PDA

Bekijk Volledige Versie : Oranjegekte toegelaten in ziekenwagens



Marsipulami
24-06-10, 12:48
Oranjegekte toegelaten in ziekenwagens

do 24/06/2010 - 09:31



Nederland neemt het vanavond in de laatste groepswedstrijd op tegen Kameroen. Om ook de onfortuinlijke Nederlanders naar de match te laten kijken, worden ziekenwagens in Noord-Limburg uitgerust met televisieschermen.


AP De Oranjegekte in Nederland heeft nu ook de ziekenwagens in Noord-Limburg bereikt. Patiënten die aan een niet-levensbedreigende aandoening lijden, kunnen op weg naar het ziekenhuis rustig kijken naar Kameroen-Nederland.

Wie niet geïnteresseerd is in de wedstrijd hoeft niet te wanhopen. Het is ook mogelijk om gewoon een dvd op te zetten tijdens het transport.

Umarvlie
24-06-10, 12:52
Iemand die in een ambulance moet worden vervoerd heeft iets anders aan zijn hoofd dan WK, het is dus niets anders dan een truuk om het voor de ambulance broeders mogelijk te maken om het WK te volgen....

knuppeltje
24-06-10, 13:24
Iemand die in een ambulance moet worden vervoerd heeft iets anders aan zijn hoofd dan WK, ...

Die ambulancebroeders meestal ook.

Umarvlie
24-06-10, 13:28
Die ambulancebroeders meestal ook.

Mwah, aan de beademing en de defibrilator op autocycle (30 seconden) zetten en je hebt wel tijd om wat te kijken hoor :P

tanger'73
24-06-10, 18:38
ah, Limburgse ziekenwagens zie ik. Ja dat die daar sinds 9 juni af en aan naar de mentrum rijden kan ik me goed voorstellen.