PDA

Bekijk Volledige Versie : Marcouch wil 'keppeltjesdag' en 'homopleinen'



j00zeven
24-06-10, 15:50
Marcouch wil 'keppeltjesdag' en 'homopleinen'

Het Amsterdamse PvdA-raadslid en Kamerlid Ahmed Marcouch heeft een actieplan gelanceerd tegen homogeweld en antisemitisme in de hoofdstad. Dat schrijft Het Parool. Een van de punten is een dag in het jaar waarop alle Amsterdammers een keppeltje kunnen dragen. Ook wil Marcouch dat er in elk stadsdeel een homovriendelijk plein met regenboogvlaggen komt. Ook wil hij dat op scholen getest worden op homovriendelijkheid. Zo wordt gekeken of er door leerlingen tolerant met de homoleraren wordt omgesprongen.

Modern burgerschap

Marcouch wil dat ‘modern burgerschap’ onderdeel wordt van opvoedingsondersteuning. Ook moet er les worden gegeven over de Tweede Wereldoorlog. Ook wil hij de betrokkenheid van de politiek vergroten door de burgemeester een bezoek te laten brengen aan slachtoffers van homo- en antisemitisch geweld. Eerder werd door Marcouch het voorstel gedaan om lokjoden in te zetten tegen antisemieten.

Abu_Hurayrah
24-06-10, 15:55
Marcouch wil 'keppeltjesdag' en 'homopleinen'

Het is 'm in zijn bol geslagen.

tanger'73
24-06-10, 17:42
tozzz, hij zal zijn handen vol hebben om zichzelf in de Kamer tussen met name al die PVV hyena's te consolideren. Eerst wou hij Joden inzetten net als mieren in lokdozen tegen antisemitisme en als een homocafé niet kan, dan maar een heel openbaar plein.

aangezien zijn vrouw hem recentelijk heeft verlaten, is het nu nog eve wachten op een homohuwelijk tussen Marcouch en Boris van der Ham.

illmatik
24-06-10, 21:36
Achie is het echt helemaal kwijt.

Eke
24-06-10, 21:58
aangezien zijn vrouw hem recentelijk heeft verlaten, is het nu nog eve wachten op een homohuwelijk tussen Marcouch en Boris van der Ham.


Dit bovenstaande is een roddel , Tanger. Geloof het niet :)

Ik heb het even voor je gechekt bij de Enschede wethouder, die WEL homosexueel is:
Wij hebben binnen de PvdA een overleg met homoseksuele bestuurders, wethouders, burgemeesters. We treffen elkaar een paar keer per jaar. Daar wisselen we ook informatie uit, vooral van politiek karakter. Het gaat daar niet echt over het beleid dat we maken. Toch heb ik wel verteld daar wat wij in Enschede doen op het gebied van homo-emancipatie. Marcouch kom ik op die overleggen niet tegen.’

http://www.depers.nl/binnenland/337979/De-blanke-Marcouch.html

tanger'73
24-06-10, 22:04
Dit bovenstaande is een roddel , Tanger. Geloof het niet :)

Ik heb het even voor je gechekt bij de Enschede wethouder, die WEL homosexueel is:
Wij hebben binnen de PvdA een overleg met homoseksuele bestuurders, wethouders, burgemeesters. We treffen elkaar een paar keer per jaar. Daar wisselen we ook informatie uit, vooral van politiek karakter. Het gaat daar niet echt over het beleid dat we maken. Toch heb ik wel verteld daar wat wij in Enschede doen op het gebied van homo-emancipatie. Marcouch kom ik op die overleggen niet tegen.’

http://www.depers.nl/binnenland/337979/De-blanke-Marcouch.html

'K ken de amsterdamse politieke discours redelijk goed en geloof me dat dit regelrecht marcouch is. Dat daar natuurlijk niks mee wordt gedaan op gebied van beleid en overleg is volkomen duidelijk.

Keydo
25-06-10, 00:28
die Marcouch is toch zo een kontenkruiper flikker
die man heeft niks met de islam. Zelf is hij ook niet gelovig en begrijpt daarnaast ook niks ervan! hij is weer zo een verkaaste marokkaan die het probeert te maken in het leven dmv een cariërre te maken in de politiek netzoals die achie van Rotterdam

naam
25-06-10, 07:07
die Marcouch is toch zo een kontenkruiper flikker
die man heeft niks met de islam. Zelf is hij ook niet gelovig en begrijpt daarnaast ook niks ervan! hij is weer zo een verkaaste marokkaan die het probeert te maken in het leven dmv een cariërre te maken in de politiek netzoals die achie van Rotterdam

Wat heeft de Islam hier nou weer te maken of dat hij gelovig is of niet.

knuppeltje
25-06-10, 09:27
Wat mij zo verwondert is hoe zogenaamde volwassen gelovige mannen kunnen roddelen als een stel oude theewijven?
Leidt die zogenaamde echte gelovigheid dan toch tot totale aderverkalking?

Max Stirner
25-06-10, 09:58
Wat mij zo verwondert is hoe zogenaamde volwassen gelovige mannen kunnen roddelen als een stel oude theewijven?
Leidt die zogenaamde echte gelovigheid dan toch tot totale aderverkalking?


Ze hebben het gelijk van Marcouch in feite al weer bevestigd.


Het is blijkbaar noodzakelijk om dit weer op de agenda te zetten - decennia nadat we deze intolerante, bemoeizuchtige, achterlijke mentaliteit achter ons gelaten dachten te hebben.

Slachtoffer van onze eigen tolerantie voor intolerante tokkies.

mark61
25-06-10, 10:17
Het is blijkbaar noodzakelijk om dit weer op de agenda te zetten - decennia nadat we deze intolerante, bemoeizuchtige, achterlijke mentaliteit achter ons gelaten dachten te hebben.

Nou die was niet weg, er werd gewoon niet meer over gepraat. Blinde vlek voor refo's, bijvoorbeeld. Die mogen nog steeds alles.

Maar een stel roddelende oude wijven zijn het wel pfff

mark61
25-06-10, 10:18
Ik wist trouwens niet dat je in NL gemeenteraadslid en parlementslid tegelijk kan zijn. Geen goede ontwikkeling.

Max Stirner
25-06-10, 10:35
Nou die was niet weg, er werd gewoon niet meer over gepraat. Blinde vlek voor refo's, bijvoorbeeld. Die mogen nog steeds alles.

Maar een stel roddelende oude wijven zijn het wel pfff


Die achterlijke 3 man en een paardenkop op de Veluwe worden in dit soort discussies altijd van stal gehaald - feit blijft dat de acceptatie van homoseksualiteit onder Nederlanders de afgelopen decennia zeer sterk is gegroeid.

Zelfs de EO en de CU (vertegenwoordigers van ik schat de 5% meest 'conservatieve' Nederlanders), zitten met dit issue in hun maag - ze kunnen het niet doodzwijgen en als ze hun intolerantie uiten, worden ze afgestraft door de kiezer of door Arie Boomsma.


Het probleem is verplaatst van het platteland naar de grote steden - met name bepaalde wijken - en we hoeven niet schijnheilig te doen over de vraag waarom.

Aït Ayt
25-06-10, 10:57
Marcouch wil 'keppeltjesdag'

het is elke dag al keppeltjesdag..


Ook wil Marcouch dat er in elk stadsdeel een homovriendelijk plein met regenboogvlaggen komt.

is dat een plein waar homo's openlijk kunnen gaan cruisen ?

mark61
25-06-10, 11:07
Die achterlijke 3 man en een paardenkop op de Veluwe worden in dit soort discussies altijd van stal gehaald - feit blijft dat de acceptatie van homoseksualiteit onder Nederlanders de afgelopen decennia zeer sterk is gegroeid.

Zelfs de EO en de CU (vertegenwoordigers van ik schat de 5% meest 'conservatieve' Nederlanders), zitten met dit issue in hun maag - ze kunnen het niet doodzwijgen en als ze hun intolerantie uiten, worden ze afgestraft door de kiezer of door Arie Boomsma.

Het probleem is verplaatst van het platteland naar de grote steden - met name bepaalde wijken - en we hoeven niet schijnheilig te doen over de vraag waarom.

Ze worden van stal gehaald omdat ze mogen discrimineren. Op scholen, in politieke partijen; omdat op ons geld een verwijzing naar hun godsdiensthobby staat. Omdat ze als ambtenaar mogen weigeren de wet uit te voeren. Stuk voor stuk absurde concessies.

Heb jij cijfers van die 'acceptatie'? Waar zou die uit moeten blijken? Ik zie Willempie Alexander al homo zijn, het huus is te klein dan. In het voetbal is het ondenkbaar. In alle mainstreamgodsdiensten hier ligt het nog steeds gevoelig, alleen de Anglicaanse kerk, hier nauwelijks vertegenwoordigd, is on the rampage - en dreigt dan ook te splitsen.

Daarentegen hebben de gevoelens van een deel der immigranten geen enkele institutionele invloed.

Dus wat is nou ernstiger? Eerst de SGP verbieden en die ambtenaren op staande voet ontslaan, dan wil ik wel verder praten over Marrekane en moslims.

tanger'73
25-06-10, 18:07
die Marcouch is toch zo een kontenkruiper flikker
die man heeft niks met de islam. Zelf is hij ook niet gelovig en begrijpt daarnaast ook niks ervan! hij is weer zo een verkaaste marokkaan die het probeert te maken in het leven dmv een cariërre te maken in de politiek netzoals die achie van Rotterdam


hij is zeker nog wel moslim en zomaar afstand nemen van zijn geloof en afkomst zal hij denk ik niet over zijn hart verkrijgen? Dat is namelijk nog het enige wat tie nog heeft.

Die van rotterdam functioneert volgens mij redelijk normaal.

tanger'73
25-06-10, 18:12
flikkers hebben bovenal geen marcouch of wie dan ook nodig. flikkers zijn beter als moslims georganiseerd, zijn goed vertegenwoordigd bij de media en zijn vermogend. Dat flikkers marcouch gebruiken is louter voor hun eigen plezier.

tanger'73
25-06-10, 18:15
is dat een plein waar homo's openlijk kunnen gaan cruisen ?

'K snap het niet, flikkers en lesbo's hebben het zelfs voor elkaar gekregen om met hetzelfde geslacht te huwen. moslims hebben niks voor elkaar gekregen, waar maken ze zich druk om?

Ze hebben zelfs een voormalige rotterdamse hoogleraar buiten spel gezet.

Wide-O
25-06-10, 18:21
Sam en Moos lopen door de Kalverstraat.

Vraagt Sam: "Ben jij nou ook een lokjood?
Moos: "Neej, hoe kom je erbij????"
Sam: "Vieze flikkert!"

Aït Ayt
25-06-10, 19:34
'K snap het niet, flikkers en lesbo's hebben het zelfs voor elkaar gekregen om met hetzelfde geslacht te huwen. moslims hebben niks voor elkaar gekregen, waar maken ze zich druk om?

Ze hebben zelfs een voormalige rotterdamse hoogleraar buiten spel gezet.

ja ze hebben zo te zien een sterke lobby maar vermoedelijk zitten ze niet te wachten op een opportunist als marcouch die over de ruggen van homoseksuelen zichzelf wilt profileren in de media..

tanger'73
25-06-10, 19:45
ja ze hebben zo te zien een sterke lobby maar vermoedelijk zitten ze niet te wachten op een opportunist als marcouch die over de ruggen van homoseksuelen zichzelf wilt profileren in de media..


marcouch staat er niet eens bij stil dat hij wordt gebruikt of hij vind het allemaal maar best. De weg van de minste weerstand is toch je achterkant.

Eke
25-06-10, 19:50
'K snap het niet, flikkers en lesbo's hebben het zelfs voor elkaar gekregen om met hetzelfde geslacht te huwen. moslims hebben niks voor elkaar gekregen, waar maken ze zich druk om?

Ze hebben zelfs een voormalige rotterdamse hoogleraar buiten spel gezet.

Homo's zijn al minstens een eeuw bezig om een volwaardige plek in de maatschappij te krijgen.
De plek die de meeste moslims wel hebben.

Wilders en Co. zijn stemmingmakers.

Danablue
25-06-10, 19:59
Het is heus nog niet zo makkelijk allemaal voor homoseksuelen. Een collega van mijn zus was een man die homoseksuele gevoelens had. Wilde dat niet, trouwde en kreeg kinderen, hoopte dat het dan over zou gaan. Niemand kende zijn geheim. Het heeft hem gebroken, en niet alleen hem. Hij heeft een brief geschreven waarin hij het uitlegde, en heeft een einde gemaakt aan zijn leven. Heel verdrietig.
Dat is onze generatie, onze tijd.

Maar er is natuurlijk ook veel bereikt. Ik ken een gezellig stel, kunstenaars, eentje werkt als koster (conciërge) van een kerk.
Zijn voor zover ik weet al dertig jaar trouw, in lief en leed. Doen veel goed werk voor mensen dichtbij en ver weg. Dat is mooi. Had honderd jaar geleden waarschijnlijk niet gekund.

Eke
25-06-10, 20:00
*** En neehee Tanger, dit zijn geen 3 anusjes op een rijtje.

Ik haal alleen maar een opmerking weg......

tanger'73
25-06-10, 20:05
Gatver, Tanger. Alweer. Hou je van kont-opmerkingen ? Ik niet dus.

Het gaat je toch niet aan hoe je buren 'het' doen !!!


ben ik dan niet politiek correct genoeg?

tanger'73
25-06-10, 20:07
Homo's zijn al minstens een eeuw bezig om een volwaardige plek in de maatschappij te krijgen.
De plek die de meeste moslims wel hebben.

Wilders en Co. zijn stemmingmakers.

homo's zijn denk ik veel langer bezig en hebben die plek met wil en dank verworven.

Eke
25-06-10, 20:19
ben ik dan niet politiek correct genoeg?


:hihi: Tanger die PC gaat zo traag...Ik had die opmerking al verwijderd en dan zie 'k haar bij jou staan !!!

Je weet wel hoe het hoort, ik hoef jou niks te vertellen....

Eke
25-06-10, 20:24
homo's zijn denk ik veel langer bezig en hebben die plek met wil en dank verworven.



Heb je Danablue's mailtje gelezen ? Je mag blij zijn dat geen homo bent. Jongen, wat zou je afgemaakt worden door je vrienden.....*

*vooroordeel ?

Danablue
25-06-10, 20:40
Maar wat keppeltjes betreft. Kunnen we niet een dag prikken dat we in heel Nederland allemaal een keppeltje dragen? Of een roze driehoek. Of allebei.
Echte homo- en of jodenhaters hebben dan zo'n zware dag, moeten ze een jaar van bijkomen. En dan is het toevallig net weer keppeltjesdriehoekjesdag. AAAAAAAAAHHH

Aït Ayt
25-06-10, 20:47
:hihi: Tanger die PC gaat zo traag...Ik had die opmerking al verwijderd en dan zie 'k haar bij jou staan !!!



:hihi: sterker nog, jouw opmerking staat inmiddels ook al op google :
http://www.google.nl/search?client=opera&rls=nl&q=kont-opmerkingen&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Danablue
25-06-10, 20:50
:hihi: sterker nog, jouw opmerking staat inmiddels ook al op google :
http://www.google.nl/search?client=opera&rls=nl&q=kont-opmerkingen&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

For ever and ever, Amen!



And that concludes my broadcast day. Ben versleten. Slaap lekker, fijn weekend allemaal.

Eke
25-06-10, 21:13
:hihi: sterker nog, jouw opmerking staat inmiddels ook al op google :
http://www.google.nl/search?client=opera&rls=nl&q=kont-opmerkingen&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e010.gif

Eke
25-06-10, 21:18
For ever and ever, Amen!



And that concludes my broadcast day. Ben versleten. Slaap lekker, fijn weekend allemaal.

Ja, fijn weekend, Danablue :).... morgen vroeg op :welterusten jullie :zwaai:

Cherry Bo
25-06-10, 22:04
hij is weer zo een verkaaste marokkaan die het probeert te maken in het leven

Wat is daar mis mee?

Cherry Bo
25-06-10, 22:09
flikkers hebben bovenal geen marcouch of wie dan ook nodig. flikkers zijn beter als moslims georganiseerd, zijn goed vertegenwoordigd bij de media en zijn vermogend. Dat flikkers marcouch gebruiken is louter voor hun eigen plezier.

Nee hoor.
Met deze posting etaleer je dat 'flikkers' Marcouch nodig hebben.

tanger'73
25-06-10, 22:32
Heb je Danablue's mailtje gelezen ? Je mag blij zijn dat geen homo bent. Jongen, wat zou je afgemaakt worden door je vrienden.....*

*vooroordeel ?


in de voetballerij als je homo bent, betekent dat meestal het einde van je carriere.

tanger'73
25-06-10, 22:35
Nee hoor.
Met deze posting etaleer je dat 'flikkers' Marcouch nodig hebben.

met hem komen flikkers ruimschoots aan hun trekken.

Niet geregistreerd
25-06-10, 22:41
Marcouch heeft van Wilders geleerd dat als je aandacht wilt in deze politieke realiteit dat je extreme dingen moet roepen... Anders sta je niet in de schijnwerpers... Ik moet zeggen... Het heeft resultaat want vriend en vijand moeten aandacht schenken aan Marcouch...

Hij heeft dus weldegelijk talent want iedereen heeft het over Marcouch waar anderen niet worden geciteerd...

justus
26-06-10, 06:17
als 020 nu homofiele lokjoden zou inzetten zouden ze besparen op personeelskosten...wat een gezeik. in zuid struikel je over de keppeltjes, in de regulier glibber je over de nichten...laat iedereen toch eens in zijn waarde.
en wat die joden betreft: het cidi zou eens moeten gaan zeuren in israel, alwaar de rechtstaat tijdelijk buiten werking is gesteld voor die andere semieten...de palestijnen. daardoor krijgen ook de 020 joden een negatieve pers...o wat zijn ze toch zielig en o wat zijn ze toch vervolgd...lazer op, 55 jaar na dato mogen we toch wel weer eens over gaan tot de orde van de dag en normaal gedrag vragen. geen kopvod? dan ook geen keppel.

Danablue
26-06-10, 07:59
als 020 nu homofiele lokjoden zou inzetten zouden ze besparen op personeelskosten...wat een gezeik. in zuid struikel je over de keppeltjes, in de regulier glibber je over de nichten...laat iedereen toch eens in zijn waarde.
en wat die joden betreft: het cidi zou eens moeten gaan zeuren in israel, alwaar de rechtstaat tijdelijk buiten werking is gesteld voor die andere semieten...de palestijnen. daardoor krijgen ook de 020 joden een negatieve pers...o wat zijn ze toch zielig en o wat zijn ze toch vervolgd...lazer op, 55 jaar na dato mogen we toch wel weer eens over gaan tot de orde van de dag en normaal gedrag vragen. geen kopvod? dan ook geen keppel.

Geen ko%^ik krijg dat woord niet uit mijn mond. Ik vind dat zowel hoofddoekjes als keppeltjes moeten mogen.

Als we nou op 10 juli overal massaal in groepjes de straat op gaan met kekke keppels, gechaperonneerd door dottige doekjes en wellicht een nicht en een potige pot (het lijkt Suske en Wiske wel) dan hebben we een leuk en vrij breed statement.

Danablue
26-06-10, 08:05
Kijk, als een Jood nou met een spandoek over straat loopt te scanderen: Dood aan de Palestijnen, Israel slegs vir Joden
of dergelijke ellende, dan kan een boze reactie volgen door tegenstanders. Logisch. Maar iemand die gewoon met zijn krulletjes of zijn rare hoed of zijn keppeltje over straat wil lopen moet dat gewoon kunnen. Punt.

En als het inderdaad allemaal zo erg niet is zoals sommigen zeggen, dan merken we het vanzelf, dan lokt het lokaas niks en is het snel gedaan met die tactiek en weten we dat ook. Als het wel erg blijkt dan wordt het schuim van de straat, van welke achtergrond dan ook, aangepakt. Dus altijd winst.

mark61
26-06-10, 09:43
Wat is daar mis mee?

Das foute boel. In Suriname bekend als de krabbenmentaliteit. Iedereen afbranden die boven jouw niveau dreigt te komen (krabben in een emmer halen elkaar naar beneden als het eentje dreigt te lukken eruit te komen).

mark61
26-06-10, 11:37
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7037_2aacd142b5b664064cb62a4c38212fa52 a3e782e.gif

PaRiSCaSa
26-06-10, 11:47
He is a politician. He is permanently looking for votes. He perfectly knows why he is doing that.

Some people could sell their own mother to achieve their goals.

The problem is: what is the percentage of Dutch Muslims that vote?

Probably very low. Once they understand that going to the polls is important, things will change. Until then, Muslims can keep on complaining...

Cherry Bo
26-06-10, 13:03
Das foute boel. In Suriname bekend als de krabbenmentaliteit. Iedereen afbranden die boven jouw niveau dreigt te komen (krabben in een emmer halen elkaar naar beneden als het eentje dreigt te lukken eruit te komen).

Dát is 't hè?

Dat van die 'krabbenmentaliteit' wist ik niet. Interessant.

Een verkaasde Marokkaan die wat van zijn leven probeert te maken.. ken echnie hè?

Dit, en wat je vertelt doet me ook denken aan een fenomeen dat Oprah eens besprak in haar show.
'Afro Americans' die zich onttrokken hebben aan het arme milieu waarin ze zijn opgegroeid (zoals Oprah zelf bv.), carrières gemaakt hebben, de taal excellent spreken en zich dus hebben ontworsteld aan hun 'roots', zeg maar, worden als een soort 'overlopers' gezien. Dat zijn geen 'echte' zwarten maar 'wannabe whites'. Ze zouden zich 'wit' gedragen omdat ze zich te goed voelen om zwart te zijn.
Succesvol worden en volledig meedraaien in de maatschappij wordt dus gezien als hoogmoed en verraad aan je afkomst en de zwarte medemens.

Ook voor dit fenomeen bestaat een woord, kan er niet meer opkomen. Weet jij het?

mark61
26-06-10, 13:27
Dat van die 'krabbenmentaliteit' wist ik niet. Interessant.

Ja, dat is 't hè?

Een verkaasde Marokkaan die wat van zijn leven probeert te maken.. ken echnie hè?

Dit, en wat je vertelt doet me ook denken aan een fenomeen dat Oprah eens besprak in haar show.
'Afro Americans' die zich onttrokken hebben aan het arme milieu waarin ze zijn opgegroeid (zoals Oprah zelf bv.), carrières gemaakt hebben, de taal excellent spreken en zich dus hebben ontworsteld aan hun 'roots', zeg maar, worden als een soort 'overlopers' gezien. Dat zijn geen 'echte' zwarten maar 'wannabe whites'. Ze zouden zich 'wit' gedragen omdat ze zich te goed voelen om zwart te zijn.
Succesvol worden en volledig meedraaien in de maatschappij wordt dus gezien als hoogmoed en verraad aan je afkomst en de zwarte medemens.

Ook voor dit fenomeen bestaat een woord, kan er niet meer opkomen. Weet jij het?

In NL / Sur. 'bounties', als je dat bedoelt? In VS-verband ken ik alleen Uncle Tom, maar das wel erg oud denk ik.

In Zuid-Afrika heet dat coconut, want ze hebben geen Bounty daar :wijs:

In Aziatisch verband spreekt men wel van bananas.

Cherry Bo
26-06-10, 13:57
In NL / Sur. 'bounties', als je dat bedoelt? In VS-verband ken ik alleen Uncle Tom, maar das wel erg oud denk ik.

In Zuid-Afrika heet dat coconut, want ze hebben geen Bounty daar :wijs:

In Aziatisch verband spreekt men wel van bananas.

'Bounty'... zou kunnen ja.. volgens mij had ze d'r een officiëel woord voor.

('Banana', haha..)

En hoe zouden die autochtone blonde kindertjes genoemd worden die met een berberaccent spreken en allemaal 'die meisje' en 'whoella' zeggen?
(Nou dát is nog eens integratie toch?)

mark61
26-06-10, 14:03
'Bounty'... zou kunnen ja.. volgens mij had ze d'r een officiëel woord voor.

('Banana', haha..)

En hoe zouden die autochtone blonde kindertjes genoemd worden die met een berberaccent spreken en allemaal 'die meisje' en 'whoella' zeggen?
(Nou dát is nog eens integratie toch?)

Dat heet going native.

Cherry Bo
26-06-10, 14:15
Dat heet going native.

:hihi: Ah!

mark61
26-06-10, 15:07
:hihi: Ah!

:hihi: Zo voegde een vriendinnetje me ooit toe op dag 1, 'als je maar niet going native gaat doen...'

Cherry Bo
26-06-10, 16:49
:hihi: Zo voegde een vriendinnetje me ooit toe op dag 1, 'als je maar niet going native gaat doen...'

:haha: Hij is leuk! (ga'k onthouden :hihi:)

justus
27-06-10, 07:00
Geen ko%^ik krijg dat woord niet uit mijn mond. Ik vind dat zowel hoofddoekjes als keppeltjes moeten mogen.

Als we nou op 10 juli overal massaal in groepjes de straat op gaan met kekke keppels, gechaperonneerd door dottige doekjes en wellicht een nicht en een potige pot (het lijkt Suske en Wiske wel) dan hebben we een leuk en vrij breed statement.

kopvod? da's nou de enige lollige opmerking van wildieman. niet dat het ergens op slaat, hij is kennelijk vergeten dat ook zijn oma met een sjaaltje om d'r hoofd naar buiten ging (anders donderden de haarkrulrollers er af...).
wat hoofddoekjes betreft, moet iedereen lekker zelf weten. ik draag ze niet. en - eerlijk is eerlijk - ik vind de turkse hoofddoekjes veel leuker dan de marokkaanse. de marokkaanse zijn doorgaans saai zwart, grijs of bruin terwijl de turkse vaak leuke glitters hebben en in allerlei kleuren voorkomen. ze zien er wat speelser uit. geen idee waarom dat onderscheid er is maar het is me gewoon opgevallen.

terug naar de topic: wat te denken van zo'n dag met allemaal joodse homofiele marokkaanse mannen? pak je er 3 in in? gezeur: leven en laten leven. als je je rechten moet afdwingen, krijg je het recht van de hardstbrullende.

tanger'73
27-06-10, 10:57
kopvod? da's nou de enige lollige opmerking van wildieman. niet dat het ergens op slaat, hij is kennelijk vergeten dat ook zijn oma met een sjaaltje om d'r hoofd naar buiten ging (anders donderden de haarkrulrollers er af...).
wat hoofddoekjes betreft, moet iedereen lekker zelf weten. ik draag ze niet. en - eerlijk is eerlijk - ik vind de turkse hoofddoekjes veel leuker dan de marokkaanse. de marokkaanse zijn doorgaans saai zwart, grijs of bruin terwijl de turkse vaak leuke glitters hebben en in allerlei kleuren voorkomen. ze zien er wat speelser uit. geen idee waarom dat onderscheid er is maar het is me gewoon opgevallen.

turkse moslima's dragen ook een spons onder hun hoofddoek.

justus
27-06-10, 15:27
turkse moslima's dragen ook een spons onder hun hoofddoek.

zo intiem ben ik niet met die dames hoor...:turkije:

ronald
27-06-10, 16:15
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7037_2aacd142b5b664064cb62a4c38212fa52 a3e782e.gif

:lol:

tanger'73
27-06-10, 17:57
:lol:


Die emmentaler kan je in dat opzicht zeker een lokjood noemen.

tanger'73
28-06-10, 14:23
Marcouch heeft van Wilders geleerd dat als je aandacht wilt in deze politieke realiteit dat je extreme dingen moet roepen... Anders sta je niet in de schijnwerpers... Ik moet zeggen... Het heeft resultaat want vriend en vijand moeten aandacht schenken aan Marcouch...

Hij heeft dus weldegelijk talent want iedereen heeft het over Marcouch waar anderen niet worden geciteerd...


hij heeft zeker talent, want onlangs werd hij ondanks met zijn kop veelvuldig in de media, toch door velen per abuis voor een taxichauffeur aangezien.

Eke
28-06-10, 16:35
hij heeft zeker talent, want onlangs werd hij ondanks met zijn kop veelvuldig in de media, toch door velen per abuis voor een taxichauffeur aangezien.


E.O., Tanger. En slechts een deel van hen. Niet veel op met het aardse leven.En zeker niet met rooie Amsterdammers met roze overhemd :)




Goalllllllllllllllll !!!!!!!

tanger'73
28-06-10, 17:52
E.O., Tanger. En slechts een deel van hen. Niet veel op met het aardse leven.En zeker niet met rooie Amsterdammers met roze overhemd :)




Goalllllllllllllllll !!!!!!!


wist je dat de doorsnee nederlander niet eens weet wie balkenende is en al helemaal niet weet waar en wat zuid-afrika is?

Danablue
28-06-10, 19:13
wist je dat de doorsnee nederlander niet eens weet wie balkenende is .......

Je wist het nog niet? Balkenende bestaat niet.

http://www.speld.nl/2009/06/12/balkenende-blijkt-verzonnen/

Eke
28-06-10, 19:16
wist je dat de doorsnee nederlander niet eens weet wie balkenende is en al helemaal niet weet waar en wat zuid-afrika is?

De doorsnee Nederlander ? :loens:

Hoe hebben ze dat gemeten, Tanger? Foto van Balkenende laten zien ? Nou, ik begrijp dat ze hem niet kunnen plaatsen..Ze zullen hem wel vaag kennen...
Maar Zuid-Afrika ? Er gaat geen belletje bij hen rinkelen als ze het Zuid-Afrikaans horen ?

Of vuvuzela's ?

Hoe komen ze aan die doorsnee Nederlander. Doorsnede van wat ? Inkomen ? Opleiding ? Of wat, joh ? Ben benieuwd.

tanger'73
28-06-10, 21:55
De doorsnee Nederlander ? :loens:

Hoe hebben ze dat gemeten, Tanger? Foto van Balkenende laten zien ? Nou, ik begrijp dat ze hem niet kunnen plaatsen..Ze zullen hem wel vaag kennen...
Maar Zuid-Afrika ? Er gaat geen belletje bij hen rinkelen als ze het Zuid-Afrikaans horen ?

Of vuvuzela's ?

Hoe komen ze aan die doorsnee Nederlander. Doorsnede van wat ? Inkomen ? Opleiding ? Of wat, joh ? Ben benieuwd.


zelfs de vakantieman uit de jaren '80 stond versteld van bijvoorbeeld de topografische kennis van lukrake passanten op straat. Vaak is er ook een aandoening in het spel.

YouTube- LAAGGELETTERDHEID-A

Eke
28-06-10, 22:40
zelfs de vakantieman uit de jaren '80 stond versteld van bijvoorbeeld de topografische kennis van lukrake passanten op straat. Vaak is er ook een aandoening in het spel.

YouTube- LAAGGELETTERDHEID-A (http://www.youtube.com/watch?v=7RPdjeAMaJc&feature=related)

Heb je je niet vergist in het filmpje, Tanger ?

Trusten, trouwens. Ik ga over op het tropenrooster:)

HE< IS HET AL ZO LAAT ???? dat wordt minderen met het forum.........................

tanger'73
28-06-10, 22:42
Heb je je niet vergist in het filmpje, Tanger ?

Trusten, trouwens. Ik ga over op het tropenrooster:)


dacht het niet, spreekt boekdelen zou ik zeggen. Die 1,5 miljoen laaggeletterden komen precies overeen met de verkiezingswinst van wilders.

Eke
28-06-10, 22:48
dacht het niet, spreekt boekdelen zou ik zeggen. Die 1,5 miljoen laaggeletterden komen precies overeen met de verkiezingswinst van wilders.

Laaggeletterdheid en wijsheid kunnen toch wel samen gaan . Deze mensen hebben door omstandigheden niet het goede lees- en schrijfonderwijs gehad vroeger. En dat is in te halen....Heel het leven is leren...

Slaap lekker straks !!!!

justus
29-06-10, 05:48
wist je dat de doorsnee nederlander niet eens weet wie balkenende is en al helemaal niet weet waar en wat zuid-afrika is?

kleine correctie: zakellende willen ze niet kennen zullen ze dus ontkennen.
zuid-afrika? is dat niet die suiderlijke provinsie op dat swarte continent? slegs vir blanke boer?