PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarschuwing!



fisherman1969
10-07-10, 20:34
Beste Posters
Ik kreeg net een bericht van Microsoft dat MAROC .nl gevaarlijke spam zou bevatten en ook dat er geprobeerd was mij te kraken.
Ik ben echt een leek op dit gebied ,en aangezien ik al aan het in loggen was ben ik gewoon doorgegaan.
In hoeverre moet ik dit sreieus nemen??
B.v.d voor tips en antwoord.
Fisherman

Abu_Hurayrah
10-07-10, 20:40
Hoi visman,

Waarschijnlijk is het een javascript die uw browser dwingt om een bepaalde manoeuvre uit te voeren, zoals het automatisch scrollen naar de advertentie. Dit is zeer irritant, wanneer je geen beveiliging hebt hiertegen dan scrolt ie dus steeds naar beneden bij het laden van een forum, naar de reclame en als je er wel tegen beveiligd bent dan krijg je een melding als die van jou.

Ik hoop dat ze de script snel weer ongedaan maken.

Eke
10-07-10, 20:54
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=305576

Kijk ook even op dit topic, Fisherman. Je bent niet de enige en ik krijg door het berichtje van Abu het gevoel dat er gauw wat aan gedaan zal gaan worden. Ze zijn uitgekookt,he, die reklame-jongens en-meisjes.
Om je meteen naar de reklame toe te voeren Tsss.

Misschien is het beter om niet Google de reklame te laten aanleveren maar deels wat particuliere reklame en deels donaties (wat Mark61 ook al voorstelde) als inkomsten te hebben. Dan ben je tenminste eigen baas op je forum.

:)

fisherman1969
10-07-10, 20:58
Hoi visman,

Waarschijnlijk is het een javascript die uw browser dwingt om een bepaalde manoeuvre uit te voeren, zoals het automatisch scrollen naar de advertentie. Dit is zeer irritant, wanneer je geen beveiliging hebt hiertegen dan scrolt ie dus steeds naar beneden bij het laden van een forum, naar de reclame en als je er wel tegen beveiligd bent dan krijg je een melding als die van jou.

Ik hoop dat ze de script snel weer ongedaan maken.

Bedankt voor je antwoord , ja het is inderdaad irritant .

Nogmaals bedankt en maak meteen gebruik om jou en je familie en alle andere MOSLIM posters een goede Rammadan te wensen.
fisherman.

Sorry ik ben een maand te vroeg maar het is welgemeend !

fisherman1969
10-07-10, 21:11
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=305576

Kijk ook even op dit topic, Fisherman. Je bent niet de enige en ik krijg door het berichtje van Abu het gevoel dat er gauw wat aan gedaan zal gaan worden. Ze zijn uitgekookt,he, die reklame-jongens en-meisjes.
Om je meteen naar de reklame toe te voeren Tsss.

Misschien is het beter om niet Google de reklame te laten aanleveren maar deels wat particuliere reklame en deels donaties (wat Mark61 ook al voorstelde) als inkomsten te hebben. Dan ben je tenminste eigen baas op je forum.

:)

Hoi EKE
Ook jou wil ik bedanken.
Vind het helemaal geen punt om een bijdrage te storten om deze site te behouden zoals het was en is .
Je heb tenslotte kontakt met mensen , die je op deze manier beter leert kennen.
Zie net dat ik me verkeken heb ben een maand te vroeg met Rammadan.
stom he !

Abu_Hurayrah
10-07-10, 21:19
Bedankt voor je antwoord , ja het is inderdaad irritant .

Nogmaals bedankt en maak meteen gebruik om jou en je familie en alle andere MOSLIM posters een goede Rammadan te wensen.
fisherman.

Sorry ik ben een maand te vroeg maar het is welgemeend !

Ok geeft niet, attent van je, bedankt!

StevieK
11-07-10, 17:15
Beste Posters
Ik kreeg net een bericht van Microsoft dat MAROC .nl gevaarlijke spam zou bevatten en ook dat er geprobeerd was mij te kraken.
Ik ben echt een leek op dit gebied ,en aangezien ik al aan het in loggen was ben ik gewoon doorgegaan.
In hoeverre moet ik dit sreieus nemen??
B.v.d voor tips en antwoord.
Fisherman

Ik kan gelukkig de advertenties niet lezen omdat alle website die ik open via een heel speciaal bedrijfsfilter gaat, alles wat illegaal of spam is wordt bij mij gelijk geblokkeerd of eigenlijk niet doorgelinkt, ik krijg gelukkig gelijk het bericht ACCESS DENIED.

Maar pas ook met het antwoorden van email dat je krijgt, van dat kan ook spamm zijn, geef ook nooit en tennimmer je password/user name als die via een email wordt gevraagd. Of als je een link volgt.
Alleen je username en passwoord geven als je via de reguliere weg naar maroc.nl gaat

Bofko
12-07-10, 02:09
Hoi visman,

Waarschijnlijk is het een javascript die uw browser dwingt om een bepaalde manoeuvre uit te voeren, zoals het automatisch scrollen naar de advertentie. Dit is zeer irritant, wanneer je geen beveiliging hebt hiertegen dan scrolt ie dus steeds naar beneden bij het laden van een forum, naar de reclame en als je er wel tegen beveiligd bent dan krijg je een melding als die van jou.

Ik hoop dat ze de script snel weer ongedaan maken.

Right!! Na installatie van een java-update( die er heel authentiek uitzag) kon ik vanuit mozilla firefox maroc.nl niet meer benaderen. Bij het aanroepen van maroc.nl werd ik terugggeleid naar de google-pagina. De-installatie en hernieuwwde installatie vam mozilla firefox heeft het probleem opgelost. Hoed u voor java-updates!