PDA

Bekijk Volledige Versie : Vuvuzelahater schiet kind dood



WEBMASTER1
06-07-10, 14:47
KAAPSTAD - Een 14-jarige jongen heeft zijn enthousiasme voor het WK met de dood moeten bekopen. De buurman van het kind schoot de jongen dood omdat hij iets te lang op zijn vuvuzela blies...
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00737/newPic_1387_JPG_737449d.jpg

Het gruwelijke incident vond twee weken geleden plaats, maar is nu pas door de autoriteiten naar buiten gebracht. De jonge Zuid-Afrikaanse voetbalfan Asanda Cele had gekeken naar de wedstrijd Zuid-Afrika - Frankrijk en blies na de 2-1 overwinning voor zijn thuisland vrolijk op zijn vuvuzela. Daar kon zijn buurman echter zo slecht tegen dat hij de jongen met drie kogels neerschoot, melden Britse media.

Toen het slachtoffertje later werd gevonden in de tuin van de buurman was hij er zeer ernstig aan toe. Hij had twee schotwonden in zijn hoofd en één in zijne arm. De tiener werd nog naar het ziekenhuis gebracht, maar bezweek daar aan zijn verwondingen. Het jongetje woonde nog maar kort met zijn ouders in de buurt. "Winnen of verliezen maakte niet uit voor mijn zoon. Hij blies altijd op zijn vuvuzela", zegt de vader van het slachtoffer. "De buurman hield niet van het geluid van vuvuzela's", vervolgt hij. "Ik denk dat hij daarom mijn zoon vermoord heeft".

De buurman is opgepakt en beschuldigd van moord. Hij beweert dat hij dacht met een inbreker te maken te hebben en dat hij daarom op de jongen schoot. Volgende maand vindt het proces plaats.

Telegraaf.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

SlavinVanAllah
06-07-10, 14:49
:eek:!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl