PDA

Bekijk Volledige Versie : Teken van zwakte bij mezelf.



Hatert
11-07-10, 22:17
Ik ben per definitie anti-Nederland bij voetballen. Maar nu heb ik medelijden met ze. Ik wou dat ik dit gevoel kon tegenhouden. Ik ben zwakker aan het worden. Mijn gevoel wint het weer van mijn logica.

Maar fok jullie kaaskoppen dat wil niet zeggen dat ik nu milder ga worden of zo!

tanger'73
11-07-10, 22:32
Ik ben per definitie anti-Nederland bij voetballen. Maar nu heb ik medelijden met ze. Ik wou dat ik dit gevoel kon tegenhouden. Ik ben zwakker aan het worden. Mijn gevoel wint het weer van mijn logica.

Maar fok jullie kaaskoppen dat wil niet zeggen dat ik nu milder ga worden of zo!


Gelukkig dat die Marokkanen niet werden ingezet door van Marwijk, dat het gelukkig in ieder geval niet daar aan lag. Nu zal het morgen in de telegraaf wel liggen aan die unie van Marokkaanse moskeëen die geloof ik zogenaamd "allah zij met oranje" scandeerde.

Hatert
11-07-10, 22:40
Gelukkig dat die Marokkanen niet werden ingezet door van Marwijk, dat het gelukkig in ieder geval niet daar aan lag. Nu zal het morgen in de telegraaf wel liggen aan die unie van Marokkaanse moskeëen die geloof ik zogenaamd "allah zij met oranje" scandeerde.

Bizar heh, dat je als Marokkaan zo denkt. Ik zal je wat bekennen, ik dacht ook zoiets. Ik hoopte dat Boulahrouz of zo geen heftige ingreep zou doen waarbij Spanje een penalty zou krijgen.

Dat is het resultaat van de jarenlange criminalisering en schuld afschuiven op Marokkanen. Het heeft zelfs ook mij aangetast. Gelukkig dat mijn rationaliteit dat in de hand heeft.

tanger'73
11-07-10, 22:50
Bizar heh, dat je als Marokkaan zo denkt. Ik zal je wat bekennen, ik dacht ook zoiets. Ik hoopte dat Boulahrouz of zo geen heftige ingreep zou doen waarbij Spanje een penalty zou krijgen.

Dat is het resultaat van de jarenlange criminalisering en schuld afschuiven op Marokkanen. Het heeft zelfs ook mij aangetast. Gelukkig dat mijn rationaliteit dat in de hand heeft.


verbijsterend hé, zelfs jij hebt ook zo'n denkpatroon. Nu kan wilders in ieder geval de marokkanen in deze finale niet de schuld in de schoenen schuiven.

Aan de andere kant, denk ik dat een afelay met een enkele actie misschien wel oranje wereldkampioen had kunnen maken.

sidi bibi
12-07-10, 01:26
Ik ben per definitie anti-Nederland bij voetballen. Maar nu heb ik medelijden met ze. Ik wou dat ik dit gevoel kon tegenhouden. Ik ben zwakker aan het worden. Mijn gevoel wint het weer van mijn logica.

Maar fok jullie kaaskoppen dat wil niet zeggen dat ik nu milder ga worden of zo!

En dat terwijl ik oranje petjes vanmiddag zag liggen bij de Marjane, een stapeltje gekocht, zag nu, na de match, allemaal gedesillusioneerde mensen met oranje petjes rondlopen.
Zwakker worden, slappeling, ga maar een rondje skaten.

BlackBox
12-07-10, 10:41
Nu zal het morgen in de telegraaf wel liggen aan die unie van Marokkaanse moskeëen die geloof ik zogenaamd "allah zij met oranje" scandeerde.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.823532

tanger'73
12-07-10, 10:46
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.823532

Ja verbijsterend, God wordt gemeenschappelijk om een gunst gevraagd om voetbal.