PDA

Bekijk Volledige Versie : moslim haters

abdelrachidk
24-06-10, 16:14
Ik vind moslims stom, waren de woorden van een meisje wat ik sprak. Een meisje, dat op 18-jarige leeftijd een kind kreeg, zonder huis, inkomen, opleiding en vaste relatie. De rede dat ze moslims stom vind, als je seks voor je huwelijk wilt hebben moet je dat toch zelf weten. Het spreekwoord een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, ging niet voor haar op. Na anderhalf uur discussiëren, waar tal van mooie zinnen langs kwamen als, ik vind alcohol gewoon lekker, en dan word ik lekker los. Toevallig sprak ik de vader van haar zoon gisteren, die mij vertelde dat ze zonder enig overleg de benen had genomen naar Amsterdam. Ze is volgens het verhaal verhuisd naar Amsterdam, omdat daar de persoon woonde met wie ze vreemd is gegaan. Ik had spijt dat ik de discussie met haar aan was gegaan, maar ik heb mijn best gedaan. Het enige wat ik dacht, was jij maar islamitische geweest.

De Islam is een verachtelijk geloof, waren de woorden van een man die ik sprak. De man had half lang vlassig, grijs haar en een baard, het was verder een zeer vriendelijke en intelligente man. Ik was druk opzoek in mijn hoofd naar synoniemen van verachtelijk, bij thuis komst vond ik op internet de synoniemen. De synoniemen waren abject, laatdunkend en laag. Abject was dat niet het woord, wat Meester Moszkowicz gebruikte, tijdens de Holleeder kwestie. De woord keuze van deze man, vond ik nog al beledigend. Diep beledigd dacht ik verder na, over de verdere woorden van deze man. Hij vertelde mij dat hij tegen alle geloven was, maar vooral tegen de Islam omdat het veel tegenstrijdigheden kende. Hij verteld mij ook dat hij de profeet Mohamed (vzmh) een machtswellusteling vond. Ik was te verbouwereerd, om te kunnen discussiëren met deze man. Het grappige is deze man, laat zijn vrouw al het werk doen op financieel gebied. Zijn vrouw die in het huishouden, op slecht koken na, geen vinger uitsteekt, heeft er een gigantische bende van gemaakt. Het grootste gedeelte van het geld, gaat op aan kleding, die de vriendin van robbie williams ook draagt. Haar obsessie voor ‘Robbie’ is verachtelijk te noemen. Van naaktfoto’s tot privé films niks is haar te gek. Ze leefde zo verschrikkelijk op grote hand, dat ze een tweede hypotheek op haar huis heeft moeten nemen, buiten haar man om. Ze heeft de handtekening van haar man vervalst, om dit te bewerkstelligen. Deze man had zich verdiept in de islam, hij had namelijk de vertaling van de heilige Koran gelezen, vertaald door Kader Abdollah. Wat grappig een atheïst, die een Koran vertaling leest, vertaald door een moslim hater/Hollandse hielenlikker. Ik had geen spijt dat ik de discussie niet aan was gegaan, ook al had ik dan niet mijn best gedaan. Het enige wat ik dacht, was jij maar Islamitisch geweest.