PDA

Bekijk Volledige Versie : De nazi jood



Usayma
16-07-10, 01:22
YouTube- De bevrijding van palestina deel 1.avi

ilham90
16-07-10, 13:17
john je ziet ook wel alleen dingen die je wil zien he..wrm zeg je niets over die geblinddoekte palestijnse jongen die neergeschoten wordt? en ja met stenen gooien..dat is hun laatste optie tegen deze oneerlijke oorlog..een grote tank versus een kleine jongen..wat zou jij doen moest je je vrienden, buren, familie zien doodgaan vor je ogen..zou jij daar met teruggetrokken handen ernaar toekijken?

ik denk dat ik hetzelfde zou doen als die kleine jongen, ik zou al heel blij zijn moest die steen raak zijn..dan voelt die ook een beetje pijn aleja pijn dat niets voorstelt tegenover de pijn die de Palestijnen voelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
16-07-10, 14:10
=ilham90;4397014]john je ziet ook wel alleen dingen die je wil zien he..wrm zeg je niets over die geblinddoekte palestijnse jongen die neergeschoten wordt?
Deze opname waarvan het filmpje ook nog steeds op yourtube ronddwaalt kan en mag ik me niet over uitlaten, kan alleen zeggen eens te zoeken naar Said Siam 2001 en dan nog eens de opname goed bekijken.


en ja met stenen gooien..dat is hun laatste optie tegen deze oneerlijke oorlog..een grote tank versus een kleine jongen..wat zou jij doen moest je je vrienden, buren, familie zien doodgaan vor je ogen..zou jij daar met teruggetrokken handen ernaar toekijken?
Ik zou zeker geen stenen gooien omdat dit totaal geen effect heeft en alleen maar meer agressie geeft bij de soldaten.
Verder kun jij en moet jij je afvragen of je als burger gerechtigd bent om uberhoud actie te kunnen en mogen nemen als vorm van verzet en zo ja wie er dan aansprakelijk is voor de gevolgen?


ik denk dat ik hetzelfde zou doen als die kleine jongen, ik zou al heel blij zijn moest die steen raak zijn..dan voelt die ook een beetje pijn aleja pijn dat niets voorstelt tegenover de pijn die de Palestijnen voelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Jij misschien ik in ieder geval niet, ik zou de veiligheid op zoeken in de wetenschap dat ik het zou overleven.