PDA

Bekijk Volledige Versie : Finale Nederland - Spanje



John2
08-07-10, 07:56
Beste prikkers zondag de finale wie gaat er naar huis en viert feest?

Ik hoop/denk dat Nederland wint met 3-1

Niet geregistreerd
08-07-10, 17:52
Beste prikkers zondag de finale wie gaat er naar huis en viert feest?

Ik hoop/denk dat Nederland wint met 3-1

Maak je borst al nat .

Spanje zal wereld kam
pioen worden . wedden ???

Niet geregistreerd
09-07-10, 12:48
Wie enig vestand van football heeft zou alleen deze conclusie kunnen trekken :

geen enkel team zou Spnaje voorlopig kunnen verslaan : zie hoe Spanje Duitsland had helemaal uitgeschakeld : die arme Duitsers hadden geen enkel kans om hun eigen spel te kunnen spelen ....

maar, tja: da's footbaal maar weer : onvoorspelbaar soms :

NL heeft een mirakel nodig om te kunnen winnen :

& veel toeval ...toeval & mirakel die niet zouden bestaan ! haha

ELdorado
09-07-10, 12:57
Exactly :

let's hope Spain will win ..............

SlavinVanAllah
09-07-10, 13:05
Hup Holland hup! NL maakt wel degelijk kans. :)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

3adoowna amreeka
09-07-10, 13:45
Die mogen van mij allemaal een voor een een hartstilstand krijgen op dat veld. Waar zijn de shabab van de ummah? Voor de tv voetbal aan het kijken en dou3a aan het doen dat een ploeg wint yek? Ik word misselijk van deze voetbalgekte die onze muslimeen heeft vergiftigd en weerhoudt van hun verplichtingen tegenover Allah.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

SlavinVanAllah
09-07-10, 14:12
Die mogen van mij allemaal een voor een een hartstilstand krijgen op dat veld. Waar zijn de shabab van de ummah? Voor de tv voetbal aan het kijken en dou3a aan het doen dat een ploeg wint yek? Ik word misselijk van deze voetbalgekte die onze muslimeen heeft vergiftigd en weerhoudt van hun verplichtingen tegenover Allah.

Uhm zuster, er zijn ook broeders die mee doen he. (Al zijn ze niet zo praktiserend, of moet ik zeggen extreem?) En waneer je dua doet voor je broeder of zuster de Engelen zeggen: ''En voor jou hetzelfde.''
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
09-07-10, 14:45
Moge de beste winnen, maar als ik zou moeten kiezen tussen oranje of spanje. Gaat mijn voorkeur uit naar spanje, ook omdat nederland de koning van hispanje nederig eert.

3adoowna amreeka
09-07-10, 15:10
Uhm zuster, er zijn ook broeders die mee doen he. (Al zijn ze niet zo praktiserend, of moet ik zeggen extreem?) En waneer je dua doet voor je broeder of zuster de Engelen zeggen: ''En voor jou hetzelfde.''

Ok dan. Note* Het was alleen voor de kufar in de ploeg bestemd. (En mijn mening is, dat die 'broeders' daar niets te zoeken hebben, zo'n evenementen zijn vol fasaad en munkar, maar moge Allah hen vergeven, amin).
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
09-07-10, 16:57
Hup Holland hup! NL maakt wel degelijk kans. :)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Vind jou lief.....


Die mogen van mij allemaal een voor een een hartstilstand krijgen op dat veld. Waar zijn de shabab van de ummah? Voor de tv voetbal aan het kijken en dou3a aan het doen dat een ploeg wint yek? Ik word misselijk van deze voetbalgekte die onze muslimeen heeft vergiftigd en weerhoudt van hun verplichtingen tegenover Allah.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
jou niet :zweep:

H.P.Pas
09-07-10, 17:28
geen enkel team zou Spnaje voorlopig kunnen verslaan :

Waarom zo euforisch ? Spanje is de finalist met het magerste doelsaldo uit de WM-geschiedenis en heeft in de voorronde van Zwitserland verloren.
Een tamelijk bedenkelijk rendement voor een ploeg met zoveel individuele kwaliteit.

Niet geregistreerd
09-07-10, 17:47
Waarom zo euforisch ? Spanje is de finalist met het magerste doelsaldo uit de WM-geschiedenis en heeft in de voorronde van Zwitserland verloren.
Een tamelijk bedenkelijk rendement voor een ploeg met zoveel individuele kwaliteit.

Doelpunten maken gaat Nederland ook beroerd af (missen kans na kans) en op het veld zijn ze tegen al die individuele klasse toch niks. Spanje speelt mooi en toch rendabel, ga er maar vanuit dat ze dat tegen die gruiters gaan voortzetten.