PDA

Bekijk Volledige Versie : Vriendin Turks-Duitse middenvelder Mesut Ozil wordt moslima



John2
02-07-10, 11:18
Vriendin Turks-Duitse middenvelder Mesut Ozil wordt moslima

Mesut Ozil heeft het getroffen met zijn liefje Anna Maria. De blonde stoot lag niet echt in de bovenste schuif bij de familie van Ozil en daar wil ze meteen verandering in brengen. Dat meldt Clint.be.

Ana Maria was nog getrouwd met een andere voetballer toen ze haar oog liet vallen op de jonge Duitse spelverdeler. Uiteindelijk moest haar toenmalige echtgenoot Pekka Lagerblom, een Zweedse middenvelder van Frankfurt, het toch afleggen tegen Ozil en de twee besloten vrijwel meteen om uit elkaar te gaan.

Maar toch was de diepgelovige familie van Ozil daar niet helemaal mee gediend, dus Anna Maria heeft nu besloten wat terug te willen doen om toch weer in de gratie van de Ozils te vallen. Eerst en vooral gaat ze officieel scheiden van haar man, en alsof dat nog niet genoeg is zal ze zich ook nog bekeren tot de Islam. Allemaal om haar liefde voor Mesut en zijn familie te laten zien.

Bron: Lokum / Beeld: redactie Maroc.NL

tanger'73
02-07-10, 12:24
Ja, je moet er kennelijk als meid wat voor over hebben als je graag gezien wilt worden met een voetbalster.

tayyp erdogan
07-07-10, 18:10
hamdulillah ik ben er blij om haar om te horen

mark61
07-07-10, 18:16
Ja, je moet er kennelijk als meid wat voor over hebben als je graag gezien wilt worden met een voetbalster.

Blijkbaar niet, zo te lezen.

Is er nog wat anders te melden over de wereld dat dit soort ouwewijvenroddels?

tanger'73
07-07-10, 18:26
Blijkbaar niet, zo te lezen.

Is er nog wat anders te melden over de wereld dat dit soort ouwewijvenroddels?

Je hebt kenenlijk geen benul wat geld en aanzien met vooral wijven doet?

Danablue
07-07-10, 18:32
Je hebt kenenlijk geen benul wat geld en aanzien met vooral wijven doet?

Ik heb geen idee. Wat dan?

tanger'73
07-07-10, 18:39
Ik heb geen idee. Wat dan?

dat ze voor roem en geld desnoods moslim worden.

Danablue
07-07-10, 18:41
dat ze voor roem en geld desnoods moslim worden.

Oh, dat. Beetje dom.

tanger'73
07-07-10, 18:43
Oh, dat. Beetje dom.


Ja dom van die özil, heb je gezien hoe dat wijf eruit ziet? zoiets gaat in haar levensdagen geen hoofddoek op haar kop zetten.

Danablue
07-07-10, 18:46
Ja dom van die özil, heb je gezien hoe dat wijf eruit ziet? zoiets gaat in haar levensdagen geen hoofddoek op haar kop zetten.

Nee, als ik vernam dat mijn nieuwe geloofsgenoten me aanduiden als een wijf met een kop, ipv me voorlopig het voordeel van de twijfel te geven en te verwelkomen, dan zou ik me ook niet al te zeer inspannen.

tanger'73
07-07-10, 18:48
Nee, als ik vernam dat mijn nieuwe geloofsgenoten me aanduiden als een wijf met een kop, ipv me voorlopig het voordeel van de twijfel te geven en te verwelkomen, dan zou ik me ook niet al te zeer inspannen.

Geld en roem is jou dan ook ontgaan. Andere wijven hebben het getroffen en hebben er alles voor over.

Danablue
07-07-10, 18:54
Geld en roem is jou dan ook ontgaan. Andere wijven hebben het getroffen en hebben er alles voor over.

Misschien hebben geld en roem hen getroffen. Alleen voelen ze het nog niet.

Geld is mij niet ontgaan trouwens, daarin vergis je je. Maar ik had er niet mijn ziel voor over om het te behouden. Zonder liefde is het toch niks.

tanger'73
07-07-10, 18:56
Misschien hebben geld en roem hen getroffen. Alleen voelen ze het nog niet.

Geld is mij niet ontgaan trouwens, daarin vergis je je. Maar ik had er niet mijn ziel voor over om het te behouden. Zonder liefde is het toch niks.


Ja zelfs mensen met een uitkering hebben geld, had het over big money. Maar laat maar weer, je kan me toch niet volgen.

Danablue
07-07-10, 19:00
Ja zelfs mensen met een uitkering hebben geld, had het over big money. Maar laat maar weer, je kan me toch niet volgen.

Je bedoelt de big money van een flink wagenpark, personeel, appartement in Zwitserland, vastgoedverhuur, accountants, boekhouders, beleggingen en een paard voor het vrouwtje?

Of nog bigger?
Dat ken ik inderdaad niet. Geen voetbalmoney.

tanger'73
07-07-10, 19:03
Je bedoelt de big money van een flink wagenpark, personeel, appartement in Zwitserland, vastgoedverhuur, accountants, boekhouders, beleggingen en een paard voor het vrouwtje?

Of nog bigger?
Dat ken ik inderdaad niet. Geen voetbalmoney.

Gewoon geld en roem rondom een topvoetballer. Maar laat maar, daar hebben vrouwen toch geen verstand van. Met uitzondering van vrouwen als deze.

Danablue
07-07-10, 19:06
Gewoon geld en roem rondom een topvoetballer. Maar laat maar, daar hebben vrouwen toch geen verstand van. Met uitzondering van vrouwen als deze.

Nee, daar moet je waarschijnlijk een man voor zijn of een vrouw als deze, om de woeste aantrekkelijkheid van een topvoetballer echt te voelen.

tanger'73
07-07-10, 19:17
Nee, daar moet je waarschijnlijk een man voor zijn of een vrouw als deze, om de woeste aantrekkelijkheid van een topvoetballer echt te voelen.


zulke wijven geven geen reet aan wie ze aan de haak slaan, het gaat hun louter om geld en roem. Dat je dat nog niet door hebt, is kenmerkend voor veel vrouwen.