PDA

Bekijk Volledige Versie : Partij Geert Wilders nooit eerder zo populair



Marsipulami
18-07-10, 12:24
Partij Geert Wilders nooit eerder zo populair


12:08 Als er nu opnieuw verkiezingen worden gehouden in Nederland, zou de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders maar liefst 35 parlementszetels in de wacht slepen, elf meer dan bij de stembusgang begin vorige maand. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.


PVV zou heel wat kiezers afsnoepen van het rechtsliberale VVD, dat bij de voorbije verkiezingen triomfeerde. De partij van Mark Rutte zou zelfs terugvallen van 31 naar 23 zetels.

VVD is er nog altijd niet in geslaagd een nieuwe regering op de been te krijgen. Momenteel wordt er al twee weken onderhandeld met de sociaaldemocratische PvdA, het linksliberale D66 en GroenLinks. De VVD-stemmers zien die coalitie absoluut niet zitten. 58 procent heeft het over kiezersbedrog.

Volgens de peiling van De Hond zou de PvdA 27 zetels veroveren, GroenLinks 12 en D66 11.

Bofko
18-07-10, 12:28
Bij anonieme peilingen speelt de onderbuik eerder op. Als het om het echie gaat krijgt het verstand een wat prominentere rol.

mark61
18-07-10, 12:30
Zegt wel wat over de aanhang van de VVD. Het was al geen liberale partij te noemen, nu blijft er wel erg weinig over.

ELdorado
18-07-10, 12:40
Partij Geert Wilders nooit eerder zo populair


12:08 Als er nu opnieuw verkiezingen worden gehouden in Nederland, zou de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders maar liefst 35 parlementszetels in de wacht slepen, elf meer dan bij de stembusgang begin vorige maand. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.


PVV zou heel wat kiezers afsnoepen van het rechtsliberale VVD, dat bij de voorbije verkiezingen triomfeerde. De partij van Mark Rutte zou zelfs terugvallen van 31 naar 23 zetels.

VVD is er nog altijd niet in geslaagd een nieuwe regering op de been te krijgen. Momenteel wordt er al twee weken onderhandeld met de sociaaldemocratische PvdA, het linksliberale D66 en GroenLinks. De VVD-stemmers zien die coalitie absoluut niet zitten. 58 procent heeft het over kiezersbedrog.

Volgens de peiling van De Hond zou de PvdA 27 zetels veroveren, GroenLinks 12 en D66 11.


Zo'n debiel volk verdient niet beter , zo..........net als de Duitsers Hitler hadden verdiend toen ...

Truth hurts , what can i say ...

PaRiSCaSa
18-07-10, 12:47
That would be great, so that the whole world knows the truth about who the Dutch really are.

End of hypocrisy. Let the masks fall.

mark61
18-07-10, 12:55
Stelletje racisten. Voordat je je kromzwaard uit de kast haalt, het gaat nog steeds over iets meer dan 20%.

Lagere-schoolrekenen is jullie niet toevertrouwd, of jullie zijn gewoon achterlijke nazi's?

David vs Goliath
18-07-10, 13:11
That would be great, so that the whole world knows the truth about who the Dutch really are.

End of hypocrisy. Let the masks fall.


yep :they should dare show their real ugly intolerant faces to the world to see :kotsen2: & take off those "democratic liberal tolerant ...blabla..." hypocrit masks nobody believes in really :

masks even western post_modernism doens't really believe in :

they may represent 20 % , those wilders ' idiotic sheeps , more or less,that's not the point :

the point is : they are the real face of Holland : as Foryuin was for example :

remember ; when that silly racist queer Fortyuin represented & dared to say out loud & in the open what the Dutch really thought & didn't dare to say :

see how almost all political parties tried to imitate Fortyuin afterwards to stay in the race for power ...& in order to flirt & seduce those easily manipulated, played ...silly Dutch masses .............

the same goes for that intolerant Dutch version of KKK of wilders ....= the real face of Holland really :

u gotta know & live with the Dutch long enough to realise that simple fact ...

The bad economy plays certain roles in that all : THE main role , i guess ...

The economy determins the rest , including politics, morality & ethics ...if people allow themselves to be driven only by materialism & materialistic circumstances : that goes for this materialistic west as a whole ...despite the differences between western nations in thet sense ...

Marx w'd be delighted indeed .... haha

John2
18-07-10, 13:59
Zo'n debiel volk verdient niet beter , zo..........net als de Duitsers Hitler hadden verdiend toen ...

Truth hurts , what can i say ...
Dan kunnen de Moslims beter de koffers nu al pakken als ze dit verwachten.
Ik zou gezien de WOII geen risico willen lopen en per direct vertrekken voordat het te laat is.



That would be great, so that the whole world knows the truth about who the Dutch really are.

End of hypocrisy. Let the masks fall.
Hoever zijn jullie met je Boerka???

StevieK
18-07-10, 14:39
Zo'n debiel volk verdient niet beter , zo..........net als de Duitsers Hitler hadden verdiend toen ...

Truth hurts , what can i say ...

http://www.pattayadailynews.com/en/wp-content/uploads/2010/07/329.jpg

http://www.pattayadailynews.com/en/wp-content/uploads/2010/07/329.jpg

http://www.pattayadailynews.com/en/wp-content/uploads/2010/07/249.jpg

Marsipulami
18-07-10, 15:21
Wat is er aan de hand met Nederland ?

John2
18-07-10, 15:31
Wat is er aan de hand met Nederland ?

We vervelen ons en dan zoeken we een zondebok, en de belgen willen niet meer meewerken. :hihi:

IbnRushd
18-07-10, 15:44
Wat is er aan de hand met Nederland ?

Heel erg veel Nederlanders zijn islamofoben en/of xenofoben.

John2
18-07-10, 15:50
Heel erg veel Nederlanders zijn islamofoben en/of xenofoben.
En hoe komt dit dan?

Marsipulami
18-07-10, 16:10
De verkiezingen zijn nauwelijks een maand voorbij en de publieke opinie is alweer van gedachte veranderd. Wat heeft Wilders in die maand gepresteerd dat hij elf zetels extra zou verdiend hebben ?

Niet geregistreerd
18-07-10, 16:14
Heel erg veel Nederlanders zijn islamofoben en/of xenofoben.


Wanneer zich de gelegenheid voordoet, komt inderdaad al dat stront boven drijven.

Niet geregistreerd
18-07-10, 16:15
De verkiezingen zijn nauwelijks een maand voorbij en de publieke opinie is alweer van gedachte veranderd. Wat heeft Wilders in die maand gepresteerd dat hij elf zetels extra zou verdiend hebben ?

De ene teleurstelling met het andere opvullen. Men stemt hier louter op gemoedstoestand en welke richting de wind waait.

IbnRushd
18-07-10, 16:16
En hoe komt dit dan?

Irrationele angst en puur haat. Zoals de zionisten een pure haat hebben ontwikkeld tov Palestijnen.

PaRiSCaSa
18-07-10, 16:28
Hoever zijn jullie met je Boerka???

Who is "jullie"?

Let me tell you something: to be born in France does not imply being French.

I am Moroccan, and in Morocco, your folks can dress as they wish!

Last point: in France, Le Pen has always been a joke. He now belongs to the past. He struggled 30 years to win. Unsuccessfully. He is dead and burried.

In NL, as soon as crazy racists appear in politics, such as Fortuyn or recently Wilders, they become very quickly heroes for the Dutch.

Your folk is the joke of Europe. To vote for such a clown as Wilders means a lot.

That's good. It allows us to know who you really are. Truth always triumphs. You could not hide this hypocrisy for ever.

Marsipulami
18-07-10, 17:07
YouTube- Marokkanen stemmen massaal op de PVV

John2
18-07-10, 18:01
Irrationele angst en puur haat. Zoals de zionisten een pure haat hebben ontwikkeld tov Palestijnen.
Kom zeg hoeveel mensen haten buitenlanders? 1%, 10% 20%?
Hoeveel mensen zullen angst krijgen van de taal die regelmatig wordt uit gesproken door Moslims of bang zijn voor een eventuele aanslag in naam van de Islam? 80%, 90%?


=PaRiSCaSa;4398653]Who is "jullie"?

Let me tell you something: to be born in France does not imply being French.
Als je bent geboren en woont in Frankrijk ben je een fransman.
Vermoedelijk bedoel je dat je hart in Marokko ligt?


I am Moroccan, and in Morocco, your folks can dress as they wish!
Onzin als mijn vrouw zich kleed in een minirok en topje wordt ze er ook op aangesproken, alleen zijn wij niet zo gek om dit te doen.


Last point: in France, Le Pen has always been a joke. He now belongs to the past. He struggled 30 years to win. Unsuccessfully. He is dead and burried.
Volgens mij is in Frankrijk de nieuwe al weer opgestaan.


In NL, as soon as crazy racists appear in politics, such as Fortuyn or recently Wilders, they become very quickly heroes for the Dutch.
Vertel mij wat Fortuyn fout deed, hij hield zelfs zielsveel van marokkaantjes en zij hielden ook veel van Pim?


Your folk is the joke of Europe. To vote for such a clown as Wilders means a lot.
Ik hoop het, want ze kunnen beter in Europa om ons lachen dan om ons huilen.


That's good. It allows us to know who you really are. Truth always triumphs. You could not hide this hypocrisy for ever.
Hoelang wil jij jou engelse onzin in Frankrijk nog volhouden, want 1 je gramatica klopt niet en ook uitdrukkingen die je gebruikt zijn nog in Engeland nog in Frankrijk bekend.

IbnRushd
18-07-10, 18:19
Kom zeg hoeveel mensen haten buitenlanders? 1%, 10% 20%?
Hoeveel mensen zullen angst krijgen van de taal die regelmatig wordt uit gesproken door Moslims of bang zijn voor een eventuele aanslag in naam van de Islam? 80%, 90%?


De meerderheid v/d Nederlanders zullen ongetwijfeld geen xenofoben zijn. Toch is het zorgwekkend dat een grote aantal op de xenofobische en islamofobische PVV stemt.

De blinde haat staat in hun weg om helder te kunnen denken. Jij zou dat moeten begrijpen, want helder denken is voor jou gif drinken.

John2
18-07-10, 18:35
De meerderheid v/d Nederlanders zullen ongetwijfeld geen xenofoben zijn. Toch is het zorgwekkend dat een grote aantal op de xenofobische en islamofobische PVV stemt.

De blinde haat staat in hun weg om helder te kunnen denken. Jij zou dat moeten begrijpen, want helder denken is voor jou gif drinken.
Dat het zorg wekkend is ben ik volkomen met je eens, maar ik denk dat veel mensen de PVV gebruiken om het ongenoegen over de hedendaagse politiek te uiten.
Zoals ook zaterdag weer in de krant stond dat de regering vergaande toezeggingen hebben gedaan aan de FIFA, dan gaan bij mij ook wel eens de haren recht overeind staan.
En aan de andere kant denk ik laat de PVV maar eens mee regeren, want zeer belangrijke beslissingen zoals bijvoorbeeld het uitzetten van criminele allochtonen zal zo'n vaart niet lopen omdat dit in strijd is met de grondwet en voor wijziging van de grondwet hebben ze 2/3 van stemmen nodig, dus in principe is er weinig aan de hand om je druk over te maken.

IbnRushd
18-07-10, 19:04
Dat het zorg wekkend is ben ik volkomen met je eens, maar ik denk dat veel mensen de PVV gebruiken om het ongenoegen over de hedendaagse politiek te uiten.
Zoals ook zaterdag weer in de krant stond dat de regering vergaande toezeggingen hebben gedaan aan de FIFA, dan gaan bij mij ook wel eens de haren recht overeind staan.
En aan de andere kant denk ik laat de PVV maar eens mee regeren, want zeer belangrijke beslissingen zoals bijvoorbeeld het uitzetten van criminele allochtonen zal zo'n vaart niet lopen omdat dit in strijd is met de grondwet en voor wijziging van de grondwet hebben ze 2/3 van stemmen nodig, dus in principe is er weinig aan de hand om je druk over te maken.

Drie jaar geleden zou ik je het voordeel v/d twijfel geven. Nu geloof ik die soort excuses niet meer. De meeste stemmen op PVV omdat PVV simpelweg islamofobisch is.

PVV is namelijk heel erg links georiënteerd wanneer het op economische standpunten komt. En extreem-rechts op integratie. En de aanhang van PVV doen het ongetwijfeld vanwege de anti-islam uitspraken G. Wilders.

PaRiSCaSa
18-07-10, 19:08
Als je bent geboren en woont in Frankrijk ben je een fransman.

Oh really? So, why did you say above that women in hijab did not belong in the NL, but in Iran or Afghanistan?

I guess most girls wearing the hijab in NL were born and raised in the country.

You are not logical. But it does not surprise me at all.


Hoelang wil jij jou engelse onzin in Frankrijk nog volhouden, want 1 je gramatica klopt niet en ook uitdrukkingen die je gebruikt zijn nog in Engeland nog in Frankrijk bekend.

Which ones? Tell me, so that I can teach you and you can go to bed tonight less dumb than when you woke up this morning.


Women in Higab don't belong here in the Netherlands and your right if they don't like it let they pach her (their) bags and let her (them) go to Iran or Afghanistan.

:love: Are you an English native speaker?

Everytime you answer in English, it is too painful for my eyes. I dont want to imagine how painful it must be for people's ears when you speak it.

John2
18-07-10, 20:10
=IbnRushd;4398806]Drie jaar geleden zou ik je het voordeel v/d twijfel geven. Nu geloof ik die soort excuses niet meer. De meeste stemmen op PVV omdat PVV simpelweg islamofobisch is.

Ok stel je hebt gelijk dan hoeven we alleen de angst maar weg te nemen, maar hoe neem je de angst weg bij burgers die dagelijks worden geconfronteerd door de media.
Maar dit geld trouwens voor beide partijen, ik hoor ook regelmatig van mijn vrienden dat ze hem knijpen voor de reacties van de Nederlanders als er weer eens wat is gebeurd.
Dat hier een persoon als een Wilders op in speelt is dan ook te verwachten, immers Pim Fortuyn deed het zelfde scoren op de media.
Zelfs hier doen wij er aan mee, scoren met nieuws uit de media.


PVV is namelijk heel erg links georiënteerd wanneer het op economische standpunten komt. En extreem-rechts op integratie. En de aanhang van PVV doen het ongetwijfeld vanwege de anti-islam uitspraken G. Wilders.
Hierin heb jij gelijk het is alleen jammer (maar begrijpelijk) dat je alleen de anti Islam signalen opvangt van hem.
Wat denk je van het signaal die ouderen hebben gekregen "een crimineel kost 3x zoveel als iemand in het bejaarden tehuis" hierop moeten we bezuinigen en niet op de ouderen in Nederland. 1-0
Het signaal naar de armoede in Nederland 600.000 mensen, met zijn antwoord eerst de armoede in Nederland bestrijden dan weer geld naar het buitenland. 2-0
Het signaal over de europese unie gulden terug. 3-0
Bestrijding criminaliteit eventueel met gediplomeerde bewaking 4-0
Dan het sterk signaal die hij afgeeft richting Islam maakt het dan 5-0 en game over.

Kijk anders ook nog eens waarom en wanneer de PVV ineens omlaag ging?
Ook invloeden van andere partijen en uitspraken van hemzelf doen hem de das om.
Maar je hebt gelijk met 35 zetels kan hij een hoop maar gelukkig niet alles.

Op wie zou ik anders moeten schelden als alle moslims weg zijn??? :hihi:

Joden??? :stomp:

Niet geregistreerd
18-07-10, 20:40
Als er niet zoveel 'kut' Marokkanen waren geweest, was de pvv nooit zo groot geworden.

ps. Wilders is een ordinaire demagoog en incompetent op velerlei gebied. Dat ga je pas goed (slecht voor Nederland) merken als zo`n idioot gaat besturen.

Niet geregistreerd
18-07-10, 23:05
Voor de PVV zijn er ook heel veel "kut" Nederlanders die volgens hen niet deugen en heeft het niet alleen op "kut" Marokkanen gemunt. Voor de PVV is namelijk alles kut, behalve de PVV zelf.

Niet geregistreerd
18-07-10, 23:09
Maar het merkwaardigste van alles is, dat los van Marokkanen en wie dan ook, iedereen die de PVV aanhangt op z'n minst zelf niet deugd.

Niet geregistreerd
18-07-10, 23:18
Drie jaar geleden zou ik je het voordeel v/d twijfel geven. Nu geloof ik die soort excuses niet meer. De meeste stemmen op PVV omdat PVV simpelweg islamofobisch is.

PVV is namelijk heel erg links georiënteerd wanneer het op economische standpunten komt. En extreem-rechts op integratie. En de aanhang van PVV doen het ongetwijfeld vanwege de anti-islam uitspraken G. Wilders.


Als je eerlijk gezegd iedereen die PVV stemt naar zijn motivatie vraagt, zul je ongetwijfeld 9 van de 10 keer wegens de islam en de buitenlanders voorbij horen vliegen. Waar anders zou een partij als de PVV mee geaccosieerd moeten worden?

Niet geregistreerd
18-07-10, 23:48
Bovendien gaat de PVV er prat op dat het de gevoelens van het gepeupel spreekt. En anders als islamofobisch en xenofobisch kan je van dat sprekende gevoel er echt niet van maken.

Anti-Imperialist
19-07-10, 01:32
Unfortunately Geert Wilders is not for real, instead one could describe him to be an "egocentric fascist populist", who plays the nationalist martyr, avoids talk shows and uses dramatic one liners he never is able to back up. Even during his recent visit to the USA some of his ultra- conservative Republican hosts stated on TV and radio that they considered him to be a political opportunist. In the Netherlands he might be able to fool some people, but he won't be able to fool everyone all the time. One thing is clear - Geert Wilders certainly is a lively diversion within the drab, musty and Calvinist Dutch political system, but he will never be able to become the Dutch PM . Leadership requires foresight and the ability to make alliances. Those are not Geert Wilders his strong points.

mark61
19-07-10, 07:41
Wat is er aan de hand met Nederland ?

Hetzelfde als met Vlaanderen. Waarom vraag je dat?

John2
19-07-10, 09:26
=PaRiSCaSa;4398810]Oh really? So, why did you say above that women in hijab did not belong in the NL, but in Iran or Afghanistan?
Why??? Do you walk like a fool?


I guess most girls wearing the hijab in NL were born and raised in the country.
Daarom is het ook zo vreemd dat ze deze dingen dragen.


You are not logical. But it does not surprise me at all.
If you wish i can write for you a logical song and i'm sure your surprice at all.




Which ones? Tell me, so that I can teach you and you can go to bed tonight less dumb than when you woke up this morning.
Do you think that i has time to go to bed?



:love: Are you an English native speaker?
Nee, maar na 20-25 jaar te hebben geleefd als expat is mijn Engels redelijk te noemen.


Everytime you answer in English, it is too painful for my eyes. I dont want to imagine how painful it must be for people's ears when you speak it.
If you like i can invited you for 8th of august 2010 and you can hear/feel it by yourself with your own ears.

super ick
19-07-10, 10:13
Ok stel je hebt gelijk dan hoeven we alleen de angst maar weg te nemen, maar hoe neem je de angst weg bij burgers die dagelijks worden geconfronteerd door de media.
Maar dit geld trouwens voor beide partijen, ik hoor ook regelmatig van mijn vrienden dat ze hem knijpen voor de reacties van de Nederlanders als er weer eens wat is gebeurd.
Dat hier een persoon als een Wilders op in speelt is dan ook te verwachten, immers Pim Fortuyn deed het zelfde scoren op de media.
Zelfs hier doen wij er aan mee, scoren met nieuws uit de media.


Hierin heb jij gelijk het is alleen jammer (maar begrijpelijk) dat je alleen de anti Islam signalen opvangt van hem.
Wat denk je van het signaal die ouderen hebben gekregen "een crimineel kost 3x zoveel als iemand in het bejaarden tehuis" hierop moeten we bezuinigen en niet op de ouderen in Nederland. 1-0
Het signaal naar de armoede in Nederland 600.000 mensen, met zijn antwoord eerst de armoede in Nederland bestrijden dan weer geld naar het buitenland. 2-0
Het signaal over de europese unie gulden terug. 3-0
Bestrijding criminaliteit eventueel met gediplomeerde bewaking 4-0
Dan het sterk signaal die hij afgeeft richting Islam maakt het dan 5-0 en game over.

Kijk anders ook nog eens waarom en wanneer de PVV ineens omlaag ging?
Ook invloeden van andere partijen en uitspraken van hemzelf doen hem de das om.
Maar je hebt gelijk met 35 zetels kan hij een hoop maar gelukkig niet alles.

Op wie zou ik anders moeten schelden als alle moslims weg zijn??? :hihi:

Joden??? :stomp:

Er komt nooit een rechtse meederheid en voor belangrijke wetswijzigingen is een 2/3 meerderheid nodig. Bovendien zit Nederland vast aan internationale- en EU-verdragen. WIlders weet dat dondersgoed en dus belazerd hij de boel door dingen te roepen waarvan hij weet dat ze niet gerealiseerd kunnen worden.

Er zijn wel zaken waarvoor hij bijval krijgt en die in een eventuele coalitie met VVD zeker doorgang gaan vinden. Stop op immigratie van lager opgeleiden en het vluchtelingenbeleid aanscherpen.
Het falen op die onderwerpen is precies de reden van het ontstaan van Wilders. Cijfers liegen niet.

mark61
19-07-10, 10:21
Stop op immigratie van lager opgeleiden

Eh, die is er al. Asielzoekers komen ook steeds minder binnen.

Je bedoelt dat je gezinsvorming wilt verbieden. Dat kan niet, lastige mensenrechtenverdragen ook.

StevieK
19-07-10, 11:12
Als er niet zoveel 'kut' Marokkanen waren geweest, was de pvv nooit zo groot geworden.

ps. Wilders is een ordinaire demagoog en incompetent op velerlei gebied. Dat ga je pas goed (slecht voor Nederland) merken als zo`n idioot gaat besturen.

Niet alleen dit, maar ook andere zaken waar men steeds meer rechten toe wilt eigenen maar niet aan de plichten wilt voldoen.

De schreeuwende minderheid. De zwijgende meerderheid vind het allemaal acceptabel.

Tenminste 1 persoon die het begrijpt waardoor Wilders steeds meer populair wordt.

Ja, nu kan ik wel weer een scheldkanonade van "leugenaar" en "bron" over me heen krijgen.
Gewoon logisch denken kan ook veel "google" besparen.

Daarbij stap ik ook een aantal prikkers niet, ja diegene die zich zo afgeven op het verderfelijke Westen (vooral die ene prikkers met zovelen nicks), maar zelf hier wel in het Westen wonen.
Je heb de keuze om het verderfelijke Westen te verlaten en ergens anders in de wereld je stekkie te vinden dat wel volgens jouw levenswijze strookt.


Of zijn het hier de sociale voorzieningen, etc,etc dat je hier houd. Maar dan snap ik het ook niet weer, want dan ben je volgeling van Allah en tevens aanbidder van het goude kalf.
Dit laatste kan ik niet volgen....



Ik woon al sinds 1994 ook niet meer in Nederland, ja waar ik woon zijn de sociale voorzieningen veel minder maar de kwaliteit van het leven is hoger, weinig industrie en heel. heel veel frisse gezonde lucht.

knuppeltje
19-07-10, 11:15
Ik woon al sinds 1994 ook niet meer in Nederland, ja waar ik woon zijn de sociale voorzieningen veel minder maar de kwaliteit van het leven is hoger, weinig industrie en heel. heel veel frisse gezonde lucht.

Uthopia?

Bofko
19-07-10, 11:16
Ik woon al sinds 1994 ook niet meer in Nederland, ja waar ik woon zijn de sociale voorzieningen veel minder maar de kwaliteit van het leven is hoger, weinig industrie en heel. heel veel frisse gezonde lucht.

IJsland?

John2
19-07-10, 11:32
Er komt nooit een rechtse meederheid en voor belangrijke wetswijzigingen is een 2/3 meerderheid nodig. Bovendien zit Nederland vast aan internationale- en EU-verdragen. WIlders weet dat dondersgoed en dus belazerd hij de boel door dingen te roepen waarvan hij weet dat ze niet gerealiseerd kunnen worden.

Er zijn wel zaken waarvoor hij bijval krijgt en die in een eventuele coalitie met VVD zeker doorgang gaan vinden. Stop op immigratie van lager opgeleiden en het vluchtelingenbeleid aanscherpen.
Het falen op die onderwerpen is precies de reden van het ontstaan van Wilders. Cijfers liegen niet.
Voor wijziging van de grondwet is 2/3 nodig, voor gewone wet wijziging is slechts een meerderheid nodig in eerste en tweede kamer.



Ik woon al sinds 1994 ook niet meer in Nederland, ja waar ik woon zijn de sociale voorzieningen veel minder maar de kwaliteit van het leven is hoger, weinig industrie en heel. heel veel frisse gezonde lucht.

Par Ruska Kamarova?

mark61
19-07-10, 11:35
Nieuw Zeeland? Hij zat toch in Thailand, of was hij dat niet. Werd zeker te onrustig daar :p

StevieK
19-07-10, 13:06
Nieuw Zeeland? Hij zat toch in Thailand, of was hij dat niet. Werd zeker te onrustig daar :p

Ja Mark, je heb gelijk, het is Nieuw Zeeland, alleen zoals ik aanhaalde zijn de sociale voorzieningen niet je van het.

De blanke zijn daar ook niet echt welkom, want als het aan de fanatike Maori's ligt dan moeten alle Pakia's ( blanke, witte) het land uit.

mark61
19-07-10, 13:34
Ja Mark, je heb gelijk, het is Nieuw Zeeland, alleen zoals ik aanhaalde zijn de sociale voorzieningen niet je van het.

De blanke zijn daar ook niet echt welkom, want als het aan de fanatike Maori's ligt dan moeten alle Pakia's ( blanke, witte) het land uit.

Ha, ik let tenminste op :ego:

Die hebben niks meer te zeggen toch? Gewoon naar Waiheke verhuizen zag ik pas, NL hippie-enclave :hihi:

Niet geregistreerd
19-07-10, 17:40
Unfortunately Geert Wilders is not for real, instead one could describe him to be an "egocentric fascist populist", who plays the nationalist martyr, avoids talk shows and uses dramatic one liners he never is able to back up. Even during his recent visit to the USA some of his ultra- conservative Republican hosts stated on TV and radio that they considered him to be a political opportunist. In the Netherlands he might be able to fool some people, but he won't be able to fool everyone all the time. One thing is clear - Geert Wilders certainly is a lively diversion within the drab, musty and Calvinist Dutch political system, but he will never be able to become the Dutch PM . Leadership requires foresight and the ability to make alliances. Those are not Geert Wilders his strong points.


Exactly, his strong points is surtenly crusades to the holy land, or what ever that might be.

ELdorado
19-07-10, 17:55
Wat is er aan de hand met Nederland ?

Goeie vraag :

NL is achterlijk aan het worden :

de reacties van sommige van deze NLse gasten hier zijn er een extra bewijs voor ! haha

Niet geregistreerd
19-07-10, 17:57
Ik woon al sinds 1994 ook niet meer in Nederland, ja waar ik woon zijn de sociale voorzieningen veel minder maar de kwaliteit van het leven is hoger, weinig industrie en heel. heel veel frisse gezonde lucht.


Sinds je met de noorderzon bent vertrokken heb je dan ook helemaal niks gemist. Bovendien is wilders een product van maatschappelijk gefrustreerden, heeft nooit iets betekent voor Nederland en zal dat ook nooit doen. Mensen die zich om welke reden en op basis van welke rancune ook zich met zo´n figuur conformeren zijn hopeloos verloren. Het zijn echter de mensen zelf die zo´n proleet mogelijk maken en dat doen ze op een zelfde soort xenofobische en islamofobische basis. Wilders is het ultieme bewijs, dat Nederland in de ban is van de islamofobie en xenofobie.

Niet geregistreerd
19-07-10, 18:05
Goeie vraag :

NL is achterlijk aan het worden :

de reacties van sommige van deze NLse gasten hier zijn er een extra bewijs voor ! haha


Nederland is met een Wilders als nooit te voren in de ban van de islamofobie en xenofobie en dan durft men nog te beweren dat er niks aan de hand is. Zelf zorgen ze ervoor dat debielen een sleutelrol krijgen bij formaties maar tegelijkertijd beweren dat het allemaal meevalt. Vraag me dan stellig af wie zo´n figuur dan in een dergelijke positie brengt?

ELdorado
19-07-10, 18:52
Nederland is met een Wilders als nooit te voren in de ban van de islamofobie en xenofobie en dan durft men nog te beweren dat er niks aan de hand is. Zelf zorgen ze ervoor dat debielen een sleutelrol krijgen bij formaties maar tegelijkertijd beweren dat het allemaal meevalt. Vraag me dan stellig af wie zo´n figuur dan in een dergelijke positie brengt?


Precies :

deze debiel volk verdient niet beter :

let them take their masks off for the whole world to see :

Let's see the real face of holland : where the economy determins the rest, including politics, ethics ....


Marx w'd be delighted indeed ..........

let them show their real intolerant ugly faces to everybody instead of continue to hide behind those "democratic liberal tolerant ..." hypocrit masks ...

die achterlijk wilders gasten & supporters + de rest van NL die er niets tegen doet zijn de ergste vijanden van zichzelf , ze hebben geen behoefte aan ander vijanden ! :lol:


U know what ??? : sometimes : good things do come out of bad things & vice versa :

wilders & co. as one of Frankestein's monsters of secualrism will help secularism & the so_called liberal democracy fall in the process , in the same fashion Frankeinstein's monster did take Frankenstein down with him as the same story went ...........

wilders & co. as THE threat to democracy .........to secularism....they will help fall ...

How can that lunatic loser pretend to defend liberty & the freedom of speech as the corner stones of democracy by threatening those freedoms of belief , of speech, of though ...of a minority = muslims , ironicall enough ??? :lol:


I 've heard that US statue of liberty is gonna sue the bastard for misusing & hijacking its name : :lol:

ach...laat maar : ze gaan zichzelf verslaan joh : :lol: They will make themselves fall ..........their own fundamental obvious contradictions & hypocrisy will take care of the rest ...


Those machiavellistic guys à la wilders & co. don't even believe in what they have been saying all along, i guess :lol:

if they happen to do believe in that , well, that w'd even greater:

that w'd make their fall even quicker & even more painful ! :lol:

let's wait & see : let's have fun at their expense ! :lol:

humor is the best weapon against those silly ignorant fools with no sense of humor, with no originality, no back bones, no identity, no intellect, no spirituality, no morality ...as all racists & xenophobes are ...

Niet geregistreerd
19-07-10, 19:05
Precies :

deze debiel volk verdient niet beter :

let them take their masks off for the whole world to see :

Let's see the real face of holland : where the economy determins the rest, including politics, ethics ....


Marx w'd be delighted indeed ..........

let them show their real intolerant ugly faces to everybody instead of continue to hide behind those "democratic liberal tolerant ..." hypocrit masks ...

die achterlijk wilders gasten & supporters + de rest van NL die er niets tegen doet zijn de ergste vijanden van zichzelf , ze hebben geen behoefte aan ander vijanden ! :lol:


U know what ??? : sometimes : good things do come out of bad things & vice versa :

wilders & co. as one of Frankestein's monsters of secualrism will help secularism & the so_called liberal democracy fall in the process , in the same fashion Frankeinstein's monster did take Frankenstein down with him as the same story went ...........

wilders & co. as THE threat to democracy .........to secularism....they will help fall ...

How can that lunatic loser pretend to defend liberty & the freedom of speech as the corner stones of democracy by threatening those freedoms of belief , of speech, of though ...of a minority = muslims , ironicall enough ??? :lol:


I 've heard that US statue of liberty is gonna sue the bastard for misusing & hijacking its name : :lol:

ach...laat maar : ze gaan zichzelf verslaan joh : :lol: They will make themselves fall ..........their own fundamental obvious contradictions & hypocrisy will take care of the rest ...


Those machiavellistic guys à la wilders & co. don't even believe in what they have been saying all along, i guess :lol:

if they happen to do believe in that , well, that w'd even greater:

that w'd make their fall even quicker & even more painful ! :lol:

let's wait & see : let's have fun at their expense ! :lol:

humor is the best weapon against those silly ignorant fools with no sense of humor, with no originality, no back bones, no identity, no intellect, no spirituality, no morality ...as all racists & xenophobes are ...

Dank voor je stevige reactie. Ze gaan hier zover dat zelfs eenvoudige busmedewerkers op het idee komen om op eigen houtje regels aan klanten die gebruik maken van openbaar vervoer op te leggen. Zwakzinniger kan je het denk ik niet hebben.

Bilal abu Hajar
19-07-10, 19:09
Wilders does not defend freedom, he defends chaos, as the freedom that he hunts for results in chaos.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
19-07-10, 19:30
Precies :

deze debiel volk verdient niet beter :

let them show their real intolerant ugly faces to everybody instead of continue to hide behind those "democratic liberal tolerant ..." hypocrit masks ...

die achterlijk wilders gasten & supporters + de rest van NL die er niets tegen doet zijn de ergste vijanden van zichzelf , ze hebben geen behoefte aan ander vijanden ! :lol:

Nu op 35 zetels, ben benieuwd hoe jij reageert als hij inderdaad aan de macht komt in Nederland.


Nederland is met een Wilders als nooit te voren in de ban van de islamofobie en xenofobie en dan durft men nog te beweren dat er niks aan de hand is. Zelf zorgen ze ervoor dat debielen een sleutelrol krijgen bij formaties maar tegelijkertijd beweren dat het allemaal meevalt. Vraag me dan stellig af wie zo´n figuur dan in een dergelijke positie brengt?
En hoe denk je dat deze fobieën ontstaan hier in Nederland, wat zal de oorzaak zijn hiervan?

ELdorado
19-07-10, 19:30
Dank voor je stevige reactie. Ze gaan hier zover dat zelfs eenvoudige busmedewerkers op het idee komen om op eigen houtje regels aan klanten die gebruik maken van openbaar vervoer op te leggen. Zwakzinniger kan je het denk ik niet hebben.

Don't mention it :

don't worry : western thought, cultures , ethics ...can lead only to ....nihillism & chaos at the end of the line :

see post_modernism as the logical conclusion of the so_called modernism :

post_modernism that tries to combine western individualism with Oriental holism while Islam is already individualistic & holistic at the same time ...

western thought, cultures, ethics ...that haven't much "universal" :

well, post_modernism had proved that concepts such as "universalism, objectivity, truth" don't exist as such when it comes to human thought, cultures, ethics ...at least ...

Besides:

Good does come out of evil & vice versa :

western formal logics are just cultural habits , to some extent at least :

see "Geography of Thought : or how Asians & westerners think differently why ??? by culture psychologist Richard E.Nisbett :

even though it's just a liberal evolutionary secular view :


I will tell you a chinese story of a poor farmer who was wiser than most thinkers are today ...from that unique above mentioned book :

".....that poor farmer lost his horse : that single horse was his only "tool" to work his land ...

the villagers came to consolate him : he said :

we don't know whether it's good or bad what has happened ;

some days later , his horse came back ...accompanied with another one ..the villagers were happy for the poor farmer : the latter repeated his same senstence as mentioned above :

some time later , the farmer's son broke his leg while falling from the back of his father's horse :

the villagers came to present their sympathy ...the farmer said the same things :

a week later , came the emperor's army to recruite all healthy men to go to war ...

the farmer's son was spared & allowed to stay in the village .....

the villagers came to congratulate the poor farmer ...he said the same senstence as mentioned above ...

The story goes on & on indefinitely ..."


so...........

Niet geregistreerd
19-07-10, 19:39
En hoe denk je dat deze fobieën ontstaan hier in Nederland, wat zal de oorzaak zijn hiervan?

Ongegronde angsten en lieden die werkelijk denken dat een Wilders in plaats van een psychiater het remedie daartegen is.

PaRiSCaSa
19-07-10, 19:53
Daarom is het ook zo vreemd dat ze deze dingen dragen.

Are you dumb, or just dumb? hijab = hoofddoek. Any problem with it?


If you wish i can write for you a logical song and i'm sure your surprice at all.

Moi pas comprendre.


Do you think that i has time to go to bed?

Im sure you does not has time too go two bed. You are like New York, you never sleep.


Nee, maar na 20-25 jaar te hebben geleefd als expat is mijn Engels redelijk te noemen.

In which country have you been living?


If you like i can invited you for 8th of august 2010 and you can hear/feel it by yourself with your own ears.

Jammer, Im working on the 9th of August. And it is just before Ramadan...

And on the 8th, I organize a big party for my first anniversary on Maroc.nl. :tover:

My agenda is full. Sorry. :slaap:

StevieK
19-07-10, 21:32
Are you dumb, or just dumb? hijab = hoofddoek. Any problem with it?



Moi pas comprendre.



Im sure you does not has time too go two bed. You are like New York, you never sleep.



In which country have you been living?



Jammer, Im working on the 9th of August. And it is just before Ramadan...

And on the 8th, I organize a big party for my first anniversary on Maroc.nl. :tover:

My agenda is full. Sorry. :slaap:


Of eind van de week een kopje koffie drinken in Paris, pont de Grenelle ( brug over de Seine). ja waar kleine kopie van het vrijheidsbeeld staat, 100 meter voor de brug, tussen MCDonalds en de Cinema heb je leuk klein restaurantje om een kopje koffie te drinken, ja tegenover Darty,( vlak bij het Novahotel)

super ick
19-07-10, 21:33
Eh, die is er al. Asielzoekers komen ook steeds minder binnen.

Je bedoelt dat je gezinsvorming wilt verbieden. Dat kan niet, lastige mensenrechtenverdragen ook.

Wiki:

In 2009 meldden zich 6.000 Somalische vluchtelingen in Nederland.[17]

Volgens het CBS is de positie van Somalische Nederlanders zorgelijk. Een groot deel van de groep Somaliërs in Nederland is afhankelijk van een uitkering. Anders dan bij andere migrantengroepen is de uitkeringsafhankelijkheid tussen 2000 en 2009 niet afgenomen. Het CBS verklaart de hoge uitkeringsafhankelijkheid van Somaliërs deels doordat velen nog maar kort in Nederland zijn. Circa 30% van de Somalische eerste generatie was in 2009 korter dan vier jaar in Nederland. Tot 2004 vertrokken substantiële aantallen Somaliërs vanuit Nederland naar het Verenigd Koninkrijk, volgens het CBS waren dit vooral de wat hoger opgeleiden die meenden in het Verenigd Koninkrijk meer kansen te hebben. Hierdoor kreeg de toch al niet hoog opgeleide Somalische groep in Nederland nog minder potentie. Het lage niveau van de Somalische immigranten is terug te vinden in de schoolprestaties van de kinderen. Kinderen en jongeren van Somalische herkomst doen het van alle migrantengroepen het slechtst op school en hun kans op schooluitval is relatief hoog. Van alle kinderen in Nederland leven zij ook het vaakst in een eenouderhuishouden. In 2008 lag het aantal Somalische jongeren dat in aanraking kwam met justitie op een hoger niveau dan bij jongeren van Antilliaanse en Marokkaanse afkomst.
--------------------------------------------------------------------------

Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat de echte Somalische sloeber Nederland nooit kan bereiken.
Je hoeft ook geen geleerde te zijn om te concluderen dat zo doorgaan ook geen optie is. Maar ja, het is inmiddels een industrie op zich geworden waar advocaten en linkschmenschen dikke boterhammen in verdienen. Die maken jou wijs dat ze met projecten en subsidies de Somalische varkentjes wel eventjes zullen wassen. Nog vijf jaar en we hebben er 30.000
Als ik dat geen verrijking vind noem me dan maar racist.

Kennelijk vergeten mensen altijd dat deze zelf ook onderdeel zijn/waren van het systeem. De slachters van vandaag zijn de slachtoffers van morgen en omgedraaid in die regio. Je haalt je een hoop ellende op de hals en betaald er een hele grote prijs voor.

Bespaar me je geopolitieke analyse die eindigd in de conclusie dat we het allemaal aan ons zelf te danken hebben.
Stammenculturen zijn onbegonnen werk. Ter plaatse krijg je niets klaar en haal je de mensen naar hier dan behouden ze die cultuur nog generaties lang.
Hek er omheen en lekker hun gang laten gaan.

StevieK
19-07-10, 21:36
Goeie vraag :

NL is achterlijk aan het worden :

de reacties van sommige van deze NLse gasten hier zijn er een extra bewijs voor ! haha

De tijd zal het leren, maar,....

met zo'n instelling als jouw, die eigenlijk anti Westers is en toch in het Westen leeft, respect... Ik zal allang het "Westen" verlaten hebben, tenzij ik het gouden kalf kan aanbidden en financieel lekker van het Westen kan profiteren omdat er in het land waar je eigenlijk graag zou willen wonen dit niet kan bieden.

Jammer dat je zo vol zit met negatieve energie,

Niet geregistreerd
19-07-10, 21:42
Ben het helemaal eens dat ze asielzoekers zoals een Hirsi Ali en vele andere, waar alles in het teken van leugens en bedrog staat, buiten de deur houden. Ook al die Polen mogen wat mij betreft op afstand blijven. Laten we eerst onze huidige generaties aan migranten en nakomelingen van gastarbeiders zoveel mogelijk integreren. Een Nederlandse boer kan niet zoveel hooi als zijn varkens op kunnen op zijn vork nemen

John2
19-07-10, 23:46
Ongegronde angsten en lieden die werkelijk denken dat een Wilders in plaats van een psychiater het remedie daartegen is.
Denk dat toch eerder de personen die angst veroorzaken hulp nodig hebben dan de mensen die hiervoor angst hebben, want zolang je het probleem niet oplost bij de bron, blijft het bestaan.


=PaRiSCaSa;4399670]Are you dumb, or just dumb? hijab = hoofddoek. Any problem with it?

We waren aan het praten over een boerka niet over de kopvodentax meende ik?


Moi pas comprendre.
Moi doerak, da i njet pasiba?




Im sure you does not has time too go two bed. You are like New York, you never sleep.
I see your understand me on the right way :hihi:

In which country have you been living?
Engeland, Libanon, Spanje, Japan, Duitsland en Rusland.




Jammer, Im working on the 9th of August. And it is just before Ramadan...

And on the 8th, I organize a big party for my first anniversary on Maroc.nl. :tover:

My agenda is full. Sorry. :slaap:

Sad, but congratulations with your first anniversary on maroc.nl.

knuppeltje
20-07-10, 08:23
Goeie vraag :

NL is achterlijk aan het worden :

de reacties van sommige van deze NLse gasten hier zijn er een extra bewijs voor ! haha

Vooral als ze zich voordoen alsof ze geen Nederlander zijn.

Joesoef
20-07-10, 08:39
Ook al die Polen mogen wat mij betreft op afstand blijven.

Die Polen werken tenminste, werkende mensen zijn nodig.

super ick
20-07-10, 10:00
Don't mention it :

don't worry : western thought, cultures , ethics ...can lead only to ....nihillism & chaos at the end of the line :

see post_modernism as the logical conclusion of the so_called modernism :

post_modernism that tries to combine western individualism with Oriental holism while Islam is already individualistic & holistic at the same time ...

western thought, cultures, ethics ...that haven't much "universal" :

well, post_modernism had proved that concepts such as "universalism, objectivity, truth" don't exist as such when it comes to human thought, cultures, ethics ...at least ...

Besides:

Good does come out of evil & vice versa :

western formal logics are just cultural habits , to some extent at least :

see "Geography of Thought : or how Asians & westerners think differently why ??? by culture psychologist Richard E.Nisbett :

even though it's just a liberal evolutionary secular view :


I will tell you a chinese story of a poor farmer who was wiser than most thinkers are today ...from that unique above mentioned book :

".....that poor farmer lost his horse : that single horse was his only "tool" to work his land ...

the villagers came to consolate him : he said :

we don't know whether it's good or bad what has happened ;

some days later , his horse came back ...accompanied with another one ..the villagers were happy for the poor farmer : the latter repeated his same senstence as mentioned above :

some time later , the farmer's son broke his leg while falling from the back of his father's horse :

the villagers came to present their sympathy ...the farmer said the same things :

a week later , came the emperor's army to recruite all healthy men to go to war ...

the farmer's son was spared & allowed to stay in the village .....

the villagers came to congratulate the poor farmer ...he said the same senstence as mentioned above ...

The story goes on & on indefinitely ..."


so...........

Als jij het rolmodel voor de moslim bent heeft Wilders alle gelijk van de wereld. En binnen notime 50 zetels of meer.
Jij bent een perfecte lijstduwer voor de PVV

fisherman1969
20-07-10, 12:40
Goeie vraag :

NL is achterlijk aan het worden :

de reacties van sommige van deze NLse gasten hier zijn er een extra bewijs voor ! haha

Ik ben geboren in Nederland en woon (afgezien de periode ) dat ik op zee was
in nederland , wat mij verbaasd is dat al die kankeraars o.a jij
hiermaar al te graag verblijven , het land waar je niks goed over te vertellen hebt , dat nergens deugd de autochtone bewoners al helemaal niet , die er voor gezorgd hebben dat al deze voorzieningen in ons land er zijn , ik heb ook A.O.W en kl pensioen en ben dik te vreden *)wel woon ik op me zelf en daar heb ik hard voor gewerkt !
Daar moet jij nog jaren voor weken als je dat al doet gezien de tijden dat je hier prikt !
Maar wel vermoeddelijk profiteerd van de voorzieningen ,die dit K*T landje je biedt!
Een ding is een feit: zonder personen zoals jij .hadden we nooit van WILDERS gehoord dank zij jou en je consoorten had hij alibi,s genoeg om zo te groeien. STEEK DIT MAAR IN JE REET! want het is wel de waarheid
Zo is het toevallig ook nog eens een keer ,ga maar weer met je :fuckit2:vingertje omhoog ,.doe dat maar eens in een MOSKEE ergens in ARABIE DAAR WETEN ZE WEL RAAD MET JOU SOORT!!
En hebben ze WILDERS daar niet voor nodig !
ENNE nogmaals bedankt vooral namens WILDERS .

*) kijk soms T.V en zie hoe de mensen leven elders.

Niet geregistreerd
20-07-10, 12:51
Denk dat toch eerder de personen die angst veroorzaken hulp nodig hebben dan de mensen die hiervoor angst hebben, want zolang je het probleem niet oplost bij de bron, blijft het bestaan.

Welke mensen of personen? Het is gebruikelijk dat iemand pas hulp zoekt als hij er last van heeft. Velen in Nederland hebben dus last van ongegronde angsten en fobieën en denken dat een Wilders daartegen het remedie is. Da's pas ziek.

Niet geregistreerd
20-07-10, 12:53
Die Polen werken tenminste, werkende mensen zijn nodig.

Je bedoelt mensen die vatbaar zijn voor uitbuiting zijn nodig?

Niet geregistreerd
20-07-10, 13:06
Als jij het rolmodel voor de moslim bent heeft Wilders alle gelijk van de wereld. En binnen notime 50 zetels of meer.
Jij bent een perfecte lijstduwer voor de PVV


Hiermee geef je dus aan dat het steunen van een Wilders een soorte van wraakactie, gramschap of chantage betreft. Rare jongens die Hollanders.

Joesoef
20-07-10, 13:12
Je bedoelt mensen die vatbaar zijn voor uitbuiting zijn nodig?


Kruidvat en Xenos klanten moeten niet zo schijnheilig doen.

Niet geregistreerd
20-07-10, 13:19
Kruidvat en Xenos klanten moeten niet zo schijnheilig doen.


Wat heeft Kruidvat en Xenos met gelukzoekende Polen te maken?

Joesoef
20-07-10, 13:30
Wat heeft Kruidvat en Xenos met gelukzoekende Polen te maken?


We hadden het toch over uitbuiting? Raad eens waar die troep vandaan komt. Behalve uitbuiting ook nog eens een heel milieu naar de kloten.
Als wij maar goedkoop kunnen kopen.

mark61
20-07-10, 13:31
Wat heeft Kruidvat en Xenos met gelukzoekende Polen te maken?

Domme vraag. Luister naar ome Joesoef. Geeft meteen je niveau aan.

Niet geregistreerd
20-07-10, 15:35
We hadden het toch over uitbuiting? Raad eens waar die troep vandaan komt. Behalve uitbuiting ook nog eens een heel milieu naar de kloten.
Als wij maar goedkoop kunnen kopen.

Ik snap totaal niet waar je het over hebt met je Kruidvat of Xenos. Kan je niet duidelijker zijn?

Niet geregistreerd
20-07-10, 15:36
Domme vraag. Luister naar ome Joesoef. Geeft meteen je niveau aan.


Door iemand op een forum je oom te noemen, geeft zeker een bepaald niveau aan.

Soldim
20-07-10, 16:08
Door iemand op een forum je oom te noemen, geeft zeker een bepaald niveau aan.

Door je niet te registreren en simpele zaken, ook nadat ze zijn uitgelegd, niet te snappen geef je gebrek aan enig niveau aan. :student:

Joesoef
20-07-10, 16:44
Ik snap totaal niet waar je het over hebt met je Kruidvat of Xenos. Kan je niet duidelijker zijn?

Al lang 'lid' van de PVV?

Niet geregistreerd
20-07-10, 16:57
Door je niet te registreren en simpele zaken, ook nadat ze zijn uitgelegd, niet te snappen geef je gebrek aan enig niveau aan. :student:

Ik weet niet of je het al door hebt, maar het niet registreren is een optie hier hoor. Daar geen gebruik van maken is ook kenmerkend voor enig niveau.

Niet geregistreerd
20-07-10, 16:59
Al lang 'lid' van de PVV?


Zeker geen lid of aanhanger van de PVV, maar ik heb liever goederen door uitbuiting en Hollandse handelsgeest elders hier als hele stammen mensen deze kant op.

BlackBox
20-07-10, 17:08
Door je niet te registreren en simpele zaken, ook nadat ze zijn uitgelegd, niet te snappen geef je gebrek aan enig niveau aan. :student:
Een bezoeker van dit forum, die Linux (besturingssysteem) met KDE desktop en standaardbrowser Konquerer gebruikt, kan niet op dit subforum inloggen :aanwal:

Wel via een omweg: in de subforums waar 'Niet geregistreerd' niet mogelijk is, in een topic klikken op 'Reageren' :loens:

Na inloggen vliegt, binnen een minuut of 3, cookie uit de cache :slaap:

super ick
20-07-10, 17:13
Ben het helemaal eens dat ze asielzoekers zoals een Hirsi Ali en vele andere, waar alles in het teken van leugens en bedrog staat, buiten de deur houden. Ook al die Polen mogen wat mij betreft op afstand blijven. Laten we eerst onze huidige generaties aan migranten en nakomelingen van gastarbeiders zoveel mogelijk integreren. Een Nederlandse boer kan niet zoveel hooi als zijn varkens op kunnen op zijn vork nemen

Precies

BlackBox1
20-07-10, 17:16
Ik weet niet of je het al door hebt, maar het niet registreren is een optie hier hoor. Daar geen gebruik van maken is ook kenmerkend voor enig niveau.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums
Pluspunt van 'Niet geregistreerd is het spelletje 'afbeeldingsverificatie'.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Niet geregistreerd
20-07-10, 17:24
Precies


Dank je. Ik had de moed haast bijna opgegeven, door te denken dat ik hier bij een knappen koppen rubriek ben terechtgekomen. Waar de ene knappe kop de andere onnavolgbaar schijnt aan te vullen.

Maar we moeten ons inderdaad beter eerst bekommeren om onze eigen migranten en samen volwaardige, eervolle medeburgers van ze maken. De rest kunnen we daarbij voorlopig niet gebruiken.

Joesoef
20-07-10, 17:52
maar ik heb liever goederen door uitbuiting en Hollandse handelsgeest elders hier als hele stammen mensen deze kant op.


Laat die uitbuiting en handelsgeest maar aan de chinezen over, lekker ver weg wat maakt het uit.

PaRiSCaSa
20-07-10, 19:42
, ja tegenover Darty,( vlak bij het Novahotel)

On le quai de Grenelle, I know the Novotel, not the Nova hôtel :hihi:

wiert
20-07-10, 19:52
Tja in de 'gouden eeuw'waren we kooplieden (in werkelijkheid roofden we indie leeg en verhandelde we slaven); in de vorige eeuw lieten we de joden deporteren en in deze eeuw laten we de moslims deporteren.
Wat zijn we toch een eerlijk en een nijver volkje met handelsgeest....

Niet geregistreerd
20-07-10, 20:39
Laat die uitbuiting en handelsgeest maar aan de chinezen over, lekker ver weg wat maakt het uit.


Van die waanzin dat we wereldverbeteraars en een voorbeeld voor anderen zijn. Daar moeten we eens als de wiedeweerga vanaf. Want veel landgenoten zijn als het erop aankomt gewoon bekrompen rotzakken wiens onderbuiken regelmatig opborreld.

Joesoef
20-07-10, 20:50
Van die waanzin dat we wereldverbeteraars en een voorbeeld voor anderen zijn. Daar moeten we eens als de wiedeweerga vanaf. Want veel landgenoten zijn als het erop aankomt gewoon bekrompen rotzakken wiens onderbuiken regelmatig opborreld.

Leve het hedonisme.

StevieK
20-07-10, 21:00
On le quai de Grenelle, I know the Novotel, not the Nova hôtel :hihi:
Ja, was effe een klein addertje onder het gras,
ook daar bij de brug liggen vaak passagiersschepen die over de Seine varen, ja die rood/witte die daar in het weekend liggen.

Niet geregistreerd
20-07-10, 21:04
Leve het hedonisme.

Helaas zul je achter die facade bergen stront aantreffen. Snap ook niet waarom ze in Nederland een vredespaleis hebben en prat gaan op universele mensenrechten en menselijkheid? Wilders is de juiste persoon die uiteindelijk het tegendeel van Nederland heeft bewezen.

Joesoef
20-07-10, 21:10
Wilders is de juiste persoon die uiteindelijk het tegendeel van Nederland heeft bewezen.

Iets te veel eer voor niets.

Niet geregistreerd
20-07-10, 21:20
Iets te veel eer voor niets.


Ik noem dat geen eer, voor iets dat er kennelijk al was en iemand als hem nodig was om daar eindelijk klakkeloos aan toe te geven. Kortom, Wilders is niet het probleem maar racisten, xenofoben en islamofoben in grote getale, die via dat geval tot uitdrukking komen. Gasten als een Wilders (waar ik meen dat hij zich onlangs ook al weer gelijke voet had gezet met admiraal michiel de ruyter), kun je zo opzoeken in legio klinieken.

David vs Goliath
21-07-10, 13:21
De tijd zal het leren, maar,....

met zo'n instelling als jouw, die eigenlijk anti Westers is en toch in het Westen leeft, respect... Ik zal allang het "Westen" verlaten hebben, tenzij ik het gouden kalf kan aanbidden en financieel lekker van het Westen kan profiteren omdat er in het land waar je eigenlijk graag zou willen wonen dit niet kan bieden.

Jammer dat je zo vol zit met negatieve energie,

!!!!!!!!!!!!!!

nee, je hebt het totaal mis joh :

vind je kritiek van het westen als synoniem van hypocrisie ???

vind je dat men diens verblijf in het westen moet belonen met ...hypocrisie , mond dicht , kritiekloosheid als "dankbaarheid " ...???

Ik uit mijn kritiek tegen het westen juist als respect voor het westen omdat een beter westen wil zien ...simpel gezegd .........dat kan beter inderdaad ...



Ik zit niet vol negatief energie, nee :

I do dare call the beast by its own names, that's all :

& :

I don't have to believe in communism or to be a communist to live in China, Cuba ........

You don't have to believe in islam or to be a muslim to live in so_called muslim countries ...

I don't have to believe in the so_called secular liberal democracy or ot be a westerner to live in the west ...

concerning the latter : i do respect western thought, cultures , ...ethics ...i just don't believe in them in the absoulte sense at least : that's my right & freedom to do so, i do that while trying to improve myself & others ....sounds like a silly cliché , but that's not the case :

Life is an endless learning -growing process, my friend :

the only way to do that is live our lives to the fullest , learn from each other .....from life experiences, books , studies .........science ....

in order to learn, we have to make mistakes or learn from the mistakes of others ....we have to dare call the beast by its own names & condemn it in ourselves & outside of ourselves at the same time ....

Thanks to these sort dialectics , humanity has been able to make so much progress , "evolution" .........: this is almost the first time in history almost all cultures of the world have been actively confronted with each other at the level of thought, stereotypes, epistemology ...let's learn from that all :

nuance ; Islam was the first ever to create tolerant multicultural societies ...

In the Qur'an , you can read that God created so many different peoples, cultures, tribes ...in order to get to know each other ...

so, let's get to know each other honestly with no hypocrisiy .........let's get to know each other's cultures , beliefs ...away from that bias brain wash , indoctrinations ...mental consditioning of the main_stream media here & there ...

shall we ??? :fplet:

Abu_Hurayrah
21-07-10, 13:30
You don't have to believe in islam or to be a muslim to live in so_called muslim countries ...

Correct, this makes me think of the first Hijrah by the early Muslims to Ethiopia - which was a Christian country at that time. That were the Sahaba who did migrate, and they are the best people on earth to be followed, simply because the one followed is always better than the one who follows. The people of bid'a don't follow the Sahaba completely, whereas Ahlu Sunnah does. This is the root difference between them and Ahlu Sunnah, but that's another topic. I just can't do anything about it to mention this to you, our beautiful religion is so perfect! Thank you!

Wa salam

David vs Goliath
21-07-10, 13:31
Vooral als ze zich voordoen alsof ze geen Nederlander zijn.

!!!!!!!!!!!!!!!!

wat houdt dat in : NLer zijn of Nler worden ??? : slaat nergens op = ideologisch illusies & onzin :

ik herrinner me in dit verband deze idioot vraag ;


"Bent u NLer of bent u ...moslim ??? " : van Theo van Gogh : May God have mercy on his soul indeed & we do condemn that lunatic idiotic murderer for murdering van Gogh : such a criminal act is not acceptable by any decent religion , by any decent peoples .........!

Besides:

denk je dat mijn "nationaliteit" of mijn nieuwe verworven "nationaliteit" boven mijn eigen geloof gaat ??? : no way :

Ik ben een moslim in de eerste & laatste plaats = ik heb ook respect voor jou geloof in het breedste zin joh :

ongeloof is ook een sort geloof ...

als "medelander" zou ik ook mijn beste doen om jou "geloof" te respecteren & je de gelegenheid te geven jou eigen "geloof" , denken, ...in alle vrijheid te ventileren .....= islam has preached those principles before Voltaire was ever born for example ...

David vs Goliath
21-07-10, 13:37
Correct, this makes me think of the first Hijrah by the early Muslims to Ethiopia - which was a Christian country at that time. That were the Sahaba who did migrate, and they are the best people on earth to be followed, simply because the one followed is always better than the one who follows. The people of bid'a don't follow the Sahaba completely, whereas Ahlu Sunnah does. This is the root difference between them and Ahlu Sunnah, but that's another topic. I just can't do anything about it to mention this to you, our beautiful religion is so perfect! Thank you!

Wa salam

Exactly , bro :

It's just that some fanatics give another false impression about islam together with the enemies of islam ...

I am always wonderfully amazed at the great dynamics , relative nuances , perspectives , insights ...of islam everytime i do take a closer look at them :

that's why islam has eleveated the use of reason, the search of knowledge , science , experience, practice , work ...to the level of worship of God :

true science is therefore a worship of God ...

in the sense :

hoe meer geloof+werk, kennis, ervaring, constant zoektocht, praktijk ......hoe dichter bij God & bij Islam .................awesome ...


P.S.: "Know yourself & you w'd know ...God" .........

wa salam 3alaikom wa rahmatoAllah wa barakatoh..

super ick
21-07-10, 14:24
Hiermee geef je dus aan dat het steunen van een Wilders een soorte van wraakactie, gramschap of chantage betreft. Rare jongens die Hollanders.

Eerder een tegenwicht.
Extremisme roept extremisme op.

Niet geregistreerd
21-07-10, 16:36
Eerder een tegenwicht.
Extremisme roept extremisme op.

Tegen wat eigenlijk? Denk je werkelijk dat het overwicht dan zo groot is dat daar een geestelijk gestoorde tegenover moet staan?

StevieK
21-07-10, 17:03
!!!!!!!!!!!!!!

nee, je hebt het totaal mis joh :

vind je kritiek van het westen als synoniem van hypocrisie ???

vind je dat men diens verblijf in het westen moet belonen met ...hypocrisie , mond dicht , kritiekloosheid als "dankbaarheid " ...???

Ik uit mijn kritiek tegen het westen juist als respect voor het westen omdat een beter westen wil zien ...simpel gezegd .........dat kan beter inderdaad ...



Ik zit niet vol negatief energie, nee :

I do dare call the beast by its own names, that's all :

& :

I don't have to believe in communism or to be a communist to live in China, Cuba ........

You don't have to believe in islam or to be a muslim to live in so_called muslim countries ...

I don't have to believe in the so_called secular liberal democracy or ot be a westerner to live in the west ...

concerning the latter : i do respect western thought, cultures , ...ethics ...i just don't believe in them in the absoulte sense at least : that's my right & freedom to do so, i do that while trying to improve myself & others ....sounds like a silly cliché , but that's not the case :

Life is an endless learning -growing process, my friend :

the only way to do that is live our lives to the fullest , learn from each other .....from life experiences, books , studies .........science ....

in order to learn, we have to make mistakes or learn from the mistakes of others ....we have to dare call the beast by its own names & condemn it in ourselves & outside of ourselves at the same time ....

Thanks to these sort dialectics , humanity has been able to make so much progress , "evolution" .........: this is almost the first time in history almost all cultures of the world have been actively confronted with each other at the level of thought, stereotypes, epistemology ...let's learn from that all :

nuance ; Islam was the first ever to create tolerant multicultural societies ...

In the Qur'an , you can read that God created so many different peoples, cultures, tribes ...in order to get to know each other ...

so, let's get to know each other honestly with no hypocrisiy .........let's get to know each other's cultures , beliefs ...away from that bias brain wash , indoctrinations ...mental consditioning of the main_stream media here & there ...

shall we ??? :fplet:



Maar probeer dan alles ook in balans te houden, er kan ook opbouwende kritiek zijn, helaas komt jouw kritiek over alleen maar als het afkraken. Ik zou ook best een beter westen willen, ook meer tollerantie komen, helaas de fundies beletten dat. De gedragingen van een kleine maar schreeuwend en vaak agressive jeugd bepaald vaak het aanzien van de hele groep.

Maar tolerantie, waar je zou vaak over spreekt, die kan ik niet vaak vinden in de islam, laten we weer het punt van homofilie aanspreken, jij zegt altijd dat de islam daar duidelijk over is, maar wat vind jij daar nu zelf van.
Waarom mogen 2 mannen of 2 vrouwen niet van elkander houden. Als deze twee personen toch gelukkig zijn en nieuw anders met hun liefde belasten, Ik vraag me dan af, waarom accepteer je dat dan niet, waarom kan je niet tollerant zijn.
En dat vind ik niet terug in de Islam, ja de volledige onderwerping, voor mij is een onderwerping precies doen wat er voorgeschreven wordt. Ik heb geen zin om mij totaal te onderwerpen aan welke goddienst dan ook, omdat ik nog steeds vind dat er teveel farizeeen ( zal je in de islam ook hebben) aanwezig zijn, tenslotte aanbid men altijd het gouden kalf, en dat vooral de "rijke" gelovige, en deze kunnen zo heerlijk de simpele gelovige manupileren.

Ik zal best wel als ik je in "levende lijve" zou ontmoeten een heel andere indruk over je krijgen dan wat je hier schrijft. Dit heb ik vaker meegemaakt, op forums zijn het vaak etterlijers ( omdat je zo lekker anoniem kan zijn) maar als men elkaar in levende lijve ontmoet dan is het anders.

Weet je kritiek geven is vaak zo makkelijk, maar zelf omgaan met kritiek is vaak moeilijk. Vaak houd men zich vast aan oude gebruiken en geschriften, terwijl oude technieken achterhaald worden door nieuwe technieken.
Wie zegt dat de mensen van vroeger altijd gelijk hadden.

Weet je, een luchtiger kijk op alles is gezonder voor jezelf.
Ik kan niets aan de situatie in het Westen veranderen, daar zijn andere mensen voor die goed de taal kunnen gebruiken.
Daar zou ik jou gewoon aanbevelen actief in de politiek te gaan, dan kan je meer bereiken dan hier op het forum.

Jammer, dat we elkaar nooit ontmoet hebben.

Sorry voor mijn taal en stijl fouten, ik ben chief engineer op een cruiseschip, technische problemen zijn vaak geen probleem, helaas heb ik vaak last van woordblindheid waardoor ik me niet zo goed kan uitdrukken op schrift.


Oeps, ik week effe van de topic af

wiert
21-07-10, 17:08
Ik zag gisteren op een tegeltje staan":
Wie achter de kudde aanloopt, trapt vrijwel zeker in de stront...

StevieK
21-07-10, 17:13
Ik zag gisteren op een tegeltje staan":
Wie achter de kudde aanloopt, trapt vrijwel zeker in de stront...


Daarom heb ik al jaren geleden "de kerk" verlaten, ik loop geen een geloof meer achterna, Ik geloof in de Schepper maar niet een geloofsstroming, wel in een levenswijze

Niet geregistreerd
21-07-10, 17:26
Wilders is een bange man, voor bange mensen.

super ick
22-07-10, 08:35
Tegen wat eigenlijk? Denk je werkelijk dat het overwicht dan zo groot is dat daar een geestelijk gestoorde tegenover moet staan?

Jij gebruikt maar direct grote woorden. Onderbouw het eerst eens. Waarom is hij een geestelijk gestoorde.
Omdat hij gevaren in de islam ziet?
Omdat hij straatterreur aankaart?
Omdat hij zegt dat Marokkanen de verkeerde lijstjes aanvoeren?
Omdat hij vindt dat er voldoende allochtonen in Nederland zijn?

Waarom?

Enehhhhhh, registreer jezelf even bij Maroc.nl dan weet ik tegen wie ik het heb.

John2
22-07-10, 11:45
Tegen wat eigenlijk? Denk je werkelijk dat het overwicht dan zo groot is dat daar een geestelijk gestoorde tegenover moet staan?
Wie is er eigenlijk gestoord de persoon die wandaden aan de kaak wenst te stellen of de personen die deze veroorzaken?

Abu_Hurayrah
22-07-10, 12:03
Wie is er eigenlijk gestoord de persoon die wandaden aan de kaak wenst te stellen of de personen die deze veroorzaken?

Geestelijk gestoord? Dat is het slachtofferen van daders van wandaden. Dus ik zou zeggen geen van beide...

Niet geregistreerd
22-07-10, 13:28
Jij gebruikt maar direct grote woorden. Onderbouw het eerst eens. Waarom is hij een geestelijk gestoorde.
Omdat hij gevaren in de islam ziet?
Omdat hij straatterreur aankaart?
Omdat hij zegt dat Marokkanen de verkeerde lijstjes aanvoeren?
Omdat hij vindt dat er voldoende allochtonen in Nederland zijn?

Waarom?

Enehhhhhh, registreer jezelf even bij Maroc.nl dan weet ik tegen wie ik het heb.

Precies daarom en hierbij geef je mooi aan dat je voorkeur bij geestelijk gestoorden als hij ligt. Iemand die zich op gelijke voet plaatst als een admiraal Michiel de Ruyter is in mijn ogen definitief gestoord. Denk niet dat ik zo iemand nog serieus ga nemen. Kennelijk jij wel? Verder hoef ik niet aan te geven wat hij allemaal over moslims en islam kraamt tot aan tsunami, Poitiers en het beleg van Wenen toe, waar hij zelfs in zijn verkiezingsprogram bij buitenlandbeleid gewag van maakt. Naast gestoord, is hij ook nog kwaadaardig en haatdragend.

Wat is de meerwaarde om je te registreren? Denk je dat je na registratie dan komt te weten wie ik ben?

Niet geregistreerd
22-07-10, 13:31
Wie is er eigenlijk gestoord de persoon die wandaden aan de kaak wenst te stellen of de personen die deze veroorzaken?

Gestoord zijn pas lieden die denken dat ze rechter of officier van Justitie zijn en zomaar kunnen oordelen over grote groepen mensen zoals hij dat doet.

postman561
23-07-10, 07:19
montrose66rouse (http://www.blogigo.de/montrose66rouse)afpatrlet11 (http://www.blogigo.de/afpatrlet11)eshgxs706w (http://www.blogigo.de/eshgxs706w)corspecteer (http://corspecteer.busythumbs.com/)curux8cn (http://curux8cn.desiblogz.com)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
23-07-10, 08:35
Precies daarom en hierbij geef je mooi aan dat je voorkeur bij geestelijk gestoorden als hij ligt. Iemand die zich op gelijke voet plaatst als een admiraal Michiel de Ruyter is in mijn ogen definitief gestoord. Denk niet dat ik zo iemand nog serieus ga nemen. Kennelijk jij wel? Verder hoef ik niet aan te geven wat hij allemaal over moslims en islam kraamt tot aan tsunami, Poitiers en het beleg van Wenen toe, waar hij zelfs in zijn verkiezingsprogram bij buitenlandbeleid gewag van maakt. Naast gestoord, is hij ook nog kwaadaardig en haatdragend.

Wat is de meerwaarde om je te registreren? Denk je dat je na registratie dan komt te weten wie ik ben?

Je jankt maar door.
Iedere vorm van kritiek doe je af als racisme, geestelijk gestoord, etc.
Dat gaat je niet helpen knul. Door je kop in het zand te steken gaat het probleem niet weg.

mark61
23-07-10, 10:54
Wat is de meerwaarde om je te registreren?

Dat je 5000 anonieme deelpersoonlijkheden van elkaar kan onderscheiden. Knap verwarrend om uit elkaar te houden.

Pizzaman
23-07-10, 13:01
Ik zag gisteren op een tegeltje staan":
Wie achter de kudde aanloopt, trapt vrijwel zeker in de stront...
Die staat bij mij ook op de plee... :p


Wie is er eigenlijk gestoord de persoon die wandaden aan de kaak wenst te stellen of de personen die deze veroorzaken?

Een soort de kip-en-het-ei, dus dan is hier wel duidelijk dat er eerst wandaden moeten zijn om er op te reageren.
tenzij je er natuurlijk van uit gaat dat bij de geboorte van Geert Wilders in 1963 de ellende is begonnen, er zijn ook vast wel figuren hier die dat willen beweren... :)

Niet geregistreerd
23-07-10, 13:28
Je jankt maar door.
Iedere vorm van kritiek doe je af als racisme, geestelijk gestoord, etc.
Dat gaat je niet helpen knul. Door je kop in het zand te steken gaat het probleem niet weg.


Misschien zal een paracetamol je wel goed doen, als je denkt dat jouw held problemen die je voor de geest houdt als sneeuw voor de zon laat verdwijnen. PVV aanhangers als jou zijn zowiezo gestoord.

Niet geregistreerd
23-07-10, 13:31
Dat je 5000 anonieme deelpersoonlijkheden van elkaar kan onderscheiden. Knap verwarrend om uit elkaar te houden.


Waar heb je het over? Als je denkt dat je hier een bepaalde status hebt. Wens ik je daar veel succes mee. Het toegevoegde waarde van het registreren is mij nog steeds niet duidelijk, of dien je daarvoor je identiteitsbewijs te overleggen?

Niet geregistreerd
23-07-10, 13:34
Waar heb je het over?

Als er meerdere personen als 'Niet geregistreerd' posten wordt het ingewikkeld om discussies te volgen ;)

Niet geregistreerd
23-07-10, 13:39
Als er meerdere personen als 'Niet geregistreerd' posten wordt het ingewikkeld om discussies te volgen ;)

Misschien voor jou, maar zeker niet voor mij. Ik ga af op de inhoud van een post, niet op een avatar of nicknaam.

H.P.Pas
23-07-10, 13:46
Het toegevoegde waarde van het registreren is mij nog steeds niet duidelijk,

:aanwal: U is de slimste niet.

almira1
23-07-10, 13:55
hier in belgie verloor vlaams belang bij de voorbije verkiezingen heel veel stemmen.
Waarom gebeurt dat niet met de partij van Wilders in nederland?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Niet geregistreerd
23-07-10, 13:56
:aanwal: U is de slimste niet.

Zal ik u iets verklappen? Iemand zoals u die sinds 2005 actief aan een forum deelneemt, is een toonbeeld van slimheid.

Niet geregistreerd
23-07-10, 13:56
:aanwal: U is de slimste niet.

Wie? Ik, of die andere?

H.P.Pas
23-07-10, 14:00
Wie? Ik, of die andere?

:) .

mark61
23-07-10, 14:15
Waar heb je het over?

Je bent niet de snuggerste, no?

De rest van je gebrabbel kan ik niet volgen. Hoe kom je erop.

mark61
23-07-10, 14:15
Wie? Ik, of die andere?

Zeg ik.

Godallemachtig wat een brein :hihi: Ja, die andere dan, hoor.

Niet geregistreerd
23-07-10, 15:29
Wie? Ik, of die andere?


Het zal me een worst wezen wie u bent. Maar mijn reactie was gericht aan een zekere HP Pas met een rare avatar en een zwitsers kruis. Alsof ik na deze informatie nog weet wie u bent?

Niet geregistreerd
23-07-10, 15:31
Je bent niet de snuggerste, no?

De rest van je gebrabbel kan ik niet volgen. Hoe kom je erop.

U bent toch diegene die zich graag verlaagd naar het niveau van kinderen?

Niet geregistreerd
23-07-10, 15:34
Zeg ik.

Godallemachtig wat een brein :hihi: Ja, die andere dan, hoor.

Een brein ben je zeker pas als je net als jij sinds 2003 hier op dit forum bent gepromoveerd.

Niet geregistreerd
23-07-10, 15:50
Hoe kom je erop.


Als het uw doel is om persoonlijkheden uit elkaar te houden is dat geheel uw zaak. De persoonlijkheid die u bent en hier sinds 2003 kennelijk hebt nagelaten wens ik echter niemand toe.

H.P.Pas
23-07-10, 17:05
een rare avatar

Het betreft hier een eerbiedwaardige 1400 jaar oude overlevering (http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_(heilige)).


een zwitsers kruis.

Sint Joris geldt onder de Helvetiers als zinbeeld der gerechtigheid. Hij tooit dan ook vele gerechtshoven; het kantongerecht der goede stad Turicum (http://www.sauberer-finanzplatz.ch/images/bezirksgericht.JPG)bijvoorbeeld.
Verder is hij beschermhelige van, onder meer, de zadelmakers, Palestina, Konstantinopel, Engeland, Amersfoort, Terborgh, Moskou en de padvinderij.

Niet geregistreerd
23-07-10, 17:21
Het betreft hier een eerbiedwaardige 1400 jaar oude overlevering (http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_(heilige)).



Sint Joris geldt onder de Helvetiers als zinbeeld der gerechtigheid. Hij tooit dan ook vele gerechtshoven; het kantongerecht der goede stad Turicum (http://www.sauberer-finanzplatz.ch/images/bezirksgericht.JPG)bijvoorbeeld.


Dank voor uw informatie, erg interessant. En ik dacht deze Joris alleen te kennen van de Efteling.

mark61
23-07-10, 17:30
Als het uw doel is om persoonlijkheden uit elkaar te houden is dat geheel uw zaak. De persoonlijkheid die u bent en hier sinds 2003 kennelijk hebt nagelaten wens ik echter niemand toe.

Wat is jouw anonieme bijdrage eigenlijk aan dit forum? Laf je verschuilen onder een naamloos legioen der nietgeregistreerden, en dan quasi-scherp en quasi-lollig meeprikken. Marokkaanse humor? Moslimhumor? God wat een loser. Get a life, you need it more than me.

Niet geregistreerd
23-07-10, 17:39
Wat is jouw anonieme bijdrage eigenlijk aan dit forum? Laf je verschuilen onder een naamloos legioen der nietgeregistreerden, en dan quasi-scherp en quasi-lollig meeprikken. Marokkaanse humor? Moslimhumor? God wat een loser. Get a life, you need it more than me.

Uw post staat bol van zaken waar ik geen reet om geef. Beter niet geregistreerd en de optie hebben dat ook te blijven en tegelijk prikken. Dan je wel registreren en daarmee een spoor van diaree en kenmerken van een achterlijk leven achterlaten.

Als ik jouw carriere hier zo vluchtig nalees, heb je een hopeloos leven en dat zegt notabene aan anderen dat ze een leven moeten zoeken.

Tomas
23-07-10, 17:42
Dan je wel registreren en daarmee een spoor van diaree en kenmerken van een achterlijk leven achterlaten.

Dat hoeft niet persee. Je kan ook aan jezelf werken of hulp zoeken.

H.P.Pas
23-07-10, 17:43
En ik dacht deze Joris alleen te kennen van de Efteling.

We zouden misschien vaker een ambassade moeten aansteken. Ik zal dat eens aankaarten op de jaarvergadering van het mannenkoor.

Niet geregistreerd
23-07-10, 17:45
Dat hoeft niet persee. Je kan ook aan jezelf werken of hulp zoeken.

Ik weet niet wat uw probleem is, maar hulp heb ik in tegenstelling tot anderen hier niet nodig.

Niet geregistreerd
23-07-10, 17:46
We zouden misschien vaker een ambassade moeten aansteken. Ik zal dat eens aankaarten op de jaarvergadering van het mannenkoor.

Moet u vooral doen als u zich daar happy bij voelt.

Niet geregistreerd
23-07-10, 17:53
Wat is jouw anonieme bijdrage eigenlijk aan dit forum?

Zeg bent u nu na registratie en nicknaam niet meer anoniem? Anders dan u heb ik echter sinds uw aantreden hier geen virtuele familieleden en kennissenkring opgebouwd.

John2
23-07-10, 23:38
Het betreft hier een eerbiedwaardige 1400 jaar oude overlevering (http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_(heilige)).



Sint Joris geldt onder de Helvetiers als zinbeeld der gerechtigheid. Hij tooit dan ook vele gerechtshoven; het kantongerecht der goede stad Turicum (http://www.sauberer-finanzplatz.ch/images/bezirksgericht.JPG)bijvoorbeeld.
Verder is hij beschermhelige van, onder meer, de zadelmakers, Palestina, Konstantinopel, Engeland, Amersfoort, Terborgh, Moskou en de padvinderij.
En vergeet niet de beschermheer van de Nederlandse Cavelerie.


.

Als ik jouw carriere hier zo vluchtig nalees, heb je een hopeloos leven en dat zegt notabene aan anderen dat ze een leven moeten zoeken.
Dit had je beter niet kunnen zeggen, nu blijft hij je volgen de rest van je leven.

Niet geregistreerd
24-07-10, 00:13
Dit had je beter niet kunnen zeggen, nu blijft hij je volgen de rest van je leven.

Dank voor uw medeleven. Anders als hem, zal mijn aanwezigheid hier tijdelijk zijn. Ik sta er versteld van dat zoiets aangewezen is op een forum en daarbij denkt hier een identiteit te hebben verworven en notabene een bijdrage te leveren.

PaRiSCaSa
25-07-10, 23:43
Ja, was effe een klein addertje onder het gras,
ook daar bij de brug liggen vaak passagiersschepen die over de Seine varen, ja die rood/witte die daar in het weekend liggen.

:hihi:

How come Dutch like Paris (and France) so much?

Is NL such a kut-land? :hihi: