PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Koop geen Israëlische dadels voor ramadan'



moslima543
07-07-10, 11:46
'Koop geen Israëlische dadels voor ramadan'



UTRECHT - Een groot aantal moslimorganisaties, waaronder de Raad Marokkaanse Moskeeën Nederland (RMMN), de Islamitische Stichting Nederland (ISN) en Milli Görüs, roept Nederlandse moslims op tijdens de ramadan geen Israëlische dadels te kopen.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00737/Dadels_737653d.jpg

Zij geven vrijdag het startsein voor deze protestcampagne na het vrijdaggebed bij de Ulu Moskee in de Utrechtse wijk Lombok, zo maakten zij dinsdag bekend. De boycot is een reactie op de Israëlische aanval op een hulpkonvooi voor de Palestijnen eind mei. Hierbij werden negen activisten gedood en raakten er enkele tientallen gewond, onder wie twee Nederlanders.

De lancering is een maand voor het begin van de ramadan. Tijdens de vastenmaand eten moslims na het dagelijkse vasten in de traditie van de profeet Mohammed een dadel met melk.



Oproep tegen Isralische dadels - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/7126034/__Oproep_tegen_Isralische_dadels__.html?sn=binnenl and,buitenland)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
07-07-10, 12:00
Nu maar hopen dat de moslims kunnen zien welke dadels er uit Israel komen en welke niet.

Danablue
07-07-10, 12:16
Dit is een jaarlijks terugkerend ritueel. Uiteindelijk gaan veel mensen toch gewoon voor de mooiste en sappigste, niet voor de politiek correcte dadels.

En de mensen die toch principieel zijn, mooi toch? Liever een boycot dan een bom.

mark61
07-07-10, 12:29
Huh? Een boycotje voor één product voor één maand?

Wat een stel ongelooflijke lapzwansen.

Danablue
07-07-10, 12:31
Het doet me een beetje denken aan destijds de boycot van Outspan sinaasappels, tegen de apartheid in Zuid Afrika.
Mensen willen toch iets doen om hun ongenoegen over onrecht te uiten.

Zo wil ik eigenlijk niet tanken bij Total (Birma), BP (golf van Mexico), Shell (Nigeria) en witte pompen omdat ik dan helemaal niet weet waar het vandaan komt. Eigenlijk kan ik helemaal niet meer tanken!!
Wat dan weer goed is voor het milieu.

Eigenlijk zou ik ook wel Chinese producten willen boycotten, want dankzij China wordt Soedan niet hard aangepakt voor de genocides.
Maar ja, wat komt nou niet uit China tegenwoordig?

Soldim
07-07-10, 12:32
Huh? Een boycotje voor één product voor één maand?

Wat een stel ongelooflijke lapzwansen.

Heh. Ìk heb al zeker in geen zes maanden Israelische dadels gekocht :ego:

naam
07-07-10, 12:33
Huh? Een boycotje voor één product voor één maand?

Wat een stel ongelooflijke lapzwansen.

Met daartussen een advertentie voor on line Hebreeuws leren. Ambush marketing :fpiraat: :D

mark61
07-07-10, 12:35
Heh. Ìk heb al zeker in geen zes maanden Israelische dadels gekocht :ego:

Held van de Sovjet-Unie :ego:

moslima543
07-07-10, 12:36
Huh? Een boycotje voor één product voor één maand?

Wat een stel ongelooflijke lapzwansen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Waarom kan je gewoon niet normaal reageren. Let een beetje op je taalgebruik:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Soldim
07-07-10, 12:40
Waarom kan je gewoon niet normaal reageren. Let een beetje op je taalgebruik:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Goed kijken, hij schreef niet ongelovige lapzwansen ;)

John2
07-07-10, 12:41
Eigenlijk kan ik helemaal niet meer tanken!!

Je hebt een iranees vliegtuig???


Waarom kan je gewoon niet normaal reageren. Let een beetje op je taalgebruik:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Er zat geen schrijffout in Lapzwans is algemeen beschaafd Nederlands.
Je hebt nog geluk dat je geen John2 heet..............:D

Danablue
07-07-10, 12:43
Een lapschwanz daarentegen.....

Maar daarover werd gelukkig niet gesproken.

mark61
07-07-10, 12:47
Waarom kan je gewoon niet normaal reageren. Let een beetje op je taalgebruik:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je moest es weten wat ik eerst in gedachten had :haha:

Vind je het zelf niet stupide dan? Ik boycot mijn hele leven al alles wat uit Israël komt, komen ze met zo'n non-oproep.

mark61
07-07-10, 12:48
Goed kijken, hij schreef niet ongelovige lapzwansen ;)

Oeh ja, straks is ze dyslectisch.

Danablue
07-07-10, 12:49
Ik werk aan oprichting van stichting "Kuis Uw Taal".
Doe je ook mee, Moslima 538?

mark61
07-07-10, 13:29
Ik werk aan oprichting van stichting "Kuis Uw Taal".
Doe je ook mee, Moslima 538?

Ik vind 'kuis' al een vies woord :verward:

IbnRushd
07-07-10, 13:32
Huh? Een boycotje voor één product voor één maand?

Wat een stel ongelooflijke lapzwansen.

Misschien kopen ze alleen in de maand ramadan massaal dadels. Wat weet jij er nou van?

mark61
07-07-10, 13:34
Misschien kopen ze alleen in de maand ramadan massaal dadels. Wat weet jij er nou van?

Wat een ongelooflijk stompzinnig commentaar, djiezus. Je bent echt John2?

John2
07-07-10, 13:40
Wat een ongelooflijk stompzinnig commentaar, djiezus. Je bent echt John2?

Je bedoelt dat ik destijds mijzelf een ban heb gegeven???

Ben niet GEK :ego:


:D

mark61
07-07-10, 13:42
By the way, komt zo maar zonder commentaar uit die vermaledijde Telegraf ook nog. Waarom lezen fundi's die eigenlijk? Ze zijn sadomasochistisch?

IbnRushd
07-07-10, 13:50
Wat een ongelooflijk stompzinnig commentaar, djiezus. Je bent echt John2?

Het is allesbehalve stompzinnig.

Het is juist zeer goed dat moslimorganisaties nog eens aangeven om geen Israëlische dadels te kopen. Daar is helemaal niets verkeerds aan, gezien het feit dat juist in de maand ramadan veel dadels wordt gekocht.

Met schelden bereik je niets mee. Niemand steunt je in je bovenstaande quote. Niemand! Jij dacht vast als ik even flink te keer ga dat ik heel misschien een puntje scoor.

Tis bizar hoe jij in dit warme weer moslims weer een bijnaam geeft. Eerst waren het fundi's (scheldwoord), en nu ongelooflijke lapzwansen. Ja ja, moslims moeten vast door jou, de o grote wijze Kafier, verbeterd worden.

Jij weet de tendens niet van de moslimorganisaties. Jij weet niet of zij ook andere producten boycotten. Jij weet eigenlijk niets. Enige wat jij kunt is schelden. Waarom? Niemand weet dat? Superioriteit misschien?

John2
07-07-10, 15:45
Het is allesbehalve stompzinnig.

Het is juist zeer goed dat moslimorganisaties nog eens aangeven om geen Israëlische dadels te kopen. Daar is helemaal niets verkeerds aan, gezien het feit dat juist in de maand ramadan veel dadels wordt gekocht.

Met schelden bereik je niets mee. Niemand steunt je in je bovenstaande quote. Niemand! Jij dacht vast als ik even flink te keer ga dat ik heel misschien een puntje scoor.

Tis bizar hoe jij in dit warme weer moslims weer een bijnaam geeft. Eerst waren het fundi's (scheldwoord), en nu ongelooflijke lapzwansen. Ja ja, moslims moeten vast door jou, de o grote wijze Kafier, verbeterd worden.

Jij weet de tendens niet van de moslimorganisaties. Jij weet niet of zij ook andere producten boycotten. Jij weet eigenlijk niets. Enige wat jij kunt is schelden. Waarom? Niemand weet dat? Superioriteit misschien?

Ten eerste worden bij een boycot een boertje gepakt die ergens in Israel op het land woont en niets van de ellende af weet en zich er ook niet mee wenst te bemoeien zoals ongeveer 50-55% van de mensen die in Israel wonen en zich niet wens te bemoeien met de politieke onzin van hun regering zoals de Gaza problemen.
Ten tweede komen dadels binnen in grote kisten en is het land van herkomst alleen bekend op douane documenten en worden deze vaak verpakt en geëtiketteerd door bedrijven in Hongarije Roemenie, Turkije, Rusland, India en zelfs menig land in Afrika en Europa zoals Spanje.
Ten derde, De belangrijkste producent van dadels is met 1,1 miljoen ton (16,2% van de wereldproductie) Egypte. Andere belangrijke producenten zijn Iran (13,0%), Saoedi-Arabië (12,3%), Verenigde Arabische Emiraten (11,2%), Pakistan (9,6%) en Algerije (6,6%).
Israël komt als exportland van dadels niet eens voor of liggen nog onder de export van Californië (0,9% en Australië (0,3 %)
Dus al met al een goede aktie van de moslim organisatie's.
O ja de enigste dadels uit Israel/Palestina vind u hier zoals ook de overige gegevens over de Dadels
http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=37441

Joop1
08-07-10, 22:23
Goede actie. Spreekt voor zich. Het is ook mogelijk Palestijnse dadels te kopen, alhoewel die voor dit jaar, geloof ik, zijn uitverkocht. Maar volgend jaar zullen er meer komen. Trouwens het is ook belangrijk om andere Israeliese producten niet te kopen. Geen cent voor Israel! Weg met de leugens!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
08-07-10, 22:44
Dacht dat ze al standaard geboycot werden vanwege de prijs. Die tunesische, algerijnse en verweggistan dadels zijn stukken voordeliger als die super biocultuur dadels uit dat israël.

Lara1
08-07-10, 22:53
Vind je het zelf niet stupide dan? Ik boycot mijn hele leven al alles wat uit Israël, komen ze met zo'n non-oproep.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Dat is geweldig dat je je hele leven al alle Israelische producten boycot! Maar helaas doet nog lang niet iedereen dat! Ik ben zelf druk bezig geweest met de dadelcampagne en je moet eens gaan kijken in Marokaanse winkels hoeveel Israelische dadels er verkocht worden!!

Jordan River, Jordan Valley, Carmel, King Solomon. Bijna iedere winkel had ze of was van plan ze te kopen. Vonden het zelf ook wel dubieus, maar 'de mensen vinden ze lekker, dus we moeten wel'. Als iedereen nu stopt met het eten van Israelische dadels, hoeven de winkels ze niet meer te verkopen. Hopelijk liggen er volgend jaar met de Ramadan alleen nog maar Palestijnse dadels in de schappen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
08-07-10, 23:06
Bovendien zijn israëlische dadels niet te vreten, zijn te groot en te zacht. Maar dat is persoonlijk. Naast dat ben ik ervan overtuigd dat ze naar dood en verderf smaken.

forreal1
08-07-10, 23:07
Madjool dadels zijn van israel geloof ik
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
08-07-10, 23:10
Dat is geweldig dat je je hele leven al alle Israelische producten boycot! Maar helaas doet nog lang niet iedereen dat! Ik ben zelf druk bezig geweest met de dadelcampagne en je moet eens gaan kijken in Marokaanse winkels hoeveel Israelische dadels er verkocht worden!!

Jordan River, Jordan Valley, Carmel, King Solomon. Bijna iedere winkel had ze of was van plan ze te kopen. Vonden het zelf ook wel dubieus, maar 'de mensen vinden ze lekker, dus we moeten wel'. Als iedereen nu stopt met het eten van Israelische dadels, hoeven de winkels ze niet meer te verkopen. Hopelijk liggen er volgend jaar met de Ramadan alleen nog maar Palestijnse dadels in de schappen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja misschien vergiftigen de Joden dan wel de andere dadels zodat er totaal geen dadels meer word gegeten en geen melk meer wordt gedronken, pfff.:maf3:

Joop1
08-07-10, 23:52
[QUOTE=John21]Ten eerste worden bij een boycot een boertje gepakt die ergens in Israel op het land woont en niets van de ellende af weet en zich er ook niet mee wenst te bemoeien zoals ongeveer 50-55% van de mensen die in Israel wonen en zich niet wens te bemoeien met de politieke onzin van hun regering zoals de Gaza problemen.[QUOTE]





Er wordt niet alleen een boer gepakt die voor deze regering gestemd heeft en op geroofde grond zijn dadels verbouwd, maar ook de financiering van de Israeliese politiek wordt er door geraakt. De boycot van Israeliese dadels kan effectief zijn omdat het in Nederland vooral moslims zijn die dadels consumeren, maar het is natuurlijk slechts het begin. Het is bijv. ook een middel om mensen te informeren en een middel om het Israeliese doen en laten aan de kaak te stellen en zo de publieke opinie te beinvloeden. De bedoeling is om uiteindelijk zoveel mogelijk Israeliese producten geboycot te krijgen. Een geweldloos en toch effectief middel om verandering te bewerkstelligen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Usayma
09-07-10, 00:24
Normaal kijk ik nooit waar een product vandaan komt wel kijk ik naar de ingrediënten van het produkt of er misschien varkensbot in gemalen is.
Ga er zeker rekening mee houden,een kogel minder die het hoofd van een palestijns kind doorboord.
Fokkin ljahoed en hun slaafjes op 't forum, hate u all.

Hatert
09-07-10, 00:34
Bovendien zijn israëlische dadels niet te vreten, zijn te groot en te zacht. Maar dat is persoonlijk. Naast dat ben ik ervan overtuigd dat ze naar dood en verderf smaken.

Precies, ik vind de Algerijnse of Tunesische qua smaak en textuur superieur vergeleken met die israelische. Het lijken net nederlandse tomaten. Die eet je ook niet als je ooit een echte tomaat heb geproefd.

Maarten
09-07-10, 03:33
By the way, komt zo maar zonder commentaar uit die vermaledijde Telegraf ook nog. Waarom lezen fundi's die eigenlijk? Ze zijn sadomasochistisch?

Met de Telegraaf krijg je zelfs een konijn nog aan de Jihad.

Ik zag dat er ergens alweer over "Genocide op Joden" gegild werd vanwege die Dadelactie.
Zo lap zijn die Schwanzen dus ook weer niet. Je moet een Israeli kennelijk niet aan zijn dadel komen. Ze zijn daar nogal erg principieel over wat er van die gejatte grond komt.

Ik was trouwens even een pakje sigaretten wezen kopen..

Maarten
09-07-10, 04:02
Ten eerste worden bij een boycot een boertje gepakt die ergens in Israel op het land woont en niets van de ellende af weet en zich er ook niet mee wenst te bemoeien zoals ongeveer 50-55% van de mensen die in Israel wonen en zich niet wens te bemoeien met de politieke onzin van hun regering zoals de Gaza problemen.

Vervolgens stemmen ze in overgrote meerderheid al 43 jaar op partijen, die de bezetting in stand laten, en waarvan de meeste de Eretz-Israel-uitbreidingspolitiek in hun partijprogramma hebben staan.

Waar zou die boer zitten trouwens? Vermoedelijk op de ruines van een van de 534 Palestijnse dorpen, die na 1948 met de grond gelijk gemaakt zijn, zoals onder Sderot of Ashkelon..

Als je nog eens een definitie zoekt van "onschuldig burger" kun je misschien maar beter niet in Israel beginnen.
Ik ben echt onschuldig, meneer de rechter, want ik wil het allemaal niet weten..

sidi bibi
09-07-10, 07:34
Precies, ik vind de Algerijnse of Tunesische qua smaak en textuur superieur vergeleken met die israelische. Het lijken net nederlandse tomaten. Die eet je ook niet als je ooit een echte tomaat heb geproefd.

Zo is dat, die Marokkaanse dadels zijn ook niet te vreten. Gelukkig hebben ze hier ook Tunesische.

sidi bibi
09-07-10, 07:43
Weer terug, je gaat met Sjonnie beginnen.

mark61
09-07-10, 08:14
Nu we het er toch over hebben, Iraanse dadels zijn superieur.

John2
09-07-10, 08:29
[QUOTE=John21]Ten eerste worden bij een boycot een boertje gepakt die ergens in Israel op het land woont en niets van de ellende af weet en zich er ook niet mee wenst te bemoeien zoals ongeveer 50-55% van de mensen die in Israel wonen en zich niet wens te bemoeien met de politieke onzin van hun regering zoals de Gaza problemen.[QUOTE]
Er wordt niet alleen een boer gepakt die voor deze regering gestemd heeft en op geroofde grond zijn dadels verbouwd, maar ook de financiering van de Israeliese politiek wordt er door geraakt. De boycot van Israeliese dadels kan effectief zijn omdat het in Nederland vooral moslims zijn die dadels consumeren, maar het is natuurlijk slechts het begin. Het is bijv. ook een middel om mensen te informeren en een middel om het Israeliese doen en laten aan de kaak te stellen en zo de publieke opinie te beinvloeden. De bedoeling is om uiteindelijk zoveel mogelijk Israeliese producten geboycot te krijgen. Een geweldloos en toch effectief middel om verandering te bewerkstelligen.
_________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Dus boycot van dadels is effectief omdat alleen Moslims ze consumeren?:maf2:
Een boycot van dadels is een middel om het doen en laten van Israel aan de kaak te stellen???? dus zou het volgens jou beter doen dan de doden en de verwoestingen die wij zagen???
Als je alle producten wilt boycotten wat doe je nog op internet, want vele producten uit je computer komen uit Israel.


Normaal kijk ik nooit waar een product vandaan komt wel kijk ik naar de ingrediënten van het produkt of er misschien varkensbot in gemalen is.
Ga er zeker rekening mee houden,een kogel minder die het hoofd van een palestijns kind doorboord.
Fokkin ljahoed en hun slaafjes op 't forum, hate u all.
Pas je dan op met mayonaise en andere producten waar dierlijkvet of eiwit in is verwerkt :zweep:


=Maarten;4391510]Vervolgens stemmen ze in overgrote meerderheid al 43 jaar op partijen, die de bezetting in stand laten, en waarvan de meeste de Eretz-Israel-uitbreidingspolitiek in hun partijprogramma hebben staan.
Ten eerste welkom terug, hebben ze je weer vrij gelaten? :hihi:
En waar deze boeren op stemmen weet ik niet?


Waar zou die boer zitten trouwens? Vermoedelijk op de ruines van een van de 534 Palestijnse dorpen, die na 1948 met de grond gelijk gemaakt zijn, zoals onder Sderot of Ashkelon..
Foutje Maarten vaak zijn deze boeren die dadel boomgaarden hebben de erfgenamen van de oorspronkelijke mensen die al eeuwen leven in deze gebieden en je ze kunt aanmerken als orginele bevolking van deze gebieden.


Als je nog eens een definitie zoekt van "onschuldig burger" kun je misschien maar beter niet in Israel beginnen.
Ik ben echt onschuldig, meneer de rechter, want ik wil het allemaal niet weten..
Dom antwoord Maarten en dat weet jij ook, immers een ieder is onschuldig tot het tegendeel wettelijk is bewezen.

H.P.Pas
09-07-10, 08:30
Nu we het er toch over hebben, Iraanse dadels zijn superieur.

:ego: De dadels van Hassan (http://www.xs4all.nl/~maartens/philosophy/multatuli/De%20dadels%20van%20Hassan.htm)zijn groter.

mark61
09-07-10, 08:39
:ego: De dadels van Hassan (http://www.xs4all.nl/~maartens/philosophy/multatuli/De%20dadels%20van%20Hassan.htm)zijn groter.

Ter illustratie: Ik schrijf dit in begin 2004, en mijn Nederlandse tijdgenoten worden al maanden door hun politieke voorgangers, door de hen dienende journalisten, en door veel van hun landgenoten ad nauseam toegesproken met de frase 'normen en waarden', gewoonlijk uitgesproken met een uitgestreken gezicht, een preuts konijnemondje, en een groot non-verbaal vertoon van deugdzaamheid en authenticiteit. Toch is 'normen en waarden' een even inhoudsloze kreet als 'boeken en tijdschriften' of 'kleren en schoenen' als het om mensen of ideeën gaat: Het betreft immers verpakkingen zonder dat van de inhoud gesproken wordt.

:)

John2
09-07-10, 08:42
:ego: De dadels van Hassan (http://www.xs4all.nl/~maartens/philosophy/multatuli/De%20dadels%20van%20Hassan.htm)zijn groter.

Mooi verhaal, maar een klein vraagje Roem wordt hier beschreven als Constantinopel maar is het eigelijk niet de oude naam voor Rome?

mark61
09-07-10, 08:51
Het is allesbehalve stompzinnig.

Het is juist zeer goed dat moslimorganisaties nog eens aangeven om geen Israëlische dadels te kopen. Daar is helemaal niets verkeerds aan, gezien het feit dat juist in de maand ramadan veel dadels wordt gekocht.

Met schelden bereik je niets mee. Niemand steunt je in je bovenstaande quote. Niemand! Jij dacht vast als ik even flink te keer ga dat ik heel misschien een puntje scoor.

Tis bizar hoe jij in dit warme weer moslims weer een bijnaam geeft. Eerst waren het fundi's (scheldwoord), en nu ongelooflijke lapzwansen. Ja ja, moslims moeten vast door jou, de o grote wijze Kafier, verbeterd worden.

Jij weet de tendens niet van de moslimorganisaties. Jij weet niet of zij ook andere producten boycotten. Jij weet eigenlijk niets. Enige wat jij kunt is schelden. Waarom? Niemand weet dat? Superioriteit misschien?

Waar brabbel je nou allemaal over? Geeft een aardig inkijkje in de werking van jouw geest.

Je bent dus echt achterlijk. Als jij, ik, en die organisaties bezwaren hebben tegen het beleid van Israël, ligt het tamelijk voor de hand een totale boycot te organiseren. Niet van één dingetje gedurende één maand.

Ik snap werkelijk niet hoe je zo stom kan denken. Wat nou ik weet de tendens niet? Als ze een totale boycot hadden afgekondigd zouden ze nou niet beginnen over 1 maand dadels boycotten.

Godallemachtig man.

En je moet ophouden met liegen. Ik geef niet moslims een nieuwe bijnaam. Ik geef jou en je maats een kwalificatie, en ik vind die organisaties achterlijk. Wat het weer ermee te maken heeft ontgaat me volledig.

Knettergek. Laat je nakijken.

fisherman1969
09-07-10, 09:52
'Koop geen Israëlische dadels voor ramadan'



UTRECHT - Een groot aantal moslimorganisaties, waaronder de Raad Marokkaanse Moskeeën Nederland (RMMN), de Islamitische Stichting Nederland (ISN) en Milli Görüs, roept Nederlandse moslims op tijdens de ramadan geen Israëlische dadels te kopen.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00737/Dadels_737653d.jpg

Zij geven vrijdag het startsein voor deze protestcampagne na het vrijdaggebed bij de Ulu Moskee in de Utrechtse wijk Lombok, zo maakten zij dinsdag bekend. De boycot is een reactie op de Israëlische aanval op een hulpkonvooi voor de Palestijnen eind mei. Hierbij werden negen activisten gedood en raakten er enkele tientallen gewond, onder wie twee Nederlanders.

De lancering is een maand voor het begin van de ramadan. Tijdens de vastenmaand eten moslims na het dagelijkse vasten in de traditie van de profeet Mohammed een dadel met melk.



Oproep tegen Isralische dadels - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/7126034/__Oproep_tegen_Isralische_dadels__.html?sn=binnenl and,buitenland)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Weer de smerige TELEGRAAFmet zijn anti ISRAEL actie,s , geen dag gater voorbij of Israel wordt wel afgekraakt :lole::zweep:

IbnRushd
09-07-10, 10:05
Waar brabbel je nou allemaal over? Geeft een aardig inkijkje in de werking van jouw geest.

Je bent dus echt achterlijk. Als jij, ik, en die organisaties bezwaren hebben tegen het beleid van Israël, ligt het tamelijk voor de hand een totale boycot te organiseren. Niet van één dingetje gedurende één maand.

Ik snap werkelijk niet hoe je zo stom kan denken. Wat nou ik weet de tendens niet? Als ze een totale boycot hadden afgekondigd zouden ze nou niet beginnen over 1 maand dadels boycotten.

Godallemachtig man.

En je moet ophouden met liegen. Ik geef niet moslims een nieuwe bijnaam. Ik geef jou en je maats een kwalificatie, en ik vind die organisaties achterlijk. Wat het weer ermee te maken heeft ontgaat me volledig.

Knettergek. Laat je nakijken.

Er is helemaal niets verkeerds mee om op te roepen tot boycot van dadels. Integendeel, het getuigt van goed werk om vlak voor de ramadan zo'n oproep te doen. Dat werpt ongetwijfeld zijn vruchten af.

Jij vindt dat natuurlijk niet kunnen. Ze moeten volgens jou meteen met een gigantische boycot-lijst komen. Daar zullen die lapzwansen dagenlang zoet mee zijn. Over de effectiviteit zullen we eht maar neit hebben.

Je (onheldere) kijk op zaken is schrikbarend slecht. Je schreeuwt, scheldt en liegt. Wat is er toch met jou aan de hand? Waarom geef je altijd zulke slechte kritiek op moslims? Denk je echt dat wij stilstaan op je imbeciele gescheld? Het deert ons niet. Je bent allang afgeschreven. Ik zeg dat maar even.

Max Stirner
09-07-10, 10:14
Er is helemaal niets verkeerds mee om op te roepen tot boycot van dadels. Integendeel, het getuigt van goed werk om vlak voor de ramadan zo'n oproep te doen. Dat werpt ongetwijfeld zijn vruchten af.

.



En Iraanse dadels ?

knuppeltje
09-07-10, 10:19
Het blijft toch raar om alleen voorafgaand aan de ramadan een dadelboycot te gaan organiseren, terwijl een algehele doorlopende boycot veel logischer zou zijn.

IbnRushd
09-07-10, 10:25
Het blijft toch raar om alleen voorafgaand aan de ramadan een dadelboycot te gaan organiseren, terwijl een algehele doorlopende boycot veel logischer zou zijn.

Een algemene boycot is zo vaak opgeroepen. Iedereen die enigszins in de Palestijnse kwestie heeft verdiept weet dat een algehele boycot nodig is.

Maar om vlak voor de ramadan de moslims 'nogeens' op de hoogte stellen om geen Israëlische dadels te kopen is niet slecht. Daar ben je toch wel mee eens?

knuppeltje
09-07-10, 10:35
IbnRushd;4391612]Een algemene boycot is zo vaak opgeroepen. Iedereen die enigszins in de Palestijnse kwestie heeft verdiept weet dat een algehele boycot nodig is.

Helaas verdiepen zich er nog veel te weinig mensen in, en daarom is het blijven hameren op de noodzaak van een algehele boycot het beste. Pas als de algehele opinie dezelfde kant opgaat, zal een boycot effect hebben.


Maar om vlak voor de ramadan de moslims 'nogeens' op de hoogte stellen om geen Israëlische dadels te kopen is niet slecht. Daar ben je toch wel mee eens?

Ik heb er totaal niets op tegen, maar het lijkt me geen enkele zode aan de dijk zetten, daarvoor is de moslimgroepering hier te minimaal om echt effect te scoren.

fisherman1969
09-07-10, 10:35
Bovendien zijn israëlische dadels niet te vreten, zijn te groot en te zacht. Maar dat is persoonlijk. Naast dat ben ik ervan overtuigd dat ze naar dood en verderf smaken.

Goed dat je dat proeven kunt naar ,,dood en verderf smakend ,, en boven dien uit de hitserge anti Israeli krant deTelegraaf gadverdamme .
Godsgeklaagd dat deze dadels nog gekweekt mogen worden ,verderf verrot en naar de dood smakend , groeien zeker op kerhoven ??
Hoezit het met de sinaas appels de meloenen , spercibonen en weet ik veel wat nog meer ?
Graag jou smaak makend advies ,mogelijk baan bij KONING KLANT??:)

John2
09-07-10, 10:42
'
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl









__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl



__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl





Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl









Zie hierboven het lijstje van mensen die de blokkade van Palestina veroordelen, maar net zo makkelijk een ander land veroordelen tot een blokkade/boycot.
Hoe gestoord ben je als je denkt dat het bij de ene land om mensen gaat en bij andere landen om een regering?
Stelletje malloten :zweep::zweep:

John2
09-07-10, 10:49
IbnRushd

knuppeltje

mark61

moslima

Danablue

Soldim

naam

Joop1

Lara1

tanger'73

forreal1

Usayma

Hatert

Maarten

sidi bibi

Zie hierboven het lijstje van mensen die de blokkade van Palestina veroordelen, maar net zo makkelijk een ander land veroordelen tot een blokkade/boycot.
Hoe gestoord ben je als je denkt dat het bij de ene land om mensen gaat en bij andere landen om een regering?
Stelletje malloten :zweep::zweep:

knuppeltje
09-07-10, 10:55
Zie hierboven het lijstje van mensen die de blokkade van Palestina veroordelen, maar net zo makkelijk een ander land veroordelen tot een blokkade/boycot.
Hoe gestoord ben je als je denkt dat het bij de ene land om mensen gaat en bij andere landen om een regering?
Stelletje malloten :zweep::zweep:

Hoe gestoord ben je als je niet de verschillen ziet?

fisherman1969
09-07-10, 11:02
Hoe gestoord ben je als je niet de verschillen ziet?

He wat zeg je me nou ?
Ik zie ook het verschil niet tussen een dadel en een Atoombom ,
of het nou Israel betreft of Iran ,je kunt met beide gooien toch ?

John2
09-07-10, 11:06
Hoe gestoord ben je als je niet de verschillen ziet?
Zijn er dan verschillen in het gevoel van de mens, voelt een mens in de Gaza het onrecht anders dan de mensen in Israël, Nederland, Duitsland of waar dan ook ter wereld?
Verder kun jij en de anderen zich afvragen of jullie mogen en kunnen beslissen in deze boycotten?
Of ben je ook zo goed op de hoogte dat jij me kunt vertellen hoeveel doden er zijn gevallen na de inval in Januari 2010 zowel aan de zijde van Israel als Palestina.

knuppeltje
09-07-10, 11:47
Zijn er dan

Sjonny, je gaat toch niet denken dat ik iedere keer op de onzin van je reageer hè?

Danablue
09-07-10, 11:57
Zie hierboven het lijstje van mensen die de blokkade van Palestina veroordelen, maar net zo makkelijk een ander land veroordelen tot een blokkade/boycot.
Hoe gestoord ben je als je denkt dat het bij de ene land om mensen gaat en bij andere landen om een regering?
Stelletje malloten :zweep::zweep:

Ik boycot ook Egyptische sperziebonen hoor. En BP en Shell en Total.
En alle bananen die niet Max Havelaar zijn.

Danablue
09-07-10, 11:58
En ik lust helemaal geen dadels, veel te zoet en plakkerig.
Dus die kan ik niet eens boycotten.

naam
09-07-10, 12:01
IbnRushd

knuppeltje

mark61

moslima

Danablue

Soldim

naam

Joop1

Lara1

tanger'73

forreal1

Usayma

Hatert

Maarten

sidi bibi

Zie hierboven het lijstje van mensen die de blokkade van Palestina veroordelen, maar net zo makkelijk een ander land veroordelen tot een blokkade/boycot.
Hoe gestoord ben je als je denkt dat het bij de ene land om mensen gaat en bij andere landen om een regering?
Stelletje malloten :zweep::zweep:

Ik ben er niet op tegen als Israëliërs Palestijnse dadels boycotten.

Deden ze dat maar in plaats van de handel van Palestijnen met andere partijen te beletten.

Danablue
09-07-10, 12:01
Als ik dadels koop is dat voor mijn Marokkaanse vriend die het helemaal fantastisch vind, zeker bij mijn ongeëvenaarde harira.
Ik heb wel eens dadels uit de omgeving van Bam gekocht, Iran.
Maar daar heb ik spijt van gekregen, Iran is ook niet zo fris.

Er is veel om te boycotten in deze wereld.
Israelische toeristen boycotten momenteel Turkije. Maar hun plaats is ingenomen door, nota bene, Arabieren.

Danablue
09-07-10, 12:02
Wel leuk dat mijn naam ook eens ergens wordt genoemd. Ik sta nooit op lijstjes.
De eeuwige laatste met partijen kiezen in de gymles. Maar nu hoor ik er bij.

tanger'73
09-07-10, 15:12
Een algemene boycot is zo vaak opgeroepen. Iedereen die enigszins in de Palestijnse kwestie heeft verdiept weet dat een algehele boycot nodig is.

Maar om vlak voor de ramadan de moslims 'nogeens' op de hoogte stellen om geen Israëlische dadels te kopen is niet slecht. Daar ben je toch wel mee eens?

Ja als het "vrije westen" eens navolging gaf aan zo'n algehele boycot van israël, zou dat naast het boycotten van dadels zeker ook helpen.

H.P.Pas
09-07-10, 15:27
Ik was trouwens even een pakje sigaretten wezen kopen..

:fpetaf:
Heb je er iets van opgestoken ?

Cherry Bo
09-07-10, 16:24
Huh? Een boycotje voor één product voor één maand?

Wat een stel ongelooflijke lapzwansen.

Laatst op het Museumplein liep ik toevallig tegen een anti-Israel demonstratie aan. Podium erbij en zo.

Stond zo'n oerHollandsche kalende provo aksie meneer op het podium de moslims op te roepen geen Israelische dingetjes meer te kopen in supermarkten. Avocado's en zo. Die moest je voor straf niet meer willen. Knokige Hollandsche vuist in de lucht. Yeeeeeh!
Moslims applaudiseren.
Politie eromheen.

Dodelijk vermoeiend. Ik wilde hem slaan.

John2
09-07-10, 17:03
Wel leuk dat mijn naam ook eens ergens wordt genoemd. Ik sta nooit op lijstjes.
De eeuwige laatste met partijen kiezen in de gymles. Maar nu hoor ik er bij.

Sorry zie dat ik een foutje maakte zal je naam verwijderen :hihi: