PDA

Bekijk Volledige Versie : Mr. Gay verkracht man en randt er 3 aan



Wizdom
22-06-10, 23:52
Mr. Gay verkracht man en randt er 3 aan

Engeland is deze week in de ban van de rechtszaak rond PC Mark Carter. De 27-jarige man, die vier jaar geleden de titel 'Mr Gay UK' in de wacht sleepte, moet terechtstaan wegens de verkrachting van een man. Drie andere mannen zou hij hebben aangerand.

Carter, die de kost verdient als politieagent in Huddersfield, verkrachtte rond Kerst vorig jaar een man. Daarnaast zou hij eerder op die dag en de dag ervoor drie andere mannen hebben aangerand. Mr. Gay moet ook voorkomen wegens het bezit van 277 tabletten met anabole steroïden.

Volgens rechtbankverslagen sprak Carter alleen om zijn naam en adres te bevestigen. De hoorzitting voor de aantijgingen wegens seksueel misbruik is verdaagd tot 29 juni. Op 3 augustus moet hij voorkomen wegens illegaal drugsbezit.

De politieman werd overigens gekroond tot Mr. Gay door in zwemslip voor een jury met bekende mensen te dartelen. Indruk wist hij te maken in politie-uniform, compleet met steekvrij vest. "Twee jaar geleden huilde ik mezelf in slaap", vertelde hij destijds. "Ik was zo bang om uit de kast te komen, maar het was het beste dat ik ooit heb gedaan." Hij beweerde dat de belangrijkste reden om mee te doen aan de verkiezing het veranderen van 'de publieke opvatting over de stereotype homoseksuele man' was.

Abu_Hurayrah
22-06-10, 23:57
Zo is ie geboren... :maf2:

tanger'73
22-06-10, 23:57
Een voorproefje op wat Joran van der Sloot te wachten staat?