PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Gaten in beveiliging PVV-fractie'



Fatii1
05-07-10, 12:43
Uitgegeven: 5 juli 2010 06:58

Laatst gewijzigd: 5 juli 2010 10:42



AMSTERDAM - Undercoveragenten hebben een paar weken geleden een vuurwapen de fractiekamer van de PVV in het Tweede Kamergebouw binnengesmokkeld.



De test werd volgens De Telegraaf uitgevoerd nadat PVV-leider Geert Wilders had geklaagd dat zijn beveiliging tekortschoot.



De speciale eenheid van de Koninklijke Marechaussee zou in totaal vier tests hebben uitgevoerd om de beveiliging uit te proberen. Twee tests zouden zijn geslaagd. Of bij alle tests werd geprobeerd wapens naar binnen te smokkelen, is niet duidelijk.



Beveiligingsdienst



Wilders heeft volgens de krant eerder zelf de beveiliging laten testen. Daarbij zou hij twee ex-agenten van een buitenlandse beveiligingsdienst hebben ingeschakeld.



Die experts zouden hem tijdens zijn bezoek aan Groot-Brittanië dicht hebben genaderd en wisten tot aan de deur van zijn werkkamer op de fractie te komen.



Wilders vermoedt volgens De Telegraaf dat de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding de nieuwe tests heeft laten uitvoeren. De NCTb en het ministerie van Defensie willen in de krant geen commentaar geven.





Detectiepoortjes



Na de geslaagde proeven is de beveiliging op het Binnenhof op aanwijzing van Kamervoorzitter Gerdi Verbeet opgeschroefd. Zo worden meer detectiepoortjes geplaatst en worden bezoekers bij binnenkomst gescheiden van parlementariërs en fractiemedewerkers.



Verbeet verdient volgens Wilders 'een pluim'. Toch heeft hij het idee dat niet iedereen alert genoeg is. "De oplossing wordt vooral in techniek gezocht", zegt hij in de krant.



© Novum







'Gaten in beveiliging PVV-fractie' | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/politiek/2285086/gaten-in-beveiliging-pvv-fractie.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moslima543
05-07-10, 13:07
Arme Geertje:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fatii1
05-07-10, 13:20
Arme Geertje:moe:

Dit is heel erg voor Geertje hoor :gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moslima543
05-07-10, 13:22
Dit is heel erg voor Geertje hoor :gniffel:



:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fatii1
05-07-10, 13:27
Hij krijgt bijna dezelfde beveiliging als Beatrix :moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moslima543
05-07-10, 13:32
Hij krijgt bijna dezelfde beveiliging als Beatrix :moe:



Dat snap ik dus niet. Die geertje is echt een mietje. Allemaal moslims beledigen maar zodra er iemand wat zegt durft ie niet meer alleen op straat:moe: En wie betaalt die beveiligers? Wij! Met onze belastinggeld:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fatii1
05-07-10, 13:45
Dat snap ik dus niet. Die geertje is echt een mietje. Allemaal moslims beledigen maar zodra er iemand wat zegt durft ie niet meer alleen op straat:moe: En wie betaalt die beveiligers? Wij! Met onze belastinggeld:moe:


Precies.. Het is gewoon verrot:nerd:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

knuppeltje
05-07-10, 13:54
Zeg dames, wel een beetje medelijden met gekke Geertje ja. :fpotver:

fisherman1969
05-07-10, 14:02
Precies.. Het is gewoon verrot:nerd:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Indd het is verrot , het wachten is gewoon wie brengt hem om ?
Of denken jullie zotten dat het normaal is dat een doodgewoon kamerlid een bescherming nodig heeft gelijk de een Vorstin?
Als GEERTJE,s wartaal van hem aan de JODEN was gericht had ik nooit van jullie gehoord , dan had je je smoel gehouden,of zelfs hem toegejuigd!
Zo is het toevallig ook nog eens een keer !

Abu_Hurayrah
05-07-10, 14:03
Je kunt het zien als software, er zijn altijd gaten (bugs) te vinden.

fisherman1969
05-07-10, 14:12
Je kunt het zien als software, er zijn altijd gaten (bugs) te vinden.

Klopt 100 % beveiliging is onmogelijk , lijkt me echt niet leuk om de hele dag omgeven te zijn met bewakers , dus in principe zit GEERT al in de ,,lik,, een soort wandelende doden cel , maar je moet toch wat over hebben tegenwoordig voor je gedachtengoed :)

moslima543
05-07-10, 14:22
Indd het is verrot , het wachten is gewoon wie brengt hem om ?

Of denken jullie zotten dat het normaal is dat een doodgewoon kamerlid een bescherming nodig heeft gelijk de een Vorstin?

Als GEERTJE,s wartaal van hem aan de JODEN was gericht had ik nooit van jullie gehoord , dan had je je smoel gehouden,of zelfs hem toegejuigd!

Zo is het toevallig ook nog eens een keer !
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Denk een beetje aan je taalgebruik, wil je:moe:

En die wartaal van wilders moest is een keer ophouden. Alleen maar praatjes maar zodra hij bedreigd wordt durft hij niet eens de straat op zonder beveiliging om zich heen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fatii1
05-07-10, 14:34
Zeg dames, een beetje medelijden met gekke Geertje ja. :fpotver:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Zal mijn best doen:gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

knuppeltje
05-07-10, 14:40
Zal mijn best doen:gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mooi zo. :)

Fatii1
05-07-10, 14:43
Indd het is verrot , het wachten is gewoon wie brengt hem om ?

Of denken jullie zotten dat het normaal is dat een doodgewoon kamerlid een bescherming nodig heeft gelijk de een Vorstin?

Als GEERTJE,s wartaal van hem aan de JODEN was gericht had ik nooit van jullie gehoord , dan had je je smoel gehouden,of zelfs hem toegejuigd!

Zo is het toevallig ook nog eens een keer !
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


:hihi:
Dat is zeker niet normaal
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl