PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw probeert baby door wc te spoelen



Fatii1
08-07-10, 16:21
Uitgegeven: 8 juli 2010 09:02
Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 09:02

NEW DELHI - Een Indiase vrouw is woensdag bevallen in de wc van een vliegtuig en probeerde vervolgens het kind door het toilet te spoelen. Dat meldden Indiase media donderdag.

Het kind werd in de toiletpot gevonden, nadat het toestel uit Turkmenistan was geland in Amritsar in het noorden van India.

Omdat de baby vastzat werd het met toiletpot en al in allerijl naar een ziekenhuis gebracht. Chirurgen moesten een zaag gebruiken om het hoofdje uit de toiletpot te bevrijden.

Het jongetje ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.


Gearresteerd

De 22-jarige moeder had het toestel verlaten en werd gearresteerd, nadat het cabinepersoneel het kind gevonden had. In eerste instantie ontkende ze dat ze net was bevallen maar later gaf ze dat toe.

De ongetrouwde vrouw is een geneeskundestudente, die net was afgestudeerd in Wit-Rusland.

© ANP


Vrouw probeert baby door wc te spoelen | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/opmerkelijk/2287661/vrouw-probeert-baby-wc-spoelen.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

amani1
08-07-10, 16:34
Ya Allah..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

miss_F
08-07-10, 16:39
Astaghfiroullaah, waar gaat het heen met de mensheid?!
:eek: :kwaad:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
08-07-10, 16:46
Ach ja als abortus kan net zo goed ook baby doden? Audubillah! Dat krijg je met de wereld als mensen hun dochters alleen laten en ontucht de gewoonste zaak van de wereld is. Dat is nou de mooie van Islam helaas zijn er maar weinig die het prakticeren en ik zeg dit eerst tegen mezelf voor ik naar anderen wijz en er zijn er weinigen die ervoor strijden met hun leven en welvaart.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Soldim
08-07-10, 16:53
Ach ja als abortus kan net zo goed ook baby doden?


Mars zal in z'n sas zijn -- nog meer gestoorde fundi's die zijn denkbeelden delen. :zozo:



Dat krijg je met de wereld als mensen hun dochters alleen laten


Direct terug naar de middeleeuwen, of niet?


... als mensen hun dochters alleen laten en ontucht de gewoonste zaak van de wereld is. Dat is nou de mooie van Islam ...


Nu heb ik persoonlijk ook geen hoge pet op van ook maar een van die drie woestijm godsdiensten, maar zo erg is het toch ook weer niet gesteld?

Muslimaah1
08-07-10, 17:23
La Hawla wala Quwatta illa Billaah !!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mina201
08-07-10, 17:23
Weet niet waar jij last van hebt huh uh..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
08-07-10, 18:21
Leef je eens in in de moeder. Ze gaat naar huis waarschijnlijk met haar bul : ze is arts ! Feest in de familie.

We weten niets van de vader van het kindje. Niets van hun relatie. Huwelijksbeloften ?

Misschien had ze het oog in oog met haar ouders willen vertellen. Dit soort dingen gaan nogal lastig door de telefoon.

In het vliegtuig krijgt ze buikkrampen en denkt- zoals sommige andere onervaren moeders voor haar...ik moet naar de WC...NU !.

Misschien was het een iets te vroeg geboren kindje. Weten we niet.

Sommige borelingen zijn verdraaide snel en voor ze het weet ligt het kleintje in de pot. (Ik ken zo'n echt gebeurd verhaal).

Moeder volkomen in paniek.

Nou ja...we weten weinig van de feiten. Ik vind het triest en hoop dat het goed komt met moeder en kind. Zal wel niet. Er bemoeien zich teveel mensen mee.

Aït Ayt
08-07-10, 18:26
Leef je eens in in de moeder. Ze gaat naar huis waarschijnlijk met haar bul : ze is arts ! Feest in de familie.


als arts zou ze toch moeten weten dat je beter niet een kind door de wc kan spoelen ?

Eke
08-07-10, 18:34
als arts zou ze toch moeten weten dat je beter niet een kind door de wc kan spoelen ?

Ze zou dit ook nooit gedaan hebben als ze niet in paniek was geweest. Een WC in een vliegtuig !!!!! (Daar zit geeneens een uitlaat in of zo)

Ze stond volkomen met haar ruggetje tegen de WC-deur. Alleen.





:hihi: 'k begin het steeds triester te vinden hoe langer ik er over nadenk....zo'n forum met van die heftige onderwerpen is niets voor mij...ik ben dol op babies en voel ook veel mededogen voor dat jonge moedertje...pffffff)

Aït Ayt
08-07-10, 18:57
Ze zou dit ook nooit gedaan hebben als ze niet in paniek was geweest. Een WC in een vliegtuig !!!!! (Daar zit geeneens een uitlaat in of zo)

gelukkig niet nee.. :nerveus:


Ze stond volkomen met haar ruggetje tegen de WC-deur. Alleen.

nou ja, alleen.. ze zat er ook met een pas geboren baby dat in de wc was gepropt..


:hihi: 'k begin het steeds triester te vinden hoe langer ik er over nadenk....zo'n forum met van die heftige onderwerpen is niets voor mij...ik ben dol op babies en voel ook veel mededogen voor dat jonge moedertje...pffffff)

je hoeft niet al te veel consideratie te hebben met een moeder/dokter dat een baby door de wc probeert te spoelen..
maar ik ben het wel met je eens ja dat het heftige komkommerberichten zijn deze zomer.. het lijkt wel een broodje aap verhaal..

Fatii1
08-07-10, 20:18
La Hawla wala Quwatta illa Billaah !!!



Inderdaad!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

H.P.Pas
08-07-10, 20:50
Ik geloof geen ruk van dit verhaal.
Het zal de leeftijd wel zijn. (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4391225&postcount=19) :)

John2
08-07-10, 21:17
Uitgegeven: 8 juli 2010 09:02
Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 09:02

NEW DELHI - Een Indiase vrouw is woensdag bevallen in de wc van een vliegtuig en probeerde vervolgens het kind door het toilet te spoelen. Dat meldden Indiase media donderdag.

Het kind werd in de toiletpot gevonden, nadat het toestel uit Turkmenistan was geland in Amritsar in het noorden van India.

Omdat de baby vastzat werd het met toiletpot en al in allerijl naar een ziekenhuis gebracht. Chirurgen moesten een zaag gebruiken om het hoofdje uit de toiletpot te bevrijden.

Het jongetje ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.


Gearresteerd

De 22-jarige moeder had het toestel verlaten en werd gearresteerd, nadat het cabinepersoneel het kind gevonden had. In eerste instantie ontkende ze dat ze net was bevallen maar later gaf ze dat toe.

De ongetrouwde vrouw is een geneeskundestudente, die net was afgestudeerd in Wit-Rusland.

© ANP


Vrouw probeert baby door wc te spoelen | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/opmerkelijk/2287661/vrouw-probeert-baby-wc-spoelen.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Onzin verhaal en klopt van geen kanten.
Zwanger en vertrekken van een vliegveld van de russische federatie dat kan tot 6 maanden.
Ook de vliegroute is onlogisch, net als de medische opleiding in Bella Russ.


Ik geloof geen ruk van dit verhaal.
Het zal de leeftijd wel zijn. (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4391225&postcount=19) :)
Was ook geen ruk maar een perswee:engel:

Fatii1
08-07-10, 21:31
Ik geloof geen ruk van dit verhaal.

Het zal de leeftijd wel zijn. (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4391225&postcount=19) :)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Oke dan :stoned:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
09-07-10, 00:14
Zeker geen ronaldo tegengekomen die haar 12 miljoen voor dat kind wou bieden en het vervolgens als onverkocht kind proberen door het toilet te spoelen?