PDA

Bekijk Volledige Versie : Seksistische reclame Pamela Anderson verboden



H.P.Pas
18-07-10, 11:28
Een campagne van dierenrechtenorganisatie Peta met Pamela Anderson in de hoofdrol is verboden in Montreal. De Canadese autoriteiten vinden de advertentie seksistisch.*
De 43-jarige Anderson snapt niets van alle ophef.
"Wat sneu dat een stad die bekend staat om haar exotische dansen, progressiviteit en durf een vrouw die haar lichaam inzet als politiek protest afwijst", meende de 'Baywatch'-ster volgens de Britse Daily Mail.
Volgens Peta verwart Montreal 'sexy' met 'seksistisch'.
Bikini
Op de foto staat Anderson afgebeeld in bikini. Op haar lichaam zijn vlakken getekend, die ieder voorzien zijn van een woord als borst, ribben en achterwerk.
De slogan van de campagne luidt: 'alle dieren hebben dezelfde onderdelen. Heb een hart, wordt vegetarisch'.
Bron: http://www.nu.nl/achterklap/2294037/seksistische-reclame-pamela-anderson-verboden.html
Permalink

mark61
18-07-10, 11:46
Van de weeromstuit is het hele topic taboe verklaard :hihi:

Inclusief commentaartopic en mijn diep-ontopic commentaar :ego:

Ik ben er alleen nog niet achter hoe fundamentalisme en faits divers samengaan, maar dat is dan zeker fundi2010.

H.P.Pas
18-07-10, 12:00
Ik ben er alleen nog niet achter hoe fundamentalisme en faits divers samengaan, maar dat is dan zeker fundi2010.

Faits divers zijn vrij zwevende vertellingen, die met niets in verband te brengen zijn. Wonderen dus.

mark61
18-07-10, 12:08
Faits divers zijn vrij zwevende vertellingen, die met niets in verband te brengen zijn. Wonderen dus.

Ah dank u broeder.

moos1
18-07-10, 13:49
Op haar lichaam zijn vlakken getekend, die ieder voorzien zijn van een woord als borst, ribben en achterwerk.
De slogan van de campagne luidt: 'alle dieren hebben dezelfde onderdelen. Heb een hart, wordt vegetarisch'.
Ik snap niet wat er sexisties aan is.
Het is toch gewoon zo?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moos1
18-07-10, 16:32
Ok, het gaat dus om een vrouw in bikini = sexisties?



Volgende keer dan maar een man in bikini.... :D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Armadillo
18-07-10, 22:03
Pfft, ze treedt in de voetsporen van Brigitte Bardot en onze eigen Ancilla Tilia. Zie het probleem niet, go Pam!
YouTube- Koken met Ancilla
(Op haar eigen site (http://www.ancillastript.nl/) staan nog wat schokkendere videos)