PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe verwijder je de Maroc.nl toolbar onderaan ?



Eke
24-06-10, 13:41
Hoe verwijder je de Maroc.nl toolbar onderaan de pagina.
Bij elke beweging die ik maak moet ie steeds opnieuw opgeladen worden en dat kost me erg veel tijd...en geduld.

Aan de administrator heb ik al gevraagd of ie facultatief ingesteld kan worden...Blijkbaar niet, want na een vriendelijke reaktie heb ik niets meer vernomen.

Ik hoop toch zo dat iemand het weet !!!!! Eke :)

BlackBox
24-06-10, 13:44
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=301683

Wide-O
24-06-10, 13:44
Welke webbrowser en versie gebruik je? I had hetzelfde probleem met Internet Explorer 7. Overgeschakeld naar Safari, en probleem is weg (toolbaar staat er nog wel, maar vertraagt het laden niet meer).

Edit: ow, was al bekend, lijkt me betere oplossing.

Aït Ayt
24-06-10, 13:47
Hoe verwijder je de Maroc.nl toolbar onderaan de pagina.
Bij elke beweging die ik maak moet ie steeds opnieuw opgeladen worden en dat kost me erg veel tijd...en geduld.

Aan de administrator heb ik al gevraagd of ie facultatief ingesteld kan worden...Blijkbaar niet, want na een vriendelijke reaktie heb ik niets meer vernomen.

Ik hoop toch zo dat iemand het weet !!!!! Eke :)

helemaal rechts vd toolbar staan twee pijltjes onder elkaar naar beneden gericht.. als je daar op klikt heb je verder geen last meer van de toolbar..

Eke
24-06-10, 14:55
BlackBox, Wide-O en Ait Ayt,

Hij is weg ! Eindelijk. Ik ben zo blij. Blackbox, met jouw methode.

Super bedankt jullie !!!! Eke

Eke
24-06-10, 15:02
helemaal rechts vd toolbar staan twee pijltjes onder elkaar naar beneden gericht.. als je daar op klikt heb je verder geen last meer van de toolbar..


Hij is inmiddels weg. De bar. Gelden die 2 pijltjes ook voor het opladen
steeds, Ait Ayt ? Want hij floepte wel weg, maar kwam weer terug.


Oooo, nu heb ik weer ander probleempje. Kan niet meer gebruik maken van
de toolbar van de mail (Bij bericht)
O, en ook geen smileys meer. Hihi.

Blackbox, is dat bij jou ook verdwenen :) Beetje lachen en.. verbouwereerd !

BlackBox
24-06-10, 15:32
Oooo, nu heb ik weer ander probleempje. Kan niet meer gebruik maken van
de toolbar van de mail (Bij bericht)
O, en ook geen smileys meer. Hihi.

Blackbox, is dat bij jou ook verdwenen :) Beetje lachen en.. verbouwereerd !
Bij mij is dat niet verdwenen.
Maar als ze bij jou verdwenen zijn dan kun je proberen:

MIJNMAROC.NL (bovenaan pagina) --> Opties wijzigen --> Diverse opties (helemaal onderaan) 'Tekstsverwerker berichten' instellen op 'Standaard tekstverwerker - Extra opmaakmogelijkheden' of 'Geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG'.

Eke
24-06-10, 15:55
Bij mij is dat niet verdwenen.
Maar als ze bij jou verdwenen zijn dan kun je proberen:

MIJNMAROC.NL (bovenaan pagina) --> Opties wijzigen --> Diverse opties (helemaal onderaan) 'Tekstsverwerker berichten' instellen op 'Standaard tekstverwerker - Extra opmaakmogelijkheden' of 'Geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG'.

Mijn Maroc.nl is ook al verdwenen...:/ Er is wel een blauwe bar bovenaan de pagina, maar die is nu leeg. Zo leeg als een doosje smarties.

En ik moet steeds weer inloggen...terwijl ik wel ingeef dat ik m'n wachtwoord bewaard wil hebben om automatisch te kunnen inloggen..

Pffffffff. Ik ben blij dat ik nog kontakt heb !

BlackBox
24-06-10, 16:09
Mijn Maroc.nl is ook al verdwenen...:/ Er is wel een blauwe bar bovenaan de pagina, maar die is nu leeg. Zo leeg als een doosje smarties.

De (flash) animatie bovenaan is nog te zien?


En ik moet steeds weer inloggen...terwijl ik wel ingeef dat ik m'n wachtwoord bewaard wil hebben om automatisch te kunnen inloggen.
Je hebt waarschijnlijk een script uitgeschakeld.


Pffffffff. Ik ben blij dat ik nog kontakt heb !
Wijzigingen ongedaan maken?

Eke
24-06-10, 16:18
De (flash) animatie bovenaan is nog te zien?
Je hebt waarschijnlijk een script uitgeschakeld.

Wijzigingen ongedaan maken?

De flash animatie was ook weg.
Ik heb de wijzigingen ongedaan gemaakt !

Wide-O : ik heb ook I.E.7. Maar kan niet over op Safari. Het systeem zit ramvol. Ik kan niets meer installeren.

Mss is dit de boodschap : een dag vrij maken voor de grote schoonmaak :maf2:


Bedankt voor jullie meedenken ! Blackbox, ik ga boodschappen doen. Wat fijn als je je zo thuis voelt op internet. Ben je een wizz-kid ? Of professional ? Of allebei ?

Wide-O
24-06-10, 17:31
Wide-O : ik heb ook I.E.7. Maar kan niet over op Safari. Het systeem zit ramvol. Ik kan niets meer installeren.


Probeer anders eerst (na het schoonmaken) te upgraden naar IE 8? Ik weet niet of dat helpt, maar het is het proberen waard. Ik merkte gewoon dat sommige sites verschrikkelijk langzaam werden (waaronder maroc.nl) met IE 7.

Safari werkt over het algemeen goed, maar heeft ook z'n eigenaardigheden, helaas. Idem ditto voor Firefox.

Eke
25-06-10, 08:09
Probeer anders eerst (na het schoonmaken) te upgraden naar IE 8? Ik weet niet of dat helpt, maar het is het proberen waard. Ik merkte gewoon dat sommige sites verschrikkelijk langzaam werden (waaronder maroc.nl) met IE 7.

Safari werkt over het algemeen goed, maar heeft ook z'n eigenaardigheden, helaas. Idem ditto voor Firefox.


Bedankt voor deze praktische tip, Wide-O ! Upgraden dus...