PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarschuwing!



fisherman1969
10-07-10, 20:34
Beste Posters
Ik kreeg net een bericht van Microsoft dat MAROC .nl gevaarlijke spam zou bevatten en ook dat er geprobeerd was mij te kraken.
Ik ben echt een leek op dit gebied ,en aangezien ik al aan het in loggen was ben ik gewoon doorgegaan.
In hoeverre moet ik dit sreieus nemen??
B.v.d voor tips en antwoord.
Fisherman

Abu_Hurayrah
10-07-10, 20:40
Hoi visman,

Waarschijnlijk is het een javascript die uw browser dwingt om een bepaalde manoeuvre uit te voeren, zoals het automatisch scrollen naar de advertentie. Dit is zeer irritant, wanneer je geen beveiliging hebt hiertegen dan scrolt ie dus steeds naar beneden bij het laden van een forum, naar de reclame en als je er wel tegen beveiligd bent dan krijg je een melding als die van jou.

Ik hoop dat ze de script snel weer ongedaan maken.

Eke
10-07-10, 20:54
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=305576

Kijk ook even op dit topic, Fisherman. Je bent niet de enige en ik krijg door het berichtje van Abu het gevoel dat er gauw wat aan gedaan zal gaan worden. Ze zijn uitgekookt,he, die reklame-jongens en-meisjes.
Om je meteen naar de reklame toe te voeren Tsss.

Misschien is het beter om niet Google de reklame te laten aanleveren maar deels wat particuliere reklame en deels donaties (wat Mark61 ook al voorstelde) als inkomsten te hebben. Dan ben je tenminste eigen baas op je forum.

:)

fisherman1969
10-07-10, 20:58
Hoi visman,

Waarschijnlijk is het een javascript die uw browser dwingt om een bepaalde manoeuvre uit te voeren, zoals het automatisch scrollen naar de advertentie. Dit is zeer irritant, wanneer je geen beveiliging hebt hiertegen dan scrolt ie dus steeds naar beneden bij het laden van een forum, naar de reclame en als je er wel tegen beveiligd bent dan krijg je een melding als die van jou.

Ik hoop dat ze de script snel weer ongedaan maken.

Bedankt voor je antwoord , ja het is inderdaad irritant .