PDA

Bekijk Volledige Versie : Joodse boot vaart mee op Gay Pride



Umarvlie
08-07-10, 16:24
Joodse boot vaart mee op Gay Pride

AMSTERDAM - Tijdens de botenparade van de Gay Pride op 7 augustus vaart voor het eerst een boot met joodse opvarenden mee. Dat heeft de organisatie van het homo-evenement donderdag laten weten.

Het is een initiatief van de joodse gemeente Beit Ha'Chidush. Het is de eerste keer dat de Joodse gemeenschap deelneemt aan de botenparade. Thema van het vaartuig is Shalom en de ongeveer zestig opvarenden dragen een roze keppeltje.

„Met onze deelname willen we een statement maken”, aldus een woordvoerster van Beit Ha'Chidush. „Iedereen, joods, homo of moslim, moet in dit land vrij en zorgeloos over straat kunnen. In een tijd waarin wordt gesproken over lokjoden en lokhomo's willen we een krachtig signaal afgeven. Daarnaast willen we natuurlijk laten zien dat joods zijn en homoseksualiteit prima samen gaan.”

Abu_Hurayrah
08-07-10, 17:16
Daarnaast willen we natuurlijk laten zien dat joods zijn en homoseksualiteit prima samen gaan.”

Ik zeg niks.

farahita
08-07-10, 18:36
[QUOTE=Umarvlie;4391195]Joodse boot vaart mee op Gay Pride

jaaaaa....
laat maar!

tanger'73
08-07-10, 23:01
Joodse boot vaart mee op Gay Pride

in een tijd waarin wordt gesproken over lokjoden en lokhomo's willen we een krachtig signaal afgeven. Daarnaast willen we natuurlijk laten zien dat joods zijn en homoseksualiteit prima samen gaan.”


nou ik kan niet beter zeggen als een uitstekende gelegenheid om dat lokken kracht bij te zetten, als homo en Jood ineen.

djull
08-08-10, 20:28
Geweldig!
Vaart ook islam-boot mee, nietwaar?

Ghaniangirl
08-08-10, 20:35
no words
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
08-08-10, 20:43
Joodse boot vaart mee op Gay Pride

AMSTERDAM - Tijdens de botenparade van de Gay Pride op 7 augustus vaart voor het eerst een boot met joodse opvarenden mee. Dat heeft de organisatie van het homo-evenement donderdag laten weten.

Het is een initiatief van de joodse gemeente Beit Ha'Chidush. Het is de eerste keer dat de Joodse gemeenschap deelneemt aan de botenparade. Thema van het vaartuig is Shalom en de ongeveer zestig opvarenden dragen een roze keppeltje.

„Met onze deelname willen we een statement maken”, aldus een woordvoerster van Beit Ha'Chidush. „Iedereen, joods, homo of moslim, moet in dit land vrij en zorgeloos over straat kunnen. In een tijd waarin wordt gesproken over lokjoden en lokhomo's willen we een krachtig signaal afgeven. Daarnaast willen we natuurlijk laten zien dat joods zijn en homoseksualiteit prima samen gaan.”

Goh wat goed zeg! heb je weer een onderwerp gevonden om de Joden weer in kwaad daglicht te stellen .
Er kwam zelfs een cruise schip aan met 2200 HOMO.S uit allerelei landen .
Maar daar heb je het niet over , ook niet dat homosexueliteit in MOSLIM landen orde van de dag is .www.gaymiddleeast.com/

p.s Ik ben geen homo hoor

Abu_Hurayrah
08-08-10, 21:36
p.s Ik ben geen homo hoor

Dat je geen Moslim bent is erger... :fplet:

aboenoeh
08-08-10, 22:02
Joodse boot vaart mee op Gay Pride

AMSTERDAM - Tijdens de botenparade van de Gay Pride op 7 augustus vaart voor het eerst een boot met joodse opvarenden mee. Dat heeft de organisatie van het homo-evenement donderdag laten weten.

Het is een initiatief van de joodse gemeente Beit Ha'Chidush. Het is de eerste keer dat de Joodse gemeenschap deelneemt aan de botenparade. Thema van het vaartuig is Shalom en de ongeveer zestig opvarenden dragen een roze keppeltje.

„Met onze deelname willen we een statement maken”, aldus een woordvoerster van Beit Ha'Chidush. „Iedereen, joods, homo of moslim, moet in dit land vrij en zorgeloos over straat kunnen. In een tijd waarin wordt gesproken over lokjoden en lokhomo's willen we een krachtig signaal afgeven. Daarnaast willen we natuurlijk laten zien dat joods zijn en homoseksualiteit prima samen gaan.”
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Daarnaast willen we natuurlijk laten zien dat joods zijn en homoseksualiteit prima samen gaan.”
de joden denken er blijkbaar anders over:wijs::wijs:
ik dacht dat alleen moslims onverdraagzaam zijn jegens andersdenkenden:vrede::vrede:

http://www.youtube.com/watch?v=WxUNGxbsBpc&feature=related
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
08-08-10, 22:14
Dat je geen Moslim bent is erger... :fplet:

Vind je ?
Ik zou niet weten waarom ik opeens weer gelovig zou moeten worden heb al eerder gezegd dat ik zonder geloof ook een goed mens kan zijn , daar heb ik niet een van de HONDERDEN *)soorten geloof voor nodig.
Zeker niet als je zo als ik gelooft in een boven natuurlijk wezen dat noem ik GOD .
Weet niet wat het verschil is tussen ALLAH en GOD .

*) En al deze GODSVRUCHTIGE mensen gillen en krijsen om het hardst dat zij het WARE GELOOF hebben ,en zijn zelfs bereid om elkaar de hersens in te slaan om hun bewijs te leveren .
Tot nu toe heeft het zgn ,,geloof ,, meer doden op zijn geweten door oorlogen om wederzijdse meningsverschillen over het geloof dan wat dan ook !:fplet:

aboenoeh
08-08-10, 22:32
Vind je ?

Ik zou niet weten waarom ik opeens weer gelovig zou moeten worden heb al eerder gezegd dat ik zonder geloof ook een goed mens kan zijn , daar heb ik niet een van de HONDERDEN *)soorten geloof voor nodig.

Zeker niet als je zo als ik gelooft in een boven natuurlijk wezen dat noem ik GOD .

Weet niet wat het verschil is tussen ALLAH en GOD .



*) En al deze GODSVRUCHTIGE mensen gillen en krijsen om het hardst dat zij het WARE GELOOF hebben ,en zijn zelfs bereid om elkaar de hersens in te slaan om hun bewijs te leveren .

Tot nu toe heeft het zgn ,,geloof ,, meer doden op zijn geweten door oorlogen om wederzijdse meningsverschillen over het geloof dan wat dan ook !:fplet:



Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Tot nu toe heeft het zgn ,,geloof ,, meer doden op zijn geweten door oorlogen om wederzijdse meningsverschillen over het geloof dan wat dan ook !:fplet:



ik denk het niet hoor

democratie heeft de meeste moorden, etnische zuiveringen, genocides, plunderingen,massa moorden op haar kerf dan ieder welke idiologie over heel de mensheid

laten we het bij maar bij de indianen houden en we zijn uitgesproken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
09-08-10, 03:23
nou ik kan niet beter zeggen als een uitstekende gelegenheid om dat lokken kracht bij te zetten, als homo en Jood ineen.

een opvallende joodse homo als lokvogel

http://www.ikonrtv.nl/uploads/uploadedImgs/keppeltje_homo.jpg

StevieK
09-08-10, 03:39
Tot nu toe heeft het zgn ,,geloof ,, meer doden op zijn geweten door oorlogen om wederzijdse meningsverschillen over het geloof dan wat dan ook !:fplet:



ik denk het niet hoor

democratie heeft de meeste moorden, etnische zuiveringen, genocides, plunderingen,massa moorden op haar kerf dan ieder welke idiologie over heel de mensheid

laten we het bij maar bij de indianen houden en we zijn uitgesproken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En dat dan met goedkeuring van alle christen en mensen die in de democratie leven??????,
Natuurlijk is dat wat de Indianen is aangedaan vreselijk, ook wat er allemaal in Zuid Amerika gebeurd is. Ja, maar men heeft wel van het verleden geleerd dat dit niet de juiste weg is.

Sommige geloven gaan met de tijd mee en sommige geloven niet. Sommige geloven menen nog steeds dat ongelovigen afgeslacht moeten worden, andere geloven kunnen goed samen leven met in hun ogen wat ongelovige zijn.

Ik weet dat democratie ook niet alles is, maar wees maar gelukkig dat jij in een democratisch land leeft, hier kan je tenminste nog zeggen en schrijven en spreken wat je denkt, er zijn nog vele landen waar dat niet mogelijk is. Hier mag jij zelfs nog kritiek hebben op de leiders van het land.
In democratisch amerika zijn er zelf inwoners die documentaires, films maken enzo waar de schandalen van de regering aan de kaak gesteld worden.
Ik kan me niet voorstellen dat men dat in niet democtratische landen zulke films/documentaires kan maken.



Er zijn velen die niet met de democratie kunnen omgaan, zij zijn ook diegene die die democratie wetgeving met handen en voeten overtreden. Ik vind het alleen wel jammer dat de wetgeving in de democratie vaak gericht is ter bescherming van de wetsovertreder , vaak geniet de wetsovertreder, ik bedoel de schuldige van zwaardere vergrijpen vaak beter beschermd worden door de wet dan hun slachtoffers, hoewel daar de laatste jaren steeds meer verandering in komt.


Vertel jij maar eens een systeem wat het beste is, alle systemen hebben voordelen en nadelen. Voor sommige personen is een dictatuur nodig om je in gareel te houden omdat die personen zich niet in het gareel kunnen houden in een democtratie.

Ron Haleber
09-08-10, 09:42
Vertel jij maar eens een systeem wat het beste is, alle systemen hebben voordelen en nadelen. Voor sommige personen is een dictatuur nodig om je in gareel te houden omdat die personen zich niet in het gareel kunnen houden in een democtratie.

Stevie ga je nu er dagwerk van maken om op alle posts van Sallah te reageren??? :fplet:

mark61
09-08-10, 09:47
democratie heeft de meeste moorden, etnische zuiveringen, genocides, plunderingen,massa moorden op haar kerf dan ieder welke idiologie over heel de mensheid

Bron? Nazi-Duitsland, Rusland en China zijn democratieën?

Dat pubergebral van jou kent geen einde. Ga je met je moeder, vader en imam praten.

aboenoeh
09-08-10, 13:27
En dat dan met goedkeuring van alle christen en mensen die in de democratie leven??????,

Natuurlijk is dat wat de Indianen is aangedaan vreselijk, ook wat er allemaal in Zuid Amerika gebeurd is. Ja, maar men heeft wel van het verleden geleerd dat dit niet de juiste weg is.



Sommige geloven gaan met de tijd mee en sommige geloven niet. Sommige geloven menen nog steeds dat ongelovigen afgeslacht moeten worden, andere geloven kunnen goed samen leven met in hun ogen wat ongelovige zijn.



Ik weet dat democratie ook niet alles is, maar wees maar gelukkig dat jij in een democratisch land leeft, hier kan je tenminste nog zeggen en schrijven en spreken wat je denkt, er zijn nog vele landen waar dat niet mogelijk is. Hier mag jij zelfs nog kritiek hebben op de leiders van het land.

In democratisch amerika zijn er zelf inwoners die documentaires, films maken enzo waar de schandalen van de regering aan de kaak gesteld worden.

Ik kan me niet voorstellen dat men dat in niet democtratische landen zulke films/documentaires kan maken.







Er zijn velen die niet met de democratie kunnen omgaan, zij zijn ook diegene die die democratie wetgeving met handen en voeten overtreden. Ik vind het alleen wel jammer dat de wetgeving in de democratie vaak gericht is ter bescherming van de wetsovertreder , vaak geniet de wetsovertreder, ik bedoel dan verdachte of schuldige van zwaardere vergrijpen vaak beter beschermd worden door de wet dan hun slachtoffers, hoewel daar de laatste jaren steeds meer verandering in komt.





Vertel jij maar eens een systeem wat het beste is, alle systemen hebben voordelen en nadelen. Voor sommige personen is een dictatuur nodig om je in gareel te houden omdat die personen zich niet in het gareel kunnen houden in een democtratie.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



En dat dan met goedkeuring van alle christen en mensen die in de democratie leven??????,

Natuurlijk is dat wat de Indianen is aangedaan vreselijk, ook wat er allemaal in Zuid Amerika gebeurd is. Ja, maar men heeft wel van het verleden geleerd dat dit niet de juiste weg is.





aja wat heeft men dan geleert

hoe men 3 dewereld landen moet colonizeren

hoe men irak moet bombarderen

hoe men afganen moet afslachten

hoe men congo moest leegplunderen

hoe men babys in gaza moet afmaken

hoe ....................................

tipisch westerse praat

alles wat jullie doen valt goed te praten.

moge allah jullie een vloek geven die jullie niet meer te boven zullen gaan

en ik denk dat hij al in vervulling is gegaan



Sommige geloven gaan met de tijd mee en sommige geloven niet. Sommige geloven menen nog steeds dat ongelovigen afgeslacht moeten worden, andere geloven kunnen goed samen leven met in hun ogen wat ongelovige zijn.




bedoel je dat deze geloven met de tijd meegaan

http://www.youtube.com/watch?v=GGj-DKzshYk&feature=player_embedded#!



http://www.youtube.com/watch?v=KLrwaG23JkM&feature=player_embedded#!



het is uw democratie die u doet geloven waar u in gelooft en u bedriegt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
09-08-10, 13:39
Bron? Nazi-Duitsland, Rusland en China zijn democratieën?

Dat pubergebral van jou kent geen einde. Ga je met je moeder, vader en imam praten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums
democratisch belgie, democratisch frankrijk, en nederland, amerika en engeland
http://www.youtube.com/watch?v=9qU5IIiVW-E&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=sE68Rdb2tSA
http://www.youtube.com/watch?v=Hfg8W3RGLzI&feature=related
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
09-08-10, 14:10
En dat dan met goedkeuring van alle christen en mensen die in de democratie leven??????,
Natuurlijk is dat wat de Indianen is aangedaan vreselijk, ook wat er allemaal in Zuid Amerika gebeurd is. Ja, maar men heeft wel van het verleden geleerd dat dit niet de juiste weg is.

aja wat heeft men dan geleert

hoe men 3 dewereld landen moet colonizeren

hoe men irak moet bombarderen

hoe men afganen moet afslachten

hoe men congo moest leegplunderen

hoe men babys in gaza moet afmaken

hoe ....................................

tipisch westerse praat

alles wat jullie doen valt goed te praten.

moge allah jullie een vloek geven die jullie niet meer te boven zullen gaan

en ik denk dat hij al in vervulling is gegaan



Sommige geloven gaan met de tijd mee en sommige geloven niet. Sommige geloven menen nog steeds dat ongelovigen afgeslacht moeten worden, andere geloven kunnen goed samen leven met in hun ogen wat ongelovige zijn.



bedoel je dat deze geloven met de tijd meegaan

http://www.youtube.com/watch?v=GGj-DKzshYk&feature=player_embedded#!



http://www.youtube.com/watch?v=KLrwaG23JkM&feature=player_embedded#!



het is uw democratie die u doet geloven waar u in gelooft en u bedriegt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik ben daar naturrlijk niet me eens wat het westen dit aandoet, moet ik nu in een hoekje gaan zitten huilen. Vergeet niet dat er hordes met mensen demonstreren tegen wat er gebeurd, helaas helpt dt niet altijd. Kijk alleen maar eens de jaarlijkse demonstraties tijdens de wereld top. Ja het is voorrecht om te demonstreren in een democratie.

Daarom vraag ik aan jouw, en je gaf me geen antwoord, welk system is beter dan democratie, communisme, nou dat heb je wel gezien met de USSR , dictators, Sadam Hussein, ok een ding moet ik meegeven, hij had het volk wel onder de knie en er waren minder aanslagen dan momenteel. Ja voor sommige mensen is een dictator goed.

Iedereen weet dat de democratie niet perfect is, maar als ik zelf mag kiezen dan leven ik liever onder de democratie dan onder een ander regime. Klinkt zeer egoistisch, ja dat klopt ook, tenslotte moet je hier op aarde toch voor jezelf vechten.

Ik leef liever onder de knoet van amerika dan onder een ander system.

Ik zeg dat jij ook blij mag zijn met de democratie, want als jij in andere landen met andere regimes zo'n taal, beschuldigingen, enz,enz uitkraamt als je hier op maroc.nl dan was je allang van je bed gelicht en zat je nu ergens in een hok met vele soortgenoten op een process dat nog wel jaren kan duren. Wees blij met die democratie hier. je kan altijd de negatieve punten opsommen, maar ook positieve punten.

StevieK
09-08-10, 14:14
Stevie ga je nu er dagwerk van maken om op alle posts van Sallah te reageren??? :fplet:

Oeps, is deze nickname dan ook Sallah,???

Ach ja, waarom reageer ik ook eigenlijk, het is net die spookrijder die door de politie wordt aangehouden en te horen krijgt dat ie tegen jet verkeer inrijd, waarop de spookrijder reageerd dat niet hij maar al die anderen tegen het verkeer inrijden :lol: