PDA

Bekijk Volledige Versie : KNMI waarschuwt voor lokaal pittige buien



Fatii1
11-07-10, 15:27
Uitgegeven: 11 juli 2010 14:36
Laatst gewijzigd: 11 juli 2010 14:36

DE BILT - Het KNMI waarschuwt dat er zondag rekening moet worden gehouden met lokaal pittige buien. Vooral watersporters moeten op hun hoede zijn. Dat meldde de weerdienst zondag.

''Mensen moeten de radar goed in de gaten houden. Het kan zondag hier en daar flink tekeer gaan'', aldus een zegsman van het KNMI.

Zaterdag zorgde noodweer voor veel problemen. Veel watersporters gingen het water op, hoewel verscheidene reddingsstations van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) hadden gewaarschuwd dat het gezien de verwachte weersomstandigheden niet verantwoord was dat te doen.

© ANP


KNMI waarschuwt voor lokaal pittige buien | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/binnenland/2290152/knmi-waarschuwt-lokaal-pittige-buien.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mina201
11-07-10, 18:05
Assalamoe alaikoem..

Gisterr was ik best wel bang zoals gewoondelijk..
Als het onweert doe ik alle stekker uit stop contact.. Beetje overdreven denk ik altijd erna maar blijf het keer op keer doen..
Gister ook bij elke
knal en bliksem zei ik allah oe akbar.. Puur zodat k tog een beetje denonweer vergat..

Nu is mij vraag weet iemand wat ik kan zeggen of reciteren sls het onweert??

Hoop snel te horen want er komen straksss weer wat onweers buie aan..

Moge allah je belonen met het beste voor het plaatsen.

Liefs m
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Oem Buthaynah
11-07-10, 19:22
Allah oe Akbar!

Alhamdulilah!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mina201
11-07-10, 23:16
Thankssssssssssssss :D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fatii1
11-07-10, 23:17
Thankssssssssssssss :D


GEEN DANK


:sjans:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

WEBMASTER1
12-07-10, 17:28
Heb ik net meegemaak. Alhamdoelilah:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fatii1
12-07-10, 17:31
Heb ik net meegemaak. Alhamdoelilah:D



Lekker koel!!



Hier begint het weer te regenen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
12-07-10, 20:23
Salaam Aleykoum



Om half 3 snachts werd ik wakker flits flits flits maar ik hoorde alleen zachte donderslagen.



Het ging 2 uren zo door



Eerst dacht ik het komt onze kant op dat gebeurde ook en dan is het gebeurd omdat het alleen maar flitstte soebhanaallah daarna kwam er een bende regen en daarna normaal onweer.

dus flits boem flits boem flits boem



Half 6 ofzo kon ik eindelijk normaal slapen die nacht ervboor was het van 12 uur tot half 3 snachts ik ben dus lekker moe.



Ik was eerst wel bang daarna niet meer ik had zoiets van nou ze slaan kennelijk niet in dus waarom steeds waakzaam en bang zijn he...



Alhamdullilah heeft Allah ons beschermd ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeurden met dit hete weer!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
12-07-10, 20:24
Salaam Aleykoum

Om half 3 werd ik wakker flits flits flits maar ik hoorde alleen zachte donderslagen.

Het ging 2 uren zo door

Eerst dacht ik het komt onze kant op dat gebeurde ook en dan is het gebeurd omdat het alleen maar flitstte soebhanaallah daarna kwam er een bende regen en daarna normaal onweer.
dus flits boem flits boem flits boem

Half 6 ofzo kon ik eindelijk normaal slapen die nacht ervboor was het van 12 uur tot half 3 snachts ik ben dus lekker moe.

Ik was eerst wel bang daarna niet meer ik had zoiets van nou ze slaan kennelijk niet in dus waarom steeds waakzaam en bang zijn he...

Alhamdullilah heeft Allah ons beschermd ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeurden met dit hete weer!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fatii1
12-07-10, 23:01
Alhamdoulilah Oegti!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

SlavinVanAllah
13-07-10, 00:08
MashaAllah! Ik vind onweer en bliksem gezellig soebhanAllah..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Muslimboy_forever
13-07-10, 00:14
Jaah Subhana Allah ik ook en zeker als het zo zwaar bewolkt is. Maar echt Wallah ben serieus ik wil altijd ooit is een tornado meemaken ik weet echt niet waarom maar wil het toch eens meemaken gewoon zien hoe dat eruit ziet.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

knuppeltje
13-07-10, 10:39
Gatver, is het hier al een weerstation geworden inplaats van een forum?