PDA

Bekijk Volledige Versie : ‘Cristiano Ronaldo gaf 12 miljoen voor kind’



j00zeven
07-07-10, 15:50
http://www.maroc.nl/forums/vbnews/images/logo_nieuws_maroc_nl.jpg

Cristiano Ronaldo heeft naar verluidt diep in de buidel moeten tasten voor het vaderschap. Volgens The Sun zou de stervoetballer 10 miljoen pond, ruim 12 miljoen euro, hebben betaald voor het kind.

© Wenn.com

Voor dit geld heeft de 25-jarige Ronaldo de volledig voogdij gekregen. Ook blijft de identiteit van de vrouw onbekend, zo schrijft de Britse tabloid woensdag.

Ronaldo zou het enorme bedrag maandag hebben overgemaakt naar de vrouw, zo zeggen vrienden van de sporter in de krant.

"Hij heeft bijna zijn hele jaarsalaris betaald, maar het is het meer dan waard,” aldus de bron. Ronaldo zou de transactie omschreven hebben als de duurste dag van zijn leven. "In ruil voor het geld doet de vrouw afstand van haar rechten om het kind te zien en belooft zij bovendien totale geheimhouding."

Opvoeden

De Portugese sterspeler verraste de wereld zondag met het nieuws dat hij vader was geworden. Hij maakte dit bekend via Facebook en Twitter. Hierbij meldde hij dat hij het kind alleen zou gaan opvoeden.

Zelfs zijn huidige vriendin, model Irina Shayk, zou niet op de hoogte te zijn geweest van het blijde nieuws. De relatie van de twee zou nog maar in de kinderschoenen staan, maar Shayk lijkt Ronaldo toch te blijven steunen.

Feestbeest

De moeder van het kind zou bekend staan als een feestbeest. “Het is niet iemand waar Ronaldo samen mee zou kunnen zijn", zegt de bron. Volgens geruchten zou de vrouw Amerikaans zijn en had Ronaldo met haar afgesproken dat zij zijn kind zou gaan dragen.

Het kind is momenteel bij Ronaldo’s familie in Portugal. Hij wil dat zijn moeder en zus hem helpen bij de opvoeding van zijn zoon. Bron (http://www.nu.nl/achterklap/2287063/cristiano-ronaldo-gaf-12-miljoen-kind.html)

tanger'73
07-07-10, 17:02
zoon: "waar is mijn moeder?" vader: "Die heb je niet, heb je namelijk gekocht op de markt."

mark61
07-07-10, 18:08
Misogyne oudewijvenroddelpraat.

tanger'73
07-07-10, 19:18
Misogyne oudewijvenroddelpraat.


heb je het tegen mij, pedofiel!

H.P.Pas
07-07-10, 20:19
heb je het tegen mij, pedofiel!

Spuit 11.

tanger'73
07-07-10, 21:36
Spuit 11.


waar the fuck heb je het over met je spuit huppeldepup, in een topic waar niemand op prikt behalve ik en een zekere kinderlokker?

tanger'73
07-07-10, 23:51
Kortom, we hebben hier iemand die de moeder van zijn zoon flink afkoopt, omdat hij denkt dat ze een hoer is.

knuppeltje
08-07-10, 08:59
Kortom, we hebben hier iemand die de moeder van zijn zoon flink afkoopt, omdat hij denkt dat ze een hoer is.

Helderziend?

knuppeltje
08-07-10, 09:00
heb je het tegen mij, pedofiel!

Gaan we weer. Hoe ranziger hoe liever.

tanger'73
08-07-10, 10:30
Helderziend?


Ga leren lezen, het staat er boven gewoon. "De moeder van het kind zou bekend staan als een feestbeest." Geeft ook te denken dat een moeder voor geld zomaar afstand doet van haar kind.

tanger'73
08-07-10, 10:31
Gaan we weer. Hoe ranziger hoe liever.

waar pedofielen toe in staat zijn is inderdaad wat je ranzig kunt noemen.

Aït Ayt
08-07-10, 11:46
zoon: "waar is mijn moeder?" vader: "Die heb je niet, heb je namelijk gekocht op de markt."

daar komt het wel op neer ja..

mark61
08-07-10, 12:34
heb je het tegen mij, pedofiel!

Huh? Waar slaat dat nou weer op? Imbeciel. Leer je toch es een keer te gedragen. Denk aan je superieure islamitische opvoeding.

mark61
08-07-10, 12:36
waar the fuck heb je het over met je spuit huppeldepup, in een topic waar niemand op prikt behalve ik en een zekere kinderlokker?

Imbeciel. Nepmoslim. Hoe haal jij het in je hoofd op niks af tegen mij tekeer te gaan? Wat heb ik jou misdaan? Vind je dat je islamitisch gedraagt? Is het jouw Marokkaanse cultuur?

Waar slaat dit op?

knuppeltje
08-07-10, 14:39
waar pedofielen toe in staat zijn is inderdaad wat je ranzig kunt noemen.

Waar dolle ranzige nepmoslims toe in staat zijn weten we ondertussen ook wel.

knuppeltje
08-07-10, 14:43
"De moeder van het kind zou bekend staan als een feestbeest."

Inderdaad "zou", en dan ben je dus volgens jou een hoer.

Nou ja, voor iemand met een verstandsverbijstering en een obsessie misschien wel.

Eke
08-07-10, 15:01
:) "Wie me lief heeft die volge mij..naar een rustig plekje..en dan zorg ik voor de vrucht in Uw schoot. En die verkoop je dan aan mij....

O ja...enne daar betaal ik 12 miljoen voor ! (inkomsten uit media)

En het kind ?

Hoeveel tijd heeft z'n reizende voetballende vader voor 'm. ?
Wordt het een gegeven moment niet heel nieuwsgierig naar de moeder ? Een moeder die geld verkiest boven haar kind. Augghhhh....


Een proeve van onze beschaving. Dit is super decadent.


De hedendaagse westerse samenleving ....citaat van Rob Riemers in "De adel van de geest":

"Haar voornaamste pijlers, de massamedia en de sociaal-kapitalistische economie, verkondigen" .........."de geloofsleer van nieuw, snel, vooruitgang en bieden ons vervolgens de vrijheid om met spulletjes gelukkig te zijn. We moeten ons eeuwig jong voelen, het nieuwe als het beste beschouwen, beperkingen verwerpen en de dood kun je maar beter vergeten.‘'

"Zolang het leven maar prettig is, lekker gaat en geld voorhanden is om lacunes op te vullen..Ja, ik heb een mooie voetbalcarriere, een leuke vriendin, maar ik wil zo graag een kindje voor mezelf.......:denk:


Gelukkig heb ik 12 miljoen euro" :) Die jongen liegt of hij spoort niet.


O ja, dat boek..het schijnt heel meeslepend te zijn.

Soldim
08-07-10, 15:11
Een proeve van onze beschaving. Dit is super decadent.



Je bedoelt de kwaliteit van de berichtgeving en de achterliggende journelastiek; of doel je op degenen die zich geroepen voelen hier op luidkeelse en groffe wijze te moeten oordelen?

Eke
08-07-10, 15:51
Je bedoelt de kwaliteit van de berichtgeving en de achterliggende journelastiek; of doel je op degenen die zich geroepen voelen hier op luidkeelse en groffe wijze te moeten oordelen?

Ja, goed Soldim. Dat kan er ook bij. TABLOID.

Eerlijk gezegd scroll ik gehakketak vaak door wegens tijdgebrek. Ik weet dat is verkeerd. Er staat vast iets leuks bij en dat ontzeg ik me nu....

Terug naar de strijkplank...duhhhhhhh



PS. vrouwenvraagje : je bedoelt toch niet mij, he :hihi:

(grapje)

tanger'73
08-07-10, 17:33
daar komt het wel op neer ja..

Daar komt het op neer ja en al helemaal volgens middellandse mentaliteit. wellicht dat het hier normaal is, "zou" kunnen?

tanger'73
08-07-10, 17:36
Huh? Waar slaat dat nou weer op? Imbeciel. Leer je toch es een keer te gedragen. Denk aan je superieure islamitische opvoeding.


voor bepaalde reacties van jou aan mij gericht, zet ik met alle plezier mijn superieure islamitische opvoeding eve opzij.

tanger'73
08-07-10, 17:38
Waar dolle ranzige nepmoslims toe in staat zijn weten we ondertussen ook wel.

waar smerige flikkers toe in staat zijn helaas ook.

tanger'73
08-07-10, 17:42
Inderdaad "zou", en dan ben je dus volgens jou een hoer.

Nou ja, voor iemand met een verstandsverbijstering en een obsessie misschien wel.


Doe niet zo debiel als een ambtenaar die niet verder kan kijken als 1 letter tegelijk. iedereen weet dondersgoed wat hij daarmee bedoelt. En wat denk je verder van een moeder die haar zoon te koop zet, of is dat teveel gevraagd aan een flikker?

naam
09-07-10, 08:30
Tanger, rustig maar, in Nederland mag je gerust voor je homoseksualiteit uitkomen hoor.
Daar is begrip voor hier.

knuppeltje
09-07-10, 09:52
waar smerige flikkers toe in staat zijn helaas ook.

Hieruit spreekt duidelijk zelfkennis en ervaring.

knuppeltje
09-07-10, 09:57
En wat denk je verder van een moeder die haar zoon te koop zet, of is dat teveel gevraagd aan een flikker?

Mwa, ze heeft zich flink laten betalen voor het afstaan van de voogdij, maar zelfs een rechtgeaard flikker ziet noch wel het verschil tussen afkopen en te koop zetten.

tanger'73
09-07-10, 13:32
Hieruit spreekt duidelijk zelfkennis en ervaring.

Dat kun je wel stellen ja, ik kom uit amsterdam en wat ze daar jaarlijks in die grachten uitspoken is ronduit ranzig.

tanger'73
09-07-10, 13:34
Mwa, ze heeft zich flink laten betalen voor het afstaan van de voogdij, maar zelfs een rechtgeaard flikker ziet noch wel het verschil tussen afkopen en te koop zetten.


Dat flikkers kinderen niet op prijs stellen en liever kwijt dan rijk zijn is overduidelijk aan je antwoord af te lezen.Flikkers hebben dan ook totaal geen etische besef bij het afstaan van kinderen voor geld.

knuppeltje
10-07-10, 09:57
Dat flikkers kinderen niet op prijs stellen en liever kwijt dan rijk zijn is overduidelijk aan je antwoord af te lezen.Flikkers hebben dan ook totaal geen etische besef bij het afstaan van kinderen voor geld.

Aldus onze rechtgeaarde ethicus en mensenkenner. :duim:

tanger'73
10-07-10, 15:47
maar zelfs een rechtgeaard flikker ziet noch wel het verschil tussen


Een joekel van een braadworst voorzien van stevige kloten en een gewillig poepgat.

Danablue
10-07-10, 15:58
Nou je kan het beeldend vertellen, alsof je er zelf bent bij geweest.

Opvallend dat je homoseksualiteit altijd in discussies weet te introduceren, al slaat het als een rochel op een bord Brinta.

John2
10-07-10, 16:23
Wat ik me eigenlijk afvraag is zou hij er B.T.W over betaald hebben en is het dan laag tarief of hoog tarief?
En zal het kind dit door werken moeten terug betalen?

Moderne slavenhandel..............

tanger'73
10-07-10, 18:01
Nou je kan het beeldend vertellen, alsof je er zelf bent bij geweest.

Opvallend dat je homoseksualiteit altijd in discussies weet te introduceren, al slaat het als een rochel op een bord Brinta.


Je gaat mij niet vertellen dat een moeder, waar verder niks aan mankeert en ook niet uit een krottenwijk afkomstig is, de verantwoordelijkheid van haar eigen kind niet kan dragen? Kortom, ze is een hoer en verder was ik niet met jou in discussie, maar moest zo nodig een zekere flikker van zich laten horen.

knuppeltje
11-07-10, 08:53
Je gaat mij niet vertellen dat een moeder, waar verder niks aan mankeert en ook niet uit een krottenwijk afkomstig is, de verantwoordelijkheid van haar eigen kind niet kan dragen? Kortom, ze is een hoer en verder was ik niet met jou in discussie, maar moest zo nodig een zekere flikker van zich laten horen.

Aldus een ouwe wijven-rodellende- zich nog in de kast verstoppend-relnicht. :haha:

tanger'73
11-07-10, 11:48
Aldus een ouwe wijven-rodellende- zich nog in de kast verstoppend-relnicht. :haha:


ach gut, onze fulltime rechtgeaarde flikker. :)