PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders bedreigd in Al-Qaedablad



John2
16-07-10, 14:34
Wilders bedreigd in Al-Qaedablad
door Bart Olmer
DEN HAAG - Geert Wilders is opnieuw met de dood bedreigd door Al-Qaeda. De PVV-politicus staat samen met onder andere Ayaan Hirsi Ali op een 'hitlist' in het terroristenblad 'Inspire'.

Op een paginagrote publicatie in het blad worden onder meer Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd.
Please Wait ...

Het Engelstalige blad is waarschijnlijk gemaakt door een Al-Qaedakopstuk in Jemen, Anwar al-Awlaki, en richt zich op radicale moslims in Europa en Noord-Amerika, onder meer met een handleiding om thuis bommen te maken. Anwar Al-Awlaki wordt gezien als opdrachtgever voor de bomaanslag op de vlucht van Schiphol naar Detroit door Umar Farouk Abdulmutallab.

Hitlist

Wilders wordt, weliswaar met verkeerde voornaam 'Girt', in het verder professioneel ogende blad genoemd op een 'hitlist' boven een foto van een gouden pistool en onder de tekst 'de stof zal nooit neerdalen'. Op de pagina prijken ook de namen van de Deense cartoonist Kurt Westergaard, schrijver Salman Rushdie en anderen.

Wilders zegt in een reactie geschrokken te zijn van het dreigement. "Het is niet niks om in een Al-Qaedafolder te staan met een pistool eronder. Dit is verschrikkelijk. Het is natuurlijk niet bedoeld om mensen bloemen te sturen, maar om mensen iets aan te doen."

De zwaar beveiligde PVV-leider maakt zich zorgen over zijn veiligheid. Eerder deze maand onthulde De Telegraaf dat undercoveragenten van de Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten (BSB), een speciale eenheid van de Koninklijke Marechaussee, er onlangs in waren geslaagd een vuurwapen tot bij de werkkamer van Wilders in de bewaakte PVV-fractie aan het Binnenhof te smokkelen. "Reden te meer om waakzaam te zijn", zegt Wilders. "Ik ga ervan uit dat de beveiliging nog alerter is." Van de vier BSB-tests om de beveiliging in het Tweede Kamergebouw op de proef te stellen slaagden er destijds twee. Inmiddels is de beveiliging aangescherpt.

Mantha-Moslim
16-07-10, 15:39
Insha'Allah word er eindelijk een einde gemaakt aan de mensen die het volk tegen elkaar opzet

het beste zou zijn om een gesprek met ze aan te gaan maar aangezien ze dit weigeren is dit de beste optie


2-193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de islam alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met vervolging) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen onder hen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Soldim
16-07-10, 16:32
Insha'Allah word er eindelijk een einde gemaakt aan de mensen die het volk tegen elkaar opzet


Islam is peace.

John2
16-07-10, 16:45
Insha'Allah word er eindelijk een einde gemaakt aan de mensen die het volk tegen elkaar opzet

het beste zou zijn om een gesprek met ze aan te gaan maar aangezien ze dit weigeren is dit de beste optie


2-193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de islam alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met vervolging) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen onder hen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Als ik dit leest is de Islam geen geloof maar een gezwel dat groeit als kanker en geen medelijden kent.
Dit hoort NIET thuis in Nederland uitspraken zoals deze en ik ben ook van plan deze uitspraken door te geven aan Justitie, stelletje fundi's :fuckit2:

Mantha-Moslim
16-07-10, 16:49
Islam is peace.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



dat klopt gedeeltelijk maar islam is letterlijk de overgaven van de ziel en lichaam aan de enige god Allah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
16-07-10, 17:04
[QUOTE=John21]Als ik dit leest is de Islam geen geloof maar een gezwel dat groeit als kanker en geen medelijden kent.

Dit hoort NIET thuis in Nederland uitspraken zoals deze en ik ben ook van plan deze uitspraken door te geven aan Justitie, stelletje fundi's :fuckit2:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums[/QUOTE





dan zou k dat van jou ook aan justitie kunnen melden want ik zeg niet dat ongeloof een gezwel is of dat ongelovigen masaal dood moeten

ik zeg dat mensen die ons verbieden om ons geloof na te leven gedood mogen worden volgens de islam en als zij stoppen met vijandelijk gedrag is het voor ons niet toegestaan om hen te doden



lees voortaan beter voor je met zulke belachelijke uitspraken komt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
16-07-10, 17:11
[QUOTE=John21]Als ik dit leest is de Islam geen geloof maar een gezwel dat groeit als kanker en geen medelijden kent.

Dit hoort NIET thuis in Nederland uitspraken zoals deze en ik ben ook van plan deze uitspraken door te geven aan Justitie, stelletje fundi's :fuckit2:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums[/QUOTE





dan zou k dat van jou ook aan justitie kunnen melden want ik zeg niet dat ongeloof een gezwel is of dat ongelovigen masaal dood moeten

ik zeg dat mensen die ons verbieden om ons geloof na te leven gedood mogen worden volgens de islam en als zij stoppen met vijandelijk gedrag is het voor ons niet toegestaan om hen te doden



lees voortaan beter voor je met zulke belachelijke uitspraken komt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik daag je uit om net als ik aangifte en of melding te maken, mijn naam en adres is bij het bestuur van maroc.nl bekend dus dit zal het probleem niet zijn denk ik.
Oproepen tot moord is verboden, goedkeuring hieraan is medeplichtigheid.

Mantha-Moslim
16-07-10, 17:33
[quote=Mantha-Moslim;4397197]



Ik daag je uit om net als ik aangifte en of melding te maken, mijn naam en adres is bij het bestuur van maroc.nl bekend dus dit zal het probleem niet zijn denk ik.

Oproepen tot moord is verboden, goedkeuring hieraan is medeplichtigheid.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ik kom niet op *********** maar alleen op ansaar.nl
maak maar een melding ik heb daar helaas niet zoveel tijd voor

veel plezier met je meldingen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

BlackBox
16-07-10, 17:37
Wilders bedreigd in Al-Qaedablad
door Bart Olmer
DEN HAAG - Geert Wilders is opnieuw met de dood bedreigd door Al-Qaeda. De PVV-politicus staat samen met onder andere Ayaan Hirsi Ali op een 'hitlist' in het terroristenblad 'Inspire'.

Op een paginagrote publicatie in het blad worden onder meer Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd.

Op pagina 25 om precies te zijn.
Pdf-versie: http://www.speedyshare.com/files/23402480/in22.pdf

mo-slim1
16-07-10, 17:53
[quote=Mantha-Moslim;4397197]







Ik daag je uit om net als ik aangifte en of melding te maken, mijn naam en adres is bij het bestuur van maroc.nl bekend dus dit zal het probleem niet zijn denk ik.



Oproepen tot moord is verboden, goedkeuring hieraan is medeplichtigheid.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums







Je bent alleen een Slaaf van wilders :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

*Mohammed
16-07-10, 18:04
Salaam aleikoem,

Broeders en zusters let aub op uw woorden!

Bij dit soort onderwerpen ligt de shaytaan aandachtig op de loer.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Soldim
16-07-10, 18:54
Salaam aleikoem,

Broeders en zusters let aub op uw woorden!

Bij dit soort onderwerpen ligt de shaytaan aandachtig op de loer.

En ik maar hopen dat je iets over moraal en ethiek zou zeggen.... Ver te zoeken bij vele van de zelfbenoemde hulp allahtjes hier, zo te zien.

umm_habiba
16-07-10, 19:09
En ik maar hopen dat je iets over moraal en ethiek zou zeggen.... Ver te zoeken bij vele van de zelfbenoemde hulp allahtjes hier, zo te zien.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

besteed je tijd goed, en ga knikkerne ofzo:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

*Mohammed
16-07-10, 19:23
En ik maar hopen dat je iets over moraal en ethiek zou zeggen.... Ver te zoeken bij vele van de zelfbenoemde hulp allahtjes hier, zo te zien.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



En ik maar hopen dat je iets over moraal en ethiek zou zeggen....

Impliceer jij hiermee dat jij mij kent?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pandoeri
17-07-10, 02:39
Wilders bedreigd in Al-Qaedablad
door Bart Olmer
DEN HAAG - Geert Wilders is opnieuw met de dood bedreigd door Al-Qaeda. De PVV-politicus staat samen met onder andere Ayaan Hirsi Ali op een 'hitlist' in het terroristenblad 'Inspire'.

Op een paginagrote publicatie in het blad worden onder meer Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd.
Please Wait ...

Het Engelstalige blad is waarschijnlijk gemaakt door een Al-Qaedakopstuk in Jemen, Anwar al-Awlaki, en richt zich op radicale moslims in Europa en Noord-Amerika, onder meer met een handleiding om thuis bommen te maken. Anwar Al-Awlaki wordt gezien als opdrachtgever voor de bomaanslag op de vlucht van Schiphol naar Detroit door Umar Farouk Abdulmutallab.

Hitlist

Wilders wordt, weliswaar met verkeerde voornaam 'Girt', in het verder professioneel ogende blad genoemd op een 'hitlist' boven een foto van een gouden pistool en onder de tekst 'de stof zal nooit neerdalen'. Op de pagina prijken ook de namen van de Deense cartoonist Kurt Westergaard, schrijver Salman Rushdie en anderen.

Wilders zegt in een reactie geschrokken te zijn van het dreigement. "Het is niet niks om in een Al-Qaedafolder te staan met een pistool eronder. Dit is verschrikkelijk. Het is natuurlijk niet bedoeld om mensen bloemen te sturen, maar om mensen iets aan te doen."

De zwaar beveiligde PVV-leider maakt zich zorgen over zijn veiligheid. Eerder deze maand onthulde De Telegraaf dat undercoveragenten van de Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten (BSB), een speciale eenheid van de Koninklijke Marechaussee, er onlangs in waren geslaagd een vuurwapen tot bij de werkkamer van Wilders in de bewaakte PVV-fractie aan het Binnenhof te smokkelen. "Reden te meer om waakzaam te zijn", zegt Wilders. "Ik ga ervan uit dat de beveiliging nog alerter is." Van de vier BSB-tests om de beveiliging in het Tweede Kamergebouw op de proef te stellen slaagden er destijds twee. Inmiddels is de beveiliging aangescherpt. Let op het woordje "opnieuw"(bedreigd) en kijk naar de reactie van Wilders. Hoeveel keer kan een mens schrikken van dezelfde dreigement?

En dan heb je nog het woordje "waarschijnlijk" in die text, dat is een beetje de journalistieke texten die wij tegenwoordig moeten lezen. "Waarschijnlijk" klopt het wat Bart Olmers typt.

knuppeltje
17-07-10, 09:01
Insha'Allah word er eindelijk een einde gemaakt aan de mensen die het volk tegen elkaar opzet

__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Te lui om het zelf even te doen zeker? :fpotver:

John2
17-07-10, 10:45
[QUOTE=John21]







Je bent alleen een Slaaf van wilders :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ik ben niemand zijn slaaf, ik ben een mens die zelf kan en mag denken en hier ook naar handel binnen de normen van de wet.


En ik maar hopen dat je iets over moraal en ethiek zou zeggen.... Ver te zoeken bij vele van de zelfbenoemde hulp allahtjes hier, zo te zien.
Misschien moet je het uitleggen wat moraal en ethiek inhoud?

mark61
17-07-10, 10:46
ik ben een mens die zelf kan denken

Jokkebrok.

knuppeltje
17-07-10, 10:53
[quote=mo-slim1;4397235]Misschien moet je het uitleggen wat moraal en ethiek inhoud?

Ja Sjonny, doe eens even. :giechel:

John2
17-07-10, 11:00
Let op het woordje "opnieuw"(bedreigd) en kijk naar de reactie van Wilders. Hoeveel keer kan een mens schrikken van dezelfde dreigement?

En dan heb je nog het woordje "waarschijnlijk" in die text, dat is een beetje de journalistieke texten die wij tegenwoordig moeten lezen. "Waarschijnlijk" klopt het wat Bart Olmers typt.
Wel eens met de dood bedreigd?


Jokkebrok.
Voorspelbaar antwoord Mark zeer voorspelbaar.


[quote=John2;4397589]

Ja Sjonny, doe eens even. :giechel:
Is aan jou niet besteed knuppeltje :hihi:

knuppeltje
17-07-10, 11:23
Is aan jou niet besteed knuppeltje :hihi:

Daar gaat mijn hoop op enige verbetering van mijn normen en waarden weer naar de vaantjes. :fpotver:

John2
17-07-10, 11:54
Daar gaat mijn hoop op enige verbetering van mijn normen en waarden weer naar de vaantjes. :fpotver:
Uhh we hadden het over moraal en ethiek knuppeltje, niet over normen en waarden.
Maar speciaal voor jou:

Wat is ethiek?

Ethiek is nadenken over goed handelen. Centraal staat de vraag naar wat goed is om te doen in concrete situaties. Van oudsher is ethiek een onderdeel van de filosofie. De Griekse wijsgeer Socrates (470-399 v Chr.) geldt als grondlegger van deze discipline. Hij stelde dat overal waar mensen bij elkaar zijn ethiek wordt bedreven. Want overal waar mensen samen leven en samen werken komt de vraag op naar hoe dat dan op een goede manier mogelijk is. In een notendop geeft dit aan dat aan ethiek twee kenmerken te onderscheiden zijn. Allereerst wordt er gereflecteerd en gediscussieerd. Maar dat gebeurt niet in het luchtledige. Dat nadenken, dat praten, dat wikken en dat wegen heeft altijd betrekking op het vormgeven aan de praktijk van het leven. Dat is het tweede kenmerk van ethiek: praktische vragen vormen het startpunt.

Moraal: weerspiegeling van waarden en normen

Ethiek gaat over moraal. Moraal vormt de neerslag van wat in een bepaalde gemeenschap als vanzelfsprekend gedrag is aanvaard. Het is de uiting van een wijze van samenleven of samen werken die in die gemeenschap gewoon is en waarin haar waarden en normen worden weerspiegeld. Waarden zijn uitgangspunten voor ons handelen; het zijn de idealen van goed leven die we in ons gedrag na willen streven. Normen zijn geënt op die waarden en vormen als het ware de spelregels van het samenleven en samenwerken. Ze geven de richting aan voor goed gedrag. In de zorg vinden wij het bijvoorbeeld vanzelfsprekend dat artsen en verpleegkundigen patiënten informeren over wat er met hen aan de hand is. Dat is een norm die voortkomt uit de waarde of ideaal van autonomie. We vinden het waardevol dat mensen zelf hun leven naar eigen inzicht inrichten, dus ook zelf beslissen of ze een behandeling aangaan of niet. Om het ideaal van autonomie te realiseren is goed informeren van patiënten een voorwaarde. Dat komt tot uitdrukking in verschillende normen waar zorgprofessionals zich aan te houden hebben. Er is bijvoorbeeld een informatieplicht (over de diagnose, de prognose, de behandelmogelijkheden) en er moet toestemming voor behandeling worden gevraagd. Dat minimum is ook vastgelegd in een wet: de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst (WGBO).

knuppeltje
17-07-10, 12:03
Uhh we hadden het over moraal en ethiek knuppeltje, niet over normen en waarden.

Shit, ik maar denken dat dat allemaal nauw verband met elkaar houdt.
Heb ik weer. :fpotver:

John2
17-07-10, 12:47
Shit, ik maar denken dat dat allemaal nauw verband met elkaar houdt.
Heb ik weer. :fpotver:
Ben jij op je werk ook zo vervelend en hoe vind je baas dit?:p

knuppeltje
17-07-10, 17:23
Ben jij op je werk ook zo vervelend en hoe vind je baas dit?:p

Was ik de baas Sjonny. :ego:

Joesoef
17-07-10, 18:21
WTF is Wilders?

John2
17-07-10, 18:26
Was ik de baas Sjonny. :ego:

Je hebt thuis zeker ook niets te vertellen net als ik? :stomp:

Joesoef
17-07-10, 18:32
Ben trouwens heel nieuwsgierig hoe eventuele nieuwe subsidie aanvragen beoordeeld gaan worden met het nieuwe modderreer beleid.

John2
17-07-10, 18:38
Ben trouwens heel nieuwsgierig hoe eventuele nieuwe subsidie aanvragen beoordeeld gaan worden met het nieuwe modderreer beleid.

Mark zou geloof ik betalen?

Abu_Hurayrah
17-07-10, 19:00
Naar alle waarschijnlijkheid is geen echte al qaidablad maar een lokaas van het cia.

Het is wel echt hoor, ik heb het gezien en de hoofd genodigde (http://mactueel.nl/wereld/61-de-amerika-geboren-geestelijke-trots-al-qaida-verdachten-onderwezen-te-hebben) in het blad laat ook niks aan de twijfel over dat het echt is.

John2
17-07-10, 22:22
Het is wel echt hoor, ik heb het gezien en de hoofd genodigde (http://mactueel.nl/wereld/61-de-amerika-geboren-geestelijke-trots-al-qaida-verdachten-onderwezen-te-hebben) in het blad laat ook niks aan de twijfel over dat het echt is.

Kippenvel krijg je ervan

knuppeltje
18-07-10, 08:03
Je hebt thuis zeker ook niets te vertellen net als ik? :stomp:

Van jou had ik dat allang door. :blowen:

John2
18-07-10, 08:20
Van jou had ik dat allang door. :blowen:

Dit blijft wel onder ons neem ik aan?

:hihi:

ronald
18-07-10, 11:26
Ik zal er niet raar van opkijken als blijkt dat hij voor de cia werkt. dat hele alqaida gedoe en extremisme is vaak verbonden aan de cia of 1 of andere geheime dienst van een islamitisch land die in opdracht van de cia werken.

Zeg, wat schuift dat nou....geheime agent van Wilders zijn?:maf2:

super ick
18-07-10, 12:34
[QUOTE=John21]Als ik dit leest is de Islam geen geloof maar een gezwel dat groeit als kanker en geen medelijden kent.

Dit hoort NIET thuis in Nederland uitspraken zoals deze en ik ben ook van plan deze uitspraken door te geven aan Justitie, stelletje fundi's :fuckit2:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums[/QUOTE





dan zou k dat van jou ook aan justitie kunnen melden want ik zeg niet dat ongeloof een gezwel is of dat ongelovigen masaal dood moeten

ik zeg dat mensen die ons verbieden om ons geloof na te leven gedood mogen worden volgens de islam en als zij stoppen met vijandelijk gedrag is het voor ons niet toegestaan om hen te doden



lees voortaan beter voor je met zulke belachelijke uitspraken komt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat voor jou toegestaan is, of niet is vastgelegd in de wet van het land waarin jij woont.
Heb je er wel eens serieus over nagedacht dat jou gedachtengoed wellicht beter past in bijvoorbeeld Saudi-Arabie of Afganistan?

John2
18-07-10, 14:02
[quote=Mantha-Moslim;4397197]

Wat voor jou toegestaan is, of niet is vastgelegd in de wet van het land waarin jij woont.
Heb je er wel eens serieus over nagedacht dat jou gedachtengoed wellicht beter past in bijvoorbeeld Saudi-Arabie of Afganistan?
Vertel wat is mijn gedachtegoed?

super ick
19-07-10, 21:43
[quote=super ick;4398499]
Vertel wat is mijn gedachtegoed?

Jij hebt wel in de gaten dat mijn opmerking niet jou reactie betrof.

Het wordt hier een zooitje met die Ansaarwuppies. Wat een stel achterlijken zeg. Ik stop met reageren op die gehersenspoelden.

John2
19-07-10, 23:13
[quote=John2;4398550]

Jij hebt wel in de gaten dat mijn opmerking niet jou reactie betrof.

Het wordt hier een zooitje met die Ansaarwuppies. Wat een stel achterlijken zeg. Ik stop met reageren op die gehersenspoelden.
Ben ik met je eens, maar ook de niet geregistreerden die hier rondhuppelen en van alles neer kwakken, het zou weer geblokkeerd zijn maar tot op heden weinig van gemerkt ?