PDA

Bekijk Volledige Versie : Playboy uit de schappen na gelovigen geshockeerd te hebben.



Hatert
10-07-10, 13:11
za 10 jul 2010, 11:49

Playboy shockeert gelovigen

van onze redactie

AMSTERDAM - FOTO - In Portugal is een flinke rel ontstaan om het blootblad Playboy. Op de cover van het Portugese tijdschrift knielt Jezus Christus neer naast een topless model...

In het blad is Jezus ook te zien met een lesbisch koppel en een prostituee. Diverse bronnen melden dat het tijdschrift uit de schappen is gehaald.

Het hoofdkantoor van Playboy laat weten dat ze de Portugezen geen toestemming hebben gegeven om de foto's te publiceren. De directie is op zijn zachtst gezegd not amused. "We zeggen de samenwerking met onze Portugese uitgever op."

De kiekjes waren bedoeld als eerbetoon aan Nobelprijswinnaar José Saramago en verwezen naar het boek Het evangelie volgens Jezus Christus.

Hatert
11-07-10, 11:13
Raar dat niemand bezwaar maakt tegen deze inperking van de vrijheid van meningsuiting, zowel hier op maroc.nl alswel in de landelijke en internatiomnale media.

sidi bibi
11-07-10, 14:03
Raar dat niemand bezwaar maakt tegen deze inperking van de vrijheid van meningsuiting, zowel hier op maroc.nl alswel in de landelijke en internatiomnale media.

Nou ja, inperking van de vrijheid van meningsuiting in de playboy.
Daar ligt iemand wakker van.

Hatert
11-07-10, 14:17
Nou ja, inperking van de vrijheid van meningsuiting in de playboy.
Daar ligt iemand wakker van.

En dat is nu het interessante eraan, dat niemand daar wakker van ligt. Als moslims tegen zijn dat hun profeet als hond of als terrorist wordt afgebeeld, dan is het inperking van de vrijheid. Hier werkt zelfs het hoofdkantoor van Playboy aan mee, en trekken ook nog eens het boetekleed aan.

Eke
11-07-10, 15:07
za 10 jul 2010, 11:49

Playboy shockeert gelovigen

van onze redactie

AMSTERDAM - FOTO - In Portugal is een flinke rel ontstaan om het blootblad Playboy. Op de cover van het Portugese tijdschrift knielt Jezus Christus neer naast een topless model...
.



Raar dat niemand bezwaar maakt tegen deze inperking van de vrijheid van meningsuiting, zowel hier op maroc.nl alswel in de landelijke en internatiomnale media.


Jezus nam het op voor verschoppelingen, o.a. hoeren.

Als er Playboymodellen waren geweest die hij zou moeten beschermen zou hij dat doen, want ze verdienen geld met hun blootje :) en een grote groep mensen kijken daardoor op hen neer..Hoewel dat steeds minder wordt, krijg ik het gevoel.

Gelovigen,meestal de oudere orthodoxe gelovigen schrikken zich de rambam als ze die foto's zien. Ik kan me nog herinneren dat ik het overdreven van Madonna vond om aan een kruis te gaan bungelen op het toneel.Als show...Maar het viel nogal mee op het podium, geloof ik ..

Ik ken het tijdschrift niet zo goed. hoor dat er goede artikelen in staan.
Maar je moet mensen niet van streek willen maken. Hou die beelden binnenin het blad. Nog niet zolang geleden werden die bladen nog onder de toonbank verkocht. Dat hoeft voor mij ook weer niet.

Kijk, ik vind het goed dat er gepraat wordt in een samenleving. Ook over sex en zo.
En daar kan uitkomen dat er bijgestuurd moet worden....bv. bij deze cover.

sidi bibi
12-07-10, 02:06
Hier werkt zelfs het hoofdkantoor van Playboy aan mee, en trekken ook nog eens het boetekleed aan.

Indrukwekkend, dat verkoopgeile hoofdkantoor van de pleeboy.
Wat een vergelijkingsmateriaal.

sidi bibi
12-07-10, 02:14
Ik ken het tijdschrift niet zo goed. hoor dat er goede artikelen in staan.


Joh, :wow:

Niet geregistreerd
12-07-10, 02:20
Indrukwekkend, dat verkoopgeile hoofdkantoor van de pleeboy.
Wat een vergelijkingsmateriaal.

In de Schaapwereld is het zelfs mogelijk om kromgetrokken paperclips te vergelijken met gediscrimineerde moslims. Getuigt van een fixatie doe je bij de gemiddelde PVV-stemmer niet tegenkomt.

Bofko
12-07-10, 02:29
In de Schaapwereld is het zelfs mogelijk om kromgetrokken paperclips te vergelijken met gediscrimineerde moslims. Getuigt van een fixatie doe je bij de gemiddelde PVV-stemmer niet tegenkomt.

Dit ben ik dus. Eindelijk nu in kunnen loggen.

sidi bibi
12-07-10, 02:41
Dit ben ik dus. Eindelijk nu in kunnen loggen.

Heb dit in good old maroc al een week of 6, alleen overdag, tot middennacht, bij elke click wordt de connectie met het internet verbroken. Na middennacht gaat het vreemd genoeg steeds perfect, tot 7 uur in de ochtend, daarna begint het gedonder weer.

Bofko
12-07-10, 02:50
Heb dit in good old maroc al een week of 6, alleen overdag, tot middennacht, bij elke click wordt de connectie met het internet verbroken. Na middennacht gaat het vreemd genoeg steeds perfect, tot 7 uur in de ochtend, daarna begint het gedonder weer.

Die merge met ansaar werkt drempelverhogend volgens mij.

sidi bibi
12-07-10, 03:00
Die merge met ansaar werkt drempelverhogend volgens mij.

De ervaring hier leert mij dat het ten onder gaat aan interne strijd.

sidi bibi
12-07-10, 03:18
In de Schaapwereld is het zelfs mogelijk om kromgetrokken paperclips te vergelijken met gediscrimineerde moslims. Getuigt van een fixatie doe je bij de gemiddelde PVV-stemmer niet tegenkomt.

Ik vind hem wel grappig, ook dat steeds terugkeren.
Krijg steeds weer dat beeld voor ogen van die puberale kwajongen die ooit de avator van Aisja modereerde. :hihi:

Bofko
12-07-10, 03:45
Ik vind hem wel grappig, ook dat steeds terugkeren.
Krijg steeds weer dat beeld voor ogen van die puberale kwajongen die ooit de avator van Aisja modereerde. :hihi:

Dat laatste heb ik niet helemaal meegekregen....Maar Aisja rings a bell.:)

Schaap blijft een fenomeen. Controle-freak. Mooie sport om hem te ontmaskeren en kennis te nemen van zijn wereldbeeld en vermeende missie daarin. Hij blijft zo heerlijk herkenbaar als anti-westers geluid.
Daarvoor hoef je niet veel te weten. Je hoeft alleen maar het tegenovergestelde te beweren van wat gangbaar is en te mening-shoppen.Het westen is een paradijs voor anti-westerse geluiden in onze kritische en met vrijheid-van-meningsuiting gezegende maatschappij.Een bijhorende mening voor elk die 'iets anders' wil is overal vandaan te plukken en 'met eigen inzicht' in te vullen.Je krijgt daarna het gevoel dat je iemand bent.

Hatert
12-07-10, 18:31
Leuk om te zien dat domme autochtonen geen parallel kunnen trekken met wat ze moslims verwijten maar zelf aan de lopende band doen. Als moslims ergens bezwaren tegen hebben dan is het meteen inperking van de vrijheid van meningsuiting en worden er actiegroepen opgericht, politici die over elkaar heen struikelen, kranten die moord en brand schreeuwen, maar als autochtonen geraakt worden in hun ziel en daar bezwaren tegen maken dan wordt dat gewoon gevonden. Geen haan die er naar kraait.

Heerlijk dit soort stompzinninge meten met twee maten.

Eke
12-07-10, 23:05
Leuk om te zien dat domme autochtonen geen parallel kunnen trekken met wat ze moslims verwijten maar zelf aan de lopende band doen. Als moslims ergens bezwaren tegen hebben dan is het meteen inperking van de vrijheid van meningsuiting en worden er actiegroepen opgericht, politici die over elkaar heen struikelen, kranten die moord en brand schreeuwen, maar als autochtonen geraakt worden in hun ziel en daar bezwaren tegen maken dan wordt dat gewoon gevonden. Geen haan die er naar kraait.

Heerlijk dit soort stompzinninge meten met twee maten.

Daar ben ik nog even terug..ik zit over je na te denken. Je praat hier polariserend op NieuwsVan De Dag. Betekent dat dat je die polarisatie wilt ? Eke.

TOEGEVOEGD..ik scrolde even een stukje terug. Niet jij, maar jullie zijn aan het polariseren....sorry !!!
Ik voelde me aangesproken als 'domme autochtoon'....

Hatert
12-07-10, 23:18
Daar ben ik nog even terug..ik zit over je na te denken. Je praat hier polariserend op NieuwsVan De Dag. Betekent dat dat je die polarisatie wilt ? Eke.

TOEGEVOEGD..ik scrolde even een stukje terug. Niet jij, maar jullie zijn aan het polariseren....sorry !!!
Ik voelde me aangesproken als 'domme autochtoon'....

Ik vind je niet dom, ik bewonder je handelwijze hier op maroc.nl. Misschien hooguit een beetje te goeierig maar dat deert niet.

Eke
12-07-10, 23:20
Joh, :wow:

Vandaag een flinke stapel Playboys uit de bieb uit de grote stad gehaald.Beide fietstassen vol. Plastic erom tegen de regen. Om een mening te vormen moet je op onderzoek uit.

Geen wonder dat je schrikt. Het nivo van de inhoud van de artikelen overstijgt een vrouwenweekblad niet.
Maar Herman Brusselmans is wel grappig. Die is boekenrecensent.:strik:








Overigens was de stad niet te bereiken. Teveel takken op de weg , teveel onweer --zet ik er even bij, want dat weet jij in Marokko niet.

Eke
12-07-10, 23:27
Ik vind je niet dom, ik bewonder je handelwijze hier op maroc.nl. Misschien hooguit een beetje te goeierig maar dat deert niet.

Fijn om te lezen. Een mens moet z'n zelfvertrouwen niet door anderen laten bepalen natuurlijk..:)

Nou ga ik echt slapen . Nacht !

sidi bibi
13-07-10, 09:33
Maar Herman Brusselmans is wel grappig. Die is boekenrecensent.:strik:








Overigens was de stad niet te bereiken. Teveel takken op de weg , teveel onweer --zet ik er even bij, want dat weet jij in Marokko niet.

Het meeste weet ik, kan het niet nalaten elke dag het wel en wee in Nederland te volgen.
Gisteren was het tegen de 40 hier en ik had juist beloofd Indisch te kokerellen, da's afzien met al die pruttelende pannen in die keuken.

Is die Brusselmans dezelfde als die in geenstijl ?

sidi bibi
13-07-10, 09:41
Leuk om te zien dat domme autochtonen geen parallel kunnen trekken met wat ze moslims verwijten maar zelf aan de lopende band doen. Als moslims ergens bezwaren tegen hebben dan is het meteen inperking van de vrijheid van meningsuiting en worden er actiegroepen opgericht, politici die over elkaar heen struikelen, kranten die moord en brand schreeuwen, maar als autochtonen geraakt worden in hun ziel en daar bezwaren tegen maken dan wordt dat gewoon gevonden. Geen haan die er naar kraait.

Heerlijk dit soort stompzinninge meten met twee maten.

Zal wel komen omdat ik in een land woon waar buitenlanders wel mogen komen wonen maar onder een pak van beperkingen, netjes door de staat wettelijk geregeld.
Jij hebt in Nederland exact dezelfde rechten als een ander.

Eke
14-07-10, 15:14
Het meeste weet ik, kan het niet nalaten elke dag het wel en wee in Nederland te volgen.
Gisteren was het tegen de 40 hier en ik had juist beloofd Indisch te kokerellen, da's afzien met al die pruttelende pannen in die keuken.

Is die Brusselmans dezelfde als die in geenstijl ?

Hehe, ik heb het opgezocht .

Het is hier ook siësta houden hoor.
Indische maaltijd..die is wel de moeite waard om daar een dag voor uit te trekken.. :denk: inspiratie !!!!
Hoe uitgebreid heb je het gedaan ?





Geen stijl-Brusselmans is Peter van Vliet

De Brusselmans (hij heeft meer dan 50 boeken ..uh..min of meer gedrukt) is Herman Frans Martha Brusselmans . Kijk even naar z'n foto op Wiki, dan weet je meteen waarom het een publiekslieveling is :)http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Brusselmans

Eke
14-07-10, 15:20
Over dit topic...er ligt wel een wereld van verschil tussen Portugal en Nederland. Het zal tegenwoordig wel wat minder zijn, maar Portugal gold als een zwaar Rooms-Katholiek land....Met nu nog 10 tot 15 % analphabeten.

super ick
14-07-10, 15:39
En dat is nu het interessante eraan, dat niemand daar wakker van ligt. Als moslims tegen zijn dat hun profeet als hond of als terrorist wordt afgebeeld, dan is het inperking van de vrijheid. Hier werkt zelfs het hoofdkantoor van Playboy aan mee, en trekken ook nog eens het boetekleed aan.

Volgens mij Protugal nog steeds overwegend katholiek. Dan strijk je dus de meerderheid tegen de haren in.
Als de meerderheid tegen is dan is het een logische stap.
Pas als de meerderheid zich moet gaan schikken naar een nogal snel beledigde minderheid, ja dan gaat mijn onderschrift op.

sidi bibi
14-07-10, 17:05
Hehe, ik heb het opgezocht .

Het is hier ook siësta houden hoor.
Indische maaltijd..die is wel de moeite waard om daar een dag voor uit te trekken.. :denk: inspiratie !!!!
Hoe uitgebreid heb je het gedaan ?





Geen stijl-Brusselmans is Peter van Vliet

De Brusselmans (hij heeft meer dan 50 boeken ..uh..min of meer gedrukt) is Herman Frans Martha Brusselmans . Kijk even naar z'n foto op Wiki, dan weet je meteen waarom het een publiekslieveling is :)http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Brusselmans

Doe die Indische maaltijden af en toe om het Tagine en vrijdag Couscous ritueel te doorbreken. Erg dankbaar werk is het hier niet, ze husselen alles door elkaar, alsnog worden er grote hompen brood aangesleept. Ga eens Chinezen in Agadir, alleen zo'n kommetje plus 2 houten stokjes doet Chinees aan, de rest is gewoon Marokkaans met wat comedie eromheen. Ben verder geen echte kok, behalve Indisch, mijn schoonfamilie komt ervandaan, alles afgekeken.

Ga een boek van Brusselmans op de lijst zetten, voor de volgende keer dat ik naar NL kom, lijkt wel wat.