PDA

Bekijk Volledige Versie : Argan voor lokjoden en lokhomo's



j00zeven
25-06-10, 16:59
Stedelijk Jongerencentrum Argan neemt met toenemende zorg en boosheid kennis van incidenten met verbaal en fysiek geweld tegen homo’s, joden en leden van andere minderheidsgroepen in onze samenleving. Dat laat het (Marokkaanse) jongerencentrum in een persbericht weten.

Volgens Argan staan deze incidenten recht tegenover de inspanningen van Marokkaanse en Joodse voorlieden en organisaties om de wederzijdse dialoog te bevorderen en bruggen te slaan tussen de beide gemeenschappen.

Argan verklaart achter de plannen te staan van waarnemend burgermeester Lodewijk Asscher om ‘lokjoden’ en ‘lokhomo’s’ in te zetten als middel ter bestrijding van antisemitisme en agressie tegen homo’s.
Het jongerencentrum roept de gemeente ook op discriminatie en uitsluiting van minderheden, voornamelijk in het uitgaansleven en op de arbeidsmarkt, te bestrijden.

tanger'73
25-06-10, 18:51
'K vind het prima als ze maar ook lokmarokkanen inzetten bij sollicitatieprocedures en uitgaansgelegenheden.

StevieK
26-06-10, 16:58
'K vind het prima als ze maar ook lokmarokkanen inzetten bij sollicitatieprocedures en uitgaansgelegenheden.

Vroeger hadden ze kinderlokkers..........................

tanger'73
26-06-10, 18:00
Vroeger hadden ze kinderlokkers..........................


Eigenlijk nog steeds, maar dat bedoel ik maar.

StevieK
26-06-10, 18:51
Eigenlijk nog steeds, maar dat bedoel ik maar.

Ja, ja , met een lollie in de hand.

Maar het zijn altijd de "outsiders" die dit soort plannen opwerpen. De ware betroffene worden niet om de mening gevraagd. Ik denk ook niet dat zowel de jood als de homo op dit soort lokkers zitten te wachten.

tanger'73
26-06-10, 19:02
Ja, ja , met een lollie in de hand.

Maar het zijn altijd de "outsiders" die dit soort plannen opwerpen. De ware betroffene worden niet om de mening gevraagd. Ik denk ook niet dat zowel de jood als de homo op dit soort lokkers zitten te wachten.

inderdaad, alsof betrokkenen zich graag willen laten lokken. Ronduit walgelijk eigenlijk als iemand zich permiteert om zo over mensen met kenmerkende eigenschappen te spreken.

Cherry Bo
26-06-10, 21:11
De ware betroffene worden niet om de mening gevraagd. Ik denk ook niet dat zowel de jood als de homo op dit soort lokkers zitten te wachten.

Ik heb zomaar het idee dat Joden en homo's helemáál niet tegen het plan zijn.

Er lokjood of -homo is gewoon een agent in burger.

Niemand heeft daar last van verder.

StevieK
26-06-10, 23:05
Ik heb zomaar het idee dat Joden en homo's helemáál niet tegen het plan zijn.

Er lokjood of -homo is gewoon een agent in burger.

Niemand heeft daar last van verder.


dat dit soort vergrijpen, geweld tegen homo's , joden, enz, enz aangepakt moet worden, daar ben ik het mee eens, trouwens



En dan, als een een persoon dan een lokhomo of lokjood aanvalt, volgens mij kan deze verdachte dan nooit veroordeelt worden. Want volgens mij is deze constructie iemand uitlokken tot het doen van een misdaad en volgens onze wet mag dat niet. Je mag niemand uitlokken, aanzetten tot het een misdaad. tenslotte gaat de verdachte vrijheid, en de kosten van dit process,advocaat etc etc worden door de belastingbetaler betaald

Maar dat er iets aan gedaan moet worden daar zullen we het beide wel mee eens zijn


Ook op dit forum zitten een aantal figuren die het afgeven op homo's en joden. De hoofdredactie zou hier ook kunnen helpen door personen die zich schuldig maken aan dit soort ordinaire scheldparijen.dreigingen, enz. en niet alleen tegen genoemde voorbeelden eerst een waarschuwing te geven en vervolgens een IP ban voor zeer lange tijd.

Cherry Bo
26-06-10, 23:10
Oh StevieK, je bent echt naïef.

mark61
26-06-10, 23:13
dat dit soort vergrijpen, geweld tegen homo's , joden, enz, enz aangepakt moet worden, daar ben ik het mee eens, trouwens

En dan, als een een persoon dan een lokhomo of lokjood aanvalt, volgens mij kan deze verdachte dan nooit veroordeelt worden. Want volgens mij is deze constructie iemand uitlokken tot het doen van een misdaad en volgens onze wet mag dat niet. Je mag niemand uitlokken, aanzetten tot het een misdaad. tenslotte gaat de verdachte vrijheid, en de kosten van dit process,advocaat etc etc worden door de belastingbetaler betaald.

Je zegt hier: een keppeltje dragen of 'zichtbaar' homo zijn is geweld uitlokken. Alles nog fris in de bovenkamer?

tanger'73
26-06-10, 23:14
En dan, als een een persoon dan een lokhomo of lokjood aanvalt, volgens mij kan deze verdachte dan nooit veroordeelt worden. Want volgens mij is deze constructie iemand uitlokken tot het doen van een misdaad en volgens onze wet mag dat niet. Je mag niemand uitlokken, aanzetten tot het een misdaad. tenslotte gaat de verdachte vrijheid, en de kosten van dit process,advocaat etc etc worden door de belastingbetaler betaald


zo is maar net, in mijn ogen is een zogenaamde lokjood of lokhomo die bewust op zoek is naar problemen meteen een minderwaardige Jood of homo.

ronald
26-06-10, 23:51
inderdaad, alsof betrokkenen zich graag willen laten lokken. Ronduit walgelijk eigenlijk als iemand zich permiteert om zo over mensen met kenmerkende eigenschappen te spreken.

Eigenlijk is het natuurlijk een situatie creëren die niet echt is. Of ikzelf ga daar rondlopen of niemand. En als ik er rond loop en dan mag een agent in burger mij best volgen. Dat moeten zij maar weten. Zo creëer je op zijn minst de opvatting dat "joden het wel weer lekker hebben geregeld" en dat gaat natuurlijk zijn eigen leven leiden.
Waar het om gaat is de mentaliteit. Verander je soort dit soort maatregelen de mentaliteit bij deze jongeren (maar ook ouderen)? Denk het niet. Men zal alleen maar bedachtzamer zijn.

Cherry Bo
27-06-10, 00:47
zo is maar net, in mijn ogen is een zogenaamde lokjood of lokhomo die bewust op zoek is naar problemen meteen een minderwaardige Jood of homo.

Jij bent Marokkaan toch?

tanger'73
27-06-10, 01:14
Eigenlijk is het natuurlijk een situatie creëren die niet echt is. Of ikzelf ga daar rondlopen of niemand. En als ik er rond loop en dan mag een agent in burger mij best volgen. Dat moeten zij maar weten. Zo creëer je op zijn minst de opvatting dat "joden het wel weer lekker hebben geregeld" en dat gaat natuurlijk zijn eigen leven leiden.
Waar het om gaat is de mentaliteit. Verander je soort dit soort maatregelen de mentaliteit bij deze jongeren (maar ook ouderen)? Denk het niet. Men zal alleen maar bedachtzamer zijn.


is dat een ideale maatschappij als iedereen met kunstgrepen op elkaar moet gaan letten?

tanger'73
27-06-10, 01:15
Jij bent Marokkaan toch?

ben nederlander, heet willem en kom uit heerhugowaard.

ronald
27-06-10, 01:21
is dat een ideale maatschappij als iedereen met kunstgrepen op elkaar moet gaan letten?

Nee natuurlijk niet. Maar ondertussen kan ik niet zo maar even in West lopen. Dat is natuurlijk de aanleiding van dit soort kunstgrepen die ik in principe overdreven en fout vind. Je lost er niet veel mee op.

Cherry Bo
27-06-10, 01:26
ben nederlander, heet willem en kom uit heerhugowaard.

Als dat zo was, dan was je er niks aan gelegen zo een fanatiek joden- en homohater te zijn.
Je moet dus wel geïndroctineerd zijn, willem.

tanger'73
27-06-10, 01:29
Nee natuurlijk niet. Maar ondertussen kan ik niet zo maar even in West lopen. Dat is natuurlijk de aanleiding van dit soort kunstgrepen die ik in principe overdreven en fout vind. Je lost er niet veel mee op.


sterker, het probleem krijgt meer kracht. aan de andere kant wordt er bij discriminatie op de arbeidsmarkt en uitgaansgelegenheden onder andere groepen ook geen lokmiddelen ingezet. Daar vindt men het ondanks veel aanleiding en aanwijzing eigenlijk maar best zo. Bovendien is het geen gezicht als iemand er doelbewust bij gaat lopen als homo, Jood of moslim in een djelabah net als bij carnaval.

Cherry Bo
27-06-10, 01:29
Nee natuurlijk niet. Maar ondertussen kan ik niet zo maar even in West lopen. Dat is natuurlijk de aanleiding van dit soort kunstgrepen die ik in principe overdreven en fout vind. Je lost er niet veel mee op.

Waarom vind jij 'dit soort kunstgrepen in principe overdreven en fout'?
En waarom lost dit niet veel op?

Weet jij wel hoe die joden en homohaat erin gehamerd is, o.a. in west?

Wat doe je nog met je correcte ideeën over de aanpak hiervan?

Ik vind het geniaal.

Laat ze ze maar inzetten. Goed bedacht. Opzouten met die zgn. ethiek.
En joden- en homohaat is ook niks ethisch.

tanger'73
27-06-10, 01:31
Als dat zo was, dan was je er niks aan gelegen zo een fanatiek joden- en homohater te zijn.
Je moet dus wel geïndroctineerd zijn, willem.

Jij weet geen moer over mij, vraag maar aan Ronald de Jood hier of ik een Jodenhater ben en aan steviek de homo hier of ik een homohater ben? Kom dan maar terug met je bullshit.

Cherry Bo
27-06-10, 01:32
sterker, het probleem krijgt meer kracht. aan de andere kant wordt er bij discriminatie op de arbeidsmarkt en uitgaansgelegenheden onder andere groepen ook geen lokmiddelen ingezet. Daar vindt men het ondanks veel aanleiding en aanwijzing eigenlijk maar best zo. Bovendien is het geen gezicht als iemand er doelbewust bij gaat lopen als homo, Jood of moslim in een djelabah net als bij carnaval.

Neem je zus of nicht dan een keer mee als je uitgaat.

Kom niet in groepen van piemels.

Hoe verwacht je nou dat een discotheek daar zin in heeft?

Cherry Bo
27-06-10, 01:34
Jij weet geen moer over mij, vraag maar aan Ronald de Jood hier of ik een Jodenhater ben en aan steviek de homo hier of ik een homohater ben? Kom dan maar terug met je bullshit.

Ik zag het zo al aan je retoriek hoor, strijder.

tanger'73
27-06-10, 01:35
Ik zag het zo al aan je retoriek hoor, strijder.



'K wil er best wel voor gaan zitten, want van discussie met jou is toch geen sprake.

Cherry Bo
27-06-10, 01:48
'K wil er best wel voor gaan zitten, want van discussie met jou is toch geen sprake.

We dwalen af.

Niks mis mee, die als joden en -homo's verklede agenten.

Ben je met mee eens toch? Goede zaak.

Welterusten.

tanger'73
27-06-10, 01:51
We dwalen af.

Niks mis mee, die als lokjoden en -homo's verklede agenten.

Ben je met mee eens toch? Goede zaak.

Welterusten.


ben het eens, wat mij betreft mogen ze zelfs lokhonden inzetten alsof dat tuig die het betreffen daar opeens van onder de indruk zullen zijn. Bang voor de politie in uniform zijn ze toch al niet en al helemaal niet in burger, voor zover ze daar niet doorheen zullen prikken.

Hatert
27-06-10, 01:52
Moet je eens een lokjood in vak-S zetten. Succes verzekerd, maar dat zullen ze nooit doen.

ronald
27-06-10, 01:53
sterker, het probleem krijgt meer kracht. aan de andere kant wordt er bij discriminatie op de arbeidsmarkt en uitgaansgelegenheden onder andere groepen ook geen lokmiddelen ingezet. Daar vindt men het ondanks veel aanleiding en aanwijzing eigenlijk maar best zo. Bovendien is het geen gezicht als iemand er doelbewust bij gaat lopen als homo, Jood of moslim in een djelabah net als bij carnaval.

Het hele idee is natuurlijk belachelijk. Ze, politici of politie moeten ook es wat. We lopen al meer dan 20 jaar met dit probleem rond en wat is er in ie jaren gedaan? Niks. En dan komen ze met zo'n schijnoplossing.
Aan de andere kant is er natuurlijk ook langer maatschappelijke onrust voor wat betreft de arbeidsmarkt en uitgaansgelegenheden. Discriminatie begint in de hoofden van mensen en daar moet je eerst het een en ander aanpakken.
Was vorige week met mijn hoogzwangere dochter in Slotervaart om een babybedje te kopen. We reden wat rond doordat wat straten open lagen maar geen enkele reactie. De familie van het bedje was Marokkaans. Beide vrouwen met hoofddoekjes, beide mannen met baarden. Totaal geen problemen. Integendeel.
Niet dat dat altijd zo is. In de Pijp gillen ze je ook regelmatig na. Commentaar komt ook niet alleen van Marokkaanse jeugd. Laats vroeg een Amsterdamse trien aan haar bierbuikman "Waar die baardaap wel niet vandaan kwam?" Die man was te onderontwikkeld en kon niet reageren dus antwoordde ik zelf maar. "Van de buitenkant van Artis." Snapte ze natuurlijk niet.

tanger'73
27-06-10, 01:56
Moet je eens een lokjood in vak-S zetten. Succes verzekerd, maar dat zullen ze nooit doen.


iemand die zich zou aangelokt voelen door bijvoorbeeld een homo, daar kan men bedenkingen bij plaatsen.

Cherry Bo
27-06-10, 01:56
ben het eens

Toppie Willem! :duim:

Doe ze de groeten daar in Heerhugowaard!

Cherry Bo
27-06-10, 01:57
iemand die zich zou aangelokt voelen door bijvoorbeeld een homo, daar kan men bedenkingen bij plaatsen.

Je bedoelt.. dat kan wel eens een homo zijn?

tanger'73
27-06-10, 02:02
Het hele idee is natuurlijk belachelijk. Ze, politici of politie moeten ook es wat. We lopen al meer dan 20 jaar met dit probleem rond en wat is er in ie jaren gedaan? Niks. En dan komen ze met zo'n schijnoplossing.
Aan de andere kant is er natuurlijk ook langer maatschappelijke onrust voor wat betreft de arbeidsmarkt en uitgaansgelegenheden. Discriminatie begint in de hoofden van mensen en daar moet je eerst het een en ander aanpakken.
Was vorige week met mijn hoogzwangere dochter in Slotervaart om een babybedje te kopen. We reden wat rond doordat wat straten open lagen maar geen enkele reactie. De familie van het bedje was Marokkaans. Beide vrouwen met hoofddoekjes, beide mannen met baarden. Totaal geen problemen. Integendeel.
Niet dat dat altijd zo is. In de Pijp gillen ze je ook regelmatig na. Commentaar komt ook niet alleen van Marokkaanse jeugd. Laats vroeg een Amsterdamse trien aan haar bierbuikman "Waar die baardaap wel niet vandaan kwam?" Die man was te onderontwikkeld en kon niet reageren dus antwoordde ik zelf maar. "Van de buitenkant van Artis." Snapte ze natuurlijk niet.

ben het ronduit hierover met je eens Ronald. Wat wel enigszins goed schijnt te werken zijn die loktasjesrovers van de politie op bijvoorbeeld de dappermarkt en op het rokin. Dat is tegen zakkenrollerij en die lopen er net bij als een toerist. Als iets helpt mogen ze wat mij betreft zelfs een magneet inzetten.

tanger'73
27-06-10, 02:04
Toppie Willem! :duim:

Doe ze de groeten daar in Heerhugowaard!

Dank je, maar aan wie moet ik de groeten doen?

tanger'73
27-06-10, 02:05
Je bedoelt.. dat kan wel eens een homo zijn?


dat zou best weleens kunnen, als iemand zich aangetrokken voelt tot homo's?

ronald
27-06-10, 02:07
Waarom vind jij 'dit soort kunstgrepen in principe overdreven en fout'?
En waarom lost dit niet veel op?

Weet jij wel hoe die joden en homohaat erin gehamerd is, o.a. in west?

Wat doe je nog met je correcte ideeën over de aanpak hiervan?

Ik vind het geniaal.

Laat ze ze maar inzetten. Goed bedacht. Opzouten met die zgn. ethiek.
En joden- en homohaat is ook niks ethisch.

"Lokeenden" zetten mensen in om andere eenden te lokken". Hier zet "de overheid" lokjoden in om iets wat fout zit in de samenleving op te lossen, danwel straffen te kunnen uitdelen. Wanneer er iets met mij zou gebeuren zijn ze natuurlijk niet thuis. Anderhalf jaar geleden is mijn schoonzoon door een aantal in elkaar getrapt, is gewond geraakt en toen hij aangifte wilde doen stuurde de politie hem naar huis: geen tijd. Denk je dat het in deze gevallen zou veranderen?
Jodenhaat, of in ieder geval grote bek daarover, is mi macho gedrag met Israel als excuus. Zie je hier op het forum ook. En op scholen en de boodschap thuis moet veel meer belerend zijn. Het schijnt dat op vele scholen dat soort jongens en meisjes de dienst uit maken. Welke associaties men er privé op na houdt kun je toch niet tegen gaan. De algemene boodschap dat "We" is gedrag niet willen èn niet tegen joden èn niet tegen Marokkanen moet veel sterker worden.
Op crimineel gedrag hebben ze ook iets gevonden: politie in burger rond laten lopen. Is de criminaliteit zo verminderd daardoor? Misschien op plaatsen waar men undercover agenten kan verwachten maar simpel is het natuurlijk om andere locaties op te zoeken.

ronald
27-06-10, 02:09
Jij weet geen moer over mij, vraag maar aan Ronald de Jood hier of ik een Jodenhater ben en aan steviek de homo hier of ik een homohater ben? Kom dan maar terug met je bullshit.

Dat is Tanger'73 echt niet. Juist open minded en vriendelijk.

Cherry Bo
27-06-10, 02:11
dat zou best weleens kunnen, als iemand zich aangetrokken voelt tot homo's?

Ja, one way or the other.
Dat is het doel van lokhomo's.
Mooi toch?

Groetjes aan je vader, moeder, broer, zus, tante, oom en verder iedereen die ik vergeten ben in Heerhugowaard.
Dahag, Willem.

ronald
27-06-10, 02:11
Moet je eens een lokjood in vak-S zetten. Succes verzekerd, maar dat zullen ze nooit doen.

Waar is vak S?

Cherry Bo
27-06-10, 02:15
Ik gok het Feyenoordvak.

tanger'73
27-06-10, 02:16
Ja, one way or the other.
Dat is het doel van lokhomo's.
Mooi toch?

Groetjes aan je vader, moeder, broer, zus, tante, oom en verder iedereen die ik vergeten ben in Heerhugowaard.
Dahag, Willem.


het doel is dus iemand tot homofilie bewegen? Daar heb ik totaal geen moeite mee, als daarvoor homo's zich in het openbaar wensen te verkopen.

vader ligt al geruime tijd onder de zoden, zal wel de groeten doen aan de homo en Jodengemeenschap in heerhugowaard.

ronald
27-06-10, 02:20
Ik gok het Feyenoordvak.

Oh ja... in dat geval ben ik met de suggestie eens: not done. Ik zou daar geloof ik niet levend uitkomen.
Op de Albert Kuyp-markt daarentegen werd ik wel eens nageroepen als tenminste een "echte Ajacied".

tanger'73
27-06-10, 02:36
"Lokeenden" zetten mensen in om andere eenden te lokken". Hier zet "de overheid" lokjoden in om iets wat fout zit in de samenleving op te lossen, danwel straffen te kunnen uitdelen. Wanneer er iets met mij zou gebeuren zijn ze natuurlijk niet thuis. Anderhalf jaar geleden is mijn schoonzoon door een aantal in elkaar getrapt, is gewond geraakt en toen hij aangifte wilde doen stuurde de politie hem naar huis: geen tijd. Denk je dat het in deze gevallen zou veranderen?


discriminatie kent geen prioriteit, in jouw geval is het zelfs intimidatie en geweldpleging. Kijk bijvoorbeeld naar een wilders waartegen ook een strafzaak loopt rondom discriminatie, verbaal geweld. ondanks duidelijke aanwijzingen hoef je daar ook niks van te verwachten.

tanger'73
27-06-10, 02:39
Oh ja... in dat geval ben ik met de suggestie eens: not done. Ik zou daar geloof ik niet levend uitkomen.
Op de Albert Kuyp-markt daarentegen werd ik wel eens nageroepen als tenminste een "echte Ajacied".

die rotterdammers weten die ajaxjoden ook altijd treffend bij naam te noemen.

crapsite'69
27-06-10, 03:21
Hamas Hamas. Joden en homo's aan het gas!

justus
27-06-10, 07:02
'K vind het prima als ze maar ook lokmarokkanen inzetten bij sollicitatieprocedures en uitgaansgelegenheden.

als ze willen weigeren verzinnen ze wel wat anders. maar waarom zou jij willen werken voor een discriminerende organisatie? of uit willen gaan daar waar je niet gewenst wordt?

justus
27-06-10, 07:04
die rotterdammers weten die ajaxjoden ook altijd treffend bij naam te noemen.

hoho als ras Feyenoorder weet ik toevallig dat die ajaxcide zich altijd 'joden' noemen. Rotterdammers zijn gewoon beleefd en noemen ze bij hun naam.

Bart.NL
27-06-10, 07:21
discriminatie kent geen prioriteit, in jouw geval is het zelfs intimidatie en geweldpleging. Kijk bijvoorbeeld naar een wilders waartegen ook een strafzaak loopt rondom discriminatie, verbaal geweld. ondanks duidelijke aanwijzingen hoef je daar ook niks van te verwachten.

Ik denk dat intimidatie en geweldpleging ook geen prioriteit hebben bij de politie. Vergeet niet dat er dagelijks tientallen en misschien wel honderden mensen in elkaar geslagen worden in Nederland. En dat is altijd al zo geweest.

StevieK
27-06-10, 07:52
Je zegt hier: een keppeltje dragen of 'zichtbaar' homo zijn is geweld uitlokken. Alles nog fris in de bovenkamer?

Neen Mark, ik bedoel het inzetten van lok joden en lok homos,

Net zoals ze in Amerika gebruik gaan maken van lokhoeren.

je moet me lang genoeg kennen dat ik dat niet bedoel

StevieK
27-06-10, 07:59
Jij weet geen moer over mij, vraag maar aan Ronald de Jood hier of ik een Jodenhater ben en aan steviek de homo hier of ik een homohater ben? Kom dan maar terug met je bullshit.

Ik heb inderdaad nog niet gemerkt dat Tanger een Homohater is, ja hij kan een bepaalde stelling over homos aannemen, maar dat wilt niet zeggen dat ie homos haat.

StevieK
27-06-10, 08:21
Trouwens, in mijn jeugd jaren loste we dit probleem zelf wel op,
ooit een keer kwam een homo in onze kroeg binnen nadat ie door een stelletje "homohaters" was afgetuigd. We zijn vervolgens met een groep achter deze aftuigers aangegaan. Probleem hebben we zelf opgelost. De aftuigers konden daarna moeilijk lopen.
Ja , deze oplossing kwam voort uit de film SPETTERS


Over Homo en Joden Haters,

Ik denk dat directe strafvervolging geen oplossing is, een goed gesprek en voorlichting lost volgens mij meer op. Vaak is het je woede afkoelen op een bepaalde bevolkingsgroep.

Dat is net zo over vele negatieve berichtgevingen over de marokanen, ja, we weten het is echter een klein groep die echter te veel opvalt met crimineel/agressief/intimiderend gedrag.
Wat hier al vaak aangehaald is: Ben je wel eens zelf betrokken geweest bij crimineel/aggressief/intimiderend gedrag van een marokaan. Dan zullen er vele het antwoord schuldig blijven.

Ja, in het verleden, heb ik ooit een keer een mes onder mijn keel gehad, of het een marokaan was, dat weet ik niet meer, maar dat het een noord-afrikaan was, ja dat wel. Toen ie alleen met me was, ja een leuk gesprek, maar toen ze echter met ze drieen waren, ja, Ik kon gelukkig de steek afwenden en heb daarna volgens mij het wereldrecord sprinten verbeterd.


Dat ook met Joden en Homo.
Ik geloof dat wat de Israelische Regering voor een absurte zaken uithaald je daar niet de induviduele Jood daar mag op boeten. Als je dan zo graag je woede wilt loslaten dan ga naar de verantwoordlijke persoon. Reis af naar Israel en probeer daar alle moeite te doen op de persoon in kwestie daar op af te rekenen. Maar ja dan doe je dat met gevaar voor eigen leven en dat doet een lafaard niet.

Betreft geweld tegen homos, vaak is dat ook weer een macho gedraag, je zit vol met woede en koelt deze woede af op wat je denkt een zwakke groep in de samenleving. Oooooo, wat zijn we weer helden. 1 op 1 durven ze niet, ze moeten altijd in een groep zijn op aggressie te kunnen uitoefenen

En vaak zijn de geweld plegers zelf latente homos. Ik heb het ooit in een ander topic aangegeven.
Een 100% Hetreo persoon heeft geen interesse absoluut niet wat homos "tussen de lakens" doen. Het zijn juist die andere, die zelf homosexuele gevoelens hebben en zich niet kunnen overgeven, outen. Dan komt daar vaak jalouzie bij te pas van "waarom zij dat wel kunnen, maar ikke niet". En special om je gevoelens te maar onderdrukken en je omgeving te tonen dat jij zo niet bent is er dan maar een oplossing; Geweld uitoefenen tegen de homo. Vaak is diegene in de groep die begint uit te dagen zelf een latente homo.
Deze jalouzie ontaard zich vaak in agressie.
Je moest eens weten dat een groot aantal "potenrammers" later toch in homokroegen te vinden zijn.

StevieK
27-06-10, 08:42
Oh StevieK, je bent echt naïef.

Neen niet naief maar realist.

Zolang we dit wetartikel hebben kan je de wetovertreder niet veroordelen. Zolang er nog advocaten rondlopen die de letter van de wet zonder enige vorm van emotie volgen, uitpluizen, de mazen proberen te vinden, wat de verdachte gedaan heeft interreseerd ze niet, het gaat hun alleen wat de letter van de wet zegt, ze proberen dan met al een kunnen de verdachte vrij te pleiten. Ongeachte wat voor vergrijp de verdachte gedaan heeft.

In America mag dit wel, hier worden "lokhoeren". enz, enz ingezet. vrouwelijk agenten die zich openlijk gaan prositueren en dan als de vis toehapt de politie hun slag kan gaan, onder het mom dat ze weer een hoerenloper gevangen hebben.

Nogmaals ik ben het met je eens dat dit soort agressie tegen homos en joden, trouwens alle vorm van agressie aangepakt MOET worden.


Er staan nog veel te veel wetartikelen die de dader beschermd, neen niet de verdachte, je bent verdachte zolang de daad niet bewezen is.

Ik heb ooit eens een keer een conducteur in de trein geholpen toen ie door een persoon werd aangevallen.
Ik heb de conducteur te hulp geschoten, ok ik heb de dader wat te hard aangepakt. Tenslotte was ik de boeman, ja ook op dit forum, ik had de dader nooit mogen slaan. Tenslotte was het wel de dader die een keuze maakte waaruit een gevolg zou kunnen ontstaan. En dat gevolg was een flinke klap van iemand die het slachtoffer te hulp schiet

justus
27-06-10, 10:26
Neen niet naief maar realist.

Zolang we dit wetartikel hebben kan je de wetovertreder niet veroordelen. Zolang er nog advocaten rondlopen die de letter van de wet zonder enige vorm van emotie volgen, uitpluizen, de mazen proberen te vinden, wat de verdachte gedaan heeft interreseerd ze niet, het gaat hun alleen wat de letter van de wet zegt, ze proberen dan met al een kunnen de verdachte vrij te pleiten. Ongeachte wat voor vergrijp de verdachte gedaan heeft.

In America mag dit wel, hier worden "lokhoeren". enz, enz ingezet. vrouwelijk agenten die zich openlijk gaan prositueren en dan als de vis toehapt de politie hun slag kan gaan, onder het mom dat ze weer een hoerenloper gevangen hebben.

Nogmaals ik ben het met je eens dat dit soort agressie tegen homos en joden, trouwens alle vorm van agressie aangepakt MOET worden.


Er staan nog veel te veel wetartikelen die de dader beschermd, neen niet de verdachte, je bent verdachte zolang de daad niet bewezen is.

Ik heb ooit eens een keer een conducteur in de trein geholpen toen ie door een persoon werd aangevallen.
Ik heb de conducteur te hulp geschoten, ok ik heb de dader wat te hard aangepakt. Tenslotte was ik de boeman, ja ook op dit forum, ik had de dader nooit mogen slaan. Tenslotte was het wel de dader die een keuze maakte waaruit een gevolg zou kunnen ontstaan. En dat gevolg was een flinke klap van iemand die het slachtoffer te hulp schiet

vanuit een juridisch perspectief heb je helemaal gelijk, geweld mag niet, ook niet tegen de dader... volslagen krankzinnig. als ik wordt aangevallen is de kans erg groot dat ik mezelf verdedig en als dat niet mag, jammer dan. ik wil nog wel eens een rechter zien die mij veroordeelt omdat mijn aanvaller een paar tandjes mist. moeten ze echt nodig aanpassen deze regel.

tanger'73
27-06-10, 10:36
als ze willen weigeren verzinnen ze wel wat anders. maar waarom zou jij willen werken voor een discriminerende organisatie? of uit willen gaan daar waar je niet gewenst wordt?


omdat het meestal geen beleid is van de organisatie bepaalde bevolkingsgroepen bewust te weigeren, maar van individuen die liever de voorkeur hebben voor anderen.

tanger'73
27-06-10, 10:37
hoho als ras Feyenoorder weet ik toevallig dat die ajaxcide zich altijd 'joden' noemen. Rotterdammers zijn gewoon beleefd en noemen ze bij hun naam.


neuzen?

tanger'73
27-06-10, 10:39
Ik denk dat intimidatie en geweldpleging ook geen prioriteit hebben bij de politie. Vergeet niet dat er dagelijks tientallen en misschien wel honderden mensen in elkaar geslagen worden in Nederland. En dat is altijd al zo geweest.

zinloos geweld, het enige wat daaraan wordt gedaan zijn witte marsen in de hoop het geweld als sneeuw voor de zon verdwijnt.

tanger'73
27-06-10, 10:43
Trouwens, in mijn jeugd jaren loste we dit probleem zelf wel op,
ooit een keer kwam een homo in onze kroeg binnen nadat ie door een stelletje "homohaters" was afgetuigd. We zijn vervolgens met een groep achter deze aftuigers aangegaan. Probleem hebben we zelf opgelost. De aftuigers konden daarna moeilijk lopen.
Ja , deze oplossing kwam voort uit de film SPETTERS

'K denk dat het slachtoffer daarmee geen aangifte durft te doen bij de politie. :hihi:

tanger'73
27-06-10, 10:52
Neen niet naief maar realist.

Zolang we dit wetartikel hebben kan je de wetovertreder niet veroordelen. Zolang er nog advocaten rondlopen die de letter van de wet zonder enige vorm van emotie volgen, uitpluizen, de mazen proberen te vinden, wat de verdachte gedaan heeft interreseerd ze niet, het gaat hun alleen wat de letter van de wet zegt, ze proberen dan met al een kunnen de verdachte vrij te pleiten. Ongeachte wat voor vergrijp de verdachte gedaan heeft.

In America mag dit wel, hier worden "lokhoeren". enz, enz ingezet. vrouwelijk agenten die zich openlijk gaan prositueren en dan als de vis toehapt de politie hun slag kan gaan, onder het mom dat ze weer een hoerenloper gevangen hebben.

Nogmaals ik ben het met je eens dat dit soort agressie tegen homos en joden, trouwens alle vorm van agressie aangepakt MOET worden.


Er staan nog veel te veel wetartikelen die de dader beschermd, neen niet de verdachte, je bent verdachte zolang de daad niet bewezen is.

Ik heb ooit eens een keer een conducteur in de trein geholpen toen ie door een persoon werd aangevallen.
Ik heb de conducteur te hulp geschoten, ok ik heb de dader wat te hard aangepakt. Tenslotte was ik de boeman, ja ook op dit forum, ik had de dader nooit mogen slaan. Tenslotte was het wel de dader die een keuze maakte waaruit een gevolg zou kunnen ontstaan. En dat gevolg was een flinke klap van iemand die het slachtoffer te hulp schiet


agressie tegen homo's, Joden en anderen kan je ook scharen onder de algemene noemer openlijke geweldpleging. En zoals we inmiddels al weten, doet de politie daarmee toch geen moer. Men kan zich beter gaan focussen en discussiëren op tekorten en mogelijkheden bij het bevoegd gezag en minder op het crimineel gedrag.

Hatert
27-06-10, 11:11
Jeh ezels, het gaat altijd om subsidies en pluche baantjes.

Als Argan niet afhankelijk was van subsidies en Marcouh niet van de pvda top dacht je dan dat ze het zouden hebben over de joden en homos.


Joden en homos zijn onderwerpen die gebruikt worden om de islamtische burger hier de duimschroeven aan te draaien en zo snel mogelijk te assimileren.


Flikkers zoals Marcouch en zijn vriendjes bij Argan weten dat en met dit soort acties bieden ze hun geloofsbrieven aan bij de werkelijke machthebbers.

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

tanger'73
27-06-10, 11:14
Jeh ezels, het gaat altijd om subsidies en pluche baantjes.

Als Argan niet afhankelijk was van subsidies en Marcouh niet van de pvda top dacht je dan dat ze het zouden hebben over de joden en homos.


Joden en homos zijn onderwerpen die gebruikt worden om de islamtische burger hier de duimschroeven aan te draaien en zo snel mogelijk te assimileren.


Flikkers zoals Marcouch en zijn vriendjes bij Argan weten dat en met dit soort acties bieden ze hun geloofsbrieven aan bij de werkelijke machthebbers.

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

om subsidies veilig te stellen doen ze al te graag veel water bij de wijn. sterker, ze drinken die wijn zonder morren niet aangelengd op.

justus
27-06-10, 11:53
omdat het meestal geen beleid is van de organisatie bepaalde bevolkingsgroepen bewust te weigeren, maar van individuen die liever de voorkeur hebben voor anderen.

ik heb vroeger gewerkt voor een accountancy organisatie waar een donkergekleude medenederlander geen manager kon worden VANWEGE zijn kleur (us bedrijfspolicy)...

justus
27-06-10, 11:54
neuzen?

dat is de bijnaam, hun echte geuzennaam is joden...dat weet je best 020-je:)

tanger'73
27-06-10, 11:56
ik heb vroeger gewerkt voor een accountancy organisatie waar een donkergekleude medenederlander geen manager kon worden VANWEGE zijn kleur (us bedrijfspolicy)...


sindsdien is het er helaas niet beter op geworden.

tanger'73
27-06-10, 11:59
dat is de bijnaam, hun echte geuzennaam is joden...dat weet je best 020-je:)


snap ook niet waar Joden zich allemaal druk om maken, terwijl dat Joden eigenlijk in hun voordeel spreekt?

justus
27-06-10, 12:00
agressie tegen homo's, Joden en anderen kan je ook scharen onder de algemene noemer openlijke geweldpleging. En zoals we inmiddels al weten, doet de politie daarmee toch geen moer. Men kan zich beter gaan focussen en discussiëren op tekorten en mogelijkheden bij het bevoegd gezag en minder op het crimineel gedrag.

dit is zeker zo. recent deed ik aangifte bij justitie over hinderlijk gedrag van een stel opgeschoten (marokkaanse in dit geval) jongeren ten opzichte van mijn jongste zoon (12). de wijkagent belde me terug en zei dat hij ze graag persoonlijk een pak slaag wilde geven maar dat hij dat niet mocht omdat dat ogenblikkelijk zou worden gefilmd met een gsmmetje en hij dan zijn baan kwijt was.

toen ik echter een jochie was kreeg je gewoon een draai om je oren van de buurman of de agent en klagen bij pa leverde doorgaans een extra tik op. was nmm niks mis mee zolang het maar bleef bij enige opvoedkundige tikken en niet ontaardt in mishandeling. waarom zou een agent niet iets van deze correctie mogelijkheden mogen terugkrijgen?

justus
27-06-10, 12:00
snap ook niet waar Joden zich allemaal druk om maken, terwijl dat Joden eigenlijk in hun voordeel spreekt?

hoho, je zult een rotterdamse etnische jood zijn, dan is het wel degelijk heel beledigend hoor:)

tanger'73
27-06-10, 12:05
dit is zeker zo. recent deed ik aangifte bij justitie over hinderlijk gedrag van een stel opgeschoten (marokkaanse in dit geval) jongeren ten opzichte van mijn jongste zoon (12). de wijkagent belde me terug en zei dat hij ze graag persoonlijk een pak slaag wilde geven maar dat hij dat niet mocht omdat dat ogenblikkelijk zou worden gefilmd met een gsmmetje en hij dan zijn baan kwijt was.

toen ik echter een jochie was kreeg je gewoon een draai om je oren van de buurman of de agent en klagen bij pa leverde doorgaans een extra tik op. was nmm niks mis mee zolang het maar bleef bij enige opvoedkundige tikken en niet ontaardt in mishandeling. waarom zou een agent niet iets van deze correctie mogelijkheden mogen terugkrijgen?


yep, het wordt zelfs de ouders van dat tuig afgeraden om stevig op te treden met als dreigement kinderbescherming en uit huisplaatsing. Dan heb ik het niet over mishandeling, maar over regelmatig aan de ketting bij ongeoorloofd gedrag. Niks mag meer, zelfs op school en bij de GGD leggen ze dikwijls zo'n raddraaier aan een verhoor tegen zijn ouders en directe omgeving.

justus
27-06-10, 12:06
sindsdien is het er helaas niet beter op geworden.

inderdaad. toch ligt het nmm aan het imago van bepaalde bevolkingsgroepen. kijk bijvoorbeeld naar de indo's, in de jaren 50 verguisd als pinda en zo. nu toch volledig geaccepteerd en geintegreerd in de nl samenleving. dat geldt evenzeer voor de meeste surinamers. kijk je naar de gastarbeiders uit de jaren 60 dan zie je dat die culturen die het dichtst bij de nederlandse staan sneller en makkelijker integreren dan bijvoorbeeld moslims. als atheist boeit het mij voor geen meter welk geloof iemand aanhangt zolang ik er maar geen last van hebt (dus jehova's beware:fuckit2:). voor velen werkt dit echter wel drempelverhogend helaas.
ik vermoed dat bij een beter inzicht in de moslimcultuur (hoewel ik vind dat je eigenlijk moet spreken over marokkaanse of turkse cultuur) en een wat eerlijker berichtgeving over die cultuur veel drempels worden weggenomen.

feit blijft dat een xenofoob rustig kan melden dat je hem minder geschikt lijkt dan die autochtoon...

justus
27-06-10, 12:08
yep, het wordt zelfs de ouders van dat tuig afgeraden om stevig op te treden met als dreigement kinderbescherming en uit huisplaatsing. Dan heb ik het niet over mishandeling, maar over regelmatig aan de ketting bij ongeoorloofd gedrag. Niks mag meer, zelfs op school en bij de GGD leggen ze dikwijls zo'n raddraaier aan een verhoor tegen zijn ouders en directe omgeving.

en dus worden met name de marokkaanse jongeren niet opgevoed want thuis is er geen gezag of ze ontvluchten het en buiten is er het recht van de sterkste, opvoedkundig niet echt geweldig.

tanger'73
27-06-10, 12:13
inderdaad. toch ligt het nmm aan het imago van bepaalde bevolkingsgroepen. kijk bijvoorbeeld naar de indo's, in de jaren 50 verguisd als pinda en zo. nu toch volledig geaccepteerd en geintegreerd in de nl samenleving. dat geldt evenzeer voor de meeste surinamers. kijk je naar de gastarbeiders uit de jaren 60 dan zie je dat die culturen die het dichtst bij de nederlandse staan sneller en makkelijker integreren dan bijvoorbeeld moslims. als atheist boeit het mij voor geen meter welk geloof iemand aanhangt zolang ik er maar geen last van hebt (dus jehova's beware:fuckit2:). voor velen werkt dit echter wel drempelverhogend helaas.
ik vermoed dat bij een beter inzicht in de moslimcultuur (hoewel ik vind dat je eigenlijk moet spreken over marokkaanse of turkse cultuur) en een wat eerlijker berichtgeving over die cultuur veel drempels worden weggenomen.

feit blijft dat een xenofoob rustig kan melden dat je hem minder geschikt lijkt dan die autochtoon...


wat de boer niet lust vreet tie niet. Denk dat het gewoon te maken heeft met de loonkosten. Mocht zo'n allochtoon minder kosten en meer opleveren dan een autochtoon, dan is er opeens geen vuiltje meer in de lucht. collegialiteit bestaat al heel lang niet meer.

tanger'73
27-06-10, 12:16
en dus worden met name de marokkaanse jongeren niet opgevoed want thuis is er geen gezag of ze ontvluchten het en buiten is er het recht van de sterkste, opvoedkundig niet echt geweldig.

meestal weten die ouders zelf geen raad meer en zijn inderdaad huiverig voor mogelijke gevolgen. Als zo'n raddraaier zich tegen zijn ouders keert zijn de rapen gaar. Dat kind kan doorgaans beter verwoorden hoe slecht zijn ouders wel niet tegen hem zijn.

justus
27-06-10, 12:21
wat de boer niet lust vreet tie niet.

zonde hè? de keuken van de mahgreb heeft toch enige juweeltjes...

justus
27-06-10, 12:23
meestal weten die ouders zelf geen raad meer en zijn inderdaad huiverig voor mogelijke gevolgen. Als zo'n raddraaier zich tegen zijn ouders keert zijn de rapen gaar. Dat kind kan doorgaans beter verwoorden hoe slecht zijn ouders wel niet tegen hem zijn.

tsja, als je als overheid alle niet nederlandstaligen in een achterstandswijk propt en geen opleiding geeft ontstaat er een fors verschil tussen de ouders en de kinderen in kennis en ervaring. dat leidt absoluut tot ellende.