op de plank en ik weet voor 100% absoluut zeker dat er NIETS in staat over homo's van daken gooien of lanceren.. het gaat helemaal niet over homo's..

als je het zo goed denkt te weten mag je het betreffende citaat hier gaan plaatsen..


Persoonlijk ken ik dat boek niet, tis ook niet mijn genre. Heb er dus niet echt een oordeel over, zou het inderdaad eerst moeten lezen als ik daartoe in staat ben. Aan de andere kant zullen er best wel boekjes zijn die rotzooi verkopen namens de moslims of islam in het algemeen. Dat heb je onder elke religie, waar je mensen hebt met eigenaardige opvattingen. Best jammer dat velen dergelijke lectuur dan zien als representatief voor de moslims of islam.

voor wat betreft dat van homo's van flatgebouwen werpen en weet ik veel wat nog meer, is natuurlijk niet serieus te nemen.

Aït Ayt
16-06-10, 21:02
Persoonlijk ken ik dat boek niet, tis ook niet mijn genre. Heb er dus niet echt een oordeel over, zou het inderdaad eerst moeten lezen als ik daartoe in staat ben.

waren er maar meer mensen die zoals jij reageerde maar helaas zijn er hier lieden die het boek helemaal niet kennen maar toch denken te weten wat er in staat..


Aan de andere kant zullen er best wel boekjes zijn die rotzooi verkopen namens de moslims of islam in het algemeen. Dat heb je onder elke religie, waar je mensen hebt met eigenaardige opvattingen. Best jammer dat velen dergelijke lectuur dan zien als representatief voor de moslims of islam.

het is jammer dat de weg vd moslim negatief bekend staat want het is een zeer goede publicatie.. heb het jaren geleden op de zwarte markt gekocht in beverwijk en heb er veel uit geleerd..


voor wat betreft dat van homo's van flatgebouwen werpen en weet ik veel wat nog meer, is natuurlijk niet serieus te nemen.

ja het is bizar dat het zo'n eigen leven is gaan leiden in nederland.. alsof het normaal is voor moslims om homo's van het dak te gooien..

Aït Ayt
16-06-10, 21:04
Iemand al op het idee gekomen om gewoon aan Aït Ayt te vragen of hij naar aanleiding van dat boekje zich genoodzaakt ziet homo's van kerken te gooien of daar mee in te stemmen.


achterlijke debiel

Bart.NL
16-06-10, 21:06
Er is een eerder topic over dit onderwerp geweest. Daar wordt het meer in detail uitgelegd.

http://www.maroc.nl/forums/archive/index.php/t-102379.html

Lees zelf maar.

Aït Ayt
16-06-10, 21:07
Ja, dat het in drie delen wordt uitgegeven had ik op internet inmiddels ook gezien.
Aït Ayt, hoe zit dat met jouw uitgave?

ja, 3 delen.. de passage waar het om gaat staat in deel 3 op blz. 197 in het hoofdstuk 'wettelijke straffen' bij het onderwerp 'ontucht' maar daarin zul je geen woord aantreffen over homofilie, homoseksualiteit of seksuele geaardheid..

Max Stirner
16-06-10, 21:08
achterlijke debiel


Chill uit, hij neemt het juist voor je op.


:)

Joesoef
16-06-10, 21:14
achterlijke debiel


Ben ik eens aardig laat jij je van je slechte kant zien.

Tomas
16-06-10, 21:16
Ben ik eens aardig laat jij je van je slechte kant zien.

Mmm.. Ik vind zijn natuurlijke neiging tot liegen het irritantst. Dat ie jou mislukte poging om 't voor 'm op te nemen lang niet zo irritant. Eigenlijk heeft ie gewoon gelijk. Je idiote reactie slaat namelijk nergens op in dit kader: Het is hoogstens een valse poging tot hulp. Impliciet stel je namelijk dat ie liegt. En dat is laf. Zeg het gewoon direct.

tanger'73
16-06-10, 21:18
het is jammer dat de weg vd moslim negatief bekend staat want het is een zeer goede publicatie.. heb het jaren geleden op de zwarte markt gekocht in beverwijk en heb er veel uit geleerd..


Ja ik ken die kiosk daar in beverwijk. Heb laatst daar nog zo'n boekje over de protocolen van het gebed gehaald en een zoveelste kralenketting. Er staan redelijk veel op het eerste gezicht leerzame boekjes daar. Maar instructieboekjes over hoe een homo te lanceren en een bom te bewerken heb ik echter daar niet kunnen aantreffen.

Mark
16-06-10, 21:23
Heb jij nou nog na al mijn objectieve analyses nog op die vieze vuile VVD gestemd?

nee ik heb niet gestemd maar als ik het wel had gedaan dan was het nog VVD geworden :) :)
jouw goudeerlijke en objectieve analyses hebben mij nog steeds niet kunnen bekeren van het idee dat nederland teveel parasieten heeft die een schop onder de kont nodig hebben en aan het werk moeten :) En dat criminelen in een cel moeten zitten en niet op straat/ op verlof moeten zijn.
Enige jammere van VVD is dat ze de banken idd niet ook hard aanpakken en dat ze teveel naar de VS luisteren wat betreft buitenlands beleid.
Oftewel ze zijn niet nationalistisch genoeg.

Joesoef
16-06-10, 21:27
Mmm.. Ik vind zijn natuurlijke neiging tot liegen het irritantst. Dat ie jou mislukte poging om 't voor 'm op te nemen lang niet zo irritant. Eigenlijk heeft ie gewoon gelijk. Je idiote reactie slaat namelijk nergens op in dit kader: Het is hoogstens een valse poging tot hulp. Impliciet stel je namelijk dat ie liegt. En dat is laf. Zeg het gewoon direct.

Ik weet niet of hij liegt. Maakt ook niet uit, iedereen heeft het er over maar niemand die het vraagt, wat is jouw mening.

Zelf begrijp ik niet dat mensen die boekjes lezen, de vertalingen zijn vaak tenen krommend en de inhoud op het banale af.

Tomas
16-06-10, 21:28
Ik weet niet of hij liegt. Maakt ook niet uit, iedereen heeft het er over maar niemand die het vraagt, wat is jouw mening.

Waarover? Over homofobie in de joods-islamitische-christelijke cultuur? Of dat ik denk dat Ait ooit een homo zal lanceren?

Tomas
16-06-10, 21:30
nee ik heb niet gestemd maar als ik het wel had gedaan dan was het nog VVD geworden :) :)
jouw goudeerlijke en objectieve analyses hebben mij nog steeds niet kunnen bekeren van het idee dat nederland teveel parasieten heeft die een schop onder de kont nodig hebben en aan het werk moeten :) En dat criminelen in een cel moeten zitten en niet op straat/ op verlof moeten zijn.
Enige jammere van VVD is dat ze de banken idd niet ook hard aanpakken en dat ze teveel naar de VS luisteren wat betreft buitenlands beleid.
Oftewel ze zijn niet nationalistisch genoeg.

Jij bent dus die ene stem die Rita mistte.

Mark
16-06-10, 21:36
Jij bent dus die ene stem die Rita mistte.

Of die ene hersencel die ze mist :)
Maar wat nu Tomas? Coalitie met groen links en vvd?

Tomas
16-06-10, 21:38
Of die ene hersencel die ze mist :)
Maar wat nu Tomas? Coalitie met groen links en vvd?

Gewoon ff een tijdje geen regering. De meeste mensen zijn ze zat.

Iznogoodh
16-06-10, 22:19
Aït Ayt heeft me niet overtuigd dat het er niet in staat, ik vind alleen dat we rekening moeten houden met wat hij schrijft, omdat hij het wellicht als enige gelezen heeft. Dat het boek hier het gesprek van de dag is geweest zegt niet zoveel - een boek kan hier het gesprek van de maand zijn zonder dat iemand het gelezen heeft. Dat het in de media en door politici gezegd wordt, zegt ook niet alles, die zijn ertoe in staat om onzin na te praten. Aït Ayt kan liegen, maar daar wil ik niet bij voorbaat van uit gaan. Aït Ayt kan er ook overheen gelezen hebben. Kortom, ik zou de gewraakte passages eerst zelf willen lezen.Hoe lang ken jij Aït Ayt al? Je weet dat hij totaal onbetrouwbaar is en enorm veel plezier ontleent aan treiteren en provoceren.

Olive Yao
16-06-10, 22:35
Hoe lang ken jij Aït Ayt al? Je weet dat hij totaal onbetrouwbaar is en enorm veel plezier ontleent aan treiteren en provoceren.

Maar hoe luiden de gewraakte passages dan?
(Ben er inmiddels in grote lijn al achter hoor. Tussen al het geklets op internet staat een uitspraak van de Raad voor Journalistiek op een klacht van de vertaalster jegens een journalist van Trouw).




Er is een eerder topic over dit onderwerp geweest. Daar wordt het meer in detail uitgelegd.

http://www.maroc.nl/forums/archive/index.php/t-102379.html

Lees zelf maar.

Over die klacht heeft Bil@l het in deze topic.

Aït Ayt
16-06-10, 23:04
Maar hoe luiden de gewraakte passages dan?



dat weet hij niet want hij kent het boek zelf niet..

in het boek gaat het over de straf voor sodomie (anale seks) waarbij het niet van toepassing is wat iemands seksuele geaardheid is.. homoseksueel of heteroseksueel maakt in dit verband niet uit.. de straf is niet vanwege iemands seksuele gerichtheid maar vanwege de anale seks.. vandaar dat er in het boek niet gesproken wordt over homo's, homofilie, homoseksuelen, of seksuele geaardheid..

dit is de betreffende pagina uit het boek :

http://www.freeimagehosting.net/uploads/dbe2adb178.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)

Iznogoodh
16-06-10, 23:18
Maar hoe luiden de gewraakte passages dan?Dat je als moslim praktiserende homo's moet doden. Wat je natuurlijk kunt verwachten gezien de houding van de islam tegenover homo's.

Usayma
16-06-10, 23:18
Kanker jood roepen doet Israëliërs niet doodgaan als je ziet dat zij elke dag wel een Palestijn vernederen, verkrachten of vermoorden.

Aït Ayt
16-06-10, 23:19
Ja ik ken die kiosk daar in beverwijk. Heb laatst daar nog zo'n boekje over de protocolen van het gebed gehaald en een zoveelste kralenketting. Er staan redelijk veel op het eerste gezicht leerzame boekjes daar. Maar instructieboekjes over hoe een homo te lanceren en een bom te bewerken heb ik echter daar niet kunnen aantreffen.

die verkopen ze onder de toonbank nadat je het wachtwoord 'dood aan de ongelovigen' hebt gegeven..
het zijn informatieve boeken waarin je kunt leren welke bijlmerflats het meest geschikt zijn om homo's eraf te gooien..

jang0201
17-06-10, 06:19
Home / Multilingual, Nederlandse / “Epidemie van anti-semitisme” in Nederland
“Epidemie van anti-semitisme” in Nederland
By Delecluze • on June 16, 2010

“Houdt de epidemie van antisemitisme in Nederland in toom, anders zal het over het hele continent uitzaaien.”

Het Simon Wiesenthal Centrum vraagt de EU-minister Ashton om de “uitbraak van anti-semitisme” in Nederland een halt toe te roepen

Parijs, 15 Juni 2010

In een brief aan de minister van Buitenlandse Zaken van de Europese Unie, Baroness Ashton of Upholland, zette de directeur Internationale Betrekkingen van het Wiesenthal Centrum, dr. Shimon Samuels, uiteen dat als gevolg van het huidige politieke vacuüm in Nederland volgend op de algemene verkiezingen, wij om uw interventie verzoeken om de welig tierende epidemie van antisemitische incidenten in dat land te onderzoeken.

In de brief werd ook gesteld dat, ondanks het iconische verhaal van de rechtschapen Nederlanders die Anne Frank en haar familie hielpen onderduiken, hun uiteindelijke arrestatie en deportatie de ironie belicht dat van de Nederlandse joden een hoger percentage is omgekomen in de Holocaust dan van welk ander land in West-Europa dan ook.

Samuels benadrukte nogmaals dat 40.000 Nederlandse Joden het doelwit zijn van hatemails, graffiti en incidenten met fysiek geweld, die naar verluid een groei van 64% hebben doorgemaakt in 2009. Volgens de Nederlandse media zijn veel van de daders Nederlanders van Marokkaanse afkomst, opgejut door jihadistische websites, om “een Midden-Oosten variant van cowboys en indianen” te spelen waarin zij de “Palestijnen” zijn die zich op de dichtstbijzijnde jood storten.

Hij wees erop, dat ooit antisemitische leuzen in Nederland alleen van de voetbaltribunes gehoord konden worden, vooral bij wedstrijden met Feyenoord (Rotterdam) [en Ajax (Amsterdam)]. Nu echter beginnen epitheta als Kankerjood, Hitler liet er een lopen, en ook Hamas, Hamas, Joden aan het gas, gemeengoed te worden.

Het Centrum presenteerde een ingekorte lijst van recente incidenten, waaronder:

— Een herdenkingsceremonie gehouden van de kindertransporten die vanuit Kamp Vught naar vernietigingskamp Sobibor werden georganiseerd in 1943, werd door passerende bromfietsers verstoord met het roepen van Heil Hitler, tijdens het Kaddisj gebed van de rouwenden;

— Kinderen van de joodse lagere school Rosh Pina, werden voortdurend
belaagd tijdens een georganiseerde wandeling door Amsterdam-Zuid;

— Het Centrum voor Informatie en Documentatie Israël (CIDI) in Den Haag, meldde dat zij telefoontjes krijgen waarin wordt opgeroepen tot het bouwen van een groot aantal gaskamers;

— Nederlands grootste sociale netwerksite, Hyves, bekend als het Nederlandse Facebook, met meer dan negen miljoen leden, staat bol van oproepen tot moord op alle Joden en oproepen aan Adolf Hitler “om de klus af te maken”;

—Onlangs nog, werd de 280 jaar oude synagoge van Amersfoort besmeurd met bloedrode verf.

Dr. Samuels benadrukte dat met deze ogenschijnlijke ineenstorting van de tolerante cultuur in Nederland, Europa niet zal achterblijven [zie ook: "Europa 2010 - Joden vluchten weer" –vert.].

Het Centrum drong er bij Baroness Ashton op aan om dergelijke incidenten te veroordelen, evenals het klimaat dat het voorgaat, en om maatregelen te nemen om de herkomst ervan te onderzoeken en er bij de — nu nog niet gefomeerd — nieuwe Nederlandse regering op aan te dringen om haar verantwoordelijkheid te nemen ten opzichte van de gehele Europese Unie, om een gesel te beteugelen dat niet zal eindigen met de Joden.

“Het zal over het hele continent uitzaaien,” concludeerde Samuels.

————————

Het Simon Wiesenthal Centrum is een van de grootste internationale joodse mensenrechten organisaties waar waar in de Verenigde Staten meer dan 400.000 gezinnen lid van zijn. Het treedt op als NGO bij internationale organisaties zoals de Verenigde Naties, UNESCO, de OVSE, de OAS, de Raad van Europa en het Latijns-Amerikaanse Parlement (Parlatino).

Voor verdere informatie: zie het artikel op de website van het Simon Wiesenthal Centrum.

————————

De links in de tekst zijn aangebracht door de vertaler.
Met dank aan Tundra Tabloids voor de tip.

H.P.Pas
17-06-10, 09:18
..gewoon aan Aït Ayt te vragen..

Vragen aan Ait is melken van een bok.

BlackBox
17-06-10, 09:41
achterlijke debiel
Samir Bergachi strijdt vanuit Madrid voor Arabische homo’s. Maar meestal vraagt een bezorgde jongen hem of homoseksualiteit een ziekte is. „Want dat is wat je gelooft als je in Marokko opgroeit, er is geen enkele vorm van seksuele voorlichting.” Bergachi, die werd geboren in het noordelijke Nador in het Rifgebergte, dacht zelf ook dat hem iets mankeerde. „Mijn vader is, zoals de meeste Marokkanen, homofoob en antisemiet. Hij drong er op aan dat ik een imam zou spreken, die mij er wel even van af kon helpen”, lacht hij. „Gelukkig kwam ik al tobbend uiteindelijk bij een ruimdenkende psycholoog terecht, die me duidelijk maakte dat ik niet ziek was en dat ik niet beter hoefde te worden. In Nador gek genoeg, want dat is de meest conservatieve stad in Marokko.”

Bron (http://www.trouw.nl/nieuws/europa/article2841703.ece/_rsquo_Homoseksualiteit_en_islam_kunnen_heel_goed_ samengaan_rsquo__.html)

BlackBox
17-06-10, 09:44
Oftewel ze zijn niet nationalistisch genoeg.
Klopt als een bus!

mark61
17-06-10, 10:43
achterlijke debiel

Ik dacht dat jij tegen dergelijk gedrag was :hihi:

Te stom om te begrijpen dat ie het voor je opneemt.

Komt door je sji`ietenhaat.

mark61
17-06-10, 10:46
Jij bent dus die ene stem die Rita mistte.

:hihi:

Max Stirner
17-06-10, 12:00
die verkopen ze onder de toonbank nadat je het wachtwoord 'dood aan de ongelovigen' hebt gegeven..
..


:D


.
.

Joesoef
17-06-10, 18:01
Vragen aan Ait is melken van een bok.


Een bok melken is een bestialiteit.


Maar antwoord krijgen. noppe.

Max Stirner
17-06-10, 19:37
Een bok melken is een bestialiteit.


Maar antwoord krijgen. noppe.



Zou zo'n 'vraag' ook niet beantwoorden ... tussen de regels door heeft ie hem trouwens al lang beantwoord.

Vind deze heksenjacht op Ait nogal idioot eigenlijk.

Iznogoodh
17-06-10, 19:58
Zou zo'n 'vraag' ook niet beantwoorden ... tussen de regels door heeft ie hem trouwens al lang beantwoord.

Vind deze heksenjacht op Ait nogal idioot eigenlijk.Heksenjacht is een nogal groot woord. Men kan echter gerust melden dat Aït Ayt niet geneigd is tot discussie en dat hij zeer gemakkelijk liegt en provoceert.

Olive Yao
17-06-10, 20:25
Zou zo'n 'vraag' ook niet beantwoorden ... tussen de regels door heeft ie hem trouwens al lang beantwoord.

Vind deze heksenjacht op Ait nogal idioot eigenlijk.

Drie rake observaties. Toffe post. Sympathieke invalshoek.

Olive Yao
17-06-10, 20:33
Hoe lang ken jij Aït Ayt al? Je weet dat hij totaal onbetrouwbaar is en enorm veel plezier ontleent aan treiteren en provoceren.



Heksenjacht is een nogal groot woord. Men kan echter gerust melden dat Aït Ayt niet geneigd is tot discussie en dat hij zeer gemakkelijk liegt en provoceert.

Wat daar ook van zij, het is geen ter zake argument.
Je maakt 10 vermenigvuldigingen. De eerste 9 zijn fout. Misschien is de tiende dan ook wel fout. Maar dat moet je wel narekenen. Iemand liegt 9 keer. Dan kan hij de tiende keer ook best liegen, maar dat moet je dan wel laten zien.

H.P.Pas
17-06-10, 22:13
Vind deze heksenjacht op Ait nogal idioot eigenlijk.

Ik niet. Ik vind het ook geen heksenjacht.
Meer een kwestie van zaaien en oogsten.

Usayma
18-06-10, 00:32
Stop met Palestijnen uitroeien dan zal niemand je uitschelden voor kanker jood.

Bofko
18-06-10, 00:45
Stop met Palestijnen uitroeien dan zal niemand je uitschelden voor kanker jood.

Je hebt helemaal gelijk beste jongen . Ik heb geen Palestijnen uitgeroeid en er is niemand die mij ooit uitgescholden heeft voor kankerjood.

Usayma
18-06-10, 00:48
Je hebt helemaal gelijk beste jongen . Ik heb geen Palestijnen uitgeroeid en er is niemand die mij ooit uitgescholden heeft voor kankerjood.

:auw2:

jij blij beste jongen

Bofko
18-06-10, 00:49
:auw2:

jij blij beste jongen

Jij beetje dom.

ronald
18-06-10, 00:54
Stop met Palestijnen uitroeien dan zal niemand je uitschelden voor kanker jood.

Je bent niet zo'n beetje simpel hè? Je zit in ieder geval op het niveau dat je "de Palestijnen" tot centrum van de wereld hebt verklaard. Wie is "niemand"? Je antisemitische mede-Moslims?

Usayma
18-06-10, 00:56
Jij beetje dom.
En jij een sneaky jood die om begrip vraagt op m.nl voor het uitroeien van palestijnen.

Usayma
18-06-10, 00:58
Je bent niet zo'n beetje simpel hè? Je zit in ieder geval op het niveau dat je "de Palestijnen" tot centrum van de wereld hebt verklaard. Wie is "niemand"? Je antisemitische mede-Moslims?

Je kon het niet laten hè. Wat doen jullie hier eigenlijk na al die jaren.

Bofko
18-06-10, 01:01
En jij een sneaky jood die om begrip vraagt op m.nl voor het uitroeien van palestijnen.

Ik ben geen jood en ik heb een gezonde hekel aan uitroeien.

ronald
18-06-10, 01:26
Je kon het niet laten hè. Wat doen jullie hier eigenlijk na al die jaren.

Moet ik je in je domheid laten dan? Dom geboren en niets bijgeleerd?
Ik zal je vertellen wat ik hier doe...domme ganzen als jij terechtwijzen. Je de spiegel voorhouden waarin je kunt zien hoe antisemitisch je bent. Je een andere kant laten zien dan diegene die eenzijdige en verdraaide, die je voor zoete koek slikt.

Usayma
18-06-10, 01:32
Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood

Usayma
18-06-10, 01:34
Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood

Usayma
18-06-10, 01:35
Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood

ronald
18-06-10, 01:50
Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood

Gore antisemiet. Je misbruikt de Palestijnen om je ware gevoelens te uiten. Al weer één die het Palestijnse leed hoereert.

jang0201
18-06-10, 06:02
mag je wel zo schelden van Allah, Usayma? wat laat jij je ware gezicht zien! Maak je maar druk om de moslimslachtoffers in Kirgizië, oh nee das helemaal niet interessant want daar zijn geen Joden bij betrokken!

Joesoef
18-06-10, 06:51
Zou zo'n 'vraag' ook niet beantwoorden ... tussen de regels door heeft ie hem trouwens al lang beantwoord.

Vind deze heksenjacht op Ait nogal idioot eigenlijk.


Idd.

Joesoef
18-06-10, 06:52
Kankerjood*************


:jammer:

John2
18-06-10, 07:47
Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood Kankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjoodkankerjood

Dit is geen vrouw dit moet een gek zijn!!!
En eentje die geschift is!!!