PDA

Bekijk Volledige Versie : Man vast voor verkrachting meisjes Nijkerk



Fatii1
05-07-10, 11:45
Uitgegeven: 5 juli 2010 12:19

Laatst gewijzigd: 5 juli 2010 12:40



AMSTERDAM - De Gelderse politie heeft maandag een 20-jarige man opgepakt voor de gewelddadige verkrachting van twee meisjes uit Nijkerk van 16 en 17 jaar. De man uit Zeewolde bedreigde de slachtoffers met een vuurwapen.



Het tweetal zat in de nacht van 30 april op een bankje bij een sportcomplex aan de Nachtegaalsteeg in Nijkerk. De dader zou hen met het vuurwapen hebben gedwongen naar wat struiken te lopen, waar hij hen misbruikte.



De politie zette 25 rechercheurs op de zaak. Die onderzochten ook overvallen in Nijkerk. In dat onderzoek kwamen de rechercheurs de 20-jarige verdachte op het spoor.



Tijdens het onderzoek naar de overvallen zijn twee 24-jarige plaatsgenoten van de 20-jarige verdachte opgepakt voor een straatroof . Een van hen bleek een mobiele telefoon te hebben die op 13 april was gestolen.



© Novum









Man vast voor verkrachting meisjes Nijkerk | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/binnenland/2285282/man-vast-verkrachting-meisjes-nijkerk.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pizzaman
05-07-10, 13:49
Kunnen we daar geen celruimte voor inhuren bij Joran... heeft ie een beetje aanspraak :hihi:

Fatii1
05-07-10, 14:06
:lol::lol:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Umarvlie
05-07-10, 14:09
Kunnen we daar geen celruimte voor inhuren bij Joran... heeft ie een beetje aanspraak :hihi:

Joran? al een tijd niets meer over gehoord ... ben benieuwd of hij nog normaal kan zitten :P

Pizzaman
05-07-10, 14:51
Joran? al een tijd niets meer over gehoord ... ben benieuwd of hij nog normaal kan zitten :P

Nou... hij heeft dezelfde advocaat gekregen als Michael Jackson.
Op de een of andere manier vermoed ik toch een relatie met dat 'kunnen zitten'.
Hoe ie 't kan betalen is me een raadsel. Zou Peter R hem geld hebben geboden voor z'n verhaal?

En 't schijnt dat een links clubje hem graag naar NL wil halen, zodat ie z'n straf hier kan uitzitten.
Ben ik op tegen, jullie vast ook wel. :hihi:

Umarvlie
05-07-10, 14:58
En 't schijnt dat een links clubje hem graag naar NL wil halen, zodat ie z'n straf hier kan uitzitten.
Ben ik op tegen, jullie vast ook wel. :hihi:

Is veel goedkoper om hem daar te houden, heeft nog als additioneel voordeel dat we de celruimte die dan leeg blijft met dikke winst aan de belgen kunnen verhuren :)

Pizzaman
05-07-10, 15:06
Is veel goedkoper om hem daar te houden, heeft nog als additioneel voordeel dat we de celruimte die dan leeg blijft met dikke winst aan de belgen kunnen verhuren :)

Ja vind ik ook, ik denk dat we hier een mooie import-export handel kunnen beginnen.
Laten we gevangenisruimte huren daarginder, onze eigen gevangenissen verhuren we dan. :)

En geen gezeik over de rechten van gevangenen, ik vind bejaarden belangrijker.
Die criminelen hebben hun rechten verspeeld.

Langdurig gestraften gewoon in een buitenlandse nor onderbrengen!