PDA

Bekijk Volledige Versie : Boulahrouz traint zoals hij speelt



exchanger
05-07-10, 16:22
Khalid Boulahrouz start dinsdag waarschijnlijk voor de tweede keer dit WK in de basis. De verdediger vervangt de geschorste Gregory van der Wiel in de halve finale tegen Uruguay.

Voor Boulahrouz is de voorbereiding niet anders dan normaal. "Ik train zoals ik speel."

Boulahrouz vindt het belangrijk om er altijd voor te gaan. "Ik ben niet iemand die relaxed kan trainen en er dan ineens kan staan. Dat is niet goed voor mijn lichaam en niet goed voor mijzelf", benadrukt 'De Kannibaal'.

"Ik probeer altijd het uiterste te geven. Dan zie je dat je in de wedstrijd minder problemen hebt."

De Zeeuw

Een andere Oranje-speler die vermoedelijk in de basis start is Demy de Zeeuw. Op het middenveld treft hij Mark van Bommel naast zich, die dit toernooi voor zijn doen maar weinig kaarten pakt. "Als je goed speelt heb je ook geen gele kaarten nodig", redeneert De Zeeuw. "Hij lost alles heel slim op. Dat doet hij heel goed."

John Heitinga waakt vooral voor onderschatting. "Je weet dat je dinsdag vol aan de bak moet. Het gaat niet makkelijk worden, want die andere ploegen plaatsen zich ook niet zomaar voor de halve finale."

Zijn oud-ploeggenoot bij Atletico Madrid, Diego Forlan, is volgens Heitinga een gevaarlijke speler. "Diego moet je kort dekken. Ik ken hem wel vrij goed van de training, dat is een voordeel tegen Uruguay."

Bron: Nu.nl
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl